|
Szerző |
Üzenet |
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Silver írta: Én annyira szégyellem magam:
- van három elõfizetésem évek óta, - ebbõl az egyik számhordozott (ami pontosan, rendben lezajlott) - sosem volt túlszámlázás, - Bónusz csomagot is kaptam, - idõben jönnek a számláim, - bármit megrendelek, szinte azonnal bekapcsolják, - egy apró összezörrenéstõl eltekintve (ami emberi hiba volt) semmi probléma, - az ország bármely helyén eddig tudtam telefonálni, jó minõségben, sõt, a munkahelyemen, az Örs vezér terén (!) jobb a térerõ, mint a másik kettõnek.
Mit rontok el?
azt, hogy sosem ellenőrzöd le a számlát!
|
csüt. nov. 10, 2005 14:12 |
|
|
KOCsi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 133
|
Tud valaki arról, hogy a Pannonnál milyen volt az Amdocsra (PanDocs) átállás 1999-ben? Ott is volt gond vagy minden zökkenőmentesen ment?
http://www.pgsm.hu/sajtoszoba/sajto/1999/135.php
|
csüt. nov. 10, 2005 13:23 |
|
|
Vendég
|
Macika írta: Az meg a szerencsétlenségük következő állomása, hogy idén tavasszal megint nem a megfelelő céggel szerződtek, hanem olyanokkal, akik azóta sem voltak képesek rendesen beüzemelni a számlázási rendszert.
Alig várom, hogy találkozzam azzal az ismerősömmel, aki ennek a csapatnak a mai napig tagja. ..
|
csüt. nov. 10, 2005 11:33 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Trabi TM írta: Silver írta: Mit rontok el? Valamit én is elronthattam, mert nekem ugyan csak 1 előfizum van, de még vagy másik 4 vitamax, és nekem sem volt gondom soha, a számlázással sem, a térerővel is csak a legelején (kb 4 éve), stb... Újabb törszülött: én.
Nem volt számlázási panaszom 4 évig, térerőproblémám meg pláne nem.
Most volt egy olyan, hogy elfeljtettem idejében lemondani a GPRS-t számlazárásnál és amutomatikusan kiszámlázták az egészet előre (ahogy az az ÁSZF-ben áll), én megreklamáltam, hogy nem akarok ennyit hitelezni a cégnek, mert csak alapdíjon fut a kártyám (csak hívásfogadásra használom), és elfogadták a reklamációt, kaptam új számlát az egész havi GPRS nélkül.
Pedig nem lett volna kötelességük.
A számlázási rendszerük ezen elégedettségem ellenére katasztrofális, de ezért egyetlen ember a felelős és nem a jelenben, hanem vastagon a múltban.
Az meg a szerencsétlenségük következő állomása, hogy idén tavasszal megint nem a megfelelő céggel szerződtek, hanem olyanokkal, akik azóta sem voltak képesek rendesen beüzemelni a számlázási rendszert.
Kár.
|
csüt. nov. 10, 2005 2:13 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Sztem Silver nem az egy kivétel.Eddig nekem is összevissza annyi bajom volt az ~1 év alatt,hogy először kiszámlázták asszem a konf. hívást,de ez ingyenes(swyop)->jóváírták.Valamint kicsit sokat kellett várnom a bonusz levélre.
Az hogy az üszi néha kicsit lassú,kibírható,mivel nem beszélek velük naponta.
Viszont amikor akartam telefonálni,akkor mindig tudtam.Smsezni is.Pincében lévő szórakozó helyen is mindig van térerőm,ahol mások panaszkodnak.Nem olyan rossz ez
|
csüt. nov. 10, 2005 1:25 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Silver írta: Mit rontok el?
Valamit én is elronthattam, mert nekem ugyan csak 1 előfizum van, de még vagy másik 4 vitamax, és nekem sem volt gondom soha, a számlázással sem, a térerővel is csak a legelején (kb 4 éve), stb...
|
szer. nov. 09, 2005 23:45 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Meg a weinmaker story-hoz kapcsolodva aruljatok el nekem, mint tudatlannak valamit: Mi a francert kell uj sim ahhoz, hogy elofizusbol atmegy a juzer prepaidre?!? Dogoljek meg, keptelen vagyok logikus(!!!) magyarazatot talalni erre...
|
szer. nov. 09, 2005 23:12 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Silver írta: Én annyira szégyellem magam:
- van három előfizetésem évek óta, - ebből az egyik számhordozott (ami pontosan, rendben lezajlott) - sosem volt túlszámlázás, - Bónusz csomagot is kaptam, - időben jönnek a számláim, - bármit megrendelek, szinte azonnal bekapcsolják, - egy apró összezörrenéstől eltekintve (ami emberi hiba volt) semmi probléma, - az ország bármely helyén eddig tudtam telefonálni, jó minőségben, sőt, a munkahelyemen, az Örs vezér terén (!) jobb a térerő, mint a másik kettőnek.
Mit rontok el?
