|
Szerző |
Üzenet |
hmatyas
arany tag
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30 Hozzászólások: 174
|
New-man írta: "Tök jó", hogy Macika lezárta a ingyenes SMS értesítő (westel900.net-es e-mailről) témát, legalább egy linket rakhatott volna, hogy hol van ez kitárgyalva. Átlapoztam a T-gyalázót szept közepétől, ott nem láttam "kitárgyalva néhány hete" (joc_).
Rendszeresen olvasom a fórumot, de csak most láttam ezt az infót (az új topikban), azért nem árt néha ezt-azt kiemelni, nem?
Bocs az OFF-ért...
New-man
off
én is kerestem de nem találtam meg pedig még a sugár bandis topicot is nézegettem.. de lévén este volt és egy kicsit fáradt voltam gondoltam én lapoztam át
:plz: linket
on
|
csüt. nov. 10, 2005 0:13 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
"Tök jó", hogy Macika lezárta a ingyenes SMS értesítő (westel900.net-es e-mailről) témát, legalább egy linket rakhatott volna, hogy hol van ez kitárgyalva. Átlapoztam a T-gyalázót szept közepétől, ott nem láttam "kitárgyalva néhány hete" (joc_).
Rendszeresen olvasom a fórumot, de csak most láttam ezt az infót (az új topikban), azért nem árt néha ezt-azt kiemelni, nem?
Bocs az OFF-ért...
New-man
|
szer. nov. 09, 2005 22:53 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
Arthuro_Adam írta: Landsmann írta: Érdekes gondolkodásmenete van a T-Mobile-nak. Kártyásoknak ingyen van az egyenleginfó, hívószámkijelzés, a számlások meg mindegyikért fizetnek. Így van, és akkor a percdíjakról még nem is beszéltünk.
Meg arról, hogy akkor végülis miért is kéne előfizetősnek lenni?
|
hétf. nov. 07, 2005 16:57 |
|
|
Arthuro_Adam
arany tag
Csatlakozott: szer. szept. 07, 2005 20:41 Hozzászólások: 148
|
Landsmann írta: Érdekes gondolkodásmenete van a T-Mobile-nak. Kártyásoknak ingyen van az egyenleginfó, hívószámkijelzés, a számlások meg mindegyikért fizetnek.
Így van, és akkor a percdíjakról még nem is beszéltünk.
|
hétf. nov. 07, 2005 0:04 |
|
|
Vendég
|
Érdekes gondolkodásmenete van a T-Mobile-nak. Kártyásoknak ingyen van az egyenleginfó, hívószámkijelzés, a számlások meg mindegyikért fizetnek.
|
vas. nov. 06, 2005 12:45 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Landsmann írta: Az 56 FT az nagyon húzós. Újabb ügyféllenyúlás. De kártyásoknak megvan még a *102# ugye? Számlásoknak van még valami ingyenes mód, vagy nekik is jó a 102-es kód? A kártyásoknak a weben is ingyenes ugyanúgy mint a *102#. Előfizusoknak minden lekérdezési lehetőség fizetős.
|
vas. nov. 06, 2005 12:39 |
|
|
Vendég
|
Ez azért így elég durva. Én a Pannon 30 Ft-os Telefonos lekérdezését is sokallom, ezért nem is használom. Esetleg wapon (csak adatforgalmi díjat kell fizetni, ami töredéke a 30 Ft-nak) ha nem vagyokj netközelben, de inkább a PannOnline-on nézem meg, ami szinte azonnali frissítésű. Számlás esetén a hívásrészletezőben is benne van a hívás fél órával az esemény után.
Az 56 FT az nagyon húzós. Újabb ügyféllenyúlás. De kártyásoknak megvan még a *102# ugye? Számlásoknak van még valami ingyenes mód, vagy nekik is jó a 102-es kód?
|
vas. nov. 06, 2005 12:23 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Landsmann írta: Ha a neten nézed meg az egyenleget akkor azért 56 Ft-ot kérnek? Jól értem? Ha ez így van, az akkor nem semmi! Pontosan. T-Mobile írta: Teljes egyenleg Szolgáltatásunk segítségével könnyen és gyorsan megtekintheti a hívószámához tartozó, aktuális számlaegyenleget. A kapott információ az adott hónapban, illetve azt megelőzően keletkezett, de a korábbi havi számlákban ki nem számlázott telefonhasználat (hívások, adatforgalom, SMS, MMS) összegét tartalmazza az általános forgalmi adó nélkül. Nem foglalja magába a rendszeres havidíjakat, az esetleges törlesztéseket, illetve jóváírásokat. A lekérdezés alkalmanként bruttó 56 Ft-ba kerül.
|
vas. nov. 06, 2005 12:10 |
|
|
Vendég
|
Ha a neten nézed meg az egyenleget akkor azért 56 Ft-ot kérnek? Jól értem? Ha ez így van, az akkor nem semmi!
|
vas. nov. 06, 2005 11:28 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Nahát most látom, hogy a webes ügyfélszolgálaton az aktuális egyenleglekérdezés bruttó 56 Ft-ba kerül....
|
vas. nov. 06, 2005 10:37 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
vizsla1 írta: Al Bundy írta: vizsla1 írta: Mobilio írta: ez nem így van. Én az SMS-kedvezményekből, a T-Percekből és a webshopos ajándék percekből indultam ki Hát, látod... A sok T-s kedvezménnyel már azt se tudja, hogy mit csináljon az ember... (Na, jó ez csak vicc volt. ) Aha... biztos. Csak ha a sok kedvezményt összeadom, még akkor se vagyok sehol a Select + Hálón belüli opció + vezetékes opció + SMS 100 kombinációtól. Amúgy amire kérted, hogy reagáljak, megtettem. Nem lett rövid...
