|
Szerző |
Üzenet |
Virtual_Reality
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 97
|
Trabi TM írta: Ezt azért gondold át mégegyszer. Az autóriasztóm most kb 6 éves, és naponta legalámm 5 ki, és 5 bekapcsoláson van túl, és ez a műszaki állapotán mit sem változtatott... Az autórádióm szintén...
A telefont is így tervezték, hogyha használod akkor bekapcsolod, amikor éppen zavar, akkor meg ki...
Az akkunak lehet, hogy nem a legjobb a ki/bekapcsolás, de nem hinném, hogy olyan nagy mértékben befolyásolná az élettartamát. Sokkal inkább az árt az akkunak, hogyha telefonálsz vala, mert hirtelen megnő a terhelése. Akkor Te inkább nem telefonálsz ??
mrvf-nek igaza van. Bármily hihetetlen számodra, de minden elektronikai cucc kopik és a legjobban a ki/bekapcsolgatások rövidítik meg az élettartamukat. A mobilok napi 15-szöri ki-bekapcsolása sem egészséges. A riasztód illetve autórádiód példája nem a legjobb, mert folyamatosan direktben rá vannak kötve az akksira, standbyban egész időben várja, hogy élesítsd, illetve hatástalanítsd.
Ott is hibás a gondolatmeneted, hogy ha telefonálsz, akkor sokkal jobban ártasz az akksinak, mint a ki/bekapcsolgatással. Lényegesen nagyobb elhasználódást okoz az utóbbi, lényegesen nagyobbak az áramlökések is, amit az SMD-kondiknak ki kell símitaniuk, hisz kikapcsoláskor hosszan kommunikál a telefon a toronnyal, hívás bontásakor szinte azonnal leáll a kommunikáció, valamint bekapcsoláskor nagyságrendekkel több információval és hosszabban szinkronizál a toronnyal, mint amikor egy hívást felépít.
|
vas. márc. 27, 2005 22:43 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
vizsla1 írta: Trabi: ez meg viccnek is rosszul esett. Ha KaRFioL irja, meg elmegy. Tudod mi a gondom, s ez nem vicc. S mint irtam, sehol mashol nincs gondom vele. Csak egy adott területen.
Igggggeeeeen tudtam, hogy ez is az én hibám. Persze nem mondom, hogy nincs bennem káröröm. Valamikor azt írtad, határozatlan időre visszavonulsz a fórumról. Most fontolgathatod, hiszen minden idődet leköti majd a vodával való hadakozás. Csak arra vigyázz, hogy az a kép, amit a voda részére felépítettél itt a fórumon, most egy-kettőre összeomlott, amikor szidni kezdted őket. Kezdj megbarátkozni a gondolattal, hogy ugrott az állás a vodánál.
|
vas. márc. 27, 2005 22:33 |
|
|
Vendég
|
vizsla1 írta: Trabi: ez meg viccnek is rosszul esett. Ha KaRFioL irja, meg elmegy. Tudod mi a gondom, s ez nem vicc. S mint irtam, sehol mashol nincs gondom vele. Csak egy adott területen.
Annak idején Zsolti4-nek volt olyan gondja, hogy otthon egyáltalán nem tudta használni a wapot T68i-vel, mindenhol máshol ment. Ő is sokáig küzdött mire jó lett, de addigra azt hiszem a telefonja lett oda.
|
vas. márc. 27, 2005 22:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Trabi: ez meg viccnek is rosszul esett. Ha KaRFioL irja, meg elmegy. Tudod mi a gondom, s ez nem vicc. S mint irtam, sehol mashol nincs gondom vele. Csak egy adott területen.
|
vas. márc. 27, 2005 21:53 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
vizsla1 írta: (ui: az a röhej az egészben, hogy senki más nem tapasztal ilyesmit, csak nekem zúdol a nyakamba ennyi galiba, más vígan használja, és tényleg elégedetten veszi igénybe. )
Esetleg Veled lehet a baj
(bocs, ezt nem tudtam kihagyni)
|
vas. márc. 27, 2005 20:28 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
mrvf írta: Nem tudom a ki-be kapcsolgatások során a telo műszaki állapota nem romlik? Azaz ha jól tudom egyetlen műszaki eszkiöznek sem tesz jót a napi többszöri ki-be kapcsolás (aksi is gyorsabban lemerül). Garanciós telók esetében nem lehet a fogyasztóra verni, mivel sokat ki-be kapcsolgatta és valami elromlott, a garanciát elveszítette, hiszen ez nem rendeltetésszerinti használat. Ha lenne egy ilyen eset, kíváncsi lennék mit mondanának?? Szerintetek a ki-be kapcsolások a teló élettartalmát mennyivel rövidítik, illetve az aksiét?
Ezt azért gondold át mégegyszer.
Az autóriasztóm most kb 6 éves, és naponta legalámm 5 ki, és 5 bekapcsoláson van túl, és ez a műszaki állapotán mit sem változtatott...
Az autórádióm szintén...
A telefont is így tervezték, hogyha használod akkor bekapcsolod, amikor éppen zavar, akkor meg ki...