Az az egy kivétel vagy, aki a szabályt erősíti. Valami reklámfilmben szerepelhetnél, hogy íme az ügyfél, akinél minden OK.
|
szer. nov. 09, 2005 23:04 |
|
|
Vendég
|
Én annyira szégyellem magam:
- van három előfizetésem évek óta,
- ebből az egyik számhordozott (ami pontosan, rendben lezajlott)
- sosem volt túlszámlázás,
- Bónusz csomagot is kaptam,
- időben jönnek a számláim,
- bármit megrendelek, szinte azonnal bekapcsolják,
- egy apró összezörrenéstől eltekintve (ami emberi hiba volt) semmi probléma,
- az ország bármely helyén eddig tudtam telefonálni, jó minőségben, sőt, a munkahelyemen, az Örs vezér terén (!) jobb a térerő, mint a másik kettőnek.
Mit rontok el?
|
szer. nov. 09, 2005 22:42 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 31, 2009 14:20-kor.
|
szer. nov. 09, 2005 19:33 |
|
|
Hardside
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 588 Tartózkodási hely: New World Disorder
|
T68m írta: ...Hát ő ezt még nem látja!!! Kinyomtatták, egy hétig postán landolt és ő ezt még nem látja, mert nem töltötték át a rendszerbe...
Hát milyen, '70-es évekbeli batchfeldolgozási módot használnak? Minek kell áttöltögetni a számlákat? Minek kell, hogy két (több) helyen legyenek?
Röhej. Hasonlóképpen lett az én első, augusztusi, halasztó hatályú számlareklamációm november elejére varázslatos módon egyszercsak nem halasztó hatályú.
Addig nem hiányzott senkinek az a 31 ezer Ft, aztán hirtelen a behajtási csoport felébredt a mélyálomból, és küldtek egy SMS-t, hogy azonnal fizessek be.
Na, mondom felhívom a kiemelt üfsz-t. Aszongya a (tényleg) udvarias és korrekt hölgy, elnézést, utánanézett, igazam van, azonnal intézkedik. De azért a biztonság kedvéért hívjam fel másnap a 1750-et, kérdezzek rá (ÉN!) hogy az információ megérkezett-e hozzájuk.
Na jól van, felhívom őket másnap, azt mondja egy ..., unottan, hogy ő ott nem lát semmi ilyesmit, és burkoltan utal rá, hogy ne trükközzek, hanem jobban teszem, ha befizetem. Jó, mondom, nem vitatkozom, bár az ő e-mailjükkel tudom bizonyítani, hogy igazat mondok, valóban halasztó hatályú a számlareklamációm, de akkor befizetem, **** rá (utóbbit csak magamban). De faxoljam is ám át, hogy befizettem, stb. Na, erre már elegem lett, megmondtam, hogy nem faxolgatok semmit, nincs erre időm az ő belső problémáik miatt; megígérem, hogy átutalom, amint lehet (így is lett) de meg ne próbálják kikapcsolni a telefonomat, mert azonnal felmondom az összes előfizetést. Na, ez hatott végül.
|
szer. nov. 09, 2005 17:15 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
természetesen a legújabb számlájukban is volt hiba.
Itt jegyzem meg, hogy Macika még régebben hitetlenkedett efelől, illetve kérte, hogy vigyek el néhány számlát neki. Remélem, azóta megváltozott a véleménye, de ha még áll a kérése, akkor igyekszem nem elfelejteni és pénteken néhány számlával meglátogatni őt, hogy saját szemével láthassa.
Na, a lényeg: felhívom őket, hogy ez és ez van. Erre melyik számlában, mondom a legutóbbiban, még a számla számát is mondtam.
és a csoda:
Hát ő ezt még nem látja!!! Kinyomtatták, egy hétig postán landolt és ő ezt még nem látja, mert nem töltötték át a rendszerbe.
Hát milyen, '70-es évekbeli batchfeldolgozási módot használnak? Minek kell áttöltögetni a számlákat? Minek kell, hogy két (több) helyen legyenek?
|
szer. nov. 09, 2005 16:20 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
Amúgy azóta se hívtak fel, hogy mi van, közben kibaxtam a SIM-et azt dögöljenek meg.
Tudom 1 hónap van a válaszra , habár már régebbi afférnál volt, hogy 2 hónap is eltelt mire válaszoltak.
Nesze neked Világcég-----VODA NOW--vagyis dögölj meg MOST!
|
szer. nov. 09, 2005 15:03 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Re: Gyalázás
tope2002 írta: Én is szeretnék gyalázni. A mi cégünk is sajnos átállt a vodafonra. Ez jó zsíros buli volt a vodafóóónnak. Gondolom a két góré golfozás közben megbeszélte milyen krva jó lesz nekünk a vodánál. A hálózat úgy **** ahogy van. A kolégáim nem értik amit a telefenba mondok. Számhordozás volt, és erre hivatkozva nem lehet oplogot letölteni. Mi a fsz közük van hozzá ha én nem akarom a tetves logojukat bámulni. Tud valaki valami trükköt, hogyan lehet ezt kivédeni?