Írtam, hogy csak vicc volt, nem kell mellre szívni. Mindenki tudja, hogy a kedvezmények emberhez vágásában nem a T a vezető.
"Amúgy amire kérted, hogy reagáljak, megtettem. Nem lett rövid..."
Huhú! Megkeresem, ott még nem jártam...
|
pén. nov. 04, 2005 0:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Al Bundy írta: vizsla1 írta: Mobilio írta: ez nem így van. Én az SMS-kedvezményekből, a T-Percekből és a webshopos ajándék percekből indultam ki Hát, látod... A sok T-s kedvezménnyel már azt se tudja, hogy mit csináljon az ember... (Na, jó ez csak vicc volt. )
Aha... biztos. Csak ha a sok kedvezményt összeadom, még akkor se vagyok sehol a Select + Hálón belüli opció + vezetékes opció + SMS 100 kombinációtól.
Amúgy amire kérted, hogy reagáljak, megtettem. Nem lett rövid...
|
pén. nov. 04, 2005 0:02 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
vizsla1 írta: Mobilio írta: ez nem így van. Én az SMS-kedvezményekből, a T-Percekből és a webshopos ajándék percekből indultam ki
Hát, látod... A sok T-s kedvezménnyel már azt se tudja, hogy mit csináljon az ember... (Na, jó ez csak vicc volt. )
|
csüt. nov. 03, 2005 23:56 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Mobilio írta: ez nem így van.
Én az SMS-kedvezményekből, a T-Percekből és a webshopos ajándék percekből indultam ki
|
csüt. nov. 03, 2005 23:44 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Mobilio írta: integral írta: Tehát gyakorlatilag mégse vált lebeszélhetővé ez az összeg, mert a percdíjkedvezményből kezdték a levonást. ez nem így van. én is úgy tudom hogy a kedvezményes percek fogynak el elsőként. tehát nem kellett volna átváltani aktívra addig amíg van ilyen perc. valamiért kezdem azt érezni hogy az ügyfelek tájékozatlansága miatt is a szolgáltatót szeretik hibáztatni és fikázni. pedig ha előbb megkérdezik lehet nem történik meg. a szolgáltatók megérik a pénzüket és nem ártatlan bárányok. egyik sem. de azért az is túlzás ha a saját tudatlanságunk miatt rajtuk verjük le a dolgot. ha az ügyfélszolga félredumál akkor az ő saruk. de ha meg sem kérdezik őket akkor nem.
Sajnos teljesen igazad van
Utána már én is rájöttem, hogy nem kellett volna váltani tarifacsomagot, csak majd amikor már elfogytak a lebeszélhető percek. De valahol mégis bosszantó. Csak fele részben érzem magam hibásnak.
|
csüt. nov. 03, 2005 17:23 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
vizsla1 írta: integral írta: Tehát gyakorlatilag mégse vált lebeszélhetővé ez az összeg, mert a percdíjkedvezményből kezdték a levonást. Ha tényleg ebben a sorrendben történt, akkor fura, mert akármilyen kedvezményről is van szó, mindig az aktiválás sorrendjében vonják le. Tehát ha előbb aktiválod a 450 Ft-os lebeszélhetőséget, majs aktiválod a feltöltési perckedvezményt, akkor előbb elvileg a 450 Ft-nak kell fogynia, s nem a jóváírt perceknek. Erre érdemes lenne rákérdezni az Üszinél .
ez nem így van. én is úgy tudom hogy a kedvezményes percek fogynak el elsőként. tehát nem kellett volna átváltani aktívra addig amíg van ilyen perc. valamiért kezdem azt érezni hogy az ügyfelek tájékozatlansága miatt is a szolgáltatót szeretik hibáztatni és fikázni. pedig ha előbb megkérdezik lehet nem történik meg. a szolgáltatók megérik a pénzüket és nem ártatlan bárányok. egyik sem. de azért az is túlzás ha a saját tudatlanságunk miatt rajtuk verjük le a dolgot. ha az ügyfélszolga félredumál akkor az ő saruk. de ha meg sem kérdezik őket akkor nem.
