|
Szerző |
Üzenet |
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
A Vodafonenál megint lerohadt a Rendelő szolgáltatás, tegnap óta se neten, se telefonon, se SMSben nem lehet szolgáltatást rendelni, módosítani, technikai okokra és rendszerfejlesztésre hivatkozva.
A 1270-en pedig csak sokadik kérésre csinálják meg, mert nem akarják elhinni, hogy nem működik a Rendelő.
Most ez addig állni fog, amíg valaki műszakis észre nem veszi és nem indítja újra a rendszert?
|
vas. okt. 30, 2005 14:40 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
reaxol írta: Pannonnál nincs semmilyen antennaszerelés, várd ki, hogy jobb legyen, vagy gyűjts aláírást. Első szolgáltatóm a Pannon volt, onnan tudom, persze azóta lehet, hogy teljesen más a helyzet.
Nem más. Ugyanez.
Bár nem tudni, kit foglalkoztat a dolog, ebben az ütemben a Pannon három-négy év alatt eltűnik a magyar szolgáltatói palettáról.
|
pén. okt. 28, 2005 21:41 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Hát ja, a T-Mobile ilyen téren valóban nagyon jó. De ezt a minőséget meg is kell fizetni rendesen. Ti is mindig ezt szoktátok mondani.
A Vodafone pedig diszkont áron nyújt diszkont szolgáltatást.
A kettő szolgáltató teljesen más kategória.
Aztán persze mindenki azt döntse el, hogy meg akarja/meg tudja-e fizetni a T-M által képviselt magasabb minőséget.
Vizsla!
Pannon: ha Pannonnál gondod van pár bejelentés után kijön egy technikus mérni a helyszínre, és az eredményeket továbbítja a fejlesztőknek. Pannonnál nincs semmilyen antennaszerelés, várd ki, hogy jobb legyen, vagy gyűjts aláírást.
Első szolgáltatóm a Pannon volt, onnan tudom, persze azóta lehet, hogy teljesen más a helyzet.
|
pén. okt. 28, 2005 21:27 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Nem piskóta!
A Vodától ne várj ilyet!
Errefele is tudok elég rosszul vagy sehogy sem lefedett helyeket... és nem csak a környező falvakban, hanem városban is. De a Vodának így nagyon jó.
|
pén. okt. 28, 2005 20:44 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
skynet írta: most hívták a barátnőmet az ügyfélmegtartó csoporttól (tegnap indította el a számhordozást a pannonhoz), hogy adnak antennát, csak maradjon ott. tehát eddig is megvolt náluk, hogy nincs térerő, kéne antenna, csak éppen sz.rtak eddig a barátnőm fejére.
Sajnálom .
Más antennás eset:
Kedden vettem Domino SIM-et. Be az Alcatelbe, s lám, szaggat a vonal, 4-ből 2-3 térerő mellett.
Mail ment az üszinek, Google Earth-t mellékelve.
Leírtam, berajzoltam hol van a közelben átjátszó, mi a probléma, hova lehetne antennát tenni, illetve megkérdeztem, mit lehet a dologgal kezdeni.
Másnap ismeretlen számról hívás, 3x, egyszer sem tudtam felvenni.
Ma ismét hívtak.
Lefedettségi Csoport!
Továbbították Hozzájuk a levelem egy részét, amiben olvasták mi a problémám. Tájékoztattak arról, hogy áprilisban a közelben lesz egy bázisállomás. Ha azt kivárom, rendben, de ha szeretném, beszéljünk meg egy időpontot, s kijönnek a szerelők, s felszerelnek egy TV-antenna kinézető antennát (így mondta ), amihez majd kábel kapcsolódik, s ehhez kell majd a telefont csatlakoztatni.
Elmeséltem a Kedves, Értelmes, Tájékozott Hölgynek, hogy egy másik Szolgáltatónál hasonló problémám van, Tőlük mágnestalpas antennát kaptam, csak kényelmetlen, hogy 3m zsinórt magam után kell húzni. Erre azt felelte, hogy korábban Ők is ezt tették, de pont a kényelmetlenség miatt nem adnak már mágnestalpas antennát, hanem helyette ilyen fixet. Csak akkor azt nem értem, ez mitől lesz jobb, mint a 3m-es mágnestalpas, amivel azért még mozoghattam is egy keveset ?
Felsorolt egy pár utcát, amit az új antenna besugároz, s mondta, "az csak a miénk lesz" .
Mondtam, hogy át fogom gondolni, s kérdeztem, ha szeretném kérni a felszerelést, mit hívjak, kit keressek? Megadta a Lefedettségi Csoport vezetékes telefonszámát, és a Hölgy megismételte a nevét.
Ezúton is köszönöm!
Ezek után a voda kapni fog egy levelet/felhívom Őket. Semmilyen korábbi problémára nem fogok hivatkozni, egyszerűen, mintha semmi sem történt volna, megírom Nekik. Kíváncsi vagyok, mit tesznek.
Sajnos, vagy sem , a Pannont ilyen téren nem tudom tesztelni. Eddig akárhol voltam, Ők mindig királyul lefedtek mindent. Itt is fullon vannak, és nem szaggat .
A történetnek a T-Mobile dicsérőben is a helye!
|
pén. okt. 28, 2005 20:40 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
CineDOG írta: Most értem gép közelbe... mielőtt bármit is elolvasnék itt a fórumban...
