|
Szerző |
Üzenet |
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
krisztianxxx írta: Az augusztus 18.-án bejelentett-augusztus eleje óta nem működö Pannon Onlinet sikerult orvosolniuk a Pannon "szakembereinek" november közepére-miszerint a havidíjas kártyáimat -prepaid kártyának látta a rendszer....!!!! S ami szép a dologban,hogy ez korábban(a pannon online frissítése után, rendesen működöt.... )!!!!! Nagyon a helyzet magaslatán állnak...!
Müködik a pannionlány? Vagy egy hónapja feladtam a dolgot.
|
szomb. nov. 26, 2005 2:58 |
|
|
Gzuri
vas-tag
Csatlakozott: kedd ápr. 19, 2005 21:47 Hozzászólások: 8
|
krisztianxxx írta: Az augusztus 18.-án bejelentett-augusztus eleje óta nem működö Pannon Onlinet sikerult orvosolniuk a Pannon "szakembereinek" november közepére-miszerint a havidíjas kártyáimat -prepaid kártyának látta a rendszer....!!!! S ami szép a dologban,hogy ez korábban(a pannon online frissítése után, rendesen működöt.... )!!!!! Nagyon a helyzet magaslatán állnak...!
Megcsinálták? Ha igen, örülj neki!
Ha most sem lenne meg, mit csinálnál?
|
pén. nov. 25, 2005 23:56 |
|
|
krisztianxxx
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 147 Tartózkodási hely: Budapest
|
Az augusztus 18.-án bejelentett-augusztus eleje óta nem működö Pannon Onlinet sikerult orvosolniuk a Pannon "szakembereinek" november közepére-miszerint a havidíjas kártyáimat -prepaid kártyának látta a rendszer....!!!! S ami szép a dologban,hogy ez korábban(a pannon online frissítése után, rendesen működöt.... )!!!!! Nagyon a helyzet magaslatán állnak...!
|
csüt. nov. 24, 2005 4:10 |
|
|
Tom-y
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 526 Tartózkodási hely: Itt-ott,amott
|
bluestar írta: Tom-y írta: A saját fülemmel hallottam az üzletben.Ha valaki készülékkel akar vásárolni praktikumos kártyát átiratva,megnézik,hogy nem e vásárolt már arra a számra akciósan készüléket,leellenőrzik,hogy volt e megfelelő mennyiségű forgalom/feltöltés,és hogy elég régi már a kari.Ha viszont készülék nélkül szeretne céges előfizut,akkor megy a dolog. Ááállj! Készülékről eddig nem volt szó. Ez a kártyás partnerprogram, amiről most írsz, eddig nem erről volt szó. Partnerprogramban tényleg a feltöltések nagyságától és a legutóbbi készülékvásárlás óta eltelt időtől függ, hogy mikor és mennyiért vehetsz készüléket. De ez nem újdonság, évek óta így van. Amit eredetileg írtál, prepaid kártya váltása számlásra, az gond nélkül működik.
Igen,igazad van.Most hogy látom,már érthető a dolog.
|
szer. nov. 23, 2005 12:56 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Tom-y írta: A saját fülemmel hallottam az üzletben.Ha valaki készülékkel akar vásárolni praktikumos kártyát átiratva,megnézik,hogy nem e vásárolt már arra a számra akciósan készüléket,leellenőrzik,hogy volt e megfelelő mennyiségű forgalom/feltöltés,és hogy elég régi már a kari.Ha viszont készülék nélkül szeretne céges előfizut,akkor megy a dolog.
Ááállj! Készülékről eddig nem volt szó. Ez a kártyás partnerprogram, amiről most írsz, eddig nem erről volt szó. Partnerprogramban tényleg a feltöltések nagyságától és a legutóbbi készülékvásárlás óta eltelt időtől függ, hogy mikor és mennyiért vehetsz készüléket. De ez nem újdonság, évek óta így van.
Amit eredetileg írtál, prepaid kártya váltása számlásra, az gond nélkül működik.
|
szer. nov. 23, 2005 11:57 |
|
|
Tom-y
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 526 Tartózkodási hely: Itt-ott,amott
|
bluestar írta: Tom-y írta: Hi!Múlt hét óta a Panni új szabályokat vezetett be.Ha valaki praktikumos számot akar előfizussá alakítani,komoly elbíráláson kell hogy átessen.Kollégáim közül páran megszívták már.Csak abban az esetben engedélyezik a kérést,ha havonta meghatározott forgalom,feltöltés volt a kártyán,és nem frissen vásárolt a kártya.Pontosan nem tudom,mennyi időnek kell eltelnie,de szvsz min 2 év.Egyébként elutasítják.Vodafonos,Trés kártyát semmi szó nélkül átvesznek,saját kártyánál meg ****. Ilyen szabály nincs. Mindössze annyi a feltétel, hogy pozitív legyen az egyenlege, és legyen az illető nevén a kártya.
