|
Szerző |
Üzenet |
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Al Bundy írta: Az árcsökkenésnek én nagyon örülök (köszönöm szépen ó voda!), de ezzel együtt jár az is, hogy kevesebb pénzt tudnak visszaforgatni, aminek pl. az épülő UMTS hálózat látja kárát, ennek viszont nem örülök.
Hát akkor válts át szervusz díjcsomagra, és használd csúcsidőben, hátha előbb lesz UMTS
(de ne lepődj meg, ha mégsem )
|
csüt. aug. 25, 2005 22:19 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Az árcsökkenésnek én nagyon örülök (köszönöm szépen ó voda!), de ezzel együtt jár az is, hogy kevesebb pénzt tudnak visszaforgatni, aminek pl. az épülő UMTS hálózat látja kárát, ennek viszont nem örülök.
|
csüt. aug. 25, 2005 22:09 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
glad írta: Az "új" pedig elég ha a tarifa csomag szerkezeteket nézed
Ezt fejtsd ki légy szíves bővebben!
Ami manapság kimagaslónak újnak volt nevezhető, az a Relax típusú tarifacsomagok. Az pedig ugye először a T hozta be.
|
csüt. aug. 25, 2005 22:07 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Al Bundy írta: glad írta: Ha egy kicsit is oda figyelnél akkor láthatnád, hogy a voda többnyire ÚJ dolgokat talált ki. Akkor magyarázd el nekem, egy h*lye, nem logikusan gondolkodó T-mobile-osnak. Miket is? Csak nem pl. a live!-ra gondolsz? Vagy a 0 forintos percdíj? Sok maradt belőle...
Ha valaki túl h*lye (elnézést, de Te mondtad), akkor azzal az a baj, hogy nem tudom elmagyarázni, neki, mert hát túl h*lye hozzá.
Az "új" pedig elég ha a tarifa csomag szerkezeteket nézed (nem kell olyan messze menni hozzá, mint voda live).
Azelött a tarifa csomag díjképzés elég egysikú volt (klón falva ).
Amúgy a piacgazdaság egyik fő pillére az árverseny így igazán nem értem, hogy miért olyan baj ez neked.
Ha nincs a Voda Te még mindig 3x annyiért telefonálnál mint most úgy hogy már csak ezért hálával tartozól nekik (Bár tudom, hogy még csak a gondolatára is a hideg ráz ki téged).
|
csüt. aug. 25, 2005 22:00 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
glad írta: Ha egy kicsit is oda figyelnél akkor láthatnád, hogy a voda többnyire ÚJ dolgokat talált ki.
Akkor magyarázd el nekem, egy h*lye, nem logikusan gondolkodó T-mobile-osnak.
Miket is? Csak nem pl. a live!-ra gondolsz? Vagy a 0 forintos percdíj? Korlátlan GPRS használat? Sok maradt belőle...
|
csüt. aug. 25, 2005 21:51 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Al Bundy írta: glad írta: Ja és még azért annyit tegyünk hozzá, hogy a T-mobil üzelpolitikájának 50%-át már évek óta az határozza meg, hogy a Voda marketingje után "loholjon" 3 lépéstávra lemaradva. Tudod mi a voda marketing? "Mindig mondjunk alá a másiknak". (Ezt ők mondták ki így, szó szerint.) Na, ezek után neked milyen lenne az üzletpolitikád?
Hát ez elég gyenge megszólalás volt és ráadásul felületes
Ha egy kicsit is oda figyelnél akkor láthatnád, hogy a voda többnyire ÚJ dolgokat talált ki. (Ez nem is lehet kérdés még egy logikusan gondolkodó T-mobilos számára se.)
A Voda zavarta fel a mobilos állóvizet.
A T-mobil pedig szorgalmasan koppingat sokszor gyengébb eredménnyel.
Szeretném megismételni nem a Vodát akarom túlfényezni csak a tömjént fújom el a T-mobil fejéről.
|
csüt. aug. 25, 2005 21:30 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
glad írta: Ja és még azért annyit tegyünk hozzá, hogy a T-mobil üzelpolitikájának 50%-át már évek óta az határozza meg, hogy a Voda marketingje után "loholjon" 3 lépéstávra lemaradva.
Tudod mi a voda marketing? "Mindig mondjunk alá a másiknak". (Ezt ők mondták ki így, szó szerint.) Na, ezek után neked milyen lenne az üzletpolitikád?
|
csüt. aug. 25, 2005 21:17 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Ja és még azért annyit tegyünk hozzá, hogy a T-mobil üzelpolitikájának 50%-át már évek óta az határozza meg, hogy a Voda marketingje után "loholjon" 3 lépéstávra lemaradva.
|
csüt. aug. 25, 2005 21:01 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Al Bundy írta: Ezen kívül felajánlotta, hogy ha bemegyek a helyi képviseletbe, adnak 2 db 9000-es feltöltőkártyát, bocsánatkérésük jeléül. Na, emberek! Nekem ekkor lopta be igazán a szívembe magát a Westel. Kérdem én: Szerintetek ezt a voda megcsinálná, megcsinálta volna? Hát, NEM! Úgy küldtek volna el a p*csába egy odamondott sajnáljuk kíséretében, hogy rossz lett volna hallgatni. Szóval ezért T. Hagy éljek egy reklámszlogennel: Ez korrekt.
Ez tényleg korrekt volt, de az már annál kevésbé az, hogy hogy a másik kezével a Tisztelt T igen csak mélyen turkál a zsebedben.
Azt már régeben is megbeszéltük, hogy aki T-nél van az többnyire nem az árlogika miatt hanmem az image-ért. És az is kiderült már, hogy a szolgáltatók közt nincs akkora minőség különbség mint ahogy azt a T szeretné.
Na persze a szolgáltatás nem csak technikai minőségből áll és itt mindenki maga dönti el, hogy ez neki mennyit ér meg anyagilag. Nekem pl nem ér annyit.
Korrektségről pedig annyit, hogy messze a T reklámok a leges leg félrevezetőbbek. Sokszor olyan szinten megvezetik a jónépet, hogy azt már a Gazdasági Verseny Hivatal is külön pénz büntetéssel is "értékelte".
Persze mindegyik mobil cégnek van takargatni való csontváza a szekrényben, de a T előszeretettel adja be, hogy mennyire kedvező a díjszabása ezzel szembe a Voda nem csak bemeséli hanem tényleg az.
Ha valakinek van egy kellemetlen élménye a Vodával és fúj rá még megértem, mert a PGSM voltam így (ott is hagytam őket), de ettől még nem is magasztalom égig a Vodát csak reálisan szemlélem a dolgokat (ár/érték arány).
|
csüt. aug. 25, 2005 20:53 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Blamazs írta: ...2 napja nem ment a wapom, gondoltam felhivom oket. Mondja az ufsz csajszi, hogy aug11-en ki lett kapcsolva. ...