Az akkunak lehet, hogy nem a legjobb a ki/bekapcsolás, de nem hinném, hogy olyan nagy mértékben befolyásolná az élettartamát. Sokkal inkább az árt az akkunak, hogyha telefonálsz vala, mert hirtelen megnő a terhelése. Akkor Te inkább nem telefonálsz ??
|
vas. márc. 27, 2005 20:26 |
|
|
mrvf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 19, 2004 1:32 Hozzászólások: 30
|
vizsla1 írta: Én meg NEM vagyok el dual band telónál a vonalszaggatásommal, híváseldobásokkal, pocsék hangminőséggel, full térerő mellett. Ismerős dolog, nem vagy egyedül, de én már 1 éve lassan váltottam. Nem éri meg a Voda ügyefogyott ügyfélszolgálatosaival vitatkozni, mikor csak a hülyeségeket tudják mondogatni! vizsla1 írta: A GX15-öt állandóan ki be kapcsolgatom, mert kiírja, hogy GPRS nem elérhető, pedig ott a jel a térerő mellett. Mindig a ki-be kapcsolgatást mondták, végül már mindig azzal kezdtem ma már legalább 10-15 ki-be kapcsolás volt. Erre annyit mondott a tisztelt ügyfélszolgáklatos, hogy akkor próbálja meg mégegyszer Nem tudom a ki-be kapcsolgatások során a telo műszaki állapota nem romlik? Azaz ha jól tudom egyetlen műszaki eszkiöznek sem tesz jót a napi többszöri ki-be kapcsolás (aksi is gyorsabban lemerül). Garanciós telók esetében nem lehet a fogyasztóra verni, mivel sokat ki-be kapcsolgatta és valami elromlott, a garanciát elveszítette, hiszen ez nem rendeltetésszerinti használat. Ha lenne egy ilyen eset, kíváncsi lennék mit mondanának?? Szerintetek a ki-be kapcsolások a teló élettartalmát mennyivel rövidítik, illetve az aksiét? vizsla1 írta: Hajnali 5-kor is, meg vasárnap délelőtt? Valahol a közelben akkor baromi nagy bulit csaphattak, hogy 2 napja be van halva a GPRS, mert mindenki csak pofázik, pofázik éjjel-nappal. Még a régi időkben amikor ment a Valóvilág és a többi műsor egyidőben, akkor nem tudtam telefonálni amikor a nagy SMS küldések voltak. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, annyit mondott: " Akkor amíg lemegy a műsor ne telefonáljon, majd utánna. Hálózatunk túlterhelétsége miatt..." vizsla1 írta: A levelek megválaszolására mindig kétszer annyi idő kell nekik, mint ami az ÁSZF-ben rögzítve van. Akkor szerencséd van, nekem van amire már lassan 2 éve nem válaszoltak. vizsla1 írta: Április 4-ig kell válaszolniuk a vonalszaggatós levélre. Ha nem garantálják írásban, hogy a hibán változtatni fognak (amit már majdnem egy éve, az első bejelentésnél, 72 órán belül meg kellett volna tenniük), ahol csak lehet, nyakon csípem őket, s nem lesz egyetlen nyugodt percük sem. Elegem van. Az tuti ilyet nem tesznek, sőtt még válaszolni sem fognak világosan. Sablonszöveget fogsz kapni, amelyben leírják mindent rendbentaláltak a hiba biztos nálad van, ha kérdésed van hívd az 1270, különben szíves megértésedet és elnézésedet fogják kérni. Elsősorban kérni fogják a telefonoddal fáradj be egy Voda márkaózletbe, ahol megvizsgálják (hagyd ott pár hétre.... majdcsak csinálnak neki valamit ) Ha nem viszed be, ők megtettek mindent amit jelen esetben tudtak és ezt törvényesnek tartják. Annyit mondok tanácsnak, hogy a kivizsgálásról jegyzőkönyvet kell felvenniük, amelyet kérésedre meg kell mutatniuk. Vodának ilyen nincs.... Ha kell utólag kreálnak, panaszbejelntési adatbázist is utólag vezetik több esetben... vizsla1 írta: (ui: az a röhej az egészben, hogy senki más nem tapasztal ilyesmit, csak nekem zúdol a nyakamba ennyi galiba, más vígan használja, és tényleg elégedetten veszi igénybe.)
Ez nem igaz, sokan vagyunk hasonló cipőben! Igaz én meguntam a harcot a Vodával, átvittem a számomat a pannonhoz. Nem tökéletesek, de egy dolgot hagy említsek meg: Ügyfélszolgálatos félretájékoztatott bizonyos kérdésben és pár órán belüll jött egy telefon, hogy elnézését kérjük kollégánk nem volt kellően tájékozott amikor kérdésére a helytelen választ adta. Akkor tértem át a pannonhoz és kiemelt ügyfélként kezelnek a kezdetektől.
Pannonos ügyfélszolgálatosokat folyamatosan ellenőrzik, bármilyen hibát követnek el, az ügyfélnek ebből nem lehet kellemetlensége. Voda nem ismeri az ügyfél szót, csak addig amíg aláírja a szerződést, utánna már minek neki!
Tlefonálási gondokra visszatérve múlt év áprilisában a Balatonon voltam 1 hétig továbbképzésen, de térerő nem volt a telómon. Nem csak nekem de a többi kb 40 kollégámnak sem aki vodás. Senkit nem tudtak elérni, hívtuk a Voda ügyfélszolgálatát de ezt mondták ahol tartózkodunk beltéri lefedettségnek is lennie kell, majd kivizsgálják. Másnap telfonálnak minden okés vizsgáltassam meg a készülékemet. Erre több kollégám következő héten már más szolgáltatónál volt...., miond a 40 embernek a telója rossz, csak kint tudtunk telefonálni de borzalmas minőségben, folymatosan szakadozott. Hazafelé jövet a Balatonról nem volt térerőm, megint megkérdem miért..... erre a válasz kapcsolja ki be a telefonját, mivel a telefon automatikusan nem áll át a másik toronyra. Illetve itthon meg azt mondták ha hosszabb ideig nem telózok pl 3-4 óra, akkor a toronyról lejelentkezik, felengedi a telózókat és én ....
|
vas. márc. 27, 2005 19:56 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Ez pont összejött, pedig nem a fikázók sorába akartam állni.