|
szer. nov. 02, 2005 22:16 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
integral írta: A Témobil bekaphassa! Történt ugyanis, hogy váltottam a Dominó Aktívra, aminek 450 Ft/hó havidíja van, ami dec 31-ig lebeszélhető. A váltást követően regisztráltam a feltöltési kedvezményre ami feltöltéskor aktivizálódik. Vettem is feltöltőkártyát, meg is kaptam a lebeszélhető perceket. Igenám, de mivel nem beszéltem le 1 hónapon belül ezeket a perceket (ebből elfogyott valamennyi), ezen felül levonták az egyenlegemből a 450 Ft-ot. Tehát gyakorlatilag mégse vált lebeszélhetővé ez az összeg, mert a percdíjkedvezményből kezdték a levonást. Azt hiszem valahol olvastam egy olyan szabályt (még a Dominó Marathon megjelenésekor), hogy ha vannak lebeszélhető perceid is meg Ft egyenleged is, akkor előbb mindig a lebeszélhető perceid fogynak és csak ha az elfogy akkor nyúlnak a Ft egyenleghez. Ebben a koncepcióban viszont a történtek pontosan illeszkednek.
|
szer. nov. 02, 2005 22:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
integral írta: Tehát gyakorlatilag mégse vált lebeszélhetővé ez az összeg, mert a percdíjkedvezményből kezdték a levonást.
Ha tényleg ebben a sorrendben történt, akkor fura, mert akármilyen kedvezményről is van szó, mindig az aktiválás sorrendjében vonják le. Tehát ha előbb aktiválod a 450 Ft-os lebeszélhetőséget, majs aktiválod a feltöltési perckedvezményt, akkor előbb elvileg a 450 Ft-nak kell fogynia, s nem a jóváírt perceknek. Erre érdemes lenne rákérdezni az Üszinél .
|
szer. nov. 02, 2005 20:31 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Mobilio írta: Winston_Wolf írta: T-mobile és az adatvédelem Van egy drága jó német ismerősöm. Van neki jó pár kft-je itthon, de csak egynek, az x kft-nek van előfizetése a T-mobile-nál. Többi cégének se ott se máshol semmilyen előfizetése nincs. Minap felhív engem, hogy fussunk már össze mert mutatni akar egy jót. Kapott egy levelet a T-től, hogy Tisztelt előfizető engedje meg, hogy örömmel köszöntsük a platinakártyások táborában bla bla bla... A levélen az x kft neve szerepel. De a platinakártyán y kft-é. Ami felettébb meglepő, hogy az y kft is az Ő tulajdonában van. Kérdés: 1. Hogyan lehet platinakártyája egy olyan cégnek akinek soha nem volt előfizetése? 2. Honnan tudták, hogy y kft is az Ő nevén van, ha az hivatalosan soha nem került kapcsolatba a T-mobillal? Kicsit X aktás az egész... Persze szegény próbálta telefonon elintézni, de az ügyfélszolgálatos a telefonos kódot kérdezte tőle, amilye pedig nem volt neki. Ugyanis 10 éve amikor kötötte az előfizetést még nem ****álódtak ilyennel... Persze semmit nem tudott intézni. A végén csak ennyit mondott: Ez nem T-mobile. Ez B mint Balkán mobile... tehát ha jól értem a tmob azért hülye mert az ismerősöd nem tudja a saját kódját és mert ahelyett hogy neked mutogatná a papírokat bement volna egy üzletbe és személyesen próbálja elintézni ha ennyire fontos.
Nem teljesen. Bár nem matek zseni vagyok, vmi többismeretlenes egyenlet van x,y-nal.
|
szer. nov. 02, 2005 19:21 |
|
|
Mobilio
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 479
|
Winston_Wolf írta: T-mobile és az adatvédelem Van egy drága jó német ismerősöm. Van neki jó pár kft-je itthon, de csak egynek, az x kft-nek van előfizetése a T-mobile-nál. Többi cégének se ott se máshol semmilyen előfizetése nincs. Minap felhív engem, hogy fussunk már össze mert mutatni akar egy jót. Kapott egy levelet a T-től, hogy Tisztelt előfizető engedje meg, hogy örömmel köszöntsük a platinakártyások táborában bla bla bla... A levélen az x kft neve szerepel. De a platinakártyán y kft-é. Ami felettébb meglepő, hogy az y kft is az Ő tulajdonában van. Kérdés: 1. Hogyan lehet platinakártyája egy olyan cégnek akinek soha nem volt előfizetése? 2. Honnan tudták, hogy y kft is az Ő nevén van, ha az hivatalosan soha nem került kapcsolatba a T-mobillal? Kicsit X aktás az egész... Persze szegény próbálta telefonon elintézni, de az ügyfélszolgálatos a telefonos kódot kérdezte tőle, amilye pedig nem volt neki. Ugyanis 10 éve amikor kötötte az előfizetést még nem ****álódtak ilyennel... Persze semmit nem tudott intézni. A végén csak ennyit mondott: Ez nem T-mobile. Ez B mint Balkán mobile...
tehát ha jól értem a tmob azért hülye mert az ismerősöd nem tudja a saját kódját és mert ahelyett hogy neked mutogatná a papírokat bement volna egy üzletbe és személyesen próbálja elintézni ha ennyire fontos.
|
szer. nov. 02, 2005 18:59 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
A Témobil bekaphassa!