Az oldalamon találsz ingyenes színes wapról is letölthető oplogós linket.
http://smsonline.atw.hu
|
szer. nov. 09, 2005 10:42 |
|
|
csendes
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 374 Tartózkodási hely: Csillag-sötétzárka, irány HAWAII :)
|
Wagner ur írta: A pandamaci legalább a 3600-as feltöltöre nem egy hónapot ad. Tulajdonképpen a Vodafone három hónap egyenlegfelhasználási időt ad a 2500-as feltötőre ha annak vége előtt tölti fel az ügyfél, de amennyiben már a rendelkezésre állási idõszakban töltesz fel pénzt akkor nem a feltöltéstől számitja a három hónapot hanem a lejárt egyenlegfelhasználási időtől.
Szélsőséges esetben a 2500-as feltöltés bizony csak egy hónap egyenlegfelhasználási időt fog biztositani.
Nekem is van emiatt egy vitamaxom búcsúzóban. Ideje lenne újragondolni az egyenlegfelhasználási időket a Vodafone-nál.
|
szer. nov. 09, 2005 10:37 |
|
|
tope2002
vas-tag
Csatlakozott: szer. nov. 09, 2005 10:01 Hozzászólások: 1
|
Gyalázás
Én is szeretnék gyalázni. A mi cégünk is sajnos átállt a vodafonra. Ez jó zsíros buli volt a vodafóóónnak. Gondolom a két góré golfozás közben megbeszélte milyen krva jó lesz nekünk a vodánál. A hálózat úgy **** ahogy van. A kolégáim nem értik amit a telefenba mondok. Számhordozás volt, és erre hivatkozva nem lehet oplogot letölteni. Mi a fsz közük van hozzá ha én nem akarom a tetves logojukat bámulni.
Tud valaki valami trükköt, hogyan lehet ezt kivédeni?
|
szer. nov. 09, 2005 10:07 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
Macika írta: Wagner ur írta: Konklúzió: december 11-ig ledumáljuk a csodafone kariról azt a pénzt (legfeljebb felhívom valamelyik külföldön élö rokont vagy havert) és repül a SIM. És itt minden kapcsolatom megszünt a veres ördöggel. A pandamaci legalább a 3600-as feltöltöre nem egy hónapot ad. No, az írás már megy, most nézzük a szövegértést: http://www.vodafone.hu/segithetunk/aszf ... 1_01_2.pdf47. oldal, 2x is. Megvan? Meg. És az is amit írtam? A szolgáltató által küldött SMS szerint december 11-ig használhatom fel. Ettöl függetlenül az idézett határidöt betartom. Már csak az alábbi miatt is: mz írta: Igen,ez a voda egyik hatranya (a konkurenciakhoz kepest),hogy egy Vitamax eletben tartasahoz evente min. 10 ezret kell ratolteni,hogy legyen 1 eved ledumalni,pontosabban 4*90 napod. Ez majdnem 2 havi elöfizetésem, ami 500(!) percet jelent, és nem 160-at, amit ugye dumálok a rokonnal egy évben. Tehát ez részemröl felesleges pénzkidobás.
Az írás sem megy igazán, de majd igyekszem!
|
szer. nov. 09, 2005 9:17 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára mz csüt. dec. 31, 2009 14:20-kor.
|
szer. nov. 09, 2005 6:39 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Wagner ur írta: Konklúzió: december 11-ig ledumáljuk a csodafone kariról azt a pénzt (legfeljebb felhívom valamelyik külföldön élö rokont vagy havert) és repül a SIM. És itt minden kapcsolatom megszünt a veres ördöggel. A pandamaci legalább a 3600-as feltöltöre nem egy hónapot ad. No, az írás már megy, most nézzük a szövegértést:
http://www.vodafone.hu/segithetunk/aszf ... 1_01_2.pdf
47. oldal, 2x is.
Megvan?
|
szer. nov. 09, 2005 3:22 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
Van mind a három szolgáltatótól kártyám/kártyánk.
Ebböl 2 pannonos (egyik díhúsz, másik 250), egy tré elöfizus riasztó percdíjjakkal (társkari vagy mi), és egy yodafone vmax city.
A vmax egy okból van: egy rokon szokott havonta felhívni és neki az ingyenes. Igen ám, de nekünk rohadtul nem! Eddig 4500Ft van a kártyán, de még most is csak december 11-ig él, pedig 2 napja nyomtam rá 2500Ft-ot. Gondoltam, kis naív, majd így kapok legalább 1/2 évet, oszt nincs gondom vele. (persze nem néztem utána a neten, hogy mekkora töltés, illetve lehúzás kell az egy év érvényességhez) Tévedtem. Szóval csak kamilláztam, mi a búbánatos francot ír a yoda sms-ben.
Gyorsa n számolgattam is, miután megnéztem, az elmúlt egy évben hány percet dum áltunk a rokonnal, majd a végeredmény döbbentett meg: a 250-es karimmal simán belefért volna a 23Ft/perces tarifával 3600Ft-ba ez az egész. (feltételezve, hogy azokkal a beszélgetésekkel túllépem a 250 percet!) Mert ugye a vmaxnak a percdíjjai nem ebben a tartományban mozognak.
