Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szomb. nov. 16, 2024 9:45



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Nemcsak 6230 kaphat kényszerpihenőt személyeskedésért, jelezném...


szomb. nov. 19, 2005 22:37
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
T68m írta:
...


hogyan és hol kaphatok ingyen percet vitamax esetében?
szeretném tudni mert akkor kérek én is


szomb. nov. 19, 2005 22:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
6230 írta:
T68m írta:
persze, havi soktizezres forgalomnál....


ha a vodánál csinálsz havi soktizezres forgalmat akkor sem kapsz
akkor melyik a jobb?


a voda, mer ott sok-sok ingyen percet kapsz ahhoz képest, mint amennyit a pani nyújt ugyanannyi pénzért.

(nem várnak a hajón?)


szomb. nov. 19, 2005 22:23
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Soockit írta:
Két telefont használok, mindegyikben más SIM kártya. Egy dolog, hogy miért alakult így, nekem sem kényelmes a helyzet, de ez van, szükséges.
Van egy Sony Ericsson P910i telefonom amiben egy Vodafone Bussiness elõfizetéses kártya van. A másik telefon pedig egy Motorola V547 T-Mobile kártyával. Régen azért vettem a T-Mobile kártya mellé a Vodafone kártyát, mert nálluk lehetett elõször ingyen beszélni egymás között két kártyával. Ekkor megszüntettem a régi T-Mobile-os kártyámat, mert nem akartam két elõfizetést és két telefont. Így a fõkártyám a Vodafone lett, mindenkinek azt adtam meg. Most próbálok mindenkit átszoktatni az új T-Mobile-os kártyámra.

Nah ez eddig csak az elõzmény volt.
Most jön a probléma. Sokszor tapasztaltam, hogy nem értem az másik fél hangját, galuskás, szaggatott. Sokszor raktam is le emiatt a telefont mondjuk barátnõmnél, hogy ha majd csendesebb helyen leszek akkor majd felhívlak. Gondoltam a külsõ zaj miatt. Tegnap is ugyan ez volt pl., de ekkot itthon voltam és a külsõ zaj csak a TV hangja volt. Egyik barátom hívott egy 20-as számról. Mondom neki, hogy neked mindegy, hogy 70-est hívsz vagy 30-ast, hívj fel a 30-as számomon. Elõször nem értette miért mondom, de amikor felhívott, akkor egybõl azzal kezdte, hogy na végre hallom, hogy mit mondasz. Mondtam neki, hogy én is ezt akartam kipróbálni, hogy a Vodafone vagy a P910i a rossz, de a Motorola V547-en (T-Mobile kártyával) tökéletesen hallottam, ugyan olyan háttérzaj mellett. Ezután felhívattam magam barátnõmmel és ugyan olyan rossz volt a vonal, õ is panaszkodott, ekkor én a lakás egyik szobájában voltam, õ pedig a másikban, külsõ zaj nem volt. Gondoltam ekkor még, hogy lehet, hogy a telefon a rossz. Kicseréltem a kártyát, bele raktam a P910i-be a T-Mobile SIM-et. Felhívott barátnõm a T-Mobile-os számjáról és tökéletesen hallottam. Az egésznek az eredménye, hogy számomra sok esetben használhatatlan a Vodafone elõfizetésem, mert nem hallom, hogy mit mond a másik fél és ebben teljes mértékben a Vodafone a hibás. A lehetõségeimhez képest, lehetõ leghamarabb megszüntetem a kártyát.
Egyetlen jó dolog van számomra a Vodafone-nál, az az, hogy ingyen adják a FAX számot, és olyan egyszeûen le lehet tölteni.


meg kell, hogy mondjam, először engem a hangminősége fogott meg a vodában. mikor a vesztikéé még tiszta torz volt, főleg nokijákkal, akkor már a voda, a 1018-as telefonommal (majd t10-el) jó szolgáltatást nyújtott.
Azóta a 30-asnál is van vonalminőség.


szomb. nov. 19, 2005 22:18
Profil Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
T68m írta:
persze, havi soktizezres forgalomnál....


ha a vodánál csinálsz havi soktizezres forgalmat akkor sem kapsz
akkor melyik a jobb?


szomb. nov. 19, 2005 22:14
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
6230 írta:
pampika írta:
@6230: Ha lejár a 2 éved és szeretnél új telefont venni


sajna vitamaxos vagyok tehát pre-paid... erre nincs semmi kedvezmény 5 év után se
arra próbáltam célozni lehet hogy rosszul hogy a pgsm esetében a pre-paid csomagokra (praktikum) is van/volt kedvezmény bizonyos idõ vagy forgalom után (pannonpartner)


persze, havi soktizezres forgalomnál....

6230 megint hallott valamit, félre....


szomb. nov. 19, 2005 22:12
Profil Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
Soockit írta:
...


pontosan. igazad van.
ha valami olcsó akkor az lehet alacsonyabb minőségű de nem lehet használhatatlan.


szomb. nov. 19, 2005 14:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
club írta:
Ezzel a problémával nem vagy egyedül, de persze nem globálisan **** a Vízifon, csak lokális problémákról, sokszor túlterhelésről van szó. Logikus, hogy egy olcsóbban kiépített (vö: PGSM, Westel), és Olcsó János hozzáállással (pl. a legkevesebb hálózati mérnököt ők foglalkoztatják) üzemeltetett hálózat nem lesz tökéletes, de legalább olcsóbban használható. Valamit, valamiért.


Ez számomra elfogadhatatlan. Annyira rosszak a beszélgetések minősége, hogy azok a percek kidobott percek, mert 5 szóból egyet ha értek. Jó hozzá tartozik, hogy ehez mondjuk hozzá jön a külső zaj is. Ha az nem lenne akkor lehet, hogy érteném amit mond az illető, de ugyan olyan külső zaj mellett a T-Mobile tökéletes. Erre mondom én, hogy lehet venni a Tesco sajtpultjából 700-800 Ft/Kg-os sajtot, ami nem is sajt, hanem élelmiszerkészítmény. Vagy lehet venni 1000-1100 Ft/Kg-os áron sajtot, ami legalább látott tejet.


szomb. nov. 19, 2005 14:14
Profil Privát üzenet küldése ICQ
platina tag

Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35
Hozzászólások: 584
Tartózkodási hely: Starigrad
Hozzászólás 
Ezzel a problémával nem vagy egyedül, de persze nem globálisan **** a Vízifon, csak lokális problémákról, sokszor túlterhelésről van szó. Logikus, hogy egy olcsóbban kiépített (vö: PGSM, Westel), és Olcsó János hozzáállással (pl. a legkevesebb hálózati mérnököt ők foglalkoztatják) üzemeltetett hálózat nem lesz tökéletes, de legalább olcsóbban használható. Valamit, valamiért.


Soockit írta:
Most jön a probléma. Sokszor tapasztaltam, hogy nem értem az másik fél hangját, galuskás, szaggatott. Sokszor raktam is le emiatt a telefont mondjuk barátnőmnél, hogy ha majd csendesebb helyen leszek akkor majd felhívlak. Gondoltam a külső zaj miatt. Tegnap is ugyan ez volt pl., de ekkot itthon voltam és a külső zaj csak a TV hangja volt. Egyik barátom hívott egy 20-as számról. Mondom neki, hogy neked mindegy, hogy 70-est hívsz vagy 30-ast, hívj fel a 30-as számomon. Először nem értette miért mondom, de amikor felhívott, akkor egyből azzal kezdte, hogy na végre hallom, hogy mit mondasz. Mondtam neki, hogy én is ezt akartam kipróbálni, hogy a Vodafone vagy a P910i a rossz, de a Motorola V547-en (T-Mobile kártyával) tökéletesen hallottam, ugyan olyan háttérzaj mellett. Ezután felhívattam magam barátnőmmel és ugyan olyan rossz volt a vonal, ő is panaszkodott, ekkor én a lakás egyik szobájában voltam, ő pedig a másikban, külső zaj nem volt. Gondoltam ekkor még, hogy lehet, hogy a telefon a rossz. Kicseréltem a kártyát, bele raktam a P910i-be a T-Mobile SIM-et. Felhívott barátnőm a T-Mobile-os számjáról és tökéletesen hallottam. Az egésznek az eredménye, hogy számomra sok esetben használhatatlan a Vodafone előfizetésem, mert nem hallom, hogy mit mond a másik fél és ebben teljes mértékben a Vodafone a hibás. A lehetőségeimhez képest, lehető leghamarabb megszüntetem a kártyát.
Egyetlen jó dolog van számomra a Vodafone-nál, az az, hogy ingyen adják a FAX számot, és olyan egyszeűen le lehet tölteni.


szomb. nov. 19, 2005 14:09
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
pampika írta:
@6230: Ha lejár a 2 éved és szeretnél új telefont venni


sajna vitamaxos vagyok tehát pre-paid... erre nincs semmi kedvezmény 5 év után se
arra próbáltam célozni lehet hogy rosszul hogy a pgsm esetében a pre-paid csomagokra (praktikum) is van/volt kedvezmény bizonyos idő vagy forgalom után (pannonpartner)


szomb. nov. 19, 2005 13:54
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
@Al bundy:
azt nem értem,minek rásírni olyan dologra,amit soha életedben nem használtál :?: (te magad írtad vmelyik topicban!)

@6230:
Ha lejár a 2 éved és szeretnél új telefont venni a régi számod mellé,akkor vagy az ügyfélmegtartó csoport keres meg,vagy te rájuk csörögsz és ajánlanak 2-3 telefont,amit kedvezményesen megvehetsz.Keresztapám multkor vett így telcsit,3 telefont ajánlottak fel,a 2 éves hűséges listaárhoz képest 20-30k kedvezménnyel.De rossz neki...
Jah,hogy nem tudsz venni a hűségpontjaidért esernyőt,mint a t-nél?Szörnyű... :roll:


szomb. nov. 19, 2005 13:21
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 495
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Két telefont használok, mindegyikben más SIM kártya. Egy dolog, hogy miért alakult így, nekem sem kényelmes a helyzet, de ez van, szükséges.
Van egy Sony Ericsson P910i telefonom amiben egy Vodafone Bussiness előfizetéses kártya van. A másik telefon pedig egy Motorola V547 T-Mobile kártyával. Régen azért vettem a T-Mobile kártya mellé a Vodafone kártyát, mert nálluk lehetett először ingyen beszélni egymás között két kártyával. Ekkor megszüntettem a régi T-Mobile-os kártyámat, mert nem akartam két előfizetést és két telefont. Így a főkártyám a Vodafone lett, mindenkinek azt adtam meg. Most próbálok mindenkit átszoktatni az új T-Mobile-os kártyámra.