Történt ugyanis, hogy váltottam a Dominó Aktívra, aminek 450 Ft/hó havidíja van, ami dec 31-ig lebeszélhető. A váltást követően regisztráltam a feltöltési kedvezményre ami feltöltéskor aktivizálódik. Vettem is feltöltőkártyát, meg is kaptam a lebeszélhető perceket.
Igenám, de mivel nem beszéltem le 1 hónapon belül ezeket a perceket (ebből elfogyott valamennyi), ezen felül levonták az egyenlegemből a 450 Ft-ot.
Tehát gyakorlatilag mégse vált lebeszélhetővé ez az összeg, mert a percdíjkedvezményből kezdték a levonást.
|
szer. nov. 02, 2005 18:00 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
blueye írta: Mindig is volt "telefonos kód" csak régen lehetett szöveg, ma már egy szám lehet csak.
Bizony. És amikor a váltás volt az ötjegyű kódra, akkor a türelmi idő lejárta után mindenkinek aki addig nem adott meg új ötjegyű numerikus jelszót automatikusan legenerálták a számkódot a korábbi szöveges jelszó első öt betűjéből.
|
szer. nov. 02, 2005 15:47 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Winston_Wolf írta: Kérdés: 1. Hogyan lehet platinakártyája egy olyan cégnek akinek soha nem volt előfizetése? 2. Honnan tudták, hogy y kft is az Ő nevén van, ha az hivatalosan soha nem került kapcsolatba a T-mobillal?
Kicsit X aktás az egész... Persze szegény próbálta telefonon elintézni, de az ügyfélszolgálatos a telefonos kódot kérdezte tőle, amilye pedig nem volt neki. Ugyanis 10 éve amikor kötötte az előfizetést még nem ****álódtak ilyennel... Persze semmit nem tudott intézni. A végén csak ennyit mondott:
Ez nem T-mobile. Ez B mint Balkán mobile...
Ez esetleg úgy lehet, hogy korábban y Kft nevén volt a mobil és ő átíratta x Kft-re (nekünk is így lett a régi cégnek platinakártyája anno) - csak találgatok, de ez is egy lehetséges megoldás.
Mindig is volt "telefonos kód" csak régen lehetett szöveg, ma már egy szám lehet csak.
|
szer. nov. 02, 2005 11:44 |
|
|
Winston_Wolf
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 469 Tartózkodási hely: Budapest
|
T-mobile és az adatvédelem
Van egy drága jó német ismerősöm. Van neki jó pár kft-je itthon, de csak egynek, az x kft-nek van előfizetése a T-mobile-nál. Többi cégének se ott se máshol semmilyen előfizetése nincs. Minap felhív engem, hogy fussunk már össze mert mutatni akar egy jót. Kapott egy levelet a T-től, hogy Tisztelt előfizető engedje meg, hogy örömmel köszöntsük a platinakártyások táborában bla bla bla... A levélen az x kft neve szerepel. De a platinakártyán y kft-é. Ami felettébb meglepő, hogy az y kft is az Ő tulajdonában van.
Kérdés:
1. Hogyan lehet platinakártyája egy olyan cégnek akinek soha nem volt előfizetése?
2. Honnan tudták, hogy y kft is az Ő nevén van, ha az hivatalosan soha nem került kapcsolatba a T-mobillal?
Kicsit X aktás az egész... Persze szegény próbálta telefonon elintézni, de az ügyfélszolgálatos a telefonos kódot kérdezte tőle, amilye pedig nem volt neki. Ugyanis 10 éve amikor kötötte az előfizetést még nem **** ilyennel... Persze semmit nem tudott intézni. A végén csak ennyit mondott:
Ez nem T-mobile. Ez B mint Balkán mobile...
|
szer. nov. 02, 2005 11:11 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
392MHz írta: Jó, de ki beszél itt a vodáról? Én t-mobile-os vagyok, arról volt szó.
Az más, ott már kevesebben nézegetik a számlát szerintem, de ettől a fenti véleményem még áll, 1.4 millióért a T sem kockáztat, ez nekik sem pénz...
|
pén. okt. 28, 2005 11:41 |
|
|
nutellamoly
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 387 Tartózkodási hely: Sopron
|
Egy Dominós számot próbálok hívni, a hívás pár másodperces próbálkozás után teljesen hangtalanul megszakad - se hívott számon előfizető..., se pillanatnyilag nem elérhető, se hangposta.
Azért valamit szólni kéne arról, hogy miért nem sikerül a hívás, nem? A Voda ezt bő egy éve kinőtte felénk Ráadásul náluk a második próbálkozás tutira sikeres volt...
|
pén. okt. 28, 2005 8:15 |
|
|
Kozmonauta
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 226 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nocsak.
Már régóta nincsen Siemens készülék a T-Mobile-nál?
