|
Szerző |
Üzenet |
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
nyuszy írta: Asszem vagy az offtopicban, vagy a T-gyalázóban volt téma. És mint írtam, elvileg február 1-től vagy ilyesmi szűnik meg, tehát még kell neki működnie.
Én valami hivatalos linkre gondoltam.
|
szer. nov. 02, 2005 13:30 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Asszem vagy az offtopicban, vagy a T-gyalázóban volt téma.
És mint írtam, elvileg február 1-től vagy ilyesmi szűnik meg, tehát még kell neki működnie.
|
szer. nov. 02, 2005 13:02 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
nyuszy írta: reaxol írta: És vajon a régieknek, akiknek 1MBos fiók és ingyenes SMS értesítő járt azoknak vajon mi fog változni? Változik-e valami? Remélem, hogy nem szűnik meg az ingyenes SMS értesítés!!! De bizony, egy hónapja volt valahol téma, hogy (asszem) február 1-től megszűnik az ingyenes SMS értesítő. Múlt héten hagytam megdögleni azt a kártyámat, amit kizárólag ezért töltögettem néha...
Ez biztos? nekem még westel900.net -es e-mailem van és jól működik (ingyen). Hol van leírva, hogy ez meg fog szűnni?
|
szer. nov. 02, 2005 13:01 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
reaxol írta: És vajon a régieknek, akiknek 1MBos fiók és ingyenes SMS értesítő járt azoknak vajon mi fog változni? Változik-e valami? Remélem, hogy nem szűnik meg az ingyenes SMS értesítés!!!
De bizony, egy hónapja volt valahol téma, hogy (asszem) február 1-től megszűnik az ingyenes SMS értesítő. Múlt héten hagytam megdögleni azt a kártyámat, amit kizárólag ezért töltögettem néha...
|
szer. nov. 02, 2005 12:35 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
És vajon a régieknek, akiknek 1MBos fiók és ingyenes SMS értesítő járt azoknak vajon mi fog változni? Változik-e valami? Remélem, hogy nem szűnik meg az ingyenes SMS értesítés!!!
|
szer. nov. 02, 2005 12:34 |
|
|
evbalazs
arany tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 15:20 Hozzászólások: 126 Tartózkodási hely: Győr
|
Reklámhangnak:
Nézd meg a T-s díjszabásokat. Mivel náluk nincsen előfizum, nem tudom, hogy eddig mi volt, most
T-email alap - 20MB tárhely - ingyenes
T-email Plusz - 50MB tárhely - 125-250Ft
Alatta tájékoztatnak, hogy az eddigi e-maileket átteszik T-email Pluszba, Dominóban november 1-től, előfizusban november 15-től.
Hogy ez mennyire dícsérő, a fentiek miatt nyilatkozzatok inkább ti.
|
szer. nov. 02, 2005 11:53 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
simico írta: Al Bundy írta: A ratyi voda bekaphatja... Tövig! :twisted: Már alig várom a jó kis fikázódós reklámot... Gratulálok ehhez a színvonalhoz, kibújt a paraszt a zsákból! Egyébként meg ha a Voda nem hozza ki a házimobilt, akkor tudod mikor lett volna a trénél ilyen csomag...
A legszebb az az egészben, hogy amikor nem is olyan rég felvetettem neki, hogy a T-nél nagyon sok jót annak köszönhet, hogy a vodával való versenyben kénytelen volt alkalmazkodni a kis piroshoz, akkor aztán fel volt háborodva és szidta a vodát, hogy miért kényszeríti versenyre szegény T-t, meg különben is nincs ilyen, hogy a T koppintana.
Mondjuk még arra is jó volt ez a megszólalás, hogy közvetetten elismerte, hogy a Vodának ez otthoni mobil egy jó huzása volt, csak addig kussolt amig a nagy T meg nem jelent a pályán, mert hát az ciki lenne, hogy a voda akármiben jó.
|
szer. nov. 02, 2005 0:46 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Most néztem a t-email postafiókom méretét,
és:
Postafiók mérete - kvóta
Az Ön kvótája jelenleg: 50MB
Az Ön postafiók tárhelyének felhasználtsága: 566K
Felemelték, vagy mi?
|
kedd nov. 01, 2005 22:41 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
blueye írta: Al Bundy írta: pampika írta: Az mit jelez számodra,hogy 'olyan is volt,hogy 3 évet írattak alá'?A westelnél olyan is volt az első időszakban (amikor még az ERI 198-at vettük),hogy a hívásfogadásért fizetni kellett.Ez mit jelez számodra? Hát, a Westelnél ilyenre nem emlékszem, de elhiszem neked. Ez mikor volt? Még a 150-200 forintos percdíjak korában? Ilyen sosem volt. Mióta GSM van belföldön nem kell fizetni a fogadott hívásért.
Valóban!
Ez a 0660-nál volt, az meg ugye nem GSM, ott is csak az első 1-2 évben. A Westel könyvben irták is.
|
vas. okt. 30, 2005 17:04 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Al Bundy írta: pampika írta: Az mit jelez számodra,hogy 'olyan is volt,hogy 3 évet írattak alá'?A westelnél olyan is volt az első időszakban (amikor még az ERI 198-at vettük),hogy a hívásfogadásért fizetni kellett.Ez mit jelez számodra? Hát, a Westelnél ilyenre nem emlékszem, de elhiszem neked. Ez mikor volt? Még a 150-200 forintos percdíjak korában?
