|
Szerző |
Üzenet |
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
Szernénységem rászánta magát, hogy a 2000 eleje ota meglevö domino kártyáját átváltja havidijas elöfizura. Regisztrálás a domino központban, másnap csaj hiv, kérdez, igen akarom az elöfizut, nem nincs állando munkahelyem. Erre olyat szol, hogy akkor 40.000Ft kaucio. Az eddigi hüséges ügyfél üzeni a trémobilnak, hogy anyátok.
|
szer. nov. 23, 2005 15:06 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
392MHz írta: mi marad ki? és miben változik még?
Az egyes előfizetések elszámoló lapjai eddig ugye elkülönítve voltak egymástól, azaz 1 lapra csak 1 előfizetés díjai kerültek. Mostantól folytatólagosan lesznek az előfizetések, azaz egy lapra 3-5 előfizetés díjai is rákerülhetnek. Így ugyan kevesebb papír kell a számlához, ez akár pozitívum is lehetne. Viszont szinte még minimális tagolás sincs az előfizetések között, teljesen egybefolyik az egész. Ráadásul ha valamelyik kolléga kikéri a saját számláját, akkor szórakozhatok a fénymásolón a kitakargatással, hiszen az adatvédelem miatt nem láthatja mások számláinak összegét. Az egyes előfizetéseken belül is eddig jól elkülöníthetően tagolva voltak a havi díjak, a forgalmi díjak és a kedvezmények. Ez sincs többé, az egész egybefolyik.
Előfizetések összesítő lapja: eddig ez ugye úgy nézett ki, hogy volt több oszlop, nevesül hívószám, nettó havi díjak, nettó forgalmi díjak, nettó egyéb díjak, stb, nettó összesen, bruttó összesen. Egy sor - egy előfizetés. Na az új összesítőben két adat van csak: hívószám, nettó összesen. És egy sorban három előfizetés szerepel a háromhasábos oldalelrendezés miatt. Ráadásul az első hasáb nettó összesenjei néhány mm-re vannak csak a következő hasáb hívószámaitól, így phaszán összefolyik a két össze nem tartozó adat. Az csak hab a tortán, hogy a pénzügynek önmagában a nettó összesen nem elég (például adományvonalak felhívása áfamentes, ez eddig megjelent az összesítőben, ezután nem és bukik a könyvelés, stb).
A tételes hívásrésletezők nagyjából változatlanok (legalábbis azt nem néztem meg alaposabban), a végén az elszámolás is változik, az viszont engem már kevésbé érdekelt (eddig is mindenféle ki tudja honnan és mi alapján kiszült hülye összegek is szerepeltek, ezután más sorrendben lesznek, továbbra sem fogok tudni kiigazodni rajta).
Ezt múltkor még csak véleményezésre mutatták meg, hogy mit szólnánk egy ilyen változáshoz (persze jól lehúztam a francba ezt a hülyeséget), ere most kiderült, hogy lesz.arják a véleményeket, jövő hónaptól már ez lesz és kész.
|
szer. nov. 23, 2005 13:15 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Egymilliárdra tett szert jogtalanul a T-Mobile
A Nemzeti Hírközlési Hatóság (NHH) Tanácsa a T-Mobile Magyarország Távközlési Részvénytársaságot visszamenőleges elszámolásra kötelezte és 150 millió forintra bírságolta, mert a szolgáltató tényleges nagykereskedelmi összekapcsolási átlagára magasabb volt a Tanács által júliusban meghatározott szintnél és ezzel megkárosította a többi szolgáltatót.
A T-Mobile, mint jelentős piac erejű (JPE) szolgáltató jogsértő magatartásával korlátozta a hatékony versenyt, nem felelt meg az üzleti tisztesség követelményének, és a többi szolgáltató indokolatlan többlet kiadásokra kötelezésével súlyosan sértette az elektronikus hírközlési tevékenységet végzők érdekeit.
Az NHH Tanácsa szeptember közepén jelentette be, hogy a piac zavartalan működése érdekében felügyeleti vizsgálatot indít a T-Mobile Magyarország Rt.-nél, mivel megítélése és a rendelkezésére álló adatok szerint a társaság nem megfelelően érvényesíti nagykereskedelmi összekapcsolási áraiban a Tanács júliusi határozatában megállapított átlagárat.