Lemaradtam a kihalásról?
|
pén. okt. 28, 2005 6:59 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
Trabi TM írta: 392MHz írta: És arra is kiváncsi vagyok hányan bogarásszák át soronként a haviszámlát, mint én. Hát hidd el, szinte minden elõfizetõnk. Egyébként meg ha azt hiszed, hogy havi 1,4 millio forintért kockáztat ilyeneket a voda, ráadásul mindezt direkt tenné, akkor fogalmad sincsen, hogy a mobil cégek milyen haszonnal dolgoznak...
Jó, de ki beszél itt a vodáról?
Én t-mobile-os vagyok, arról volt szó.
|
csüt. okt. 27, 2005 6:40 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
392MHz írta: És arra is kiváncsi vagyok hányan bogarásszák át soronként a haviszámlát, mint én.
Hát hidd el, szinte minden előfizetőnk.
Egyébként meg ha azt hiszed, hogy havi 1,4 millio forintért kockáztat ilyeneket a voda, ráadásul mindezt direkt tenné, akkor fogalmad sincsen, hogy a mobil cégek milyen haszonnal dolgoznak...
|
szer. okt. 26, 2005 23:11 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
vizsla1 írta: 392MHz írta: Múlt novemberben kapcsoltattam be, azóta jól vonták, vajon most miért felejtették el? Megtetszett nekik a voda új számlázási rendszere, sõk is kértek belõle, s most tesztelik, meg azt is, milyen szemfülesek az elõfizetõk !
úgy hallom a pannon is bevezette, mobildata50 néven!
|
kedd okt. 25, 2005 22:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
392MHz írta: Múlt novemberben kapcsoltattam be, azóta jól vonták, vajon most miért felejtették el?
Megtetszett nekik a voda új számlázási rendszere, sők is kértek belőle, s most tesztelik, meg azt is, milyen szemfülesek az előfizetők !
|
kedd okt. 25, 2005 20:32 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
Al Bundy írta: pampika írta: Kicsit más volumenű példa,de amikor a görögöknél bevezették az €-t és elkezdték átváltani a régi pénzt,akkor igenizmosan felfele kerekítettek a kereskedők.AZ emberek el kezdtek számolni és rájöttek,hogy eléggé át vannak ám vágva.Országos akciót hirdettek és egy napig senki nem vett semmit.Ekkor a kereskedők kissé újragondolták a stratégiájukat. Csak sajnos ezt nálunk nem lehetne megvalósítani, pedig érdemes lenne, főleg mobilos viszonylatban, bármelyik szolgáltatónál. De az emberek 95%-a teljesen érdektelen ilyen téren, gyakran a hibáról se vesznek tudomást, nemhogy tegyenek is valamit ellene. Ebbe a kis hülyeségbe persze, hogy belenyugodtam, de ha valami nagyobb kaliberű hibáról lenne szó, akkor én vagyok az első, aki szól az ügyfélszolgálaton, hogy ugyan csináljanak már vele valamit. (Pl. a UPC-nél már ki lehetnek akadva tőlem, mert akárhányszor elszáll a net, én egyből szólók, hogy tessék gyorsan kijavítani, mert nem erre fizettem elő.) Ezzel csak az a baj, hogy amíg nincs rajtam kívül még kb. 1000 ember, aki megteszi ugyanezt, ugyanabban az időben, magasról tojnak a problémára és ez bármelyik magyar cégre értendő. Szóval, nem érdemes ezen rágódni, hiába tépi pár "kisember" a száját, amíg nincs normális összefogás, addig úgyis az van jól, amit ők akarnak, csinálnak, stb.
én is rögtön zargatom a UPC-t ) ahogy nem az online led nem ég, hanem villog
|
kedd okt. 25, 2005 18:19 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
Akinek Társkártyás csomagjai vannak, csekkolja a legutóbbi számlát !
Nekem 2 társkártyás csomag közül az egyik havidíját -ami ugye lebeszélhető- "elfelejtették" a végén levonni.
Ha csak minden 500-adik embernek van ilyen, és 4-ből 3 észreveszi, akkor is 1000x1400 = 1,400,000 HUF.....
És arra is kiváncsi vagyok hányan bogarásszák át soronként a haviszámlát, mint én.
Múlt novemberben kapcsoltattam be, azóta jól vonták, vajon most miért felejtették el?
|
kedd okt. 25, 2005 17:28 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Soockit írta: Jah azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a hölgy aki felhívott, végtelenül kedves volt. A végén pedig megkérdezte, hogy mondhatja e a felettesinek, hogy elégedett vagyok. Mondtam, hogy természetesen. Bevallom, amikor először olvastam a sztoridat anno, nem vártam, hogy ilyen korrekt megoldás lesz a vége.
Most örülök, mégsem kellett csalódni a T-ben.
|
pén. okt. 21, 2005 12:00 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Jah azt elfelejtettem megkérdezni, hogy a hölgy aki felhívott, végtelenül kedves volt. A végén pedig megkérdezte, hogy mondhatja e a felettesinek, hogy elégedett vagyok. Mondtam, hogy természetesen.
|
pén. okt. 21, 2005 10:56 |
|
|
Vendég
|
Hú, elég kacifántos az ügy, de szerencsédre jól végződik. Azért nem semmi hogy mik megtörténhetnek. Milyen apróságon múlt hogy megbuktak.
|
csüt. okt. 20, 2005 10:01 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Említettem már az esetet itt a forum.terminal.hu-n.