Örömmel hallom, hogy ezek szerint mégiscsak fel lehet hívni az ÜFSZ-t, már kezdtem azt hinni, hogy én vagyok az egyedüli, aki fel tudja őket hívni, de nem...
|
csüt. aug. 25, 2005 20:50 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Silver írta: Kollégámat harmadik hete hívogatják a számlapanasza miatt, meg SMS-t küldözgetnek, hogy kissé csúszik a kivizsgálása. A bibi az, hogy az életben nem tett panaszt
Kellene valami "Best of vodá"-t csinálni ezek után.
|
csüt. aug. 25, 2005 20:25 |
|
|
Vendég
|
Kollégámat harmadik hete hívogatják a számlapanasza miatt, meg SMS-t küldözgetnek, hogy kissé csúszik a kivizsgálása. A bibi az, hogy az életben nem tett panaszt
|
csüt. aug. 25, 2005 20:08 |
|
|
Blamazs
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 152
|
Sziasztok!
Erdekes dolog tortent a vodanal ma velem. 2 napja nem ment a wapom, gondoltam felhivom oket. Mondja az ufsz csajszi, hogy aug11-en ki lett kapcsolva. Mondom neki, hogy en nem kapcsoltattam ki, foleg nem aug11-en. raadasul 2 napja nem megy csak. Melyen hallgatott, aztan visszakapcsolta, es mukodik is.
Azert erdekes dolgok tortennek ott naluk idonkent nem?
Udv:Balazs
|
csüt. aug. 25, 2005 19:46 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Na, az még egy legendás teló. Emlékszem, hogy milyen nagy szám volt, amikor előhoztuk a "rejtett menüjét".
|
csüt. aug. 25, 2005 13:41 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Nálunk még teljesen üzemképes a 3310-es és a jó öreg Ericsson GH688 és GA628. Sokkal megbízhatóbb ez a 2 régi Ericsson teló, mint pl. a jóval később debütált A1018.
|
csüt. aug. 25, 2005 13:32 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
skynet írta: T68m írta: Al Bundy írta: Hát, még a 3310-es fénykorában. volt annak olyan??? a 3310-ről csak annyit, hogy nézz körül, hányat látsz még működni, és hány akkori rxont vagy más márkát!
Hát, több Nokiát látok. Pl. faterom 5110, párom muterja 5110. Tökéletesen működnek.
|
csüt. aug. 25, 2005 9:09 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Azt írtam, hogy "esetleges", ami annyit jelent, hogy volt jó pár teló, amin korlátozták a BT-t. Csak vissza kell ebben a topicban olvasni, volt jó pár panasz ezzel kapcsolatban. Ha Te pont nem olyanokkal találkoztál, akkor szerencséd volt. Én nagyon sok vodás ismerősömmel nem tudom összepárosítani a telóinkat, se infrán, se BT-on. (Főleg Sharp-oknál.) És amikor a szegény gyerek ezzel kapcsolatban reklamálni mert az ügyfélszolgálaton, a hölgy felháborodottan kérdezte meg tőle, hogy "Miért nem használod az MMS-t?" (Ott voltam, hallottam.)
Egyéb live!-os korlátozás: Azt mivel magyarázod, hogy 6630-nál nem lehet mp3-at betenni csengőhangnak live!-os telónál? Igaz, nem nagy dolog, de idegesítő lehet egy olyannak, aki kifizetett 100 rongyot egy felső kategóriás gépért.
|
csüt. aug. 25, 2005 0:30 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Al Bundy írta: A készülékeknél pedig az összes szolgáltatónál kapható telók közül 1-2 áránál van lényeges különbség, de ezt számomra ellensúlyozza a fantasztikus live! (igénytelen menü és mindenhol linkek tömkelege) és az esetleges butítások, amirõl sokat lehetett hallani, de ugye az sem érdekelte a vodafanokat, hogy nem tudják a BT használni. Illetve érdekelte, megállapították, hogy milyen szemét a voda, de "hát ez van, bele kell nyugodni, a lényeg, hogy olcsón vettük".
figyelj má'! Nekem vodás a T68-asom és a Sharpom is. Ez elég vodás telefon, nem? Áruld már el nekem légyszi, hogy miben vagyok korlátozva, mert még mindig nem sikerült róla levakartatnom a live-ot, mert ugye ez annyira fantasztikusan korlátoz, hogy biztos rohanom kellett volna megszabadítani tőle. Szal, csak konkrétan: mi is a korlát? (hogy a felesleges tippektől megkíméljelek: ha vodával netezek, akkor bt-n keresztül teszem. BT-t és infrán fogadok/küldök képeket, névjegyeket)
MÁS:
az egy teljesen természetes dolog, ha valaki drágán vesz egy terméket, szolgáltatást, akkor utána, saját presztizsének megőrzése véget döntését védeni fogja, akkor is ha védhetetlen. Kevesen tudják azt mondani, hibáztam, jobban (olcsóbban) is járhattam volna. Ennyit a feelingről.
|
csüt. aug. 25, 2005 0:22 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Al Bundy írta: T68m írta: Mindamellett a vesztelnek mindig is az volt az igen gennyes húzása, hogy a hálón kívülieket jól megkülönböztette. És ennek eredménye pont az lett, hogy a vesztelesek saját maguk szerzik az új veszteles ügyfeleket, Ezzel mi is a gond? Ebben a profitorientált világban te nem pont így csinálnád a helyükben? Ha nem, akkor én bátran bevállalom, hogy szemét ember vagyok, mert én pont így cselekedtem volna.
félreérted. Sugár Bandit, a vesztel startégáját nagyon jónak tartom üzletileg.
Van aki pornót árul, mert abban van a nagy haszon, (főleg, ha illegális a forrása.) Én mégsem csinálom.
Az amway se egy rossz dolog, ha a (könyviteli)mérleget nézed, de mit szólsz ha megtalál egy termékforgalmazó?
visszatérve: a vesztel eljárását egy háromszereplős, zárt piacon tiltanám, kötelezném a szolgáltatókat, hogy belföldi hívásokat (íránytól függetlenül) azonos áron számlázzanak.
|
csüt. aug. 25, 2005 0:03 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
T68m írta: Mindamellett a vesztelnek mindig is az volt az igen gennyes húzása, hogy a hálón kívülieket jól megkülönböztette. És ennek eredménye pont az lett, hogy a vesztelesek saját maguk szerzik az új veszteles ügyfeleket,
Ezzel mi is a gond? Ebben a profitorientált világban te nem pont így csinálnád a helyükben? Ha nem, akkor én bátran bevállalom, hogy szemét ember vagyok, mert én pont így cselekedtem volna.
|
szer. aug. 24, 2005 23:52 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
T68m írta: Al Bundy írta: Hát, még a 3310-es fénykorában. volt annak olyan???
OFF: Volt. Nem tűnt fel, hogy minden második embernél az volt?