A saját fülemmel hallottam az üzletben.Ha valaki készülékkel akar vásárolni praktikumos kártyát átiratva,megnézik,hogy nem e vásárolt már arra a számra akciósan készüléket,leellenőrzik,hogy volt e megfelelő mennyiségű forgalom/feltöltés,és hogy elég régi már a kari.Ha viszont készülék nélkül szeretne céges előfizut,akkor megy a dolog.
|
szer. nov. 23, 2005 11:49 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Tom-y írta: Hi!Múlt hét óta a Panni új szabályokat vezetett be.Ha valaki praktikumos számot akar előfizussá alakítani,komoly elbíráláson kell hogy átessen.Kollégáim közül páran megszívták már.Csak abban az esetben engedélyezik a kérést,ha havonta meghatározott forgalom,feltöltés volt a kártyán,és nem frissen vásárolt a kártya.Pontosan nem tudom,mennyi időnek kell eltelnie,de szvsz min 2 év.Egyébként elutasítják.Vodafonos,Trés kártyát semmi szó nélkül átvesznek,saját kártyánál meg ****.
Ilyen szabály nincs. Mindössze annyi a feltétel, hogy pozitív legyen az egyenlege, és legyen az illető nevén a kártya.
|
szer. nov. 23, 2005 10:52 |
|
|
Tom-y
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 526 Tartózkodási hely: Itt-ott,amott
|
Az öcsém Vodafonos kariját kérdés nélkül elfogadták.Megkérték az engedélyt a hordozásra,ma este átveszik.Annyiban pontosítanám a dolgot,hogy ezek céges előfizetések.Publikus előfizunál előfordulhat,hogy nem kérnek ennyi biztosítékot,de ennél a cégesnél marhára megkavarták.Az ügyintéző csajszi lobogatott valami papírt,amin fel volt tüntetve az összes kizáró ok.
|
szer. nov. 23, 2005 10:52 |
|
|
Katica1
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 88 Tartózkodási hely: Gép előtt
|
Tom-y írta: Hi!Múlt hét óta a Panni új szabályokat vezetett be.Ha valaki praktikumos számot akar előfizussá alakítani,komoly elbíráláson kell hogy átessen.Kollégáim közül páran megszívták már.Csak abban az esetben engedélyezik a kérést,ha havonta meghatározott forgalom,feltöltés volt a kártyán,és nem frissen vásárolt a kártya.Pontosan nem tudom,mennyi időnek kell eltelnie,de szvsz min 2 év.Egyébként elutasítják.Vodafonos,Trés kártyát semmi szó nélkül átvesznek,saját kártyánál meg ****.
Ezt annyiban tudom megcáfolni, hogy vasárnap irattam át a feleségem praktikum kártyáját a nevemre előfizetőssé, hogy tudjuk használni a családi csomagot. A kártyán 69.- Ft volt. Évente csak egyszer szokta feltőlteni, mert csak hívás fogadásra használja, másodlagos telefon illetve kártya. Szó nélkül átírták kb. 5 perc alatt, nem akadékoskodtak, nem kötöttek bele semmibe, nem volt elbírálás. Csak meghatalmazást kellett vinnem Tőle. Ha jól tudom, akkor úgy 3 éve lehet meg Neki a kártya.
|
szer. nov. 23, 2005 10:48 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
Tom-y írta: Vodafonos,Trés kártyát semmi szó nélkül átvesznek,saját kártyánál meg ****.
ebben biztos vagy, hogy ott nem szigorítottak? bár elvileg a számhordozást asszem törvény szabályozza, hogy elérhetővé kell tenni. de biztos nem poénból csinálták azért, hanem valaki(k) visszaélt(ek) a lehetőséggel.