Ilyen sosem volt. Mióta GSM van belföldön nem kell fizetni a fogadott hívásért.
|
vas. okt. 30, 2005 14:18 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
"- Számlázási problémák jó pár hónapja. És 30 napos, "majd utána nézünk" kivizsgálási időszak, amiből lehet, hogy jóval több idő lesz.
JOGOS "
Ez szerintem egy szolgáltató életében a legnagyobb gond. Tilos túlszámlázni az ügyfélnek (még 1 Ft-tal is), mert elmegy a bizalom. Ezt a saját "szektorom" tapasztalata alapján mondom.
|
vas. okt. 30, 2005 14:17 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Al Bundy írta: Ha lenne bármi pozitívuma a vodának az olcsóságon kívül, azt látnám.
Szóval nem találtam meg az ERI szerződését,de tuti nem most vol,kb 8-10 éve.És akkor bizony még nem tudtunk vele smst küldeni,csak fogadni,és a fogadott hívásért is fizetni kellett.
Egy szolgáltató szemszögéből full mindegy,hány éves az ügyfél.Ha aláír valamit,a saját érdeke,hogy elolvassa.Ideje van rá.
Ha egy fő vasútvonalon és egy városközpontban alig van lefedettség,akkor az nekem nem azt jelenti,hogy a t milyen jó a vodához képest,főleg úgy,hogy ugyanott vodával vígan beszélek.
Azért az utolsó mondatod eléggé érdekes Bár szerencsére mindenki másképp gondolkodik
|
szomb. okt. 29, 2005 18:54 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: Csillagozásban és akció visszavonásban még mindig a pannon jár az élen. Hát, lehet. De a voda nem sokkal van lemaradva tőle. pampika írta: Az meg eléggé gyenge,hogy idősebb ügyfél meg ilyenek.Ügyfél az ügyfél.Ha aláír valamit,olvassa el mindenki,mit ír alá.Ez van.Ha te aláírsz vmit,utána már hiába mondod,hogy nem figyeltél rá.Aláírtad. Nekem erről teljesen más a véleményem. pampika írta: A live hasonló kategória,mint a t-zones menü A T még sosem kukázott ki dolgokat egy teló szoftjából. pampika írta: Az mit jelez számodra,hogy 'olyan is volt,hogy 3 évet írattak alá'?A westelnél olyan is volt az első időszakban (amikor még az ERI 198-at vettük),hogy a hívásfogadásért fizetni kellett.Ez mit jelez számodra? Hát, a Westelnél ilyenre nem emlékszem, de elhiszem neked. Ez mikor volt? Még a 150-200 forintos percdíjak korában? pampika írta: A térerőre van ám ellenpélda is: vasútvonal pest-szolnok-debrecen...vagy debreceni egyetem főépület előtt lehet érteni minden 3. mondatot t-s előfizuval. Mindenre van ellenpélda. De ezért azt te is elismered, hogy jóval jobb a T-nek a lefedettsége és ennyi idő alatt már összehozhatott volna valami hasonlót a voda is. pampika írta: Szóval mindenre van pro és kontra,de te valahogy mindig csak az egyik oldalt látod Ha lenne bármi pozitívuma a vodának az olcsóságon kívül, azt látnám.
|
szomb. okt. 29, 2005 18:24 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: Al Bundy írta: A másik: Miért kell nekem egy olyan valamihez csatlakoznom, amiben az azt használók nagy része csalódott, mindössze azért, hogy én a saját káromon tapasztaljam meg ugyanezt. És miért kéne nekem egy olyan vmihez csatlakozni azért,mert másik 3 millió ember is oda van csatlakozva?
Mondtam én ilyet? Az előfizetők száma szerintem se sokat jelent...
|
szomb. okt. 29, 2005 18:07 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Al Bundy írta: A másik: Miért kell nekem egy olyan valamihez csatlakoznom, amiben az azt használók nagy része csalódott, mindössze azért, hogy én a saját káromon tapasztaljam meg ugyanezt.
És miért kéne nekem egy olyan vmihez csatlakozni azért,mert másik 3 millió ember is oda van csatlakozva?
|
szomb. okt. 29, 2005 18:05 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Csillagozásban és akció visszavonásban még mindig a pannon jár az élen.
Az meg eléggé gyenge,hogy idősebb ügyfél meg ilyenek.Ügyfél az ügyfél.Ha aláír valamit,olvassa el mindenki,mit ír alá.Ez van.Ha te aláírsz vmit,utána már hiába mondod,hogy nem figyeltél rá.Aláírtad.
A live hasonló kategória,mint a t-zones menü
Az mit jelez számodra,hogy 'olyan is volt,hogy 3 évet írattak alá'?A westelnél olyan is volt az első időszakban (amikor még az ERI 198-at vettük),hogy a hívásfogadásért fizetni kellett.Ez mit jelez számodra?
A térerőre van ám ellenpélda is: vasútvonal pest-szolnok-debrecen...vagy debreceni egyetem főépület előtt lehet érteni minden 3. mondatot t-s előfizuval.
Szóval mindenre van pro és kontra,de te valahogy mindig csak az egyik oldalt látod
|
szomb. okt. 29, 2005 18:03 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: Al Bundy írta: Most elolvastad az előző hsz-em végig, vagy nem? És te az enyémet?Mert nem úgy látszik
Pedig elolvastam...