A párom a mai napig azt használja, 1 hete kiesett a második emeletről a betonra és semmi baja. Szóval, szerintem még mindig jó kis telefon arra, amire ő használja (telefonálás & SMS).
|
szer. aug. 24, 2005 23:48 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: No,ahogy látom,lesz mit írnom Hát, nekem is. pampika írta: Fenti logikád eléggé érdekes,bár a mai trendeket jól tükrözi (azért nem azt írtam,hogy a t által sugárzott feelinget,mert azon megsértődsz..). Nemtom miből szűrted le a fent említett dolgokat, mert én semmilyen szempontból sem vagyok az a trendkövető fajta, ezt bárki megállapítja rólam első ránézésre. Azt hordok/használok/cselekszek, ami az én ízlésvilágomnak és igényeimnek megfelel, ebben nem tudnak befolyásolni a "trendet követő" embertársaim, főleg nem néhány bugyuta reklámszpot. Számomra teljesen közömbösek a reklámok, semmit nem sugallnak. Nekem mondhatod nyugodtan a "t által sugárzott feelinget", mert szerintem nincs ilyen. Ha pedig szerinted van, akkor azon is elgondolkozhatnál ugyanezen a szálon elindulva, hogy milyen feelinget sugároznak a voda reklámok. Pl. itt gondolok arra a reklámra, amiben a sok megbabonázott zombi, mint egy csürhe idétlenül rohangál egy voda üzlet felé. És miért? Mert ott minden sokkal olcsóbb és mert "jól beetetjük a hülye magyart, mert tudjuk, hogy ezzel hatni lehet rá" alapon hozzád vágnak 10 rongyot. Na, akkor ez milyen feelinget sugall? Szerintem azt erősíti, ami eddig is fő probléma volt nálunk, hogy gondolkodás nélkül ugorj bele bármibe, amit nem is ismersz, csak abból az egy okból kifolyólag, mert ott van ingyenpénz. pampika írta: A felfogásod semmiképp sem nevezhető igényességnek,max igényeskedésnek.Gondolom,tisztában vagy a különbséggel. Persze, hogy tisztában vagyok a különbséggel, éppen ezért teljes meggyőződéssel állíthatom, hogy nem az igényeskedők csoportjába tartozok. Ha így lenne, akkor a homlokomra tetoválnám, hogy "Emberkek! Én T-s vagyok, mert marha sok a pénzem" és lépten-nyomon lobogtatnám a 6600-mat. Ezzel szemben inkább meghúzom magam, nehogy bárki is azt higgye, hogy valami újgazdag apukától származom és jól leüssenek éjszaka a telóért és néhány 10 rongyot várva a pénztárcámért, amiben úgyse találnának semmit. Ez az egész, amit szerintem te egyértelműen félreértettél, egy magammal szembeni igényesség. Az igényeskedés, már teljesen más tészta, mivel az már a többi ember felé irányul, de ilyen magatartás még véletlenül se jellemző rám. Az, hogy itt leírom a fóromon, hogy pontosan mit is érzek ezzel kapcsolatban, az egyrészt az itteni hozzáértő társaságnak köszönhető, másrészt pedig annak, hogy itt nem kell félnem attól, hogy egy-egy rosszindulatú marha meglincsel egy általa félreértett dolog miatt a sarkon. Szóval ismétlem, ez 100%-ig igényesség (önmagammal szemben) és azt furcsállom, hogy mások előtérbe helyeznek más dolgokat a saját igényességükkel szemben. pampika írta: Ruhát akkor veszek,amikor szükségem van rá és nem akkor,amikor futja a tel.számla mellett Igazad van, rossz példa volt, hirtelen nem jutott más eszembe. pampika írta: Azt magyarázd már meg légy szíves,hogy ha nem érdekel,akkor mi a csudának olvasod ezt a topicot? Hogy miért? Ez nagyon egyszerű. Pontosan azért, amiért az összes többit. (Ideértve a vodadicsérőt és a T-gyalázót is.) Egyszerűen érdekel mások véleménye, tapasztalata, mert erre lehet saját véleményt is építeni, ha tényleg hozzáértők (vagyis nem az átlagfelhasználók) hozzászólásait olvasod. És lehet jó kis vitákba bonyolódni, amin keresztül még jobban meg lehet ismerni a másik véleményét, érvekkel-ellenérvekkel (gyakran minimálisan, de már ez is kész haszon) megerősíteni, vagy meggyengíteni valakit a meggyőződésében. pampika írta: Tök feleslegesen leírod x+1-jére,hogy a voda úszav,de erre senki sem kíváncsi.Akinek ez megfelel,használja és leírja a tapasztalatait.Akinek nem,az majd vált.De nem attól fog váltani,hogy leírod neki "okfejtésed" 2 oldalanként. Nem azt írtam, hogy "úszav", hanem felhívtam a figyelmet egy kérdésre, ami így hangzott: Miért nem váltasz inkább, ahelyett, hogy nyavalyogsz. Számomra teljesen érthetetlen, hogy itt szinte naponta megjelenik egy panasz (miközben meg lehet nézni, hogy a T-gyalázó milyen aktív és számoljátok hozzá azt is, hogy mennyivel több T-s előfizető van, mint vodás), sokuk (szerintem) elég durva és hosszú bosszankodás után a hozzászólást ezzel zárja: "Hát, de azért maradok vodás". Semmit nem tesz annak érdekében, hogy változzon a dolog, de attól megnyugszik, hogy itt leírhatja. És a többi vodás reagálása mi erre? "Hát, ez tényleg így van, bla-bla, tényleg sz*r a voda, bla-bla, de hát ez van... Nem tudunk mit csinálni. De akkor is! Voda4ever!" És ezek után jösztök még a "rózsaszín köddel". pampika írta: De ha már az áraknál tartunk:a percdíjak ált. nem 1-2 forinttal alacsonyabbak,a készülékekről nem is beszélve. Én egy szóval sem írtam 1-2 forintot, olvass vissza és győződj meg róla! Elismerem, hogy a legtöbb esetben van különbség, de nem olyan egetrengető, hogy ne lehessen kompromisszumot kötni, cserébe azért, amit a plusz pénzért kapsz. Én nem ülök a telefonon éjjel-nappal, szóval nekem még "nagy különbség" sem lenne a két számla között. Tegyük fel, hogy most 4000 a számlám, a vodánál lenne 3000-3500, sőt még azt nem is számoltam bele, hogy a hívásaim 80%-a T irányba történik. A készülékeknél pedig az összes szolgáltatónál kapható telók közül 1-2 áránál van lényeges különbség, de ezt számomra ellensúlyozza a fantasztikus live! (igénytelen menü és mindenhol linkek tömkelege) és az esetleges butítások, amiről sokat lehetett hallani, de ugye az sem érdekelte a vodafanokat, hogy nem tudják a BT használni. Illetve érdekelte, megállapították, hogy milyen szemét a voda, de "hát ez van, bele kell nyugodni, a lényeg, hogy olcsón vettük". pampika írta: De ha téged ez nem érdekel,akkor foglalkozz a többi topic-kal és kész.Ilyen egyszerű,látod? Nem ilyen egyszerű, mert ezt is félreértetted. Nem az nem érdekel, hogy olcsó a voda, hanem a voda mellett felhozott érvként nem érdekel, feltéve, ha ezen kívül nem tudsz mást mondani. Pedig a vodafanok 99%-a csak ezt tudja emlegetni, csak olvass bele a vodadicsérőbe. Ja, meg mostanában a 1000-2000 ft-os megvesztegetéseket, ami arra megy ki, hogy a "kedves" ügyfél befogja a száját. pampika írta: Amúgy ha megfigyeled,ti t hívők mindig csak azt emlegetitek,hogy az üszi nem veszi fel elsőre és néha van 1-2 apróság,ami nem megy pöccre (esetek max 5%-a). Hát, ez totálisan nem így van. Olvasd el előröl a topicot, vannak itt nagyon érdekes dolgok, tényleg igaz, hogy mostanában csak a rendszerfejlesztéssel kapcsolatos dolgokról hallani, de csak azért, mert most ez a sláger és minden más probléma eltörpül mellette. És jó vodás lévén te is azt mondod, hogy "hát, ez van, ezt kell szeretni, nem tudunk mit csinálni, de ha jobban belegondolok, nem is olyan nagy probléma ez", pedig hidd el, hogy egy kívülről (egy T előfizetéshez szokott ember számára) nagyon-nagyon röhejes, amit a voda csinál. pampika írta: A telefon-ár-visszatérítés pedig egyszeri eset.Biztos jó érzés,de ne vonjunk le belőle messzemenőeket.) Ebben a kategóriában igaz, hogy egyszeri eset volt, de nagyon sokat köszönhetek még a T-nek, amit hiába írnék le ide részletesen, mert úgyis félreértenétek a dolgokat. (Pl. nem tudom, hogy emlékeztek-e kb. 5 éve az SMS Bajnokok Tornája c. rendezvényre, mondjuk úgy, hogy belülről éltem végig a dolgot, eddigi életem egyik hatalmas élménye volt és ezt is csak a T-nek köszönhetem.) pampika írta: Ha kérhetném,azért ne jöjjön senki a vodagyalázóba,hogy elmondja,hogy a voda úszav és pont és menjen mindenki a másikhoz,mert ezzel senki sem lesz előrébb.Nekem is megvan a véleményem a másik kettőről (és mint látod,tapasztalatból írom),de nem hangoztatom lépten nyomon feleslegesen.) Itt nagyon nem erről van szó, én szerintem pedig máris előrébb vagyunk. És hangoztasd nyugodtan a véleményedet, én meg írok rá egy ellenvéleményt, aminek ha már az 5%-nak igazad adsz, megérte a dolog. Erről szól ez az egész.