bár most így nme látom ezzel hogy lehet visszaélni
|
szer. nov. 23, 2005 10:10 |
|
|
Tom-y
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 526 Tartózkodási hely: Itt-ott,amott
|
Hi!Múlt hét óta a Panni új szabályokat vezetett be.Ha valaki praktikumos számot akar előfizussá alakítani,komoly elbíráláson kell hogy átessen.Kollégáim közül páran megszívták már.Csak abban az esetben engedélyezik a kérést,ha havonta meghatározott forgalom,feltöltés volt a kártyán,és nem frissen vásárolt a kártya.Pontosan nem tudom,mennyi időnek kell eltelnie,de szvsz min 2 év.Egyébként elutasítják.Vodafonos,Trés kártyát semmi szó nélkül átvesznek,saját kártyánál meg ****.
|
szer. nov. 23, 2005 10:06 |
|
|
NWA
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: magamon kívül...
|
Köszi a válaszokat... Szerintem ezt benyeltem, bizonyítani viszont semmit sem tudok, mert nekem hiába van egy telefonszámom és egy nevem és hiába vagyok biztos a dolgomban, sajnos Macikának igaza van, a telefonszám és a név két különböző emberhez tartozik. Igazásból csak annyit szerettem volna tudni, hogy a PGSM ügyfélszolgálata mennyire akar, ha akar egyáltalán segíteni.
|
hétf. nov. 21, 2005 20:19 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
NWA írta: A sztori a következő. Vásároltam a boltomba feltöltőkártyákat, természetesen teljesen hivatalos helyről a Főfotótól... Számlamásolatok megvannak. Nos, egy 14.400-as szőrén-szálán eltűnt. Véleményem szerint ellopták. Az eltűnt kártya sorszámával felhívtam az ügyfélszolgálatot, szerettem volna megtudni, hogy az adott sorszámú feltöltőkártyát felhasználták-e, ha igen mikor és milyen GSM számra. Nem adtak felvilágosítást. Kérdés, jogszerűen jártak-e el. Megtudhatom-e valahogyan, hogy melyik GSM számra van feltöltve (mivel van gyanúm, ezért a hozzá tartozó nevet nem is kérem...) A következőt teheted: Ismeretlen tettes ellen teszel feljelentést a rendőrségen, megadva a feltöltőkártya azonosításához szükséges minden adatot, valamint fénymásolatban otthagyva az adott kártya beszerzését igazoló papírokat is (Neked semmi jogod nyomozni az ügyben).
Mivel 10e Ft felett van, ezért e rendőrség már foglalkozik vele. Igaz, hoszzú idő, mire lesz valami belőle, de nagy eséllyel utána lehet menni.
A bibi csak az, hogy tuti nem annak a nevén lesz a kártya, akinél épp kicsörög.
|
hétf. nov. 21, 2005 17:55 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
milestone írta: Van valakinek infója arról, hogy a Pannon Netshop mikor lesz végre működőképes? Hosszú hetek óta átalakítás alatt van...
Én annyit tudok, hogy több panibolt üres, ezért sztem az egész a bolti forgalom növelésére megy...
|
hétf. nov. 21, 2005 16:45 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Van valakinek infója arról, hogy a Pannon Netshop mikor lesz végre működőképes? Hosszú hetek óta átalakítás alatt van...
|
hétf. nov. 21, 2005 16:00 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
asdf_ írta: Reklamaltam, hogy atalanydijas wapom lejarta elotti ertesites, h 3 napon belul levonjak a kovetkezo osszeget ha nem mondom le, sem a mult honapban, sem e honapban nem jott meg, csak az, h levontak a lovet es 1 honapig mehet a wap. Valaszoltak is, hogy szeptember elseje ota mar nem kuldenek figyelmezteto sms-t fordulonap elott, hanem vonnak automatikusan /kabbe#1/. Amennyiben nincs annyi az egyenlegen, hogy levonhassak a havidijat, torlik a szolgaltatast /regi atalanydijas waposoknak igy tud ugrani a 400ft-os wap, kabbe#2/.
Hát akkor valamit nagyon elcseszhettek, mert én azóta is kapom a 4 napos SMS-t, legutóbb múlt héten jött meg.
|
hétf. nov. 21, 2005 13:11 |
|
|
Vendég
|
No!Kia? írta: NWA írta: Adott tanácsot, tegyek feljelentést ismeretlen tettes ellen.... Na, erre aztán nincs energiám. Mivel szinte 100 százalékig biztos vagyok abban, hogy ki tette, ezért kértem csak egy GSM számot... Szerintem itt érdemes próbálkozni: Adatvédelmi felelős: Polgár Péter, Adatvédelmi és Visszaélés-megelőzési Osztály Tel: 06-20-930-4000 adatvedelem@pgsm.hu
Adatvéfelmi felelős hogy jön egy lenyúlt feltöltőkártyához?