A Tanács a felügyeleti vizsgálat során megállapította, hogy a T-Mobile a meghatározott szintnél magasabb átlagdíjat alkalmazott, mivel a beszédcélú hívásvégződtetési szolgáltatást az általa kialakított csúcsidős és csúcsidőn kívüli díjakkal számítva percenként 1,43 forinttal magasabb átlagdíjon nyújtotta az NHH Tanácsának júliusi határozatában megállapított 27,17 Ft/percnél. Az NHH Tanácsa által vizsgált június-szeptemberi időszakban ezzel az árszinttel számolva a T-Mobile az előírt átlagdíjhoz képest közel 900 millió forint jogosulatlan árbevételt ért el a többi szolgáltató és a fogyasztók kárára.
A Tanács ezért kötelezi a T-Mobile-t, hogy az érintett szolgáltatókkal haladéktalanul számoljon el, és a szolgáltatást olyan csúcsidős és csúcsidőn kívüli díjakon nyújtsa, amelyek megfelelnek a határozatában megállapított átlagdíjnak. A T-Mobile jogsértő magatartásával az NHH Tanácsának júliusi határozatát és az Elektronikus hírközlési törvény (Eht.) céljait és alapelveit is megsértette, amiért az NHH Tanácsa az Eht.-ban foglaltak szerint maximum a társaság éves árbevételének 0,5 százalékára rúgó bírságot vethet ki. A Tanács a T-Mobile által elkövetett jogsértés súlyát mérlegelve hozta meg döntését, ami egyben azt jelenti, hogy az NHH Tanácsa fennállása során a legnagyobb összegű bírságot szabta ki. A Tanács a jövőben is nagy súlyt helyez arra, hogy a tisztességes piaci verseny érdekében a szolgáltatókkal betartassa a határozataiban foglaltakat. Az NHH Tanácsa ezért azt is újra vizsgálni fogja, hogy a jelen határozatában foglaltakat betartják-e.
Az NHH Tanácsa januári határozatában a három magyarországi mobiltelefon társaságot, mint egyaránt jelentős piaci erejű szolgáltatót a költségalapú díjak alkalmazására kötelezte és kimondta, hogy a megállapításra kerülő új végződtetési átlagdíjakat 2005. május 25-től kell alkalmazni.
A júliusi határozatok szerint május 25-től a 2004. decemberi átlagos végződtetési díjakhoz képest a T-Mobile Magyarország Rt.-nek és a Pannon GSM Távközlési Rt.-nek egyaránt 10,38 százalékkal, a Vodafone Magyarország Rt.-nek pedig 16,48 százalékkal kellett csökkentenie a hálózatába érkező hívások átlagos végződtetési díját.
A Tanács a korábbi szabályozástól eltérően átlagdíjakat állapított meg, ez a megoldás ugyanis nagyobb rugalmasságot biztosít a szolgáltatók számára, mint a korábbi gyakorlat, amikor a csúcs- és csúcsidőn kívüli díj külön-külön volt szabályozva. A határozatok szerint május 25-től a T-Mobile-nak 27,17 Ft/perc, a Pannon GSM-nek 29,44 Ft/perc, a Vodafone-nak pedig 32,61 Ft/perc végződtetési átlagdíjat kell alkalmaznia.
Forrás: Napi Online
|
szer. nov. 23, 2005 12:29 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
-vadaszg- írta: Ismeri valaki a Mátrix díjcsomagot?
Igen, itt az egyetemen ez van, de nem egy van, hanem vagy 5, különböző lebeszélhetőségekkel.
|
kedd nov. 22, 2005 17:21 |
|
|
.
ezüst tag
Csatlakozott: vas. nov. 13, 2005 18:58 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: ...
|
simico írta: Bocs, de a Mátrix az kvázi egy "gyűjtőfogalom", a vállalati ügyfelek, kiemelt csoportok, stb, is mind "Mátrix" néven futnak. A tényleges percdíjak meg az egyedileg kialkudott kedvezmények alapján egyediek. És természetesen csak az adott csoport tagjai tudják egymást 0 Ft-os percdíjért hívni (ha kérik ezt az opciót), nem az összes ilyen ügyfél. Természetesen Önnek a fentiekben teljesen igaza van.
|
kedd nov. 22, 2005 12:11 |
|
|
392MHz
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 882
|
simico írta: A trémobilnál jövõ hónaptól új számlakép van, azaz máshogy fog kinézni a számla (kiemelt vállalati ügyfeleknek biztosan, egyéni ügyfeleket nem tudom). Természetesen az új (szerintem) sokkal rosszabb az eddiginél, átláthatatlanabb, (számomra) lényegi infókat kihagynak belõle, stb. Az elmúlt 1 évben eddig minden változás negatív irányba ment a trénél...
mi marad ki?