Ha 1 Marika néni mond valamit, az nem biztos jelent valamit.
De ha 100 egymástól független Marika néni ugyanazt mondja, az már jelent valamit. Vagy szerinted nem?
A másik: Miért kell nekem egy olyan valamihez csatlakoznom, amiben az azt használók nagy része csalódott, mindössze azért, hogy én a saját káromon tapasztaljam meg ugyanezt.
|
szomb. okt. 29, 2005 18:00 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
kerelyfe írta: - A körülöttem vodát használók (sajnos széles) táborának csak a gondja van vele, az árán kívül természetesen, de ez okból inkább nyelnek. szubjektív- Az itt fórumozó vodásoknak szintén csak a gondjuk van vele, de ők is egy kis mérgelődés után elsiklanak felette, mert "occsó". nekem nem, tehát ez is szubjektívHát, nekem nagyon úgy tűnik, hogy nem sokan elégedettek a vodával. Ezt legjobban itt a vodagyalázó bizonyítja...- vodafone live! igen kevesek használják, ez is szubjektívAzzal van a baj, hogy van, meg amilyen.- Régebben néhány készülék mocskos módon való brandingelése (BT, infra butítása). Régebben.... tehát ezt is megbeszéltükAttól még volt. Ilyen dolgok is csak a voda nevéhez fűződnek és ez számomra jelez valamit.- Régebben készülékek 3 év hűségre. Régebben.... ezt is.....Szintén.- Ügyfelek átcsábítására irányuló hangzatos akciók bejelentése, teljes meggondolatlansággal, erőforrás háttér nélkül, természetesen a minőség rovására menve. Erre nem hinném, hogy ilyen rálátásod van, de bizonyítsd! Tehát megint szubjektívPl. "korlátlan GPRS Internet". Emlékszel rá?- Akciók tartalmának egyoldalú és halk megváltoztatása, vagy megszűntetése rövid időn belül, amikor leesik nekik, hogy ez ilyen formában mégse éri meg (de az ügyfél persze már ott van és a többség némán tűr). Ua. mint fentebb, bár megsúgom, csúnya kapitalizmusban élünk, ami nem éri meg nem adjuk el....Ez az, hogy ők eladják. Csak aztán visszaveszik. Pl. az előbb említett "korlátlan" net.- Folyamatos, ma is létező térerő problémák. TÉNYEKET PLZ!Tények: Miskolc, Kilián városnegyed, ki kell hajolni az ablakon. Nyíregyháza, a város kellős közepén össze-vissza akad a vonal egy földszintes lakásban. A többiért nézz be a vodagyalázóba...- Ügyfelekhez és problémáikhoz való hozzáállás, totális érdektelenség. TÉNYEKET PLZ!Tények: Kérdés: "Jó napot kívánok, szeretnék átküldeni BT-on egy képet a barátom telefonjára, de nem megy." Válasz: "HASZNÁLJA AZ MMS-T!" Vagy a másik. A szobatársamnak 2 hétig tartott, amíg kikapcsolták a hangpostáját. Persze ehhez naponta oda kellett telefonálni. Hasoló esetekhez ismét ajánlom a vodagyalázót, tonnaszámra találsz ilyet.- Sok-sok apróbetű, megtévesztő reklámok. ("Elfelejtjük" közöli a hátrányát valaminek.) Ez ugye egyedi eset? Más ilyet nem csinál? (Költői kérdés! )De csinálja. Csak nem mindegy, hogy milyen gyakran.- Kevésbé odafigyelő emberek átejtése, pl. 6 ft/perc, de 10 perc alapon, és ehhez hasonló szemét húzások. Hát vazze... olvasd el mit írsz alá (nem te, hanem az átlag felhasználó) Azért ez nem ilyen egyszerű. Neked jól esne, ha egy szolgáltató a te idősebb, vagy nem hozzáértő rokonodból nyerészkedne?- Számlázási problémák jó pár hónapja. És 30 napos, "majd utána nézünk" kivizsgálási időszak, amiből lehet, hogy jóval több idő lesz. JOGOS- 2-3 perces számlázási egységek behozatala. Miért fáj? nem kényszer.......Fáj és kész. Szerintem nevetséges és túlzás.- Idétlen, infantilis és/vagy manipuláló reklámok tömkelege. Nézz meg egy két mosószer reklámot! Hát, pl. a zombi módjára rohanjunk vodára váltani spothoz képest bármelyik mosószer reklám mozifilm lehetne.- Az egész cég filozófiája: a cél szentesíti az eszközt alapon menjük rá arra, hogy "csakazértis" alámondva, akár a minőség rovására menve, agresszívan mindenkit toljunk le az asztalról. Hogy te mi mindent tudsz?!?!?!?!?.Ezt ő magunk mondták, amikor betették a lábukat ide. Persze nem így szó szerint.
|
szomb. okt. 29, 2005 17:53 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Al Bundy írta: Most elolvastad az előző hsz-em végig, vagy nem?
És te az enyémet?Mert nem úgy látszik
|
szomb. okt. 29, 2005 17:38 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
pampika írta: ha még sosem voltál vodás,akkor milyen alapon fikázod ilyen vehemensen és régóta
Most elolvastad az előző hsz-em végig, vagy nem? Szerintem elég egyértelmű voltam...
|
szomb. okt. 29, 2005 17:34 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
CineDOG írta: On: még nem jött el a mennyek országa, és benne a tökéletes szolgáltató a tökéletes mobillal.