Konklúzió: december 11-ig ledumáljuk a csodafone kariról azt a pénzt (legfeljebb felhívom valamelyik külföldön élö rokont vagy havert) és repül a SIM. És itt minden kapcsolatom megszünt a veres ördöggel. A pandamaci legalább a 3600-as feltöltöre nem egy hónapot ad. Az asszony azt is éppenhogy ledumálja 1,5-2 hónap alatt.
Igazából már nem is érdekel mi és mibe kerül ennél a cégnél. Lassan minden ismim átmegy valamelyik másik szolgáltatóhoz. Csak az elmúlt évben 3 kollegám lépett onnan. Mind elöfizus volt, és mind a 3 legalább egy alkalommal 2 fizetési felszólítást kapott miután a számláját kifizette. Ilyen béna számlázást szívesen csinálok nekik én is, bár a programozáshoz egy fikarcnyit sem konyítok. Persze jópénzért. Utána megszünik a cégem, oszt kalap-kabát. De legalább egy embert jobb élethez segít.
Mondjuk ez felvet még pár kérdést. A többi (külföldi) csodafone milyen számlázási rendszerrel dolgozik? Ha azok müködtek eddig, miért nem vette át azt, vagy azok közül valamelyiket?
Wágner, aki klónfalván marad a neki megfelelö mobilszolgáltatónál és éjjel-nappal neki megfelelö percdíjjakért beszél és még csak SIM-et sem cserélget.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Wagner ur pén. nov. 11, 2005 16:43-kor.
|
szer. nov. 09, 2005 1:00 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
De ez mégiscsak közelebb van....
|
kedd nov. 08, 2005 23:30 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
CineDOG írta: 200 nettóért esetleg....
hü... vagy drága barátom?
1. hajón sokkal jobban kereshetnél;
2. olajfúrótornyon is;
3. bár ezekhez kell egy diploma;
4. amit még soha senki nem látott;
5. azért vannak itt a fórumon olyanok, akik ennyi pénzért nem mennének el dolgozni. Segítek: nem ericsson t610...
|
kedd nov. 08, 2005 23:10 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
weinmaker írta: Na ugye mondtam, hogy nem egyedi eset! Katasztrófális. Kataszrofális.
De nem az ott dolgozók tehetnek róla. A cég honi megalapításakor lett elcseszve az egész. És alig pár ember felelős érte, amiatt szív többezer dolgozó, teljesen vétlenül.
|
kedd nov. 08, 2005 18:59 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
200 nettóért esetleg....
|
kedd nov. 08, 2005 16:02 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Vannak még valakinek számlázási gondjai?
A megoldás :
Idézet: Billing specialist Az ügyfélszámlák és más ügyféldokumentumok nyomtatási, kézbesítési folyamatában: A Vodafone érdekeinek képviselete A belső egyeztetési, jóváhagyási feladatok koordinálása A nyomtatást végző alvállalkozó valamint a Magyar Posta és a Vodafone közötti kapcsolat fenntartása Az Ügyfélszolgálat igényeinek képviselete a minél magasabb ügyfélelégedettségi szint eléréséért Az ügyfélelégedettségi felmérésekből következő feladatok végrehajtása, koordinálása A folyamat nyomonkövetése, arról jelentések készítése, esetleges folyamatváltoztatások koordinálása A folyamat fizikai ellőrzése, tesztelése, dokumentálása Elvárások: Minimum középfokú végzettség Határozott, célorientált attitűd Kapcsolatfenntartási, kompromisszumra törekvő kommunikációs képesség Folyamatorientált szemléletmód Ipari nyomtatási tapasztalat előny Amit nyújtunk: egy új cég kihívása bónusz program a piacon jelenleg létező legjobb technológia karrier lehetőség Ha úgy érzed, hogy megfelelsz a fent felsorolt elvárásoknak, és szeretnél csapatunk tagja lenni, várjuk pályázatod egy kísérőlevéllel együtt az alábbi címre: Vodafone HR., 1062 Budapest, Váci út 1-3. fax:+36-1/288-3310, e-mail: allas@vodafone.hu
|
kedd nov. 08, 2005 15:23 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
Macika írta: weinmaker írta: vizsla1 írta: weinmaker írta: De a lényeg az, hogy a márkaboltban, hogy lehet ekkora fejetlenség!!!!!!!!! Talán mert nyitás volt, s biztos nem számítottak ekkora tömegre, délelőtt 9-kor . Na hagyjáááááál máááááá Volt ott az emberkék között aki sokadszorra volt, és ott hőzöngött, hogy ilyen nincs akármikor jön ez van. Fél éve megőrült a Voda. A probléma az, hogy a vezetőség 1-2 személyének hibás döntése miatt szív MINDENKI, aki beosztott. Az előfizetők pedig csak azt látják, hogy nem dolgozik senki. Több helyről is hallottam olyat, hogy mondtak fel sorban a nyári nagy roham után a dolgozók. Fizikailag nem bírták azt a helyzetet, amit a számlázás totális elrontásával idézett elő a cégvezetés. Hallottam olyan helyről, ahol rendőri védelmet kértek a hivatalos Voda üzlethez több napon át, miután megfenyegettek több dolgozót.