Megkaptam a számlám. Vodafone Select 1000Ft havidíj, Korlátlan beszélgetés 612.5Ft. Kedvezmények: 50% havidíj kedvezmény -500Ft. Kiszámlázott díjak összesen 1112.50Ft
Mi a fene az a KORLÁTLAN BESZÉLGETÉS???? Nem is kértem!!
Félhavidíjas ingyendumás Rockys voltam, de mivel a vodafone egymásután két számlámat is elbacta, átváltottam Selectre, mert egy nyamvadt 1000Ft-os havidíjon nincs mit elcseszni. Mégis van????
Hmmm... úgy néz ki, hogy a Rockyban lévő ingyendumám megmaradt, csak nem Rocky percdíjakban, és csomagban, hanem Selectben. Így ugyanaz az ingyenduma olcsóbban megvan. Másra úgysem használtam.
Érdekes... nem is tudtam... nem is használtam.
|
pén. okt. 28, 2005 19:31 |
|
|
Raul67
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 64 Tartózkodási hely: Csak az asszony meg ne tudja
|
nyuszy írta: Megtaláltam a topichoz illő képet
KIRÁLYVAGY NYUSZY!!!!!!!!!!
|
pén. okt. 28, 2005 19:25 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Most értem gép közelbe... mielőtt bármit is elolvasnék itt a fórumban...
Megkaptam a számlám. Vodafone Select 1000Ft havidíj, Korlátlan beszélgetés 612.5Ft. Kedvezmények: 50% havidíj kedvezmény -500Ft.
Kiszámlázott díjak összesen 1112.50Ft
Mi a fene az a KORLÁTLAN BESZÉLGETÉS???? Nem is kértem!!
Félhavidíjas ingyendumás Rockys voltam, de mivel a vodafone egymásután két számlámat is elbacta, átváltottam Selectre, mert egy nyamvadt 1000Ft-os havidíjon nincs mit elcseszni. Mégis van????
|
pén. okt. 28, 2005 17:40 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Rozso írta: Nem éppen. Dobtam a djuice-t, de cityért. Így barátnőmet olcsóbban tudom kicsit hívni, ő meg jóval olcsóbban tud hívni, mert SWYOPja van, mintha Pannonos lennék. De továbbra is állítom, hogy a djuice az egyik legjobb mai kártyás csomag.
Én meg állítom, hogy ha valaki nem szorul rá a djuice nonstopra, akkor inkább Joker Plusz, mint sem djuice, a havi 375 Ft meg nem a világ, ennyit legalább kiadsz feleslegesen, ha pl. a büfében veszed meg az üdítőt, s nem a közértben.
Azt hittem, már Bónuszotok van. Nem intézted el, hogy SWYOP helyett az legyen?
|
pén. okt. 28, 2005 6:22 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
vizsla1 írta: Rozso írta: Most volt számhordozásom pannonról vodára. No lám . Dobtad a djuice-t a Bónuszért ? Nem éppen. Dobtam a djuice-t, de cityért. Így barátnőmet olcsóbban tudom kicsit hívni, ő meg jóval olcsóbban tud hívni, mert SWYOPja van, mintha Pannonos lennék.
De továbbra is állítom, hogy a djuice az egyik legjobb mai kártyás csomag.
|
csüt. okt. 27, 2005 22:40 |
|
|
Atombalu
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 16, 2005 17:04 Hozzászólások: 672
|
Rendben
|
csüt. okt. 27, 2005 22:13 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Atombalu írta: Gondoltam mesélek egy storyt, ha mar letezik ez a topic Amúgy én továbbra sem várok csodára
Akkor ne hagyd abba !
Írd meg, mi volt abban a 2 sms-ben, s miért éjjel küldték, s volt-e valódi indokuk!
|
csüt. okt. 27, 2005 22:10 |
|
|
Atombalu
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 16, 2005 17:04 Hozzászólások: 672
|
Nemrégiben felröppent az a hír, h a Vodafone-nál a bolti ügyintézők szándékosan nehezítik az előfizetőnek az előfizetésének törlésére vonatkozó ügyeket.
Én, mint Vodafone felhasználó nem hittem ennek egészen TEGNAPIG
Tegnap ugyanis valóban közölték a bnőm anyjaval, h "oké ezennel minden rendben töröltük az előfizujat".
Erre éjjel 1-kor kap egy sms-t, h be kéne jönnie X időben, mert probléma merült fel és ezt összesen 2-szer jatszottak el vele.
Gondoltam mesélek egy storyt, ha mar letezik ez a topic
Amúgy én továbbra sem várok csodára
|
csüt. okt. 27, 2005 22:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Rozso írta: Most volt számhordozásom pannonról vodára.
No lám .
Dobtad a djuice-t a Bónuszért ?
|
csüt. okt. 27, 2005 22:00 |
|
|
Vendég
|
Azért mert teljes térerőt mutat, még nem biztos hogy nincs messzebb a Vodás bázisállomás. Ahhoz viszont nagyobb teljesítménnyel kell sugározni. Lehet hogy csak minimálisan nagyobb az adóteljesítmény, de a tv-n észre lehet venni. Az én tv-m is majd leugrik az asztalról mikor a telefon prüttyög. Olyan 20 centire vannak egymástól.
|
csüt. okt. 27, 2005 21:46 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Most volt számhordozásom pannonról vodára. Ugyanabban a 3100-ban használom a vodás karit is, mint eddig a pannonst.