Én továbbra is azt mondom, telefonon nem lehet ilyet intézni, azt személyesen kellene.
|
hétf. nov. 21, 2005 12:31 |
|
|
No!Kia?
ezüst tag
Csatlakozott: vas. aug. 07, 2005 15:46 Hozzászólások: 65
|
NWA írta: Adott tanácsot, tegyek feljelentést ismeretlen tettes ellen.... Na, erre aztán nincs energiám. Mivel szinte 100 százalékig biztos vagyok abban, hogy ki tette, ezért kértem csak egy GSM számot...
Szerintem itt érdemes próbálkozni:
Adatvédelmi felelős:
Polgár Péter, Adatvédelmi és Visszaélés-megelőzési Osztály
Tel: 06-20-930-4000
adatvedelem@pgsm.hu
|
vas. nov. 20, 2005 23:15 |
|
|
NWA
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: magamon kívül...
|
Adott tanácsot, tegyek feljelentést ismeretlen tettes ellen.... Na, erre aztán nincs energiám. Mivel szinte 100 százalékig biztos vagyok abban, hogy ki tette, ezért kértem csak egy GSM számot...
|
vas. nov. 20, 2005 18:27 |
|
|
Vendég
|
Szerintem ez nem oloyan ügy hogy csak úgy telefonon elintézhető legyen. Bár akkor az ügyfélszolgálatosnak mondania kellett volna, hogy mit csinálj az ügy érdekében, tehát tanácsot kelklett volna adnia. Szerintem menj be egy bemutatóterembe és ott próbáld elintézni. Telefonon az ügyfélszolga nem tudja ellenőrízni hogy tényleg az vagy-e akinbek kiadod magad, hogy egyáltalán jogosult vagy-e azokra az információkra, amiket kértél.
|
vas. nov. 20, 2005 18:17 |
|
|
NWA
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 100 Tartózkodási hely: magamon kívül...
|
A sztori a következő. Vásároltam a boltomba feltöltőkártyákat, természetesen teljesen hivatalos helyről a Főfotótól... Számlamásolatok megvannak. Nos, egy 14.400-as szőrén-szálán eltűnt. Véleményem szerint ellopták. Az eltűnt kártya sorszámával felhívtam az ügyfélszolgálatot, szerettem volna megtudni, hogy az adott sorszámú feltöltőkártyát felhasználták-e, ha igen mikor és milyen GSM számra. Nem adtak felvilágosítást. Kérdés, jogszerűen jártak-e el. Megtudhatom-e valahogyan, hogy melyik GSM számra van feltöltve (mivel van gyanúm, ezért a hozzá tartozó nevet nem is kérem...)
|
vas. nov. 20, 2005 17:59 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
egyrészt 4 naprol szolt az sms, másrészt átalánydijas wapnál 0Ft és 1 gombnyomás leellenörizni az egyenleginfot. Aki ennyit nem tud rendszeresen megtenni a jo wapjáért az megérdemli:) Én pl soha nem hagyatkoztam semmilyen rendszer automatikus értesitésére, föleg ha semmibe nem kerül nekem az ellenörzés.
|
szer. nov. 16, 2005 11:50 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
egyrészt 4 naprol szolt az sms, másrészt átalánydijas wapnál 0Ft és 1 gombnyomás leellenörizni az egyenleginfot. Aki ennyit nem tud rendszeresen megtenni a jo wapjáért az megérdemli:) Én pl soha nem hagyatkoztam semmilyen rendszer automatikus értesitésére, föleg ha semmibe nem kerül nekem az ellenörzés.
|
szer. nov. 16, 2005 11:48 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Reklamaltam, hogy atalanydijas wapom lejarta elotti ertesites, h 3 napon belul levonjak a kovetkezo osszeget ha nem mondom le, sem a mult honapban, sem e honapban nem jott meg, csak az, h levontak a lovet es 1 honapig mehet a wap.
Valaszoltak is, hogy szeptember elseje ota mar nem kuldenek figyelmezteto sms-t fordulonap elott, hanem vonnak automatikusan /kabbe#1/. Amennyiben nincs annyi az egyenlegen, hogy levonhassak a havidijat, torlik a szolgaltatast /regi atalanydijas waposoknak igy tud ugrani a 400ft-os wap, kabbe#2/.
|
kedd nov. 15, 2005 16:33 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
VonBraun írta: Élet a halál után az interneten ...
A tartozás az egyértelműen az örökösökre száll, azonban a hűségszerződés NEM!
több okból, melyek közül had emeljek ki egyet:
"A kedvezmény igénybevételének feltétele, hogy vállalom: a jelen Nyilatkozat aláírásától számított 24 hónapon belül az Előfizetői szerződést nem mondom fel, a Szolgáltatás felfüggesztését nem kérem, illetve a Pannon GSM részéről történő felfüggesztésre okot nem adok. "
ez, ugye, a pgsm szövege. Azonban nem tekinthető felfüggesztésre adó oknak, ha a szerződő fél elhalálozik!
ez, a természetes személy elhalálozása ugyanis az előfizetési szerződés megszünését vonja maga után. (ha pedig megszünik, akkor pedig már nehéz felfüggeszteni)
Természetesen az örökösök ragaszkodhatnak az előfizetéshez, pontosabban annak örökléséhez. Ilyenkor a szolgáltató is ragaszkodhat a hűségszerződéshez.
|
szomb. nov. 12, 2005 21:08 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Anno beírtam, hogy az okt. 18-i WAP díjak változásával a közleményben említettnek megfelelően változott a mérési-számlázási egység is 10kb-ra. Azonban az okt. 18-i, és későbbi, még novemberi ÁSZF-ekben is továbbra is 1kb volt. Nos, akkor kellett volna balhézni a dologért, mert menetközben sunyi módon kijavította a Pannon - helyesbítő közlemény nélkül - az ÁSZF-et, okt. 18-ig visszamenőleg.
Üdv!
|
szomb. nov. 12, 2005 18:31 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Nemtom, én wapban sem tapasztaltam lassulást. Aztán ez biztos függ attól is, hogy mennyire forgalmas cellékban vagyunk...
|
szomb. nov. 12, 2005 13:42 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
nekem egy hete xxxrakodik a 2k gprs, a levelezés az elég normálisan megy, de a wapoldalak letöltése a "tetülassutol" az "egyáltalán nem megy"-ig terjed. Szoval a wapgatewaynél lehet bajuk, mert a gprs az megy /az emil letöltés jol müködése miatt gondolom/ Amikor még a xxarakodás kezdetekor ujraindittatam a szolgáltatást picit javult, de nem látványosan, szoval én központi bajra tippelnék. Vagy csak tulterhelt a rendszer az akcios 50mb miatt.
|
szomb. nov. 12, 2005 12:47 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
reaxol írta: Valami igennagy gáz lehet a Pannonnál GPRS téren. Van egy kártyám, ami kizárólag a 400Ftos átalányWap miatt van meg, ezt mindennap használNÁM... Ha lehetne, de nem lehet. A legtöbbször nem csatlakozik, vagy megszakad, egyes oldalak be sem jönnek, EDGE területen a Videonézés lehetetlen annyira akadozik, újraindulgat a telefon. Van, hogy csak úgy kapok GPRS "vonalat" ha előtte egy hívást indítok.
400 Ft-os wapom van, a telefonom 5 percenként nézi a mailjeimet, hibamentesen. Szóval ez vagy lokális hiba (nekem is volt olyan, hogy azon a bázisállomáson, amit otthonról használt a telefon megzakkant valami, és folyamatosan kommunikációs hibázott a GPRS, 100-ből 95-ször), vagy ha nagyobb földrajzi területen mozogva használod, akkor lehet, hogy a kártyáddal van valami gond (vagyis az ahhoz tartozó mittoménmilyen bejegyzésekkel, ilyenem is volt már).
|
szomb. nov. 12, 2005 10:11 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
reaxol írta: Valami igennagy gáz lehet a Pannonnál GPRS téren. Van egy kártyám, ami kizárólag a 400Ftos átalányWap miatt van meg, ezt mindennap használNÁM... Ha lehetne, de nem lehet.
Nyugodj meg, hobre ez az élet [így, magyarul]. Nekem már az új, adatalapú is ilyen, sok jót ne is remélj...
[letiltotta az y-nt a fórummotor?]
|
pén. nov. 11, 2005 9:13 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Valami igennagy gáz lehet a Pannonnál GPRS téren. Van egy kártyám, ami kizárólag a 400Ftos átalányWap miatt van meg, ezt mindennap használNÁM... Ha lehetne, de nem lehet. A legtöbbször nem csatlakozik, vagy megszakad, egyes oldalak be sem jönnek, EDGE területen a Videonézés lehetetlen annyira akadozik, újraindulgat a telefon. Van, hogy csak úgy kapok GPRS "vonalat" ha előtte egy hívást indítok.