Van,akinél már igen
@Al Bundy:
ha még sosem voltál vodás,akkor milyen alapon fikázod ilyen vehemensen és régóta
Én voltam már mind3nál.Hogyha azt írom le,hogy a pannonnak nincs sec. alapú publikus csomagja magánembernek,akkor az tényekkel bizonyítható.És az mellé mondható,hogy sok pannonos ember erről nem tud,mert ugy a 8 másodpercben hiszenk...De azt nem kezdem el hangoztatni,hogy itt és ott rossz a tértő,mert a marika néni mondta multkor a sarki boltban...mert kb. ennyi a megbízhatósága egy ilyen infónak.Aki meg erre épít fel komoly elméleteket és üldözési mániát,az majd egyszer koppan
|
szomb. okt. 29, 2005 17:26 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
CineDOG írta: Kerelyfe! Milyen a vidéki élet? On: még nem jött el a mennyek országa, és benne a tökéletes szolgáltató a tökéletes mobillal.
OFF: Eddig is az volt..... (kicsit más itt B-K-ban, de jó.)
ON: Jézus azt mondja, hogy a mennyek országa köztetek van. De tanulmányaimból még rémlk, hogy a Bibliában nem olvastam mobilszolgáltatóról. Isten sokkal jobb módját választja a kommunikációnak. Sőt, a Filadelfia nevű krémsajttal sem táplálkoznak az angyalok.
|
szomb. okt. 29, 2005 16:07 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Kerelyfe!
Milyen a vidéki élet?
On: még nem jött el a mennyek országa, és benne a tökéletes szolgáltató a tökéletes mobillal.
|
szomb. okt. 29, 2005 10:38 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Al Bundy írta: - A körülöttem vodát használók (sajnos széles) táborának csak a gondja van vele, az árán kívül természetesen, de ez okból inkább nyelnek. szubjektív- Az itt fórumozó vodásoknak szintén csak a gondjuk van vele, de ők is egy kis mérgelődés után elsiklanak felette, mert "occsó". nekem nem, tehát ez is szubjektív- vodafone live! igen kevesek használják, ez is szubjektív- Régebben néhány készülék mocskos módon való brandingelése (BT, infra butítása). Régebben.... tehát ezt is megbeszéltük- Régebben készülékek 3 év hűségre. Régebben.... ezt is.....- Ügyfelek átcsábítására irányuló hangzatos akciók bejelentése, teljes meggondolatlansággal, erőforrás háttér nélkül, természetesen a minőség rovására menve. Erre nem hinném, hogy ilyen rálátásod van, de bizonyítsd! Tehát megint szubjektív- Akciók tartalmának egyoldalú és halk megváltoztatása, vagy megszűntetése rövid időn belül, amikor leesik nekik, hogy ez ilyen formában mégse éri meg (de az ügyfél persze már ott van és a többség némán tűr). Ua. mint fentebb, bár megsúgom, csúnya kapitalizmusban élünk, ami nem éri meg nem adjuk el....- Első fikázódó reklámfilmek az ő nevükhöz fűződik, ezzel sajnos úgy tűnik azóta trendet teremtettek. NO comment- Folyamatos, ma is létező térerő problémák. TÉNYEKET PLZ!- Ügyfelekhez és problémáikhoz való hozzáállás, totális érdektelenség. TÉNYEKET PLZ!- Sok-sok apróbetű, megtévesztő reklámok. ("Elfelejtjük" közöli a hátrányát valaminek.) Ez ugye egyedi eset? Más ilyet nem csinál? (Költői kérdés! )- Kevésbé odafigyelő emberek átejtése, pl. 6 ft/perc, de 10 perc alapon, és ehhez hasonló szemét húzások. Hát vazze... olvasd el mit írsz alá (nem te, hanem az átlag felhasználó) - Számlázási problémák jó pár hónapja. És 30 napos, "majd utána nézünk" kivizsgálási időszak, amiből lehet, hogy jóval több idő lesz. JOGOS- 2-3 perces számlázási egységek behozatala. Miért fáj? nem kényszer.......- Idétlen, infantilis és/vagy manipuláló reklámok tömkelege. Nézz meg egy két mosószer reklámot! - Az egész cég filozófiája: a cél szentesíti az eszközt alapon menjük rá arra, hogy "csakazértis" alámondva, akár a minőség rovására menve, agresszívan mindenkit toljunk le az asztalról. Hogy te mi mindent tudsz?!?!?!?!?.
Bocs, hogy beleírkáltam, de így jobban átlátható legalábbis nekem.
|
szomb. okt. 29, 2005 8:45 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
eXpesti írta: De egy kis önkritikára rászorulsz! Egyébként mióta vagy Vodafone előfizető és mi történt, hogy ennyire ellensége vagy a cégnek és a T-M szerinted az egyetlen megbizható szolgáltató? Vagy nem használod a Vodát, soha nem is használtad és mégis állandóan kritizálod?
Lehet, hogy igazad van. Bevallom, sosem használtam a vodát... DE: Nem hiszem, hogy ez olyan sokat jelentene, maximum azt, hogy én nem leszek az ügyfele egy ilyen szolgáltatónak.
Hogy miért nem szeretem őket? Hát, annak van egy jó pár oka. Csak néhányat kiemelve, a teljesség igénye nélkül (mert késő éjszaka van):
- A körülöttem vodát használók (sajnos széles) táborának csak a gondja van vele, az árán kívül természetesen, de ez okból inkább nyelnek.
