|
Szerző |
Üzenet |
x/t
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 178
|
Al Bundy írta: x/t írta: Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás. A T-nél is... Szerintem is telefonfüggő...
A T-t nem tudom. A Pannonnál csak 3-4 hónapja működik ez a dolog. Ezért írtam, hogy hálózatfüggő.
|
pén. feb. 10, 2006 13:32 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
x/t írta: McLaca írta: OFF Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Inkább telefonfüggő, az enyém pl. tartásba teszi a GPRS-t SMS érkezésének idejére (meg hívás idejére is). Ugyanazon a jelzéscsatornán jön az SMS, mint amin riasztja a telefont a hálózat, a hívás pedig mindig betalál aktív GPRS kapcsolat mellett is. ON Üdv! Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás.
A T-nél is... Szerintem is telefonfüggő...
|
pén. feb. 10, 2006 13:14 |
|
|
Vendég
|
Érdekes módon nekem is és a bátyámnak is Siemens C55-öt használva az SMS vagy megjött, vagy nem, aktív GPRS kapcsolat közben. Valószínű hogy ha éppen adatforgalom volt a kézbesítés közben, akkor ment parkolópályára az SMS, mert nekem is volt hogy csak másnap jött meg, de azt az SMS-t nem a szolgáltató küldte, tehát nem ők küldték késve.
Emiatt szerintem kát a szolgáltatót gyalázni.
|
pén. feb. 10, 2006 12:40 |
|
|
x/t
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 178
|
McLaca írta: OFF Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Inkább telefonfüggő, az enyém pl. tartásba teszi a GPRS-t SMS érkezésének idejére (meg hívás idejére is). Ugyanazon a jelzéscsatornán jön az SMS, mint amin riasztja a telefont a hálózat, a hívás pedig mindig betalál aktív GPRS kapcsolat mellett is. ON Üdv!
Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás.
|
pén. feb. 10, 2006 8:18 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Általában nem tudja fogadni a készülék azonnal, mert aktív a GPRS kapcsolat. Időnként próbálják kézbesíteni az üzeneteket, de több óra is lehet mire ténylegesen célbaér. Ez nem a szolgáltató áéltali lehúzás, hanem technikai probléma. Amiről régebben volt már szó ezen a fórumon. Ha jól emlékszem, akkor azt a topicot éppen én indítottam. Akkor hozzáértőbb emberek elmagyarázták miért nem ér célba általában az SMS ha a GPRS kapcsolat fennáll.
Ha GPRS adatforgalom van, akkor a "nincs válasz" esemény érvényes, tehát a hívásátirányításoknál beállítható "Átirányít, ha nincs válasz" metódus zajlik le ekkor. Ott beállítható a szám, és egy idö is (a többi átirányításnál idö nem állítható be). Voda és westel esetében egy spec számra kell átirányítani (voda:+36709090999, westel:+36309876543) ahhoz, hogy hívásértesítö esemest kapj. Ha törlöd az átirányítást, akkor a westelnél megszünik az átirányítás, vodánál pedig beáll erre a bizonyos számra, és 25 másodpercre.
Az SMS fogadás pedig egyértelmüen telefonfüggö.
Nemtudom, hogy ezzel most válaszoltam-e valamire, de leírtam...
|
pén. feb. 10, 2006 7:19 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
En azt tapasztaltam (több Nokianal es SonyEricssonoknal is), h a hivasok es smsek akkor erkeznek meg a telora aktiv gprs kapcsolat alatt, ha pl. - ha hivasrol van szo - a hivas pillanataban relativen "nem nagy" adatmennyiseg toltodik a telefonon keresztul. Tehat, ha aktiv a gprs, de fel- vagy letoltes eppen nem tortenik, a hivas vegbemegy, az sms azonnal kezbesitodik. Azonban egyes SonyEricssonok eseteben (T szeria) aktiv gprs alatt a telo nem elerheto - attol fuggetlenul, h eppen tortenik-e adatatvitel.
|
csüt. feb. 09, 2006 23:57 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Összes GPRS-es Nokiánál (régi S40), amivel eddig találkoztam, így volt, de egyik barátnőm 70Ft-os (:)) Sagemje is hasonlóan viselkedik.
Üdv!
|
csüt. feb. 09, 2006 23:42 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
McLaca írta: OFF Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Inkább telefonfüggõ, az enyém pl. tartásba teszi a GPRS-t SMS érkezésének idejére (meg hívás idejére is). Ugyanazon a jelzéscsatornán jön az SMS, mint amin riasztja a telefont a hálózat, a hívás pedig mindig betalál aktív GPRS kapcsolat mellett is. ON Üdv!
milyen telefonnal?
|
csüt. feb. 09, 2006 23:18 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
McLaca írta: ...a hívás pedig mindig betalál aktív GPRS kapcsolat mellett is.
Nálam nem mindig, de ez inkább a Nokiám hibája
C.
|
csüt. feb. 09, 2006 18:49 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
OFF
Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Inkább telefonfüggő, az enyém pl. tartásba teszi a GPRS-t SMS érkezésének idejére (meg hívás idejére is). Ugyanazon a jelzéscsatornán jön az SMS, mint amin riasztja a telefont a hálózat, a hívás pedig mindig betalál aktív GPRS kapcsolat mellett is.
ON
Üdv!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára McLaca csüt. feb. 09, 2006 19:38-kor.
|
csüt. feb. 09, 2006 17:40 |
|
|
Vendég
|
Szerintem azért, mert ha többszöri kísérlet után sem tudják kézbesíteni, (mondjuk 2-3 alkalom) akkor több órára félre teszik, táriolják és majd csak azután próbálják ismét kézbesíteni. Ugyanis ha 2-3 próbálkozás után, ami között mondjuk másodpercek vagy percek vannak, nem sikerül eljuttatni a címzetthez, joggal feltételezhető, hogy valamiért nem tudja fogadni a címzett. Ezért az állandó próbálkozással nem terhelik a hálózatot, hanem, később újrapróbálják. Ez persze az én véleményem, de mintha valami ilyesmi indokot mondtak volna, mikor egyszer eza probléma felvetődött.
De ez csak az én véleményem.
|
csüt. feb. 09, 2006 17:37 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Általában nem tudja fogadni a készülék azonnal, mert aktív a GPRS kapcsolat. Időnként próbálják kézbesíteni az üzeneteket, de több óra is lehet mire ténylegesen célbaér. Ez nem a szolgáltató áéltali lehúzás, hanem technikai probléma. Amiről régebben volt már szó ezen a fórumon. Ha jól emlékszem, akkor azt a topicot éppen én indítottam. Akkor hozzáértőbb emberek elmagyarázták miért nem ér célba általában az SMS ha a GPRS kapcsolat fennáll. De ha már nincs GPRS-kapcsolat, akkor is miért késik? Ilyen volt vodánál is (mármint nem figyelmeztető SMS, hanem rendes, amit valamelyik ismerős küldött).
|
csüt. feb. 09, 2006 17:32 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
madarasz írta: off: Nekem szoktak. Most is küldtek egyet, hogy elértem a 4 megát, közben nincs is aktiválva sem a wap, se a net (én nem is múködik természetesen) Jó a rendszer... De Te nem vagy postpaides , s csak azokkal szúrtak ki. Egy jó darabig Ti még ingyen is wapolhattatok, míg egy balga beszólt a 1270-re, hogy "nem vonják le a lóvét a kártyáról, és már ki tudja hányszor 10 megánál járok"
Vették volna meg a Pannonét. Azon még tanúsítvány is van (meg persze hiba is).
ON
|
csüt. feb. 09, 2006 17:27 |
|
|
Vendég
|
GPRS kapcsolat közben az SMS-ek kézbesítése esetleges. Általában nem tudja fogadni a készülék azonnal, mert aktív a GPRS kapcsolat. Időnként próbálják kézbesíteni az üzeneteket, de több óra is lehet mire ténylegesen célbaér. Ez nem a szolgáltató áéltali lehúzás, hanem technikai probléma. Amiről régebben volt már szó ezen a fórumon. Ha jól emlékszem, akkor azt a topicot éppen én indítottam. Akkor hozzáértőbb emberek elmagyarázták miért nem ér célba általában az SMS ha a GPRS kapcsolat fennáll.
|
csüt. feb. 09, 2006 17:24 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Tarby!
Azért nem értek veled egyet, mert bármilyen más sms azonnal megérkezik. Pl. ha feltöltöm az egyenlegemet, vagy ha pénzt veszek ki az automatából.
Szerintem ez egyértelműen a lehúzásra megy és ez nem tetszik.
|
csüt. feb. 09, 2006 17:14 |
|
|
madarasz
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 73
|
[quote="Vizsla"]Amúgy meg csab2-nek javaslom: sose legyen vodás, ha netezni is akar, mert ott heteket is várhat a figyelmeztető SMS-re. Sőt, június óta még egyet nem küdtük, mióta feltették az AMDOCS-ot. ./quote]
off: Nekem szoktak. Most is küldtek egyet, hogy elértem a 4 megát, közben nincs is aktiválva sem a wap, se a net (én nem is múködik természetesen) Jó a rendszer...
|
csüt. feb. 09, 2006 17:13 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Maradjunk a Pannonnál. Ott garantált a 10 mp., ha a címzett be van kapcsolva, és tud SMS-t fogadni.
Nem igazán értem ezt a torlódást.
Miért nem lehet az beállítani, hogy ha frissül az AMDOCS, be legyen állítva egy automatikus riport, ami megnézi, hogy elérte-e már a MobilAdat csomag szerinti limitet, s ekkor elküldjön az Ügyfélnek egy SMS-t, feltéve, ha már elmúlt reggel nyolc óra, de még nincs este kilenc, hogy ne zavarjuk az alvásban?
Ui. ez a köcsög fórum: beírtam a hsz-t, előnézetet szerettem volna, erre jön a rohadt debug mód. Persze a vissza gombra is. Így amit előbb beírtam, az szépen eltűnt .
|
csüt. feb. 09, 2006 16:52 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Maradjunk a Pannonnál. Ott garantált a 10 mp., ha a címzett be van kapcsolva, és tud SMS-t fogadni.
Nem igazán értem ezt a torlódást.
Miért nem lehet az beállítani, hogy ha frissül az AMDOCS, be legyen állítva egy automatikus riport, ami megnézi, hogy elérte-e már a MobilAdat csomag szerinti limitet, s ekkor elküldjön az Ügyfélnek egy SMS-t, feltéve, ha már elmúlt reggel nyolc óra, de még nincs este kilenc, hogy ne zavarjuk az alvásban?
Ui. ez a köcsög fórum: beírtam a hsz-t, előnézetet szerettem volna, erre jön a rohadt debug mód. Persze a vissza gombra is. Így amit előbb beírtam, az szépen eltűnt .
|
csüt. feb. 09, 2006 16:46 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Garantálod, hogy a hagyományos módon küldött SMS-em 10 másodpercen belül célba ér (nem Pannon hálón küldve)?
A hangsúly azon volt, hogy az SMS kézbesitése a szolgáltatás technikai megvalósitása miatt nem garantálható, épp ezért tök fölösleges emiatt panaszkodni.
|
csüt. feb. 09, 2006 16:18 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
tarby írta: Vedd figyelembe, hogy semmi nem garantálja, hogy az elküldött SMS azonnal kézbesitésre kerül. Az üzenet bekerül az SMS központba, az pedig megpróbálja kézbesiteni. Mivel a signalling csatornákon megy a dolog ezért semmi nem garantálja, hogy abban a pillanatban (és az újrapróbálozások alkalmával) lesz éppen szabad kapacitás az üzenet kézbesitésére. Ne vedd zokon, de erre szoktam azt mondani, hogy bla-bla. Érdekes, hogy a hagyományos módon küldött SMS-ek 10 másodpercen belül a címzetthez érnek.
Amúgy meg csab2-nek javaslom: sose legyen vodás, ha netezni is akar, mert ott heteket is várhat a figyelmeztető SMS-re. Sőt, június óta még egyet nem küdtük, mióta feltették az AMDOCS-ot.
|
csüt. feb. 09, 2006 15:59 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Vedd figyelembe, hogy semmi nem garantálja, hogy az elküldött SMS azonnal kézbesitésre kerül. Az üzenet bekerül az SMS központba, az pedig megpróbálja kézbesiteni. Mivel a signalling csatornákon megy a dolog ezért semmi nem garantálja, hogy abban a pillanatban (és az újrapróbálozások alkalmával) lesz éppen szabad kapacitás az üzenet kézbesitésére.
|
csüt. feb. 09, 2006 15:52 |
|
|
csab2
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1453
|
Igen bosszantó dologba futottam bele a minap már többedjére.
Arról van szó, hogy éjfél környékén muszáj volt neteznem egy kicsit, mert a lakótársamnak tantárgyakat kellet felvennie a neten. Szóval netezünk, miközben én várom a tájékoztató sms-t arról, hogy mikor lépem túl a Mobile Data3 csomag 3 megáját. Semmi. Délelőtt 10 órakor kaptam egyszerre 2 sms-t. Az elsőben felhívják a figyelmemet, hogy forgalmam elérte a 2,5 megát. A másodikban tájékoztatnak, hogy a forgalmam elérte a 3 megát. Hm, micsoda frissesség. De ez még hagyján! Ugyanígy jártam kétszer az akciós Mobile Data 50-nel is. Semmi sms, majd másnap délelőtt jött két sms egyszerre, hogy elértem a 40 megát, illetve az 50-et. Jócskán túl is léptem, és rendesen leszopta a kártyámat. Jó-jó, tudom, hogy figyelni kell a számítógépen az adatforgalmat, de akkor is! Milyen dolog az, hogy 6-8 óra múlva küldik az sms-t. Akkor már sok értelme van!
Két hete pedig annak ellenére sms-t küldtem emeltdíjas számra, hogy az le van tiltva. Igaz, az összeget nagy nehezen jóváírták.
|
csüt. feb. 09, 2006 15:42 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
club írta: Ne értsd félre, nem fikázni akarom a 15 elõfizetésed, de a Pannonnál az abból éves szinten megmaradó nyereségbõl nem lehet állni egyetlen ember egyetlenegy munkanapját mindenféle közteherrel és kiadással együtt.
nem a nyereségből, hanem a bevételből kell fizetni az alkalmazottakat. A nyereség az összes költség (beleértve a személyi béreket is) és adó befizetése utána maradó összeg. (egyszerűen fogalmazva)
15 előfizetés havi szinten legalább 50 rúgó, éves szinten 600ezer. Mármint bevétel. Ebből költségtöbblete csak annyi van a pannonnak, amennyi a hálón kívüli hívások végződtetése. Ezt ellensúlyozza a bejövő hívások végződtetése, tehát mondhatjuk gyakorlatilag nullának.
Hogy a pannonnak nem hiányzik éves szinten 6kiló, az már saját baja. Sztem, ebből lehet fedezni egyetlen ember, egyetlen munkanapját, még közterhekkel együtt is.
|
hétf. feb. 06, 2006 4:30 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Soockit írta: Miután megkaptam a feljebb említett nagyszerűnek nem mondható ajánlatát. Nem nagyon zaklattak, hogy na akkor tetszik, vagy mi nem tetszik. Nem nagyon érdekelte őket az én 15 új előfizetésem.
Jövő héten pénteken így megkötöm aT-Mobile-lal a szerződést.
Ne értsd félre, nem fikázni akarom a 15 előfizetésed, de a Pannonnál az abból éves szinten megmaradó nyereségből nem lehet állni egyetlen ember egyetlenegy munkanapját mindenféle közteherrel és kiadással együtt.
Minden cégnél meg kell húzni egy határt, az most a Pannonnál e felett van. Van cég, ami 5 előfizetésre is letolja a gatyáját, van cég - mivel fúzió (így elbocsátások előtt) áll - amelynek dolgozói szívesen felvállalják a 15 előfizetésed ügyintézését. A Pannonnál most ez nem így van, hozzá kell tennem, hogy 1 és 3 éve sem így volt, mivel akkor a mi 80 előfizetésünkre 20-30 nappal később reagáltak. Viszont azóta is megelégedéssel használjuk a szolgáltatásukat (természetesen volt egy-két tucat probléma 5 év alatt), és itt szerintem ez a lényeg.
|
vas. feb. 05, 2006 10:15 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Miután megkaptam a feljebb említett nagyszerűnek nem mondható ajánlatát. Nem nagyon zaklattak, hogy na akkor tetszik, vagy mi nem tetszik. Nem nagyon érdekelte őket az én 15 új előfizetésem.
Jövő héten pénteken így megkötöm aT-Mobile-lal a szerződést.
|
szomb. feb. 04, 2006 21:48 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
McLaca írta: Hát ha már mobájl, akkor lehetett volna 'deita' is Számomra határozottan kellemes annak a nőnek a hangja, aki a hívás közbeni értesítéseket mondta fel (nem elérhető, nem létező szám, stb.). Üdv!
Annak igen, az teljesen ok. De ez a mobájlos, ez - lásd mint fent.
|
szomb. feb. 04, 2006 20:57 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Hát ha már mobájl, akkor lehetett volna 'deita' is
Számomra határozottan kellemes annak a nőnek a hangja, aki a hívás közbeni értesítéseket mondta fel (nem elérhető, nem létező szám, stb.).
Üdv!
|
szomb. feb. 04, 2006 20:53 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Most volt egy esetem a 1747-en. Lemondtam a MobilData 50-et, még mielőtt késő lenne, és megrendeltem helyette a MobilData3-t. Nem tudom, kinek mennyire új, nekem az volt, hogy a 8-as menüpontban felsorolásképpen megkapja az ember a kártyáján aktív lemondható és megváltoztatható szolgáltatásokat. Ez jó dolog, már maga a szolgáltatás, viszont a megvalósítása kb 20-30 évvel ezelőttinek hat. Különféle női hangok felsorolják az aktív szolgáltatásokat, amelyek között jókora szünet van időben, a szolgáltatás neve után egy harmadik női hang mond egy számot, szintén elég sokára. Pozitív, hogy a szám ismeretében, annak billentyűzeten való lenyomásával azonnal abban a menüpontban van az ember, ahol módosítani kívánja az adott szolgáltatást. Mondom, ez tök jó, de egy 0 kilométeres felhasználó már régen megszakította volna a vonalat abban a hiszemben, hogy már úgyis megszakadt. Bár a várakozás és a beszédhang alatt tapasztalható állandó sistergés, kerregés éppen jelzi, hogy valami történik a színfalak mögött, ha ismeritek a Szokol rádió hangminőségét, na, az az, 100%-ban.
Ezzel még nincs vége az elrettentésnek. A főmenüben szóló hölgy hangja egy teljesen korrekt, normális hangú, hozzáértő, de legalábbis a témában tapasztalt valakit feltételez a mikrofon végén. Az almenüben ezzel szemben egy teljesen szőke, "éppen-csak-a-papírt-adtuk-a-kezébe-felolvasni-mi-sem-hisszük-el-hogy-érti-is" hatású fiatal nőstény csivitel, olyan módon, hogy szisztematikusan mobájldata X-nek nevezi pl azokat az adatcsomagokat, amiket a főmenüben a "neked-jobban-elhisszük" hangú hölgy MobilData-nak mond. Az egész idő alatt a hideg futkározott a hátamon, már amikor hallottam, hogy ki mit mond. De most tényleg. Nem lehetne a már jól bevált hangot alkalmazni mindenütt?
Az, hogy pl sms-ben nem lehet szolgáltatást megrendelni, lemondani, egy dolog, hümmög az ember, oszt jól van, de folyamatosan szegénységi bizonyítványt kiállítani magukról már évek hosszú sora óta, az elég érdekes.
Most mondhatnátok, hogy azért elintéztem, amit a hívással akartam, ok, örülök is, meg annak is, hogy luk van a - mindegy, ahol kell lenni, de azért valami mellékíz maradt megint a Pannon nyomán, és tisztában vagyok vele, hogy nem VonBraun ízlése szerint alakítják ki egy mobilszolgáltató külcsínét és belbecsét. De. Volt egy időszak, az elején néhány rövid év, amikor semmi ilyen nem volt tapasztalható náluk. Ezt hiányolom.
|
szomb. feb. 04, 2006 19:20 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
-vadaszg- írta: na ilyen sem volt még mivel áthordozom a számom a T-hez a pannontól, tegnap adtam le a kérelmet, ma hív vmi nő a pannontól, hogy maradjak ott náluk, és adnak 12000 Ft lebeszélhetőséget, 12 hónapra, mármint 1000 Ft / hó... hát nem vmi nagy szám... de ezek szerint itt is van ügyfélmegtartó csoport... és próbálkoznak... mondtam neki, hogy ennél kedvezőbb ajánlatom van a T-nél sorry, viszem a számom, előbb kellett volna lépni vmit...
Nahát!
|
pén. feb. 03, 2006 10:13 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
na ilyen sem volt még
mivel áthordozom a számom a T-hez a pannontól, tegnap adtam le a kérelmet, ma hív vmi nő a pannontól, hogy maradjak ott náluk, és adnak 12000 Ft lebeszélhetőséget, 12 hónapra, mármint 1000 Ft / hó... hát nem vmi nagy szám... de ezek szerint itt is van ügyfélmegtartó csoport... és próbálkoznak... mondtam neki, hogy ennél kedvezőbb ajánlatom van a T-nél sorry, viszem a számom, előbb kellett volna lépni vmit...
|
pén. feb. 03, 2006 9:45 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Wagner ur írta: Ez vett igénybe náluk 137 órát? Szerintem ez csak 1,37 percig tartott náluk, csak próbára tettek. Nem írtad, hogy áfával vagy nélküle értendö. Nélküle elég gáz. Ennél jobbat kínálnak a honlapon. Standard StandardPlusz
ÁFA-s ár!
|
kedd jan. 31, 2006 13:08 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
Soockit írta: Folytatom a monológom!
Megkaptam az egyedi árajánlatot, melyet olyan sokáig készítettek, egyedileg csak nekem. Annyira sok energiát fektettek bele, hogy 25%-ps ÁFA volt feltüntetve.
mp alapon: 3588 Ft ebből 1794 Ft lebeszélhető Mindenhova 28,8 Ft/perc, egy vezetékes 10,56 Ft/perc 40 db ingyen SMS
perc alapon: 3588 Ft ebből 1794 Ft lebeszélhető Mindenhova 21,60 Ft/perc, egy vezetékes 7,92 Ft/perc 40 db ingyen SMS
Ez vett igénybe náluk 137 órát? Szerintem ez csak 1,37 percig tartott náluk, csak próbára tettek.
Nem írtad, hogy áfával vagy nélküle értendö. Nélküle elég gáz. Ennél jobbat kínálnak a honlapon. Standard
StandardPlusz
|
kedd jan. 31, 2006 5:59 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
skynet írta: T68m írta: Dannyboy írta: Wagner ur írta: ON: A 10 órás híváshoz: eddig elképzelni sem tudtam, hogy van ilyen. De az a mobil érdekel, amelyik 10 órát folyamatosan kibír. Talán 3 félét elképzelhetönek tartok. Esetleg 6310i. De mi a másik kettő? a 6310i-t kétlem, de még az eri t65 sem bír tíz órát. Olyan nyolcat tuti! a szokásos t68m-don't-think-nokia-can-ever-be-good vélemény amúgy a 6310(i) (kikapcsolt bt-vel) a legesélyesebbek közt van. kipróbálni nem fogom (a rosseb beszéljen 10 órát mobilon, kimikrózza azt a maradék agyamat is), de hidd el, a fenti nokiának baromi sokat bír az akksija.
T39i/R520i egy baba 1700mAh-s Li-Pol akksival elvileg olyan 14-16 órát bír. A 6310i is hasonló akksival, hasonló ideig bírja. Persze folyamatos használatnál ez csökkenhet akár 30%-al is.
|
kedd jan. 31, 2006 5:51 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
TPinter írta: Igen GSM kapcsoalt tenyleg utobbi idoben mindig szakad.... Jo duma erdekes nalam kb fel eve nem volt ilyen...
Nem megrendelesekrol van szo, de mind1....
Figyelj, nalad csak RISC server lehet az ugyben telepitesnel? Hiba elharitas, tavoli am ossze tartozo halozatok ossze hangolasa stb nem?....
Nalunk sem mindenhol es mindig kell a telefon hosszu ideig, de van mikor igen es ezek olyan esetek, amikor az ilyen dolgok esetlegesen nagyon kellemetlenek... Es tudod minden helyzet total mas, lehet, hogy nekik jol bejaratott rendszer van mar az esetek nagy reszeben, de van ahol meg nem, vagy eppen azon kell valtoztatasokat vegre hajtani, de ez sem szamit...
Mindegy, reszemrol a dolgo lezarva... Szoval en a tovabbiakban nem kivanok mar velemenyt nyilvanitani...
Tovabbi kellemes beszelgetest...
Ui. elnezest, hogy en is lemertem irni, ami szamomra kellemetlen.... Ne hülyülj már, nem kell elnézésd kérned!! Én is csak a véleményem/kérdéseimet írtam le, Te is, ez a fórum lényege! Különben így már értem a dolgot, köszi! T68m írta: ez itt most nem arról szól, hogy a te (ti) rendszeredet futtasd! És nem is arról szól, hogy TPRINTER ügyfeleit kritizáld.
Feltételezem, hogy nem cégvezetőként, tulajdonosként írod ezeket, mert akkor tudnád, hogy az ügyfél lehet olyan, amilyen, ha fizet, akkor fizet! (És az se mindegy, hogy a telefonbeszélgetést ki állja.) Te hiába sajnálod le az ügyfelet, nem fogsz kárpótlást nyújtani TP-nek. De sok üzletet sem fogsz kötni, ha ilyen állásponton maradsz!
és próbáljunk meg túllépni ezen az egészen, köszi!
Nem kritizáltam ügyfeleket, csak elmondtam a véleményemet - sajnos nekem is van ilyen irányú tapasztalatom - lehet, kicsit elragadtattam magamat...
Nem, nem vagyok cégvezető, de ha már engem kérdezel: az ilyen ügyfél jobb, ha a konkurenciához megy, nekik is élni kell valamiből! De ez már más téma (erőssen OFF ez esetben), részemről is lépjünk túl a dolgon!
A komolytalan cégek meg tényleg szűnjenek meg!! Tudnám tovább ragozni a dolgot, inkább hagyjuk...
|
hétf. jan. 30, 2006 20:28 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Folytatom a monológom!
Megkaptam az egyedi árajánlatot, melyet olyan sokáig készítettek, egyedileg csak nekem. Annyira sok energiát fektettek bele, hogy 25%-ps ÁFA volt feltüntetve.
mp alapon:
3588 Ft ebből 1794 Ft lebeszélhető
Mindenhova 28,8 Ft/perc, egy vezetékes 10,56 Ft/perc
40 db ingyen SMS
perc alapon:
3588 Ft ebből 1794 Ft lebeszélhető
Mindenhova 21,60 Ft/perc, egy vezetékes 7,92 Ft/perc
40 db ingyen SMS
|
hétf. jan. 30, 2006 20:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Dannyboy írta: Wagner ur írta: ON: A 10 órás híváshoz: eddig elképzelni sem tudtam, hogy van ilyen. De az a mobil érdekel, amelyik 10 órát folyamatosan kibír. Talán 3 félét elképzelhetönek tartok. Esetleg 6310i. De mi a másik kettõ?
a 6310i-t kétlem, de még az eri t65 sem bír tíz órát. Olyan nyolcat tuti!
|
hétf. jan. 30, 2006 18:42 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nah, a király (PGSM) vette a fáradságot és ma felhívott, 10 órakkor, azért a 72 órából lett 137 óra. Amikor korábban érdeklődtem akkor azt mondták, hogy azért 72 óra, mert akkor már kész lesz az árajánlat. Ennek ellenére, ma amikor felhívott az ember, akkor megkérdezte, hogy akkor mit is akarok. Elég rugalmatlanok, mert csak másodperces vagy perces díjcsomag van. 10 vagy 30 másodperces nincsen.
Amikor legelsőnek beszéltem velük akkor olyan szinten kikérdeztek, hogy a Kft. adószámát is meg kellett adni, ma akkor miért kérdezte meg megint, hogy akkor mennyi előfizetés kellene. Nagyon unszinpatikus volt az ember, flegma.
Nah majd meglátjuk mit kínálnak.
|
hétf. jan. 30, 2006 18:23 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Régi Eri-k egynémelyike is képes volt rá.
Üdv!
|
hétf. jan. 30, 2006 14:13 |
|
|
Dannyboy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1538 Tartózkodási hely: A jelenben...
|
Wagner ur írta: ON: A 10 órás híváshoz: eddig elképzelni sem tudtam, hogy van ilyen. De az a mobil érdekel, amelyik 10 órát folyamatosan kibír. Talán 3 félét elképzelhetönek tartok.
Esetleg 6310i. De mi a másik kettő?
|
hétf. jan. 30, 2006 12:24 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
mondjuk ha töltőre van dugva a telefon, akkor lehet vele akárhány órát beszélni. csak így nem sokkal többet ér egy vezetékesnél, mert nem lehet hurcolni.
|
hétf. jan. 30, 2006 11:42 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
BrOnZ írta: McLaca írta: Egyébként is, melyik cég "meri megtenni", hogy nem BP-re teszi székhelyét? Ez az egyik legnagyobb baromság szerte e kis hazában. Mármint az elb.szott Budapest centrikusság... Ezért aztán döglődik a főváros (is) rendesen. Ezer más hely, nagyszerű város lenne ilyen-olyan centrumok, szakterületek központjainak kialakítására, de nem! Csak Budapest!!! Tudom nem újkeletű ez a probléma, de ha soha senki nem akar és nem kezd el tenni ellene, megfojtják a várost, és benne az embert. De székház, az lesz! Még mielőtt valaki megszólna: Budapesten születtem, az összes gyökerem ott van, 26 évig éltem ott tudom, hogy miről beszélek... Ha fizetnének se mennék vissza Pestre élni...
OFF: (bár nem nagyon lehet jobban szétoffolni szerintem) 14 éve magam is ezért léptem le Bp-röl Egerbe.
ON:
A 10 órás híváshoz: eddig elképzelni sem tudtam, hogy van ilyen. De az a mobil érdekel, amelyik 10 órát folyamatosan kibír. Talán 3 félét elképzelhetönek tartok.
|
hétf. jan. 30, 2006 10:35 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
McLaca írta: Egyébként is, melyik cég "meri megtenni", hogy nem BP-re teszi székhelyét? Ez az egyik legnagyobb baromság szerte e kis hazában. Mármint az elb.szott Budapest centrikusság... Ezért aztán döglődik a főváros (is) rendesen. Ezer más hely, nagyszerű város lenne ilyen-olyan centrumok, szakterületek központjainak kialakítására, de nem! Csak Budapest!!! Tudom nem újkeletű ez a probléma, de ha soha senki nem akar és nem kezd el tenni ellene, megfojtják a várost, és benne az embert. De székház, az lesz!
Még mielőtt valaki megszólna: Budapesten születtem, az összes gyökerem ott van, 26 évig éltem ott tudom, hogy miről beszélek... Ha fizetnének se mennék vissza Pestre élni...
|
hétf. jan. 30, 2006 8:50 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Azonnal = 10 óra.
Egyébként is, melyik cég "meri megtenni", hogy nem BP-re teszi székhelyét? (Lehet neki még pár helyen egysége.)
Üdv!
|
hétf. jan. 30, 2006 0:06 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
McLaca írta: Komoly cégeknél van vezetékes telefon. Komoly szolgáltatást nyújtó cégeknél ismert a helyszíni kiszállás. Komoly cégek igénybe is veszik (kivéve más ország).
Üdv!
1. komolytalan cégek szűnjenek meg és rúgják ki az alkalmazottaikat!
2. ki mondta, hogy náluk nincs? Sopron, Nyíregyháza távolság 500km, három óra alatt majdnem megtehető!
3. még komolyabb cégeknek nincs idejük kivárni a fenti időt, azonnali megoldást akarnak.
|
hétf. jan. 30, 2006 0:03 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Komoly cégeknél van vezetékes telefon.
Komoly szolgáltatást nyújtó cégeknél ismert a helyszíni kiszállás.
Komoly cégek igénybe is veszik (kivéve más ország).
Üdv!
|
vas. jan. 29, 2006 23:57 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Czumy írta: Ez duma - ha lusta telefonálni, mert nem tudja felfogni, hogy GSM kapcsolat során akármikor, akár az Õ saját, vagy a szolgáltató hiábájából is megszakadhat egy telefonhívás (lemerül az akku a mobiljában/árnyékolt helyre megy/összesz*rja magát a hálózat) és ezen besértõdve nem keresi fel többet TPinter-t azt tudom sajnálni!
DE! Komoly, hogy 3 órán át ad le egy megrendelést??? Miért nem küldi el e-mial-ben? Nem olcsóbb/egyszerûbb?
Vagy 10 órán keresztül magyarázza el egy RISC-alapú szerver összeszerelését/installálását/tesztelését egy láma számtech-es kollégának? Ennél nem egyszerûbb kiszállni a helyszínre??
((Rendszergazda barátom egy milliárdos cégnek a rendszerüzemeltetõ fõnöke, vagy mi, 150 szerver országszerte, meg kb. 3000 asztali pc - még õk sem beszélnek telefonon az ügyféllel 1 óránál többet!))
ez itt most nem arról szól, hogy a te (ti) rendszeredet futtasd! És nem is arról szól, hogy TPRINTER ügyfeleit kritizáld.
Feltételezem, hogy nem cégvezetőként, tulajdonosként írod ezeket, mert akkor tudnád, hogy az ügyfél lehet olyan, amilyen, ha fizet, akkor fizet! (És az se mindegy, hogy a telefonbeszélgetést ki állja.) Te hiába sajnálod le az ügyfelet, nem fogsz kárpótlást nyújtani TP-nek.
De sok üzletet sem fogsz kötni, ha ilyen állásponton maradsz!
és próbáljunk meg túllépni ezen az egészen, köszi!
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T68m vas. jan. 29, 2006 23:57-kor.
|
vas. jan. 29, 2006 23:54 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Czumy írta: T68m írta: Czumy írta: A magyar protokolláris szabályok szerint vonalszakadás esetén a HÍVÓ félnek kell újrahívnia a HÍVOTT felet! Nem én találtam ki, utána lehet nézni. aha, értem. És téged ez fog kárpótolni az elveszett megrendelések miatt! Ez duma - ha lusta telefonálni, mert nem tudja felfogni, hogy GSM kapcsolat során akármikor, akár az Ő saját, vagy a szolgáltató hiábájából is megszakadhat egy telefonhívás (lemerül az akku a mobiljában/árnyékolt helyre megy/összesz*rja magát a hálózat) és ezen besértődve nem keresi fel többet TPinter-t azt tudom sajnálni! DE! Komoly, hogy 3 órán át ad le egy megrendelést??? Miért nem küldi el e-mial-ben? Nem olcsóbb/egyszerűbb? Vagy 10 órán keresztül magyarázza el egy RISC-alapú szerver összeszerelését/installálását/tesztelését egy láma számtech-es kollégának? Ennél nem egyszerűbb kiszállni a helyszínre?? ((Rendszergazda barátom egy milliárdos cégnek a rendszerüzemeltető főnöke, vagy mi, 150 szerver országszerte, meg kb. 3000 asztali pc - még ők sem beszélnek telefonon az ügyféllel 1 óránál többet!))
Igen GSM kapcsoalt tenyleg utobbi idoben mindig szakad.... Jo duma erdekes nalam kb fel eve nem volt ilyen...
Nem megrendelesekrol van szo, de mind1....
Figyelj, nalad csak RISC server lehet az ugyben telepitesnel? Hiba elharitas, tavoli am ossze tartozo halozatok ossze hangolasa stb nem?....
Nalunk sem mindenhol es mindig kell a telefon hosszu ideig, de van mikor igen es ezek olyan esetek, amikor az ilyen dolgok esetlegesen nagyon kellemetlenek... Es tudod minden helyzet total mas, lehet, hogy nekik jol bejaratott rendszer van mar az esetek nagy reszeben, de van ahol meg nem, vagy eppen azon kell valtoztatasokat vegre hajtani, de ez sem szamit...
Mindegy, reszemrol a dolgo lezarva... Szoval en a tovabbiakban nem kivanok mar velemenyt nyilvanitani...
Tovabbi kellemes beszelgetest...
Ui. elnezest, hogy en is lemertem irni, ami szamomra kellemetlen....
|
vas. jan. 29, 2006 23:38 |
|
|
Magikads
vas-tag
Csatlakozott: szer. jan. 25, 2006 23:01 Hozzászólások: 3
|
segitséég
Ciao
A segitségeteket kérem!
Idén fogok diplomálni és el kell végeznem egy kérdőives lekérdezést! Kérek mindenkit, hogy legyen segitségemre és töltsön/töltessen ki nekem egy vagy több kérdőivet.
A diploma témája a magyarországi mobil szolgáltatók termék és szolgáltatás differenciálása. Természetesen aki igényli elküldöm neki a diploma végleges változatát, de csak miután leadtam az az április végén. Aki ugygondolja, hogy segitségemre lesz, kérem küldjön egy üres mailt, amire én elküldöm a kérdőivet. Ime a mail cimem: magikads@yahoo.com
Minden segitséget előre is köszönök!
|
vas. jan. 29, 2006 15:53 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
T68m írta: Czumy írta: A magyar protokolláris szabályok szerint vonalszakadás esetén a HÍVÓ félnek kell újrahívnia a HÍVOTT felet! Nem én találtam ki, utána lehet nézni. aha, értem. És téged ez fog kárpótolni az elveszett megrendelések miatt!
Ez duma - ha lusta telefonálni, mert nem tudja felfogni, hogy GSM kapcsolat során akármikor, akár az Ő saját, vagy a szolgáltató hiábájából is megszakadhat egy telefonhívás (lemerül az akku a mobiljában/árnyékolt helyre megy/összesz*rja magát a hálózat) és ezen besértődve nem keresi fel többet TPinter-t azt tudom sajnálni!
DE! Komoly, hogy 3 órán át ad le egy megrendelést??? Miért nem küldi el e-mial-ben? Nem olcsóbb/egyszerűbb?
Vagy 10 órán keresztül magyarázza el egy RISC-alapú szerver összeszerelését/installálását/tesztelését egy láma számtech-es kollégának? Ennél nem egyszerűbb kiszállni a helyszínre??
((Rendszergazda barátom egy milliárdos cégnek a rendszerüzemeltető főnöke, vagy mi, 150 szerver országszerte, meg kb. 3000 asztali pc - még ők sem beszélnek telefonon az ügyféllel 1 óránál többet!))
|
vas. jan. 29, 2006 14:26 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Szerintem az csak 20 kimenő pont, lévén, hogy nettó 50 Ft-onként jár 1 pont, továbbá a bejövő hívoskért így is-úgy is megkapnád a 600 percre vonatkozó 300 pontot. Így ebből a felállásból nem értem, hogyan gondoltad a 150 pontot .
|
vas. jan. 29, 2006 9:12 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 33 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|