Szerző |
Üzenet |
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Tuttti írta: Tuttti írta: ...Még 2005.09.25-én lezárt számlában a zárt felhasználó csoportban lévő hívásokat is kiszámlázták rendes percdíjjal (ami miatt br.375 ft-ot fizetünk), ami persze ingyenes lenne. A számlát a kapcsolattaró megreklamálta és nem lett kifizetve. A Voda az ügyintézés helyett fenyegetőzik. Nem értem ha jogos a reklámáció akkor miért kellene kifizetni a rossz számlát hogy utána jóvá irják majd valamelyik számlán. Azóta is előfordult hogy zárt csoportban lévő számot egyszer-kétszer ingyen és más alkalommal rendes percdíjért tudtam hívni. Ezek szintén reklamációra kerültek (ezek ki lettek fizetve)... Fejlemények vannak az ügyben! Már külön ügyintéző van a vodánál aki ezt az ügyet rendezi (ezt mondták). Még számlajóváirás nem történt, majd februári számlán valami történik. Hát szeptember nem most volt az biztos! Sosem írtam ekkora rendszerhez számlázóprogramot, de mást azért már igen. Viszont ha azt a feladatot kapnám, hogy pl. az ingyenes hívásokat hol kiszámlázzam hol nem, hát azt külön meg kellene oldani, és biztos hogy bonyolultabb lenne, mint nem kiszámlázni őket sosem. Nem tudom elképzelni hogy ilyen "véletlen hiba" miből eredhet, hogy adódhat akarat nélkül.
A másik dolog, ami hónapok óta jár a fejemben, mióta annak idején a T meghirdette a Relax csomagjait, amik "100%-ban" lebeszélhetők, csak magasabb percdíjon, mint amit felette számolnak. Most ugyanezeket olvasom itt nyár óta a Bónusz meg társai kapcsán. Értem én hogy ez egy marketing szöveg, de aki egy kicsit is figyel a percdíjakra nem hiszem el hogy épeszű ember ne venné észre, hogy ezáltal valójában nem beszélheti le az alapdíjat.
Ez a percdíj-váltás ugyanis egyáltalán nem ugyanaz mintha a forgalmad egy bizonyos határáig x forintos percdíjjal beszélnél utána pedig ennél kisebbel.
Az a baj, hogy mindkettő nem más, mint az emberek szándékos h*lyének nézése.
Még az a szerencse, hogy nem vagyok Voda által érintett, mindezek egy kívülálló szemlélő véleménye.
|
hétf. jan. 30, 2006 20:57 |
|
|
Tuttti
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 139 Tartózkodási hely: Itt is, ott is!
|
Tuttti írta: ...Még 2005.09.25-én lezárt számlában a zárt felhasználó csoportban lévő hívásokat is kiszámlázták rendes percdíjjal (ami miatt br.375 ft-ot fizetünk), ami persze ingyenes lenne. A számlát a kapcsolattaró megreklamálta és nem lett kifizetve. A Voda az ügyintézés helyett fenyegetőzik. Nem értem ha jogos a reklámáció akkor miért kellene kifizetni a rossz számlát hogy utána jóvá irják majd valamelyik számlán. Azóta is előfordult hogy zárt csoportban lévő számot egyszer-kétszer ingyen és más alkalommal rendes percdíjért tudtam hívni. Ezek szintén reklamációra kerültek (ezek ki lettek fizetve)...
Fejlemények vannak az ügyben! Már külön ügyintéző van a vodánál aki ezt az ügyet rendezi (ezt mondták). Még számlajóváirás nem történt, majd februári számlán valami történik. Hát szeptember nem most volt az biztos!
|
hétf. jan. 30, 2006 18:54 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Vizsla írta: És nem csodálatos? Csütörtökig kell befizetned!
Jah.
|
hétf. jan. 30, 2006 16:02 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
milestone írta: Meddig lehet ezt még büntetlenül halogatni?
A Vitamax részletezőmmel ugyanez a helyzet, immáron 5 hónapja képtelenk megoldani. Most már az NHH előtt van az ügy. Csak ajánlani tudom őket!
Más:
Karácsony előtt, valamit a szilveszterkor írt levelemre még mindig nem válaszoltak. Még ilyen "elnézést kérünk, de olyan balfszok vagyunk, hogy kérünk még 30 napot" c. dolog sem jött.
Az ugyfelszolgalat@vodafone.hu manapság csak dísznek szolgál, hogy lássa a kedves ügyfél, hogy létezik ilyen e-mail címük is.
|
hétf. jan. 30, 2006 15:33 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
Megérkezett a negyedik levél, melyben arról tájékoztatnak, hogy az első, szept. 28-án benyújtott panaszom kivizsgálása a vártnál hosszabb időt vesz igénybe és egyébként is a szíves türelmem kérik... Sorban jönnek a halasztó levelek... És hol van még a többi, azt követő számlapanasz kivizsgálása?
Meddig lehet ezt még büntetlenül halogatni? Nincs rögzítve az ÁSZF-ben, hogy legfeljebb 30 nap alatt kötelesek kivizsgálni és döntést hozni? Nem sértik meg ezzel folyamatosan a saját ÁSZF-üket?
|
hétf. jan. 30, 2006 15:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
És nem csodálatos?
Csütörtökig kell befizetned!
|
hétf. jan. 30, 2006 14:37 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Megjött a 25-i zárású számla! (december 25.)
|
hétf. jan. 30, 2006 12:43 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
A minap számlapanaszt tettem a vodánál (mer ugye szokott lenni mostanában náluk), amit helyben jogosnak ítéltek. Ezek után természetesen közölte velem az úriember, hogy ezt bizony számlapanasznak veszi fel, de ez esetben legyel oly szíves és fizessem be a kiküldött hibás csekket (ilyenkor a számlapanasz rendezéséig nem kellene befizetni), és hogy majd a következő számlámon jóváírják azt. És a végén mégegyszer rákérdezett hogy akkor leszek oly szíves befizetni?
Szóval levonható e történetből a tanulság...
Csak érdekességképpen írtam le ezeket.
|
hétf. jan. 30, 2006 11:20 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
kapasz írta: Remélem, ezeket a hibákat bejelentettétek, hogy dolgozzanak rajta, mert ez így nagyon nem normális. Engem a rendelkezésre állás hiánya is idegesítene.
Én nem jelentettem. Lassan naponta telefonálhatnék az ügyfélszolgálatra és friss előfizus lévén nincs kedvem órákat várni humanoidra, miközben hatszor megszakad az 1 óra miatt. Húzok tőlük el az első adandó alkalommal. Amíg Westeles voltam, a 8 év alatt nem hívtam ennyiszer az ügyfélszolgálatukat, mint most 3 hónap alatt a Vodáét.
|
hétf. jan. 30, 2006 10:16 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Vizsla írta: Amúgy jó tanács a frissen regisztrált Úrnak
Hölgy
Amúgy tényleg nem hosszú a kérdőív, 2 perc alatt lehet vele végezni.
|
vas. jan. 29, 2006 21:59 |
|
|
Vendég
|
Vizsla írta: Landsmann írta: A T-Mobile gyalázóba is tedd be az írásodat. Fő az egyenjogúság. Tényleg? Akkor miért a vodagyalázó HSZ-számát szaporítod? A pannongyalázós le van maradva . Amúgy jó tanács a frissen regisztrált Úrnak: tanuljon meg helyesen írni! De tényleg!
Mert ezt olvastam utóbb.
|
vas. jan. 29, 2006 17:20 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: A T-Mobile gyalázóba is tedd be az írásodat. Fő az egyenjogúság. Tényleg? Akkor miért a vodagyalázó HSZ-számát szaporítod? A pannongyalázós le van maradva .
Amúgy jó tanács a frissen regisztrált Úrnak: tanuljon meg helyesen írni! De tényleg!
|
vas. jan. 29, 2006 17:16 |
|
|
Vendég
|
A T-Mobile gyalázóba is tedd be az írásodat. Fő az egyenjogúság.
|
vas. jan. 29, 2006 16:05 |
|
|
Magikads
vas-tag
Csatlakozott: szer. jan. 25, 2006 23:01 Hozzászólások: 3
|
Segitséég
Ciao
A segitségeteket kérem!
Idén fogok diplomálni és el kell végeznem egy kérdőives lekérdezést! Kérek mindenkit, hogy legyen segitségemre és töltsön/töltessen ki nekem egy vagy több kérdőivet. Természetesen aki igényli elküldöm neki a diploma végleges változatát, de csak miután leadtam az az április végén. Aki ugygondolja, hogy segitségemre lesz, kérem küldjön egy üres mailt, amire én elküldöm a kérdőivet. Ime a mail cimem: magikads@yahoo.com
Minden segitséget előre is köszönök!
|
vas. jan. 29, 2006 15:51 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Vizsla írta: Kérdezném a 6-ai zárásúakat: van már lezárt egyenlegetek?
Passz. Még a decemberi számla sem jött meg, így ha hozzájön a januári, be lehet csengetni egyszerre 2 hónapot.
|
vas. jan. 29, 2006 14:36 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Kérdezném a 6-ai zárásúakat: van már lezárt egyenlegetek?
|
vas. jan. 29, 2006 13:21 |
|
|
kapasz
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 253
|
Remélem, ezeket a hibákat bejelentettétek, hogy dolgozzanak rajta, mert ez így nagyon nem normális. Engem a rendelkezésre állás hiánya is idegesítene.
|
vas. jan. 29, 2006 12:52 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Ez szép. Így lehetnek jó árai, amikor telefonálni kell akkor szívod a fogad, mert nem megy.
|
vas. jan. 29, 2006 12:39 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Ez szép. Így lehetnek jó árai, amikor telefonálni kell akkor szívod a fogad, mert nem megy.
|
vas. jan. 29, 2006 12:39 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
And_Or írta: .gúnár. írta: Aki nemzetközi irányokból vár hívásokat Vodafone-os mobilra, az ne lepődjön meg, ha nem tudják felhívni. Voip irányokból szeret egyirányú lenni, azaz a hívott vodás telefon hallható, de ő a hívót nem hallja, nem voip irányból hívva meg szeret foglalt lenni, holott nem is az. Ezt én is észrevettem, bécsbe járok sokat. Nembírtam felhívni a céges telefonról (t-mobil), meg az ottani vezetékesröl a feleségem vodáját. De a privát vodás telómmal simán ment. Ez persze nem mindig fordul elő, de ha igen, akkor tartósan.
Amcsi haveromnál ez napok óta fennáll, de fordítva is, tehát az ő ottani számait se lehet felhívni vodáról. Minden mással megy.
|
vas. jan. 29, 2006 11:05 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
.gúnár. írta: Aki nemzetközi irányokból vár hívásokat Vodafone-os mobilra, az ne lepődjön meg, ha nem tudják felhívni. Voip irányokból szeret egyirányú lenni, azaz a hívott vodás telefon hallható, de ő a hívót nem hallja, nem voip irányból hívva meg szeret foglalt lenni, holott nem is az.
Ezt én is észrevettem, bécsbe járok sokat. Nembírtam felhívni a céges telefonról (t-mobil), meg az ottani vezetékesröl a feleségem vodáját. De a privát vodás telómmal simán ment. Ez persze nem mindig fordul elő, de ha igen, akkor tartósan.
|
szomb. jan. 28, 2006 23:13 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Vizsla írta: Meg tudod magyarázni miért van ez?
Én ehhez a részhez nem értek. Viszont ugyanabból a nemzetközi irányból T-Mobile-os számok simán hívhatók.
|
szomb. jan. 28, 2006 19:37 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Meg tudod magyarázni miért van ez?
|
szomb. jan. 28, 2006 18:58 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Aki nemzetközi irányokból vár hívásokat Vodafone-os mobilra, az ne lepődjön meg, ha nem tudják felhívni. Voip irányokból szeret egyirányú lenni, azaz a hívott vodás telefon hallható, de ő a hívót nem hallja, nem voip irányból hívva meg szeret foglalt lenni, holott nem is az.
|
szomb. jan. 28, 2006 16:51 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Vizsla írta: Nos, kérem szépen. A Nagy Magyar Vodafonenak sikerült megoldani (fogalmam sincs, mikor, de most szembesültem vele), hogy ha annyi egyenleged van, ami nem elég a számlázási egységre, miután felvették a telefont, rögötn, három rövid sípszó keretében a hívás meg is szakad - s most jön az újdonság - de a lóvé ott marad a kártyádon, nem nyúlják le!
Mi a dolog szépséghibája? Se Te, s a hívott fél nem tudja, miért szakad meg a hívás, miután létrejött a kapcsolat. De arra jó, hogy 1 Ft-tal is bárkit meg lehet csörgetni.
Bizony! Bizony!
De a másik "fajta" egyenleg eltűnést is le kellene tesztelni még egyszer. Mert ha az is változott az utóbbi 3 hónapban, akkor nemzetünk hírközlési hatósága nem tud majd velük mit kezdeni. De ha nem változott, akkor kezdhetik félretenni a lóvét az NHH-s büntire.
|
kedd jan. 24, 2006 8:38 |
|
|
nagylacza
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 126
|
Üdv Mindenkinek!
A nálam hozzáértőbbek véleményét szeretném kérni. A ma kötött új előfizetésemre is szerettem volna az emeltdijas hívások tiltását kérni. Természetesen az ügyfélszolgálaton keresztül. Megdöbbenve hallgattam a jelentkező Úr szavait, miszerint csak a 0681-es számok hívását tudja tiltani.
Létezik ilyen?
Más. Meglévő előfizetés mellé hűség aláírásával csak bemutatótermekben lehet készüléket vásárolni? Sajnos ezt az információt kaptam egy vidéki viszont eladónál. Igaz ez?
Üdv: Lacza
|
kedd jan. 24, 2006 0:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nos, kérem szépen.
A Nagy Magyar Vodafonenak sikerült megoldani (fogalmam sincs, mikor, de most szembesültem vele), hogy ha annyi egyenleged van, ami nem elég a számlázási egységre, miután felvették a telefont, rögötn, három rövid sípszó keretében a hívás meg is szakad - s most jön az újdonság - de a lóvé ott marad a kártyádon, nem nyúlják le!
Mi a dolog szépséghibája? Se Te, s a hívott fél nem tudja, miért szakad meg a hívás, miután létrejött a kapcsolat. De arra jó, hogy 1 Ft-tal is bárkit meg lehet csörgetni.
|
hétf. jan. 23, 2006 21:37 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Rozso írta: Természetesen most lemondtam újra, de remélen nem jön vissza megint majd 3 hónap múlva.
Talán úgy gondolhatták, hogy neked (mint hűséges ügyfélnek) kötelező igénybe venni ezt az exkluzív szolgáltatást!
|
vas. jan. 22, 2006 1:05 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Természetesen most lemondtam újra, de remélen nem jön vissza megint majd 3 hónap múlva.
|
szomb. jan. 21, 2006 22:56 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Rozso írta: Semmi se történt csak hip-hop egyeszer csak lett hangpostám.
Örülj neki! Mást úgysem tehetsz!
|
szomb. jan. 21, 2006 22:53 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Vizsla írta: Mi van, nem olvasod el, amit aláírsz? Gyönyörűen be van X-elve a szerződésen a HP . S ezt nem is lehet kiXelni szerződéskötéskor. Viszont le bírod mondani SMS-ben. Azzal, hogy posots lettél, azzal minden megváltozott, csupán csak a számod maradt meg.
Nem lettem postos. Vitamax City-s ez a kártyám kb. október óta. Semmi se történt csak hip-hop egyeszer csak lett hangpostám.
|
szomb. jan. 21, 2006 22:46 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
cbf írta: Kérdésem lenne. Ha egy ügyfélszámon 5 előfizetésem van, akkor mind az ötön ugyanazt mondja a 1751/2 (lezárt számlák)? Passz. De derítsd ki, mert érdekel .
|
szomb. jan. 21, 2006 21:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Mi van, nem olvasod el, amit aláírsz? Gyönyörűen be van X-elve a szerződésen a HP .
S ezt nem is lehet kiXelni szerződéskötéskor. Viszont le bírod mondani SMS-ben.
Azzal, hogy posots lettél, azzal minden megváltozott, csupán csak a számod maradt meg.
|
szomb. jan. 21, 2006 21:29 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
ÁÁÁááá!!!!! VODAFONE!!!!!!
Mi jöhet még?
Amióta megvan a kártyám sose volt hangpostám. Az volt az első, hogy kikapcsoltam a hangpostát és bekapcsoltam a hívásértesítőt és ez jól is működött.
Erre most jön egy SMS, hogy úgy hangüzenetem van . Megnézem a Netrendelőben: a szolgáltatás aktív!
Még jó, hogy nem vmi fizetős szoolgáltatást aktiváltak csak úgy!
Remélem más beállításom nem változott...
|
szomb. jan. 21, 2006 20:00 |
|
|
cbf
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 155
|
Kérdésem lenne. Ha egy ügyfélszámon 5 előfizetésem van, akkor mind az ötön ugyanazt mondja a 1751/2 (lezárt számlák)?
|
szomb. jan. 21, 2006 13:58 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A 71-es menüben már azt is mondja, hogy a január 6-ai és a 13-ai számlák is csúsznak.
mz: mostmár látom, hogy innen...
|
szomb. jan. 21, 2006 13:48 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
cbf írta: Még a december 25-i lezárású számlát se mondja.
Fent van a 1270-en, hogy rendszerfejlesztés miatt a december 25-i számlák postázása esetenként csúszhat. Csúszik is szépen, majd megint egyszerre kell befizetni több hónapot, jelen esetben kettőt.
|
szomb. jan. 21, 2006 11:37 |
|
|
cbf
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 155
|
Vizsla írta: Már működik a 1751, de 6-ai lezárt számla még nincs . A panninál zárás napját követő 2. napon fent van a neten. És nem a 172-n, hanem a neten
Még a december 25-i lezárású számlát se mondja.
|
szomb. jan. 21, 2006 7:27 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Na erre már jött válaszsms! Asszongya: 0 HUF a nettó egyenlegem. Tehát a zárás megvót és akkor ez valószínúleg 1 nappal ezelőtti adat lehet, mert ma azért telefonáltam párszor. De a lényeg, hogy sikerült!
Ja és az sms végén: "Ez a lekérdezés ingyenes volt."
|
szomb. jan. 21, 2006 0:22 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Akkor viszont javaslom, kockáztass meg egy 42,9 Ft-os (nem tudom milyen logika alapján kisebb ez 4%-kal, mint a 43 ) SMS-t, aminek a tartalma bármi lehet, csak ne wap, ne net és ne lsz. Akkor az aktuális egyenlegedet kapod meg (ami sajnos nem tartalmazza, hogy mikori frissítés), ha meg a fentik valamelyikét küldöd, akkor értelemszerűen a GPRS WAP-, GPRS Net-forgalmat és az utolsó 3 lezárt számlát kapod meg.
|
szomb. jan. 21, 2006 0:01 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
A 1751-es hívás nincs kiszámlázva, csak az onnan jövő infó sms. Legalábbis eddig.
|
pén. jan. 20, 2006 23:55 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Persze!
Azt hiszem mára feladom, lehet, hogy kell még nekik egy nap, hogy rendesen beüzemeljék...Azért köszi a segítséget!
|
pén. jan. 20, 2006 23:53 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
De ha vártál, és nem történt semmi, megnyomtad újra annak a menünek a számát, amiben épp vársz?
Ha jó a mondókád a 1270-en, akkor igen . Ha meg flottáról van szó, akkor ott azon túl, hogy flottatag vagy, megkötés lehet az is, hogy engedélyezik-e a már meglévőről a tarifaváltást. A esetek igen nagy részében nem.
|
pén. jan. 20, 2006 23:39 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Igen, vártam. Most ki- és bekapcsoltam a telefont, hátha attól, hogy újra bejelentkezik a hálóra, történni fog vmi változás, de túl naív voltam
De még a GPRS adatokat sem adja ez a retek voda!
Megnyugtattál azzal, hogy csak a küldött üzeneteket számlázza ki, úgyhogy még próbálkozok később is, hátha vmi eredményre is sikerül jutnom...
Amúgy Selectre váltottam, ez éri meg talán a legjobban a pénzét (legalábbis nekem). Tényleg, ha már itt tartunk , átválthatok a 2 év hűség lejárta előtt vmely olyan csomagra, amiről a "Kedvezményes Vodafone díjcsomagok" topicban lehet olvasni?
|
pén. jan. 20, 2006 23:20 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Vártál 5-6 másodpercet az akutális egyenlegnél is, és újra megnyomtad annak a menünek a számát (aktuális egyenlegnél 1-es, lezártnál 2-es)?
Lezárt számlára február 1-jénél előbb ne számíts, ha 19-ei zárású vagy. Mármint arra, hogy az automata bemondja, a csekk majd rá 2 hétre jön, kábé . Még a január 6-án lezárt számlák sincsenek fent a 1751-en, nemhogy számla jött volna róla.
Fizetned csak az SMS-ért kell, a hívásért nem.
Mire migráltál?
|
pén. jan. 20, 2006 22:43 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Remélem majd ki is számlázzák a próbálkozásokat
|
pén. jan. 20, 2006 22:06 |
|
|
kapasz
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 253
|
Szégyen és gyalázat, hogy egy hét karbantartás után csak ennyire működik az egyenleglekérdezés. Vagyis semennyire.
|
pén. jan. 20, 2006 22:00 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Új előfizető vagyok és elméletileg tegnap volt zárásom, de se a 2-es menüpontban, se az aktuális egyenleg menüpontban nincs válasz az automatától. Pedig már úgy örültem, hogy kb. egy hét kimaradás után lekérdezhetem mennyi az egyenlegem (nem tudom mennyire szálltam el a feltöltőkártyáról történt váltás miatt), de így sajnos csak annyit tudok mondani, hogy k*rv* anyjukat!
Azért köszi a segítséget
|
pén. jan. 20, 2006 21:44 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Mikor megy a bejelentkező szöveg, nyomj egy csillagot. Ekkor elkezdi, hogy "aktuális egyenleg 1-es gomb". Na ekkor nyomd meg a 2-est. 3 eset lehet.
Vagy kussol, 2-3 sec után is, ekkor nyomd meg újra a 2-est.
Ha 2-3 sec után megszólal, akkor sirály.
Ha meg azzal jön, hogy nincs lezárt számlád, pedig van, akkor irány a 1270 7-es menüje.
|
pén. jan. 20, 2006 21:29 |
|
|
Bungee
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 249
|
Miért van az,hogy hiába nyomom akár az 1-es, akár a 2-es gombot, csak nagy kussolást kapok cserébe? (1751) Vagy csak én bénázok?
|
pén. jan. 20, 2006 21:07 |
|
|