- Az itt fórumozó vodásoknak szintén csak a gondjuk van vele, de ők is egy kis mérgelődés után elsiklanak felette, mert "occsó".
- vodafone live!
- Régebben néhány készülék mocskos módon való brandingelése (BT, infra butítása).
- Régebben készülékek 3 év hűségre.
- Ügyfelek átcsábítására irányuló hangzatos akciók bejelentése, teljes meggondolatlansággal, erőforrás háttér nélkül, természetesen a minőség rovására menve.
- Akciók tartalmának egyoldalú és halk megváltoztatása, vagy megszűntetése rövid időn belül, amikor leesik nekik, hogy ez ilyen formában mégse éri meg (de az ügyfél persze már ott van és a többség némán tűr).
- Első fikázódó reklámfilmek az ő nevükhöz fűződik, ezzel sajnos úgy tűnik azóta trendet teremtettek.
- Folyamatos, ma is létező térerő problémák.
- Ügyfelekhez és problémáikhoz való hozzáállás, totális érdektelenség.
- Sok-sok apróbetű, megtévesztő reklámok. ("Elfelejtjük" közöli a hátrányát valaminek.)
- Kevésbé odafigyelő emberek átejtése, pl. 6 ft/perc, de 10 perc alapon, és ehhez hasonló szemét húzások.
- Számlázási problémák jó pár hónapja. És 30 napos, "majd utána nézünk" kivizsgálási időszak, amiből lehet, hogy jóval több idő lesz.
- 2-3 perces számlázási egységek behozatala.
- Idétlen, infantilis és/vagy manipuláló reklámok tömkelege.
- Az egész cég filozófiája: a cél szentesíti az eszközt alapon menjük rá arra, hogy "csakazértis" alámondva, akár a minőség rovására menve, agresszívan mindenkit toljunk le az asztalról.
Ezek után talán egyértelmű, hogy miért nem mertem soha a voda közelébe se menni. De hogy miért állítom ezeket ennyire biztosan? Mert itthon és a fősulin naponta többen jönnek hozzám segítséget, tanácsot kérni mobilos ügyben. Az előbb leírtakat 100%-ig alátámasztják számomra a vodát használók problémái, véleményei. Hidd el, sokan vannak, akik már nagyon megbánták a váltást. (De jó vodás hozzáállás szerint, maradnak.)
Hogy a T lenne az egyetlen megbízható szolgáltató? Dehogy. Náluk is bőven akadnak hiányosságok, de nagyrészt megbízatónak mondhatóak, a vodával ellentétben, ami köszönőviszonyban sincs ezzel a fogalommal.
|
pén. okt. 28, 2005 23:54 |
|
|
eXpesti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 105
|
Al Bundy írta: CineDOG írta: Ha öröm kell, ott a jobbkezed. Nem szorulok rá Emmára...
De egy kis önkritikára rászorulsz!
Egyébként mióta vagy Vodafone előfizető és mi történt, hogy ennyire ellensége vagy a cégnek és a T-M szerinted az egyetlen megbizható szolgáltató?
Vagy nem használod a Vodát, soha nem is használtad és mégis állandóan kritizálod?
|
pén. okt. 28, 2005 22:59 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
CineDOG írta: Ha öröm kell, ott a jobbkezed.
Nem szorulok rá Emmára...
|
pén. okt. 28, 2005 22:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Trabi TM írta: Hát hallod, Veled csak a baj van, minden szolgáltató pont Nálatok szaggat Nem gondolkodtál még el egy vezetékes teló beszerzésén ? kíváncsi lennék, hogy az is szaggat-e
Csak megsúgom, hogy a környéken 2002 óta nincs változás. Azóta ilyen
Ja, s most teszteltem a T-Mobile-t Net-Monitorral: érdekes módon úgy nem szaggat. Míg a vodánál nem tudsz egyetlen olyan csatornát se kiválasztani, hogy ne legyen benne elhalkulás, kioltás, reflexió meg sok további finomság .
Egyébként odaírtam, hogy a pannonnal minden O.K, s áprilistól a Westellel is, addig marad a Net-Monitor.
|
pén. okt. 28, 2005 22:22 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Hát hallod, Veled csak a baj van, minden szolgáltató pont Nálatok szaggat
Nem gondolkodtál még el egy vezetékes teló beszerzésén ? kíváncsi lennék, hogy az is szaggat-e
|
pén. okt. 28, 2005 21:13 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Antennás eset:
Kedden vettem Domino SIM-et. Be az Alcatelbe, s lám, szaggat a vonal, 4-ből 2-3 térerő mellett.
Mail ment az üszinek, Google Earth-t mellékelve.
Leírtam, berajzoltam hol van a közelben átjátszó, mi a probléma, hova lehetne antennát tenni, illetve megkérdeztem, mit lehet a dologgal kezdeni.
Másnap ismeretlen számról hívás, 3x, egyszer sem tudtam felvenni.
Ma ismét hívtak.
Lefedettségi Csoport!
Továbbították Hozzájuk a levelem egy részét, amiben olvasták mi a problémám. Tájékoztattak arról, hogy áprilisban a közelben lesz egy bázisállomás. Ha azt kivárom, rendben, de ha szeretném, beszéljünk meg egy időpontot, s kijönnek a szerelők, s felszerelnek egy TV-antenna kinézető antennát (így mondta ), amihez majd kábel kapcsolódik, s ehhez kell majd a telefont csatlakoztatni.