Már csomószor irtam nekik emailt, akkor jó kb. egy hétig aztán megint ugyanolyan trágya. Ez engem igencsak a Vodafone 2002-es GPRS bénázására emlékeztet, ugyanígy nem ment a Wap/Net, ugyanilyen használhatatlan volt a GPRS. Csakhogy azzal ellentétben a Pannon nem ma kezdte a GPRS szolgáltatását, azelőtt semmi gond nem volt a GPRS Wappal náluk.
Nem tudom mitől van ez, de nagyon idegesítő a dolog, már azon gondolkozom, nem lehet-e az, hogy a közeli Tesco Hypermarket nagy mobilforgalma miatt döglődik a GPRS? Bár egy éve is volt ilyen, akkor még a Tesco nem használt Pannont, de akkor bejelentettem és utána fél évig nem volt semmi gond a GPRSszel. Szóval érdekes...
|
csüt. nov. 10, 2005 22:18 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
VonBraun írta: PannonGSM: az örökös felel a számlatartozásból, hűségnyilatkozatból eredő követelésekért,
Ez annyira jellemző a Pannonra...
Üdv!
|
csüt. nov. 10, 2005 20:58 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Sűrűn szerkesztitek azt a config filet... F*a*s*z*a*r*i*s*á*g - ezt írtam a csillagok helyére.
Az én config file-omban is tiltva van a s*z*a*r szó, aztán a rénszarvas ilyen csillagokkal jelent meg egy versidézetben a fórum-topicban. Hmmm.
Amúgy a link:
http://www.origo.hu/techbazis/internet/ ... halok.html
|
csüt. nov. 10, 2005 20:46 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Élet a halál után az interneten
...
"A mobiltelefonok - előfizetői szerződések - ugyanúgy örökölhetők, mint az internet-hozzáférések, feltéve, hogy az örökös vállalja, hogy továbbfizeti az elhunyt által kötött szerződésben szereplő díjakat - tudtuk meg a mobilszolgáltatóktól. A számlatartozásból, hűségszerződésből fakadó kötelezettségek tekintetében azonban eltérő az álláspont: míg a Pannon GSM kommunikációs igazgatója megkeresésünkre csak annyit nyilatkozott, hogy az örökös felel a számlatartozásból, hűségnyilatkozatból eredő követelésekért, a Vodafone képviselője árnyaltabban fogalmazott: ha az örökös megszüntetné az előfizetést, egyedileg bírálják el, hogy az utolsó számla, illetve a feltételes kedvezmény összegét elengedik-e - ám azt a piros szolgáltató is elmondta, hogy jogilag a tartozás is örökölhető. A T-Mobile sajtóosztálya egyenesen úgy nyilatkozott: ha az elhunyt hozzátartozója anyakönyvi kivonattal igazolja előfizetőjük elhunytát, elengedik a tartozást, és a hűségszerződés kötelezettségeinek átvételétől is eltekintenek."
A ****, ugye.
A cégnél, ahol dolgozom, halotti anyakönyvi kivonat ellenében szintén elengedik az ügyfél tartozását [és ugye nem a pgsmnél dolgozok, továbbá állatorvos sem vagyok].
|
csüt. nov. 10, 2005 20:43 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Délelőtt beszéltem egy vodás műszakissal; felhívott a HáziMobillal kapcsolatos "területbővítéssel" , s szóbahoztam, miért olyan a vonal minősége nálunk, amilyen. A levélben megírtam, hogy a Pannonnak pár utcával odébb van egy adója, a Westel is megígérte áprilisra, tehát ha a másik két cég érdemesnek tartja, hogy legyen, akkor ők miért nem. A telefonban Ő hozta szóba a PGSM-et, hogy tudnak arról hogy a Szűcs József utcában illegálisan van a torony, s le fogják bontatni, Ők pedig tudják, hogy szükséges egy bázisállomást odatenniük a környékre, de az önkormányzati engedélyeztetés igen hosszú folyamat. Tervbe van véve jövő év elejére, de a hivatalos válasz az Ügyfélszolgálat kompetenciája.
|
csüt. nov. 10, 2005 0:23 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Azt nem mondtam, hogy nincs igazad (merthogy igazad van), csak kiegészítettem, hogy így szebben hangzik az új ügyfelek száma, ha nincs mellette az, hogy 3× annyian elmentek.