Nekem is megvolt a szerződésbontás, nem vagyok már havidíjas előfizetőjük [másnap már volt térerő a lakóhelyemen ]. Maradt írmagnak egy db Vitamax kártya, amit régebben az előfizetéshez adtak ajándékba. Nemigen használom, illetve néha netezek róla. Na, most telefonálni akartam az előbb, és asszongya a hívásra, hogy "Sikertelen".
Hehehe...
Utána másodszorra vagy harmadszorra összejött, dehát félévente egyszer hívnék erről a kártyáról, és akkor mindig így járok. Arra alapoztam, hogy talán ez a néhány hónap hozott változást. És biztosan ebben az ezer fős faluban nyilván mindenki 0670-es és egyszerre akartunk telefonálni [ez érdekes mondjuk, mert eddig 0,001% volt a vodás térerő itt].
|
vas. márc. 27, 2005 18:34 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Zsombe írta: CineDOG írta: Én azért még elvagyok ezzel a félhavidíjas ingyendumás csomimmal. Én meg elvagyok a társkártyás ingyendumás tarifacsomagommal .
Én meg NEM vagyok el dual band telónál a vonalszaggatásommal, híváseldobásokkal, pocsék hangminőséggel, full térerő mellett. Valamint két napja a GPRS-jel el-eltűnik, majd visszajön. A GX15-öt állandóan ki be kapcsolgatom, mert kiírja, hogy GPRS nem elérhető, pedig ott a jel a térerő mellett. Vagy kiírja "hiba: időtúllépés". Vagy fel sem csatlakozik, és csak villog a GPRS jel. Ezen a két napon hol megy a net/wap (de akkor királyul), hol nem, ilyen még nem volt. A 1270-es droid meg sablon szöveget nyom a fülembe, hogy átementi túlterheltség és nem folynak ott munkálatok, meg az természetes, hogy elmegy a GPRS-jel ilyenkor - igen? Hajnali 5-kor is, meg vasárnap délelőtt? Valahol a közelben akkor baromi nagy bulit csaphattak, hogy 2 napja be van halva a GPRS, mert mindenki csak pofázik, pofázik éjjel-nappal.
A levelek megválaszolására mindig kétszer annyi idő kell nekik, mint ami az ÁSZF-ben rögzítve van.
Azt meg ne ragozzuk, hogy arra nem képesek, hogy 6 óránként frissüljön a GPRS-egyenleg.
Április 4-ig kell válaszolniuk a vonalszaggatós levélre. Ha nem garantálják írásban, hogy a hibán változtatni fognak (amit már majdnem egy éve, az első bejelentésnél, 72 órán belül meg kellett volna tenniük), ahol csak lehet, nyakon csípem őket, s nem lesz egyetlen nyugodt percük sem. Elegem van. Egy esetben tudnak megszabadulni tőlem: visszaadom nekik ezt a rohadt telefont, "újszerű állapotban", a BYOP-jukat b*sszák meg, és egy fityinget nem látnak a szerzdésfelmondási díjból. Cserébe megszabadulnak tőlem, mint havidíjas ügyféltől. Kártyásként még kísérteni fogok, hogy kordában tartsam őket . Képzelem, mennyire fogok hiányozni nekik.
És te... hogy vagy?
(ui: az a röhej az egészben, hogy senki más nem tapasztal ilyesmit, csak nekem zúdol a nyakamba ennyi galiba, más vígan használja, és tényleg elégedetten veszi igénybe. Akkor nekem miért nem tudnak eleget tenni annak a kérésnek, hogy biztosítsák a normális alapszolgáltatást?! S ha feketén-fehéren leírtam, hogy mindenütt máshol jó, csak egy adott helyen nem, az nem elég egyértelmű, hogy akkor ott lokális probléma van? Arról nem tehetek, hogy vannak lúzer szomszédok, akik szintén vodások, és annyit nem tudnak, mi az a 1270, hogy bejelentsék, hogy rossz a vonal. Én meg nem megyek oda könyörögni nekik, hogy "te figyu, tapasztaltatok ilyesmit? Akkor hívjátok már fel a 1270-et, hogy történjen végre valmi változás".
Ebből kifolyólag továbbra is amellett vagyok, hogy ha valaki most választ szolgáltatót, az a vodafone-nal kezdje. Ha nem jön be, akkor menjen a pannonhoz. De ne a westellel kezdje. Azt hagyja a legvégére.)
|
vas. márc. 27, 2005 14:02 |
|
|
Zsombe
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 587
|
CineDOG írta: Én azért még elvagyok ezzel a félhavidíjas ingyendumás csomimmal.
Én meg elvagyok a társkártyás ingyendumás tarifacsomagommal .
|
vas. márc. 27, 2005 12:59 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
CineDOG írta: Én azért még elvagyok ezzel a félhavidíjas ingyendumás csomimmal.
nekem meg jó a 70Ft-os telcsi a teljeshavidíjas ingyendumához!
|
vas. márc. 27, 2005 11:59 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Én azért még elvagyok ezzel a félhavidíjas ingyendumás csomimmal.
|
vas. márc. 27, 2005 11:40 |
|
|
mrvf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 19, 2004 1:32 Hozzászólások: 30
|
Sajnos a Voda soha nem törődött az ügyfeleivel, tényleg addig kell neki amíg aláírja a szerződést. Utánna ha gondja van oldja meg, illetve amint tudja "lehúzza" szószerint!
