Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: szomb. nov. 16, 2024 13:44



Hozzászólás a témához  [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 152  Következő
VODAFONEGYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
...
Aham, értem.

Igazság szeritn nem tudom mihez kezdjek. Azt csak úgy túl egyszerűnek tartanám, ha megúsznák annyival, hogy befizetem a 13 ezret. Itt azért fel kéne hozni az ügyintézés milyenségét is.
Kíváncsian várom a magyarázó levelüket is. Remélem nem csak egy nyamvadt csekket küdenek. Az mindennek a teteje lenne.


vas. jan. 08, 2006 17:32
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
A borítékon a dátum 3 nappal későbbi volt, mint a telefon napja. Ráadásul úgy mondták neki, hogy a valós összegről küldenek csekket. Ha már az előzőt beborítékolták volna (és később adták volna postára, ahol pecsét), akkor eszerint küldtek volna mégegyet a jó összegről. De nem küldtek :), csak mégegy telefonra.

Üdv!


vas. jan. 08, 2006 17:15
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
Az egy másik eset, amikor kiderült, hogy 13 ezerrel túlszámláztak, ezt telefonban közölték, hogy levonják a megreklamált számlából a 13 ezret, erre egy hét múlva ugyanúgy kiküldték a 24 ezerről szóló csekket. Szóval így lett ennyi :)
Nálam sem lesz másként, mivel a számla már a postán hever. S nem hiszem, hogy odaszólna a voda a postásoknak, hogy hé bontsátok már fel a levelet, és írjátok át 13 ezerre. Szóval némileg elboríthatta a harag a barátnődet, hogy nem gondolkozott, s nyugodtan felhívhatta volna a 1270-e, s tanácsot kérhetett volna, hogy na most akkor mi van? S a humanoid elmondta volna Neki, hogy fizesse be biankón, vagy menjen márkaboltba, vagy utalja át bankon keresztül.

S pont emiatt, Nálam sem postán lesz befizetve, hanem már el van indítva az átutalás a banknál.


vas. jan. 08, 2006 17:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Vizsla írta:
A 24-13 ezer meg hogy lett 24 ezer????
Az egy másik eset, amikor kiderült, hogy 13 ezerrel túlszámláztak, ezt telefonban közölték, hogy levonják a megreklamált számlából a 13 ezret, erre egy hét múlva ugyanúgy kiküldték a 24 ezerről szóló csekket. Szóval így lett ennyi :)

zoolee01 meg úgy látszik, még nem hallott az 1-2-3 éves hűségről, ami bizony jódarabig nem ereszti el az embert, hibáa nem OK neki a Voda.

Üdv!


vas. jan. 08, 2006 16:52
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Landsmann írta:
Kártyást meg azért, mert ellenszenvesek. :)
Most csökkentettek árakat a City-nél és a VitaMAX Regularnál, s nem is reklámozzák, s gyalázós reklámjuk sincs. Azért ellenszenvesek tehát, mert nincs cseszegetős reklámjuk :twisted: ?



Nem azért. Csak úgy. :twisted: Pannonnál van 2 számlásom meg 3 kártyás. Az egyik számlásból kártyás lesz majd. De mind marad az eredeti szolgáltatójánál.


vas. jan. 08, 2006 16:40
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Kártyást meg azért, mert ellenszenvesek. :)
Most csökkentettek árakat a City-nél és a VitaMAX Regularnál, s nem is reklámozzák, s gyalázós reklámjuk sincs. Azért ellenszenvesek tehát, mert nincs cseszegetős reklámjuk :twisted: ?


vas. jan. 08, 2006 16:37
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Azt hiszem pont a Bónuszról recsegett a pofa. 2400 Ft havidíj teljesen lebeszélhető másodperc alapon. Végülis ennyi volt a lényegi információ a mondandójában. Ahogy itt olvasgattam az infókat, Vodától számlást semmi pénzért. Kártyást meg azért, mert ellenszenvesek. :)


vas. jan. 08, 2006 16:32
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: La Hongrie
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Szemét vagyok :?: :twisted:

Nem. Én egy sikertelen Bónusz-próbálkozás után döntöttem a Pannon mellett, amikor a Családi Csomag bejött, nem kis részben azért, mert a család jórészt pannonos. Amikor meg akartam kérdezni, hogy mennyi a hűségfelmondás díja, válasz helyett átkapcsoltak egy spinéhez, aki elkezdett nekem a Bónuszról hadoválni, mire közöltem, hogy a WestEnd-ben dolgozó ostoba liba munkatársnőjük miatt nem kötöttem Bónuszt. Erre közölte, hogy sajnálja. Mondtam: én is, pedig nem is... :twisted:

(by Darth Smoke)


vas. jan. 08, 2006 16:15
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Miért nem mondtad neki, hogy a fórumokat olvasva úgy kaka a voda ahogy van, a számlázás meg mégnagyobb fos, úgyhogy csak akkor váltanál, ha dealer/mol/posta stb... kártyát kapnál... :)


vas. jan. 08, 2006 16:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólás 
Pénteken hívtak a Vodától (Pannonos a számom), hogy lenne egy ajánlatuk a számomra. Telefonszámomat valamilyen Pepsis sms-es játékból tudják. (Tényleg játszottam, a kupak belsejében lévő számot kellett egy 70-es számra küldeni.) Kérdezi a pofa, alkalmas-e hogy most mondja el az ajánlatát. Mondom, halljuk. Feltett néhány kérdést, majd elmondta az ajánlatát. Kérdezte, ha egy másik szolgáltató jobb ajánlattal állna elő, váltanék-e. Mondom nem tartom valószínűnek. Megegyeztünk, hogy postán kiküldi a tájékoztatót, ha meggondolom magam akkor a levéllel menjek be egy márkaképviseletre és ott nyélbe üthetjük az üzletet.
Mikor felhívott és elmondta hogy mit akar, már akkor tudtam, akármit ígér, nem fog kelleni. Sőt, akkor sem, ha postán kiküldi a tájékoztatót. De mivel nem szeretem őket, úgy voltam vele, had ketyegjen a telefonszámlája, meg had költsenek postaköltségre. :twisted:
Szemét vagyok :?: :twisted:


vas. jan. 08, 2006 16:12
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Darth Smoke írta:
(by Darth Smoke)
Hagyjad, szegényke WO módban van (gy.k.: nem Wireless Office :D).


vas. jan. 08, 2006 16:12
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: La Hongrie
Hozzászólás 
zoolee01 írta:
Hali okosok!
Csak azt nem vágom, hogy ha ennyi bajotok van a Vodával akkor miért nem fogjátok a számotokat és viszitek máshová. Vagy nincs annyi pénzetek hogy kifizessétek a hűségdíjat ami a Vodánál a lagolcsóbb. 2. évbe 25000. Szóval ennyi zsidót még sehol nem láttam.

1. Megtettem, január 9-étől a 70-es számom a Pannonnál lesz.
2. Megtettem, kifizettem a 25e Ft kötbért.
3. Azonnal fejezd be a zsidózást:!: :!: :!:
Ezt a magam és a többiek nevében is kikérem! Vagy menj olyan fórumra, ahol ez a stílus a divatos!

(by Darth Smoke)


vas. jan. 08, 2006 16:05
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 739
Tartózkodási hely: La Hongrie
Hozzászólás 
T68m írta:
Sztem, ha most beíratnának valakit prog-mat szakra, elvégezné az egyetemet, első munkájaként írna egy progit a voda számára, akkor is
1. előbb lenne használható.
2. kevesebb hiba, hiányosság lenne benne!

Végzett programozó matematikusként csak helyeselni tudok!!! 8) :twisted:

(by Darth Smoke)


vas. jan. 08, 2006 12:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
még mndig nem kapott felkérést a CsigaCsapat BT a számlázási rendszer át (helyesebben ki)dolgozására, pedig ezeknél mi is gyorsabbak vagyunk! :lol:

Sztem, ha most beíratnának valakit prog-mat szakra, elvégezné az egyetemet, első munkájaként írna egy progit a voda számára, akkor is

1. előbb lenne használható.

2. kevesebb hiba, hiányosság lenne benne!


vas. jan. 08, 2006 12:46
Profil Honlap
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Landsmann írta:
Aha, szóval havonta egy 10-est kaptatok, de most bukott ki, hogy nem volt jogos és most ezt próbálját rajtatok behajtani. De a második jóváíráskor enm szóltatok hogy ácsi, valami nem oké? Vagy olyan káosz van náluk, hogy még azt sem tudták korrigálni azóta?
Olvasd már el légyszi az előző hosszú hozzászólásomat, s láthatod, mi mindent megtettem azért, hogy a mostani eset ne forduljon elő!



Jó, nem konkrétan rád gondoltam, hanem úgy általánosságban, mert látom, másnak is van gondja ezzel.


vas. jan. 08, 2006 11:06
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Aha, szóval havonta egy 10-est kaptatok, de most bukott ki, hogy nem volt jogos és most ezt próbálját rajtatok behajtani. De a második jóváíráskor enm szóltatok hogy ácsi, valami nem oké? Vagy olyan káosz van náluk, hogy még azt sem tudták korrigálni azóta?
Olvasd már el légyszi az előző hosszú hozzászólásomat, s láthatod, mi mindent megtettem azért, hogy a mostani eset ne forduljon elő!


vas. jan. 08, 2006 11:00
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Na, így már értem a problémát.

Ha az NHH-nak akarok írni 2 panaszt a vodával kapcsolatban, akkor 2 külön levélben kell megírnom vagy mehet egyben is?!
Nem várok tovább rájuk, a fokozatosság elve alapján most már nem ússzák meg egy ejnye-bejnyével. Nagyon remélem, hogy szép nagy büntit fog nekik kiszabni az NHH és ha mázlijuk van, a GVH sem fog macskázni.


vas. jan. 08, 2006 10:47
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
Hozzászólás 
Aha, szóval havonta egy 10-est kaptatok, de most bukott ki, hogy nem volt jogos és most ezt próbálját rajtatok behajtani. De a második jóváíráskor enm szóltatok hogy ácsi, valami nem oké? Vagy olyan káosz van náluk, hogy még azt sem tudták korrigálni azóta?


vas. jan. 08, 2006 10:40
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Pár szóban kifejtenétek hogy miért kell nektek tízezreket kifizetni a Vodának? Nem vágom a problémát. :shock:


Nem vagy vele egyedül, még nekem sem tiszta. :roll:


vas. jan. 08, 2006 10:39
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Landsmann írta:
Pár szóban kifejtenétek hogy miért kell nektek tízezreket kifizetni a Vodának? Nem vágom a problémát. :shock:

Számhordozásért csérébe járt egyszeri 10 ezer jóváírás. Ez volt a július 15-ig tartó akció. Júliusban volt számlázási rendszer váltás, és nem törént felhőtlenül: a számhordozási kedvezményt havi díjként írták jóvá: minden hónapban egy tizest.

És most kezdték ezt beterhelni az ügyfelek felé, előzetes tájékoztatás és a részletfizetés felajánlása nélkül, 10 napos határidővel, aminél a számla 6 napot a postán tölt.


vas. jan. 08, 2006 10:36
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Pár szóban kifejtenétek hogy miért kell nektek tízezreket kifizetni a Vodának? Nem vágom a problémát. :shock:


vas. jan. 08, 2006 10:01
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
Számhordozás kedvezmény: érdekes, hogy ezt 10 napos határidővel kérik vissza, ahelyett, hogy megcsinálnák rendesen a számlázó rendszerüket, ami lassan 8 hónapja ratyi.
Ezután viszont biztos vagyok benne, hogy analfabéták dolgoznak ott. 1×10.000 náluk 20.000 (számhordozós eset), 24.000-13.000 az meg 24.000-rel egyenlő (nyári túl- és össze-vissza számlázásos eset). Voda matematika :evil:

Ha nem lett volna megcsinálva a rendszerük, akkor a mai napig havi díj szintjén lenne jóváírva a számhordozási kedvezmény!!!! Tehát a hibát, ahogy a számlákhoz csatolt tájékoztatóból kiderül, nyár végére-ősz elejére kijavították.

Nem ember rontotta el a számlázást. Pontosabban nem vodafone dolgozó. Hanem a programozók szúrtak el valamit, de qrvára. És ez a tesztüzem alatt nem, csak élesben jelentkezett.

Az eset csak azért illik a topicba, mert pofátlan módon nem szóltak előre a beterhelésről, és meg sem kérdezték, szeretném-e részletekben befizetni. Ráadásul Én ezt a téves jóváírást bejelentettem Nekik októberben, a bónuszos panasszal együtt. Ekkor Ők elsiklottak a téves jóváírásokon, és a másik panaszommal foglalkoztak. Amikor felhívtak, szóbahoztam s téves jóváírást és a részletfizetés lehetőségét. Ennek eredménye az lett, hogy megállapodtunk abban, hogy téves jóváírás és a 28%-kal le nem beszélhető havi díj miatt nem fogok akkora komepenzációt kapni, mint amit eredetileg felajánlottak. Vagyis: ők akartak adni 5 ezret, én tartoztam 30 ezerrel, s ekkor állapodtunk meg 2500-ban, amit Ők adnak Nekem!!!

Ezek után jött egy e-mail és egy levél is, mindkettőben örömüket fejezték ki :), hogy megállapodtunk, s jelezték, hogy lezártnak tekintik az esetet!!!

Az e-mailre visszaírtam, hogy thnx, amiért nem kéritek vissza a hordozási kevezményt.

Erre karácsony környékén jön egy levél, azzal a hivatkozási számmal, amit a fenti módon már lezártunk, s azrt írják, hogy a megválaszolása a szokásosnál több időt vesz igénybe, várjak január 10-éig. Nem igazán értettem, mire akarnak még válaszolni, amikor azt már egyszer lezártuk. Hát tessék, válaszoltak (pontosabban még nem). Csakhogy ez már le lett zárva! És az egész ügyintézési folyamat során egyszer sem jelezték, hogy a téves jóváírással a későbbiekben még foglalkozni fognak! Úgyhogy nem jogos a követelésük!

Az az egyszer tízezer hogy lett húszezer? Gondolom 2 hónap alatt. Erre leírtam a magyarázatot, s hogy ezt nem vodás humanoid szúrta el.

A 24-13 ezer meg hogy lett 24 ezer????

A cégnél egy helyen biztos, hogy analfabéták dolgoznak: ez pedig az a részleg, amelyik kitalálta, hogy január 1-jétől 5-10-20 fillérrel, illetve 1-2-3 forinttal vagy a nagy semmivel csökkentsék az áraikat.


vas. jan. 08, 2006 9:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Számhordozás kedvezmény: érdekes, hogy ezt 10 napos határidővel kérik vissza, ahelyett, hogy megcsinálnák rendesen a számlázó rendszerüket, ami lassan 8 hónapja ratyi.
Ezután viszont biztos vagyok benne, hogy analfabéták dolgoznak ott. 1×10.000 náluk 20.000 (számhordozós eset), 24.000-13.000 az meg 24.000-rel egyenlő (nyári túl- és össze-vissza számlázásos eset). Voda matematika :evil:

Üdv!


vas. jan. 08, 2006 1:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 105
Hozzászólás 
Sziasztok!
Kérdésem, hogy a net50-es csomag esetében is van az a trükk, hogy ha 3 napra rendelem meg akkor 3 napra számlázzák ki, és az 50 mega akár a 3 nap alatt is felhasználható, mint a többi netes csomagnál?


szomb. jan. 07, 2006 20:45
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Amennyiben nem mond lezárt számlát, szólj a 1270-en. Nálam egy kattintás volt az egész, és helyrejött. Főmenüben a 6-os gomb, aztán 0. Ma 2-ből kétszer egyből ügyintéző jött.

Ha az 5. előfizetésednek a számhordozási igényét a szerződéskötésnél (július 15-ig) bejelentetted, akkor arra jogosan járt a kedvezmény. Annyi vot megszabva, hogy szeptember 30-ig történjen meg a számhordozás. Ha biztosan októberben történt meg a számhordozás, akkor valóban necces a dolog.

A másik négy előfizetés esezében azonban tuti a beterhelés :(.

Én csak azt utálom a lépésükben, hogy 10 nap határidőt adnak, amiből a levél 6 napot tölt a postán, és egy összegben fizessem vissza. Ha ma nem hívom fel a 1751-et utána a 1270-et, még most se tudnánk ezt.

Az lett volna korrekt lépés a részükről, ha felhívnak, elmondják, hogy mi a pélya, mit bénáztak és megkérdezik, hogy szeretném-e esetleg részletekben visszafizetni. De nem így történt.

Lekértem a lezárt számla egyenlegét, virított benne egy szép kerek szám (és érdekes mód ott volt a 2 db Bónuszos jóváírás is, pedig az nem két 30 napos ciklus lezárt számlája, hanem egy-egy jóváírást tartalmazó tétel), felhívom a 1270-et, megkérdezem, van-e tartozásom, s hót lazán mondja, hogy igen, van 13 ezer kintlevőség. Mondom miből? Ááá, ez csak a korábbi tévesen jóváírt számhordozási kedvezmény. Ja, igen? És a fizetési határidő? Január 13. Tényleg? És miért nem jött meg? Nézem.. Pill... azt 3-án postáztuk, tehát jövő hét elején mindenképp megkapom.


szomb. jan. 07, 2006 20:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
Vizsla írta:
cbf írta:
Az ****, akkor én 50 ezret fizethetek vissza :cry:
Még mindig nem kérted le a 1571-en?!
Miért, Nálad hány szám lett hordozva, s azon egyenként hányszor írták jóvá?


Nálam a 1751/2 mióta megvan a Bonuszom azt mondja, hogy jelenleg nem rendelkezem lezárt havi számlával. Így ezt nem tudom lekérni.

A 10000 Ft annak a számhordozósnak járt aki 2005 július 15-ig vitte a Vodához a számát. Én az 5 Bonuszos előfizetésem 2005. június végén vettem. Az 5-ből 4-nek tudtam számhordozását elkezdeni a határidőig, mert a maradék 1-re csak októberben történt meg a számhordozás. A 4-re duplán kaptam meg a 10000 Ft-ot összesen 80000-ret valamikor a novemberi számlával. A maradék 1-re csak egyszer kaptam meg, de arra nem járt volna így azt nagy valőszínűséggel visszakell fizetni. Összesen 50000 Ft-ot.


szomb. jan. 07, 2006 20:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
cbf írta:
Az ****, akkor én 50 ezret fizethetek vissza :cry:
Még mindig nem kérted le a 1571-en?!
Miért, Nálad hány szám lett hordozva, s azon egyenként hányszor írták jóvá?


szomb. jan. 07, 2006 18:35
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
Vizsla írta:
1 számot hordoztam, arra kaptam 30 ezer jóváírást.
Lett hordozva mégegy, arra csak 1-szer kaptam meg.


Az ****, akkor én 50 ezret fizethetek vissza :cry:


szomb. jan. 07, 2006 17:17
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
1 számot hordoztam, arra kaptam 30 ezer jóváírást.
Lett hordozva mégegy, arra csak 1-szer kaptam meg.


szomb. jan. 07, 2006 16:09
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 155
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Aki többször kapott számhordozási kedvezményt 1 telefonszámra, kérje le a lezárt számláinak egyenlegét MOST!
Ha szép kerek összeget lát, akkor őt is beterhelték.
Nálam ez 20000 Ft-ot jelent. Fizetési határidő: január 13. A csekk még nem jött meg, de állítólag 3-án postára lett adva. A fizetési határidőt megmondják a 1270-en.

Most élhetek igazán... :x


Két számot hordoztál és számonként kétszer kaptad meg? Összesen 40 ezret és ebből kell visszafizetned 20 ezret?


szomb. jan. 07, 2006 15:56
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Aki többször kapott számhordozási kedvezményt 1 telefonszámra, kérje le a lezárt számláinak egyenlegét MOST!
Ha szép kerek összeget lát, akkor őt is beterhelték.
Nálam ez 20000 Ft-ot jelent. Fizetési határidő: január 13. A csekk még nem jött meg, de állítólag 3-án postára lett adva. A fizetési határidőt megmondják a 1270-en.

Most élhetek igazán... :x


szomb. jan. 07, 2006 14:43
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Na, ezt kellett volna elolvasni. :wink:
Bár, ez egy kissé el van rejtve.

http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/s ... tamax.html

Ettől függetlenül vannak még hulladék oldalak a honlapon:
http://www.vodafone.hu/keszulekek_tarif ... k_2_9.html
http://www.vodafone.hu/akciok/maradj_velunk.html


pén. dec. 30, 2005 8:44
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
VGyuri írta:
http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/gyfk/dijcsomag_modositas.html - itt megtalálod az összes tarifacsomag kódját.
Tegnapelőtt azonnal sikerült a díjcsomag váltás.

Jó, hogy beírtad ezt a linket, mert látszik, mennyire nem frissítik a honlapot: hiányzik az Uno Plusz és a Joker Plusz, és nem csak a pirossal kiemelt időszakban ingyenes a váltás, hanem abszolút ingyenessé vált.


csüt. dec. 29, 2005 21:36
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 266
Hozzászólás 
http://www.vodafone.hu/szolgaltatasok/gyfk/dijcsomag_modositas.html - itt megtalálod az összes tarifacsomag kódját.
Tegnapelőtt azonnal sikerült a díjcsomag váltás.


csüt. dec. 29, 2005 21:31
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Köszi! :)
Hogy ezt a Vitamax tarifacsomagokhoz miért nem tudták beírni...???


csüt. dec. 29, 2005 20:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
És ott van, és látszódik, hogy képesek 1-2 Ft-al csökkenteni az árakat, és sok esetben lenyúlni az ÁFA-csökkentést:
7. oldal: kikódolás 0-1 év között 19998, 1-2 év között 9999, 2 év után 2499 Ft. :shock:


csüt. dec. 29, 2005 20:00
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
CineDOG írta:
Nem találom a Voda honlapján a vitamax tarifacsomagváltós sms dolgot.
Működik még? És hogy? Vitamax Cityre kellene váltani..

CV -> 06707000995
Itt vannak az új Kedvcsinálók (ha ezt most nem írod be, ezt a linket nem néztem volna meg. Itt le vannak írva az új tarifák :D): http://www.vodafone.hu/sajtoszoba/kedvcsinalok.html


csüt. dec. 29, 2005 19:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Nem találom a Voda honlapján a vitamax tarifacsomagváltós sms dolgot.
Működik még? És hogy? Vitamax Cityre kellene váltani..


csüt. dec. 29, 2005 19:48
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
És tök jó, mert ha írásban jelzed feléjük, akkor 3 hónapig azt a választ kapod, hogy még 15 napot kérünk a kivizsgálásra, ha meg a 1270-en jelzed ügyintézőnek, akkor egy katt, és kész. És ezt nem egyszer megcisnálták már július óta.
Próbáld ki publikus csomagnál, amihez van jogosultságod.

Jelentem mától eggyel kevesebb vodás szám van, s ennyivel nőtt a számhordozások száma :twisted: !


kedd dec. 27, 2005 23:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
CineDOG írta:
Felhívom már a 1751-et hogy visszahallgassam lezárt számláimat... aszongya a 2-es menüre, hogy "Ön jelenleg még nem rendelkezik lezárt havi számlával."
Jó duma... csak nem igaz...

Július óta ez megy........ :twisted:


kedd dec. 27, 2005 22:51
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Felhívom már a 1751-et hogy visszahallgassam lezárt számláimat... aszongya a 2-es menüre, hogy "Ön jelenleg még nem rendelkezik lezárt havi számlával."
Jó duma... csak nem igaz...


kedd dec. 27, 2005 22:44
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
Hozzászólás 
vizsla1 írta:
Mobi írta:
vizsla1 írta:
Ha Angliában vannak, miért nem használnak Passportot, nem értem...

En pedig a kerdesedet nem ertem. Hogy jon ez ide? Mellekesen aktivalva van a passport a kartyakon.

Csak mert anyagilag lehet, hogy jobban jártatok volna.
Egy dolog azért homályos: ez a TESCO-s SIM ez angliai alternativ szolgáltató SIM-jét jelenti, vagy angliai üzleti SIM, melyben az üzleti előfizetés tulajdonos a brit TESCO, vagy a magyar TESCO pannonos SIM-ét használjátokl?


A Tesco gazdasagos SIM kartyat hasznaljuk (ami az O2 halozatat hasznalja) tehat az alternativ szolgaltato SIM-jet!
Mellekesen nyar vegeig maradunk Angliaban es mar osz kozepe ota itt vagyunk, ugyhogy biztosan nem jottunk volna olcsobban ki ha ezido alatt folyamatosan roamingolunk. (Tesco dijak:
UK: hivas:20p/perc SMS: 10p/db
3 favorit szam eseteben, ami barmilyen UK szam lehet: hivas: 10p/perc SMS: 5p/db
Magyarorszag hivasa es SMS: 20p/perc/db)
Ezen kivul a munkaltatonknak nem adhattam meg magyar telefonszamot elerhetosegkent, mert kirohog.


kedd dec. 27, 2005 22:24
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Mobi írta:
vizsla1 írta:
Ha Angliában vannak, miért nem használnak Passportot, nem értem...

En pedig a kerdesedet nem ertem. Hogy jon ez ide? Mellekesen aktivalva van a passport a kartyakon.

Csak mert anyagilag lehet, hogy jobban jártatok volna.
Egy dolog azért homályos: ez a TESCO-s SIM ez angliai alternativ szolgáltató SIM-jét jelenti, vagy angliai üzleti SIM, melyben az üzleti előfizetés tulajdonos a brit TESCO, vagy a magyar TESCO pannonos SIM-ét használjátokl?


kedd dec. 27, 2005 21:55
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
Hozzászólás 
McLaca írta:
Mert az összekpacsolástól kezdve neki pénzébe kerül a dolog (elvileg minden országban).
Pontosan nem tudom, a Vodánál hogy működik a Vitamax Roaming (kódos, vagy van ott is CAMEL?), de (rossz) példának ott a Pannon: kódos hívásnál felhívja a kívánt számot, majd téged, ezután összekapcsolja a hívásokat. Tehát a kicsengéskor már ketyeg a számláló, mivel a külhoni szolgáltató nem adja ingyen a hálózatát egy foglalt jelzés erejéig sem.


Koszi! Azt viszont nem ertem, hogy akkor miert nem szamlaz, ha egy magyar szamot csorgetek meg? Meg akkor sem ha az a szam szinten Angliaban roamingol.

Mobi írta:
Ha Angliában vannak, miért nem használnak Passportot, nem értem...

En pedig a kerdesedet nem ertem. Hogy jon ez ide? Mellekesen aktivalva van a passport a kartyakon.


kedd dec. 27, 2005 21:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
madarasz írta:
Nekem is alkotott a voda :)
Előző hétfőn lemondtam a wap-ot. Erre csütörtökön jött az sms- hogy meghosszabították, és le is vonták az árát :?
Felhívtam az ügyfélszolgát, ő azt mondta, hogy
- nincs megrendelve
- és nincs is bekapcsolva a wap
Meg hogy majd kivizsgálják.

Akkor most a semmiért vonták le az árát? :shock:


Igen, nekem kétszer is sikerült ezt megcsinálniuk. Kivizsgálják, és a következő hónapban jóváírják. Ez szabadon választott, mert júniusban volt, néhány évtizedig nem számítok a jóváírásukra, igaz, cserébe máshol költöm el a pénzem.


hétf. dec. 26, 2005 17:47
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 73
Hozzászólás 
Nekem is alkotott a voda :)
Előző hétfőn lemondtam a wap-ot. Erre csütörtökön jött az sms- hogy meghosszabították, és le is vonták az árát :?
Felhívtam az ügyfélszolgát, ő azt mondta, hogy
- nincs megrendelve
- és nincs is bekapcsolva a wap
Meg hogy majd kivizsgálják.

Akkor most a semmiért vonták le az árát? :shock:


hétf. dec. 26, 2005 16:23
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Bungee írta:
Tegnap vettem egy előfizetést a vodánál és még mindig nem műxik a sim kártya, legalábbis egyik telefonban sim kártya hibát, a másikban meg hálózatkeresést ír ki. A csaj,akinél vettem 24 órán belüli előfizetés-aktiválásról pampogott, de a 24 óra már bőven letelt. Most akkor mi a teendő :?:

Semmi. 48 órát vállalnak, az eladó téves információt mondott.
Sok az ügyfél, kevés a dolgozó.


pén. dec. 23, 2005 17:08
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 249
Hozzászólás 
Tegnap vettem egy előfizetést a vodánál és még mindig nem műxik a sim kártya, legalábbis egyik telefonban sim kártya hibát, a másikban meg hálózatkeresést ír ki. A csaj,akinél vettem 24 órán belüli előfizetés-aktiválásról pampogott, de a 24 óra már bőven letelt. Most akkor mi a teendő :?:


pén. dec. 23, 2005 17:05
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
Mobi írta:
Tud arrol valaki valamit, hogy a Voda miert szamlaz a Vitamax kartyara, ha azzal kulfoldon egy kulfoldi szamot csorgetsz?
Mert az összekpacsolástól kezdve neki pénzébe kerül a dolog (elvileg minden országban).
Pontosan nem tudom, a Vodánál hogy működik a Vitamax Roaming (kódos, vagy van ott is CAMEL?), de (rossz) példának ott a Pannon: kódos hívásnál felhívja a kívánt számot, majd téged, ezután összekapcsolja a hívásokat. Tehát a kicsengéskor már ketyeg a számláló, mivel a külhoni szolgáltató nem adja ingyen a hálózatát egy foglalt jelzés erejéig sem.

Csak CAMEL alapú roaming van, ezért is indult később a voda prepad roamingja.
Ő sehol sem használ USSD-t.


Ha Angliában vannak, miért nem használnak Passportot, nem értem...


pén. dec. 23, 2005 7:59
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Mobi írta:
Tud arrol valaki valamit, hogy a Voda miert szamlaz a Vitamax kartyara, ha azzal kulfoldon egy kulfoldi szamot csorgetsz?
Mert az összekpacsolástól kezdve neki pénzébe kerül a dolog (elvileg minden országban).
Pontosan nem tudom, a Vodánál hogy működik a Vitamax Roaming (kódos, vagy van ott is CAMEL?), de (rossz) példának ott a Pannon: kódos hívásnál felhívja a kívánt számot, majd téged, ezután összekapcsolja a hívásokat. Tehát a kicsengéskor már ketyeg a számláló, mivel a külhoni szolgáltató nem adja ingyen a hálózatát egy foglalt jelzés erejéig sem.

CineDOG írta:
Na hallod, amekkora kakát kavartak maguknak, minden normális munkatárs otthagyta őket.
Elnézve az álláshirdetéseikben támasztott kritériumokat, és az ezekkel szöges ellentétben álló alkalmazottakat, komolyan az az érzésem, hogy full amatőr a banda.
A számlázási rendszer update-tel nyáron valamit nagyon benéztek, és szerintem azóta is ezt szívják. Csak egy több hetes leállással tudnák a dolgot uralni.
Véleményem szerint a rendszer update során sokszázezer elb*szott számla készült, csak van, aki nem vette észre. Talán adatvesztés is előferdült.

Üdv!


pén. dec. 23, 2005 1:23
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 7570 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 77, 78, 79, 80, 81, 82, 83 ... 152  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 27 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség