|
Szerző |
Üzenet |
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
McLaca írta: Tegyük hozzá, tényleg vannak olyan ügyfelek, akiknek aztán semmi sem jó - illetve direkt belekötnek mindenbe.
Üdv!
Négy évig voltam az ügyfelük, kaptak türelmi időt. A "belekötni mindenbe" ugye nem az sms-küldési folyamatos malfunction és a bekapcsoltfulltérerőnnemelérhetőszám[másik kártyával meg igen], hm?
|
csüt. nov. 24, 2005 21:23 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
club írta: Kano írta: Hát igen, ahhoz be kellene menni valamelyik képviseletbe. Az már ugye messze van a júzerünknek. Engem elhajtottak jó messzire két helyen is (DunaPlNA, Vestend), amikor SIM cserét kértem a vonalszaggatás miatt. Ismerettséget kellett bevetnem, hogy kicseréljék ingyen, hogy aztán kiderüljön, hogy tényleg a SIM miatt szaggatott a beszélgetés. De azért csak bíztassátok, hátha ma már könnyebben cserélnek simet a Vízifonnál...
Mintegy 200 m-re található meg az x megyei képviselet, és ippeg most írom, hogy 2x kicserélt kártya. Forint darabja alkalmanként, waze.
Amúgy vodafonról vodafonra hívva olyan tökéletes hangminőséget még nem tapasztaltam, ami igaz, az igaz.
Moldovát biztosan ismeritek. Van egy szösszenete, amiben azt ecseteli, hogy hiába a terülj-terülj-asztalkámon a szebbnél szebb falatok, rogyásig telve finomságokkal, de ha az egyik sarkán egy kis csészealjon csak egy kis darab kutyasz*r van, már elfordulnak az asztaltól.
|
csüt. nov. 24, 2005 21:20 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
simico írta: Kano írta: A kutya nem védi itt a Vodát de akkor talán nem a sim kártyádat kellene kicseréltetni? Főleg, hogy az általam ismert (és kvázi felügyelt) ~100 voda kártyával érdekes módon nincs ilyen gond a legkülönfélébb új telefonokban sem. De biztosan egyszerűbb mást szídni, mint tenni valamit saját érdekünkben...
2x kicserélt kártya.
|
csüt. nov. 24, 2005 21:13 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Tegyük hozzá, tényleg vannak olyan ügyfelek, akiknek aztán semmi sem jó - illetve direkt belekötnek mindenbe.
Üdv!
|
csüt. nov. 24, 2005 20:28 |
|
|
6230
platina tag
Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21 Hozzászólások: 997
|
NeoXon írta: ha meg van elegedve, akkor arrol nem szol egy szot sem, hisz az a termeszetes
mert az, hogy valaki a penzeert azt kapja, amit elvar, nem erdemel dicseretet vagy kulonosebb emlitest
igen igy igaz
egy cég akkor működik jól ha az ügyfél elégedett és nem panaszkodik
ha ez a voda esetében is így lenne akkor biztos nem lenne 69 oldal a gyalázó topikban
azt valóban nem tudjuk hogy hány elégedett ügyfél van mert aki elégedett az se nem panaszkodik se nem dícsér mert pont azt kapta a pénzéért amit elvárt
viszont ha valaki NAGYON elégedett azaz sokkal többet és jobbat kapot mint amit előzetesen elvárt a pénzéért akkor ő bizony nagyon "boldog" és örömében elmondja fűnek-fának hogy milyen jól járt (részint saját büszkeségből hogy ő jól választott részint a céget dícséri). ekkor viszont írogatna a dícsérő topikba is.
nem csak negatív szájreklám van hanem pozitív is
a topikok alapján biztos hogy sokkal kevesebb nagyon elégedett ügyfél van mint panaszkodó
|
csüt. nov. 24, 2005 20:23 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
NeoXon írta: Azt azert nem art megjegyezni, hogy a magyar ember mentalitasa olyan - bar nem tudom, lehet hogy mas nemzeteke is, en csak ezt tapasztalom - hogy ha valami nem tetszik neki, akkor rogton jelzi, es anyaz, viszont ha meg van elegedve, akkor arrol nem szol egy szot sem, hisz az a termeszetes. Emiatt nem is lehet elvarni, hogy egy dicsero topikban ezrevel legyenek hozzaszolasok, mert az, hogy valaki a penzeert azt kapja, amit elvar, nem erdemel dicseretet vagy kulonosebb emlitest...
Teljes mértékben egyet értek veled. Én sem tudom, hogy máshol hogy van, de a magyar ember mindenben csak a negatívumot látja meg.
|
csüt. nov. 24, 2005 19:27 |
|
|
6230
platina tag
Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21 Hozzászólások: 997
|
megabo írta: A Vodafonnak jelen pillantaban 1.784.000 ügyfele van.
Ebből az 1.784.000 ügyfélből hány ügyfélnek van internet-hozzáférése?
Ezekből hány ember ismeri a Terminál Fórumot?
Szóval az nem 50 / 1.784.000 hanem 50 / egy kb 10.000 körüli szám.
|
csüt. nov. 24, 2005 19:11 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
megabo írta: A Vodafonnak jelen pillantaban 1.784.000 ügyfele van. Ahogy számolgattam ebbe a fórumba irogatt max 50 ember akinek baja van a Vodafone-nal és az üf szolgálatra és a márkaüzletekbe is befut pár ezer panasz havi szinten.
Az a havi pár ezer panasz a 1.784.000 sim kártyához képest nem is olyan rossz.
Bizonyitott tény ha egy emberrel valami negativ dolog történik,főleg szolgáltatás iparban,akkor azt kb. 5ször annyi embernek adja tovább mint amikor jó dolog történik vele.
Ezt gondold át még egyszer...
|
csüt. nov. 24, 2005 19:02 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Havi párezer az rengeteg!
Ráadásul nem ugyanazoknak van minden hónapban bajuk, hanem mindig másoknak, így a párezerből pár tízezer, százezer lesz. Szóval lassan nem lesz olyan, akinek ne lett volna valami baja a Vodával, csak sokan nem jelentik be a hibát, hanem inkább kártyát, telefont cserélnek, mert nem tudják/nem akarják szolgáltatói hibaként értelmezni a dolgot.
Üdv!
|
csüt. nov. 24, 2005 18:10 |
|
|
megabo
vas-tag
Csatlakozott: hétf. nov. 07, 2005 10:59 Hozzászólások: 2 Tartózkodási hely: Budapest
|
A Vodafonnak jelen pillantaban 1.784.000 ügyfele van.
Ahogy számolgattam ebbe a fórumba irogatt max 50 ember akinek baja van a Vodafone-nal és az üf szolgálatra és a márkaüzletekbe is befut pár ezer panasz havi szinten.
Az a havi pár ezer panasz a 1.784.000 sim kártyához képest nem is olyan rossz.
Bizonyitott tény ha egy emberrel valami negativ dolog történik,főleg szolgáltatás iparban,akkor azt kb. 5ször annyi embernek adja tovább mint amikor jó dolog történik vele.
|
csüt. nov. 24, 2005 17:13 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Kano írta: Hát igen, ahhoz be kellene menni valamelyik képviseletbe. Az már ugye messze van a júzerünknek.
Engem elhajtottak jó messzire két helyen is (DunaPlNA, Vestend), amikor SIM cserét kértem a vonalszaggatás miatt. Ismerettséget kellett bevetnem, hogy kicseréljék ingyen, hogy aztán kiderüljön, hogy tényleg a SIM miatt szaggatott a beszélgetés. De azért csak bíztassátok, hátha ma már könnyebben cserélnek simet a Vízifonnál...
|
csüt. nov. 24, 2005 13:45 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
simico írta: Kano írta: A kutya nem védi itt a Vodát de akkor talán nem a sim kártyádat kellene kicseréltetni? Főleg, hogy az általam ismert (és kvázi felügyelt) ~100 voda kártyával érdekes módon nincs ilyen gond a legkülönfélébb új telefonokban sem. De biztosan egyszerűbb mást szídni, mint tenni valamit saját érdekünkben... Hát igen, ahhoz be kellene menni valamelyik képviseletbe. Az már ugye messze van a júzerünknek.
|
csüt. nov. 24, 2005 12:23 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Kano írta: A kutya nem védi itt a Vodát de akkor talán nem a sim kártyádat kellene kicseréltetni?
Főleg, hogy az általam ismert (és kvázi felügyelt) ~100 voda kártyával érdekes módon nincs ilyen gond a legkülönfélébb új telefonokban sem. De biztosan egyszerűbb mást szídni, mint tenni valamit saját érdekünkben...
|
csüt. nov. 24, 2005 10:41 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
VonBraun írta: Védjed csak, védjed. Úgy jön ide, hogy amikor a voda kártya van a telefonban, akkor rendszeresen ez megy, amikor egy másik szolgáltatóé, akkor meg nem.
A kutya nem védi itt a Vodát de akkor talán nem a sim kártyádat kellene kicseréltetni?
|
csüt. nov. 24, 2005 10:08 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
McLaca írta: Na most már írjon valaki hasonló bakit a Pannonról is, nehogy már ő legyen a kivétel Üdv!
Egy tarifacsomagváltás után nem tudtam sms-t küldeni minden megfelelő beállítás ellenére. Az ügyfélszolgálaton meg lecseszett egy férfi, hogy miért gondolom én azt, hogy az csak úgy megy, nincs megrendelve [!] az sms-szolgáltatás. Én: ...?....
Ő: igen, nekik kéne bekapcsolni automatikusan, de eddig még elfelejtették.
|
csüt. nov. 24, 2005 7:15 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
simico írta: VonBraun írta: Újraindult a telefonom, minden resetelt rajta. Amikor visszaállítottam a régi beállításokat, egy vadonatúj wap-profilt találtam benne. Ez csak így megy a vodafonnál? Jóni jó, de mondjuk egy jóváhagyandó kérdést feltehetne előtte a telefon, hogymondjuk: Biztosan csak én nem látom át a nagy sátáni összeesküvést, de mi a f.sz köze van a vodának mindehhez? A pokoli operátor reset-elte a telód a központból, meg ő rakott rá új wap profilt távolból, vagy mi? Komolyan nem értem hogyan jön ide a voda...
Védjed csak, védjed. Úgy jön ide, hogy amikor a voda kártya van a telefonban, akkor rendszeresen ez megy, amikor egy másik szolgáltatóé, akkor meg nem.
|
csüt. nov. 24, 2005 7:11 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ööö... Vodafone Live szoftver?
Üdv!
|
csüt. nov. 24, 2005 0:33 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Napfolttevékenység!
|
csüt. nov. 24, 2005 0:00 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
VonBraun írta: Újraindult a telefonom, minden resetelt rajta. Amikor visszaállítottam a régi beállításokat, egy vadonatúj wap-profilt találtam benne. Ez csak így megy a vodafonnál? Jóni jó, de mondjuk egy jóváhagyandó kérdést feltehetne előtte a telefon, hogymondjuk:
Biztosan csak én nem látom át a nagy sátáni összeesküvést, de mi a f.sz köze van a vodának mindehhez? A pokoli operátor reset-elte a telód a központból, meg ő rakott rá új wap profilt távolból, vagy mi? Komolyan nem értem hogyan jön ide a voda...
|
szer. nov. 23, 2005 22:30 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Na most már írjon valaki hasonló bakit a Pannonról is, nehogy már ő legyen a kivétel
Üdv!
|
szer. nov. 23, 2005 18:24 |
|
|
NeoXon
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 246
|
reaxol írta: Egyébként véleményem szerint, bár nem vagyok szakértő, a Vodánál inkább informatikai problémák vannak, mint hang- és adatátviteli, lásd a sok számlaproblémát, számlainfó, Rendelő szolgáltatások behalását és hasonlókat. Tudtommal a Vodánál nagyobb hálózati leállás még nem nagyon volt, mert annak nagy visszhangja lett volna, ellenben a TM-nál '98 telén összeomlott egy egész napra a hálózat az egész országban, de erre már kevesen emlékeznek.
Kisse OFF:
Azert nem csak a Vodanal voltak szamlazasi problemak. Szeretik elfelejteni az emberek, hogy anno kb. 2000-2001 tele kornyeken mekkora bug volt a Westel szamlazasi rendszereben. Jomagam is - bar rostellem mondani - jopar orat telefonaltam ingyen kihasznalva a Westel rendszerenek egy kritikus hibajat (aki nem emlekezne, ha lemerult egyenleggel probaltal hivast inditani, a gephang bemondta, hogy nincs mar fedezet a kartyan, de ha jo 10-15x ujraprobaltad gyors utemben, akkor bekapcsolt, es siman lehetett beszelni, tokeletesen ingyen).
Mivel ez az oriasi hiba nem az ugyfelek, hanem a szolgaltato karara volt, nem anyazik erte senki. Pedig nevetseges egy hiba volt, az akkor mar evek ota mukodo szolgaltato halozataban, es hogy mindaddig egy technikusnak sem tunt fel...
|
szer. nov. 23, 2005 18:21 |
|
|
NeoXon
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 246
|
6230 írta: és nyílván annak is oka van hogy a vodadícsérő topikban 17 oldal van a vodagyalázó topikban pedig 68 oldal. annak ellenére hogy a két topik nyitása közt csak egy 1 hó differencia van.
Azt azert nem art megjegyezni, hogy a magyar ember mentalitasa olyan - bar nem tudom, lehet hogy mas nemzeteke is, en csak ezt tapasztalom - hogy ha valami nem tetszik neki, akkor rogton jelzi, es anyaz, viszont ha meg van elegedve, akkor arrol nem szol egy szot sem, hisz az a termeszetes. Emiatt nem is lehet elvarni, hogy egy dicsero topikban ezrevel legyenek hozzaszolasok, mert az, hogy valaki a penzeert azt kapja, amit elvar, nem erdemel dicseretet vagy kulonosebb emlitest...
|
szer. nov. 23, 2005 18:16 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Pontosan! Próbáld csak ki!
|
szer. nov. 23, 2005 16:14 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
mz írta: Tapasztalataim szerint: Jelenleg nem kapcsolható: Ki van kapcsolva a teló. Átmenetileg nem kapcsolható: Be van kapcsolva teló és pl. lemész a pincébe, ahol nincs térerő, ekkor mondja ezt.
Sztem is.Azért,mert amikor kikapcsolod,akkor szépen közli a központtal,hogy akkor én most el,ne keress.
De ha véletlenül elmegy a térerő(lemész pincébe/alagútba),akkor a központ csak azt látja,melyik cellában voltál utoljára,ott fog keresni.Ha ott nem vagy,akkor keres máshol is (ezért tart több ideig egy ilyen embert felhívni) és ha sehol sem talál,akkor mondja be,hogy átmenetileg nem kapcsolható.
|
szer. nov. 23, 2005 15:36 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
VonBraun írta: Az milyen jelenség, hogy a hívott számnál más-más hangbemondás jelenik meg, akár egy fél órán belül is: A hívott szám jelenleg nem kapcsolható. Próbálja meg a hívást később. A hívott szám átmenetileg nem elérhető. Próbálja meg stb.
Ne nyelvtanilag közelítsünk, hanem technikailag.
Tapasztalataim szerint: Jelenleg nem kapcsolható: Ki van kapcsolva a teló. Átmenetileg nem kapcsolható: Be van kapcsolva teló és pl. lemész a pincébe, ahol nincs térerő, ekkor mondja ezt. vizsla1 írta: Ugyanakkor helyesbítésre szorul a mai Közlemény két táblázatában a 1751-re vonatkozó hívásdíjak, mert a Díjszabás A. részének 7. pontjára és B. részének 5 pontjára utaló sorok ellentétes hívásdíjat közölnek.
Úgy lenne korrekt, ha végre lenne már előfizusoknak egy Vitamax Onlinehoz hasonló cucc, ahol le lehetne kérdezni az egyenleget ingyenesen.
Jól látom, hogy akkor Vitamaxnál ezentúl 43Ft lesz az egyenleg lekérdezés?
|
szer. nov. 23, 2005 15:11 |
|
|
Maxxx22
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Maxxx22 írta: Sziasztok! Remélem valaki tud segíteni. Elküldtem az mms szót a 1270-re, jött a válasz hogy aktiváltam a szolgáltatást. Azóta néha kapok egy mms-t a vodától, rámegyek hogy fogadom, és akkor kiírja hogy "ismeretlen előfizető". Mellesleg nem tudok mms-t küldeni
Erre semmit nem tudtok reagálni?
|
szer. nov. 23, 2005 14:08 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Az utóbbo fél évben történtek után egyetlen szóval tudnám jellemezni azt, ami a Vodánál megy: anarchia.
Üdv!
|
szer. nov. 23, 2005 11:20 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Az milyen jelenség, hogy a hívott számnál más-más hangbemondás jelenik meg, akár egy fél órán belül is:
A hívott szám jelenleg nem kapcsolható. Próbálja meg a hívást később.
A hívott szám átmenetileg nem elérhető. Próbálja meg stb.
Ne nyelvtanilag közelítsünk, hanem technikailag.
----
Gyalázó:
Szombat reggel küldtem egy sms-t pannonról vodafonra, értesítővel. Hétfőn délután kapta meg, bár közben beszéltünk is egymással.
A másikat, amit szombaton küldtem, soha nem kapta meg. De eddig legalábbis még nem.
Újraindult a telefonom, minden resetelt rajta. Amikor visszaállítottam a régi beállításokat, egy vadonatúj wap-profilt találtam benne. Ez csak így megy a vodafonnál? Jóni jó, de mondjuk egy jóváhagyandó kérdést feltehetne előtte a telefon, hogymondjuk:
kívánja-e megváltoztatni a több mint egy éve használt beállításait a telefon alapból bénának számító üzemi szintjére, és kíván-e egy tök ismeretlen wap-profilt beállítani, amit javaslunk, mert a régivel nem fog menni a wap, amit kétszer levontunk, de csak egyszer használhatja fel, a másik árát gyógyszerre költjük. Igen/Nem.
Ja, és valamitől aktív lett az augusztusban kikapcsolt hangpostám, amit akkor szintén önszorgalomból kapcsoltak be.
Stb.Stb.Stb.
Ez már egy kicsit sok a jóból.
Júniustól tegnap jött meg a Bónuszos levél, közben már elláttam a családot [6 kártya] részint pannonos, részint westeles kártyákkal.
|
szer. nov. 23, 2005 8:54 |
|
|
szabo
ezüst tag
Csatlakozott: szomb. júl. 09, 2005 14:52 Hozzászólások: 91
|
Skynet.
Én úgy jártam anno 3éve,hogy vettem a Plazaban egy Vitamaxot+T65öt.
Be akartam aktiválni a GPRS Wap-ot, és kikapcsoltatni a hangpostát.
Azt mondta az üsz,hogy nem tudja,mert még nem vagyok a rendszerben, próbáljam újra holnap.
Attól kezdve 5 napon keresztül hivogattam őket, válasz uagyanaz, de próbáljam meg én elfaxolni a szolgáltatási szerződésem, mert a Plazaból még nem kapták meg.
6.napon elfaxoltam.
Újrapróbálkozás semmi.
Na a 9.napon mondom a lyánynak,hogy ezután a hívás után a fogyasztóvédelemhez megyek.
Erre kapcsolt a kiemelt-hez, onnan a rendszergazdához.
Na az mondja,hogy a hangpostát ki tudja kapcsolni renszerszinten de a gprst-nem tudja beaktiválni a rendszerben,mert az a menupont szürke, mivel én nem is vagyok nyilvántartva sehol. :)))
Ok. lemondtam a vodáról, levagytok ejtve, kártya érvényesség lejár, kuka.
De !!! attól kezdve egy fillért nem költöttem erre a sim-re mégis él és hivható volt 3évig. Csak elcsesztem,mert roamingolni akartam vele, na azután kikapcsolták, valszeg adott valami hibajelzést a nemlétező Sim-em :)))
|
szer. nov. 23, 2005 8:50 |
|
|
kisember
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 674 Tartózkodási hely: idegösszeomlás széle
|
weinmaker írta: Amúgy van egy internetes figyelõ programjuk, ami azt gyûjti össze, hogy mikor miket írnak róluk, és állítólag jókat röhögnek rajta.
Akkor ezt olvassátok:
Tessék vizsla1-t lektorként (is) alkamazni, mert úgy tűnik, hogy az a pár ember, akinek az aláírása rákerül egy ÁSZF-re, s.z.a.r.u.l végzi a munkáját. Write olnly?
|
szer. nov. 23, 2005 8:37 |
|
|
weinmaker
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 41
|
Nagy kaki ez az egész vodafone. Az én ügyemben sem történt semmi (mondjuk nem is vártam). 2x felhívtak 2 órán belül és el kellett mondanom, hogy mi volt a probléma, meg hogy nagyon sajnálják. Végül is mindegy, szerintem senkinek nincsenek illóziói a vodával kapcsolatban. Amúgy van egy internetes figyelő programjuk, ami azt gyűjti össze, hogy mikor miket írnak róluk, és állítólag jókat röhögnek rajta. Akárhogy is nézzük és mondjuk, hogy Európába tartunk, ez még keményen a balkán és sokáig az is marad. Sajnos csak addig vagy érdekes a cég számára, amíg meg nem veszed az előfizetést, utánna meg le vagy tojva.
|
szer. nov. 23, 2005 8:28 |
|
|
grafikus
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 649 Tartózkodási hely: Veszprém
|
A dec.22-től érvényes SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS KÖZLEMÉNYEK-ben, már nincs is benn az 1990.-ft-os 50MB-os NET díjcsomag.Lehet, hogy csak ezt is véletlenül hagyták ki?Vagy meggondolták magukat.
|
szer. nov. 23, 2005 8:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ma adtak ki egy Közleményt, amiben többek között kitértek a Duett és Duett Max-ra is: a havi díjat helyesbítették 2375-re.
De az Európát nem említették, tehát az december 14-től 3125 -Ft lesz?
Ugyanakkor helyesbítésre szorul a mai Közlemény két táblázatában a 1751-re vonatkozó hívásdíjak, mert a Díjszabás A. részének 7. pontjára és B. részének 5 pontjára utaló sorok ellentétes hívásdíjat közölnek.
|
kedd nov. 22, 2005 23:43 |
|
|
Maxxx22
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Sziasztok!
Remélem valaki tud segíteni.
Elküldtem az mms szót a 1270-re, jött a válasz hogy aktiváltam a szolgáltatást.
Azóta néha kapok egy mms-t a vodától, rámegyek hogy fogadom, és akkor kiírja hogy "ismeretlen előfizető". Mellesleg nem tudok mms-t küldeni
|
kedd nov. 22, 2005 22:59 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
skynet írta: ...ha a saját alkalmazottainak ez a véleménye a cégről, az nem túl sok jót árul el szvsz... És még sokan másoknak...
Ismerősöm tavasszal lett vodás, azóta annyit szívott, hogy kétszer is meggondolom, ér-e ennyit a jó ár.
Üdv!
|
hétf. nov. 21, 2005 19:40 |
|
|
savaria
arany tag
Csatlakozott: csüt. nov. 25, 2004 10:34 Hozzászólások: 198
|
Aha. És az MMS-en kivül mi változik? GPRS dijak? Tényleg drágul a duett? Sajna nincs netem, mobilrol vagyok...
|
hétf. nov. 21, 2005 18:42 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
6230 írta: ami viszont érint... ha jól olvastam akkor csak POST-PAID esetében csökkent az MMS ára viszont PRE-PAID (vitamax) csomagoknál marad változatlan az MMS ára... menjenek a.... Azért valamivel jobban meg kéne különböztetni a havonta előfizetésért 1-2-3 meg több ezer Ft-okat fizetőket és a pre-paideseket. Több szolgáltató is beleesett már abba a hibába, hogy az előfizetőit, akiktől havonta fix apanázst kapnak, akkor is, ha nincs forgalmuk (ergo nincs költsége a szolgáltatónak rajtuk) elkezdték nem szeretni.
Ez nagy hiba...
|
hétf. nov. 21, 2005 17:49 |
|
|
6230
platina tag
Csatlakozott: szer. ápr. 06, 2005 15:21 Hozzászólások: 997
|
érdekes... de engem nem érint
ami viszont érint... ha jól olvastam akkor csak POST-PAID esetében csökkent az MMS ára viszont PRE-PAID (vitamax) csomagoknál marad változatlan az MMS ára... menjenek a....
és ha jól olvastam akkor a 0681 számok ahova akár 750 forintért is lehet küldeni egy db smst a voda szerint NEM SZÁMÍTANAK EMELT DÍJAS szolgáltatásnak. szerinte csak a 0690 számok emeltdíjasok. ez is jó...
a weboldalon viszont a 0681 is emelt díjas szolgáltatások közé van sorolva
keverik ám a dolgokat rendesen
|
hétf. nov. 21, 2005 16:28 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Hehe, ÁSZF 1. melléklet, Díjszabás
10. oldal
A Vodafone Házimobil tarifái.
Hívásdíjak Vodafone hálózaton belül és más mobilhálózatba (percenként) Bármely időszakban 49
Következő sor:
Hívásdíjak vezetékes és más mobil hálózatba (percenként)
Csúcsidőben 9,9
Csúcsidőn kívül és hétvégén 5,9
Eldönthetem, melyiket választom?
Tényleg ekkora a fejetlenség????
|
hétf. nov. 21, 2005 15:33 |
|
|
savaria
arany tag
Csatlakozott: csüt. nov. 25, 2004 10:34 Hozzászólások: 198
|
Ebydr! Leirnád pontosan mi változik dec 14.töl? Köszi!
|
hétf. nov. 21, 2005 15:01 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Nem-nem. Akár 20, akár 25% ÁFA-t számolok az árakra, sehogy nem jönnek ki a régi gprs net tarifák.
Amúgy a Házimobil elírásnál az van, hogy hálón kívül 9,9 Ft, egy sorral odébb ugyanerre meg az, hogy 49 Ft/perc.
Kicsit olyan, mintha az egész Vodafone szabira ment volna, és egyetlen egy ember intézne mindent odabent...
|
hétf. nov. 21, 2005 10:28 |
|
|
grafikus
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 649 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Szerintem ezek a régi árak csak lehagyták a 25%-is Áfá-t róla. :)Mint a wapnál.
|
hétf. nov. 21, 2005 8:08 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Jól látom, hogy dec. 14-től 3125 ft a Duett és a Duett Max havidíja is? Ez nem elírás? Akkor ezentúl mitől társkártyák ezek? Furcsa, hogy a havidíjak emelkednek, az mms árak csökkennek.
Hoppá, a Házimobil tarifákat elírták! Telefonáljatok 9,9 ft-ért dec. 14-től!
1 Gb internet pedig dec. 14-től az eddigi 13.000 ft helyett 11.025 ft-ba kerül.
|
hétf. nov. 21, 2005 2:36 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
reaxol írta: Nézd én elhiszem amit mondasz, de be kell látnod, hogy ha ez tömeges probléma lenne, akkor tele lennének vele a fórumok, meg a sajtóban is hallottál volna róla, főleg, hogy BPről van szó. Én azt tudom elképzelni, hogy vagy a telefonoddal, vagy a SIM kártyáddal lehet valami probléma. Próbáld meg másik telcsiben kipróbálni a kártyát, vagy a telcsidben egy másik Vodás kártyát kipróbálni. Pl. a 0660 idejében is pár embernek volt ilyen problémája, amit leirsz, én meg a két év alatt nem tapasztaltam semmi problémát, valószinüleg ott a telefonokkal lehetett valami probléma.
Bele fáradtam már a sok problémába. Furcsa, hogy a P910i mindig rossz, ha a Vodafone kártya van benne, és mindig jó ha T-Mobile kártya van benne. Furcsa, hogy ha Vodafone MMS-t kapok akkor megjön többször legutóbb 18-szor jött meg, ha meg T-Mobile kártya van benne, akkor csak egyszer.
Nincsen kedvem felhívni a 1270-et, mert csak hárítanak, és hülyeségeket beszélnek. Múltkor is amikor felhívtam őket ezzel az MMS-sel, hogy van valamilyen gond, mert többször megkapom, ilyneket mondott:
Biztosan a másik fél készülékevel van a probléma. Ekkor én, hogy akkor miért kaptam meg többször azt az MMS-t is amit a Vodafone küldött ki annak ellenére, hogy nem kérek reklám MMS-ket és SMS-ket sem. Akkor biztosan rosszul van beállítva a szerver címe. Mondom én, hogy ha ez lenne, akkor nem, hogy 18-szor hanem egyszer sem jönne meg. De azért ellenőrízzük le, lám jó volt a szerver címe. Jah és abszurd lett volna, mert ők küldték el a beállításokat! Akkor biztosan az én készülékem a rossz. Biztosan, akkor miért nem tapasztalom ezt T-Mobile kártyával? Az már hab a tortán, hogy nem tudtam múltkor küldeni MMS-t, jelzem a beállításokat ők küldték ki. Elvileg jók!
Az fel sem merült a hölgynél, hogy esetleg az ő rendszerükben van a hiba. Jah és a küldö is minden esetben Vodafone volt.
Lehet, hogy csak nálam van ez a rossz hangminőség, de engem nem érdekel, ha mindenkinek rossz a hangminősége, és nekem jó, de fordítva sem. Nem akarok önzőnek tünne, de inkább azt mondom, hogy engem nem vigasztal ha mindenkinek jóm és nekem rossz. Ugyan úgy engem nem vigasztal ha más csak egyszer kapja meg az MMS-ket
A Vodafone hozzáállását jellemzi, hogy amikor legelőször vettem Vodafone SIM kártyát, anno előfizetéssel nulla forinttal és azt hiszem nulla forint volt az előfizetési díj is. Felhívogatták az embereket, hogy ki lehet próbálni őket minden féle retorzió nélkül. Ekkor bementem és kértem egy ilyen kártyát. Hazamentem és beraktam a telefonba, de nem működött. Visszavittem másnap és rámértek, és lám rossz a kártya. Erre, hogy fizessek az új kártyáért. Igaz csak jelképes 1 Ft-ot, de akkor is. Ők adnak nekem rossz kártyát és én még fizessek is Nevetséges, mondtam is a kiszolgálónak, ő is mondta, hoyg szerinte is inkorekt, de ez a Vodafone
|
vas. nov. 20, 2005 11:22 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Soockit írta: Budapesten 11. és a 14. kerületben vagyok nagyon sokat és itt tapasztaltam, de volt hasonló tapasztalatom a 5. és 8. kerületben is.Elég sokat telefonálok, most jelen pillanatban (ami kb 2-2,5 hónapja lett lenullázva) a bejövő 20 óra 43 perc, kimenő pedig 25 óra 42 perc. Kb. havonta ezen a telefonomon 20 órát beszélgetek. Tehát nem mondhatni, hogy néha tapasztaltam.
Nézd én elhiszem amit mondasz, de be kell látnod, hogy ha ez tömeges probléma lenne, akkor tele lennének vele a fórumok, meg a sajtóban is hallottál volna róla, főleg, hogy BPről van szó. Én azt tudom elképzelni, hogy vagy a telefonoddal, vagy a SIM kártyáddal lehet valami probléma. Próbáld meg másik telcsiben kipróbálni a kártyát, vagy a telcsidben egy másik Vodás kártyát kipróbálni.
Pl. a 0660 idejében is pár embernek volt ilyen problémája, amit leirsz, én meg a két év alatt nem tapasztaltam semmi problémát, valószinüleg ott a telefonokkal lehetett valami probléma.
|
vas. nov. 20, 2005 10:44 |
|
|
Blamazs
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 152
|
Sziasztok!
VPOP-s kormyanyzati csomaggal rendelkezo illetok tapasztalatara lennek kivancsi. Amiota az uj szamlazasi rendszer van, azota nem volt honap, hogy jo szamlat kuldtek volna ki. Az hogy az osszeg joval magasabb a megszokottnal, holott kedvezobb percdijakat kaptunk az egy dolog, dehogy az elofizetesi dijat mindig duplan szamlazzak ki az azert mar sok.
Mit tegyunk szerintetek? En mar azon gondolkodom, hogy visszaadom az elofizetesemet, mert publikus csomaggal is jobban jonnek ki mint ezzel.
Draga vodafone, nagyon elhagytatok magatokat, kicsit erdemes lenne mar osszekapni a dolgaitokat.
Ja annyi meg az egeszhez, hogy penteken kaptuk meg a szamlat vagyis 18-an es a szamlazarasunk elozo ho 25-en van. Ez rohejes szerintem.
Udv:Balazs
|
vas. nov. 20, 2005 10:31 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
reaxol írta: Hát nem tudom. Én egyszer voltam már 2 évig Vodafoneos, most ismét az vagyok és amivel a Vodánál biztos, hogy nincs baj, az a hangszolgáltatás+az SMS, nálam mindig tökéletesen működött és mindig értettem a másik szavát még akkor is mikor a GPRS internet sz*rrá terhelte az egész hálózatot, de ilyet még senkitől nem hallottam, mint amit te panaszolsz. Szerintem nálad valami lokális(torony, cella)hiba lehet. Egyébként véleményem szerint, bár nem vagyok szakértő, a Vodánál inkább informatikai problémák vannak, mint hang- és adatátviteli, lásd a sok számlaproblémát, számlainfó, Rendelő szolgáltatások behalását és hasonlókat. Tudtommal a Vodánál nagyobb hálózati leállás még nem nagyon volt, mert annak nagy visszhangja lett volna, ellenben a TM-nál '98 telén összeomlott egy egész napra a hálózat az egész országban, de erre már kevesen emlékeznek.
Budapesten 11. és a 14. kerületben vagyok nagyon sokat és itt tapasztaltam, de volt hasonló tapasztalatom a 5. és 8. kerületben is.
Elég sokat telefonálok, most jelen pillanatban (ami kb 2-2,5 hónapja lett lenullázva) a bejövő 20 óra 43 perc, kimenő pedig 25 óra 42 perc. Kb. havonta ezen a telefonomon 20 órát beszélgetek.
Tehát nem mondhatni, hogy néha tapasztaltam.
|
szomb. nov. 19, 2005 23:55 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Nemcsak 6230 kaphat kényszerpihenõt személyeskedésért, jelezném...
Ő mondta, hogy megy hajóra, én csak érdeklődtem...
|
szomb. nov. 19, 2005 23:55 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
6230 írta: hogyan és hol kaphatok ingyen percet vitamax esetében? szeretném tudni mert akkor kérek én is
"ahhoz képest, mint amennyit a pani nyújt ugyanannyi pénzért."
|
szomb. nov. 19, 2005 23:53 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Soockit írta: Ez számomra elfogadhatatlan. Annyira rosszak a beszélgetések minősége, hogy azok a percek kidobott percek, mert 5 szóból egyet ha értek. Jó hozzá tartozik, hogy ehez mondjuk hozzá jön a külső zaj is. Ha az nem lenne akkor lehet, hogy érteném amit mond az illető, de ugyan olyan külső zaj mellett a T-Mobile tökéletes. Erre mondom én, hogy lehet venni a Tesco sajtpultjából 700-800 Ft/Kg-os sajtot, ami nem is sajt, hanem élelmiszerkészítmény. Vagy lehet venni 1000-1100 Ft/Kg-os áron sajtot, ami legalább látott tejet.
Hát nem tudom. Én egyszer voltam már 2 évig Vodafoneos, most ismét az vagyok és amivel a Vodánál biztos, hogy nincs baj, az a hangszolgáltatás+az SMS, nálam mindig tökéletesen működött és mindig értettem a másik szavát még akkor is mikor a GPRS internet sz*rrá terhelte az egész hálózatot, de ilyet még senkitől nem hallottam, mint amit te panaszolsz. Szerintem nálad valami lokális(torony, cella)hiba lehet.
Egyébként véleményem szerint, bár nem vagyok szakértő, a Vodánál inkább informatikai problémák vannak, mint hang- és adatátviteli, lásd a sok számlaproblémát, számlainfó, Rendelő szolgáltatások behalását és hasonlókat.
Tudtommal a Vodánál nagyobb hálózati leállás még nem nagyon volt, mert annak nagy visszhangja lett volna, ellenben a TM-nál '98 telén összeomlott egy egész napra a hálózat az egész országban, de erre már kevesen emlékeznek.
|
szomb. nov. 19, 2005 23:37 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 30 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|