Azt vettem észre, hogy mikor a hangfal mellett van a telefon, akkor sokkal hangosabban "prüttyög" a hangfal a vodás karival, mikor komunikál a telefon, mint a pannonos karival tette, Kecskeméten és Pesten is, pedig Pannonak és Vodának is max térereje van...
|
csüt. okt. 27, 2005 21:37 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
CineDOG írta: ja kérem, ha valaki csak a bunkókra bukik...
Off
A pénzre buknak. Az meg többnyire az ilyen bunkó kötsögöknek van (perzse legális, tisztes munkából...). Hihetetlen, hogy egyesek mire képesek a "jólét" érdekében... de meg is érdemlik. Hülye qrvák.
|
csüt. okt. 27, 2005 21:25 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Érdekes párok vannak, az biztos.... látszatra értelmes, jó csaj, és a barátja úgy lazán, mindenki előtt bunkó vele. A csajnak ez meg olyan természetes. Aztán az ilyenek sírnak, hogy nincs egy normális férfi a földön... ja kérem, ha valaki csak a bunkókra bukik...
|
csüt. okt. 27, 2005 16:26 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Jah, a kigyúrt majmok, akiknek addig tart, hogy elmenjenek gyúrni, szedjék a izomnövelő tablettáikatt (amitől impotensek lesznek, de az mit érdekli őket), és annyi eszük van, mint egy doboz ketchupnak. De ezt még mindig felül lehet múlni, azoknak a nőknek a képében, aki mellettük állnak. Hova süllyedhet még az emberiség...
|
csüt. okt. 27, 2005 15:23 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Off: tegnap a callcenteres csajunk nem volt a helyzet magaslatán, és olyat is beígért, ami elmaradt. Jött a kigyúrt izomagy csávó a nőjével, mondja mit akarnak. Mondom az nincs. De a callcenteres mit mondott... akkor még nem tudta, vagy elfelejtette... akkor a callcenteres bacca meg a k***a annyát! -ezt vagy 3szor elmondta, meg még hasonlókat.
Éljenek az izomagyak, meg a hülye picsa plázacica barátnőik! De csak rövid ideig!
|
csüt. okt. 27, 2005 15:13 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Al Bundy írta: nyuszy írta: Megtaláltam a topichoz illő képet Vajon hány voda SIM férhet bele?
Mind.
|
csüt. okt. 27, 2005 15:04 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Macika írta: Beláttam, le is írtam. A Vodafone nevű cég, ha nem lenne ekkora külföldi működőtőke mögötte, már régen ott lenne, ahová való ilyen szervezettséggel, a kukában.
Az a baj, hogy itt a topicban elég sokan felületesen, belegondolás nélkül olvasgatnak, mint azt a chaten teszik.
Ha én leírom azt, hogy nincs igaza valakinek, mert azt írja, biztos hazudnak, akkor az nem azt jelenti, hogy én a CÉGET védem. Nem jelenti azt, hogy VODABÉRENC vagyok. Pusztán csak annyit, hogy SZERINTEM helytelenül következtet a rendelkezésére álló információkból. Ezen jövő ilyenkorig el lehetne vitatkozni, minden cégnél lehet találni fekete bárányt (van T-fikázó topic is, benne nem egy jogos történet).
Az emberi hozzáállás az, amivel sok minden javítható lenne.
Mivel mára már - szerencsére - nem az intelligens, gazdagabb, műveltebb réteg kiváltsága a mobiltelefon, ezért el kell fogadni, hogy olyan emberek is hozzájutnak ma mobilhoz, akik nem képesek sem a szabályokat, sem a működési elvet megérteni, felfogni, elfogadni. A Voda ezeket a - végtelenül árérzékeny - rétegeket célozta meg bejövetelekor, mivel ezek a másik két szolgáltatónak nem nagyon léteztek. Mivel viszonylag kevés bevétel, de annál több értetlenség, reklamáció, baj volt velük, ezért nem törték magukat, hogy ilyen rétegből is szerezzenek előfizetőt.
A Vodával ez megváltozott, viszont itt meg kell küzdeni igen sok értetlen emberrel. Jó múltkor a Westendben álltam sorban >2 órát, akaratlanul is szem/fültanúja voltam több tucat veszekedésnek. A nagy része arról szólt, hogy nem volt képes megérteni az ügyfél, mi áll a számlán, hanem a jó magyar virtus szerint elkezdett üvölteni és verni az asztalt, mert ugye annak lesz igaza, aki hangosabban tud ordítani. Aztán (a Voda higgadt, kulturált ügyfélszolgálatosainak hála) lecsillapodott és megértette a magyarázatot. Nem volt könnyű. A végén lájtosan mosolyogva (bár kicsit még mindig hitetlenül (őt akkor is tutira átverték, mert biztos...!!!)) távozott.
Persze addig senki sem hiszi el azt, milyen hazugságokat próbálnak meg eladni az ügyfélszolgálaton valóságnak a b. ügyfelek, ameddig maga is nem volt ügyfélszolgálatos, vagy nincs a családban, közeli ismerősök között valaki üfsz-os.
Teljesen egyetértek veled!
Volt "szerencsém" nekem is telefonos ügyfélszolgálaton dolgozni, igaz nem a Vodafonenál, hanem egyik áramszolgáltatónál. Hát egy év alatt, amíg ott dolgoztam idegileg teljesen a padlóra kerültem is sikerült az embereket rendesen meggyűlölnöm. Ugyanis a telefonálók többsége udvariatlan, türelmetlen, agresszív, bunkó volt, senkire, semmire nem volt tekintettel, naponta nem tudom hányszor kellett átkokat, szitkozódást hallgatnunk, pedig aztán mi semmiről nem tehettünk... Nemhogy nem ismerték el, hogy hibáztak(nem fizettek), hanem minket oktattak ki, arcpirító módon akarták bemagyarázni, hogy ők aztán nem tehetnek semmiről.
Továbbítani pedig nagyon nem tudtunk úgymond észrevételeket, mert a vezetőség nagy ivben sz*t az egészre, csak a saját zsebüket tömték, nem az ő érdemük volt, hogy a problémák meg lettek oldva, a szolgáltatás, hibaelhárítás folyamatos volt, hanem azoké, akik alamizsnáért(minimálbér) gürcölnek...
Szóval emiatt is mikor problémám volt a Vodával, márpedig volt sok sosem bunkóztam, nem ordibáltam, megpróbáltam türelmese, udvariasan lekezelni a problémát, mégha legszivesebben törtem-zúztam volna akkor is, mert tudtam, hogy aki ott ül a másik oldalon, az semmiről nem tehet! Aztán a végén meguntam és otthagytam őket, inkább váltottam.
A Vodafoneról pedig annyit, hogy szerintem nem szabad a csórók szolgáltatójának kinevezni őket, mert szerintem ez lenne a normális viselkedés minden szolgáltató számára. Van egy haverom 300e a nettója, aztán mégis Vodát használ, azt mondta minek fizessen többet, ha olcsón is megkapja ugyanazt. És igaza van!
Igaz a Vodának ez az egyik sikere, hogy olcsó, a másik pedig a fiatalos szemlélet, gondolkodás ami jellemzi a céget.
Szerintem a Vodafone összes problémája gyorsan megoldódna ha lecserélnék a műszaki igazgatót és olyat ültetnének oda, akinek több évtizedes tapasztalata van, remek szakember, gatyába rázná a hálózatot és a számlázást! Az ügyfélszolgálat pedig szerintem azért sokat fejlődött, legalábbis a 2003-as helyzet óta. (Akkor hagytam ott őket, most mégis kaptam egy újabb lehetőséget tőlem és eddig nagyon jók a tapasztalataim)
Véleményem szerint a T-Mobile Sugár távozása után hosszabb távon mélyrepülésbe fog kezdeni, nem lesz egy karakteres egyéniség, egy remek szakember aki összetartotta a csapatot és megkövetelte a minőséget.
|
csüt. okt. 27, 2005 11:47 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
nyuszy írta: Megtaláltam a topichoz illő képet
Vajon hány voda SIM férhet bele?
|
csüt. okt. 27, 2005 10:02 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
"Tisztelt t68m!
Köszönöm visszajelzését!
Kérdésére válaszolva szeretném tájékoztatni Önt, hogy egy előfizetés tekintetében jelenleg nincs lehetőség külön számlafizetőt megadni, az előfizető és a számlafizető személye minden esetben megegyezik. Ahogy arról munkatársaim is tájékoztatták Önt, kérését tulajdonjog-átruházással tudjuk teljesíteni a leírtak szerint.
Szíves megértését köszönöm! "
(kérésem az volt, hogy megadhassak számlafizetőt a saját előfizetéseimben, az ÁSzF 1.1.6. szerint)
"Kedves ...!
Miután levelében arra a hivatkozott, hogy "egy előfizetés tekintetében
jelenleg nincs lehetőség külön számlafizetőt megadni", úgy érzem semmi
akadály sincs, hiszen öt előfizetésem van Önöknél.
Ezért továbbra is kérem, hogy számlafizető a CsCs BT-t legyen minden
előfizetésem tekintetében, úgy, hogy az előfizető továbbra is én legyek.
köszönettel,
t68m"
"Tisztelt t68m!
Köszönjük visszajelzését!
Ezúton is szeretnénk megerősíteni a korábbi válaszainkban foglaltakat, miszerint nincs lehetőség egy előfizetés tekintetében külön előfizető és külön számlafizető megadására. Ez a lehetőség abban az esetben sem áll fenn, ha az előfizető több előfizetői szerződéssel is rendelkezik cégünknél.
Szíves megértését köszönjük! "
*********************
Miután a válaszban kizárták azt, hogy akár egy, akár több előfizetéssel is
rendelkező, az előfizető személyétől eltérő Számlafizetőt adjon meg,
kérdezem én, hogy MILYEN esetben lehet a Számlafizető és az Előfizető
különböző személy?
"egy előfizetés tekintetében jelenleg nincs lehetőség külön számlafizetőt megadni, az előfizető és a számlafizető személye minden esetben megegyezik."
egyátalán mit akartak írni, valamennyire azért értik a magyar nyelvet?
|
csüt. okt. 27, 2005 9:49 |
|
|
Tejberizsa
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 248 Tartózkodási hely: Bíkíscsábá
|
|
csüt. okt. 27, 2005 7:50 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Megtaláltam a topichoz illő képet
|
csüt. okt. 27, 2005 7:25 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Ezt itt úgyse vallanám be...
|
hétf. okt. 24, 2005 11:04 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
.gúnár. írta: pampika írta: .gúnár. írta: Most küldtem, nem tudom, számít-e a 7vége. Na mind1, várakozó álláspont. Biztos nem kézzel küldik a visszaigazolást Hát az új rendszerüktõl még ez is kitelik.
miért, te írtad?
|
hétf. okt. 24, 2005 10:53 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
pampika írta: .gúnár. írta: Most küldtem, nem tudom, számít-e a 7vége. Na mind1, várakozó álláspont. Biztos nem kézzel küldik a visszaigazolást
Hát az új rendszerüktől még ez is kitelik.
|
hétf. okt. 24, 2005 7:56 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
.gúnár. írta: Most küldtem, nem tudom, számít-e a 7vége. Na mind1, várakozó álláspont.
Biztos nem kézzel küldik a visszaigazolást
|
hétf. okt. 24, 2005 6:26 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
CineDOG írta: Kicsit OFF, de vannak akik kimondottan élvezik a kötözködést, és arra utaznak, hogy a másikat agyilag felhúzzák. Aztán vannak akik azt hiszik, hogy a pénzükért csontig kell nekik nyalni, vagy nyugodtan nézik a másikat hülyének, mert bár ő pirosat mondott, de kékre gondolt, és az a barom nem találta ki a kéket. És emiatt jól fellehet megint háborodni. Nagyon jó megfogalmazás!!!
|
hétf. okt. 24, 2005 2:03 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Van amikor valami nem úgy működik ahogy kéne, és van, amikor a cég nem úgy működik, ahogy azt 1-2 ügyfél szeretné.
Hozzánk nemrég írtak be a panaszkönyvbe, (pedig a házirendet ő sértette meg), és a válaszlevelünk Cím elégtelennel jött vissza. Pedig van név, kerület, utca, hátszám. Magyarán ő is tudta hogy nincs igaza, de pattogott mint a nikkelbolha, még ő volt hűdenagyon felháborodva, de a panaszkönyvbe már nem írta be a rendes címét. Egyszerűen KÖTSÖG.
|
vas. okt. 23, 2005 21:47 |
|
|
Mrs Samsonite
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 23, 2005 10:41 Hozzászólások: 8
|
CineDOG írta: Kicsit OFF, de vannak akik kimondottan élvezik a kötözködést, és arra utaznak, hogy a másikat agyilag felhúzzák. Aztán vannak akik azt hiszik, hogy a pénzükért csontig kell nekik nyalni, vagy nyugodtan nézik a másikat hülyének, mert bár ő pirosat mondott, de kékre gondolt, és az a barom nem találta ki a kéket. És emiatt jól fellehet megint háborodni.
Ilyenkor jut(ott) mindig eszembe... Vajon te hol dolgozol? És ha én kereslek meg ott? Én is beletudok kötni akármibe, és ordítani is tudok.
(Sok éves gyorséttermi tapasztalatok)
Nem kell ahhoz kötözködőnek lenni, hogy az ember észrevegye, valami nem úgy működik mint kéne. És nem kell ordítani se kell. Minek?
Úgysem történik semmi... Aki ott ül, igenis azért van ott, mert ő a kapocs a cég és köztem. Ha a cégre haragszom, neki mondom el. Ha van esze, továbbítja.
|
vas. okt. 23, 2005 21:30 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Cseréltek hát, de valahogy megint nem mellettük volt a szerencse, olyan céget bíztak meg (gondolom, mert olcsóbb volt 20 Ft-tal -- saját vélemény) aki nem képes a mai napig sem megoldani a feladatot, az új számlázási rendszer hibátlan beüzemelését.
biztos, hogy nem azért ők lettek a befutok, mert 20Ft-al kevesebbet kértek, legfeljebb azért, mert ennyivel ígértek többet - zsebbe.
Nagyon sok hazai cég lenne, akik százmilliókkal olcsóbban megcsinálták volna.
Valójában azért tart itt a voda és sok más ulti is, mert van itthon egy réteg mely pofátlanságban és gátlástalanságban nem ismer határokat, ennél már csak a szakmai inkompetenciájuk nagyobb.
Amint ezek beteszik valahová a lábukat, ott lőtek mindennek. Azontúl csak haveri munkaerőt vesznek fel, csak haveri cégnek adnak megbízást és kiírthatatlanul élősködnek - mindörökké.
|
vas. okt. 23, 2005 21:24 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Most küldtem, nem tudom, számít-e a 7vége. Na mind1, várakozó álláspont.
|
vas. okt. 23, 2005 20:45 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 31, 2009 14:11-kor.
|
vas. okt. 23, 2005 20:41 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
.gúnár. írta: Szokott jönni tőlük automatikus válasz. "Köszönjük, hogy felkereste honlapunkat, munkatársaink rövid időn belül válaszolni fognak..." stb.
Soha nem kaptam még ilyet . Utoljára 14-e környékén írtam nekik, olvasási visszaigazolással, VM-es mailcímről, vodás SMTP-vel. Az pedig nem az ugy...fone.hu-ról, hanem a 06709809525@vodafone.hu-ról érkezik - ergo az Ügyfélszolgálat is VM-t használ, s ez a cím az előbbi telefonszámhoz tartozó alias.
|
vas. okt. 23, 2005 19:49 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
vizsla1 írta: .gúnár. írta: Akartam küldeni az ügyfélszolgálat emilcímére egy csatolmányos levelet, kb. 500k pdf. Nem jött meg az automatikus válasz. Nem lehet nekik ekkora levelet küldeni? Hibaüzi sem jött. Mikor küldted? Milyen automatikus válaszra gondoltál? Olvasási visszaigazolás?
Szokott jönni tőlük automatikus válasz. "Köszönjük, hogy felkereste honlapunkat, munkatársaink rövid időn belül válaszolni fognak..." stb.
|
vas. okt. 23, 2005 19:43 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
.gúnár. írta: Akartam küldeni az ügyfélszolgálat emilcímére egy csatolmányos levelet, kb. 500k pdf. Nem jött meg az automatikus válasz. Nem lehet nekik ekkora levelet küldeni? Hibaüzi sem jött.
Mikor küldted?
Milyen automatikus válaszra gondoltál? Olvasási visszaigazolás?
|
vas. okt. 23, 2005 19:14 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Akartam küldeni az ügyfélszolgálat emilcímére egy csatolmányos levelet, kb. 500k pdf. Nem jött meg az automatikus válasz. Nem lehet nekik ekkora levelet küldeni? Hibaüzi sem jött.
|
vas. okt. 23, 2005 18:39 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Kicsit OFF, de vannak akik kimondottan élvezik a kötözködést, és arra utaznak, hogy a másikat agyilag felhúzzák. Aztán vannak akik azt hiszik, hogy a pénzükért csontig kell nekik nyalni, vagy nyugodtan nézik a másikat hülyének, mert bár ő pirosat mondott, de kékre gondolt, és az a barom nem találta ki a kéket. És emiatt jól fellehet megint háborodni.
Ilyenkor jut(ott) mindig eszembe... Vajon te hol dolgozol? És ha én kereslek meg ott? Én is beletudok kötni akármibe, és ordítani is tudok.
(Sok éves gyorséttermi tapasztalatok)
|
vas. okt. 23, 2005 18:37 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Macika írta: Ismered a viccet a két rendőrrel és a logikai tanfolyammal?
Csak a poénja: ... - Szeretsz pecázni? - Nem. - Akkor Te **** vagy...
Pont ez a fajta általánosítás az, ami engem nagyon zavar az emberekben.
Erről eszembe jutott Sickratman 'Buzi-e vagy?' c. örökbecsű szerzeménye
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára nyuszy vas. okt. 23, 2005 18:38-kor.
|
vas. okt. 23, 2005 18:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mrs Samsonite írta: Jól van-jól, értelek, de azért azt Te is belátod, hogy valami nem stimmel. És nem hiszem, hogy ez fél éve tart... Velem kb. egy éve történt meg, hogy egy vidéki üzletben egy óra sorbanállás után kioktattak, hogy teljesen szokványos, hogy ennyit kell várnom. Ráadásul azt sem intézték el, amiért mentem. 40 000-ért akarták átírni az előfizetésemet az unokatesóm nevére!!! Na erről ennyit. Még a főnök sem tudott arra válaszolni, hogy miért kellene az embernek szabadnapot kivenni, ha hozzájuk készül és miért kérnek csillagászati összeget egy adminisztratív dologért. Mi ez, ha nem pénzszipkázás? Beláttam, le is írtam.
A Vodafone nevű cég, ha nem lenne ekkora külföldi működőtőke mögötte, már régen ott lenne, ahová való ilyen szervezettséggel, a kukában.
Az a baj, hogy itt a topicban elég sokan felületesen, belegondolás nélkül olvasgatnak, mint azt a chaten teszik.
Ha én leírom azt, hogy nincs igaza valakinek, mert azt írja, biztos hazudnak, akkor az nem azt jelenti, hogy én a CÉGET védem. Nem jelenti azt, hogy VODABÉRENC vagyok. Pusztán csak annyit, hogy SZERINTEM helytelenül következtet a rendelkezésére álló információkból.
Ezen jövő ilyenkorig el lehetne vitatkozni, minden cégnél lehet találni fekete bárányt (van T-fikázó topic is, benne nem egy jogos történet).
Az emberi hozzáállás az, amivel sok minden javítható lenne.
Mivel mára már - szerencsére - nem az intelligens, gazdagabb, műveltebb réteg kiváltsága a mobiltelefon, ezért el kell fogadni, hogy olyan emberek is hozzájutnak ma mobilhoz, akik nem képesek sem a szabályokat, sem a működési elvet megérteni, felfogni, elfogadni. A Voda ezeket a - végtelenül árérzékeny - rétegeket célozta meg bejövetelekor, mivel ezek a másik két szolgáltatónak nem nagyon léteztek. Mivel viszonylag kevés bevétel, de annál több értetlenség, reklamáció, baj volt velük, ezért nem törték magukat, hogy ilyen rétegből is szerezzenek előfizetőt.
A Vodával ez megváltozott, viszont itt meg kell küzdeni igen sok értetlen emberrel.