Üdv!
|
szer. nov. 09, 2005 13:52 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
bluestar írta: Árpy írta: VonBraun írta: A Homárról:
Épp most akartam berakni, de megelõztél! LinkDe abban ugye egyetértünk, hogy ebben az esetben az ügyfélszolgálatosnak van igaza? Mármint hogy jelszó nélkül nem végez semmilyen módosítást. Az persze hülyeség, hogy magánbeszélgetés lenne az ügyfélszolgálat hívása.
ez egy hibabejelntés, ehhez nem kell a jelszó. Ahhoz sem kell, hogy nem megy a wap vagy éppen a telefonszolgáltatás.
akkor kell, ha mindenki másnak megy a wap vagy telefon, akkor valóban az előfizetéssel van/lehet gond.
|
szer. nov. 09, 2005 13:19 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Lehet,hogy hibáztak mindketten,de azt én sem értem,miért kéne ahhoz az ügyfél jelszava ,hogy kijavítsanak egy nyilvánvalóan rendszer hibát.Ő nem akart semmi infót megtudni,csak azt elérni,hogy tudja normálisan használni a szolgáltatást,amiért fizet.
|
szer. nov. 09, 2005 13:07 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
bluestar írta: De abban ugye egyetértünk, hogy ebben az esetben az ügyfélszolgálatosnak van igaza? Mármint hogy jelszó nélkül nem végez semmilyen módosítást. Az persze hülyeség, hogy magánbeszélgetés lenne az ügyfélszolgálat hívása.
A hozzászólásom végén a Hmmm. az ez próbált volna lenni. 50:50 százalékban voltak bénák mind a 2en.
|
szer. nov. 09, 2005 12:52 |
|
|
Árpy
a fórum lelke
Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08 Hozzászólások: 7575
|
Igen. Mind2en hibáztak.
|
szer. nov. 09, 2005 11:47 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Árpy írta: VonBraun írta: A Homárról:
Épp most akartam berakni, de megelőztél! Link
De abban ugye egyetértünk, hogy ebben az esetben az ügyfélszolgálatosnak van igaza? Mármint hogy jelszó nélkül nem végez semmilyen módosítást. Az persze hülyeség, hogy magánbeszélgetés lenne az ügyfélszolgálat hívása.
|
szer. nov. 09, 2005 11:35 |
|
|
Árpy
a fórum lelke
Csatlakozott: hétf. okt. 25, 2004 10:08 Hozzászólások: 7575
|
VonBraun írta: A Homárról:
Épp most akartam berakni, de megelőztél!
Link
|
szer. nov. 09, 2005 10:31 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Most néztem meg, hogy a Pannon honlapján mit írnak az LGF2400-ról.
Hát, szánalmas!!!
Példát vehetnének a T-mobile-ról!
|
szer. nov. 09, 2005 9:02 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
A Homárról:
"Telefonközpontos
Pannon GSMnaiv ügyfél
2005-11-08, 16:23 - szily
A telefonközpontosok a fogyasztók kedvencei, akár automatákról, akár hús-vér emberekrõl legyen szó. Kin lehetne prímábban kitölteni a dühünket, mint azon a szerencsétlenen, aki felvette a telefont? Na de mi van akkor, ha a – hogy is mondják? – a nyúlpuska visszanyal? Fantomassóval ez történt, a Pannon ügyfélszolgálatosa ugyanis feljelentéssel fenyegette meg, ha el meri mesélni a Homárnak, mi történt köztük. Fantomasso viszont nem egy puhapöcsû gyerek – sõt valószínûleg felnõtt – így rögtön megírta. Mi most közöljük a cuccot, aztán izgatottan figyeljük, hogy olvasónkat elsöpri-e a mobilbosszú. Alant a levél.
STOKKer a Pannon ház õrzõje!
Valami elromlott a hangpostámnál, hiába van mondjuk öt üzenetem, a központ csak egyenként játssza le, és mindegyik után újra kell hívni a 170-et. A hibabejelentõnél stokker vette fel a kagylót aki nyilván terrier kiképzést kapott monopóliában, mert olyan jól megvédte tõlem az anyacégét, hogy el is ment a kedvem az üzenetrögzítõ további használatától, úgyhogy ezuton is kérek mindenkit, hogy ne üzenjetek, ha akartok valamit irjatok levelet!