|
szer. aug. 24, 2005 23:44 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Al Bundy írta: Elmesélek egy sztorit: Pár évvel ez előtt, minden vágyam egy 3310-es készülék volt. Másik telóra gyűjtögettem előtte (majdnem egy évig), azt hiszem egy 3210-esre, de ahogy bejött "az a csoda", gondoltam gyűjtögetek még és így nagy nehezen meg tudtam venni Domino csomagban 50 rongyért. Csakhogy. 4 nappal később 31 rongyra ugrott az ára és én majd szívinfarktust kaptam. Írtunk egy levelet az akkor még Westelnek, elég szívhez szólóra sikeredett. Másnap telefonált egy hölgy, sűrűn bocsánatot kért és mondta, hogy higgyem el, hogy nem az ő hibájuk, hangsúlyából ítélve tényleg komolyan gondolta, hallani lehetett, hogy nem csak úgy hozzáb*szták hozzá a levelem, hogy "hívd fel ezt a hülyét". Ezen kívül felajánlotta, hogy ha bemegyek a helyi képviseletbe, adnak 2 db 9000-es feltöltőkártyát, bocsánatkérésük jeléül. Na, emberek! Nekem ekkor lopta be igazán a szívembe magát a Westel. Kérdem én: Szerintetek ezt a voda megcsinálná, megcsinálta volna? Hát, NEM! Úgy küldtek volna el a p*csába egy odamondott sajnáljuk kíséretében, hogy rossz lett volna hallgatni. Szóval ezért T. Hagy éljek egy reklámszlogennel: Ez korrekt.
Hehe
Ezt próbáld meg most megcsinálni, garantálom nem csak elhajtanak a p-ba, hanem még jól ki is röhögnek
És hát ez a természetes. Ha valaminek pl 22-én lemegy az ára, az nem azt jelenti, hogy Te 20-án már annyiért kapod meg, ez mindig is így volt, és így is lesz. Szóval iszonyat nagy mákod volt, de éld bele magad, hogy többet ilyen nem lesz, sem a T-nél, sem más szolgáltatónál...
|
szer. aug. 24, 2005 22:39 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
én valahogy nem teljesen ezen díjszabásra emlékszem, de mindegy.
Mindamellett a vesztelnek mindig is az volt az igen gennyes húzása, hogy a hálón kívülieket jól megkülönböztette. És ennek eredménye pont az lett, hogy a vesztelesek saját maguk szerzik az új veszteles ügyfeleket, míg a másik kettőnél nem fognak kardoskodni, hogy minden ismerősük hálón belüli legyen.
Ami a lényeg: én is akkoriban vettem a Telefon 1018-asomat, amit 22500Ft-ért adtak, amiből 10.000 volt lebeszélhető!
Ráadásul akkoriban tele volt az apronet akciós vitamax feltöltőkártyákkal, úgyhogy nem volt az rossz korszak.
|
szer. aug. 24, 2005 22:39 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Al Bundy írta: Hát, még a 3310-es fénykorában.
volt annak olyan???
|
szer. aug. 24, 2005 22:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Al Bundy írta: Csakhogy. 4 nappal késõbb 31 rongyra ugrott az ára és én majd szívinfarktust kaptam. Írtunk egy levelet az akkor még Westelnek, elég szívhez szólóra sikeredett. Másnap telefonált egy hölgy, sûrûn bocsánatot kért és mondta, hogy higgyem el, hogy nem az õ hibájuk, hangsúlyából ítélve tényleg komolyan gondolta, hallani lehetett, hogy nem csak úgy hozzáb*szták hozzá a levelem, hogy "hívd fel ezt a hülyét". Ezen kívül felajánlotta, hogy ha bemegyek a helyi képviseletbe, adnak 2 db 9000-es feltöltõkártyát, bocsánatkérésük jeléül. Na, emberek! Nekem ekkor lopta be igazán a szívembe magát a Westel. Kérdem én: Szerintetek ezt a voda megcsinálná, megcsinálta volna? Hát, NEM! Úgy küldtek volna el a p*csába egy odamondott sajnáljuk kíséretében, hogy rossz lett volna hallgatni. Szóval ezért T. Hagy éljek egy reklámszlogennel: Ez korrekt.
ez jó. Egyébként egyik ismerősöm járt így, csak ő egy Telefon10-est vett 35-ért dominóval. (én még 43-ért prkatikummal), következő héten 35-ért már csetborddal adták (aminek az ára akkor 12500Ft-volt)! Folyamatosan röhögtünk rajta, ő meg bement a vesztelhez, hogy elkérje a csetbordot is! Mondanom se kell, kétlábbal rúgták ki.
szal, neked igazán szerencséd volt.
|
szer. aug. 24, 2005 22:25 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Al Bundy írta: Hát, most már tényleg elég... [...]
Ja, és folyamatosan csak azt tudjátok fújni, hogy ilyen olcsó, meg olyan olcsó. Ezzel az egy dologgal tudtok csak előhozakodni, de ENGEM NEM ÉRDEKEL! ...