Nah ez eddig csak az előzmény volt.
Most jön a probléma. Sokszor tapasztaltam, hogy nem értem az másik fél hangját, galuskás, szaggatott. Sokszor raktam is le emiatt a telefont mondjuk barátnőmnél, hogy ha majd csendesebb helyen leszek akkor majd felhívlak. Gondoltam a külső zaj miatt. Tegnap is ugyan ez volt pl., de ekkot itthon voltam és a külső zaj csak a TV hangja volt. Egyik barátom hívott egy 20-as számról. Mondom neki, hogy neked mindegy, hogy 70-est hívsz vagy 30-ast, hívj fel a 30-as számomon. Először nem értette miért mondom, de amikor felhívott, akkor egyből azzal kezdte, hogy na végre hallom, hogy mit mondasz. Mondtam neki, hogy én is ezt akartam kipróbálni, hogy a Vodafone vagy a P910i a rossz, de a Motorola V547-en (T-Mobile kártyával) tökéletesen hallottam, ugyan olyan háttérzaj mellett. Ezután felhívattam magam barátnőmmel és ugyan olyan rossz volt a vonal, ő is panaszkodott, ekkor én a lakás egyik szobájában voltam, ő pedig a másikban, külső zaj nem volt. Gondoltam ekkor még, hogy lehet, hogy a telefon a rossz. Kicseréltem a kártyát, bele raktam a P910i-be a T-Mobile SIM-et. Felhívott barátnőm a T-Mobile-os számjáról és tökéletesen hallottam. Az egésznek az eredménye, hogy számomra sok esetben használhatatlan a Vodafone előfizetésem, mert nem hallom, hogy mit mond a másik fél és ebben teljes mértékben a Vodafone a hibás. A lehetőségeimhez képest, lehető leghamarabb megszüntetem a kártyát.
Egyetlen jó dolog van számomra a Vodafone-nál, az az, hogy ingyen adják a FAX számot, és olyan egyszeűen le lehet tölteni.


szomb. nov. 19, 2005 11:32
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
:twisted:


szomb. nov. 19, 2005 9:41
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26
Hozzászólások: 2046
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
6230 írta:
és nyílván annak is oka van hogy a vodadícsérő topikban 17 oldal van a vodagyalázó topikban pedig 68 oldal. annak ellenére hogy a két topik nyitása közt csak egy 1 hó differencia van. :lol:

Áááá... Dehogy. Ennek nem az az oka, amire Te gondolsz. Ezért csakis én vagyok a hibás, mert álladóan "ok nélkül rágalmazom" a tökéletes vodát. Olvass vissza, ezt sok mindenkitől megkaptam (megkaptuk). Mert nem azért nő a hsz szám, mert bármi baj lenne, hanem egyrészt a hozzám hasonlók szitkozódnak, másrészt "jó pár hülye, hozzá nem értő itt kérdez/panaszkodik, természetesen minden ok nélkül".

Hopp, megint eggyel nőtt a vodagyalázó topic hsz-einek száma. Most már nem 17-el, hanem 18-al járultam hozzá a topic "sikeréhez". Hogy mennyiből is? Ja, 3379 hsz-ből...


szomb. nov. 19, 2005 8:49
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
joanadavis írta:
6230 írta:
...annak ellenére hogy a két topik nyitása közt csak egy 1 differencia van. :lol:


1 mi? :wink:


bocs és köszi
javítottam... 1 hónap differencia


pén. nov. 18, 2005 23:24
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: összeommlott világ
Hozzászólás 
6230 írta:
...annak ellenére hogy a két topik nyitása közt csak egy 1 differencia van. :lol:


1 mi? :wink:


pén. nov. 18, 2005 23:15
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
milestone írta:
Előbbi hsz.-emhez hozzátenném még, hogy u.akkor megjelenésekor a Voda rázta fel, újította meg a magyar mobilpiacot, olyan lépései vannak azóta is, hogy a másik kettő csak álmosan pislog.


például olyan lépései vannak, hogy hiába vagyok majdnem 5 éve voda előfizető egyszerre több sim karcsival is, ha új készüléket akarok venni, egy fillér kedvezményt vagy hűségbónuszt nem ad, úgyanúgy meg kell vennem teljes áron a telefont, mint annak aki még soha egy forintot nem költött voda telefonhívásra.

és nyílván annak is oka van hogy a vodadícsérő topikban 17 oldal van a vodagyalázó topikban pedig 68 oldal. annak ellenére hogy a két topik nyitása közt csak egy 1 hó differencia van. :lol:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára 6230 pén. nov. 18, 2005 23:23-kor.



pén. nov. 18, 2005 23:09
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
milestone írta:
Jó csomag a Bónusz még így is (ohne 28% a havidíjig), azonban az lenne a durranás, ha teljesen nyilvánossá tenné (mivel ugye ez egy rétegszolgáltatás), fenenagy reklámmal, lépéskényszerbe hozva a másik kettőt.