Na ugye mondtam, hogy nem egyedi eset!
Katasztrófális.
|
kedd nov. 08, 2005 14:55 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
weinmaker írta: vizsla1 írta: weinmaker írta: De a lényeg az, hogy a márkaboltban, hogy lehet ekkora fejetlenség!!!!!!!!! Talán mert nyitás volt, s biztos nem számítottak ekkora tömegre, délelőtt 9-kor . Na hagyjáááááál máááááá Volt ott az emberkék között aki sokadszorra volt, és ott hőzöngött, hogy ilyen nincs akármikor jön ez van. Fél éve megőrült a Voda.
A probléma az, hogy a vezetőség 1-2 személyének hibás döntése miatt szív MINDENKI, aki beosztott.
Az előfizetők pedig csak azt látják, hogy nem dolgozik senki.
Több helyről is hallottam olyat, hogy mondtak fel sorban a nyári nagy roham után a dolgozók. Fizikailag nem bírták azt a helyzetet, amit a számlázás totális elrontásával idézett elő a cégvezetés.
Hallottam olyan helyről, ahol rendőri védelmet kértek a hivatalos Voda üzlethez több napon át, miután megfenyegettek több dolgozót.
|
kedd nov. 08, 2005 14:40 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
vizsla1 írta: weinmaker írta: De a lényeg az, hogy a márkaboltban, hogy lehet ekkora fejetlenség!!!!!!!!! Talán mert nyitás volt, s biztos nem számítottak ekkora tömegre, délelőtt 9-kor .
Na hagyjáááááál máááááá
Volt ott az emberkék között aki sokadszorra volt, és ott hőzöngött, hogy ilyen nincs akármikor jön ez van.
|
kedd nov. 08, 2005 12:00 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
weinmaker írta: De a lényeg az, hogy a márkaboltban, hogy lehet ekkora fejetlenség!!!!!!!!!
Talán mert nyitás volt, s biztos nem számítottak ekkora tömegre, délelőtt 9-kor .
|
kedd nov. 08, 2005 11:53 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
vizsla1 írta: weinmaker írta: -Nem a viszonteladónál voltam először, hanem a márkaboltban, ahonnan 40 perc várakozás után az ÜSZ-t felhívva irányítottak el a viszonteladóhoz. Tudom, hogy nem ott voltál először, mert olvastam, amit írtál . Csak 40 perc után leléptél. Felhívtad az üszit, és ott mondták, hogy menj el viszonteladóhoz. A viszonteladó meg azt modta neked, hogy menj márkaboltba. Na it volt az a pont, amikor 3 dolog lehetett: - a viszonteladó tudta, hogy nem képes megcsinálni - a viszonteladó tudta, hogy nincs csere SIM, de emgcisnálta volna, de inkáb elküldött márkaboltba - a viszonteladó meg tudta volna csnálni, volt csere SIM-je (csak azt mondta, hogy nincs), csak macrea lett volna az egész, s inkább márkaboltba küdött.
Még bentről a márkaboltból hívtam az üszit
De a lényeg az, hogy a márkaboltban, hogy lehet ekkora fejetlenség!!!!!!!!!
|
kedd nov. 08, 2005 11:50 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
vizsla1 írta: - a viszonteladó meg tudta volna csnálni, volt csere SIM-je (csak azt mondta, hogy nincs), csak macrea lett volna az egész, s inkább márkaboltba küdött.
Ami hirtelen eszembe jut legközelebbi viszonteladó a márkabolthoz képest,nem meglepő ez a lehetőség.Az egyik (zenebolt mellett) elég flegma üszisekkel van tele.Ha már válaszolni kell vmire,akkor csak annyit mondd,amit mindenképpen kell és amiből számodra is kitűnik,hogy nem kíván veled kommunikálni
A másikban (plaza) meg csak csaj van.Ők egy fokkal jobbak,kedvesek,ált. rendesek,csak sajnos sok akcióról/infóról egyszerűen foggalmuk sincs.Velük azért jobb a tapasztalat,náluk csináltuk hugom számhordozását,meg a nyáron is szívesen segítettek,amikor német ismiknek kellett feltölteni a vodás karijukat magyar feltötővel.
|
kedd nov. 08, 2005 11:49 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
weinmaker írta: -Nem a viszonteladónál voltam először, hanem a márkaboltban, ahonnan 40 perc várakozás után az ÜSZ-t felhívva irányítottak el a viszonteladóhoz.
