|
Szerző |
Üzenet |
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
skynet írta: 3 óránként szakítanak meg, nem? ez (ha napi 8 órát dolgozol) naponta max 2x zavarhatja meg a munkádat, akkor is kb 5-5 másodpercre. de ha téged ez ennyire zavar, menj a t-hez, és fizess többet a minőségért meg a kényelemért!
A Tré 2 óra után bontja a vonalat, legalábbis a T-percek használata esetén, igy 5x kell tárcsáznom, ha a 10 órát le akarom beszélni (igy 1200-ért 24 kimenö és 300 bejövő pontot kapok az aranykártyára, nem 150-et!) A 2 óráról nem találok sehol infot, a panni legalább leirja. szerintem a családi csomag miatt van a bontás.
|
vas. jan. 29, 2006 3:02 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Hmm... megrendelésekről eddig nem volt szó a topicban.
Egyébként meg a GSM technológia sajátságaiból fakadóan bármikor megszakadhat "véletlenül" is (igaz, kicsi az esélye). Szóval aki mobilról mobilt hívva megsértődik egy szakadáson (és mondjuk nem rendel ), rossz üzletember.
Üdv!
|
szomb. jan. 28, 2006 16:26 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
VÉGRE!!! Köszönöm szépen Valaki végre megértette mi a nagyobb gondom ezzel...
Sőt igen tudom, van olyan ügyintéző aki azt mondja csak a kezdeményezett hívásokra érvényes ez a szakítás, de a kimelet ügyfélszolgák közül ezt egy sem támasztotta alá! Mind azt mondta, hogy MINDEN HÍVÁST SZAKÍTANAK!!! Aki azt mondta, hogy nem mindent, csak bejövőt az a sima ügyfélszolgák közül volt egy, az összes többi azt mondta, hogy MINDEN HÍVÁST!!!
|
szomb. jan. 28, 2006 15:40 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Czumy írta: T68m írta: A gond az, hogy NEM A TPRINTER telefonál, hanem ÕT hívja fel az ügyfél a problémájával. Õ segít neki. Namármost, ha hirtelen megszakad a vonal, akkor az olyan, mintha TPRINTERnek elege lenne az ügyfél hülyeségébõl is direkt tenné le. Nyilván nem kétfilléres ügyfelekrõl van szó, ha ilyen hosszú telefonbeszélgetést is állnak. Márpedig egy jóltejelõ ügyfelet ki akar eltántorítani? Ebbõl következik, hogy ha megszakad a vonal, akkor TPRINTER-nek kéne õt visszahívni, hogy jajj megszakadt, elnézést, stb. DE! Ebben az esetben TPRINTER ezt jól megszívja, mert akkor a következõ három órát õ fizeti! A magyar protokolláris szabályok szerint vonalszakadás esetén a HÍVÓ félnek kell újrahívnia a HÍVOTT felet! Nem én találtam ki, utána lehet nézni.
aha, értem. És téged ez fog kárpótolni az elveszett megrendelések miatt!
|
szomb. jan. 28, 2006 14:39 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Soockit írta: Biztosan sok előfizetőjük van és nem kell már nekik az én büdös piti 15 előfizetésem. Csak akkor ne hazudjanak, hogy ekkor és ekkor hívnak vissza. Már 3-szor telefonáltam rájuk, hogy nem történt semmit. Az első picsa azt írta, hogy majd ír egy e-mailt Első körben nagyon jó, szerintem ilyenkor kellene a legjobban pitizné, és a lehető leggyorsabban elintézni a dolgokat. De ha a cégnél ilyen morál van ebben a stádiumban akkor milyen lehet később. Vásároltunk már egy pár autót újjonnan és segítettem sokmindenkinek az alkudozásban a tárgyalásban is autóvásárlásnál sokszor. A legszemetebb kereskedésben is (utólag derült ki) az aláírásig mindent megtesznek (nem akarok élni a szép magyar szófordulattal, melyet ilyenkor szoktak idézni), utána már más kérdés. Itt még ez sem történt meg. Biztos megérezték, hogy én nem vagyok potencionális ügyfél, csak érdekelt volna, hogy mit mondanak! S.
Eddig a percig nem kerestek meg... Korekt cég!
|
szomb. jan. 28, 2006 13:10 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
T68m írta: A gond az, hogy NEM A TPRINTER telefonál, hanem ŐT hívja fel az ügyfél a problémájával. Ő segít neki. Namármost, ha hirtelen megszakad a vonal, akkor az olyan, mintha TPRINTERnek elege lenne az ügyfél hülyeségéből is direkt tenné le. Nyilván nem kétfilléres ügyfelekről van szó, ha ilyen hosszú telefonbeszélgetést is állnak. Márpedig egy jóltejelő ügyfelet ki akar eltántorítani? Ebből következik, hogy ha megszakad a vonal, akkor TPRINTER-nek kéne őt visszahívni, hogy jajj megszakadt, elnézést, stb. DE! Ebben az esetben TPRINTER ezt jól megszívja, mert akkor a következő három órát ő fizeti!
A magyar protokolláris szabályok szerint vonalszakadás esetén a HÍVÓ félnek kell újrahívnia a HÍVOTT felet! Nem én találtam ki, utána lehet nézni.
|
szomb. jan. 28, 2006 11:04 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Ezt így értem. Ha ő is ezt írta volna, akkor azt is értettem volna.
Amit ő ehelyett írt, annak nem igazán sikerült megragadnom az esszenciáját.
|
szomb. jan. 28, 2006 1:23 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
nyuszy írta: Továbbra is tartom, hogy a bolhából csinálsz elefántot.... "nem a vissza hivas a gond..." - hanem mi? Mi gondot okoz még ez? Az utolsó bekezdésemet meg elmagyarázom neked, mert látom, nem értetted meg: te a 10 órás beszélgetés alatt egyszer sem mész el vécére, soha? És ha mégis, akkor viszed magaddal a telefont? Ugyanmár... Kicsit az az érzésem, hogy ez csak egy indok, hogy lehessen anyázni...
elmagyarázom mi a gond, csak fejezd be ezt a flémelést! És legyen tprinter ezen témája olyan, mintha 6230 szólna!
A gond az, hogy NEM A TPRINTER telefonál, hanem ŐT hívja fel az ügyfél a problémájával. Ő segít neki. Namármost, ha hirtelen megszakad a vonal, akkor az olyan, mintha TPRINTERnek elege lenne az ügyfél hülyeségéből is direkt tenné le. Nyilván nem kétfilléres ügyfelekről van szó, ha ilyen hosszú telefonbeszélgetést is állnak. Márpedig egy jóltejelő ügyfelet ki akar eltántorítani? Ebből következik, hogy ha megszakad a vonal, akkor TPRINTER-nek kéne őt visszahívni, hogy jajj megszakadt, elnézést, stb. DE! Ebben az esetben TPRINTER ezt jól megszívja, mert akkor a következő három órát ő fizeti!
Kapiskó?
ja, és kiegészíteném ezt azzal, hogy biztos nem csak tprinter a cégnél az, akit ez így érint.
|
szomb. jan. 28, 2006 1:18 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
Továbbra is tartom, hogy a bolhából csinálsz elefántot.... "nem a vissza hivas a gond..." - hanem mi? Mi gondot okoz még ez?
Az utolsó bekezdésemet meg elmagyarázom neked, mert látom, nem értetted meg: te a 10 órás beszélgetés alatt egyszer sem mész el vécére, soha? És ha mégis, akkor viszed magaddal a telefont? Ugyanmár...
Kicsit az az érzésem, hogy ez csak egy indok, hogy lehessen anyázni...
De tudod mit? Szerintem itt és most jelentsük ki kategorikusan, hogy a nagy és gonosz Pannon kizárólag azért vezette be ezt a módosítást, hogy TPinter-rel ki legyen b*szva. Ezen ne múljon.
A továbbiakban meg vagy fogadd el, hogy ez van, vagy menj a rózsaszínhez, és akkor jó lesz neked. Elég, ha csak egy előfizetést veszel náluk, a hosszú hívásokra, és akkor nem kell a többszáz fős flottádat sem mozgatni!
|
szomb. jan. 28, 2006 1:04 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
nyuszy írta: 2. Ugyanmár... Ember, nem három percenként, hanem három óránként bontanak! Én elhiszem neked, hogy rendszeresek a három óránál hosszabb hívásaid, de egyszerűen nevetséges, hogy számodra akkora problémát jelent egy pár másodperces újratárcsázás, mintha kb. arra köteleznének, hogy hordj dúsított urániumot az alsónadrágodban.*
3. Így van, én is emlékszem azokra az időkre, amikor még másodpercalapon lehetett beszélni. A drágább előfizetésekkel akár már 75 Ft-os percdíjjal is lehetett beszélni csúcsidőben, de jó is volt...
4. Igazából én sem értem, mert ha arra menne ki a dolog, hogy ne tudj véletlen telefonálgatni órákig, akkor nem három óra lenne a bontási idő, hanem kevesebb. Valószínűleg valami technikai oka lehet.
(* egy átlagos, 10 órás telefonbeszélgetés alatt hányszor hallgatja végig a másik fél, ahogy a vécén tevékenykedsz? ;)
2. Na figyelj mindenkinek más a probléma... Nekem ez kellemetlen neked lehet az, hogy esetleg 5 percenként a wc-re futkosol, mert nem birod ki, ha fél deci van a hólyagodban... megjegyzem nem a vissza hivas a gond... de nem fogok magyarazkodni... amugy ennyi erovel bele lehetne kotini mindenkibe aki valamit is le mer irni, hogy neki gond...
3. en nem azt mondtam, hogy hude jo volt 75fter beszelni mp alapon - hozza teszem nem 75 ftert beszeltem - de van nem egy ember, aki most vissza sirja a mp alapot... ezt talan te is bevallod...
4. technikai ok? fura hogy ez egy ido utan lett gond es sok sok evig nem volt...
mellesleg azt hiszem lehet nekem i sapro betube kellene leirnom, de nem fogom.... **** lehet neked, hogy teged csak a erdekel 10 ora alatt hanyszor jarok wc-re... figyelj nem szamoltam eddig, de ha gondolod szamolom, vagy minden alkalommal megcsorgetlek mikor bemegyek meg mikor kijovok is es akkor majd te nyilvan tartod
|
szomb. jan. 28, 2006 0:20 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
TPinter írta: 2. Az, hogy a hívásonkénti szakítás probléma nekem is és még jónéhány embernek gond abbol adódik, hogy távoli mondjuk informatikai rendszerek telepítése közben nem biztos, hogy mindig ki tudunk menni mikor az aktuálisan helyszínen lévőnek gondja akad valami speciális probléma miatt. Ezen munkák meg nem egyszer túl nyúlnak 3 órás beszélgetésen... Mellékesen mi nem 8 órás időszakban dolgozunk... 3. A számlázási egységet azért hoztam fel, mert az elején ott is örült az emberek többsége, hogy húde jó olcsóbbak a percdíjak aztán most meg mégis sokan vissza sírják a mp alapot... (Ezen dolog engem mondjuk nem érint, mert mindkét számlázással van több előfizetésem is. ) 4. Hogy a hívás és a GPRS stb megszakításának mi értelme nem tudom... Pontosabban szerintem semmi...
2. Ugyanmár... Ember, nem három percenként, hanem három óránként bontanak! Én elhiszem neked, hogy rendszeresek a három óránál hosszabb hívásaid, de egyszerűen nevetséges, hogy számodra akkora problémát jelent egy pár másodperces újratárcsázás, mintha kb. arra köteleznének, hogy hordj dúsított urániumot az alsónadrágodban. *
3. Így van, én is emlékszem azokra az időkre, amikor még másodpercalapon lehetett beszélni. A drágább előfizetésekkel akár már 75 Ft-os percdíjjal is lehetett beszélni csúcsidőben, de jó is volt...
4. Igazából én sem értem, mert ha arra menne ki a dolog, hogy ne tudj véletlen telefonálgatni órákig, akkor nem három óra lenne a bontási idő, hanem kevesebb. Valószínűleg valami technikai oka lehet.
(* egy átlagos, 10 órás telefonbeszélgetés alatt hányszor hallgatja végig a másik fél, ahogy a vécén tevékenykedsz? ;)
|
pén. jan. 27, 2006 23:41 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Biztosan sok előfizetőjük van és nem kell már nekik az én büdös piti 15 előfizetésem. Csak akkor ne hazudjanak, hogy ekkor és ekkor hívnak vissza. Már 3-szor telefonáltam rájuk, hogy nem történt semmit. Az első picsa azt írta, hogy majd ír egy e-mailt
Első körben nagyon jó, szerintem ilyenkor kellene a legjobban pitizné, és a lehető leggyorsabban elintézni a dolgokat. De ha a cégnél ilyen morál van ebben a stádiumban akkor milyen lehet később.
Vásároltunk már egy pár autót újjonnan és segítettem sokmindenkinek az alkudozásban a tárgyalásban is autóvásárlásnál sokszor. A legszemetebb kereskedésben is (utólag derült ki) az aláírásig mindent megtesznek (nem akarok élni a szép magyar szófordulattal, melyet ilyenkor szoktak idézni), utána már más kérdés. Itt még ez sem történt meg.
Biztos megérezték, hogy én nem vagyok potencionális ügyfél, csak érdekelt volna, hogy mit mondanak!
S.
|
pén. jan. 27, 2006 17:44 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
McLaca írta: TPinter írta: Rozsaszinek alapbol nevetseges ajanlatot adtak nekunk, mikor kikertuk, es nem egy olyan szolgaltatast amit a PGSM es a Vodafone is egybol megadott ok nem voltak hajlandoak... Bovebben nem kivanok bele menni... Így viszont nem túl hiteles a kifogás... Üdv!
Na jó, néhány konkrétum, de többet nem fogok...
Készülékek terén, adatcsomagok, e-mail postafiókok, hangposta dolgok, kedvezmények, percdíjak, csoporton belüli kommunikáció dolgai...
(Hogy miert vagyunk a PGSMnel: hogy csak parat emlitsek: pannon adott egybol egyeti datcsomagokat, mail postafiokot ahogy kertuk, fax hangpostat, kedvezmenyeket minden teren, csoporton beluli kommunikacio cegre szabva...)
Nem kívánom bizonygatni, hogy számunkra a PGSM adta azt amit kértünk, de ezt a huzás most...
|
pén. jan. 27, 2006 17:24 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Soockit írta: Volt olyan szolgáltatás amit én is szerettem volna, pl hogy a FAX az e-mail fiókba érkezzen, de ezt nem tudják megoldani. Macerás, de sokan használnak még faxot.
Ezt pl. a Pannon biztosan tudja. Legalábbis itt nálunk így működik. Hogy mekkora a költsége, azt nem tudom, de szerintem nem lehet túl vészes.
|
pén. jan. 27, 2006 17:00 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
TPinter írta: Kiemelt ugyfelszolgalattal beszelt a kapcsolattarto is, o is azt az infot kapta... tobb 100 elofizu van mogottunk...
Rozsaszinek alapbol nevetseges ajanlatot adtak nekunk, mikor kikertuk, es nem egy olyan szolgaltatast amit a PGSM es a Vodafone is egybol megadott ok nem voltak hajlandoak... Bovebben nem kivanok bele menni...
T nekem volt amire 2-3 het utan igazolt vissza.... Vodafone max 1 hetet kesett eddig... PGSMnel max keses nalam 3 nap volt...
Hirtelen ennyi, mert rohannom kell, majd meg jovok es ha vmit kihagytam akkor majd potolom...
Nem tudom, nekem eddig a T-mobile-lal való tárgyalásom során elég rugalmasak voltak és csak 15 előfizetésről van szó.
Kedves az ügyintézőm, gyors is aránylag.
Volt olyan szolgáltatás amit én is szerettem volna, pl hogy a FAX az e-mail fiókba érkezzen, de ezt nem tudják megoldani. Macerás, de sokan használnak még faxot.
|
pén. jan. 27, 2006 16:48 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
TPinter írta: Rozsaszinek alapbol nevetseges ajanlatot adtak nekunk, mikor kikertuk, es nem egy olyan szolgaltatast amit a PGSM es a Vodafone is egybol megadott ok nem voltak hajlandoak... Bovebben nem kivanok bele menni... Így viszont nem túl hiteles a kifogás...
Üdv!
|
pén. jan. 27, 2006 16:47 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Kiemelt ugyfelszolgalattal beszelt a kapcsolattarto is, o is azt az infot kapta... tobb 100 elofizu van mogottunk...
Rozsaszinek alapbol nevetseges ajanlatot adtak nekunk, mikor kikertuk, es nem egy olyan szolgaltatast amit a PGSM es a Vodafone is egybol megadott ok nem voltak hajlandoak... Bovebben nem kivanok bele menni...
T nekem volt amire 2-3 het utan igazolt vissza....
Vodafone max 1 hetet kesett eddig...
PGSMnel max keses nalam 3 nap volt...
Hirtelen ennyi, mert rohannom kell, majd meg jovok es ha vmit kihagytam akkor majd potolom...
|
pén. jan. 27, 2006 16:45 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
TPinter írta: a rózsaszín csapattal meg egyéb problémák vannak... Bizonyos dolgokat nem tud nyújtani ami nekünk elengedhetetlen lenne...
Erre tényleg kíváncsi lennék. Kifejtenéd egy kicsit bővebben?
|
pén. jan. 27, 2006 16:34 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
A Pannon GSM-nek annyira nincsen szüksége 15 új előfizetésre (céges), hogy nem hajlandó felhívni. Felhívtam a 06-20-2000000-os számot, felvették az adataim. Azt igérték, hogy 72 órán belül keresnek. Ez már letelt
Komoly cég mondhatom!
|
pén. jan. 27, 2006 16:30 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
TPinter írta: 1. Azt, hogy a GPRS-t szakítják én azután írtam, hogy a PGSM általános, és kiemelt ügyfélszolgálatával is beszéltem többször. Mondtam már, hogy nem szabad nekik feltétel nélkül hinni
Néha úgy ragaszkodnak általuk kitalált (valótlan) dolgokhoz, mint egy szekta.
4. pontban egyetértünk.
Üdv!
|
pén. jan. 27, 2006 16:09 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Úgy látom okozott pár félreértést az írásom...
1. Azt, hogy a GPRS-t szakítják én azután írtam, hogy a PGSM általános, és kiemelt ügyfélszolgálatával is beszéltem többször.
2. Az, hogy a hívásonkénti szakítás probléma nekem is és még jónéhány embernek gond abbol adódik, hogy távoli mondjuk informatikai rendszerek telepítése közben nem biztos, hogy mindig ki tudunk menni mikor az aktuálisan helyszínen lévőnek gondja akad valami speciális probléma miatt. Ezen munkák meg nem egyszer túl nyúlnak 3 órás beszélgetésen... Mellékesen mi nem 8 órás időszakban dolgozunk...
Szolgáltató váltás nem igazán ok, mert vodafone óránként szakít, a rózsaszín csapattal meg egyéb problémák vannak... Bizonyos dolgokat nem tud nyújtani ami nekünk elengedhetetlen lenne...
3. A számlázási egységet azért hoztam fel, mert az elején ott is örült az emberek többsége, hogy húde jó olcsóbbak a percdíjak aztán most meg mégis sokan vissza sírják a mp alapot... (Ezen dolog engem mondjuk nem érint, mert mindkét számlázással van több előfizetésem is. )
4. Hogy a hívás és a GPRS stb megszakításának mi értelme nem tudom... Pontosabban szerintem semmi...
|
pén. jan. 27, 2006 15:09 |
|
|
AndrySoft
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1387 Tartózkodási hely: Szabolcs-Szatmár-Bereg Megye
|
Ez azért van mert vannak olyan emberkék, akiket nem tájékoztattak arról. hogy a Föld nem lapos. Egyébbként ez nyúl és a sapkája probléma...
|
pén. jan. 27, 2006 14:22 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
GPRS-t nem is lenne sok értelme megszakítani, visszacsatlakozik hamar. igaz, MSN-en veszhetnek el üzenetek, de olyan klienst kell használni, ami nem tolerálja a szakadást.
TPinter írta: [...]az elején a sok kedves ügyfél társam annak is marhára örült, hogy olcsóbbak a percdíjak... Igen olcsóbbak lettek, mikor mp alapúról átmenteka kedves szolgáltatók a jókis perc alapra[...] Nem értem, hogy ha a 3 órás megszakítás akkora probléma, akkor mit számít, hogy azt a 3 órát mp, vagy perc alapon számlázzák!? Ilyen hosszú hívásoknál már olyan mindegy...
Üdv!
|
pén. jan. 27, 2006 13:13 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
TPinter írta: ... De a rohadt hívásmegszakításról hallgatnak ...
Nem tudom írta-e már valaki, nem olvastam vissza, mindenesetre már 100%, hogy a GPRS-re nem vonatkozik a hívásmegszakítás. Belsős info, azután jött ki a tájékoztatás, hogy sokan kérdeztek rá az ügyfélszolgálaton.
|
pén. jan. 27, 2006 10:28 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
nyuszy írta: TPinter írta: De a rohadt hívásmegszakításról hallgatnak azt nem küldik szét, mint az áfacsökkenés miatti árcsökkenést... Huhh na amiatt nagyon kivagyok rájuk akadva.... Őszintén szólva szerintem te vagy az egyetlen ügyfele a Pannonnak, akit ez ennyire zavar... Viszont baromi idegesítő folyton ezt olvasni... Vagy menj át más szolgáltatóhoz, ahol nincs ilyen, vagy békélj meg vele!
Igen lehet, de az elején a sok kedves ügyfél társam annak is marhára örült, hogy olcsóbbak a percdíjak... Igen olcsóbbak lettek, mikor mp alapúról átmenteka kedves szolgáltatók a jókis perc alapra, húda rohadt jó nekünk... Most meg az meberek nagy része már azt lesi, várja mikor lesz megint mp alap akár reálisan magasabb percdíjakkal is...
Másik szolgáltató... Hát igen... Voda 1 óra után bont ezért deaktiváltam is a voda kártyámat...
Tré... Azt inkább kihagyom, bár most az is ugye nagyon jó, mert egyesülnek aztán lesz jó kis vissza élés... Bocs, már most is az van... Nem baj, majd lesz még jobb is...
Na erről ennyit... Amúgy jó dolog ez a hívás megszakítósdi, de legyen ingyenes opció vagy valami... Tudod, ha te is annyit használnád és olyan célra a telefonodat, mint én lehet téged is baromira zavarna...
Ha neked marha jó örülj neki... Én nem szoktam véletlen telefonálgani mert éppen a táskámban, zsebemben mittudom én hol benyomodott meg ilyenek. Ha beszélek akkor beszélek... És mivel ezért én fizetek (nem is keveset) nekik az lenne a reális lépés, hogy szoláltatnak... És nem spórolnak vagy mittudom én mit csinálnak...
Hja és megnyugtatlak, nem csak engem zavar ez a baromság... Csak más nem itt ad neki hangot... Hanem máshol... Én itt is máshol is... Azt hittem erre való a forum ezen része, ha nem elnézést... Bár azt hiszem ez a rész arra való, hogy megírjuk ami nem tetszik... Ha ez neked jó, akkor a dícsérőben ird ki nagy betükkel - ajánlom a 72-es feletti méreteket - hogy de baromi jó húzás...
|
pén. jan. 27, 2006 8:23 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
TPinter írta: De a rohadt hívásmegszakításról hallgatnak azt nem küldik szét, mint az áfacsökkenés miatti árcsökkenést... Huhh na amiatt nagyon kivagyok rájuk akadva....
Őszintén szólva szerintem te vagy az egyetlen ügyfele a Pannonnak, akit ez ennyire zavar... Viszont baromi idegesítő folyton ezt olvasni... Vagy menj át más szolgáltatóhoz, ahol nincs ilyen, vagy békélj meg vele!
|
pén. jan. 27, 2006 7:26 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
TPinter írta: De a rohadt hívásmegszakításról hallgatnak azt nem küldik szét, mint az áfacsökkenés miatti árcsökkenést...
Tok erdekes, bezzeg arrol, hogy a dijszabas lenyeges modon valtozik (masodpercrol percalapura szamlazasra teres, roaming dijak egekbe emelese stb, stb..) arrol nem kuldenek sms-t, hogy edesdragakedves elofizetonk, sasoljad mar a holnaputani nepszabit, ott lesz a kozlemeny... Nem is ertem miert
|
csüt. jan. 26, 2006 21:56 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A Pannonnál ne keressünk logikát
Üdv!
|
csüt. jan. 26, 2006 14:05 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
McLaca írta: szerintem a "tájékoztatás" mellett célja van vele: mégpedig az, hogy megtudja, a hamarosan lejáró egyenlegű felhasználóknál a fiókban ül-e a kártya, vagy használják is Egy mobilszolgáltatónak miért kellene ehhez sms-t küldenie? Elég ha ránéz a saját birtokában levő adataira, és pontosan tudja, hogy mikor, (hol,) mennyi időre kapcsolnak be egy telót (SIM kártyát). Ha csak bekapcs/kikapcs, az is látszik.
|
csüt. jan. 26, 2006 13:45 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Nálunk az a szám kapott először, amit legutóbb vettünk és mondjuk 3 havonta egy kártya megy rá max.
Aztán az első kártyánk, amire mondjuk havi 5e körül
A következő egy olyan, amint havi kb 6500-7000 forgalom van.
Tegnap az amiről lassan 1 éve nem ment ki hívás, de kaptam rá múlt év végén 500 pénzt csak úgy ajándékként. Lehet feltünt neki, hogy nem használtam az útóbbi időben?
A kiemelt céges még nem kapott.
De a rohadt hívásmegszakításról hallgatnak azt nem küldik szét, mint az áfacsökkenés miatti árcsökkenést... Huhh na amiatt nagyon kivagyok rájuk akadva.... Hogy szakadna le a feje annak is, aki azt a baromságot kitalálta... Szakítság meg az új előfizetőknél, de ne azoknál, akik lassan 10 éves melóra használják és fizetnek havonta kemény számlákat nekik...
|
csüt. jan. 26, 2006 10:51 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
McLaca írta: Én rögtön összefüggést véltem felfedezni Talán az előfizusoknak is kiküldik, hogy kevésbé legyen feltűnő , vagy csak én vagyok paranoid Üdv!
Á, dehogy!
|
csüt. jan. 26, 2006 1:31 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Én rögtön összefüggést véltem felfedezni
Talán az előfizusoknak is kiküldik, hogy kevésbé legyen feltűnő , vagy csak én vagyok paranoid
Üdv!
|
csüt. jan. 26, 2006 1:25 |
|
|
milestone
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 230
|
McLaca írta: ...az, hogy megtudja, a hamarosan lejáró egyenlegű felhasználóknál a fiókban ül-e a kártya... Én is kaptam, pedig előfizetéses vagyok (céges, mezei). Szerintem sima önfényezés. Idézet: ...felhívták, hogy jóváírnának neki 500 Ft-ot, és egy év elérhetőséget biztosítanának vele. No, meg az egyre csúnyább statisztika kozmetikázása.
|
csüt. jan. 26, 2006 1:20 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Mekkora frász ez a Pannon!
Gondolkodtam, hogy a dícsérőbe írjam-e, de inkább ide
A lényeg: egy nyájas SMS-t küldözget szét arról, hogy az ÁFA csökkenés miatt olcsóbb lett. Nem tudom, kik kapják meg ezt az üzenetet, de szerintem a "tájékoztatás" mellett célja van vele: mégpedig az, hogy megtudja, a hamarosan lejáró egyenlegű felhasználóknál a fiókban ül-e a kártya, vagy használják is, ugyanis anyám (aki nem egy szószátyár, egy feltöltéssel elvan egy évig - úgyis mindig őt hívják ) megkapta az SMS-t előző este, ma meg (illetve már tegnap ) felhívták, hogy jóváírnának neki 500 Ft-ot, és egy év elérhetőséget biztosítanának vele.
Üdv!
|
csüt. jan. 26, 2006 0:41 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Vizsla írta: Hagy kérdezzem meg: mivel a vásárlás napja még benne volt a január 13-ai határdiőben, miért nem írásbeli szerződéssel vetted meg, hogy 2 év elérhetőséget és havi 384 Ft jóváírást kapj 1 évig?
Azért, mert smart pontot akartam érte kapni! Na meg persze a 180 percet is, de aztán utólag láttam, hogy így nem jár!
Tök ciki, de csak később láttam, hogy lemaradtam róla!
|
szer. jan. 25, 2006 17:48 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Én az akcióból azt jegyeztem meg, hogy szóbeli szerződésnél nem jár. Írásbelinél viszont úgy tudom, igen. Utánanéztem a sajtóközleménynek, sajnos abból nem derül ki. A honlapról meg már leszedték az akciót. De google segített: http://www.pgsm.hu/tarifacsomagok/karty ... jandek.php
Idézet: Az akcióban való részvétel feltételei, korlátozások
Az akció kizárólag új Pannon Praktikum kártyás tarifacsomaggal, illetve az adott SIM-kártyával, írásbeli szerződéskötéssel érvényes. Szóbeli szerződéskötéssel vásárolt Pannon Praktikum tarifacsomaggal ez az akciós kedvezmény nem vehető igénybe.
|
kedd jan. 24, 2006 22:48 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ahhoz nem kellett telefont is venni?
Szerintem érvényes a kártya, ha bementél egy üzletbe, ezért sem volt jó az érvényesítő kód, mert már érvényes volt
De legkésőbb februárban minden kiderül.
Üdv!
|
kedd jan. 24, 2006 22:40 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Hagy kérdezzem meg: mivel a vásárlás napja még benne volt a január 13-ai határdiőben, miért nem írásbeli szerződéssel vetted meg, hogy 2 év elérhetőséget és havi 384 Ft jóváírást kapj 1 évig?
|
kedd jan. 24, 2006 22:28 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
thomas77 írta: Ez sem működik még tökéletesen!
Bocs, hogy magamat idézem, de a kálváriám itt még nem ért véget!
Csak hogy világos legyen... kezdem elölről:
- Vásároltam egy praktikum csomagot az EW-ben. (2006. jan. 7-én)
- Még aznap este aktiváltam. (szóbeli előfizetői szerződést kötöttem)
- A tájékoztató szerint a "szóbeli előfizetői szerződés mekötésétől számított 3 napon belül adategyeztető levelet küld" című dologra vártam, de ezt nem kaptam meg...
- 2006. jan. 20-án kaptam egy sms-t: "Tájékoztatjuk, hogy korábbi értesítő levelünknek megfelelően szóbeli előfizetői szerződése megerősítéséhez 3 nap áll rendelkezésére. Üdvözlettel: Pannon GSM"
- Fölhívtam a 1220-at, hogy mi ilyenkor a teendő... A válasz az volt, hogy menjek be egy ügyfélszolgálati irodába, és ott személyesen elintézhetem a dolgot.
- 2006. jan. 20. Még aznap este bementem, és kitöltöttem, meg aláírtam mindent!
- Ma (2006. jan. 24.) mit találok a postaládában? "Szóbeli előfizetői szerződés megerősítése" című levelet!
- Levél kibont, elolvas... (itt kell megjegyeznem, hogy a levél 2006. január 23-án íródott, tehát nem a posta, és nem a postás, de még csak nem is a postaládafosztogató volt a bűnös)
A történtek ellenére megpróbáltam eleget tenni a levélben foglaltaknak, ugyanis itt is szerepelt egy dátum: Érvényesítési határidő: 2006.02.05.
- Természetesen az érvényesítő kód helytelennek bizonyult.
Nagyjából ennyi!
Szerintetek érvényesítve van a kártyám, vagy február 5-én parkolópályara kerül ez a nehezen megszerzett sim?
Vagy lépjek tovább! (senkit sem érdekel )
|
kedd jan. 24, 2006 21:52 |
|
|
kovpeter
vas-tag
Csatlakozott: szomb. szept. 18, 2004 15:55 Hozzászólások: 4
|
Landsmann írta: Az előfizetésbe tartozó egyenleggel nem lehet emeltdíjast igénybe venni. Mindenképpen kell rátölteni.
Aha értem. Köszönöm a segítséget! Holnap töltök rá pénzt akkor.
|
pén. jan. 20, 2006 19:15 |
|
|
Vendég
|
Az előfizetésbe tartozó egyenleggel nem lehet emeltdíjast igénybe venni. Mindenképpen kell rátölteni.
|
pén. jan. 20, 2006 19:12 |
|
|
kovpeter
vas-tag
Csatlakozott: szomb. szept. 18, 2004 15:55 Hozzászólások: 4
|
Sziasztok!
Most vettem egy Samsung X660 telót Praktikummal. Van az egyenlegemen kb. 700 Ft. Tudok telefonálni, SMS-ezni, MMS-ezni, viszont az emelt díjas szolgáltatásokat nem tudom igénybe venni. Szóval ha 06-90-es számra küldök SMS-t, akkor azt írja hogy nincs elég lóvém. Pedig az emelt SMS ára csak 200 Ft lenne. Ezt nem értem. Engedélyezni kell vagy mi? Vagy külön egyenleg van az emeltdíjas dolgoknak???
Előre is köszike!
|
pén. jan. 20, 2006 19:06 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Szerintem nagyon komoly!
Ennek ellenére sikerült megoldanom a dolgot!
Most már csak be kell mennem egy ügyfélirodába, mert a szóbeli előfizetői szerződésem írásos anyaga több mint egy hete nem érkezik meg postán. Ha 3 napon belül nem intézkedem, akkor korlátozhatja(?) a szolgáltatást a pannon.
Lehet, hogy a posta tehet róla, lehet, hogy a postás, lehet, hogy valaki kirabolta a postaládámat... (érdekes, a szórólapok ott maradtak)...
Amikor sikerült a regisztráció a PannOnline-on, akkor le tudtam ellenőrizni az adataimat. A telefonos ügyintéző jól vette fel a nevemet és a címemet, úgyhogy nem tudom, hogy hol akadt el a dolog!
Ez sem működik még tökéletesen!
|
pén. jan. 20, 2006 18:48 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Tényleg
Fel sem tűnt. Ki kellett volna emelni , ezek szerint már Pannon Matematika is létezik
Üdv!
|
pén. jan. 20, 2006 18:13 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Ja! Értem! Az egy idézet!
Elírták. A 9-est hagyd figyelmen kívül!
|
pén. jan. 20, 2006 18:02 |
|
|
Rozso
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2934 Tartózkodási hely: Kecskemét/Budapest
|
Én sem értem a gondot.
06201234567
|
pén. jan. 20, 2006 18:00 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Mi ezzel a gond?
Üdv!
|
pén. jan. 20, 2006 17:50 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Most készülök regisztrálni a PannOnline rendszerébe a frissen vásárolt praktikumos kártyámat.
Az első kitöltendő ablaknál elakadtam:
"A telefonszám formátuma: kétjegyű előhívószám (20,30,70) + a hétjegyű mobilszám pl.: 2091234567"
Akkor most hogy is van ez?
Itt látható ---> klikk "Kártyaszintű regisztráció"
|
pén. jan. 20, 2006 17:45 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
-vadaszg- írta: na beszéltem most megint ügyiékkel, hát le se ****ák, hogy 2-3 kártyát elvinnék. pedig '99 óta vagyunk ügyfelek... akkor én is leszarom őket, ha így álnak a dologhoz.. Ilyen határozott ügyféllel nem is akarnak törödni, ezt már én is tapasztaltam. Persze nem mindig.
|
csüt. jan. 19, 2006 4:59 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
na beszéltem most megint ügyiékkel, hát le se ****, hogy 2-3 kártyát elvinnék. pedig '99 óta vagyunk ügyfelek... akkor én is leszarom őket, ha így álnak a dologhoz..
|
szer. jan. 18, 2006 22:51 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 34 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|