Ennyire azért nem h*lyék még ők sem. Nagy bevételcsökkenést eredményezne, hisz sokkal jobban tejel pl. az UNO perc alapon, mint amit azzal nyernének, hogy publikussá teszik a Bónuszt.
Az már egy másik kérdés, hogy az előfizetéses ügyfelek közül lassan senki nem fog publikus csomaggal járkálni.


pén. nov. 18, 2005 9:17
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Azok akik kaptak ilyen felszólító SMS-t, hogy (elméletileg) halasztó hatályú számlareklamációik ellenére 1 napon belül rendezzék tartozásaikat, mit csináltak?
Apropó, sikerült már valakinek beszélnie a 1750-en (Behajtási csoport) élő emberrel? Többször hívtam, de nagyon elfoglaltak szegénykéim. Miért nincs visszahívás kérése lehetőség, mint a Pannonnál?


pén. nov. 18, 2005 0:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Előbbi hsz.-emhez hozzátenném még, hogy u.akkor megjelenésekor a Voda rázta fel, újította meg a magyar mobilpiacot, olyan lépései vannak azóta is, hogy a másik kettő csak álmosan pislog.
Jó csomag a Bónusz még így is (ohne 28% a havidíjig), azonban az lenne a durranás, ha teljesen nyilvánossá tenné (mivel ugye ez egy rétegszolgáltatás), fenenagy reklámmal, lépéskényszerbe hozva a másik kettőt. Ne felejtsük el azon előnyeit, melyek mára már ködbe vesztek vagy soha nem is léteztek korábban: mp alapú, lebesz. havidíj, ingyen beszélgetés csop.-n belül, nem (olyan) rossz percdíjak.
De sajnos hiába mindez, ha alapjaiban megbízhatatlan a cég.


pén. nov. 18, 2005 0:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4374
Tartózkodási hely: c:\windows
Hozzászólás 
6230 írta:
akkor oké.
szerintem nyugaton egy kicsit komolyabban veszik az ügyfeleket mint itthon.


Nem kétséges. Más kérdés, hogy azért én nem venném egy kalap alá az angolokat az osztrákokkal/németekkel e tekintetben sem.


csüt. nov. 17, 2005 18:29
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Kaptam valaszt (?),hogy mi van a Bonusz levelemmel. Megirtak,hogy korabban felvettek velem a kapcsolatot es kuldik. Arra viszont nem valaszoltak,hogy
-kormit ki tudok-e hozni egy egyesuletbol ugy,hogy a nevemre atiratom?
-minden Bonuszt egyszerre kell megkotni vagy megoldhato az is,hogy kotok 2-t es ha pl. 1-2 honap mulva kell meg egy,akkor tudok-e meg kotni?
-a kihozott kormit a nevemre torteno atiras utan at lehet-e tenni Bonuszba,stb.
Ugy szeretem,amikor nem arra valaszolnak,amit kerdezek. Idiotak.


csüt. nov. 17, 2005 18:14
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
akkor oké.
szerintem nyugaton egy kicsit komolyabban veszik az ügyfeleket mint itthon.


csüt. nov. 17, 2005 18:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4374
Tartózkodási hely: c:\windows
Hozzászólás 
6230 írta:
.gúnár. írta:
...



sikerült megoldani a problémát? mármint OMV-vel?

csak azért kérdem mert épp én is erre készülök. a magyar nokia és a magyar voda nem tudja megoldani a telcsim gondját. kapnak rá egy hetet. ha nem sikerül megy a levél a nemzetközi nokiához és vodához.


Igen, a vitatott összegről üzemanyagutalványt kaptam. Nekem jó volt így.


csüt. nov. 17, 2005 18:10
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21
Hozzászólások: 997
Hozzászólás 
.gúnár. írta:
...



sikerült megoldani a problémát? mármint OMV-vel?

csak azért kérdem mert épp én is erre készülök. a magyar nokia és a magyar voda nem tudja megoldani a telcsim gondját. kapnak rá egy hetet. ha nem sikerül megy a levél a nemzetközi nokiához és vodához.


csüt. nov. 17, 2005 18:09
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4374
Tartózkodási hely: c:\windows
Hozzászólás 
Kano írta:
Lehet, hogy meg kellene súgni az anyacégnek, hogy a mo-i Vodafone egy rakás szerencsétlenség.


Kezdjük el írogatni a leveleket. Nekem 1x volt hasonló ügyem, az akkori OMV központba írtam Ausztriába egy probléma miatt, 2 nap múlva hívott a magyar cég vezetője. Teljesen le voltam döbbenve, igaz, akkoriban még nem voltak ennyire jelen nálunk, még itteni honlapjuk se volt. Ráadásul piti ügy volt ehhez képest.


