|
SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Szerző |
Üzenet |
drkuhl
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212 Tartózkodási hely: Álom világ
|
Na ezt érdemes volt végig olvasnom
|
pén. dec. 16, 2005 21:40 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
El is olvastad, miről ír, vagy csak úgy linkelgetsz? Egy szó nincs benne a 72 órás kötelező cseréről.
|
pén. dec. 16, 2005 21:31 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Nekem a 6610 miatt egy T-s szervizessel kellett veszekednem, ráadásul a szolnoki márkaképviseleten, szal nem vmi kis eldugott viszonteladónál.
Az ügyfélközpontúságos dologban igazad van. De mint fentebb többen is említették, nem a 'jó' vásárlók miatt kell ehhez a módszerhez folyamodni. Addig ok, hogy te befizeted a túlszámlázást, majd ezt visszaadják (ami persze közben nekik kamatozik ). De ha beviszel egy rossz telcsit 3 napon belül és azt rögtön kicserélik helyben, akkor az esetleges felhasználói hiba ha később kiderül, akkor a boltosra verik rá a pénzbeli buktát. És azt hogy fogja behajtani az ügyféltől? Nehezen...ahogy Trabi is írta, jóval több a perköltség, mint a tella ára, nem fog belekezdeni. Ezt pedig a 'rossz' vásárlóknak köszönhetjük.
|
pén. dec. 16, 2005 17:57 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Fentebb én is ezt a fórumot linkeltem be. Ha valaki keres egy kicsit akkor le is lehet tölteni pdf-ben a 151/2003 kormányrendeletet.
|
pén. dec. 16, 2005 17:27 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Javaslom, mindenki rögzitse problémáját a vásárlók könyvében, hogy ne mondhassák, ilyen esetek meg sem történnek!!
|
pén. dec. 16, 2005 17:20 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Tisztelt Pampika.
HA a hozzászolásod eleje kicsit kacifántos a vége azért láthatóan tanulságos.
Kultúrált, vevőközpontú ügyintézésnél, nem kell veszekedned a szervizessel.
Az általam vásárolt teló Sharp GX-17, nem PDA-ás és függetlenül a belső érétkétől, a logitech cuccal összemérhető volt az ára (19990 vs 12999).
A mentalitást kell érzékelni, mert feltételezték, hogy az eszközt használni akarom és nem csencselek.
De csak, hogy mindenki helyesen értse, nem a bevizsgálás ellen vagyok, hanem a prejoratív eljárás ellen.
Ha törvényt szegek - akkor miután BIZONYÍTOTTÁK járjanak el ellenem, és ne feltételezzék azt. Hozzáteszem, hogy több mint 4 éve vagyok ügyfelük és eddig mindig korrekt voltam.
Amikor 37 ezer forinttal túlszámláztak, befizettem, kivártam a 62 napot, de miután elismerték igazamat és a téves számlázást az jóváírták.
Hozzáteszem, a veszprémiek azt sem mondták, hogy "bocsika".
Mint írtam, ez a diktatúrákra jellemző.
Szóval azt kell elérni, hogy, senki se legyen görcsben, mint Te meg én, ha nem úgy működik a telója, ahogy kéne, ne gondolja a szolgáltató, hogy olcsó telefonnak híg a háttér biztosítása!
|
pén. dec. 16, 2005 17:18 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Jó, de azért nem egy kategória az egér, meg a telefon-pda kombó.
Az egér ha nem megy és láthatólag nem csöpög belőle a kakaó, vagy nincs a kábele szétégetve (ami a vevő hibája lehetne), akkor nagy valószínűséggel maga az egér hibás és ha cseréli, majd elküldi a szakértőhöz, szinte biztos, hoyg hasonló véleményt fognak róla mondani, vagyis nem a bolt bukja be az árát.
De egy telefon kicsit bonyolultabb szerkezet, mint egy egér és nem ez a fő célja. AZ egy dolog, hogy erre is lehet használni, de mivel ott már 2 eszköz van, így nagyobb a hiba lehetőség. Ha a voda azt mondja, hogy bevizsgálás után hajlandó javítani/cserélni, akkor meg lehet érteni.
Nekem ann a 6610em járt így, igaz nem vittem vissza 3 napon belül, hanem csak 1 hónaposan, de 20 percig veszekedtem a szervizessel, mire végre elhitte, hogy a telefonnak olyan baja van, amilyen. 1 hó várakozás után kaptam vissza, a telcsi fél belsejét kicserélték. Ez van. Pedig csak hívásra és smsre használtam, mégis fejreállt.
|
pén. dec. 16, 2005 17:01 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Másik link, amit a fogyasztóvédelem SZÓVIVŐJE írt, feltehetően van fogalma a dologról.
http://www.fogyasztovedelem.com/forums/ ... wtopic=250
Sanyi
|
pén. dec. 16, 2005 14:33 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Ha valakit érdekel, akkor találtam egy jó linket: http://www.jogiforum.hu/forum/20/4698
|
pén. dec. 16, 2005 14:31 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Hali!
Örülök, hogy sokminsdenkit megmozgattam,sok a pro éskontra.
Könnyű írni, de nem kifejteni a zöldségeket.
Sokkal egyszerübb lenne a helyzet, ha a telókat mielött megvásárolod elküldöd bevizsgáltatni? (hihi)
Mindenki arra hivatkozzon amit ismer.
A Média Marktban vettem Logitech wireless billentyűt és egeret. 1 hétig működött, utána az egér ugrált. Visszavittem, helyből cserélték, feltételezték, hogy nem hobbiból járok a boltba, hanem valós a problémám.
Felvilágosítanálak Maci, hogy vannak standart funkciók, melyek nincsenek részletezve a leírásban, mégis működnek. Nem kell tudnod az 1-es billentyű tone frekiét, az mégis ott fog működni.
Végezetül, eddig Simens-eim voltak és az ME45, S55 -amim most is van- gond nélkül, helyesen kezelik az infra portot. Már teszteltem - vásárláselött amikor a gyermekemnek vettem Alcatel 565-el, az is gond nélkül működik.
Azt meg rettentően sajnálom, ha esetleg az egész sorozat szoftver hibál, mert ez nem vet jó vényt a gyártóra és persze a forgalmazóra sem.
Összefoglalva, még mindig fenntartom, hogy nem a bűcselekményt kell feltételezni helyből az emberről, mégha sok pelyva is előfordult a búzában, kulturált gyors ügyintézés szükséges.
Maci szerint a 3 nap a vodára is kötelező, ennek nagyon örülök, mert akkor szombaton mehetek is a telóért, amivel elégedett lennék. Gondolom pontos ismeretek alapján kötelezte így el magát.
Zárásként nem hiszem, hogy akár Maci akár más, azért venne telót, hogy oda-vissza ingázzon a lakása és a bolt között, hanem, hogy használja.
Amig a becsületesek engedik, hogy egy kalap alá kerüljenek a becstelenekkel, mindig lesz ilyen eset.
Akkor most Ti jöttök!
|
pén. dec. 16, 2005 14:18 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: Ha megfigyeled, az van benne, hogy a fogyasztó a csereigényt érvényesíti 72 órán belül. Az sehol sincs leírva, hogy 72 órán belül köteles kicserélni a forgalmazó a készüléket. Az a lényeg, hogy a fogyasztó 72 órán belül jelezze, hogy nem kóser a dolog.
Egyébként a bevizsgálás is max 3 munkanapot vehet igénybe.
|
pén. dec. 16, 2005 13:19 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
T68m írta: "köteles a fogyasztási cikket kicserélni" - mivel nem ír elő határidőt, ezért ez azonnali cserét jelent. (Miért? Egyrészt, mert határidő nélkül ezt végtelen határidővel is értelmezhetnénk és akkor pont a törvény célja, szelleme sérülne meg. Másrészt azért, mert az értelmezésből adódik, hogy nem képzelhetünk oda tetszőleges határidőket, nem bővíthetjük ki a jogszabályt igényeink szerint. Ha cserét ír elő, akkor azt a legrövidebb határidő belül, azonnal végre kell hajtani.)
Szerintem azért elküldeni bevizsgáltatni minden kereskedőnek joga van. Ugyanis nem kötelező minden kereskedőnek szakértőnek lennie ill. a készülék szétszedéséhez eszközzel rendelkeznie. Az már más kérdés, hogy nyilván oda fogok menni vásárolni ahol ezt nem forszírozzák és nem néznek helyből bűnözőnek. Viszont az eladót is meg lehet érteni, mert mint Macika mondta vannak olyan emberek akik abból éltek, hogy cseréltek bizonyos telókat más belsővel. Így az alkalmazottat rögtön lapátra tennék, ha egy ilyen telóval befürödne.
|
pén. dec. 16, 2005 11:24 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: Kano írta: Macika írta: Na várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének.
151/2003-as kormányrendelet 7.§: "7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstõl) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerû használatot akadályozza." Így van, szó szerint. De hol van itt benne, hogy mi a csereigény érvényesítésének a módja? Ha megfigyeled, az van benne, hogy a fogyasztó a csereigényt érvényesíti 72 órán belül. Az sehol sincs leírva, hogy 72 órán belül köteles kicserélni a forgalmazó a készüléket. Az a lényeg, hogy a fogyasztó 72 órán belül jelezze, hogy nem kóser a dolog. SÕT! Benne van az is, hogy '...feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerû használatot akadályozza'. Ezt megállapítani NEM KÉPES egy kereskedõ!!! Te tudod, mi egy mobiltelefonnál a rendeltetésszerû használat definíciója? Mert én sem. Na igen, gondolom, hogy lehessen vele telefonálni. Meg SMS-ezni, fotózni, MMS-ezni, stb. felsorolva azokat a dolgokat, amire használható kell legyen az adott modell a HW-s felépítés alapján. Aligha hiszem, hogy az, hogy PDA-ról ( tehát NEM a saját billentyûzetérõl/telefonkönyvébõl) tárcsázni/hívást kezdeményezni lehessen vele, az benne lenne akárcsak megemlítve is a leírásában. Ennek eldöntésére (hogy ti. rendeltetésszerû használat-e ez) igenis ebben járatos szakember kell. De mondok egy másik példát. Van nekem egy HP6340-esem. Megvettem(!) rá egy infra távirányítós programot (na jó, volt vagy 9-10 USD), amitõl - reményeim szerint - multi-távirányítóként kellett volna mûködnie a PDA-telefonomnak. Erre ahelyett, hogy távirányítana, ahelyett belefagy, mint a disznó, csak a rejtett resetgombbal lehet újra feléleszteni. Akkor vigyem vissza a HP-t, mert rendeltetésszerû használatra alkalmatlan?
az én értelmezésem szerint:
"köteles a fogyasztási cikket kicserélni" - mivel nem ír elő határidőt, ezért ez azonnali cserét jelent.
(Miért? Egyrészt, mert határidő nélkül ezt végtelen határidővel is értelmezhetnénk és akkor pont a törvény célja, szelleme sérülne meg. Másrészt azért, mert az értelmezésből adódik, hogy nem képzelhetünk oda tetszőleges határidőket, nem bővíthetjük ki a jogszabályt igényeink szerint. Ha cserét ír elő, akkor azt a legrövidebb határidő belül, azonnal végre kell hajtani.)
"feltéve, hogy a meghibásodás
a rendeltetésszerû használatot akadályozza" - ez pedig olyan, mint amikor lelőtte, majd utólag eldöntjük, hogy jogos volt-e vagy sem.
Tehát ha nem cseréli, mert - szerinte - nem akadályozta, de utólag kiderül a szakértő szerint, hogy mégis, akkor a kereskedőé a felelősség, hogy ezt nem ismerte fel.
|
pén. dec. 16, 2005 11:14 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
epyc írta: Egy durva példa: biztosan ki tudok nyitni egy mobil sarkával egy üveg sört is és ha letörik, megrongálódik a készülék akkor ki a felelős ezért? Mert többek között a fenn említett betárcsázással együtt ez sincs benne a telefon leírásában.
Egyértelműen Te! Mert ugye nincs benne sehol a haszn. útmutatóban, hogy ez a telefon sört is tud nyitni. De, ha nagybetűkkel hirdetik a tel. dobozán, hogy ez még iszákosoknak is jó mert ki lehet nyitni a teló aljával a sört és ekkor törik el a tel alja akkor már viheted vissza megreklamálni mert Te egy sörnyitós telefont vásároltál ami még sem képes az "üccsi" kinyitására.
|
pén. dec. 16, 2005 11:10 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
epyc írta: Én még semmilyen mobiltelefon leírásban nem láttam hogy az adott készüléknek működnie kellene egy palmOS, vagy akár PPC operációs rendszer tárcsázójával. De javítsatok ki ha tévedek.
Akkor meg egyértelmű a helyzet. Ha a gyártó nem mondja azt, hogy képesnek kell lennie erre akkor csak a saját szakállunkra lehet próbálkozni. Nincs mit reklamálni.
|
pén. dec. 16, 2005 11:04 |
|
|
epyc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 294 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Én még semmilyen mobiltelefon leírásban nem láttam hogy az adott készüléknek működnie kellene egy palmOS, vagy akár PPC operációs rendszer tárcsázójával. De javítsatok ki ha tévedek.
Viszont kicsit átgondolva a szitut és kezembe kapva a palmomat próbálgattam ezt-azt és bizony kicsit nehezére esett mobilfunkciókat elérni vele a telefonomon. Betudtam annak hogy ez ilyen, nem működik, meg eleve egy pda nem erre lett kitalálva. Most vihetném én is vissza a telefonomat hogy emiatt azonnal cseréljék? Szóval azért gondoljuk kicsit újra a dolgokat... Egy durva példa: biztosan ki tudok nyitni egy mobil sarkával egy üveg sört is és ha letörik, megrongálódik a készülék akkor ki a felelős ezért? Mert többek között a fenn említett betárcsázással együtt ez sincs benne a telefon leírásában.
|
pén. dec. 16, 2005 10:48 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: De mondok egy másik példát. Van nekem egy HP6340-esem. Megvettem(!) rá egy infra távirányítós programot (na jó, volt vagy 9-10 USD), amitől - reményeim szerint - multi-távirányítóként kellett volna működnie a PDA-telefonomnak. Erre ahelyett, hogy távirányítana, ahelyett belefagy, mint a disznó, csak a rejtett resetgombbal lehet újra feléleszteni. Akkor vigyem vissza a HP-t, mert rendeltetésszerű használatra alkalmatlan?
Ha a proginak kellene futnia a fent említett PDA-n és nem teszi akkor a prg írójánál lehet reklamálni(feltéve ha a prg. a hibás). Ha a PDA használatijában benne van, hogy a Te általad megvásárolt programmal képes a távirányításra és erre mégsem képes akkor lehet reklamálni a PDA miatt. Ha ez nincs akkor alma a dolog, mert nyilván nem garantálják, hogy ilyet tud.
|
pén. dec. 16, 2005 10:32 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: Ha megfigyeled, az van benne, hogy a fogyasztó a csereigényt érvényesíti 72 órán belül. Az sehol sincs leírva, hogy 72 órán belül köteles kicserélni a forgalmazó a készüléket. Az a lényeg, hogy a fogyasztó 72 órán belül jelezze, hogy nem kóser a dolog.
Végülis igazad van. Egyébként én nem mondtam, hogy a bevizsgálást nem teheti meg. Joga van hozzá. Ha azonban a bevizsgálás megtörtént és tényleg fent áll a hiba akkor ki kell cserélnie vagy lehetőséget kell biztosítania a levásárlásra. De ezt már visszautasíthatom. Ha nem kívánom levásárolni akkor vissza kell adnia a pénzt.
Egyébként az, hogy mik egy telefon funkciói egyértelműen leírja a használati utasítás. Ami abban szerepel mint a telefon képessége szerintem azt nyújtania kell. Ha ezek közül valamelyikben működési hiba lép fel akkor már támadható a dolog. Szerintem.
|
pén. dec. 16, 2005 10:20 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
skynet írta: Macika írta: Van nekem egy HP6340-esem. Megvettem(!) rá egy infra távirányítós programot (na jó, volt vagy 9-10 USD), amitől - reményeim szerint - multi-távirányítóként kellett volna működnie a PDA-telefonomnak. Erre ahelyett, hogy távirányítana, ahelyett belefagy, mint a disznó, csak a rejtett resetgombbal lehet újra feléleszteni. Akkor vigyem vissza a HP-t, mert rendeltetésszerű használatra alkalmatlan? OFF: miért nem próbáltad ki előtte (vagy ha kipróbáltad, mi volt a gixer, hogy a végleges változat nem jó)? nekem most egy noviiremote van rajta, 10 napos próbaváltozat, jól működik, de ezalatt a 10 nap alatt rájöttem, hogy nem ér meg nekem semennyi pénzt se a program, mert nem használom Nem volt próba belőle.
Aztán megtudtam, hogy a Texas Instruments utasításkészlete valamiért nem engedi egyetlen infra-távirányító program működését sem. De ezt már utólag tudtam meg. Mondjuk 1800 Ft-ért nem fogok hisztizni.
|
csüt. dec. 15, 2005 23:41 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Kano írta: Macika írta: Na várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének.
151/2003-as kormányrendelet 7.§: "7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza." Így van, szó szerint.
De hol van itt benne, hogy mi a csereigény érvényesítésének a módja?
Ha megfigyeled, az van benne, hogy a fogyasztó a csereigényt érvényesíti 72 órán belül. Az sehol sincs leírva, hogy 72 órán belül köteles kicserélni a forgalmazó a készüléket. Az a lényeg, hogy a fogyasztó 72 órán belül jelezze, hogy nem kóser a dolog.
SŐT!
Benne van az is, hogy '...feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza'.
Ezt megállapítani NEM KÉPES egy kereskedő!!!
Te tudod, mi egy mobiltelefonnál a rendeltetésszerű használat definíciója?
Mert én sem.
Na igen, gondolom, hogy lehessen vele telefonálni. Meg SMS-ezni, fotózni, MMS-ezni, stb. felsorolva azokat a dolgokat, amire használható kell legyen az adott modell a HW-s felépítés alapján.
Aligha hiszem, hogy az, hogy PDA-ról ( tehát NEM a saját billentyűzetéről/telefonkönyvéből) tárcsázni/hívást kezdeményezni lehessen vele, az benne lenne akárcsak megemlítve is a leírásában.
Ennek eldöntésére (hogy ti. rendeltetésszerű használat-e ez) igenis ebben járatos szakember kell.
De mondok egy másik példát.
Van nekem egy HP6340-esem. Megvettem(!) rá egy infra távirányítós programot (na jó, volt vagy 9-10 USD), amitől - reményeim szerint - multi-távirányítóként kellett volna működnie a PDA-telefonomnak.
Erre ahelyett, hogy távirányítana, ahelyett belefagy, mint a disznó, csak a rejtett resetgombbal lehet újra feléleszteni.
Akkor vigyem vissza a HP-t, mert rendeltetésszerű használatra alkalmatlan?
|
csüt. dec. 15, 2005 23:14 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: Na várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének.
151/2003-as kormányrendelet 7.§:
"7. § Ha a fogyasztó a fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három
munkanapon belül érvényesít csereigényt, a forgalmazó nem hivatkozhat a Ptk. 306. §-a (1) bekezdésének a) pontja
értelmében aránytalan többletköltségre, hanem köteles a fogyasztási cikket kicserélni, feltéve, hogy a meghibásodás
a rendeltetésszerű használatot akadályozza."
|
csüt. dec. 15, 2005 22:42 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Kano írta: Macika írta: Na várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének. A törvény egészen máshogyan, sokkal 'gumibb' módon fogalmaz.
Lehet, hogy igazad van a szofthibában de ha megnézed, hogy ki írta azon a fórumon akkor láthatod, hogy Ő az egyik fő tudor ott. Szerintem nyugodtan lehet neki hinni. De, hogy megnyugodj megkeresem pontosan valamikorra. Szeretném, köszi.
|
csüt. dec. 15, 2005 22:23 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: Na várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének.
Lehet, hogy igazad van a szofthibában de ha megnézed, hogy ki írta azon a fórumon akkor láthatod, hogy Ő az egyik fő tudor ott. Szerintem nyugodtan lehet neki hinni. De, hogy megnyugodj megkeresem pontosan valamikorra.
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Kano csüt. dec. 15, 2005 22:40-kor.
|
csüt. dec. 15, 2005 21:54 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Kano írta: HSanyi írta: A törvények kivételesen pedig a 72 órás cserével rettentő pozitívan védik a vásárlót, biztonságot adva neki, mert cserét, lávásárolhatóságot, sőt pénzvisszafizetést ÍRNAK ELŐ! Ez nem kívánság műsor.
"3 munkanapon belül lehetőséged van cserét vagy ha nem lehetséges, visszavásárlást kérni, de csak ha meghibásodott, és csak ha jótállás van rá." Tehát Macika azt hoszem, hogy jelen esetben igaza van HSanyinak mivel az Ő készüléke meghibásodott. Ez sajnos nem egy törvény részlete, de ha megnézitek az alábbi linket ott meg van valahol a fórumban a törvény is. Forrás: FogyasztóvédelemNa várj, azért mert valaki leírta azt a fogyasztóvédelmi topicban, azért még ne tekintsük a törvény szövegezésének.
A törvény egészen máshogyan, sokkal 'gumibb' módon fogalmaz.
Én is átérzem HSanyi baját, csak annyival egészítenélek ki, hogy a készülék NEM meghibásodott, hanem valószínűleg eredetileg szoftverhibás, merem állítani, hogy ha végigpróbálgatja a raktárkészleten lévő GX-17-es telókat, mind belefagy ebbe a műveletbe.
|
csüt. dec. 15, 2005 21:29 |
|
|
epyc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 294 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Életemben eddig 2x fordult elő hogy nem működött frissen vásárolt telefon és vissza kellett vinni. Egyik a 30-as volt, másik a 70-es szolgáltatónál. Semmi probléma nem volt, mindkét esetben cserélték mindenféle akadékoskodás nélkül.
Egyetértek Macikával sajnos. Azért írom hogy sajnos, mert gyakorlatilag mindegy hogy 500e forintos plazmatévével, vagy 20e forintos telefonnal van problémád KÉNYTELENEK így eljárni a kereskedők, forgalmazók, mert ahol lehet átverik az embert ha kicsit nem figyel. És erről nem HSanyi, nem a kereskedő tehet, hanem az a sok retek ember, aki kihasználja mások jóhiszeműségét. Node nem ismétlem Macikát:)
Viszont beleültettéek a bogarat a fülembe, mert holnap terveztem egy Vodafone-os Samsung D600 beszerzését és mostmár elindult a fejemben a "mi lesz ha valami baj lesz a készülékkel?" vezérhangya Reméljük a legjobbakat:)
|
csüt. dec. 15, 2005 21:26 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
reklamhang írta: A T-nél pedig simán megy a 72 órás csere, semmi bevizsgálás. A hibás telót küldik vissza a gyárba. Ez nem feltétlenül van mindig így. Amennyiben nincs szakembernek mondható szervizesük, aki bevállalja a felelősséget a cseréért, akkor ők is általában küldik bevizsgálásra.
Egyébként a T-nek több helyen is van hasonló (vagy jobb) felszereltségű szervize, mint az ASK-nak (természetesen Nokiákról van szó!).
|
csüt. dec. 15, 2005 21:24 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
HSanyi írta: A törvények kivételesen pedig a 72 órás cserével rettentő pozitívan védik a vásárlót, biztonságot adva neki, mert cserét, lávásárolhatóságot, sőt pénzvisszafizetést ÍRNAK ELŐ! Ez nem kívánság műsor.
"3 munkanapon belül lehetőséged van cserét vagy ha nem lehetséges, visszavásárlást kérni, de csak ha meghibásodott, és csak ha jótállás van rá."
Tehát Macika azt hoszem, hogy jelen esetben igaza van HSanyinak mivel az Ő készüléke meghibásodott. Ez sajnos nem egy törvény részlete, de ha megnézitek az alábbi linket ott meg van valahol a fórumban a törvény is.
Forrás: Fogyasztóvédelem
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kano csüt. dec. 15, 2005 21:26-kor.
|
csüt. dec. 15, 2005 21:22 |
|
|
reklamhang
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. ápr. 28, 2004 9:35 Hozzászólások: 1266
|
Jó a topic!
Az Én storym!
Vettem kb.: 2 hete a helyi voda v.eladónál, kártyásan 6030-ast.
14 órás töltés után, max.5 percet ha működött.
Jöttek a fura dolgok!
Nem lehetett bekapcsolni, ez még nem annyira az.
Amikor az akksit beleraktam, villant egyet a kijelzője, ez már az!
5 perc után a teló úgy tüzelt, azthittem elolvad, az akksiról nem is beszélve, az már majdnem begyulladt, még jó hogy fel nem robbant.
Persze nem egyszer próbáltam ki, amint kihült a tel./akksi újra be, dettó.
Na akkor irány vissza voda bolt, az eladócsaj is kamillázott, ilyet még nem pipált, hívogatta a főnökét, nézze már meg, mert ilyet még tuti hogy Ő sem látott.
Főnök épp v.mi tárgyalásra igyekezett, azt mondta, csere, kész!
De megjegyezte, hogy képviseleten ilyet nem csinálnak, hanem elküldik bevizsgálatra, stb..
Így Nekem ez hamar megoldódott.
De az EW-ben is így van, nemcsak telónál, hogy felküldik, Ők rögtön nem cserélik.
A T-nél pedig simán megy a 72 órás csere, semmi bevizsgálás.
A hibás telót küldik vissza a gyárba.
|
csüt. dec. 15, 2005 20:37 |
|
|
odi9
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 29
|
Macika!
Mivel már én is jártam hasonlóképpen és ezért átérzem Hsanyi felháborodását, kérdeznék tőled valamit( mivel te jártasabb vagy a jogban):
-Ha nem írja elő jog,rendelkezés,törvény,szabályozás a 72 órán belüli cserét, akkor az eladó miért hívja fel kiemelten a figyelmemet erre???
Az ilyen eseteket csak úgy lehetne elkerülni ha a teló minden funkcióját kipróbálnád, mielőtt kifizeted az árát. Kártyás csomag vásárlása esetén ezt nem engedik meg neked!
Ráadásul a veszprémi képviseletet történetesen ismerem, amit Sanyi a vezetőről írt, az tökéletesen fedi a valóságot!
Elnézést, ha esetleg off voltam.
üdv:odi
|
csüt. dec. 15, 2005 20:31 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
HSanyi írta: Ja és bocs, de mindennél fontosabbnak tartom, az udvarias ügyintézés. Az üzletvezező, meg sem hallgatott először, hanem szavamba vágva akart kioktatni, ügyembe gyorsan intézkedni nem akart, méltányolva, hogy karácsonyi ajándéknak szántam a telót. Csak miután kivertem a palávert, és beírtam a panaszkönyvbe, azután vált "együttműködövé".
Kvázi: ha valaki nem áll ki az igazáért, azt elhjtják.
Megmondom öszintén ez sokkal jobban fájt, mert ha más nem veszek mégegy vitamax csomagot 24.-én, ezt a 20 EFt-t leírom veszteségként, vagy elpasszolom a telót a családban.
Az elveinkért kell küzdenünk, mert ha leragadunk a filléreknél, elveszünk.
Köszi a figyelmet, várom a válaszokat.. Jó sok ződséget összeírogattál itt, hallod-e.
Kezdjük a leglényegesebbel.
NEM VAGYOK BOLTOS!
Folytassuk a másik ugyanilyen fontossal:
szeretném, ha idéznél a hatályos jogszabályokból, amelyek előírják 72 órán belül a feltétel nélküli cserét. Jó lesz link is!
Aztán:
Nem szükségers a jogban felvilágosítanod, megy magamtól is, bár a diplomáim nem abból vannak. Mondom inkább úgy, hogy az önként végzett munkám miatt vizsgáznom kellett a hatályos jogszabályok egy jelentős részéből. Tehát tudom, mi az ártatlanság vélelme.
Nyugodj meg, a PannonGSM is feltételezte a talpig becsületességet a vásárlóiról, amikor a T20 bejött náluk. Aztán, amikor közel 110 db működésképtelen készüléket vittek vissza nekik és hogy hogy nem, mindegyikben döglött T28-as belső volt, akkor kicsit gyanakvóbbak lettek.
Szóval elhiszed-e vagy sem (számomra közömbös), teljesen jogszerű a 72 órán belül visszavitt készülék szakszervizben történő bevizsgálása a csere előtt.
Előbb várom a Te verziódat a hatályos jogszabályokról, aztán mutatom a tutit.
|
csüt. dec. 15, 2005 19:19 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Ja és bocs, de mindennél fontosabbnak tartom, az udvarias ügyintézés.
Az üzletvezező, meg sem hallgatott először, hanem szavamba vágva akart kioktatni, ügyembe gyorsan intézkedni nem akart, méltányolva, hogy karácsonyi ajándéknak szántam a telót.
Csak miután kivertem a palávert, és beírtam a panaszkönyvbe, azután vált "együttműködövé".
Kvázi: ha valaki nem áll ki az igazáért, azt elhjtják.
Megmondom öszintén ez sokkal jobban fájt, mert ha más nem veszek mégegy vitamax csomagot 24.-én, ezt a 20 EFt-t leírom veszteségként, vagy elpasszolom a telót a családban.
Az elveinkért kell küzdenünk, mert ha leragadunk a filléreknél, elveszünk.
Köszi a figyelmet, várom a válaszokat..
|
csüt. dec. 15, 2005 18:41 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Macika írta: HSanyi írta: ...Szóval, helyből bűnöző vagyok, ártatlanság vélelme nuku!!!!!!!!! Pontosan az ártatlanság vélelme miatt vizsgáltatják be és nem mondják azt, hogy biztosan Te rontottad el. De kicsit gondolkozz már!!! Azt nem illeti meg az ártatlanság vélelme, akinél vízbe esés, bepárásodás, vagy függetlenítés miatt vált használhatatlanná a készülék 48 órán belül? Szerinted mi alapján lehet kiválasztani, eldönteni, hogy az a vevő hazudik, Te meg igazat mondasz? Hidd el, ezek a kereskedők töbszörösen megégették magukat, nekik sem jó, hogy ennyire szigorúan kell vegyék a szabályokat, de nekik sem túl nagy üzlet az, hogy 6-8 ezer Ft haszonért ki kelljen fizetniük egy 100e Ft-os telefon árát a nagykernek, mert ők ott mindenképpen bevizsgáltatják és az üzleten követelik a pénzt, ha nem gyári hiba miatt használhatatlan a teló. Tehát a Vodafonnak ehhez rohadtul semmi köze nincs, kár köszörülni rajta a nyelvedet. Mielőtt ilyen súlyos vádakat leírsz, érdemes lenne elolvasni a vonatkozó jogszabályokat vagy csendben maradni.
Köszi Maci az észrevételt, lehet Te is boltos vagy és ezért gondolod így.
Jogilag az ártatlanság vélelme az az, hogy nem feltételezem a büncselekményt, hanem szigoruan jóhiszeműen járok el.
Mert pl.
- ha megfürdetem a telót, akor javíttatni viszem és nem gariban cserélni!
- azért veszek vodafone-s telót, mert azt a hálózatot akarom használni és nem a pannont, vagy tmobot, vagy mást. (felvilágosításként írom, hogy lehet GYÁRILAG független telókat venni, legálisan garival)
- személy szerint nekem - kiemelt ügyfél vagyok a vodánál, 2 előfizetéses és 3 vitamaxos számom van náluk, előéletem több éve -4- ismerhető!
- végezetül, mivel aláírtam, hogy törvénybe ütközöt nem teszek, így ha azon kapnak akkor helyből fel kéne jelenteniük, függetlenül attól, hogy kicserélték-e már a készüléket vagy nem! Feltételezem nem tusolják el a dolgot, ha nem akarok cserét.
Feltételezem a becsületet az emberekről.
Ha meghúzok egy autót, akkor kitőltöm a bejelentőt nem lépek le.
Nem vagyok milliomos, vélhetően ezért a becsületemet sokkal többre értékelem, mint egy 20-30 ezres teló.
A pikantéria az, hogy pont nem ez szolgálja a biztonságomat, mert ha valaki azt mondja, hogy visszahozhatom, gond nélkül ha gondom van, akor ahhoz tartania kell magát. Ez is a becsület része.
A törvények kivételesen pedig a 72 órás cserével rettentő pozitívan védik a vásárlót, biztonságot adva neki, mert cserét, lávásárolhatóságot, sőt pénzvisszafizetést ÍRNAK ELŐ!
Ez nem kívánság műsor.
Rossz példát írok, mert durva. Tudod, vannak gyilkosok is köztünk, de 18 évesen, mégsem zárnak be mindenkit 25 évre, biztos ami biztos.
A felháborodásom már csak azért is nagy, mert a vásárlásra persze rászántam az időt, benzint, parkoló jegyet, de mindezt a vissza vitelre és visszavételre nem gondolom, hogy állandóan nekem kéne állnom. Az összeg nem jelentős kb 1500Ft, de van akinek ez a napi kosztpénze, és különbenis!
Szerintemabban a korban kell már élnünk, amikor nem a vásárló sündörög, hanem, ha problémája van akkor azt intézik.
Ezt a szervizes ügyintéző meg is értette, mert míg a vezető először azt mondta, hogy érdeklődjet majd, Ő megigérte az értesítést. Ez az Európai ügyintézés, és nem a cserbenhagyás, miután már fizetett az ügyfél.
Végezetül, engem akkor védenek, ha a rosszfiukat csípik meg és nem a becsületeseket.
Emlékeztetlek, hogy Hitler és Sztálin vallotta, hogy inkább vesszen 10 ártatlan, mint megussza 1 bűnös.
Remélem te sem ezt a nézetet gondolod helyesnek.
Köszi.
|
csüt. dec. 15, 2005 18:31 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Trabi TM írta: T68m írta: 2. hogy-hogy ki fizetné ki? Természetesen a vodafonnak jogában áll csalás alapja miatt feljelentést tenni, valamint polgári pert kezdeményezni is. Ugye tudod, hogy egy ilyen per perköltsége, még elsõ fokon is 1-2 százezer forint, és ált. 3 évig tart. Gondolod, hogy erre van ideje valakinek??
a pannon is ráér velem pereskedni, pedig semmi alapja sincs....
(mármint részükről. Az én keresetemnek annál inkább)
|
csüt. dec. 15, 2005 18:01 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
T68m írta: 2. hogy-hogy ki fizetné ki? Természetesen a vodafonnak jogában áll csalás alapja miatt feljelentést tenni, valamint polgári pert kezdeményezni is.
Ugye tudod, hogy egy ilyen per perköltsége, még első fokon is 1-2 százezer forint, és ált. 3 évig tart. Gondolod, hogy erre van ideje valakinek??
|
csüt. dec. 15, 2005 17:36 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: Ti hogyan gondoljátok?
Ha híre megy, hogy valamelyik üzletben - szakértõi vizsgálat nélkül - cserélik a 72 órán belül meghibásodott készülékeket, akkor szerintetek 10 napon belül mekkora lenne a visszavitt készülékek között a becsületes és becstelen módon használhatatlanná vált készülékek aránya? És ki fizetné ezeknek az árát, amikor utólag kiderül az idegenkezûség???
1. nem kellene egy kalap alatt kezelni egy régi, számlás ügyfelet és egy újonnan betévedt prepaidest.
2. hogy-hogy ki fizetné ki? Természetesen a vodafonnak jogában áll csalás alapja miatt feljelentést tenni, valamint polgári pert kezdeményezni is.
|
csüt. dec. 15, 2005 15:59 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Re: SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
HSanyi írta: ...Szóval, helyből bűnöző vagyok, ártatlanság vélelme nuku!!!!!!!!! Pontosan az ártatlanság vélelme miatt vizsgáltatják be és nem mondják azt, hogy biztosan Te rontottad el.
De kicsit gondolkozz már!!!
Azt nem illeti meg az ártatlanság vélelme, akinél vízbe esés, bepárásodás, vagy függetlenítés miatt vált használhatatlanná a készülék 48 órán belül?
Szerinted mi alapján lehet kiválasztani, eldönteni, hogy az a vevő hazudik, Te meg igazat mondasz?
Hidd el, ezek a kereskedők töbszörösen megégették magukat, nekik sem jó, hogy ennyire szigorúan kell vegyék a szabályokat, de nekik sem túl nagy üzlet az, hogy 6-8 ezer Ft haszonért ki kelljen fizetniük egy 100e Ft-os telefon árát a nagykernek, mert ők ott mindenképpen bevizsgáltatják és az üzleten követelik a pénzt, ha nem gyári hiba miatt használhatatlan a teló.
Tehát a Vodafonnak ehhez rohadtul semmi köze nincs, kár köszörülni rajta a nyelvedet.
Mielőtt ilyen súlyos vádakat leírsz, érdemes lenne elolvasni a vonatkozó jogszabályokat vagy csendben maradni.
|
csüt. dec. 15, 2005 15:14 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ne haragudjatok meg, de az eljárás teljesen hivatalos és korrekt.
Köszönjük az egészet azoknak az ingyenélő $zarháziaknak, akik ebből csináltak bizniszt, akik miatt a szigorítások életbe léptek.
Ezek a hitvány élősködők miatt szigorították meg a gépjármű kötelezőbiztosítást (jó biznisz volt autót törni és biztosítást csalni, becsületes embernek eszébe se jutna), ezek miatt kellenek biztonsági őrök a hypermarketekbe és sorolhatnám.
Sajnos a demokrácia hátulütője ez, hogy nem lehet a becsületes emberekre és a becstelenekre külön-külön jogszabályt alkalmazni.
Ti hogyan gondoljátok?
Ha híre megy, hogy valamelyik üzletben - szakértői vizsgálat nélkül - cserélik a 72 órán belül meghibásodott készülékeket, akkor szerintetek 10 napon belül mekkora lenne a visszavitt készülékek között a becsületes és becstelen módon használhatatlanná vált készülékek aránya?
És ki fizetné ezeknek az árát, amikor utólag kiderül az idegenkezűség???
|
csüt. dec. 15, 2005 15:06 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
nem újság, én hasonlóképp jártam évekkel ezelőtt egy új telóval. Be sem kapcsolt (helyben nem próbáltam ki), félóra sem telt el, hogy visszavittem, de nem voltak hajlandóak cserélni.
Kellett várnom három hetet a szerviz szakvéleményére, utána adtak egy újat.
|
csüt. dec. 15, 2005 14:15 |
|
|
HSanyi
ezüst tag
Csatlakozott: kedd aug. 24, 2004 8:59 Hozzászólások: 80 Tartózkodási hely: Veszprém
|
SHARP GX-17 vásárlás a veszprémi márkaképviseleten.
Hali!
2005. 12. 12.-én vettem egyet, de már ma december 14.-én, visszavittem, pedig még csak töltőn volt.
A PDA-ról -Palm 505- próbáltam tárcsázni, ami sikerült is. A gond csak az volt, hogy a sikeres hívás után a telefon lefagyott és hívni már nem lehetett vele senkit, sehogyan.
A megoldás: kikapcs, bekapcs.
A Vodafone veszprémi kirendeltség vezetője, a problémát emberileg megérti, de nem tesz semmi érdemlegeset, cserélni nem tudja (nem akarja) a telót, sem más típusra nem válthatok, elküldi szakvélemény bekérésre (mert ök semmit nem tudnak helyben megállapítani, annak ellenére, hogy a hibát elöttük is tudtam gond nélkül reprodukálni! HiHiHi).
Ez a vodafone kíváló marketingje, vigyed a dobozt (új telót), aztán fuss a pénzedért.
Eladnak gyári hibás telót, és a fenyőfa alá tedd a szerviz átvételi elismervényét, biztos örül majd az ember gyereke !!!!!!
Az ügyintézés még a rendszerváltás elötti stílusjegyeket mutat.
Szerencsére a szervízes srác az emberségesség jegyeit mutatta, inkább segít a probléma megoldásában, mint a főnöke.
Mint kiderült, nem hivatalosan, azért nem cserélik a 48 órája vásárolt telót, mert:
1: víz lehet a belsejében?????
2: biztos megpróbáltam kikódolni!!!!!!!
Szóval, helyből bűnöző vagyok, ártatlanság vélelme nuku!!!!!!!!!
Ez azért furcsa, mert amikor vásároltuk a kicsikét, az eladó - veszprémi HIVATALOS regionális vodafone márkaképviselet, nehogy gáz legyen!! - azt mondta, hogy 72. órán belül minden gond nélkül visszavihetjük,ha rossz, rögtön cserélik!!!!
Ezért javaslom, hogy a vodafone-t mindenki kritikával kezelje, amit mondanak, csak reklám, de nem tartják be.
|
szer. dec. 14, 2005 20:18 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 10 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|