Nem tudom miért, de a Vodának nincs csak olyan számlázási rendszere, amely minőségi tanúsítvánnyal rendelkezik. Másik két mobilcégnek van! Vodafone "magyarország vezető mibilszolgáltatója" nem tudta megszerezni ezt a bizonyítványt, de miért??? Szerintem ha utánnanéznénk vezető lenne a számlapanaszok tekintetében is (jogos panaszok!!).
Világcég, de magyarországon nem produkál semmit! Mostmár nem várok tőle semmit, mivel egyre megy a béka ..... alá, ügyfélszolgálata egy nagy nulla! Másik két szolgáltató drágább, de tényleg minőségi szolgáltatást nyújt, igaz vannak kivetnivalók (amelyek mindig is lesznek).
|
vas. márc. 27, 2005 10:41 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
partycsoka írta: Ilyen valoban nincs,de maga az egesz "Maradj velunk!" egy nagy nulla. Ezeknek addig jo az ember,mig ala nincs irva a szerzodes,utana nagy ivben tojnak rad. Tobbnyire egy utcarol beeso tobb kedvezmenyt kap,mint aki evekig rendszeresen fizette a szamlakat vagy aki pl. havi 5-6 ezret dumalt le Vitamax-szal havonta.
Bár még így is többet kapok, mintha lenne arany/platinakártya. De azért mégsem ártana ránézni a meglévő ügyfelekre. Például ténylegesen lehetővé tenni, hogy Duettre is át lehessen váltani. Vagy csak SIM-es VitaMAX-nál a későbbiekben telóvásárlást megengedni.
|
vas. márc. 27, 2005 8:27 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Ilyen valoban nincs,de maga az egesz \"Maradj velunk!\" egy nagy nulla. Ezeknek addig jo az ember,mig ala nincs irva a szerzodes,utana nagy ivben tojnak rad. Tobbnyire egy utcarol beeso tobb kedvezmenyt kap,mint aki evekig rendszeresen fizette a szamlakat vagy aki pl. havi 5-6 ezret dumalt le Vitamax-szal havonta.
|
vas. márc. 27, 2005 1:43 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nu. A 6-án lezárt ciklusról a számla megjött 21-én, határidő 24-e. 17-én adták postára, legalábbis ezt nyomtatták a számlára, a borítékról a dátumot lespórolta a posta.
Ma csodálatos volt látni, hogy a készüléken hol van GPRS-jel, hol nincs. S ez még net és wap közben is megtörtént. A 1270-es droid meg csak arra vot képes, hogy utánanézzen, hogy ott ahol lakom, nem folynak munkálatok. Valószínűleg átmeneti túlterheltség van - aha, persze. És ez eddig hónapokon át nem volt, igaz? Rákérdeztem, hogy ha túlterhelt attól még ott kéne lenni a GPRS-jelnek -Ő azt állította, hogy nem, túlterhelés estén nem kell. Ez igaz?
Meg mondogatta, hogy kapcsoljam ki be a telót - mintha ma nem léptem volna be a hálóba az adott terüeten vagy 200-szor.
|
szomb. márc. 26, 2005 22:22 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
partycsoka írta: Reménykedtem, hogy a Vodafone-nak egy hiba által korábban kikerült Maradj velünk nevű "fergeteges" hűségprogramja nem abban a formában fog megvalósulni, mint ahogy az fent volt, de a jelek szerint maradt minden a régiben. http://www.vodafone.hu/akciok/maradj_velunk.html Ez így ebben a formában továbbra is egy nagy rakás szr. Idézet: Évek teltek el azóta, hogy havi díjas előfizetőként bennünket választottál? Akkor már tapasztalhattad, hogy folyamatosan fejlődő, a Te igényeidhez igazodó szolgáltatásokkal és mind kedvezőbb ajánlatokkal igyekeztünk Téged megerősíteni döntésedben.
Mi pedig különleges ajánlatokkal szeretnénk megjutalmazni hűségedet! Melyikre vágysz a legjobban?
Arra, hogy ingyen beszélgethess egész hétvégén? Vagy lebeszélhető havi díjat szeretnél és bruttó 18 Ft-os SMS-t? Netán egy új, live!-os mobilra vágysz, kedvezményes áron?
Te döntöd el, hogy melyiket választod!
Akár hogy olvasom, ebből én azt a következtetést vonom le, hogy ha lejár a hűségem, átmehetek Duett-be, vagy Duett Maxba. Jó, mi? Pedig ilyen nincs. Na ez megtévesztés... Mint az aranykártyás csomagok: ott is csak annak nincs kedvezményes csomagja, akinek kéne, hogy legyen.
|
szomb. márc. 26, 2005 22:19 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Ja, ja, Én is csomagot akartam váltani pluszról vitamaxra, és ez jött! Az sms jött hogy átváltották, de a 177-et felhívva még mondja a mesébent!
|
kedd márc. 22, 2005 18:11 |
|
|
KaRFiol
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 717 Tartózkodási hely: Hemma igen!
|
reklamhang írta: Ez mit akar jelenteni? \'Tisztelt Ugyfelunk! A(z) Uno Plusz (Routing Cat. 177) szolgaltatas elofizetesen nincs bekapcsolva. Vodafone\'
Nekem is volt már ilyen. Akkor kaptam, mikor át akartam váltani másik csomira, hogy feltöltővel is tölthessem, de nem engedte. Aztán mikor vissza akartam állni uno pluszra, ezt írta ki. Aztán megcsináltam még egyszer a váltást és jó lett.
|
kedd márc. 22, 2005 16:28 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Ez mit akar jelenteni? \'Tisztelt Ugyfelunk! A(z) Uno Plusz (Routing Cat. 177) szolgaltatas elofizetesen nincs bekapcsolva. Vodafone\'
|
kedd márc. 22, 2005 13:45 |
|
|
racsi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. máj. 13, 2004 13:55 Hozzászólások: 56
|
Idézet: Odo írta:
racsi írta: Szerintem egy max. 50000Ft-os telefonba még elviseli az ember a korlátokat föleg, ha az a készülék máshol duplája pl. Nokia 6230, de egy csúcskészülékben ez már felháborító.
T68m, racsi nem a Nokia 6230-ra írta hogy csúcskészülék.
jaja, igazad van, figyelmetlenül olvastam! azt a dupla példára érthette.
A 6230-as a dupla példa, én az s700i-re gondoltam.
|
hétf. márc. 21, 2005 18:48 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Odo írta: racsi írta: Szerintem egy max. 50000Ft-os telefonba még elviseli az ember a korlátokat föleg, ha az a készülék máshol duplája pl. Nokia 6230, de egy csúcskészülékben ez már felháborító. T68m, racsi nem a Nokia 6230-ra írta hogy csúcskészülék.
jaja, igazad van, figyelmetlenül olvastam! azt a dupla példára érthette.
|
hétf. márc. 21, 2005 11:59 |
|
|
sanyi1979
ezüst tag
Csatlakozott: hétf. ápr. 05, 2004 16:44 Hozzászólások: 89
|
racsi írta: A Voda számlázáshoz hozzászólnék én is. Számlazárás nálam is 25-én van, úgyhogy már eléggé vártam 10-e körűl ,de semmi. 16-án meg is jött, kinyitom, számla kelte 02.27 ,fizetési határidő 03.15. ...:
Ha késel egy kicsit a számla befizetéssel akkor sincs gond, a következő számlazáráskor küldenek sms-t hogy korlátozzák a hívásaidat. Tehát kb 25.éig jó vagy.
|
vas. márc. 20, 2005 19:11 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
racsi írta: A készülülék már adott csak a szolgálltató bizonytalan. A pannonnál nem biztos, hogy lesz és ha mégis jóval drágább mint máshól, pl: SE S700i náluk 125000Ft 2év máshol: Voda 109000Ft, T-nél Webshop 2-év 89000Ft.. 79990 Ft! racsi írta: Szerintem egy max. 50000Ft-os telefonba még elviseli az ember a korlátokat föleg, ha az a készülék máshol duplája pl. Nokia 6230, de egy csúcskészülékben ez már felháborító.
T68m, racsi nem a Nokia 6230-ra írta hogy csúcskészülék.
|
vas. márc. 20, 2005 16:34 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
racsi írta: Nokia 6230, de egy csúcskészülékben ez már felháborító.
az hol csúcskészülék?
|
vas. márc. 20, 2005 15:20 |
|
|
racsi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. máj. 13, 2004 13:55 Hozzászólások: 56
|
Idézet: Készülékkínálat viszont elég vacak.
A készülülék már adott csak a szolgálltató bizonytalan. A pannonnál nem biztos, hogy lesz és ha mégis jóval drágább mint máshól, pl: SE S700i náluk 125000Ft 2év máshol: Voda 109000Ft, T-nél Webshop 2-év 89000Ft, EW 99000Ft függetlenűl. De a Pannon legalább nem korlátoz mint a Voda. Nem értem egy 100000Ft-os telefonban miért van korlátozva az mp3 csengöhangként való használata. A Live! menüt még csak-csak lenyeli az ember, viszont már rendszeresíthetnék az új menüt mint pl. GX25. Szerintem egy max. 50000Ft-os telefonba még elviseli az ember a korlátokat föleg, ha az a készülék máshol duplája pl. Nokia 6230, de egy csúcskészülékben ez már felháborító.
|
vas. márc. 20, 2005 13:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
racsi írta: Idézet: Ettől függetlenül felháborító, hogy mennyit késnek a számlák. A 16 napos fizetési határidőből semmit nem tapasztal az Ügyfél Amúgy olvastam ,de a lényeg az, hogy 16 nap alatt nem képes egy számla megérkezni az ügyfélhez, így álltalában az utolsó pillanatban tudja azt befizetni. a banki átutalást akkor sem vagyok hajlandó a vodának engedélyezni. Inkább sétálok a csekkel ,de jobb szeretem igy a dolgot. A számhordozhatóságot meg sokan nem is ismerik , így nem is használják ki. Az én hűségem júniusban telik le és nagyon gondolkodom a váltáson, kérdés kinél mikor jön ki a SE K750i vagy esetleg a D750i.
Én meg nem sétálok a csekkel, de nem is engedem, hogy csoportos beszedésivel leemeljék, de márkaboltban sem állok sorba - egyszerűen netről ingyen átutalom.
A Pannon egész korrekt a 3 havi ingyen SMS-sel, a felhasznált percek után megmaradt kedvezményes percdíjakkal, a hálón belüli ingyenes átirányítással, hogy csúcson kvül Happyvel lehessen olcsón dumálni, s ne maradj le semmilyen bejövő hívásról. Készülékkínálat viszont elég vacak.
|
vas. márc. 20, 2005 13:43 |
|
|
racsi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. máj. 13, 2004 13:55 Hozzászólások: 56
|
Idézet: Ettől függetlenül felháborító, hogy mennyit késnek a számlák. A 16 napos fizetési határidőből semmit nem tapasztal az Ügyfél .