Meg is írtam a problémám a T-Mobile-nak, mert megkerestek levélben is, hogy hallották, hogy van valamilyen problémám.
A következő levelet írtam nekik:
Tisztelt T-Mobile Magyarország Távközlési Rt.!
Örömmel vettem megkeresésüket, melyben a problémámra kíváncsiak. A következő dolog történt velem: Vásárolni akartam egy Domino előfizetést, és azt akartam, hogy jó hívószámom legyen. Így az interneten kezdtem keresgetni. Találtam, is egyet, majd az illetőt felhívtam és megbeszéltem vele egy találkozót. A hívószám az eladó nevén volt, és minden papírral rendelkezett. Semmi akadálya nem volt, hogy hivatalosan is az én nevemen legyen az előfizetés. A kártyát 2005. augusztus 24.-én a nevemre írattuk. Ettől a naptól én voltam a felhasználó. Erről természetesen papírom is van. Ha rákeresett az ember a tudakozóban a 3630XXXXXXX-es számra akkor az én nevem adta ki. 24.-én és utoljára 25.-én dél körül még használtam a kártyát. Majd 25.-én este próbáltam telefonálni, és nem lehetett. Ekkor felhívtam a 3630XXXXXXX-es telefonszámot és kicsörgött. Egy úriember vette fel, aki azt mondta, hogy ez az ő száma. Azt sem érti, hogy hogyan került az én nevemre. A következő képen: A T-Mobile egyik üzletében (nem tudom melyikben pontosan és ki az, feltételezésem szerint a Westend Bevásárlóközpontban található T-Mobile üzletben) dolgozik egy ember. Aki azt nézegeti, hogy melyek azok a számok (Domino) amik már nem érhetőek el, de fel lehet őket még tölteni. Ilyen volt a 3630XXXXXXX is. Majd szólt az ismerősének, hogy van egy ilyen szám. Természetesen ezt nem ingyen tette! Ekkor jogtalanul megváltoztatták a felhasználót. Ez 2005. július 8.-án történt, ekkor fel is lett töltve a kártya. Ekkor a kártya új felhasználója a YYYYYYYY Kft- lett. Majd ők azt hitték, hogy ez a kártya a régi lejárat szerint 2005. augusztus 23.-án jár le (úgy gondolták, hogy a feltöltés előtt eddig lehetett volna feltölteni, és ha addig nem problémázik a régi felhasználó, akkor abban a tudatban lesz, hogy lejárt a kártyája és azt már nem tudja feltölteni. De a régi „állás” szerint ez a dátum 2005. szeptember 23.-a lett volna. Mivel nem így tudták, ezért azt gondolván, hogy a régi felhasználó már nem keresi a számot, eladták nekem. Így 2005. augusztus 24.-én igaz csak egy rövid időre, de én lettem a felhasználó! Megtehették ezt, mert ekkor már a YYYYYYYY Kft. 30 napnál régebben birtokolta a kártyát. Mint látható a dolog, a YYYYYYYY Kft. nevére jogtalanul került az előfizetés. Én pedig jóhiszeműlég megvettem és használtam. Gondolom a jelenlegi felhasználó nevére is jogtalanul került. Igaz az egyik ügyfélszolgálati irodában azt a felvilágosítást kaptam, hogy az előfizető bármikor megváltoztathatja a felhasználót. Domino esetében ugye nem lehet csak felhasználót módosítani. Ez viszont bűncselekményt vonhat maga után. Tételezzük fel, hogy nekem van egy jól megjegyezhető Domino-s számom, aminek én vagyok az előfizetője és a felhasználója. Eladom azt valakinek és átíratjuk a felhasználó nevét. Majd ő is megválik tőle és átruházza egy harmadik személyre. Majd én gondolok egyet, és mint előfizető, jogomnál fogva saját magam teszem meg felhasználónak újra. Így még nyerhetek is, mert az egyenleggel én fogok rendelkezni, amit a harmadik személy fizetett rá. Az egész dologban nem kis időm ment rá, amelyeket a T-Mobile üzleteiben töltöttem és igen jelentős az anyagi károm. Sajnálatosnak tartom a T-Mobile hiearchiáját ebben a témában. Számomra aggályos. Az ügy végleges lezárásának függvényében tartom meg cégüknél a cégem előfizetéseit és magán felhasználásban lévő előfizetéseimet! Kérem tájékoztatásukat az ügyben és ennek részletekbe menő kivizsgálását!
Békés, 2005. szeptember 13..
Tisztelettel: XYZ sk.
Két nap múlva már hívtak is, hogy visszaadják nekem a számot. Kérdeztem tőllük, hogy jogtalan ez az egész, mert a régi tulajdonostól is jogtalanul vették el. Azt mondták, hogy én ne törődjek azzal, azt ők elintézik.