Tudom, hogy nem ott voltál először, mert olvastam, amit írtál . Csak 40 perc után leléptél. Felhívtad az üszit, és ott mondták, hogy menj el viszonteladóhoz. A viszonteladó meg azt modta neked, hogy menj márkaboltba. Na it volt az a pont, amikor 3 dolog lehetett:
- a viszonteladó tudta, hogy nem képes megcsinálni
- a viszonteladó tudta, hogy nincs csere SIM, de emgcisnálta volna, de inkáb elküldött márkaboltba
- a viszonteladó meg tudta volna csnálni, volt csere SIM-je (csak azt mondta, hogy nincs), csak macrea lett volna az egész, s inkább márkaboltba küdött.
|
kedd nov. 08, 2005 11:41 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
vizsla1 írta: 0. Először is: a leveledet vissza fogják dobni, mert csak telszám vagy ügyfélszám ÉS ügyfélbiztonsági kód ismeretében tesznek bármit is (ez nem azt jelenti, hogy ide is be kellett volna írnod, hanem ha tényleg csak ez volt az egész levél, ez alapján valószníűleg kihagytad). 1. Nem tudhatod, hogy az a 40 perces ügyintézés, miért tartott 40 percig. 2. Milyen az az ilyen dolog? Ez ekkor a levélből még nem derül ki. 3. Attól, hogy lejárt a hűségnyilatkozat, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a szerződés megszűnik, vagy újabb 2 év lép életbe véges határidőn belül, vagy hogy döntened kell azonnal, hogy most átállítsd feltöltősre. Az mehet tovább hűség nélkül, vagy kérhetsz kedvezményes ajánlatot készülékre, újabb 2 évvel. 4. Valószínűleg első alkalommal azért küldött el a viszonteladó márkaboltba, mert nem volt neki csere SIM-kártyája, s mikor Te visszamentél hozzá mégegyszer, csak akkor mondta ezt meg Neked. 5. A feltöltősre váltás abból áll, hogy veled ki kell töltetni egy új szerződést, amivel VitaMAX-os leszel. Ezt látatlanba nem csinálja meg senki, hiszen kellenek a papírjaid, és az aláírásod. 6. Még akkor sem leszel egyből feltöltős, mert fel fognak hívni, s meg fogják kérdezni, miért szeretnél átmenni feltöltősre, mi az oka ennek. "Sokadik pont". Kivagyok az olyan emberektől, akik azt hiszik, hogy a s*ggüket mindenki kinyalja, mert nem képes kivárni sorát, és nem képes utánakérdezni, mi hogy zajlik. Mivel nem ez az 1. hozzászólásod, ebből kifolyólag tehát látogatod a fórumot, így nyugodtan megtehetted volna, hogy beírsz a fórumba, s megkérdezed, mi az eljárás, s megkímélted volna Magadat is, meg másokat is a felesleges kálváriától.
Na menjünk sorba:
- az elküldött levelemben telefonszám, minden meg volt adva
- de sajnos tudom, mert egyszerűen bénák voltak. 3 terminálból 1 ment, ott is egy betanuló.....brrrrrr
Ha annyira gyors lett volna a dolog akkor nem lett volna tömeges hőzöngés az üzletben hidd el. A sorrakerülésem az emberek számából és az ügyintézés sebességéből megítélve 5-6 óra minimun.
-Tisztában vagyok vele, hogy nem feltétlen jelenti azt, ezért is akartam bemenni módosítani feltöltősre (amúgy van még ezenkívül élő előfizetésem is),nem akartam meghosszabítani.
-Nem a viszonteladónál voltam először, hanem a márkaboltban, ahonnan 40 perc várakozás után az ÜSZ-t felhívva irányítottak el a viszonteladóhoz.
-Komolyan te olvastad amit írtam? Minden nálam volt:régi szerződés,személyi,én is ott voltam ,befizetett csekk.....szal minden.
Szóval a voda elmehet a sóhivatlaba.....
|
kedd nov. 08, 2005 11:21 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
0. Először is: a leveledet vissza fogják dobni, mert csak telszám vagy ügyfélszám ÉS ügyfélbiztonsági kód ismeretében tesznek bármit is (ez nem azt jelenti, hogy ide is be kellett volna írnod, hanem ha tényleg csak ez volt az egész levél, ez alapján valószníűleg kihagytad).
1. Nem tudhatod, hogy az a 40 perces ügyintézés, miért tartott 40 percig.
2. Milyen az az ilyen dolog? Ez ekkor a levélből még nem derül ki.
3. Attól, hogy lejárt a hűségnyilatkozat, még nem feltétlenül jelenti azt, hogy a szerződés megszűnik, vagy újabb 2 év lép életbe véges határidőn belül, vagy hogy döntened kell azonnal, hogy most átállítsd feltöltősre. Az mehet tovább hűség nélkül, vagy kérhetsz kedvezményes ajánlatot készülékre, újabb 2 évvel.
4. Valószínűleg első alkalommal azért küldött el a viszonteladó márkaboltba, mert nem volt neki csere SIM-kártyája, s mikor Te visszamentél hozzá mégegyszer, csak akkor mondta ezt meg Neked.
5. A feltöltősre váltás abból áll, hogy veled ki kell töltetni egy új szerződést, amivel VitaMAX-os leszel. Ezt látatlanba nem csinálja meg senki, hiszen kellenek a papírjaid, és az aláírásod.
6. Még akkor sem leszel egyből feltöltős, mert fel fognak hívni, s meg fogják kérdezni, miért szeretnél átmenni feltöltősre, mi az oka ennek.