Elmeséltem a Kedves, Értelmes, Tájékozott Hölgynek, hogy egy másik Szolgáltatónál hasonló problémám van, Tőlük mágnestalpas antennát kaptam, csak kényelmetlen, hogy 3m zsinórt magam után kell húzni. Erre azt felelte, hogy korábban Ők is ezt tették, de pont a kényelmetlenség miatt nem adnak már mágnestalpas antennát, hanem helyette ilyen fixet. Csak akkor azt nem értem, ez mitől lesz jobb, mint a 3m-es mágnestalpas, amivel azért még mozoghattam is egy keveset ?
Felsorolt egy pár utcát, amit az új antenna besugároz, s mondta, "az csak a miénk lesz" .
Mondtam, hogy át fogom gondolni, s kérdeztem, ha szeretném kérni a felszerelést, mit hívjak, kit keressek? Megadta a Lefedettségi Csoport vezetékes telefonszámát, és a Hölgy megismételte a nevét.
Ezúton is köszönöm!
Ezek után a voda kapni fog egy levelet/felhívom Őket. Semmilyen korábbi problémára nem fogok hivatkozni, egyszerűen, mintha semmi sem történt volna, megírom Nekik. Kíváncsi vagyok, mit tesznek.
Sajnos, vagy sem , a Pannont ilyen téren nem tudom tesztelni. Eddig akárhol voltam, Ők mindig királyul lefedtek mindent. Itt is fullon vannak, és nem szaggat .
|
pén. okt. 28, 2005 20:42 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Ha öröm kell, ott a jobbkezed.
|
pén. okt. 28, 2005 18:12 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
simico írta: Gratulálok ehhez a színvonalhoz, kibújt a paraszt a zsákból! Bocsánat, elragadtattam magam... De szerintem el kellene gondolkodnod azon, hogy Te engem sértegetsz ilyen jelzőkkel, pedig nem én vagyok az, aki személyeskedik. Az meg a másik, hogy ha BÁRKI a T-hez szólt volna hozzá hasonló kárörvendő (és nem "paraszt") stílusban, azzal ugye semmi gond nem lett volna. (Már volt ilyenre példa, nem is egy.) simico írta: Egyébként meg ha a Voda nem hozza ki a házimobilt, akkor tudod mikor lett volna a trénél ilyen csomag...
Ha a T nem hozza ki a Relax-ot, akkor Nektek sincsen voda akárhányszáz.
Erről szól ez az egész: Egyik kihoz valami újdonságot, a másik meg alámond. Mivel haj de nagy a káröröm, amikor a voda adja ugyanazt a szolgáltatást olcsóbban, mint a T (és szerintetek ugyanabban a minőségben is), akkor gondoltam, most ezen ritka alkalmak egyikén, amikor a T fűtött be a vodának kicsit én is megengedhetek magamnak egy kis kárörömöt.
|
pén. okt. 28, 2005 14:43 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Al Bundy írta: A ratyi voda bekaphatja... Tövig! :twisted: Már alig várom a jó kis fikázódós reklámot...
Gratulálok ehhez a színvonalhoz, kibújt a paraszt a zsákból!
Egyébként meg ha a Voda nem hozza ki a házimobilt, akkor tudod mikor lett volna a trénél ilyen csomag...
|
pén. okt. 28, 2005 14:30 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
MobilOtthon: 0 Ft-os havidíj, 7,90 Ft-os vezetékes irányú percdíj bárhonnan az országban!
A T‑Mobile új MobilOtthon díjcsomagjával Magyarországon mindenhol otthon érezheti magát. Az ország egész területéről havidíj nélkül, egész nap egységesen 7,90 forintos percdíjjal hívhatók a belföldi vezetékes telefonszámok.
A mobiltelefon előnye a mobilitás, ezért a legnagyobb hazai mobilcég továbbra is a kommunikáció szabadságát kínálja előfizetőinek. Senkinek sem kell otthon ülnie azért, hogy belföldön előnyös percdíjakkal telefonálhasson. A T‑Mobile november 1-től MobilOtthon néven új díjcsomagot vezet be, amely kedvező vezetékes irányú tarifával szabad hívásindítást és hívásfogadást biztosít az egész országban. A MobilOtthonnal 0 forintos havidíj mellett egész nap, azaz hétköznap 8 és 20 óra között is percenként mindössze 7,90 forintos percdíjjal érhető el minden hazai vezetékes előfizető. A MobilOtthon új előfizetés – csak SIM kártya vagy akciós készülék és SIM kártya - vásárlásával vehető igénybe.
SMS belföldi előfizetőnek: 30 Ft/db (300 Ft-os havidíj ellenében 10 Ft/SMS hálózaton belül)
A ratyi voda bekaphatja... Tövig! :twisted:
Már alig várom a jó kis fikázódós reklámot...
|
pén. okt. 28, 2005 11:46 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
http://www.gsmport.hu/?r=3107
Megkötötte az Egységes Digitális Rádiótávközlő Rendszer (EDR) létrehozására kiírt nyílt, kétfordulós, tárgyalásos közbeszerzési eljárás szerződését a Miniszterelnöki Hivatal EDR Kormánybiztosa és a T-Mobile Magyarország Rt.- Magyar Telekom Rt. konzorcium.