Meglepően gyors vol az ügyintézés. Megkérdezték még azt, hogy Dominóval, előfizetéssel akarom, esetleg valamilyen Dominós telefonkészülékkel.
Ezt vártam titkon a T-Mobile-tól.
|
kedd okt. 18, 2005 21:54 |
|
|
ALIBABACSAJAMARHANAGY
ezüst tag
Csatlakozott: szomb. okt. 15, 2005 15:48 Hozzászólások: 12
|
Ezt olvassátok el::
http://www.vg.hu/index3.php?app=cikk&da ... 8&r=&c=116
Idézet: Ráadásul az utódlásba sem kaphat beleszólást, hiszen az üzletág élére nem cégen belüli embert nevezett ki, hanem a lehetséges utódot nemzetközi fejvadászokkal keresteti.
Nekem olyan Dejavu érzésem van... Emlékszik még valaki arra, mikor elment a Pannontól Björn Flakstad és utódként szintén nemzetközi fejvadászokkal keresték meg, és megtalálták a "csodás" Klus Rasmussent aki **** mindent, ami csak jó volt a Pannonnál. Aztán mikor egy hónapban már több tizezren mondták le a Pannonnál az előfizetésüket akkor észbe kaptak és elzavarták. Miért van az az érzésem, hogy a Westelnél is ez lesz? Tehát nemcsak drága lesz, hanem xar is.
A Sugár eltávolítása egy igen hatalmas hiba volt! Mindenesetre szerintem ettől a beolvadástól sok pozitívumot ne várjon senki sem!
|
kedd okt. 18, 2005 19:53 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
reaxol írta: FIGYELEM!!!
Aki esetleg megrendeli az új NET csomagokat, ha Wapozásra használja akkor figyeljen oda arra, hogy a párhuzamosan a Wap szolgáltatást kapcsolja ki(Wap Startot is!) és a telefonon a kapcsolat beállításait az internetesre állítsa át, mert ellenkező esetben továbbra is Wap szolgáltatásként üzemel és a kártyájáról vonja le a pénzt, illetve a számlájára terheli fel. Én így jártam, igaz időben észrevettem és a 1230mondta el, hogy mit kell csinálni. Csak azt nem tudom, hogy ez a honlapon miért nem szerepel.
Ne haragudj, de ez hülyeség. Te választod ki, hogy melyik kapcsolatot akarod használni, vagyis melyik APN-nel kapcsolódsz.
|
kedd okt. 04, 2005 12:49 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
reaxol írta: FIGYELEM!!!
Aki esetleg megrendeli az új NET csomagokat, ha Wapozásra használja akkor figyeljen oda arra, hogy a párhuzamosan a Wap szolgáltatást kapcsolja ki(Wap Startot is!) és a telefonon a kapcsolat beállításait az internetesre állítsa át,
Ezt hogy érted?
Szvsz ezt nem kell manuálisan állítani, az adott kapcsolat kialakításánál (pl. bluetooth dial-up) tudod beállítani, hogy melyik kapcsolatot használja (fiókot), nem?
|
hétf. okt. 03, 2005 19:32 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
|
hétf. okt. 03, 2005 19:09 |
|
|
Odo
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 9661 Tartózkodási hely: Székesfehérvár
|
Szerintem ez egyértelmű lett volna...
|
hétf. okt. 03, 2005 18:30 |
|
|
Vendég
|
Azért, hogy a népet letudják nyúlni.
|
hétf. okt. 03, 2005 18:28 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
FIGYELEM!!!
Aki esetleg megrendeli az új NET csomagokat, ha Wapozásra használja akkor figyeljen oda arra, hogy a párhuzamosan a Wap szolgáltatást kapcsolja ki(Wap Startot is!) és a telefonon a kapcsolat beállításait az internetesre állítsa át, mert ellenkező esetben továbbra is Wap szolgáltatásként üzemel és a kártyájáról vonja le a pénzt, illetve a számlájára terheli fel.
Én így jártam, igaz időben észrevettem és a 1230mondta el, hogy mit kell csinálni. Csak azt nem tudom, hogy ez a honlapon miért nem szerepel.
|
hétf. okt. 03, 2005 17:31 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
SandorKS írta: Persze akkor ne ezt nézzük. Nézzünk valami más példát.
Van pl. egy lista, és ott vannak tagok. Megadom nekik a számomat, de - hívás szűréssel - bizonyos időben nem fogadok hívásokat (nyugalom, a hosszú élet ritka...) Ebben az esetben pedig nem az uj ("lemerult a Dominom, viszont szeretnek veled beszelni, ezert hivj vissza") szolgaltatas lep eletbe, hanem a hivasertesito. Errol nem tudok hogy barki panaszkodott volna akar egyszer is hogy "teves" informaciot szolgaltatott volna.
|
kedd szept. 27, 2005 19:49 |
|
|
SandorKS
ezüst tag
Csatlakozott: pén. szept. 02, 2005 6:18 Hozzászólások: 31 Tartózkodási hely: Budapest
|
joc_ írta: SandorKS írta: eXpesti írta: Szerintem ez az egész cirkusz felesleges. Tőlem a mikulás is küldhetne ilyen üzenetet, akkor sem hivnám vissza... Nem veszed figyelembe azt, hogy vannak olyanok, akik ... Hát nem tudom. Azt nehezen képzelem el, hogy olyan céges szervezeti felépítés lenne bárhol, ahol közvetlenül alád tartozna olyan rengeteg ember, ráadásul az ő magánjellegű problémáik megoldása sem kifejezetten cégre jellemző témakör. Meg aztán... ha nekem egy beosztottam így kérne fizu előleget, hát szinte teljesen kizárt hogy akár csak el is gondolkoznék rajta...
Nem közvetlenül tartoznak alám, hanem 1-3 áttétellel, de akkor is hozzám fordulnak bizonyos (néha nagyon is személyes) ügyekkel.
Persze akkor ne ezt nézzük. Nézzünk valami más példát.
Van pl. egy lista, és ott vannak tagok. Megadom nekik a számomat, de - hívás szűréssel - bizonyos időben nem fogadok hívásokat (nyugalom, a hosszú élet ritka...)
|
kedd szept. 27, 2005 19:37 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
SandorKS írta: eXpesti írta: Szerintem ez az egész cirkusz felesleges. Tőlem a mikulás is küldhetne ilyen üzenetet, akkor sem hivnám vissza... Nem veszed figyelembe azt, hogy vannak olyanok, akik pl. annyi dolgozóval kell, hogy tartsák a kapcsolatot, hogy azt már beírni sem érdemes a telefonkönyvbe. Ilyenkor egy-egy ismeretlen szám mögött lehet egy egyedi probléma, egy fontos magánügy, ami éppenséggel egy értekezlet miatti tiltás következményeképpen nem jött be. Aztán olyan is lehet, hogy azért nem tud telefonálni, mert leszedte az egyenlegét, és szeretne fizu előleget kérni... Vagy csak egyszerűen kell egy megerősítés valamiben, mert nem mer egyedül dönteni. Ezen dolgok alapja és előzménye annyi, hogy nálunk nincs céges mobil! Mindenkinek van sajátja, és arról telefonál... Hát nem tudom. Azt nehezen képzelem el, hogy olyan céges szervezeti felépítés lenne bárhol, ahol közvetlenül alád tartozna olyan rengeteg ember, ráadásul az ő magánjellegű problémáik megoldása sem kifejezetten cégre jellemző témakör. Meg aztán... ha nekem egy beosztottam így kérne fizu előleget, hát szinte teljesen kizárt hogy akár csak el is gondolkoznék rajta...
|
kedd szept. 27, 2005 19:16 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Namost csak azt nem tudom, hogy minek reklámozni vidéki márkaboltban a 3G-t, ha ez a közeljovőben sem lesz? Mert kit érdekel, hogy év végéig ingyen, ha errefele amúgy sem lehet használni?
|
kedd szept. 27, 2005 18:52 |
|
|
SandorKS
ezüst tag
Csatlakozott: pén. szept. 02, 2005 6:18 Hozzászólások: 31 Tartózkodási hely: Budapest
|
eXpesti írta: Szerintem ez az egész cirkusz felesleges. Tőlem a mikulás is küldhetne ilyen üzenetet, akkor sem hivnám vissza...
Kicsit szélsőséges a véleményed! Nem veszed figyelembe azt, hogy vannak olyanok, akik pl. annyi dolgozóval kell, hogy tartsák a kapcsolatot, hogy azt már beírni sem érdemes a telefonkönyvbe. Ilyenkor egy-egy ismeretlen szám mögött lehet egy egyedi probléma, egy fontos magánügy, ami éppenséggel egy értekezlet miatti tiltás következményeképpen nem jött be. Aztán olyan is lehet, hogy azért nem tud telefonálni, mert leszedte az egyenlegét, és szeretne fizu előleget kérni... Vagy csak egyszerűen kell egy megerősítés valamiben, mert nem mer egyedül dönteni.
Ezen dolgok alapja és előzménye annyi, hogy nálunk nincs céges mobil! Mindenkinek van sajátja, és arról telefonál...
|
kedd szept. 27, 2005 5:41 |
|
|
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
Szerintem ez az egész cirkusz felesleges.
Tőlem a mikulás is küldhetne ilyen üzenetet, akkor sem hivnám vissza. Egyedül anyámat/apámat hivom vissza senki mást, mindenki más ha beszélni akar velem, akkor fizessen, én még az életben nem kértem visszahivást senkitől, ha nem volt pénz a kártyámon, nem telefonáltam. Szerintem ez ilyen egyszerü.
Aki meg ilyen üzenetek alapján visszahivogat főleg ha a szám sem ismerős az vállalja a díját és a következményeit és ne fikázzon.
|
hétf. szept. 26, 2005 22:58 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 15 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|