No,ahogy látom,lesz mit írnom
Fenti logikád eléggé érdekes,bár a mai trendeket jól tükrözi (azért nem azt írtam,hogy a t által sugárzott feelinget,mert azon megsértődsz..).A felfogásod semmiképp sem nevezhető igényességnek,max igényeskedésnek.Gondolom,tisztában vagy a különbséggel.Ezek szerint a lepukkant mackósgatyás cipész "üzletember",aki mercivel jár igényes,hisz megérti azt,hogy ő nem járhat egy sz*ros trabival,ha igényes akar lenni.Kb erről írtál...
Képzeld,én is egyetemista vagyok,két minimál béren lévő szülővel+1 húg és most kell majd albiba is mennem koli helyett.Ruhát akkor veszek,amikor szükségem van rá és nem akkor,amikor futja a tel.számla mellett
Azt magyarázd már meg légy szíves,hogy ha nem érdekel,akkor mi a csudának olvasod ezt a topicot?Tök feleslegesen leírod x+1-jére,hogy a voda úszav,de erre senki sem kíváncsi.Akinek ez megfelel,használja és leírja a tapasztalatait.Akinek nem,az majd vált.De nem attól fog váltani,hogy leírod neki "okfejtésed" 2 oldalanként.
De ha már az áraknál tartunk:a percdíjak ált. nem 1-2 forinttal alacsonyabbak,a készülékekről nem is beszélve.De ha téged ez nem érdekel,akkor foglalkozz a többi topic-kal és kész.Ilyen egyszerű,látod?
Amúgy ha megfigyeled,ti t hívők mindig csak azt emlegetitek,hogy az üszi nem veszi fel elsőre és néha van 1-2 apróság,ami nem megy pöccre (esetek max 5%-a).Végülis perdöntő indokok...
A telefon-ár-visszatérítés pedig egyszeri eset.Biztos jó érzés,de ne vonjunk le belőle messzemenőeket.Hidd el,sokak szívtak már így,mi anno az Alcatel tellával.Fater megvette szombaton,hétfőn leárazták.Mi is szóvátettük a westeles boltvezető ismerősnél,de sajnos nem tudott érdemben mit tenni.Ez van.
@reaxol:
Nem hinném,hogy szemétkedés,amit írtam.A cinizmus benne volt,de ettől még férek a bőrömben
Én is voltam westeles.Vettem anno egy 6610-est,1 év hűséggel,51k-ért (öreghiba volt...).3 hét után ment a szervizbe és kicserélték a fél telefont belül-kívül(előlap,csatlakozósor,memória,antenna,etc...).A szervizes 5 alkalommal nyomtatta újra a szerviz lapot,mivel nem volt képes egyszerre minden leadott tartozékot ráírni,valamint nem hitte el,hogy az akksi rossz lehet,így azt csak külön adhattam le 2 héttel később.Érdekes módon,amikor visszajött a pesti szervizből,új akksit kaptam.Biztos azért,mert a másik jó volt...
Vonaton szolnok-debrecen viszonylatban az út 85-90%-ban a térerő abszolút nem wesz körbe.2 év alatt nem tudták beállítani,hogy a magas számla miatti hóközbeni értesítés ne nálam,hanem faternál a főkártyán csöngjön ki.Pedig nem egyszer átállítoták állítólag...
Voltam a pancsinál is.Egy 3310-est vettünk anno májusban.Szeptemberig 5-ször cserélték ki kompletten a telefont és négyszer a sim kártyát.Majd az 1 év gari alatt cseréltek még akksit,bill-t,újabb belső csere.Az utolsó javítások már nem fértek rá a gar.levélre.Az üszit bármikor felhívtam,vagy elhajtottak a fizetős üszire,vagy nem tudtak segíteni és nézzem meg a neten,bár az volt a legjobb,amikor nyíltan elküldött a rákba.
Amint látod,a fenti panaszok egyike sem arról szól,hogy azért hagytam ott,mert milyen pofátlanul drága.Hanem hogy a szolgáltatás milyen minőségű.Mert amikor elad egy telefont/simet/etc,akkor az már igenis a szolgáltató sara,ha nem műxik.Mert ő vállalja a felelősséget,hogy amit a kezedbe ad,az működni fog,hiszen a minőségi szolgáltatásaihoz ő maga választja meg a megfelelő(nek vélt) termékeket.Ha gagyid az a nép kezébe,az a szolgáltatót minősíti.
A vodával eddig annyi gondom volt fél év alatt,hogy az első számlámon felszámolták a konf.hívást,ami amúgy alapból jár --> a köv. számlán rögtön jóvá is írták.Valamint most ez a számlázási rendszeres átállás,bár én már megkaptam az eddig elmaradt számláimat épp a napokban.Ezenkívül megvettem a nekem szimpatikus telefont a t/pannis ár 40%-áért,bármikor bementem márkaboltba,készségesen segítettek,akármennyi hülye kérdésem is volt (multkor épp egy német ismi prepaid feltöltését intéztü,kissé göröngyös volt,de a humanoid ott álldogált velünk végig és segített).Az meg,hogy 1-2 havonta felhívom az üszit és nem veszik fel rögtön,nem kimondottan izgat.
Ennyi.Azt hiszem,leírtam mindent,ami így hirtelen részemről a témához tartozik.
Ha kérhetném,azért ne jöjjön senki a vodagyalázóba,hogy elmondja,hogy a voda úszav és pont és menjen mindenki a másikhoz,mert ezzel senki sem lesz előrébb.Nekem is megvan a véleményem a másik kettőről (és mint látod,tapasztalatból írom),de nem hangoztatom lépten nyomon feleslegesen
@Brockey:
a javítás helyes,bár a számok vally hsz-éből származnak
|
szer. aug. 24, 2005 19:39 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
A minap ellátogattam a vodafone weboldalára, hátha találok ott valamit erről az istentelen nagy malfunctionról. Az index2.html-en van egy telitalálat hírük, abszolút helyénvaló, és első szándékomban még komolynak is gondoltam, amikor rápillantottam:
Meguntad? Nem működik?
Az eltelt néhány hónap alapján várható lett volna egy ilyen cikk. Kár, hogy nem arról szól, amire mindenki gondol egyből.
[Egy hónap után titokban bekapcsolták a MAIL szolgáltatást, nem tudni, mikor, mert pénzt nem vont le érte a rendszer. Július 1X-én rendeltem meg, aug 19-én még nem működött. Mindegy, nagy biznicet nem alapítok erre a fiókra, a kutya vacsorája villanyoltás után effektust figyelembe véve. Mint az egész cég is. Bizonytalan.]
|
szer. aug. 24, 2005 14:13 |
|
|
Brockey
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 30 Tartózkodási hely: Siófok
|
pampika javítanálak:
30/20 és 20/ 11 mp alapon + ingyenduma
A feleségem bónuszos én meg VF150-es vagyok hétvégi és esti opcióval. 2000 márciusában vettem először mobiltelefont és SIM kártyát. Vitamax csomagot vettem. Annak idején alaposan körbejártam ezt a dolgot (egyébként bármit veszek, előtte az átlagostól többet tájékozódom) és több ok volt amiért ez mellett döntöttem. Először is Motorola M3688-as készülékkel 20 vagy25e Ft volt, amiből 7500 volt lebeszélhető. Ha jól emlékszem, ilyen árban nem volt a másik kettőnél. A másik és főbb érv az volt, hogy (javítsatok ki, ha nem jól emlékszem) a Dominó percdíjai 110-120 Ft volt hálón kívül, talán 50 FT volt hálón belül csúcsidőben, azon kívül 25 FT hb, talán 50-100 között lehetett hk, és este 10 után 12 Ft hb. Ezzel szemben a Vmaxnál 85 Ft volt csúcsidőben és 32 FT azon kívül, HÁLÓZATTÓL FÜGGETLENÜL! Mivel akkor nem sok 70-es volt, viszont a családban mindenkinek ilyet vettünk, tehát mi azok voltunk, és voltak 20-as barátaim is, én azt mondtam, hogy nem vagyok hajlandó megkülönböztetni a barátaimat, ismerőseimet az alapján, hogy 30-as vagy nem az. Nálam ez volt a döntő szempont. És az, hogy rohadt drágának tartottam a 110-120 Ft-ot.