Amúgy olvastam ,de a lényeg az, hogy 16 nap alatt nem képes egy számla megérkezni az ügyfélhez, így álltalában az utolsó pillanatban tudja azt befizetni. a banki átutalást akkor sem vagyok hajlandó a vodának engedélyezni. Inkább sétálok a csekkel ,de jobb szeretem igy a dolgot. A számhordozhatóságot meg sokan nem is ismerik , így nem is használják ki. Az én hűségem júniusban telik le és nagyon gondolkodom a váltáson, kérdés kinél mikor jön ki a SE K750i vagy esetleg a D750i.
|
vas. márc. 20, 2005 13:06 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
racsi: olvastad már a számlának azon megjegyzését, hogy mi van abban az esetben, ha a fizetési határidő munkaszüneti napra esik? Feketén-fehéren le van írva... Meg az is, mit kell tenned, ha elfelejtetted időben befizetni a számlát. Sokan nem nézik meg a számla tényleges tartalmát, hogy miért is fizet, és milyen információt próbál még ezen kívül az Ügyféllel tudatni a cég, csak a rohadt végösszeget figyelik. Hihetetlen, hogy az emberek mennyire nem törődnek semmivel. Ezért nem is él senki se a számhordozás adta lehetőséggel. Meg az a demagógia, hogy "a másik sem jobb a mostaninál", meg "úgyis átver mindegyik cég". ÁÁÁÁ Észveszejtő!!!
Ettől függetlenül felháborító, hogy mennyit késnek a számlák. A 16 napos fizetési határidőből semmit nem tapasztal az Ügyfél.
Néha szoktak küldeni egy SMS-t, vagy felmondják a 1270-re, hogy az x.-ei számlazárású ügyfelek fizetési határidejét y nappal meghosszabbítottuk.
Ha(!) tudja a voda, hogy ilyen pocsékul működik a számlázó cég, miért nem keres másikat? Vagy több éves keretszerződés köti? A végén úgyis a voda szívja meg, ha nem fenyíti meg a számlázó céget, mert a panaszok a vodánál és esetleg FVF-nél, NHH-nál landolnak.
|
vas. márc. 20, 2005 12:42 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
racsi írta: ...Persze én nem voltam hajlandó elfaxolni, befizettem aztán ha kikapcsolják kiverem a balhét. Úgyhogy jópont a Vodának, hoy nem tiltották le a kimenőt, ezek szerint beért a csekk
Kb. 5 munkanap alatt ér oda...
Na ilyen nincs a ténél...
|
vas. márc. 20, 2005 12:33 |
|
|
racsi
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. máj. 13, 2004 13:55 Hozzászólások: 56
|
A Voda számlázáshoz hozzászólnék én is.
Számlazárás nálam is 25-én van, úgyhogy már eléggé vártam 10-e körűl ,de semmi. 16-án meg is jött, kinyitom, számla kelte 02.27 ,fizetési határidő 03.15. Hozzáteszem a párom is ugyan így járt. Felhívom az ügyfélszolgálatot és mondom mi van, hogy most kaptam meg a számlát és tegnap kelett volna befizetni, a hölgy kedves volt, megnyugtatott, hogy nincs gond, de a behajtási csopothoz irányított. Ott már nem igazán voltak ilyen humánusak és mondták, hogy fizessem be és faxoljam el a befizetett csekket. Ami igen felbosszantott. Szerintem minden embert idegesít a "behajtás" szó pláne ha már oda is irányítják, főleg ha ok nélkül. Azt sem nézik, hogy talán ünnep volt, és ha megkaptpam volna a számlát 15-én akkor sem tudtam volna befizetni. Nem értem miért nem lehet az ilyen késést szó nélkül felütni a rendszerre + pár nappal, és miért kell a megalázó "behajtási csoporthoz küldeni az embert. Persze én nem voltam hajlandó elfaxolni, befizettem aztán ha kikapcsolják kiverem a balhét. Úgyhogy jópont a Vodának, hoy nem tiltották le a kimenőt, ezek szerint beért a csekk
|
vas. márc. 20, 2005 12:23 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Én sem kaptam még meg a byop számláját. Furcsa, eddig soha nem késett.
|
vas. márc. 20, 2005 11:45 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
vizsla1 írta: A lejárt voda vitamax SIM-ek 1-2 hónapig még hívásfogadásra képesek, ami nem lenne szabad, hisz ezzel bevételhez jut, holott már lejárt a kártya (összekapcsolási díj). Ezt valaki esetleg NHH-nak, GVH-nak megemlíthetné. Szóval NHH-t, GVH-t, FVF-et itt is elő lehet szedni .
Pontosan. Az egyik Vitamaxom rendelkezésre állási ideje november elején járt le. Karácsonykor még lazán lehetett hívni. Tehát, kapásból +1,5 hónap plusz időt adtak neki.
|
vas. márc. 20, 2005 10:42 |
|
|
BNM
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 384
|
vizsla1 írta: Más: 6-ai számlazárásúk, megkaptátok már a számlát? Tudjátok, azt amit 23-áig kell befizetni , s ma 19-e van..
Én még a R'n'R számlát sem kaptam meg, amit múlt hónap 25-én zártak.
De már a bankszámlámról levonták.... Akkor meg mit akarunk a 6-ai zárással
Azt sem tudom miért fizettem....
Szerintem nem csak a voda balf*sz, hanem a Magyar Posta is.
|
vas. márc. 20, 2005 10:14 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A lejárt voda vitamax SIM-ek 1-2 hónapig még hívásfogadásra képesek, ami nem lenne szabad, hisz ezzel bevételhez jut, holott már lejárt a kártya (összekapcsolási díj). Ezt valaki esetleg NHH-nak, GVH-nak megemlíthetné.
A másik, hogy a fogyasztó félrevezetése az, hogy az első SM-ben azt állítják, hogy ha addig nem töltöd fel "letiltanak", holott nincs joguk hozzá, mert ha megnézed az egyenleg-felhasználási időt, akkor még kb. 7-9 nap, mire valóban lejár.
Szóval NHH-t, GVH-t, FVF-et itt is elő lehet szedni .
Más:
6-ai számlazárásúk, megkaptátok már a számlát? Tudjátok, azt amit 23-áig kell befizetni , s ma 19-e van.
Egy költői kérdés: ha a 3 millió< ügyféllel rendelkező Matávnak sikerül a számlakelte napjától 2 nap múlva postára adnia a számlalevelet, majd két nap múlva a postásnak a ládába dobnia azt, a vodának ez miért nem megy? És ha egy számlát 7-én kelteznek, s a levélben a címzett felett az szerepel, hogy 12-én adták postára, mit csinált a nyomdában 5 napig? Ráadásul a Matáv folyamatos számlát küld, tehát nincs konkrét számlazárási nap, mint a vodánál a 6-a, 13-a, 19-e, 25-e.
|
szomb. márc. 19, 2005 21:14 |
|
|
GazVezir
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1319 Tartózkodási hely: Éppen itt :)
|
Hát erről nekem az a véleményem, hogy mivel egy nagy rendszerről van szó és akkor még az emberi tényező is közbeszól, nem bírják hiba nélkül teljes ellenőrzésük alatt tartani a rendszert, így előfordulnak hibák is, ahogy a te esetedben. Szerintem....
|
szomb. márc. 19, 2005 18:44 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
Tiszta hülye ez a Voda.
Van egy Vitamax SIM-em, ami lejárt most 15-én. Ezt már előtte is tudtam, de nem akartam rátölteni. (Kivéve ha felajánlottak volna 3000 bónuszt, mint valakinek itt a fórumon.)
A lejárat előtt persze elkezdtek SMS-eket küldözgetni, hogy letiltanak, ha nem töltöm fel X-edikéig. Először azt küldték, hogy márc 8-án jár le. Aztán jött az 1500 Ft-os bónusz igéret. Aztán már 13-án jártam volna le.
Aztán meg lejárt. Ez OK is volna, de:
Feltölteni nem lehet, ha felhívom a 171-et azt mondja, hogy a kártya rendelkezésre állási ideje lejárt, és leteszi. Eddig OK.
De fel lehet hívni a kártyát! Fel lehet venni, és lehet dumálni vele, csak róla nem lehet hívni. Ideális hirdetésfeladáshoz, sokat beszélő barátnőnek, stb.
De meddig? Miért nem tiltják le? (Lejárt Pannon kártya fel sem jelentkezik a hálóra, letiltják. És ez így van rendjén, szerintem.)
|
szomb. márc. 19, 2005 18:32 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Aki nem tud arabusul, az miért is beszél arabusul???
|
pén. márc. 18, 2005 18:39 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Király ez a topic! The Best Of Vodafone The Hungary!
|
pén. márc. 18, 2005 14:59 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Odo írta: T68m írta: Trabi TM írta: T68m írta: a vodánál tényleg sok a simhiba. A másik kettõnél ilyennel sosem találkoztam. Akkor még nem sok pannonos SIM-ed lehetett , nekem az egyiket pl. összesen 4-szer lehetett bekapcsolni, az 5-nél bemondta az unalmast kb. 20-25. Jézus, gyûjtõ vagy?
Nem, a másik!
|
pén. márc. 18, 2005 13:02 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
T68m írta: Trabi TM írta: T68m írta: a vodánál tényleg sok a simhiba. A másik kettőnél ilyennel sosem találkoztam. Akkor még nem sok pannonos SIM-ed lehetett , nekem az egyiket pl. összesen 4-szer lehetett bekapcsolni, az 5-nél bemondta az unalmast kb. 20-25.
Jézus, gyűjtő vagy?
|
pén. márc. 18, 2005 12:18 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Trabi TM írta: T68m írta: a vodánál tényleg sok a simhiba. A másik kettõnél ilyennel sosem találkoztam. Akkor még nem sok pannonos SIM-ed lehetett , nekem az egyiket pl. összesen 4-szer lehetett bekapcsolni, az 5-nél bemondta az unalmast
kb. 20-25.
|
pén. márc. 18, 2005 12:08 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
T68m írta: a vodánál tényleg sok a simhiba. A másik kettőnél ilyennel sosem találkoztam.
Akkor még nem sok pannonos SIM-ed lehetett , nekem az egyiket pl. összesen 4-szer lehetett bekapcsolni, az 5-nél bemondta az unalmast
|
pén. márc. 18, 2005 10:46 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
mrvf írta: vizsla1 írta: Nem volt eselleg szoftverhibás a mobilod ? Olyan nincs, hogy kicseng, de mégsem cseng ki. Akkor ott a telefonnal lehetnek gondok. Én is átnézettem a telót, de utánna a Voda is a saját szakemberieivel (de csak jelenlétemben természetesen) . Jó volt látni a képüket amikor koppantak, mert azt hitték csak pofázok és a számat jártatom, konkrét magyarázatot nem kaptam. Kértem a kicserélt SIM bevizsgálását, de eltünt..... azóta is semmi hír róla!
a vodánál tényleg sok a simhiba. A másik kettőnél ilyennel sosem találkoztam.
|
csüt. márc. 17, 2005 23:23 |
|
|
mrvf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 19, 2004 1:32 Hozzászólások: 30
|
vizsla1 írta: Nem volt eselleg szoftverhibás a mobilod ? Olyan nincs, hogy kicseng, de mégsem cseng ki. Akkor ott a telefonnal lehetnek gondok.