"Sokadik pont". Kivagyok az olyan emberektől, akik azt hiszik, hogy a s*ggüket mindenki kinyalja, mert nem képes kivárni sorát, és nem képes utánakérdezni, mi hogy zajlik.
Mivel nem ez az 1. hozzászólásod, ebből kifolyólag tehát látogatod a fórumot, így nyugodtan megtehetted volna, hogy beírsz a fórumba, s megkérdezed, mi az eljárás, s megkímélted volna Magadat is, meg másokat is a felesleges kálváriától.
|
kedd nov. 08, 2005 11:02 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
weinmaker írta: Én is szolnoki vagyok Akkor menj be most!!!!
Valamikor aktuális lesz,mivel csak ott tudom megkötni a bonuszt (vagy max itt szegeden).Majd beszámolok,mit láttam
|
kedd nov. 08, 2005 10:51 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
pampika írta: Pedig szolnoki lévén én is voltam már párszor abban az üzletben és relatíve értettek a dolgukhoz.Ott kötöttem a swyopot és pár perc értetlenkedés után csak rájöttek,hogy én jogosult vagyok erre a csomagra (bár először félrenyomták a szerződést és ha nem veszem észre,akkor most 2 év hűségem lenne egy simon mellé ). Aztán amikor aug elején vettem az s65-t,az utolsó darab volt és rendesek voltak,mert elrakták nekem 1 hétre,mert csak akkor tudtam érte menni.
Én is szolnoki vagyok
Akkor menj be most!!!!
Bármikor....
Lincs hangulat volt az üzletbe, komolyan mondom.
|
kedd nov. 08, 2005 10:36 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Pedig szolnoki lévén én is voltam már párszor abban az üzletben és relatíve értettek a dolgukhoz.Ott kötöttem a swyopot és pár perc értetlenkedés után csak rájöttek,hogy én jogosult vagyok erre a csomagra (bár először félrenyomták a szerződést és ha nem veszem észre,akkor most 2 év hűségem lenne egy simon mellé ).
Aztán amikor aug elején vettem az s65-t,az utolsó darab volt és rendesek voltak,mert elrakták nekem 1 hétre,mert csak akkor tudtam érte menni.
|
kedd nov. 08, 2005 10:31 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Nem semmi! A voda a lejtőn tovább száguld.
|
kedd nov. 08, 2005 9:17 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
weinmaker írta: A mai naptól fogva a (**********) hívószámú kártyára semmilyen előfizetési díjat nem fogok befizetni, ugyanis több tanúval tudom igazolni, hogy az Önök vagyis a márkaképviselet ami ebben az esetben egy és ugyanaz alkalmatlan a feladatuk ellátására.
Szerintem ez a szankciód nem fogja meghatni őket. Ha pedig nem fizetsz, korlátozzák a kimenő hívásaidat és majd idővel befizetheted az elmaradt összeget a kamataival együtt.
|
kedd nov. 08, 2005 9:11 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
A tegnapi nap folyamán beleszaladtam egy kis vodás kálváriába.
Ezt a levelet küldtem el az ÜSZ-nek.
Csak elrettentésképpen, hogy pl. a szolnoki márkabolt mennyire nincs a helyzet magaslatán.
Tisztelet Ügyfélszolgálat!
Szeretnék panaszt tenni Önöknek.
Ma 9:11-kor a szolnoki márkaképviseleten kaptam egy sorszámot.
Az üzletben elég sokan voltak és a 3 terminálból, mindössze 1 működött, az is csigalassúsággal. Kb 40 perc várakozás után mialatt egyetlen embert tudtak kiszolgálni eluntam a várakozást és felhívtam az ügyfélszolgálatot. (Gondolom azt Önök sem tartják természetesnek, hogy egy ilyen dolog elintézése egy napot vegyen igénybe, amire sajnos nem tudok időt szakítani. Mellesleg nagyon könnyen visszellenőrizhető az ügyfélrendszerükből, hogy mikor mennyi sorszámot adott ki és milyen ütemben folyt az ügyintézés. A szelvényt eltettem, amennyiben kétségek merülnének fel.)
Panaszt tettem a bolt munkájával kapcsolatban, hogy milyen hosszú a várakozási idő. Egyébbként a boltban lévő többi ember is rendkívüli módon fel volt háborodva az ügymenet csigalassúságán. Elmondtam a telefonba a problémát, és azt a hölgy kérésére hogy egy előfizetést aminek megszűnt a hűségnyilatkozata szeretnék módosítani feltöltősre a szám megtartásával.Hosszas telefonálgatás után azt mondta, hogy keressek fel egy viszonteladót és ha nálam van a szerződés akkor ott is megcsinálják.
Így otthagyva a márkaképviseletet átmentem egy viszonteladóhoz, ahol közölték, hogy csak márkaképviseleten lehet ilyet elintézni.
Erre újból felhívtam az Önök ügyfélszolgálatát és újabb hosszas tanácskozás után mégis megcsinálták a papírokat. Délután visszahívott a viszonteladó, hogy a vodafone visszadobta a dolgot mert csere SIM-re van szükség ami neki nincs csak a márkaképviseletnek.