csüt. nov. 17, 2005 17:44
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
milestone írta:
Kriminális ez a Vodafone és a számlázási rendszere!!! :evil:
Május végén kötöttem egy V50-es előfizetést, majd július végén átmentem Bónuszba, ill. áthoztam 2 másik számot, melyek szintén szintén Bónuszosok lettek.
Egyetlen számlájuk sem stimmel! A V50-es korszakból nem írták jóvá a havi 1000 Ft-t (SIMON -1000 Ft/hó akció). Egy számlát 2x küldtek ki (ugyanarra az időszakra; külföldön voltam, nem láttam a számlát, befizettettem). A Bónuszos számlák esetén pedig csak én hívhattam a másik 2 számot a csoportból ingyen, ők nem, pedig egy ügyfélszámon vagyunk, ZUG opció aktív az 1. pillanattól (többször rákérdeztem, megerősítették). Erről persze csak később értesültünk. Levelemben kértem, hogy amint korrigálták ezt a hibát, értesítsenek. Nem értesítettek.
Egy ideig nem a megadott és korábban jól működő levelézi címre küldték a számlákat, hanem az állandóra. Késve kaptam kézhez, így hiába tettem számlapanaszt, nem volt halasztó hatályú. Befizettem. Később jó címre jött, szintén panasz, elméletileg halasztó hatállyal. Jóváírták a számhordozásért járó pénzeket, előbb a V50-es korszakban, melynek a végén (a Bónusz előtt közvetlenül) szép negatív egyenlegem volt, a későbbiekben ezt nem vették figyelembe, semmi folytonosság az 1. előfizetés V50-es és Bónuszos korszaka között. Majd a Bónuszosoknál is jóváírták 3 alkalommal (havonta 1x), de csak az 1. számra, a másik kettőre nem. Az első alkalommal valamivel többet is, később a különbözetet szépen kiszámlázták külön, de semmi magyarázat, hogy ez micsoda. Nekem kellett utánajárnom.
Az első pillanatban nyilatkoztam arról, hogy teljes értékű hívásrészletezőt kérek, soha nem az jött, mindig tele X-ekkel, számok részlegesen eltakarva.
Első számlapanaszom szeptember végén benyújtva, 15 napot ígértek, sehol semmi, a későbbiekre már 30-at. Mikor oldódnak meg ezek? Majd, május 40-ben.
A 28% kedvezmény körüli hercehurcáról már ne is beszéljek.
Erre most kaptam egy üzenetet a Behajtási Csoporttól, hogy 1 napom van a tartozásom rendezésére! Úgy, hogy a számlapanaszaim elméletileg halasztó hatályúak voltak, lévén, hogy 8 napon belül nyújtottam be azokat.
Komolyan mondom, nem értem őket. A Mol csoporttal is ezt csinálják? Hogy lehet, hogy engedhet meg magának egy ekkora, (a világban) ilyen presztízssel rendelkező cég ilyen kuplerájt? Hogy engedi meg az anyacég a magyarnak, hogy így lejárassa a nevüket?


Nálam is ugyan a helyzet, mint nálad. 5 Bonuszom van, de ebből 4 a maradék egyet pénzért hívta, mig az egy ingyen a négyet. Többszöri panaszra sem voltak hajlandók kijavítani a zárt felhasználó csoport beállításait. Most legutóbb sikerült egy olyan ügyintézőt elérni aki tudta, hogy a probléma az, hogy nem csak aktiválni kell a Zárt Felhasználói csoport opciót minden előfizetésre, hanem valamilyen paramétert be is kell állítani, hogy a szám nem csak ingyen hívja a többit, hanem őt is ingyen hívják. Nálam állítólag a számhordozás kavart be a CUG opcióba.


csüt. nov. 17, 2005 17:35
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
Lehet, hogy meg kellene súgni az anyacégnek, hogy a mo-i Vodafone egy rakás szerencsétlenség.


csüt. nov. 17, 2005 17:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 230
Hozzászólás 
Kriminális ez a Vodafone és a számlázási rendszere!!! :evil:
Május végén kötöttem egy V50-es előfizetést, majd július végén átmentem Bónuszba, ill. áthoztam 2 másik számot, melyek szintén szintén Bónuszosok lettek.
Egyetlen számlájuk sem stimmel! A V50-es korszakból nem írták jóvá a havi 1000 Ft-t (SIMON -1000 Ft/hó akció). Egy számlát 2x küldtek ki (ugyanarra az időszakra; külföldön voltam, nem láttam a számlát, befizettettem). A Bónuszos számlák esetén pedig csak én hívhattam a másik 2 számot a csoportból ingyen, ők nem, pedig egy ügyfélszámon vagyunk, ZUG opció aktív az 1. pillanattól (többször rákérdeztem, megerősítették). Erről persze csak később értesültünk. Levelemben kértem, hogy amint korrigálták ezt a hibát, értesítsenek. Nem értesítettek.
Egy ideig nem a megadott és korábban jól működő levelézi címre küldték a számlákat, hanem az állandóra. Késve kaptam kézhez, így hiába tettem számlapanaszt, nem volt halasztó hatályú. Befizettem. Később jó címre jött, szintén panasz, elméletileg halasztó hatállyal. Jóváírták a számhordozásért járó pénzeket, előbb a V50-es korszakban, melynek a végén (a Bónusz előtt közvetlenül) szép negatív egyenlegem volt, a későbbiekben ezt nem vették figyelembe, semmi folytonosság az 1. előfizetés V50-es és Bónuszos korszaka között. Majd a Bónuszosoknál is jóváírták 3 alkalommal (havonta 1x), de csak az 1. számra, a másik kettőre nem. Az első alkalommal valamivel többet is, később a különbözetet szépen kiszámlázták külön, de semmi magyarázat, hogy ez micsoda. Nekem kellett utánajárnom.
Az első pillanatban nyilatkoztam arról, hogy teljes értékű hívásrészletezőt kérek, soha nem az jött, mindig tele X-ekkel, számok részlegesen eltakarva.
Első számlapanaszom szeptember végén benyújtva, 15 napot ígértek, sehol semmi, a későbbiekre már 30-at. Mikor oldódnak meg ezek? Majd, május 40-ben.
A 28% kedvezmény körüli hercehurcáról már ne is beszéljek.
Erre most kaptam egy üzenetet a Behajtási Csoporttól, hogy 1 napom van a tartozásom rendezésére! Úgy, hogy a számlapanaszaim elméletileg halasztó hatályúak voltak, lévén, hogy 8 napon belül nyújtottam be azokat.
Komolyan mondom, nem értem őket. A Mol csoporttal is ezt csinálják? Hogy lehet, hogy engedhet meg magának egy ekkora, (a világban) ilyen presztízssel rendelkező cég ilyen kuplerájt? Hogy engedi meg az anyacég a magyarnak, hogy így lejárassa a nevüket?