Voda szakemberei is erre fogták először, de mikor a szervizben csinálta ezt az ő kezükben, akkor SIM hiba lett belőle
Én is átnézettem a telót, de utánna a Voda is a saját szakemberieivel (de csak jelenlétemben természetesen) . Jó volt látni a képüket amikor koppantak, mert azt hitték csak pofázok és a számat jártatom, konkrét magyarázatot nem kaptam. Kértem a kicserélt SIM bevizsgálását, de eltünt..... azóta is semmi hír róla!
|
csüt. márc. 17, 2005 23:13 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nem volt eselleg szoftverhibás a mobilod ?
Olyan nincs, hogy kicseng, de mégsem cseng ki. Akkor ott a telefonnal lehetnek gondok.
|
csüt. márc. 17, 2005 22:46 |
|
|
mrvf
ezüst tag
Csatlakozott: pén. nov. 19, 2004 1:32 Hozzászólások: 30
|
partycsoka írta: Szuleim egyik Vitamax kartyajaval gaz van. Be van kapcsolva,megis vegig foglalt jelzest lehet hallani hivaskor,pedig nem hasznaljak. A ki-be kapcsolas sem segit. Korabban en is jartam mar igy (kb. 2 eve),aztan hivogattak utana paran amikor megjavult,hogy kivel dumaltam egesz du.,mikozben semmit nem csinaltam. Raadasul ma du. egy fontos ugyben kellett volna beszelnem veluk,igy megemelte kisse a vernyomasom eme problema. Jo,hogy meg mindig ilyen megbizhato a voda. Egyre csak sullyed es sullyed ez a ceg...
Ismerős a szituáció! Amikor még vodás voltam szidtak sokan mert nem veszem fel a telefonomat mert hívnak kicseng, de én nem vagyok hajlandó.... Én ebből semmit nem észleltem!!! Haveromnak mondtam, amikor ttalálkoztunk hívjál már fel légyszives, felhívott de nálam semmi csörgés, sem bejövő hívás nem jelentkezett. Nála pedig kicsörgött, mintha nem vettem volna fel... Két teló kb 2m távolságra volt egymástól. Utánna megcsörgettem a havert, nála kicsörgöt, mivel nem hitte el az a SIM van a telómban! De igen!! Érdekes módon egy hívás után, amikor már én hívást kezdeményeztem utánna amikor hívott már nálam is jelzett bejövő hívást! miért????? Ez a Vodafone!!! Többször előfordult....., SIM csere, egy ideig jó volt utánna ismét...
Csak egyet nem értek hol csengett ki? Igaz többet sem.... de ezek már nem ide tartoznak!
|
csüt. márc. 17, 2005 22:41 |
|
|
partycsoka
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1373
|
Nem hivtam,most viszont mar jo. Ki erti ezt... Az SMS kuldes problemaba is regen (kb. 4 eve) belebotlottam. Eloszor meg a 1270 sem tudott mit mondani,majd a kovetkezo ilyen alkalommal mar mondta a csajszi,hogy dijkoteles hivast kell inditani,utana menni fog. Nem hataron laknak,kb. 1 km-re van legvonalban a voda bazisallomas. Ha ez nem lenne,kb. 8-9 km-t kellene utazni a legkozelebbihez.
|
csüt. márc. 17, 2005 20:04 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
partycsoka írta: Szuleim egyik Vitamax kartyajaval gaz van. Be van kapcsolva,megis vegig foglalt jelzest lehet hallani hivaskor,pedig nem hasznaljak. A ki-be kapcsolas sem segit. Korabban en is jartam mar igy (kb. 2 eve),aztan hivogattak utana paran amikor megjavult,hogy kivel dumaltam egesz du.,mikozben semmit nem csinaltam. Raadasul ma du. egy fontos ugyben kellett volna beszelnem veluk,igy megemelte kisse a vernyomasom eme problema. Jo,hogy meg mindig ilyen megbizhato a voda. Egyre csak sullyed es sullyed ez a ceg...
Véletlenül nem határ mellett laknak a szüleid?
|
csüt. márc. 17, 2005 19:17 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
partycsoka írta: Szuleim egyik Vitamax kartyajaval gaz van. Be van kapcsolva,megis vegig foglalt jelzest lehet hallani hivaskor,pedig nem hasznaljak. A ki-be kapcsolas sem segit. Korabban en is jartam mar igy (kb. 2 eve),aztan hivogattak utana paran amikor megjavult,hogy kivel dumaltam egesz du.,mikozben semmit nem csinaltam. Raadasul ma du. egy fontos ugyben kellett volna beszelnem veluk,igy megemelte kisse a vernyomasom eme problema. Jo,hogy meg mindig ilyen megbizhato a voda. Egyre csak sullyed es sullyed ez a ceg...
Esetleg a 1270-et, telefonszám és üszi.kód ismeretében kerested már? Ha igen, mit mondtak? Érdekelne.
Nekem például az volt új, hogyha üres a SIM-ed, majd feltöltöd, még nem biztos, hogy tudsz küldeni SM-et, amíg nem csinálsz egy díjköteles hívást. Mert alapesetben a rendszer nem frissül olyan hamar, kivéve, ha nekiállsz fizetős, kimenő hívást indítani.
|
csüt. márc. 17, 2005 19:01 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 19 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|