Ezután 15:32 kor újból felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy ilyen probléma van és miként lehet ezt
megoldani. Sajnos nem közeledtek az álláspontok, mert a kolléga (Sz***********) azt mondta hogy be kell hogy menjek vagy a márkaképviseletre (ami újból egy napos program, és amire nem vagyok hajlandó) vagy a viszonteladóhoz ahol viszont nincs csere SIM. Felajánlott egy 500Ft-os jóváírást a kellemetlenségekért, amit köszönettel visszautasítottam, amit mindamellett hogy nevetségesnek tartok, nincs is rá szükségem. Egyszerűen csak egy módosítást szerettem volna, amit Önöknél egy nap alatt sem lehet elintézni. A mai naptól fogva a (**********) hívószámú kártyára semmilyen előfizetési díjat nem fogok befizetni, ugyanis több tanúval tudom igazolni, hogy az Önök vagyis a márkaképviselet ami ebben az esetben egy és ugyanaz alkalmatlan a feladatuk ellátására.
Üdvözlettel: ***************
Szal kabaré ami a vodánál folyik.
|
kedd nov. 08, 2005 8:41 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Rozso írta: A voda minden hívás után küld Vitamaxosoknka SMS-t?
Dehogy is.
Hetente 1 SMS-t kapsz, egy kimenő fizetős hívás után, mindig ugyanazon a napon. Van azonban 1-2 zöld szám, amelyet ha hívsz, akkor is jön SMS.
|
hétf. nov. 07, 2005 21:09 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
A voda minden hívás után küld Vitamaxosoknka SMS-t?
|
hétf. nov. 07, 2005 21:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Micuir írta: Ezzel az elmélettel csak az a baj, hogy mióta van Vodamail, a Voda áttért a @vodafone.com-os címekre és amire Te írtál, az egy pihent Vodamail user postafiókja.
A Tieddel meg az a baj, hogy biztos sosem írtál még az üszinek, mert ha igen, tudnád, hogy az ügyfélszolgálat e-mailcíme .hu végződésű, és nem .com-os .
Egyéb kérdés?
Esetleg szeretnél kérni hivatkozási számokat?
|
hétf. nov. 07, 2005 20:40 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
vizsla1 írta: mz irta: Lehet, hogy csak 5MB, mint a Vodafone Mail. - Tuti, hogy csak 5MB, mivel vodafone mailt hasznalnak. Nem is olyan reg irtam be ide a forumba, hogy melyik telefonszamhoz tartozo alias az ugyfelszolgalat@vodafone.hu. Ezt mindenki megtapasztalhatja, ha a vodafone mailes e-mailcimevel, a vodas smtpvel, olvasasi visszaigazolassal kuld nekik e-mailt.
Ezzel az elmélettel csak az a baj, hogy mióta van Vodamail, a Voda áttért a @vodafone.com-os címekre és amire Te írtál, az egy pihent Vodamail user postafiókja.
|
hétf. nov. 07, 2005 20:36 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Bibby írta: Mikor jön el végre az a nemes nap, amikor a vitamaxosok heti rendszerességgel kapják a számlainfot és nem kell kimenő hívást kezdeményezni hozzá? Ez könnyen orvosolható: hívd pl. a 1288-at, az ingyenes (Vivendi értékesítési vonala), nem kell beszélni senkivel. Lényeg, hogy létrejöjjön a hívás, utána jön az SMS .
|
hétf. nov. 07, 2005 19:03 |
|
|
Bibby
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 719
|
Mikor jön el végre az a nemes nap, amikor a vitamaxosok heti rendszerességgel kapják a számlainfot és nem kell kimenő hívást kezdeményezni hozzá?
|
hétf. nov. 07, 2005 17:45 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
mz irta: Lehet, hogy csak 5MB, mint a Vodafone Mail. - Tuti, hogy csak 5MB, mivel vodafone mailt hasznalnak. Nem is olyan reg irtam be ide a forumba, hogy melyik telefonszamhoz tartozo alias az ugyfelszolgalat@vodafone.hu. Ezt mindenki megtapasztalhatja, ha a vodafone mailes e-mailcimevel, a vodas smtpvel, olvasasi visszaigazolassal kuld nekik e-mailt.
|
hétf. nov. 07, 2005 16:40 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Passz.
Ha panaszbejelentést tettél e-mailben, akkor levélben kapod meg a választ kb. 30, max. +30 nap hosszabbítás után, mivel 2*30 napjuk van kivizsgálni egy ügyet.
|
hétf. nov. 07, 2005 16:01 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Ez alapján nem lehet olyan bazi nagy az ügyfélszolgálat levelesládája.
Lehet, hogy csak 5MB, mint a Vodafone Mail.
Meglátszik a reakcióidőkön, hogy nagy lehet a levélforgalom, mert cirka 1 hét alatt jön válasz az e-mailekre.
|
hétf. nov. 07, 2005 15:39 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Vagy T68m telespammolta
|
hétf. nov. 07, 2005 12:54 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 28 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|