és miben változik még?
|
kedd nov. 22, 2005 12:07 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
A trémobilnál jövő hónaptól új számlakép van, azaz máshogy fog kinézni a számla (kiemelt vállalati ügyfeleknek biztosan, egyéni ügyfeleket nem tudom). Természetesen az új (szerintem) sokkal rosszabb az eddiginél, átláthatatlanabb, (számomra) lényegi infókat kihagynak belőle, stb. Az elmúlt 1 évben eddig minden változás negatív irányba ment a trénél...
|
kedd nov. 22, 2005 11:30 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Bocs, de a Mátrix az kvázi egy "gyűjtőfogalom", a vállalati ügyfelek, kiemelt csoportok, stb, is mind "Mátrix" néven futnak. A tényleges percdíjak meg az egyedileg kialkudott kedvezmények alapján egyediek. És természetesen csak az adott csoport tagjai tudják egymást 0 Ft-os percdíjért hívni (ha kérik ezt az opciót), nem az összes ilyen ügyfél.
|
kedd nov. 22, 2005 11:15 |
|
|
.
ezüst tag
Csatlakozott: vas. nov. 13, 2005 18:58 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: ...
|
-vadaszg- írta: erről mesélnél, hogyan lehet 300 fős mátrixot ?:) illetve a számla kinek a nevére jön? a dolgozóéra vagy saját? Tehát van egy valamilyen szempont szerint verbuválódott csapat ( általában nem küzd senki megélhetési nehézségekkel közülük ), annak van egy agilis, a témát némileg ismerő vezetője aki kijárja a minél jobb feltételeket a szolgáltatónál. Ez már önmagában is sarkallja az új emberkéket a csapatba kerüléshez, ami viszont csak és kizárólag ajánlással lehetséges.
Az előfizetést át kell engedni a csapat bejegyzett nevére aki lesz az előfizető, a kártya használója maradhat a számlafizető. Az egész a gyakorlatban úgy néz ki, hogy ugyanúgy, ugyanokkor és ugyanarra a névre jön a kevesebb összegről szóló számla.
Ennek nem is a gyalázóban volna a helye.
|
hétf. nov. 21, 2005 22:10 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
. írta: -vadaszg- írta: mit gondoltok? megéri? most pannonos vagyok...[/b] Ez nem kérdéses mit kell gondolni. Meg kell kötni. Én már 300 fős mátrixos csoportról is hallottam.
erről mesélnél, hogyan lehet 300 fős mátrixot ?:)
illetve a számla kinek a nevére jön? a dolgozóéra vagy saját?
|
hétf. nov. 21, 2005 21:44 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
hmatyas írta: mármint 3e fő felett ennyi lenne? vagy mennyi a min emberke?
kb 3000 ember dolgozik a t-mobilnál illetve ebbe tartoznak akik matrixban vannak...
|
hétf. nov. 21, 2005 21:43 |
|
|
.
ezüst tag
Csatlakozott: vas. nov. 13, 2005 18:58 Hozzászólások: 73 Tartózkodási hely: ...
|
-vadaszg- írta: mit gondoltok? megéri? most pannonos vagyok...[/b] Ez nem kérdéses mit kell gondolni. Meg kell kötni. Én már 300 fős mátrixos csoportról is hallottam.
|
hétf. nov. 21, 2005 21:40 |
|
|
hmatyas
arany tag
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30 Hozzászólások: 174
|
mármint 3e fő felett ennyi lenne? vagy mennyi a min emberke?
|
hétf. nov. 21, 2005 21:29 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
nettó árak:
előf díj 100%-ban lebeszélhető: 1500 ft
HB: 14 ft
Vezetékes: 14 ft
HK: 32
sms:
HB: 12
pannon: 18
voda: 19,80
40 free sms, mp alapú számlázás
ÜHSZ2 szolgáltatás: havi 200 ft
csoportin belül 0 ft
beleértve a dolgozókat, illetve a matrix többi tagját... ~ 3000 ember
mit gondoltok? megéri? most pannonos vagyok...[/b]
|
hétf. nov. 21, 2005 21:25 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
Ismeri valaki a Mátrix díjcsomagot?
Ilyet köthetnék. ahogy néztem kb olyan mint a voda bónusz...
|
hétf. nov. 21, 2005 21:21 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
Macika írta: evbalazs írta: Nem vagyok érintett, de nem értem miért nem lehet annak a pár száz embernek ezután is ingyen adni az értesítőt, vagy valami reális kompromisszumot kötni (pl. havi 200 sms ingyen, többi fizetős, stb.).
Ha jól tudom, a hálón belüli sms nem kerül túlságosan sokba a szolgáltatóknak.... Sokezren vagyunk, nem párszázan. Mindenesetre egy elegáns 'havi100ingyen', 'havi200ingyen' beleférhetett volna... Ahogy a Pannonnál meg is csinálták.
En irtam a T-nek egy "kedves" levelet errol a "humanus" kis lepesrol...
Igazabol nem varok kulonosebb reakciot, de ha esetleg tobben reklamalunk akit zavar, hogy igy kicsesznek a regi ugyfelekkel, akkor talan lesz vmi foganatja
|
vas. nov. 20, 2005 0:40 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Soockit írta: reaxol írta: Én a DajcsTelekomot egyébként akkor gyűlöltem meg, mikor megszüntették Magyarország egykori legjobb mobilszolgáltatóját a 0660-at. Pedig szó volt róla, hogy digitalizálják, kár érte Ez azért elég erős kijelentés, nekem minden eszembe jut a 0660-ról csak nem a minőség. Ez természetesen értehtő volt, maga a technológia volt a hibás, hogy csak olyan minőségű volt a hangátvitel, nem a cég hibája volt.
Hát ja... A mai körülményekhez és technikához képest egy rakás sz*rnak tűnhet. Viszont abban az időben, mikor az NMT technológiát tervezték és népszerü volt, a csúcstechnológiát képviselte. De az is igaz, hogy a 0660-nál kihoztak belőle amit csak lehet, még az SMS küldést/hívószámkijelzést is megoldották, pedig ez elvileg nem volt megvalósítható. Ráadásul végig megmaradt maximális ügyfélközpontú, elegáns szolgáltatóként. Reklámjai mind ötletesek, kreatívak voltak, előfizetői felé rengeteg akcióval és szolgáltatással, partnerprogrammal és előfizetői újsággal (Mobilkapcsolat) kedveskedett. Ebben az értelemben értem én a legjobb jelzőt.
Irtam is róluk egy cikket mikor megszntek, itt elolvashatod:
http://www.gsmport.hu/?r=116
Tervezték, hogy digitalizálják egy GSM450-es hálózatot hoznak lértre, aztán mikor megvette a DT a Matávot akkor első intézkedéseként megszüntette a céget...
|
szomb. nov. 19, 2005 12:37 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
Nekem raadasul nem 2 forint a havi szamlam. De ugy tunik baromira nem erdekli oket, hogy ezutan mashol koltom majd el...
|
szomb. nov. 19, 2005 12:34 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
reaxol írta: Én a DajcsTelekomot egyébként akkor gyűlöltem meg, mikor megszüntették Magyarország egykori legjobb mobilszolgáltatóját a 0660-at. Pedig szó volt róla, hogy digitalizálják, kár érte
Ez azért elég erős kijelentés, nekem minden eszembe jut a 0660-ról csak nem a minőség. Ez természetesen értehtő volt, maga a technológia volt a hibás, hogy csak olyan minőségű volt a hangátvitel, nem a cég hibája volt.
|
szomb. nov. 19, 2005 12:12 |
|
|
peteraxx
arany tag
Csatlakozott: hétf. júl. 19, 2004 22:01 Hozzászólások: 180 Tartózkodási hely: Budapest
|
Macika írta: evbalazs írta: Nem vagyok érintett, de nem értem miért nem lehet annak a pár száz embernek ezután is ingyen adni az értesítőt, vagy valami reális kompromisszumot kötni (pl. havi 200 sms ingyen, többi fizetős, stb.).
Ha jól tudom, a hálón belüli sms nem kerül túlságosan sokba a szolgáltatóknak.... Sokezren vagyunk, nem párszázan. Mindenesetre egy elegáns 'havi100ingyen', 'havi200ingyen' beleférhetett volna... Ahogy a Pannonnál meg is csinálták.
nagyon mérges vagyok a t-mobile-ra. nem lehet így packázni ősrégi előfizetőkkel! Ne az idióta platina pontokat nyomassák, hanem a real kedvezményt ennyi év után.
|
szomb. nov. 19, 2005 12:06 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Macika írta: Sokezren vagyunk, nem párszázan. Mindenesetre egy elegáns 'havi100ingyen', 'havi200ingyen' beleférhetett volna... Ahogy a Pannonnál meg is csinálták.
Szia!
Én voltam 0660-as, ott is volt ilyen, ráadásul ott nemcsak a feladót és az emailcimet küldte a rendszer hanem az email elejét is küldte, ami belefért a 160 karakterbe. Ott úgy volt megoldva, hogy az első X db SMS-t kiszámlázták ez volt kb. 5-600Ft, ezen felül pedig teljesen ingyenesek voltak az értesítő SMSek, kvázi havidíjat kellett fizetni. Ezt el is tudnám fogadni a mostani helyzetben, egy szavam nem lenne, de hogy így döntöttek én is úgy döntöttem, hogy a maradék két kártyámat is viszem a Vodához. Ez a nevetséges 25-30 ingyenes értesítő meg egy vicc. Ebben a paTkány Mobilban már semmi nincs meg az egykori Westelből, az eltünt a névvel együtt.
Én a DajcsTelekomot egyébként akkor gyűlöltem meg, mikor megszüntették Magyarország egykori legjobb mobilszolgáltatóját a 0660-at. Pedig szó volt róla, hogy digitalizálják, kár érte
|
szomb. nov. 19, 2005 11:31 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
én is többek között az e-mail értesítő miatt használtam a domino kártyámat.
Ha a T-percek nem marad meg jövőre, valószínűleg kipróbálom a számhordozást...
|
szomb. nov. 19, 2005 11:04 |
|
|
hmatyas
arany tag
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30 Hozzászólások: 174
|
Lmegyek...
Idáig ez volt az egyik plusz amit kaptam mindig is westeltől, ami maradásra késztetettt. Lehet, hogy ha egyszer 3Gs telot veszek, akkor már eme szolgáltatót _nem_ fogom választani. Ez az uj vezetés kedvezmények megvonása és **** ( mert valljuk be ez az) nagyon nem tetszik. Kiváncsi vagyok ezután hogy mit fognak elvenni, hogy magasabb legyen a profit.. De ha ezt hiszik, hogy a kedvezmények megvonása noveli a profitot, akkor nagyon tévednek. Talán minden menedzser oktatáson elmondják ( nem vagyok az, csak hallottam), hogy a kedvezmények elvonása a legrosszabb amit tehet egy fonok. de remélhelőg hamarosan észhez térnek, és nem ilyen kis apro dolgokon szeretnének sporolni.
|
szomb. nov. 19, 2005 10:12 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Sokezer mínusz egyen, ugyanis a Domino kártyám egyenlegfelhasználási ideje időközben lejárt, és úgy döntöttem, hogy a továbbiakban nem kívánom feltölteni...
Tény, hogy nem rajtam gazdagodott meg a T, de ha nekik nem kell az (akármennyi) pénzem, akkor nem kell, nem erőszak...
|
szomb. nov. 19, 2005 7:31 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
evbalazs írta: Nem vagyok érintett, de nem értem miért nem lehet annak a pár száz embernek ezután is ingyen adni az értesítőt, vagy valami reális kompromisszumot kötni (pl. havi 200 sms ingyen, többi fizetős, stb.).
Ha jól tudom, a hálón belüli sms nem kerül túlságosan sokba a szolgáltatóknak.... Sokezren vagyunk, nem párszázan.
Mindenesetre egy elegáns 'havi100ingyen', 'havi200ingyen' beleférhetett volna...
Ahogy a Pannonnál meg is csinálták.
|
szomb. nov. 19, 2005 2:45 |
|
|
evbalazs
arany tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 15:20 Hozzászólások: 126 Tartózkodási hely: Győr
|
Nem vagyok érintett, de nem értem miért nem lehet annak a pár száz embernek ezután is ingyen adni az értesítőt, vagy valami reális kompromisszumot kötni (pl. havi 200 sms ingyen, többi fizetős, stb.).
Ha jól tudom, a hálón belüli sms nem kerül túlságosan sokba a szolgáltatóknak....
|
pén. nov. 18, 2005 22:04 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
reaxol írta: .gúnár. írta: Ez van. Jó, végülis őket is meg lehet érteni valahol, nem védeni akarom őket, csakhát a mai e-mail forgalom és a westel900.net bevezetése korabeli forgalom között van némi különbség, ami jelentős terhelést jelentene, ha változtatás nélkül futna tovább. És akkor az aktív kártyákról még nem is beszéltünk, ami halmozott forgalomnövekedést hoz. A módszerek azonban nem mindig humánusak sajnos. Persze, maximálisan megértem őket. Végülis azzal a pár @westel900.net-es emailt használó emberrel miért is ne lehetne kib*szni ilyen erős piaci versenyben... Valóban hatalmas összeg lehet azt a párszáz SMSt kiküldeni, tuti belerokkannának a kb. 100milliárdos adózott nyereség mellett, ha ez így folytatódna... Egyébként én is hasonló jót fogok tenni a paTkányMobillal, még a maradék két kártyámat is átviszem a Vodához, nehogy szegényeknek mégtöbb veszteséget okozzak azzal, hogy náluk vagyok előfizető... Éljenek a hűséges ügyfelek:(
Szerintem ennek a jo par tizezer ugyfelnek ha csak a fele otthagyja oket ezutan akkor mar nem terul meg eme kedves bujtatott aremeles!
Legalabb is remelem ez fog tortenni...
|
csüt. nov. 17, 2005 23:12 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
nyuszy írta: Beszéltünk ma erről MEB kollégával. Engem azért baromira zavarna (ha nem csak az sms értesítőre használtam volna), hogy egyik pillanatról a másikra megszüntetik a mailcímemet. Nem egy embert ismerek, akinek @westel900.net-es az üzleti címe, ez van rajta a névjegyén vagy akár a kamionja ponyváján... A T-online miért tudja azt megcsinálni, hogy a régi ügyfeleknek a mai napig működnek nem csak a @axelero.hu, hanem a @matavnet.hu címei is?
Az se lesz örökké. Valahol azt írták pölö, amikor a t-online végű email címem (is) lett, hogy 2 évig biztosítják a régit.
|
csüt. nov. 17, 2005 21:15 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
.gúnár. írta: Ez van. Jó, végülis őket is meg lehet érteni valahol, nem védeni akarom őket, csakhát a mai e-mail forgalom és a westel900.net bevezetése korabeli forgalom között van némi különbség, ami jelentős terhelést jelentene, ha változtatás nélkül futna tovább. És akkor az aktív kártyákról még nem is beszéltünk, ami halmozott forgalomnövekedést hoz. A módszerek azonban nem mindig humánusak sajnos.
Persze, maximálisan megértem őket. Végülis azzal a pár @westel900.net-es emailt használó emberrel miért is ne lehetne kib*szni ilyen erős piaci versenyben... Valóban hatalmas összeg lehet azt a párszáz SMSt kiküldeni, tuti belerokkannának a kb. 100milliárdos adózott nyereség mellett, ha ez így folytatódna...
Egyébként én is hasonló jót fogok tenni a paTkányMobillal, még a maradék két kártyámat is átviszem a Vodához, nehogy szegényeknek mégtöbb veszteséget okozzak azzal, hogy náluk vagyok előfizető... Éljenek a hűséges ügyfelek:(
|
csüt. nov. 17, 2005 20:11 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Ez van. Jó, végülis őket is meg lehet érteni valahol, nem védeni akarom őket, csakhát a mai e-mail forgalom és a westel900.net bevezetése korabeli forgalom között van némi különbség, ami jelentős terhelést jelentene, ha változtatás nélkül futna tovább. És akkor az aktív kártyákról még nem is beszéltünk, ami halmozott forgalomnövekedést hoz. A módszerek azonban nem mindig humánusak sajnos.
|
csüt. nov. 17, 2005 18:25 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
.gúnár. írta: deejay27 írta: A vodanal marad az ingyenes az sms ertesites remelem... A nem részletes értesítés biztos ingyenes marad egy darabig, a részletes meg bevezetése óta 3 ft.
"SMS értesítés:
A „t-email plusz” havidíjba foglalt 25 darab SMS értesítésen túl a további értesítéseket rendkívül kedvező áron fogadhatja a t-email szolgáltatás keretében. A t-email értesítő SMS üzenetek ára november 1-től mindössze bruttó 10 forint"
Tobb szaz email-nel nem mindegy a kulonbseg a 3ft-hoz kepest sem!!!
Oruljunk egyutt a "rendkivul kedvezo" arnak
|
csüt. nov. 17, 2005 17:57 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
deejay27 írta: A vodanal marad az ingyenes az sms ertesites remelem...
A nem részletes értesítés biztos ingyenes marad egy darabig, a részletes meg bevezetése óta 3 ft.
|
csüt. nov. 17, 2005 17:28 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
.gúnár. írta: BÖLYING írta: A régebbi - korábban @westel900.net végződésű - e-mail címek automatikusan nem alakulnak át, azok 2006. február 1-jétől megszűnnek. Felhívjuk a figyelmét, hogy ha szeretné felhasználó nevét megtartani, lehetőség van azt igénybe venni t-email, vagy t-email plusz szolgáltatásainkkal.
Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, illetve, hogy az 1 Mbyte tárhelyű e-mail fiók, már elavultnak számít a jelenlegi környezetben.
No comment... Nekem 1MB is jó volt egy Mailboxszal, vagy egy Primpostával kombinálva.
En azt tartom felhaboritonak, hogy en szeretnem eldonteni azt, hogy igenybe veszem-e az uj, korszeru email szolgaltatast, vagy maradok az elavult, osdi, regi 1Mb-os rendszernel. Ami regota mar t-email neven fut!
Nem is rendelheto 2003 ota mar.
Ne a szolgaltato dontson helyettem!
En amugy is csak tenyleges levelezesre hasznaltam amire boven eleg volt az 1Mb.
A vodanal marad az ingyenes az sms ertesites remelem...
|
csüt. nov. 17, 2005 17:10 |
|
|
MEB
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 128 Tartózkodási hely: 'zugGSMbót'
|
blueye írta: simico írta: BÖLYING írta: Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, [/i]
Ebben csak az az érdekes, hogy a @westel900.net címek le lettek képezve @t-email.hu-ra is. Szóval ez a névváltásos dolog csak kamu. Maga a megszűnésről tájékoztató levélben is @t-email.hu címmel szerepelünk, holott ez @westel900.net-es cím eredetileg. Viszont nem is kaptam SMS értesítőt, pont ezért, a levél érkezéséről!
Szóval,átváltottam a westel900.net-ről a t-email.hu-ra! Vagyis nem: ugyanis a telszám@wes... címem február 1-től megszűnik. Választanom kellett egy usernevet és lett egy új t-s emilfiókom...
Én úgy gondoltam ezt a váltást,hogy marad a telszám-kukac-t-email.hu csak éppen fizetős lesz az értesítő.De nem!
Viszont: webes felületen nagyon sokféleképpen lehet variálni az értesítés feltételeit,ki is lehet teljesen kapcsolni! Valszeg'ezt is fogom tenni,mivel úgyis egész nap megy a net...
|
csüt. nov. 17, 2005 16:43 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
BÖLYING írta: A régebbi - korábban @westel900.net végződésű - e-mail címek automatikusan nem alakulnak át, azok 2006. február 1-jétől megszűnnek. Felhívjuk a figyelmét, hogy ha szeretné felhasználó nevét megtartani, lehetőség van azt igénybe venni t-email, vagy t-email plusz szolgáltatásainkkal.
Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, illetve, hogy az 1 Mbyte tárhelyű e-mail fiók, már elavultnak számít a jelenlegi környezetben.
No comment...
Nekem 1MB is jó volt egy Mailboxszal, vagy egy Primpostával kombinálva.
|
csüt. nov. 17, 2005 16:29 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
simico írta: BÖLYING írta: Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, [/i]
Ebben csak az az érdekes, hogy a @westel900.net címek le lettek képezve @t-email.hu-ra is. Szóval ez a névváltásos dolog csak kamu. Maga a megszűnésről tájékoztató levélben is @t-email.hu címmel szerepelünk, holott ez @westel900.net-es cím eredetileg.
Viszont nem is kaptam SMS értesítőt, pont ezért, a levél érkezéséről!
|
csüt. nov. 17, 2005 15:29 |
|
|
deejay27
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 36 Tartózkodási hely: Bp
|
Kiszamoltam ha napi 25-30 sms ertesitot kapok email-rol, az havi 8000-9000 ft plusz koltseg! Ez eleg btutalis aremeles a Tre reszerol... Lassan lejar a husegem, 100%, hogy 9 ev utan otthagyom oket!
Ennyit a huseges regi elofizetok megbecsuleserol!
A mobilpiac telitodesehez kozeledeve ilyen idiota lepeshez csak gratulalni tudnek
|
csüt. nov. 17, 2005 12:50 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
nyuszy írta: A T-online miért tudja azt megcsinálni, hogy a régi ügyfeleknek a mai napig működnek nem csak a @axelero.hu, hanem a @matavnet.hu címei is?
Azért, mert azzal a lépéssel a régi ügyfeleinek felét azonnal el is veszítené
Mi is azért vagyunk még náluk, mert a céges e-mail cím még a régi, amint megváltoztatnák, mi is a szolgáltatót...
|
kedd nov. 15, 2005 15:54 |
|
|
hmatyas
arany tag
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 8:30 Hozzászólások: 174
|
nyuszy írta: Beszéltünk ma erről MEB kollégával. Engem azért baromira zavarna (ha nem csak az sms értesítőre használtam volna), hogy egyik pillanatról a másikra megszüntetik a mailcímemet. Nem egy embert ismerek, akinek @westel900.net-es az üzleti címe, ez van rajta a névjegyén vagy akár a kamionja ponyváján... A T-online miért tudja azt megcsinálni, hogy a régi ügyfeleknek a mai napig működnek nem csak a @axelero.hu, hanem a @matavnet.hu címei is?
nekem is van, és engem is nagyon bosszant. lehet a domain regisztrácion szeretnének sporolni (elvégre ez már tul nagy tétel egy ekkora cégnek...
|
kedd nov. 15, 2005 15:51 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Beszéltünk ma erről MEB kollégával.
Engem azért baromira zavarna (ha nem csak az sms értesítőre használtam volna), hogy egyik pillanatról a másikra megszüntetik a mailcímemet.
Nem egy embert ismerek, akinek @westel900.net-es az üzleti címe, ez van rajta a névjegyén vagy akár a kamionja ponyváján...
A T-online miért tudja azt megcsinálni, hogy a régi ügyfeleknek a mai napig működnek nem csak a @axelero.hu, hanem a @matavnet.hu címei is?
|
kedd nov. 15, 2005 15:48 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
BÖLYING írta: Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, [/i]
Ebben csak az az érdekes, hogy a @westel900.net címek le lettek képezve @t-email.hu-ra is. Szóval ez a névváltásos dolog csak kamu.
Maga a megszűnésről tájékoztató levélben is @t-email.hu címmel szerepelünk, holott ez @westel900.net-es cím eredetileg.
|
kedd nov. 15, 2005 14:35 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
BÖLYING írta: .[/b]
No comment...
Az 1 MB valóban nem sok (főleg a gmail-hez képest ), de én már rendszeresen kaptam levelet a rendszertől, hogy megtelt a fiókom, akkor is, ha 500 Kb volt benne.
Én 10 Ft-ot sem fogok adni azért, hogy az újabb Viagra ajánlatról érkező e-mailről tájékoztatást kapjak.
|
kedd nov. 15, 2005 12:23 |
|
|
BÖLYING
vas-tag
Csatlakozott: hétf. okt. 17, 2005 19:42 Hozzászólások: 6
|
A régebbi - korábban @westel900.net végződésű - e-mail címek automatikusan nem alakulnak át, azok 2006. február 1-jétől megszűnnek. Felhívjuk a figyelmét, hogy ha szeretné felhasználó nevét megtartani, lehetőség van azt igénybe venni t-email, vagy t-email plusz szolgáltatásainkkal.
Tájékoztatjuk, hogy a változások oka többek között az, hogy a Westel nevet már nem használja vállalatunk, illetve, hogy az 1 Mbyte tárhelyű e-mail fiók, már elavultnak számít a jelenlegi környezetben.
No comment...
|
kedd nov. 15, 2005 11:31 |
|
|
glad
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 445 Tartózkodási hely: néha itt, néha ott
|
Komolyan mondom már elismerésel adóztam az új T reklámra, hogy végre nem az a steril életszerütlen maszlagot nyomják, hanem képesek valami újra (Zénó vs. kamera).
De látom korai volt:
http://index.hu/homar/index.php?title=l ... &tb=1&pb=1
|
csüt. nov. 10, 2005 19:18 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nekem az elso honapban sem volt ingyenes, a SIM vasarlasakor az uzletben aktivaltattam, s levontak a szazast. Bournie hsz.-et se hagyd figyelmen kivul!
|
csüt. nov. 10, 2005 9:21 |
|
|
Maxxx22
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Köszi vizsla, lehet hogy erről van szó.
Akkor ezek szerint az első hónapban ingyenes volt, utána meg fizetni kell érte?
|
csüt. nov. 10, 2005 8:31 |
|
|
Bournie
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 411
|
Maxxx22 írta: Egy hétig nem használtam a dominó kártyámat, és most már nem küld a T sms-t a nem fogadott hívásokról. Tudja valaki hogy miért van ez?
Vagy csak az utolsó két napon nem volt hívásod, mert ugye csak 48 óráig tárolja...
|
csüt. nov. 10, 2005 8:29 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A hivasertesito prepaideseknek havi 100 Ft. Nem lehet, hogy pont ebben az egy hetben volt a fordulonap?
|
csüt. nov. 10, 2005 8:21 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
New-man írta: "Tök jó", hogy Macika lezárta a ingyenes SMS értesítő (westel900.net-es e-mailről) témát, legalább egy linket rakhatott volna, hogy hol van ez kitárgyalva. Átlapoztam a T-gyalázót szept közepétől, ott nem láttam "kitárgyalva néhány hete" (joc_).
Rendszeresen olvasom a fórumot, de csak most láttam ezt az infót (az új topikban), azért nem árt néha ezt-azt kiemelni, nem?
Annyiban rosszul emlékeztem, hogy nem a gyalázóban, hanem a dicsérőben (egy másik intézkedés kapcsán) jött elő: reaxol Szer. Nov. 02, 2005 12:34 pm hsz kapcsán. De az sem az első volt már.
|
csüt. nov. 10, 2005 7:39 |
|
|
Maxxx22
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 271 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Egy hétig nem használtam a dominó kártyámat, és most már nem küld a T sms-t a nem fogadott hívásokról. Tudja valaki hogy miért van ez?
|
csüt. nov. 10, 2005 7:04 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 20 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|