Jó múltkor a Westendben álltam sorban >2 órát, akaratlanul is szem/fültanúja voltam több tucat veszekedésnek.
A nagy része arról szólt, hogy nem volt képes megérteni az ügyfél, mi áll a számlán, hanem a jó magyar virtus szerint elkezdett üvölteni és verni az asztalt, mert ugye annak lesz igaza, aki hangosabban tud ordítani. Aztán (a Voda higgadt, kulturált ügyfélszolgálatosainak hála) lecsillapodott és megértette a magyarázatot. Nem volt könnyű.
A végén lájtosan mosolyogva (bár kicsit még mindig hitetlenül (őt akkor is tutira átverték, mert biztos...!!!)) távozott.
Persze addig senki sem hiszi el azt, milyen hazugságokat próbálnak meg eladni az ügyfélszolgálaton valóságnak a b. ügyfelek, ameddig maga is nem volt ügyfélszolgálatos, vagy nincs a családban, közeli ismerősök között valaki üfsz-os.
|
vas. okt. 23, 2005 16:38 |
|
|
Mrs Samsonite
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 23, 2005 10:41 Hozzászólások: 8
|
Macika írta: Mrs Samsonite írta: és nem? Ismered a viccet a két rendőrrel és a logikai tanfolyammal? ... Pont ez a fajta általánosítás az, ami engem nagyon zavar az emberekben.
Jól van-jól, értelek, de azért azt Te is belátod, hogy valami nem stimmel. És nem hiszem, hogy ez fél éve tart...
Velem kb. egy éve történt meg, hogy egy vidéki üzletben egy óra sorbanállás után kioktattak, hogy teljesen szokványos, hogy ennyit kell várnom. Ráadásul azt sem intézték el, amiért mentem. 40 000-ért akarták átírni az előfizetésemet az unokatesóm nevére!!! Na erről ennyit.
Még a főnök sem tudott arra válaszolni, hogy miért kellene az embernek szabadnapot kivenni, ha hozzájuk készül és miért kérnek csillagászati összeget egy adminisztratív dologért. Mi ez, ha nem pénzszipkázás?
|
vas. okt. 23, 2005 16:17 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mrs Samsonite írta: és nem? Ismered a viccet a két rendőrrel és a logikai tanfolyammal?
Csak a poénja:
...
- Szeretsz pecázni?
- Nem.
- Akkor Te **** vagy...
Pont ez a fajta általánosítás az, ami engem nagyon zavar az emberekben.
|
vas. okt. 23, 2005 16:06 |
|
|
Mrs Samsonite
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 23, 2005 10:41 Hozzászólások: 8
|
és nem?
|
vas. okt. 23, 2005 16:01 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
nyuszy írta: Ez azért így nem teljesen jogos. Hiszen az adott ember a céget képviseli. Teljesen kézenfekvő, hogy mindenki azok alapján ítél meg egy céget, amikkel/akikkel a saját szintjén találkozik. A cégnek lenne a felelőssége egy kicsit jobban figyelni az őt képviselő emberek/dolgok milyenségére. Nyilván nem lehetnek ott mindig és mindenhol, de ha 'A' cégnél 100-ból 1 negatív a tapasztalat, 'B' cégnél meg 100-ból 30, akkor már nem lehet a nagy számok törvénye alapján becsúszó hibákra hivatkozni.
(Ezt nem a Voda ellen vagy mellett írtam, hanem általánosságban.) Valóigaz, kissé elkanyarodott, sarkosodott a dolog.
Ahonnan kirobbant az egész, az az a sztori, hogy nem merem kétségbe vonni az unokahúgom igazmondását, ezért inkább látatlanban köcsög a Vodafone. Mert BIZTOS hazudnak.
|
vas. okt. 23, 2005 15:52 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Macika írta: Mert akárki akármit is mond, csak azért, mert vannak olyan hitvány emberek, akik rossz fényt vetnek a cégre a 'saját zsebre dolgozással', azok nem a cégre, hanem az adott emberekre vetnek rossz fényt. Csak van aki ezt nem képes meglátni, és jön a nagy magyar általánosítás.
Ez azért így nem teljesen jogos. Hiszen az adott ember a céget képviseli. Teljesen kézenfekvő, hogy mindenki azok alapján ítél meg egy céget, amikkel/akikkel a saját szintjén találkozik.
A cégnek lenne a felelőssége egy kicsit jobban figyelni az őt képviselő emberek/dolgok milyenségére. Nyilván nem lehetnek ott mindig és mindenhol, de ha 'A' cégnél 100-ból 1 negatív a tapasztalat, 'B' cégnél meg 100-ból 30, akkor már nem lehet a nagy számok törvénye alapján becsúszó hibákra hivatkozni.
(Ezt nem a Voda ellen vagy mellett írtam, hanem általánosságban.)
|
vas. okt. 23, 2005 14:08 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Mrs Samsonite írta: Macika írta: Mrs Samsonite írta: Macika írta: Nem Barátom, ez azokat a hitvány embereket minősíti, akik azt hiszik, hogy nekik mindent szabad, rájuk nem vonatkoznak a szabályok. Nekem is van viszonteladó ismerősöm (nem haver, nem barát!!!), aki a baráti körének kiad bármilyen adatot, amihez hozzá tud férni. Egyébként meg szuper jól megy az üzlete, rengetegen járnak hozzá, megy a bolt, korrekt embernek ismerik. A kérdés csak az, hogy mikor kerül bajba emiatt. Csak egyszer adja ki valami feketeautósnak az adatait, majd elmagyarázzák neki ki is az az ombudsman... Igen, én szeretném, hogy minél hamarabb megtörténjen ez... Macika, régóta olvasom a fórumot és minden tiszteletem a Tiéd, de nem értünk egyet. Úgy látom, mindenütt ezek az alakok vannak jelen és akkor már nem csak az egyes emberről szól. Sok név szerepelt már itt, én nem szaporítom, de akárhova bemegyek hozzájuk, olyanok mint a pokróc. Ez azért nincs minden szolgáltatónál így! A pokrócság és a személyes adatok kiadása azért ég és föld, nem gondolod?
Több (igen sok) sebből vérzik a Voda magától is.
Tele van a legfelső emberek hibás döntésével a cég magyarországi története. Tulajdonképpen a feneketlen büdzsé teheti lehetővé, hogy a Voda egyáltalán még létezik Magyarországon, mert arra alkalmas vezetősége még nem volt az elmúlt 6 évben a csapatnak. Már az indulásuk is úgy kezdődött, ahogy nem lett volna szabad. Hiszen nagy százalékban más mobilszolgáltatótól ilyen-olyan ok miatt eljött/elküldött munkaerők képezték a krémet. Az meg, ha már valahol nem bizonyult jónak valaki, aligha hihető, hogy máshol jó lesz.
De folytatódott tovább: a HIBÁS GPRS döntés, a hibás ASZF-módosítás, és sorolhatnám.
Egészen a mostani számlázási-rendszerig.
Ami tulajdonképpen abból áll, hogy anno, amikor elkezdték itthon a szolgáltatást, már előre lehetett látni, hogy nem fogja bírni az akkori rendszer.
Ameddig lehetett, húzták-halasztották. Idén jutottak oda, hogy a további működésüket veszélyeztette, ha nem cserélnek.
Cseréltek hát, de valahogy megint nem mellettük volt a szerencse, olyan céget bíztak meg (gondolom, mert olcsóbb volt 20 Ft-tal -- saját vélemény) aki nem képes a mai napig sem megoldani a feladatot, az új számlázási rendszer hibátlan beüzemelését. Senkit nem érdekel, hogy kilónyi kötbért fognak kifizetni, a közvélemény a Vodával azonosítja ezt a hibát is.
Ahogy Te, Ti is az anyacéggel azonosítjátok, ha egy viszonteladó kötsög módon viselkedik.
A nevezett számlaprobléma miatt több SAJÁT ügyfélszolgálaton is lincshangulat alakult ki. És sajnos - azt kell mondjam - jogosan.
Csakhogy nem azok a szerencsétlen ügyfélszolgálatosok tehetnek róla, akiket meg akarnak verni az emberek. Ők mindenkinél jobban szenvednek (Volt ismerősöm, aki emiatt hagyta ott a céget, mert még a családját is megfenyegették. Hetekig nem tudott aludni, olyan lelki traumát okoztak neki az egész nap üvöltő ügyfelek.).
Holott egyetlen hibás (felső) döntés miatt van minden.
Szóval kétségtelen, hogy az elmúlt félévben kritikán alul teljesít a Voda.
Az is kétségtelen, hogy a Pannon is és főleg a T-mobil lényegesen jobb minőséget tud ezen a téren is nyújtani.
Jómagam csak a ellen ágállok mindig, hogy a magyaros mentalitásnak megfelelően csak azért verjük el a port valakin, mert nincs rajta sapka.
Mert akárki akármit is mond, csak azért, mert vannak olyan hitvány emberek, akik rossz fényt vetnek a cégre a 'saját zsebre dolgozással', azok nem a cégre, hanem az adott emberekre vetnek rossz fényt. Csak van aki ezt nem képes meglátni, és jön a nagy magyar általánosítás.
|
vas. okt. 23, 2005 14:00 |
|
|
Mrs Samsonite
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 23, 2005 10:41 Hozzászólások: 8
|
Macika írta: Mrs Samsonite írta: Macika írta: Nem Barátom, ez azokat a hitvány embereket minősíti, akik azt hiszik, hogy nekik mindent szabad, rájuk nem vonatkoznak a szabályok. Nekem is van viszonteladó ismerősöm (nem haver, nem barát!!!), aki a baráti körének kiad bármilyen adatot, amihez hozzá tud férni. Egyébként meg szuper jól megy az üzlete, rengetegen járnak hozzá, megy a bolt, korrekt embernek ismerik. A kérdés csak az, hogy mikor kerül bajba emiatt. Csak egyszer adja ki valami feketeautósnak az adatait, majd elmagyarázzák neki ki is az az ombudsman... Igen, én szeretném, hogy minél hamarabb megtörténjen ez...
Macika, régóta olvasom a fórumot és minden tiszteletem a Tiéd, de nem értünk egyet. Úgy látom, mindenütt ezek az alakok vannak jelen és akkor már nem csak az egyes emberről szól. Sok név szerepelt már itt, én nem szaporítom, de akárhova bemegyek hozzájuk, olyanok mint a pokróc. Ez azért nincs minden szolgáltatónál így!
|
vas. okt. 23, 2005 13:01 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 41 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|