csüt. nov. 17, 2005 16:50
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 649
Tartózkodási hely: Veszprém
Hozzászólás 
Hát én csak annyi különbséget látok az árak között, hogy nem bruttóban írták ki.Pld az MMS áraknál.Vagy rosszul látom?


csüt. nov. 17, 2005 8:20
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nemhogy örülnétek, hogy levitték 5e-rel a kaució alsó határát :).

Ki nem olvasta még a november 14-én kiadott Közleményt?

Már december 15-étől (a januári ÁFA-változás miatt) ugyanazokat a bruttó díjakt kell fizentni havi szinten, mint eddig.

Ezen kívül olvasható a Közleményben egy új tétel:

Internet 50 - 1990 Ft.

Mi tehát a következtetés?

1. Ha nem szeretné, hogy Fecó bácsi p*csán rúgja Őket,hogy nem érvényesítik az ÁFA-csökkentést, akkor a havdijat megtartják a mostani szinten, de az esemény és percdíjakon viszont már érvényesíteniük kell a 20%-os ÁFÁ-t.
2. GPRS tekintetében minden marad a régiben, és bejön egy versenyképtelen Internet 50-es csomag, 1990 Ft-ért, amely adatmennyiség a konkurenciánál is ennyibe kerül, azzal a különbséggel, hogy ott még wapra is használható.
Módosítanám: a Közleménybe nem írták bele, hogy ezentúl 1 KB-os egységekben méricskélnek, kivéve az Internet 50-nél, ahol 10 KB a mérési egység az 50 MB elérése után, s a koeábbi GPRS csomagoknál csökkennek az árak.
Javaslom böngésszétek át: http://www.vodafone.hu/segithetunk/aszf ... 2_14_2.pdf

Csökkennek az MMS-árak is!
A módosítások az ÁSZF szövege alapján csak az utólag fizető (postpaid) Ügyfeleket érinti!


Szóljon, ha valaki érti :)!


szer. nov. 16, 2005 23:02
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
mz írta:
15e kaucio/db? Az szep.
15.000 Ft kaució az úgy agyrém, ahogy van!


szer. nov. 16, 2005 22:48
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
15e kaucio/db? Az szep.
En meg varom a Bonuszos levelet,ugy nez ki,3 elofizu lenne kotve,csak SIMON. Ha lesz kaucio,akkor megyunk mashova es kenjek a hajukra. (Van meg 1 tartalek lehetoseg a PGSM-nel.)

Internetes ugyfelszolgalat reakcioideje most mennyi? Nem kerdeztem bonyolult dolgokat,megis 2 hete semmi.
Bar,ha abbol indulok ki,hogy 2.5 honapja toketlenkednek egy Vitamax forgalmi kimutatas kerelmemmel,akkor nem is lepodom meg annyira. Szerintem kulon reszleg nyilt a hatarido modosito levelek megirasara.


szer. nov. 16, 2005 19:29
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 102
Hozzászólás 
Akartam kötni egy új bónuszos előfizut + 3-at a nevemre íratni, telefonok nélkül, de "hozzámvágtak" 4 x 15.000 kauciót (+ a 3 átírási ktg-e).
Én is várok 3 hónapot :-(

LML


szer. nov. 16, 2005 14:19
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
Valóban nevetséges. De ezt a nevetségességet köszönd azoknak a honfitársainknak, akik az akciós készülékek függetlenítés utáni továbbadásából tartották/tartják fenn magukat. Készüléket a Vodánál venni õrültség.
Készülék nélkül NINCS semmiféle hûség náluk, ha meg készülék kell, akkor vedd meg pre-paidben. Összességében sokkal jobban jársz, hidd el!


1. szeretném ha ki lehetne írni ezen a fórumon is, hogy kik azok a honfitársak, akik miatt ez van!

2. készülék nélkül kell megvenni, ha kauciót kér a voda, majd három hónap elteltével megvenni az áhított darabokat.


szer. nov. 16, 2005 9:24
Profil Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Murdock25 írta:
Üdv Mindenkinek!

Nekem eddig egy rossz élményem volt a Voda-val, de az elég rossz volt: nyáron részt vettem egy internet-es játékon, aminek keretében a Voda kisorsolt és lehetőséget adott egy speciális előfizetés megkötésére, aminek lényege, hogy az egy névre szóló előfizuk között ingyenes a beszélgetés (+ alacsony lebeszélhető havidíj, jó tarifák, stb.) Meg is örültem a lehetőségnek és elmentem előfizetni, 3 előfizetést szerettem volna. Egy lettem volna én, Pannon-tól átjövő ember, hozzá egy telefont is kértem volna, amit készpénzben fizettem volna. Lett volna még egy teljesen új előfizu egy családtagnak telefonnal, plusz egy előfizu páromnak, aki már vodás volt.
Mikor sor került az előfizetésre, közölték velem, hogy a Voda előfizetésekkor hitelbírálattal élhet, aminek során letéti díjat is kérhet előfizetésenként, ennek összege 0Ft/15.000Ft/20.000Ft/80.000Ft a döntéstől függően.
Gondoltam én, mint fix, rendes, hosszú ideje munkával rendelkező ember, biztos anyagi háttérrel, csak nem kérnek tőlem, vagy a legrosszabb esetben is csak a legkisebb összeget.
Mi lett az eredmény? Összesen kétszer 80.000 + 20.000 letétet kértek el tőlem a 3 előfizetésért, plusz természetesen a telefonok árát. Összesen vagy majd' 250.000Ft-ot kellett volna fizetnem. Azzal próbált nyugtatni az eladó, hogy 3 hónap után a letéti díjat jóváírják a számlámon. De könyörgöm!!! Ki a fenének kell, hogy 3 hónap után 4! évnyi előfizetési díjamat jóváírják? Mintha előre ki kellett volna fizetnem 4! évnyi havidíjat.

Sajnálom kedves Vodafone, de ez NEVETSÉGES... félig sírva, félig röhögve hagytam ott az ügyfélszolgálatost, mondván: én többet SOHA nem megyek a Voda-hoz.
Valóban nevetséges. De ezt a nevetségességet köszönd azoknak a honfitársainknak, akik az akciós készülékek függetlenítés utáni továbbadásából tartották/tartják fenn magukat. Készüléket a Vodánál venni őrültség.
Készülék nélkül NINCS semmiféle hűség náluk, ha meg készülék kell, akkor vedd meg pre-paidben. Összességében sokkal jobban jársz, hidd el!


hétf. nov. 14, 2005 23:56
Profil Privát üzenet küldése
vas-tag

Csatlakozott: hétf. nov. 14, 2005 13:19
Hozzászólások: 3
Hozzászólás 
Üdv Mindenkinek!

Nekem eddig egy rossz élményem volt a Voda-val, de az elég rossz volt: nyáron részt vettem egy internet-es játékon, aminek keretében a Voda kisorsolt és lehetőséget adott egy speciális előfizetés megkötésére, aminek lényege, hogy az egy névre szóló előfizuk között ingyenes a beszélgetés (+ alacsony lebeszélhető havidíj, jó tarifák, stb.) Meg is örültem a lehetőségnek és elmentem előfizetni, 3 előfizetést szerettem volna. Egy lettem volna én, Pannon-tól átjövő ember, hozzá egy telefont is kértem volna, amit készpénzben fizettem volna. Lett volna még egy teljesen új előfizu egy családtagnak telefonnal, plusz egy előfizu páromnak, aki már vodás volt.
Mikor sor került az előfizetésre, közölték velem, hogy a Voda előfizetésekkor hitelbírálattal élhet, aminek során letéti díjat is kérhet előfizetésenként, ennek összege 0Ft/15.000Ft/20.000Ft/80.000Ft a döntéstől függően.
Gondoltam én, mint fix, rendes, hosszú ideje munkával rendelkező ember, biztos anyagi háttérrel, csak nem kérnek tőlem, vagy a legrosszabb esetben is csak a legkisebb összeget.
Mi lett az eredmény? Összesen kétszer 80.000 + 20.000 letétet kértek el tőlem a 3 előfizetésért, plusz természetesen a telefonok árát. Összesen vagy majd' 250.000Ft-ot kellett volna fizetnem. Azzal próbált nyugtatni az eladó, hogy 3 hónap után a letéti díjat jóváírják a számlámon. De könyörgöm!!! Ki a fenének kell, hogy 3 hónap után 4! évnyi előfizetési díjamat jóváírják? Mintha előre ki kellett volna fizetnem 4! évnyi havidíjat.

Sajnálom kedves Vodafone, de ez NEVETSÉGES... félig sírva, félig röhögve hagytam ott az ügyfélszolgálatost, mondván: én többet SOHA nem megyek a Voda-hoz.


hétf. nov. 14, 2005 23:27
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Tovabbra sem kaptam meg a Vitamax forgalmi kimutatast.
Mar lassan 2.5 honapja kuldozgetik a hatarido modosito leveleket. Meddig lehet ezt meg huzni?!


hétf. nov. 14, 2005 20:21
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
Silver írta:
Én annyira szégyellem magam:

....................

Mit rontok el?


Szerintem tőlünk félnek! :mrgreen:

Kormányzati (egyházi) csomagunk eddig a számlázási csúszás kivételével korrekt.
Lehet, hogy félnek ~200 pap átkától :twisted:


vas. nov. 13, 2005 22:28
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
joanadavis írta:
küldtek üresben pár bájtot, csakhogy meglegyen az újabb határérték, és legombolhassanak rólam párszáz ungárisesz forintot...


Így van, ezenkívül már beszerezték a legújabb ügyfélvér-kicsavaró szoftverüket is...


pén. nov. 11, 2005 8:27
arany tag

Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: összeommlott világ
Hozzászólás 
a rohadt halál .........ra menjen az egész vodapereputty!
nem engedték már az mms-küldést, de gprs-en még így is fenntartottak! fogadok, küldtek üresben pár bájtot, csakhogy meglegyen az újabb határérték, és legombolhassanak rólam párszáz ungárisesz forintot...
máskor is ezt csinálják, és néha alig lehet lezárni a kapcsolatot velük, ami habzó szájú, dühöngő őrültté tud tenni egyes esetekben


csüt. nov. 10, 2005 22:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 

Idézet:
E rendszer teszi lehetővé többek közt a Partnerkártya szolgáltatást is csak úgy, mint a másodpercen alapuló számlázás bevezetését. Mindez az eddigi fél percenkénti forgalmi díj mérést felváltva jelentős költségmegtakarítást jelent az ügyfelek számára.