És elég sok minden történt azóta, de az átlagember (itt nem a fórumozókra gondolok) nem nagyon szeret vacakolni papírokkal, sőt szerintem a 95% (szüleim, anyósom, idősebb generáció) azt se tudja, milyen tarifacsomagban van, szóval nem fog szolgáltatót váltani. Mi itt max. 500-an (100-150-en lehetünk véleményem szerint) vesézünk ki mindent, meg mondjuk van még egy pár ezer, akit ez különösebben érdekel, de az átlag az lojális a szolgáltatójához. Pl. anyám Pannonos, sose lesz T-Mobilos, vagy Vodafonos. Elégedett, mert tud telefonálni és kész. Optimum tarifacsomagról én váltattam át Momentumra, aztán P150-re. Ha nem váltom át még most is 8-10e Ft-ot fizetne az Optimummal (ha létezik még). Nagyon sokan így vannak ezzel. És észre sem veszik, hogy nem jött számla meg hogy a 1270-re sokat kell várni (soha nem hívták még, azt se tudják, hogy létezik).
Úgyhogy én úgy gondolom nekik (és nekem is) nem nagyon jelent kényelmi funkciót a T-Mobil kiválóbb szolgáltatáspalettája (ha egyáltalán tényleg kiválóbb), a havidíjak és a percdíjak a fontosak, és az, hogy hol kötöttem először.
Szerintem
|
szer. aug. 24, 2005 14:12 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
MEB írta: Al Bundy írta: MEB írta: Csak a kíváncsiság kedvéért:mit írtál a levélben? Hú, ha tényleg kíváncsi vagy, megpróbálom Neked előkeresni, valami alátétnek használt winyón, mert tényleg nagyon régen volt. Meg nem mondom pontosan, hogy milyen régen, de jó pár évvel ez előtt. Hát, még a 3310-es fénykorában. Mi volt a lényege? Hogy adják vissza a különbözetet?
Nem írtam ilyesmit. Azért titkon számítottam rá, hogy lépnek valamit, de valószínűnek tartottam, hogy max. egy bocsánatkérés lesz. De szerencsére nem az lett.
Lényegében annyi volt a levélben, hogy leírtam a sztorit és hogy jaj, de sok nekem az a 18 ezer forint bukás (ami mellesleg igaz is), bla, bla.
|
szer. aug. 24, 2005 13:26 |
|
|
MEB
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128 Tartózkodási hely: 'zugGSMbót'
|
Al Bundy írta: MEB írta: Csak a kíváncsiság kedvéért:mit írtál a levélben? Hú, ha tényleg kíváncsi vagy, megpróbálom Neked előkeresni, valami alátétnek használt winyón, mert tényleg nagyon régen volt. Meg nem mondom pontosan, hogy milyen régen, de jó pár évvel ez előtt. Hát, még a 3310-es fénykorában.
Mi volt a lényege? Hogy adják vissza a különbözetet?
|
szer. aug. 24, 2005 13:10 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
MEB írta: Csak a kíváncsiság kedvéért:mit írtál a levélben?
Hú, ha tényleg kíváncsi vagy, megpróbálom Neked előkeresni, valami alátétnek használt winyón, mert tényleg nagyon régen volt. Meg nem mondom pontosan, hogy milyen régen, de jó pár évvel ez előtt. Hát, még a 3310-es fénykorában.
|
szer. aug. 24, 2005 13:01 |
|
|
MEB
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128 Tartózkodási hely: 'zugGSMbót'
|
Al Bundy írta: Silver írta: Tehát egyik szolgáltatóval sem állsz kapcsolatban? Szerintem tudod azt te nagyon jól, hogy melyikkel. A Domino megindulása óta előfizető vagyok, most már post-paides. És ez a tapasztalatom 100%-ig azóta is és ebben nincs része semmilyen marketingnek, amit itt egyesek előszeretettel emlegetnek. Elmesélek egy sztorit: Pár évvel ez előtt, minden vágyam egy 3310-es készülék volt. Másik telóra gyűjtögettem előtte (majdnem egy évig), azt hiszem egy 3210-esre, de ahogy bejött "az a csoda", gondoltam gyűjtögetek még és így nagy nehezen meg tudtam venni Domino csomagban 50 rongyért. Csakhogy. 4 nappal később 31 rongyra ugrott az ára és én majd szívinfarktust kaptam. Írtunk egy levelet az akkor még Westelnek, elég szívhez szólóra sikeredett...
Csak a kíváncsiság kedvéért:mit írtál a levélben?
|
szer. aug. 24, 2005 12:36 |
|
|
Vendég
|
Al Bundy írta: Ez korrekt.
Biztos vagyok benne, hogy jól esett neked a fenti hozzáállás, én is elégedett lennék. De mindnyájan tudunk olyan velünk vagy másokkal megtörtént esetekről, amelyek pozitívan vagy negatívan befolyásolják a véleményünket.
Én a mobilkorszakom kezdetén Pannonos voltam, és bizony nagyon sokszor fordultak elő már akkor (1998-99) számlapanaszok, amelyek mindig az én igazamat erősítették meg. Aztán lettem Westeles, horrorisztikus percdíjakon, majd jött a Vodafone, amely kiváló kompromisszumos megoldás volt, a szolgáltatás árát ellensúlyozták a lefedettségi problémák. Utóbbiak azonban eltűntek, az addig barátságos Westelből lett egy olyan arctalan multicég, amely másfél év alatt több bosszúságot okozott nekem, mint az összes többi előtte (pl. WAP-elszámolás, számhordozási tragikomédia, céges viccelődések).
Összességében nincs olyan szolgáltató itthon, amelyről egyértelműen kijelenthető, hogy a legjobb lenne. Mindháromnak megvannak a szimpatizánsai, megjegyzem, nevetségesnek tartom a T-sek "én többet fizetek, mert nekem minőség kell" elitizmusát és a Vodafone-osok "én spórolok, jó nekem a **** is" mentalitása.
|
szer. aug. 24, 2005 11:52 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Régebben kb. egy-fél éve valóban voltak ilyen problémák, hogy sokat kellett zenét hallgatni, várni az ügyintézőre, azonban pár hónapja ismét normalizálódott a helyzet és max. 2-3 perc alatt élő emberhez juthatsz.
pampika írta: A t üszijéről annyit,hogy az uccsó 3-4 hónapban nem tudtam élő emberrel beszélni,akkor ezt meg is írtam a fórumba és többen is panaszkodtak hasonlókra.
|
szer. aug. 24, 2005 11:43 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Silver írta: Tehát egyik szolgáltatóval sem állsz kapcsolatban?
Szerintem tudod azt te nagyon jól, hogy melyikkel. A Domino megindulása óta előfizető vagyok, most már post-paides. És ez a tapasztalatom 100%-ig azóta is és ebben nincs része semmilyen marketingnek, amit itt egyesek előszeretettel emlegetnek.
Elmesélek egy sztorit:
Pár évvel ez előtt, minden vágyam egy 3310-es készülék volt. Másik telóra gyűjtögettem előtte (majdnem egy évig), azt hiszem egy 3210-esre, de ahogy bejött "az a csoda", gondoltam gyűjtögetek még és így nagy nehezen meg tudtam venni Domino csomagban 50 rongyért. Csakhogy. 4 nappal később 31 rongyra ugrott az ára és én majd szívinfarktust kaptam. Írtunk egy levelet az akkor még Westelnek, elég szívhez szólóra sikeredett. Másnap telefonált egy hölgy, sűrűn bocsánatot kért és mondta, hogy higgyem el, hogy nem az ő hibájuk, hangsúlyából ítélve tényleg komolyan gondolta, hallani lehetett, hogy nem csak úgy hozzáb*szták hozzá a levelem, hogy "hívd fel ezt a hülyét". Ezen kívül felajánlotta, hogy ha bemegyek a helyi képviseletbe, adnak 2 db 9000-es feltöltőkártyát, bocsánatkérésük jeléül. Na, emberek! Nekem ekkor lopta be igazán a szívembe magát a Westel. Kérdem én: Szerintetek ezt a voda megcsinálná, megcsinálta volna? Hát, NEM! Úgy küldtek volna el a p*csába egy odamondott sajnáljuk kíséretében, hogy rossz lett volna hallgatni. Szóval ezért T. Hagy éljek egy reklámszlogennel: Ez korrekt.
|
szer. aug. 24, 2005 11:32 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Most mondd miért kell szemétkedni? Ílyen gúnyos, cinikus hangnemben beszéltem én veletek? Férj már a bőrödbe!
Kérlek szépen, ha én a mangeta köd bűvöletében élnék, akkor nem próbáltam volna ki a Vodafonet! De bizalmat szavaztam nekik amit ők több alkalommal is eljátszottak. Voltak műszaki, ügyfélszolgálati, számlázási problémáim sokszor és valahogy erősen megrendült bennük a bizalmam, így a hűség lejárta után úgy döntöttem, hogy nem hosszabbítok szerződést, mert a pár ftos különbségnél számomra többet ér, hogy normális, használható szolgáltatást kapjak és ne kelljen állandóan azon dühöngenem, hogy épp mi nem megy, épp mit számláztak rosszul. Mint mondtam, számomra a percdíjakon túl is van élet.
Alapban a Vodafone nem egy rossz "ötlet", mert olcsó mobilozást nyújt, és ha nem lett volna velük ennyi gondom, biztos, hogy náluk maradtam volna. Ugyanez igaz a T-re is, ha valami ok folytán eljátsszák a bizalmamat, szivbaj nélkül fogom felbontani a szerződést!
Én nem vagyok sznob, nem a cég neve miatt vagyok ott! Remélem érhető voltam és a továbbiakban így fogtok rajtam gúnyolódni.
pampika írta: Hagyd,reménytelen.A magenta köd bűvöletében élnek
|
szer. aug. 24, 2005 11:28 |
|
|
Vendég
|
Al Bundy írta: csak normális, igényes, felhasználóbarát szolgáltatót használjak, aminél minden esetben azt kapom a pénzemét, amit elvárok tőlük.
Tehát egyik szolgáltatóval sem állsz kapcsolatban?
|
szer. aug. 24, 2005 11:20 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 31, 2009 13:50-kor.
|
szer. aug. 24, 2005 11:17 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: vally írta: Továbbá: Bónuszos vagyok (30/20 és 20/15 mp alapon + ingyenduma), ha tudsz ennél jobbat a Ténél amit megszerezhetek akkor már megyek is. Hagyd,reménytelen.A magenta köd bűvöletében élnek
Hát, most már tényleg elég... Te meg folyamatosan csak ezt tudod fújni. Nincs itt semmilyen "magenta köd", egyszerűen tartom magam annyira igényesnek, hogy ne egy olyan szolgáltatót használjak, amihez csak azért megy a magyar, mert "occsó". Mert a nagy többségnek bőven elég ennyi, de hogy mit is kap a pénzért, az már nem számít neki. Na, nekem számít! Nem vagyok milliomos, főiskolás vagyok pedagógus szülőkkel, de inkább nem veszek meg pl. egy ruhadarabot a hónapban, csak normális, igényes, felhasználóbarát szolgáltatót használjak, aminél minden esetben azt kapom a pénzemét, amit elvárok tőlük. Ez nem köd, ez igényesség kérdése.
Másrészt, én élek ködben? Mikor pont te nem tudod beismerni, hogy siralmas állapotban van a magyar vodafone? Külföldről jönne egy minőségbiztosításért felelős emberke, hát elsírná magát azon, ami itt megy.
Ja, és folyamatosan csak azt tudjátok fújni, hogy ilyen olcsó, meg olyan olcsó. Ezzel az egy dologgal tudtok csak előhozakodni, de ENGEM NEM ÉRDEKEL! Ennél 1000-szer fontosabb szempontok vannak, de úgy látom, hogy a vodásokat már lebeszélték ezek figyelembe véleléről. Pontosan azért van nálunk sikere a kínai üzleteknek, mint a vodafone-nak. A lényeg, hogy olcsó legyen... Egyéb szempontok figyelembe vétele? Minek, ha "occsó"?
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Al Bundy szer. aug. 24, 2005 11:19-kor.
|
szer. aug. 24, 2005 11:15 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
vally írta: Továbbá: Bónuszos vagyok (30/20 és 20/15 mp alapon + ingyenduma), ha tudsz ennél jobbat a Ténél amit megszerezhetek akkor már megyek is.
Hagyd,reménytelen.A magenta köd bűvöletében élnek
|
szer. aug. 24, 2005 10:02 |
|
|
vally
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 983 Tartózkodási hely: Pest
|
reaxol írta: Al Bundyval abban az egyben egyetértek, hogy a nyugalom megéri ezt az 1-2Ft különbséget... Voltam Vodafoneos 2 hosszú évig. Köszönöm, többet nem kérek belőlük.
Egyrészt: az az 1-2 forint több(ezer)re duzzadt a telefonszámlán, mert percenként fizetsz többet ennyivel.
Másrészt: soha, semmi gondom nem volt a vodával. Ha késöbb jön a számla nem baj, tovább van nálam a pénzem, és ez is el fog múlni hamarosan, ha meglesz az új rendszer, hóközben meg bármikor lekérdezem az egyenlegem. Talán a GPRS internet környékén, de ki emlékszik arra már? Ellenben a T-ével igen, nem tudták megmondani a boljaik számát, kérték hogy személyesen járjam végig az összeset egy tartozék után kutatva.
Továbbá: Bónuszos vagyok (30/20 és 20/15 mp alapon + ingyenduma), ha tudsz ennél jobbat a Ténél amit megszerezhetek akkor már megyek is.
|
szer. aug. 24, 2005 9:35 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Szóval... A vodás topicba írtam a minap, hogy egy pitiáner probléma miatt nem tudtam egy óra alatt ügyintézővel beszélni az ügyfélszolgálaton, azt is kétszerre. Legközelebb inkább elindulok kocsival Bp-re, biztosan hamarább érem el az ügyintézőt.
Voltak nálunk vendégek... Két dominós telefonnal. Felhívtam a 1230-t, hogy mégis, itt hogy működik a dolog, kizártnak tartottam, hogy itt is vodafongazdaságosbéna megoldás legyen. Nem is, a második menüpont "ügyintéző kapcsolása", és lőn. Kb annyi idő alatt jött ügyintéző egy sima Dominó kártyán, amennyi idő alatt be sem jutottam a vodafonos ügyfélszolgálat menüjébe. Megbeszéltük, hogy hány éves a norvég király, vagy valami ilyet, és csodálkozva bontottam a vonalat. Hétköznap délután, vodafon egyórás várakozás időpontjában.
Azt azért hozzáteszem, hogy csak kiváncsiságból próbálkoztam, soha nem voltam westeles, nincs is szándékomban. Vodafonos akartam lenni, de a meggyőző érvek ugye...
Aztán maradt még olyan, hogy tarifacsomag-váltás ügyben kellett hívni a T-com vagy cickom vagy éppen ahogy hívják ügyfélszolgálatát. Hááát, minden vodát megszégyenítő várakozási idő, ráadásul még fel is szólítanak, hogy ha nem tetszik, hívjam később üket, vagy hagyjak üzenetet, és 48 órán belül visszahívnak. Nyilván mindenki úgy járkál onnantól két napig, hogy nála van egy matávos számla az ügyfélszámmal meg néhány adattal. Egy P.Mobil-idézet ugrott be egyből: "... te vagy a fény a lámpagyárban..."
|
szer. aug. 24, 2005 6:07 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: Én nem azért írtam,hogy nincs rögtön főmenüből.Hanem amiatt,mert abszolút nem kaptam versmondót se az első,se a legalsó menüből,hónapokig,sokszori próbálkozással.
Én értem, de nekem meg tuti, hogy sose volt ilyen problémám, pedig szerintem akkor még pre-paid-es voltam.
|
kedd aug. 23, 2005 22:54 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Én nem azért írtam,hogy nincs rögtön főmenüből.Hanem amiatt,mert abszolút nem kaptam versmondót se az első,se a legalsó menüből,hónapokig,sokszori próbálkozással.
|
kedd aug. 23, 2005 22:53 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: Al Bundy írta: Volt olyan, hogy az almenüből lehetett csak elérni humanoidot, de ha olyan béna valaki, hogy erre nem jön rá, azt nagyon tudom sajnálni. Nagyon tudom sajnálni,ha valaki lenézi a másikat minden indok nélkül.Ne nézz ilyen lámának,nem most kezdtem a mobilos dolgokat és az üszit se csak képen láttam eddig
Szerintem félreértetted, nem Neked szólt a dolog és nem állt szándékomban senkit lenézni. Azokra céloztam, akik arra nem képesek, hogy egy kicsit keresgéljenek, ehelyett inkább beírnak a T gyalázóba, hogy "nincs ügyfélszolgálat, wazze!". Pedig van, csak nem 1, hanem 2 gombot kell hozzá megnyomni.
|
kedd aug. 23, 2005 22:47 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Al Bundy írta: Volt olyan, hogy az almenüből lehetett csak elérni humanoidot, de ha olyan béna valaki, hogy erre nem jön rá, azt nagyon tudom sajnálni.
Nagyon tudom sajnálni,ha valaki lenézi a másikat minden indok nélkül.Ne nézz ilyen lámának,nem most kezdtem a mobilos dolgokat és az üszit se csak képen láttam eddig
|
kedd aug. 23, 2005 22:40 |
|
|
Krisi047
arany tag
Csatlakozott: vas. feb. 06, 2005 9:29 Hozzászólások: 154 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Krisi047 írta: a drága vizifon újabb levelet küldött hogy a számlapanaszának kivizsgálása a vártnál hosszabb időt vesz igénybe 9.13. az újabb határidő a kedves ügyfél meg csak várjon... korrektek ez már vmi...
ma hívtak hogy jóváírnak egy ezrest úgyhogy bocs voda!!!!
lehet olvassák a fórumot
igazad volt Macika! tőled is bocs... máskor hallgatok az okosokra
|
kedd aug. 23, 2005 22:23 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: A t üszijéről annyit,hogy az uccsó 3-4 hónapban nem tudtam élő emberrel beszélni,akkor ezt meg is írtam a fórumba és többen is panaszkodtak hasonlókra.
Hát, ez számomra igen furcsán hangzik. 1-2 percen belül mindig kapcsolt / kapcsol az ügyintézőhöz. Volt olyan, hogy az almenüből lehetett csak elérni humanoidot, de ha olyan béna valaki, hogy erre nem jön rá, azt nagyon tudom sajnálni.
|
kedd aug. 23, 2005 22:14 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
reaxol írta: Szeretnék valamit kérdezni. Hol olyan drága a T-Mobile, milyen irányokban számláz 2-3×os árat? A régebbi csomagoknál ez a megjegyzésed teljesen helytálló, de ha megnézzük a Relax csomagokat vagy a Domino Napot/Aktívot.
Hát nemtudom...
Én is voltam t-s(ott is havidíjas),nem kevés ideig.Amikor bejöttek a relax csomagok,egyszer átváltottam próbából.T-hez képest valamivel kevesebb lett a számlám,de így is gyakori volt a 7-9k a megszokott 5k helyett(nyár,meló,2 hétig vendégekkel millió progi).
Amióta vodás vagyok,a legnagyobb számlám 5,5k volt,pedig ezen a nyáron is sokat kellett telefonálnom meló miatt+megint itt voltak a német vendégek 2 hétre és akkor folytonos telefonos szervezkedés.Inkább többet beszéltem,mint ugyanannyit a t-s időhöz képest.
És a ~200 számból a telcsimből van kb. 8-10 vodás,tehát 95%-ban hálónkívülre hívok(pl.legutóbbi számlámon 1 vodás számot hívtam...)
A t üszijéről annyit,hogy az uccsó 3-4 hónapban nem tudtam élő emberrel beszélni,akkor ezt meg is írtam a fórumba és többen is panaszkodtak hasonlókra.Most erre a t-sek azt mondanák,hogy kit érdekel,hisz csak egy üszis,nem vele kell beszélgetni.Most meg a vodások orra alá dörgölitek,hogy így meg úgy az üszi...Te mindig az egyenlegedet hallgatod le?
Szal nem sok értelme van védeni egyiket sem,de főleg nem a t-t
|
kedd aug. 23, 2005 21:52 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|