Stokker szerint jelszóra van szükség ahhoz hogy segíteni tudjon, és miután én a jelszavamat elvesztettem még 98-ban egy fradi meccsen a B középen, így nem tud belenyúlni a rendszerbe, következésképp alkalmatlan vagyok arra, hogy a hangposta hibájára a figyelmet felhivjam.
Ellenvetésemre, hogy a jelszó csak akkor kell ha valamilyen adatszolgáltatásra lenne szükségem, de nekem adat nem kell, tartsák meg a kis titkaikat, csak annyit kérnék, hogy azt a k***a hangpostát javitsák meg, ne kelljen tízszer hívni, gondolom az sincs ingyen, meg fárasztó az idióta automatát ennyiszer meghallgatni, hüvösen reagált, oktatólag elmagyarázta, hogy nem rajta múlik, nem tud benyúlni és kész.
(…)
Mindenképpen beértem volna azzal, ha azt mondja, hogy utánanézünk, megpróbáljuk kijavítani, vagy valami hasonló, nem túl sokba kerülõ szöveggel, ahogy más kollégái már megtették, hiszen korábban se tudtam a jelszót, mégis 97 óta használom ezt a számot. De õ nem akarta hogy beérjem.
Az egész történet nem lenne érdekes, de mire idáig jutottunk elmondtam STokkernek, hogy beszélgetésünket megírom a Homárnak, mire õ azt mondta hogy akkor följelent, mert ez köztünk egy magánbeszélgetés, amit nem hozhatok nyilvánosságra mert az sérti a személyiségi jogait!
Én ezt nagyon rendben lévõnek találom. Felhívom a szolgáltatót akinek havi jelentõs összeget fizetek, hogy rosszul szolgáltat, erre õ följelent, de nem tudja hogy én ezt megszoktam, mert baromi sokminden pont ugyanígy történik, azt hiszem már egyet is értek az eljárással, stokkernek meg üzenem, hogy amíg beszélgettünk, végig egy foxi járt az eszemben.
A hangpostát meg kenjék a hajukra."
Hmmm.
|
szer. nov. 09, 2005 8:43 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Valoban, rossz volt a megfogalmazas. Ettol fuggetlenul tovabbra is az a velemenyem,ha ez a kozmetikazas nem lenne az ugyfelszammal, ismet sulyos minuszokkal kellene szembenezniuk. Fuggetlenul attol,hogy hany uj ugyfelet szereztek azzal a takikaval,hogy mikozben a T es a voda elvan egymassal, a PGSM nem lep semmit,mintha nem is lenne verseny,mint a voda megjelenese elotti regi (nekik) szep idokben.
|
szer. nov. 09, 2005 6:46 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
mz írta: Ha nem kozmetikaznak a statisztikat a lejarofelben levo kartyak egyenlegere rapakolt huseges 500Ft-okkal... Azzal csak az ügyfélszámot tudják "menteni", az effektív új ügyfelek számát nem.
Üdv!
|
kedd nov. 08, 2005 23:50 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
vizsla1 írta: Akkor Szerinted miért is jó?
Miért?
Szerintem is jó...
Még több ügyfelem lesz
|
kedd nov. 08, 2005 23:30 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Azert,mert valogatos vagy. Vajon Ove mikor megy el uj kihivasokat keresni,mint Rasmussen? Ha nem kozmetikaznak a statisztikat a lejarofelben levo kartyak egyenlegere rapakolt huseges 500Ft-okkal, fogadni mernek,hogy ismet szep minuszos eremenyek jonnenek honaprol-honapra.
|
kedd nov. 08, 2005 20:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
mz írta: Waprol vagyok igy nem tudom megnezni a PGSM weboldalt. Ez most egy ujabb roaming aremeles??? Mintha nemreg mar lett volna ezzel valami varialas.
Ugyanaz az ár és 3 zónabesorolás, mint postnál, június 21 óta.
Miért van az, hogy a Pannon GSM egyéni Előfizetőkre vonatkozó döntéseinek 90%-ával 1-2 éve nem tudok egyet érteni?
|
kedd nov. 08, 2005 20:07 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Waprol vagyok igy nem tudom megnezni a PGSM weboldalt. Ez most egy ujabb roaming aremeles??? Mintha nemreg mar lett volna ezzel valami varialas.
|
kedd nov. 08, 2005 19:59 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|