....
|
csüt. okt. 27, 2005 19:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
reklamhang írta: 'Szeret Ön újságot olvasni? És mit szokott az újságban elolvasni? Hírek, sporthírek, pletyka? Vagy csak a sporthíreket? Összeszámolta már, mennyit költ havonta újságra? Önnek tökéletes megoldás lenne a GPRS Wap Plusz előfizetés, melynek csak 600.- Ft. a havidíja, és ez már jóval olcsóbb!' Szóval ilyenek, és ehhez hasonló oktatás volt!
Mintha a saját scriptemet olvasnám egy bizonyos díjcsomaghoz, hasonló berkekben .
|
vas. okt. 23, 2005 21:35 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Sikerült a héten bejutnom egy T-Mobile zártkörü tájékoztatóra, tréningre!
A téma az előfizetők megőrzése, és egy új rendszert kap a T, amivel a Kedves Ügyfélről még több információt megkaphat a viszonteladó, vagy akár a képviselet, amint beírja a sz.gépbe a telefonszámát!
Pl.: Domino feltöltésnél, vagy előfizetői számlabefizetésnél, stb..
Tehát mostmár 100%-osan arra másznak rá, hogy az előfizetőiket megtartsák, és az értéknövelt szolgáltatásaikat eladják!
Volt egy gyakorlat, hogy kell pl.: eladni a GPRS Wap előfizetést!
Elég sok rábeszélő ügyintézővel találkozhatunk majd!
'Szeret Ön újságot olvasni?
És mit szokott az újságban elolvasni?
Hírek, sporthírek, pletyka?
Vagy csak a sporthíreket?
Összeszámolta már, mennyit költ havonta újságra?
Önnek tökéletes megoldás lenne a GPRS Wap Plusz előfizetés, melynek csak 600.- Ft. a havidíja, és ez már jóval olcsóbb!'
Szóval ilyenek, és ehhez hasonló oktatás volt!
|
vas. okt. 23, 2005 21:27 |
|
|
email
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 239 Tartózkodási hely: Budapest
|
tibuu írta: Most sikerult belepni.
Nekem is csak nem verem nagy dobra!
Szerintem így jobban átláthatóak a szolgáltatások, de remélem még fejlesztenek egy kicsit a jövőben.
|
pén. okt. 21, 2005 17:45 |
|
|
tibuu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1512 Tartózkodási hely: Szolnok
|
email írta: reklamhang írta: Működik a Domino Internetes Ügyfélszolgálat! Végre! De még nem sikerült belépnem.
Most sikerult belepni.
|
pén. okt. 21, 2005 14:53 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
T68m írta: kíváncsi lennék, hogy végülis mi történt valójában, a feltételezéseden túl. Ami elég bonyolult, bár lehetséges. továbbá, hogy ki és hogy kapta meg a számod és hogy hogy rendezték ezt le vele.
Nem sok feltételezés van benne, 99%, hogy így történt. a Kft-től az ember elmesélte. Első körben úgy voltam, hogy hagyom az egészet, de mivel a T-Mobile keresett meg egy levélben, így elküldtem a levelet.
|
pén. okt. 21, 2005 11:00 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Punto83 írta: Kár De azért köszi!
Nincsmit!
|
szer. okt. 19, 2005 20:54 |
|
|
Punto83
platina tag
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 18:30 Hozzászólások: 696
|
Kár De azért köszi!
|
szer. okt. 19, 2005 20:48 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Punto83 írta: Ma vettünk dominóval egy telefont. A T honlapján ott van a telefon mellett, hogy adnak ajándékba 60 percet,de mikor rákérdeztem,azt mondta az eladó, hogy nincs ilyen. Most akkor ez hogy is van?
Punto!
"- Dominos esetben 60 díjmentes perc hálózaton belül, amit az aktiválást követően 2 héten belül
használhat fel;
- előfizetéses esetben 120 díjmentes perc hálózaton belül, vagy 100 díjmentes SMS és 50 díjmentes MMS, amit az aktiválást követően 30 napon belül használhat fel.
Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben Domino előfizetéséhez T-Percek csomagot is vásárol, akkor a Webshop perckedvezmény és a T-Percek csomagban foglalt percek közül csúcsidőn kívül és hétvégén az előbb aktivált kerül előbb felhasználásra."
Azaz?
Csak a Webshopban vásárolt Domino csomagok mellé jár a kedvezmény!
|
szer. okt. 19, 2005 20:03 |
|
|
Punto83
platina tag
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 18:30 Hozzászólások: 696
|
Ma vettünk dominóval egy telefont. A T honlapján ott van a telefon mellett, hogy adnak ajándékba 60 percet,de mikor rákérdeztem,azt mondta az eladó, hogy nincs ilyen. Most akkor ez hogy is van?
|
szer. okt. 19, 2005 19:16 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
kíváncsi lennék, hogy végülis mi történt valójában, a feltételezéseden túl. Ami elég bonyolult, bár lehetséges.
továbbá, hogy ki és hogy kapta meg a számod és hogy hogy rendezték ezt le vele.
|
szer. okt. 19, 2005 15:05 |
|
|
email
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 239 Tartózkodási hely: Budapest
|
reklamhang írta: Működik a Domino Internetes Ügyfélszolgálat!
Végre! De még nem sikerült belépnem.
|
kedd okt. 18, 2005 17:04 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Működik a Domino Internetes Ügyfélszolgálat!
|
kedd okt. 18, 2005 16:39 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Említettem már az esetet itt a forum.terminal.hu-n.
Meg is írtam a problémám a T-Mobile-nak, mert megkerestek levélben is, hogy hallották, hogy van valamilyen problémám.
A következő levelet írtam nekik:
Tisztelt T-Mobile Magyarország Távközlési Rt.!
Örömmel vettem megkeresésüket, melyben a problémámra kíváncsiak. A következő dolog történt velem: Vásárolni akartam egy Domino előfizetést, és azt akartam, hogy jó hívószámom legyen. Így az interneten kezdtem keresgetni. Találtam, is egyet, majd az illetőt felhívtam és megbeszéltem vele egy találkozót. A hívószám az eladó nevén volt, és minden papírral rendelkezett. Semmi akadálya nem volt, hogy hivatalosan is az én nevemen legyen az előfizetés. A kártyát 2005. augusztus 24.-én a nevemre írattuk. Ettől a naptól én voltam a felhasználó. Erről természetesen papírom is van. Ha rákeresett az ember a tudakozóban a 3630XXXXXXX-es számra akkor az én nevem adta ki. 24.-én és utoljára 25.-én dél körül még használtam a kártyát. Majd 25.-én este próbáltam telefonálni, és nem lehetett. Ekkor felhívtam a 3630XXXXXXX-es telefonszámot és kicsörgött. Egy úriember vette fel, aki azt mondta, hogy ez az ő száma. Azt sem érti, hogy hogyan került az én nevemre. A következő képen: A T-Mobile egyik üzletében (nem tudom melyikben pontosan és ki az, feltételezésem szerint a Westend Bevásárlóközpontban található T-Mobile üzletben) dolgozik egy ember. Aki azt nézegeti, hogy melyek azok a számok (Domino) amik már nem érhetőek el, de fel lehet őket még tölteni. Ilyen volt a 3630XXXXXXX is. Majd szólt az ismerősének, hogy van egy ilyen szám. Természetesen ezt nem ingyen tette! Ekkor jogtalanul megváltoztatták a felhasználót. Ez 2005. július 8.-án történt, ekkor fel is lett töltve a kártya. Ekkor a kártya új felhasználója a YYYYYYYY Kft- lett. Majd ők azt hitték, hogy ez a kártya a régi lejárat szerint 2005. augusztus 23.-án jár le (úgy gondolták, hogy a feltöltés előtt eddig lehetett volna feltölteni, és ha addig nem problémázik a régi felhasználó, akkor abban a tudatban lesz, hogy lejárt a kártyája és azt már nem tudja feltölteni. De a régi „állás” szerint ez a dátum 2005. szeptember 23.-a lett volna. Mivel nem így tudták, ezért azt gondolván, hogy a régi felhasználó már nem keresi a számot, eladták nekem. Így 2005. augusztus 24.-én igaz csak egy rövid időre, de én lettem a felhasználó! Megtehették ezt, mert ekkor már a YYYYYYYY Kft. 30 napnál régebben birtokolta a kártyát. Mint látható a dolog, a YYYYYYYY Kft. nevére jogtalanul került az előfizetés. Én pedig jóhiszeműlég megvettem és használtam. Gondolom a jelenlegi felhasználó nevére is jogtalanul került. Igaz az egyik ügyfélszolgálati irodában azt a felvilágosítást kaptam, hogy az előfizető bármikor megváltoztathatja a felhasználót. Domino esetében ugye nem lehet csak felhasználót módosítani. Ez viszont bűncselekményt vonhat maga után. Tételezzük fel, hogy nekem van egy jól megjegyezhető Domino-s számom, aminek én vagyok az előfizetője és a felhasználója. Eladom azt valakinek és átíratjuk a felhasználó nevét. Majd ő is megválik tőle és átruházza egy harmadik személyre. Majd én gondolok egyet, és mint előfizető, jogomnál fogva saját magam teszem meg felhasználónak újra. Így még nyerhetek is, mert az egyenleggel én fogok rendelkezni, amit a harmadik személy fizetett rá. Az egész dologban nem kis időm ment rá, amelyeket a T-Mobile üzleteiben töltöttem és igen jelentős az anyagi károm. Sajnálatosnak tartom a T-Mobile hiearchiáját ebben a témában. Számomra aggályos. Az ügy végleges lezárásának függvényében tartom meg cégüknél a cégem előfizetéseit és magán felhasználásban lévő előfizetéseimet! Kérem tájékoztatásukat az ügyben és ennek részletekbe menő kivizsgálását!
Békés, 2005. szeptember 13.. Tisztelettel: XYZ sk.
Két nap múlva már hívtak is, hogy visszaadják nekem a számot. Kérdeztem tőllük, hogy jogtalan ez az egész, mert a régi tulajdonostól is jogtalanul vették el. Azt mondták, hogy én ne törődjek azzal, azt ők elintézik.
Meglepően gyors vol az ügyintézés. Megkérdezték még azt, hogy Dominóval, előfizetéssel akarom, esetleg valamilyen Dominós telefonkészülékkel.
Ezt vártam titkon a T-Mobile-tól.
|
kedd okt. 18, 2005 9:54 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
De a vodánál nincs EDGE. Úgyhogy találj más magyarázatot .
|
szer. okt. 12, 2005 20:11 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Ugyanaz a kettő.
|
szer. okt. 12, 2005 20:10 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 26 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|