A vodánál hamar bedöglött az Amdocs. A Pannonnál kellett várni egy kis időt (1-2 év). Mindkét cégnél a szoftver bedöglését a másodperc alapú számlázás eltűnése jellemzi :D.


csüt. nov. 10, 2005 21:38
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
eXpesti írta:
Mert két különböző rendszer kezeli az előfizetéses és a feltöltőkártyás ügyfeleket, és erre van két különböző féle SIM, az egyik az egyik, a másik a másik rendszerbe jelentkezik be. Legalábbis a TMnál így van, ott a JAZZ és DOMINO rendszerek vannak, de gondolom a Vodánál is hasonló.

Jézusom!! Remélem a Vitamaxiknál nem lesz rendszer fejlesztés. :D


csüt. nov. 10, 2005 20:15
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 105
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Mi a francert kell uj sim ahhoz, hogy elofizusbol atmegy a juzer prepaidre?!? Dogoljek meg, keptelen vagyok logikus(!!!) magyarazatot talalni erre...


Mert két különböző rendszer kezeli az előfizetéses és a feltöltőkártyás ügyfeleket, és erre van két különböző féle SIM, az egyik az egyik, a másik a másik rendszerbe jelentkezik be. Legalábbis a TMnál így van, ott a JAZZ és DOMINO rendszerek vannak, de gondolom a Vodánál is hasonló.

Ja! Azt tudtátok, hogy míg a Voda és a PGSM "dobozos" terméket használ, addig a TM saját informatikai csapata által csinált rendszert használ?


csüt. nov. 10, 2005 18:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 105
Hozzászólás 
Wagner ur írta:
1.A vmax egy okból van: egy rokon szokott havonta felhívni és neki az ingyenes.

2.Mondjuk ez felvet még pár kérdést. A többi (külföldi) csodafone milyen számlázási rendszerrel dolgozik? Ha azok müködtek eddig, miért nem vette át azt, vagy azok közül valamelyiket?


Szia!

1. Én a helyedben kötnék egy SIMON Házimobil szerződést, akkor az ismerősöd is ingyen tudna téged felhivni továbbra is, és neked sem kerülne semmibe, mivel nincs havidíj, nincs kötelező forgalom.

2. Nem a számlázási rendszerrel van itt a baj. Hanem azzal, hogy akik üzemeltetik, azok nem értenek hozzá.


csüt. nov. 10, 2005 18:30
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
LML írta:
Én azt nem értem, hogy miért kell a magyar Vodának egy új, saját számlázási rendszer, amikor mondjuk átvehetné az anyacég (angliai Voda) rendszerét, amely gondolom sokkal jobban működik (ott nem mernek ilyen vacakot üzemeltetni), mint a magyar, meg lehet olcsóbban is kijöttek volna...

LML


Kint is Amdocs van, nem?


csüt. nov. 10, 2005 17:24
Profil
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
LML írta:
Én azt nem értem, hogy miért kell a magyar Vodának egy új, saját számlázási rendszer, amikor mondjuk átvehetné az anyacég (angliai Voda) rendszerét, ...


Csak egy okot mondok száz lehetséges közűl: mondjuk mert az baromira nem felel meg a magyar számviteli és egyéb előírásoknak!
Nálunk az eddigi saját rendszer helyett lett bevezetve a globális "csodarendszer". Had ne mondjam mekkora sz.r és mennyit szívnak vele és milyen jó duplán dolgoznia sok embernek...


csüt. nov. 10, 2005 17:09
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 102
Hozzászólás 
Én azt nem értem, hogy miért kell a magyar Vodának egy új, saját számlázási rendszer, amikor mondjuk átvehetné az anyacég (angliai Voda) rendszerét, amely gondolom sokkal jobban működik (ott nem mernek ilyen vacakot üzemeltetni), mint a magyar, meg lehet olcsóbban is kijöttek volna...

LML


csüt. nov. 10, 2005 15:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
Silver írta:
Macika írta:
Az meg a szerencsétlenségük következõ állomása, hogy idén tavasszal megint nem a megfelelõ céggel szerzõdtek, hanem olyanokkal, akik azóta sem voltak képesek rendesen beüzemelni a számlázási rendszert.


Alig várom, hogy találkozzam azzal az ismerõsömmel, aki ennek a csapatnak a mai napig tagja. ..
Ha találkozol vele, akkor a nevemben is veregesd hátba... ;)


sztem, az összes bosszús fórumtag nevében! 8)


csüt. nov. 10, 2005 14:33
Profil Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Silver írta:
Macika írta:
Az meg a szerencsétlenségük következő állomása, hogy idén tavasszal megint nem a megfelelő céggel szerződtek, hanem olyanokkal, akik azóta sem voltak képesek rendesen beüzemelni a számlázási rendszert.


Alig várom, hogy találkozzam azzal az ismerősömmel, aki ennek a csapatnak a mai napig tagja. ..
Ha találkozol vele, akkor a nevemben is veregesd hátba... ;)


csüt. nov. 10, 2005 14:14
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 83, 84, 85, 86, 87, 88, 89 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 29 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség