|
Szerző |
Üzenet |
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
CineDOG írta: Ez nagyon durva! Lefuttatak valami scriptet, hogy minden Westel szó mindenhol T-mobil legyen? Nyilván. Viszont a Matáv az Matáv maradt.
|
vas. feb. 19, 2006 18:54 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Főleg, hogy a Pannon helyett egyelőre maradt bennük a Pannon GSM
Fél év múlva már az is megváltozik?
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 18:11 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
CineDOG írta: Ez nagyon durva! Lefuttatak valami scriptet, hogy minden Westel szó mindenhol T-mobil legyen?
Szerintem is. De nem tudom mi értelme volt.
|
vas. feb. 19, 2006 18:06 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
CineDog-nál az igazság, de persze nem mindenütt sikerült a dolog...
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára club vas. feb. 19, 2006 18:07-kor.
|
vas. feb. 19, 2006 18:05 |
|
|
CineDOG
a fórum lelke
Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31 Hozzászólások: 8493 Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
|
Ez nagyon durva!
Lefuttatak valami scriptet, hogy minden Westel szó mindenhol T-mobil legyen?
|
vas. feb. 19, 2006 18:03 |
|
|
EFi
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1093
|
Off
Nosztalgiázva nézegetem a régi sajtóhíreket a pannon honlapján, egyszer csak azt látom, hogy a Pannon már 98-ban tudta, hogyan fogják majd hívni a Westelt:
http://www.pgsm.hu/pannon/sajtoszoba/sa ... menyek/21/
On
|
vas. feb. 19, 2006 17:52 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Landsmann írta: Szerintem ha külföldön egy T-Mobile-os kártyával töltöd a telódat, azok is fognak legpombolni belőle. Az pedig ugyanaz a cég, nem is szövetség.
Túrót ugyanaz a cég. Nem kell bekajolni a marketinget...
____________
"Viribus Unitis"
|
vas. feb. 19, 2006 17:35 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Vizsla írta: A Díjcsökkentő módosítása hátrányosan történt [...] A jelenleg is azt használók számára nem.
Ezért nem kellett 30 napra előre bejelentenie.
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 15:08 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
a díj csökkentőböl két szolgáltatás létezik. általány díjas és havi díjas. Az egyik egy vadi új szolgáltatás a másik meg egy már nem értékesített régi szolgáltatás. Továbbra is fenn tartom, hogy a pannon nem tartozott bejelentési kötelezetséggel, noha egy aljas lépés volt.
A beírásom csak tisztázás képpen történt:) De ha vélemény különbség van akkor inkább hagyjuk az egészet.
|
vas. feb. 19, 2006 15:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Figyelj, kedves, akkor lehet, hogy Téged a Horizont kivonása után vettek fel.
Keresd vissza az összes olyan közleményt, amelyben meghirdetitek valamelyik szolgáltatás kivezetését. Az összeset 30 nappal előre bejelentettétek.
Minden szolgáltató bejelenti 30 nappal előre, ha valamit kivon a forgalomból, még Ti is, egészen eddig.
A Díjcsökkentő módosítása hátrányosan történt, ezt ne meséld be nekem, hogy jobb lett az előfizető számára. Így ezt 30 nappal korábban be kellett volna jelenteni. Vagy talán bírósághoz kéne fordulni, hogy eldöntsék, hogy a két szolgáltatás egy és ugyanaz, és az árát emelték, drasztikusan?
Javaslom még, hogy nézz szét a Mobilarénán, milyen jó kis vita alukult ki, és milyen helyesbítő közleményeket eredményezett, mikor tavaly be akartátok vezetni ezt a fajta konstrukciót.
Nem kell azt se elmondanod, hogy a 300-at nem kell bejelenteni. Én is tudom, le is írtam
|
vas. feb. 19, 2006 14:54 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
Nem értjük egymást:)
A szolgáltatónak akkor kötelessége értesíteni az előfizetőt, ha az a már nyújtott szolgáltatásokat érinti.
Az egyszeri díjas díjcsökkentőn nem módosult semmi és a megszűnt csomagokon sem módosult semmi (az más kérdés, hogy az újak nem vehetik igénybe.)
Viszont bevezettet két új szolgáltatást meg nem kell bejelenteni (Pannon 300 és havidíjas díjcsökkentő.)
Az ÁSZF értelmezéséből 5*-ös vagyok, a megírók után én értelmezem a legjobban;) Szóval hidd el elolvastam.
|
vas. feb. 19, 2006 14:35 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Vizsla írta: Idézet: Az Előfizetői szerződés (ÁSZF vagy egyedi Előfizetői szerződés) egyoldalú módosítása esetén a Szolgáltató a módosítás hatályba lépését megelőzően 30 nappal hirdetményben értesíti az Előfizetőket – kivéve, ha a módosítás új szolgáltatás bevezetése miatt vált szükségessé, és az a már nyújtott szolgáltatások feltételeit nem érinti, vagy ha a módosítással kizárólag valamely előfizetői díj csökken – és egyidejűleg tájékoztatja őket a felmondás feltételeiről, valamint ügyfélszolgálatán közzéteszi a módosítást. A kiemelt rész áll, a használati feltételek nem változtak. Csak az árusítás.
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 14:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A Bee, Privát, Horizont stb. sem lett megszüntetve, csak kivonva a forgalomból. De ezek mind 30 napra előre bejelentésre kerültek.
Olvastad a Közleményt? Ja, hogy nem találod a főoldalon? Mert el van rejtve.
De segítek, itt van ni: http://www.pgsm.hu/letoltes/Kozlem_185x275_20060214.pdf
Idézet: A Pannon GSM Rt. (továbbiakban: Pannon GSM) tájékoztatja továbbá Tisztelt Elôfizetôit, hogy 2006. február 14-tôl a Pannon 100, Pannon 250, illetve a Pannon 500 számlás tarifacsomagok, valamint az Egyszeri díjas Díjcsökkentô értékesítése megszűnik. Ezen tarifacsomagok, illetve szolgáltatás valamelyikével rendelkezô Elôfizetôink változatlan feltételekkel továbbra is használhatják azokat. A Pannon GSM Távközlési Rt. új szolgáltatást vezet be Igénybevételi díjat utólag fizetô (számlás) Elôfizetôi részére: DÍJCSÖKKENTÔ A Díjcsökkentô szolgáltatás megrendelése esetén az Elôfizetô számára a kiválasztott alap (elsôdleges) tarifával (Pannon 50, Pannon 150, Pannon 300, illetve a Pannon500) párhuzamosan a következô – alacsonyabb percdíjakat kínáló, több lebeszélhetô percet tartalmazó – (másodlagos) tarifacsomag rendelôdik hozzá. A számlázási idôszak végén mindkét tarifacsomag szerint kiszámítódik a havi költés, és az Elôfizetô számára kedvezôbb végösszeg kerül kiszámlázásra. A Szolgáltatás megrendelése esetén az alábbi tarifacsomag-párok szerint kalkulált összegek kerülnek összehasonlításra számlazáráskor: - Pannon 50 – Pannon 150 - Pannon 150 – Pannon 300 - Pannon 300 – Pannon 1000 Az összehasonlítás alapját a tarifacsomagban foglalt percek értéke, a belföldi mobil és vezetékes hálózatba kezdeményezett hívások, valamint az elküldött SMS-ek és MMS-ek összege képezi. A Szolgáltatás a megrendelést követô elsô teljes számlázási idôszaktól vehetô igénybe. Tarifacsomag-váltás esetén (Pannon 50-1000 tarifacsomag-párok közötti le-, illetve felfelé történô váltásnál) automatikusan az újonnan választott tarifához tartozó párral kerül összehasonlításra a havi forgalom. Az igénybevétel feltételei: A Szolgáltatás megrendelése, valamint a havidíj megfizetése. A Díjcsökkentô szolgáltatás havidíja: bruttó 590 Ft. A Szolgáltatás számlázási idôszakonként egyszer rendelhetô meg. A Szolgáltatás megszüntetését a Szolgáltató a lemondást követô számlazáráskor teljesíti. A Szolgáltatás csak teljes számlaciklus esetén érvényesül. A szolgáltatás kizárólag Pannon 50, Pannon 150, Pannon 300, illetve a Pannon 1000 tarifa- csomagokkal vehetô igénybe! A Szolgáltatás a Pannon GSM Távközlési Rt. bemutatótermeiben, Pannon Partner üzleteiben, a 1741-es szolgáltatás-megrendelô vonalán, illetve a PannOnline-on egyaránt megrendelhetô, illetve lemondható. A módosított Díjszabások teljes szövege a Pannon GSM Távközlési Rt. üzleteiben és internetes honlapján ( www.pannon.hu) 2006. február 14-tôl az Elôfizetôk rendelkezésére áll. A módosítás nem igazodik az ÜSZ 4.2-es pontjának ezen bekezdéséhez: Idézet: Az Előfizetői szerződés (ÁSZF vagy egyedi Előfizetői szerződés) egyoldalú módosítása esetén a Szolgáltató a módosítás hatályba lépését megelőzően 30 nappal hirdetményben értesíti az Előfizetőket – kivéve, ha a módosítás új szolgáltatás bevezetése miatt vált szükségessé, és az a már nyújtott szolgáltatások feltételeit nem érinti, vagy ha a módosítással kizárólag valamely előfizetői díj csökken – és egyidejűleg tájékoztatja őket a felmondás feltételeiről, valamint ügyfélszolgálatán közzéteszi a módosítást.
Mivel mindkét változás, már meglévő szolgáltatást érintett, ezért be kellett volna jelentenie. Kivéve a 300-as csomag bevezetését. Azt nem kellett volna senkivel sem közölnie.
Legközelebb az idézett szöveget is olvasd el , ne csak, amit írok.
|
vas. feb. 19, 2006 14:25 |
|
|
neevtelen
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
McLaca írta: A díjcsökkentő nem volt értelmetlen - eddig. Most viszont azzá vált, egyrészt mert havidíjas, másrészt meg akkora különbség lett a csomagok közt (nyilván az ügyfelek érdekében ), hogy igencsak túl kéne szaladni az eredeti bennefoglalt perceken, hogy kifizetődő legyen a díjcsökkentő havidíja, és a magasabb díjcsomag... Üdv!
Igen, ezért szerintem nem is lehetne díjcsökkentőnek hívni, hiszen a szogáltatás bizonyos (épp a kisebb forgalamad van) körülmények közt semmivel sem csökkenti a díjadat, hanem épp növeli.
Abban a hónapban a kifizetett díjért semmit sem kapsz. Ez így nekem gyanús.. (pl, ha már annyira akarják, akkor úgy tudom elképzelni, hogy a havidíjat csak akkor számlázzák, ha a magasabb csomagba kerülsz.. mert a dícsökkentő árával együtt már megéri..).
Szerintem nyilván azt a hibát követték el, hogy azt hitték, hogyha széthúzzák a csomagokat, akkor majd jobban megéri, mert magasabb a lépcső és ezért lesz aki megrendeli. Csak azzal nem számoltak, hogy mindenki annyit telefonál, amennyire szüksége van, nem fog többet azért, hogy kihasználja a dícsökkentőt, inkább akkor megrendeli a drágább csomagot.. Egy szó jut eszembe: dilettantizmus.
|
vas. feb. 19, 2006 14:23 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
Vizsla írta: A díjcsökkentő havi díjassá tétele, és az a pár tarifa kivonása, az 01.06-ától érvényes Üzletszabályzat alábbi pontja alapján nem volt szabályos, a Szolgáltató megszegte az abban foglaltakat. Visszatekintve a korábbi tarifacsomagok forgalomból történő kivonására (Bee, Privát, Horizontok stb.), azok megszüntetése mind-mind 30 nappal előre bejelentésre került.
Nem került feltüntetésre a kivont tarifacsomagoknál a kivonás oka, és a Djícsökkentő egyszeri díjasról havi díjassá tételének oka....
A tarifacsomagokat nem vonta ki, csak nem árusítja (a kivonás az amikor a régieknek is megszünteti mint pl a VitaMax Fiesta)
A díjcsökkentőt nem módosította, hanem bevezette az egyszeridíjas díjcsökkentő mellé a havidíjas díjcsökkentőt.
|
vas. feb. 19, 2006 14:12 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A díjcsökkentő havi díjassá tétele, és az a pár tarifa kivonása, az 01.06-ától érvényes Üzletszabályzat alábbi pontja alapján nem volt szabályos, a Szolgáltató megszegte az abban foglaltakat. Visszatekintve a korábbi tarifacsomagok forgalomból történő kivonására (Bee, Privát, Horizontok stb.), azok megszüntetése mind-mind 30 nappal előre bejelentésre került.
Nem került feltüntetésre a kivont tarifacsomagoknál a kivonás oka, és a Djícsökkentő egyszeri díjasról havi díjassá tételének oka.
Indul a 3 nap...
Idézet: 4.2 AZ ELŐFIZETŐI JOGVISZONY MÓDOSÍTÁSA Az előfizetői jogviszony az Előfizetői szerződés írásbeli módosításával, a jogszabályok, illetve a jelen Üzletszabályzat módosulásával, valamint átírással (lásd az Engedményezés – 10. fejezet –, illetőleg az Egyéb Szolgáltatások leírásánál 14.1.5 fejezet V. alpontja) módosítható. A polgári jog általános szabályai szerint szóban vagy ráutaló magatartással történő módosítást is elfogadhatja a Szolgáltató. A szóban vagy áutalással történő módosítás esetén a hatálybalépés feltétele azonban az, hogy a módosítást a másik fél is elfogadja. A felek az előfizetői jogviszonyt az ÁSZF-ben és a jogszabályokban megfogalmazott korlátozásokkal kétoldalúan bármikor módosíthatják az Előfizetői szerződés írásbeli módosításával. Az Egyedi előfizetői szerződés módosítása esetén a szerződéskötésre vonatkozó rendelkezéseket kell megfelelően alkalmazni. A Szolgáltató jogosult az Egyedi előfizetői szerződést és az Általános Szerződési Feltételeket egyoldalúan módosítani. Erre a Szolgáltató kizárólag abban az esetben jogosult, ha jogszabályváltozás vagy hatósági döntés, a körülményekben bekövetkezett lényeges változás indokolja. Lényeges módosításnak minősül különösen a szolgáltatás igénybevételének feltételeire vagy minőségi célértékeire vonatkozó változtatás. Jogosult továbbá a Szolgáltató az előfizetői szerződés egyoldalú módosítására az előfizetői igények (technikai, minőségi, kényelmi, gazdasági, stb.) minél szélesebb körű kiszolgálása érdekében. Az Előfizető tudomásul veszi továbbá, hogy a Díjszabás feltételeit a Szolgáltató időről időre egészben vagy részben egyoldalúan módosíthatja [tekintettel az Efsz. 5.§ (3) bekezdésére]. A Szolgáltató a módosításról az előfizetőit Közlemény útján tájékoztatja. A Díjszabás-módosítás elfogadásának minősül, ha az Előfizető ráutaló magatartásával a szolgáltatást továbbra is igénybe veszi. Amennyiben az Előfizető nem fogadja el a megváltozott díjtételt, úgy az Előfizető a szerződést kifejezett nyilatkozatával az 4.3.1.2.2. pont (Rendkívüli felmondás) szerint felmondhatja. Az Előfizetői szerződés (ÁSZF vagy egyedi Előfizetői szerződés) egyoldalú módosítása esetén a Szolgáltató a módosítás hatályba lépését megelőzően 30 nappal hirdetményben értesíti az Előfizetőket – kivéve, ha a módosítás új szolgáltatás bevezetése miatt vált szükségessé, és az a már nyújtott szolgáltatások feltételeit nem érinti, vagy ha a módosítással kizárólag valamely előfizetői díj csökken – és egyidejűleg tájékoztatja őket a felmondás feltételeiről, valamint ügyfélszolgálatán közzéteszi a módosítást. A nyilatkozattétel elmulasztása az alábbi rendelkezés kivételével elfogadásnak minősül. A nyilatkozattétel elmulasztása nem minősülhet az Előfizető, illetve igénylő számára többletterhet jelentő, az adott (Előfizető által igénybe vett) szolgáltatáshoz kapcsolódó új, illetve kiegészítő szolgáltatás megrendelését eredményező szerződésmódosításra vonatkozó ajánlat elfogadásának. A fenti értesítésnek tartalmaznia kell: a) utalást ÁSZF módosított rendelkezéseire; b) módosítások lényegének rövid leírását; c) a módosítások hatálybalépésének időpontját; d) a közzétett ÁSZF elérhetőségét; e) díj módosítás esetén, a módosított díj összegét; f) azt a feltételt, jogszabályváltozást vagy hatósági döntést, lényeges körülményt, amellyel a Szolgáltató a módosítást indokolja; g) az előfizetőt az ÁSZF egyoldalú módosítása esetén megillető jogosítványokat.
|
vas. feb. 19, 2006 14:07 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
A díjcsökkentő nem volt értelmetlen - eddig. Most viszont azzá vált, egyrészt mert havidíjas, másrészt meg akkora különbség lett a csomagok közt (nyilván az ügyfelek érdekében ), hogy igencsak túl kéne szaladni az eredeti bennefoglalt perceken, hogy kifizetődő legyen a díjcsökkentő havidíja, és a magasabb díjcsomag...
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 14:05 |
|
|
neevtelen
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4
|
skynet írta: -vadaszg- írta: vmi nagyon tré, itt a POL-nál, csak simán rámentem az oldalra, be sem léptem, és kiírta, hogy bejelentkezve: zsoltiXXXX nevű user... kérdem, én, NORMÁLIS ez???? szerintem nem jól oldották meg a session-tábla lockolását ezek a lúzerek, így ha egyszerre ketten lépnek be (milliós felhasználótáborral ez már elképzelhető), az egyik sor szépen felülírja a másikat. vagy az is lehet, hogy ha valaki nem lép ki, nem törlődik rendesen a sessionja. a lényeg: éljen a hozzáértés.
Szia!
Nagyon rég jártam ezen a fórumon, de most újra aktiváltam magam..
Amit írsz, abban sok igazság lehet. Én úgy jártam, hogy amikor a pannon data díjcsomagokat megváltoztatták, első nap az online rendszeren átírtam magam a promóciós data 50-re.
Erre 3-4 nap múlva hív egy marketinges, hogy nem akarok-e váltani a pannon data startól.. mondom, már megtettem, megnézi: nem, a startban vagyok.. az emelt díjakkal. Pedig, dikert nem akartam 1 kb-ot se a drágább csomaggal forgalmazni..
Szép kis reklamáció lett belőle, amit ELUTASíTOTTAK. mivel nincs nyoma a rendszerben a kérelmemnek. Persze nem menettem el a weblapot, amikor átállítottam.
Tuti, hogy tudnak róla, hogy baj van náluk, de inkább takargatják a ****.
Ergo: HA JÓT AKARTOK MAGATOKNAK, NE VÁLTOZTASSATOK SEMMIT A PANNONLINE-ban!
Nézegetni lehet, de ha bármit módosítotok, akkor telefonos ÜFSZ. Arról legalább elvileg van hangfelvétel..
Más: új díjcsomagok: valakit már nagyon ki kéne rúgni a pannontól, aki ezt a havidíjas dícsökkentőt erőlteti, egyszer már befürödtek vele, semmi értelme az egésznek.
Ha valaki "ott" olvassa: nagyon rosszul veszi ki magát, ha az ügyfelet bolondnak nézik. Az okés, hogy desing-t kellett váltani, stb., de miért akarják jónak eladni azt, ami rossz?
Szűkülnek a díjcsomagok. Átláthatóbb lesz? Kinek? Aki a számlázás programot írja?
Aki érzelmi alapon dönt, annak tök mindegy, aki meg számol, annak ez meg szivatás..
Bocs, ha kicsit ingerült voltam:
neevtelen, aki 1997 jún óta pannon előfizető, de kezd nála betelni a pohár..
|
vas. feb. 19, 2006 13:44 |
|
|
Vendég
|
joc_ írta: Attól tartok, nem értettétek meg a lényeget. Itt arról van szó, hogy külföldön vagy, és vásárolsz egy ottani szolgáltató feltöltőkártyáját, és azt töltöd fel. Ez egyáltalán nem triviális hogy megtehető (mint ahogy nem is volt az). NEM arról van szó hogy a Pannira feltöltesz egy magyarországon vásárolt feltöltőkódot.
Én értettem elsőre is. Így van, ahogy írtad. HA külföldön vagy és itthonról viszel feltöltőkártyát és azt töltöd fel, az a teljes összeg az egyenlegre kerül. De ha kinti szolgáltató kártyájával teszed ugyanezt, akkor legombolnak 600 Ft-ot. Nem értem miért kell ezen problémázni? A tranzakciót nem fogják ingyen csinálni. Ez számomra teljesen egyértelmű és elfogadható döntés.
HA valaki külföldre megy, vagy előre töltse fel a kártyáját, vagy vigyen magával, hogy ne érje meglepetés. De ha mégis úgy alakul hogy ott kell feltölteni és nincs hazai feltöltőkártya, akkor még mindig ott a lehetőség a feltöltés más módjára, ahogy azt már írták is mások. Sőt, még az is megoldás, hogy egy SMS-ben értesítjük az otthoniakat, hogy töltsék fel.
|
vas. feb. 19, 2006 9:19 |
|
|
Lipi
arany tag
Csatlakozott: csüt. feb. 03, 2005 12:48 Hozzászólások: 338 Tartózkodási hely: Budapest
|
Köszi!
Teljesen igazad van McLaca!
|
vas. feb. 19, 2006 0:53 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
600Ft.
De őszintén szólva inkább fogom a bankkártyámat, beesek egy netkávézóba, és a PPO-n feltöltöm az egyenlegem.
Külföldön egy netkávézóban 10 perc átlag 40 eurocentbe kerülhet, annyi idő alatt megvan. HotSpottal (és megfelelő kütyüvel) meg ingyen.
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 0:48 |
|
|
Lipi
arany tag
Csatlakozott: csüt. feb. 03, 2005 12:48 Hozzászólások: 338 Tartózkodási hely: Budapest
|
És mégis mennyi lesz ez az egyszeri levonás a bevezetési időszak után?
|
vas. feb. 19, 2006 0:30 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Landsmann írta: -vadaszg- írta: Landsmann írta: -vadaszg- írta: másik: nagyra vannak itt magukkal, hogy fel lehet tölteni a kártyákat más mobil hálózatán is külföldön, DE: "A 171-es szám hívása természetesen díjmentes, a feltöltésért – a 2006. június 30-ig tartó ingyenes, bevezetési időszakot követően – csupán egy egyszeri adminisztrációs díjat számol fel a Pannon, amelyet automatikusan az új egyenlegből vonunk le."
elmehetnek a f....-ba:) Ez máshol is szokás, nem saját ötlet. Meg gondolj bele, egy másik szolgáltató feltöltőjével feltöltve még jó hogy valamennyi kezelési díjat lecsípnek. de akkor meg minek a NAGY szövetség... na mind1... engem már nem érint a dolog, meg amúgysem kártyás vagyok.. Szerintem ha külföldön egy T-Mobile-os kártyával töltöd a telódat, azok is fognak legpombolni belőle. Az pedig ugyanaz a cég, nem is szövetség. Attól tartok, nem értettétek meg a lényeget. Itt arról van szó, hogy külföldön vagy, és vásárolsz egy ottani szolgáltató feltöltőkártyáját, és azt töltöd fel. Ez egyáltalán nem triviális hogy megtehető (mint ahogy nem is volt az). NEM arról van szó hogy a Pannira feltöltesz egy magyarországon vásárolt feltöltőkódot.
|
szomb. feb. 18, 2006 23:07 |
|
|
Vendég
|
-vadaszg- írta: Landsmann írta: -vadaszg- írta: másik: nagyra vannak itt magukkal, hogy fel lehet tölteni a kártyákat más mobil hálózatán is külföldön, DE: "A 171-es szám hívása természetesen díjmentes, a feltöltésért – a 2006. június 30-ig tartó ingyenes, bevezetési időszakot követően – csupán egy egyszeri adminisztrációs díjat számol fel a Pannon, amelyet automatikusan az új egyenlegből vonunk le."
elmehetnek a f....-ba:) Ez máshol is szokás, nem saját ötlet. Meg gondolj bele, egy másik szolgáltató feltöltőjével feltöltve még jó hogy valamennyi kezelési díjat lecsípnek. de akkor meg minek a NAGY szövetség... na mind1... engem már nem érint a dolog, meg amúgysem kártyás vagyok..
Szerintem ha külföldön egy T-Mobile-os kártyával töltöd a telódat, azok is fognak legpombolni belőle. Az pedig ugyanaz a cég, nem is szövetség.
|
szomb. feb. 18, 2006 21:50 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A vodánál is ennyi, nem kell ezen meglepődni.
|
szomb. feb. 18, 2006 21:49 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
Landsmann írta: -vadaszg- írta: másik: nagyra vannak itt magukkal, hogy fel lehet tölteni a kártyákat más mobil hálózatán is külföldön, DE: "A 171-es szám hívása természetesen díjmentes, a feltöltésért – a 2006. június 30-ig tartó ingyenes, bevezetési időszakot követően – csupán egy egyszeri adminisztrációs díjat számol fel a Pannon, amelyet automatikusan az új egyenlegből vonunk le."
elmehetnek a f....-ba:) Ez máshol is szokás, nem saját ötlet. Meg gondolj bele, egy másik szolgáltató feltöltőjével feltöltve még jó hogy valamennyi kezelési díjat lecsípnek.
de akkor meg minek a NAGY szövetség... na mind1... engem már nem érint a dolog, meg amúgysem kártyás vagyok..
|
szomb. feb. 18, 2006 21:48 |
|
|
Vendég
|
-vadaszg- írta: másik: nagyra vannak itt magukkal, hogy fel lehet tölteni a kártyákat más mobil hálózatán is külföldön, DE: "A 171-es szám hívása természetesen díjmentes, a feltöltésért – a 2006. június 30-ig tartó ingyenes, bevezetési időszakot követően – csupán egy egyszeri adminisztrációs díjat számol fel a Pannon, amelyet automatikusan az új egyenlegből vonunk le."
elmehetnek a f....-ba:)
Ez máshol is szokás, nem saját ötlet. Meg gondolj bele, egy másik szolgáltató feltöltőjével feltöltve még jó hogy valamennyi kezelési díjat lecsípnek.
|
szomb. feb. 18, 2006 21:45 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
másik:
nagyra vannak itt magukkal, hogy fel lehet tölteni a kártyákat más mobil hálózatán is külföldön, DE:
"A 171-es szám hívása természetesen díjmentes, a feltöltésért – a 2006. június 30-ig tartó ingyenes, bevezetési időszakot követően – csupán egy egyszeri adminisztrációs díjat számol fel a Pannon, amelyet automatikusan az új egyenlegből vonunk le."
elmehetnek a f....-ba:)
|
szomb. feb. 18, 2006 21:36 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
ilyenkor durran ez az agyam:
http://www.pgsm.hu/pannon/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/391/
ezek tényleg nem csinálnak semmit, a hajócsavon kívül...
örülök, hogy eljöttem, hétfőtöl már T-s vagyok
|
szomb. feb. 18, 2006 21:34 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Nekem megy.
Üdv!
|
pén. feb. 17, 2006 21:28 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Tegnap óta nem tudom elérni a www.pannon.hu -t (gondolom más sem): "The page cannot be displayed".
Közben a pannongsm.hu, a pannongsm.com és a pannon.net működik rendesen... Akkor minek is kellett azt a domain-t megvenni?!
|
pén. feb. 17, 2006 21:26 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Idézet: Kik ulnek ott? Mari neni meg pista bacsi a kertek alol, akik csak annyit tudnak a vilagrol, hogy van vastalicska meg kapa? Vagy mi a fene van?
Konkrétan nem tudni, de úgy néz ki teljesen.
|
pén. feb. 17, 2006 21:24 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Komolyan mondom ezek nem normalisak... Hogy kapnak be...
Felhivtam oket, hogy mi a franc van mar a hulye egyenleg infoval hirtelen kellett volna tobb telonal is, hogy mennyi kartyat vagyunk...
Csaj: Hat az atallas miatt van
En: Holgyem nem 3 napja volt az atallas?
Csaj: De
En: Es az miert van, hogy azota van olyan kartya aminel mar meg tudtuk nezni? Azaz egeszen pontosan a tegnapi nap delutan meg jo volt!
Csaj: Hat az atallas miatt
Kerdezem en, mi a **** van megint? Mikor ezt az uj gunyat nyaron rahuztak ugyan ez volt. Atallas utan tokeletesen ment. Akkor ra egy hetre most ra 3 napra hal meg. Mi a jo budos francot csinalnak ott kozben? Mellesleg a Designnek mi a fene koze van az adatok betoltesehez? Erdekes, nekem mikor csa egy masik temat huzok a honlapra, blogra, stb soha nincs gondom ezeknek meg attol hogy most a zold helyett feher, kek meg hasonlok lettek megint ossze omlik az egesz?
Kik ulnek ott? Mari neni meg pista bacsi a kertek alol, akik csak annyit tudnak a vilagrol, hogy van vastalicska meg kapa? Vagy mi a fene van?
|
pén. feb. 17, 2006 15:56 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
vmi nagyon tré, itt a POL-nál, csak simán rámentem az oldalra, be sem léptem, és kiírta, hogy bejelentkezve: zsoltiXXXX nevű user... kérdem, én, NORMÁLIS ez????
|
pén. feb. 17, 2006 12:31 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Pannonline, kártyás egyenleglekérdezés: az egyenleg nem elérhető.
Üdv!
|
pén. feb. 17, 2006 11:33 |
|
|
-vadaszg-
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 348 Tartózkodási hely: Budapest
|
nos, tegnap megint bepróbálkozott a pannon. Miután reggelt megkötöttem a szerződést a T-nél, d.u hívott a pannon, hogy maradjak náluk... meg hogy miért megyek át a T-hez, hisz nekik milyen jó csomagjaik vannak.. erre kiosztottam, hogy hát nem tudom, a nagy változásban milyen jó csomagok lettek, csupán leredukálódott 4-re.. meg hogy nem lett semmi újdonság, pedig direkt vártam 14.-ig. erre: jaj hát, folyamatosan lesznek újdonságaink. én: ezt viszont már nem várom meg
szóval, lehet, hogy kaparnak egy 7 éves előfizető után, de akkor nyújtani kéne valami JÓT / JOBBAT, mint a többi...
|
csüt. feb. 16, 2006 18:58 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
VonBraun írta: Idézet: Pannonnal 3-4 honapja? Te tudod mirõl beszélsz? Miért van az, hogy nekem már 3 eve is siman ment ez? Mikor GPRS-en voltam mindig bejott a hivas es SMS is, sot ez igy van meg a mai napig is?
Meg a többinél is hasonlóan bejött a hívás mindig, mikor kerestek, sõt az SMS is... Szóval hidd el nekem Pannon hálón tuti megy rendesen a dolog, ott valami más gond lehet... Ezt megerõsítem, 2003-tól van gprs telefonom, és az elsõ perctõl kezdve bejött a hívás is és az sms is gprs közben. A T65-n Pannonon és az R600-n Vodafonon is.
nem nagyon akarok beleszólni, de speciál az eriken eleve állítani lehet accountonként, hogy allowed call vagy sem. De ha be is van kapcsolva, csak akkor tud bármit is fogadni, ha nincs gprs forgalom.
egyébiránt x/t-nek igaza van abban, hogy hálózati támogatás (is) kell ahhoz, hogy aktív gprs közben lehessen beszélgetést folytatni is. (is, mert a telónak is támogatnia kell ezt, de az biztos, hogy ezt se a t68, se a t65, se az r600-as nem tudja)
|
kedd feb. 14, 2006 2:44 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
x/t írta: TPinter írta: x/t írta: A T-t nem tudom. A Pannonnál csak 3-4 hónapja működik ez a dolog. Ezért írtam, hogy hálózatfüggő. Pannonnal 3-4 honapja? Te tudod miről beszélsz? Miért van az, hogy nekem már 3 eve is siman ment ez? Mikor GPRS-en voltam mindig bejott a hivas es SMS is, sot ez igy van meg a mai napig is? Igen tudom miről beszélek. Úgy hívják, hogy Gs interfész. Lehet olvasni szabványokat (3gpp.org) vagy keresgélni a neten (a google a barátod) "Gs - Interface between the SGSN and the MSC (VLR). Uses the BSSAP+ Protocol. This interface allows paging and station availability when it performs data transfer. When the station is attached to the GPRS network, the SGSN keeps track of which RA (Routing Area) the station is attached to. an RA is a part of a larger LA (Location Area). When a station is paged this information is used to conserve network resources. When the station performs a PDP Context, the SGSN has the exact BTS the station is using. " Hogy ne legyen félreértés: Attól, hogy "csatlakozva voltál a GPRS hálózathoz" még természetesen elért a bejövő hívás. Sőt wapozás, netezés közben is, ha éppen az adott pillanatokban (mivel többszöri paging kísérlet van) nem történt GPRS adatforgalmazás. Tehát ha böngészel, jó eséllyel elért a hívás, de egy folyamatos fájlletöltés közben nem. És ha ez megnyugtat, velem sokszor előfordult, mert én mobilon netezem (N6310i, N6230)
Akkor a mi telefonjainkon valami fura valami van, vagy minket jobban szeret a Pannon.
Az osszes telommal rendesen használtam, nem felléptem és csak volt meg nem csak oldalakat töltöttem le...
Megjegyzem, nem havi 10 mega a forgalmam hanem van mogotte nehany nulla... Letoltes stb kozben is mindig elert a hivas es sms is, szoval ez nekem nagyon fura... Mellesleg én úgy tudom, hogy a hívás elsőbbséget élvez... Az SMS meg más csatornán negy, de mind1...
Az biztos, hogy nekem még soha nem volt ilyen gondom...
Azaz abbol már volt, hogy éppen olvastam valamit Wapon és pont akkor jött a hívás, mikor bejött az oldal és olvastam volna Na ilyenkor a fenebe kivíntam a prioritast Meg mikor toltottem le valamit, es mielott lejott volna jott a hivas aztan kicsit kesobb utdtam cska befejezni a dolgokat...
|
szomb. feb. 11, 2006 15:11 |
|
|
x/t
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 178
|
TPinter írta: x/t írta: A T-t nem tudom. A Pannonnál csak 3-4 hónapja működik ez a dolog. Ezért írtam, hogy hálózatfüggő. Pannonnal 3-4 honapja? Te tudod miről beszélsz? Miért van az, hogy nekem már 3 eve is siman ment ez? Mikor GPRS-en voltam mindig bejott a hivas es SMS is, sot ez igy van meg a mai napig is?
Igen tudom miről beszélek. Úgy hívják, hogy Gs interfész. Lehet olvasni szabványokat (3gpp.org) vagy keresgélni a neten (a google a barátod)
"Gs - Interface between the SGSN and the MSC (VLR). Uses the BSSAP+ Protocol. This interface allows paging and station availability when it performs data transfer. When the station is attached to the GPRS network, the SGSN keeps track of which RA (Routing Area) the station is attached to. an RA is a part of a larger LA (Location Area). When a station is paged this information is used to conserve network resources. When the station performs a PDP Context, the SGSN has the exact BTS the station is using. "
Hogy ne legyen félreértés: Attól, hogy "csatlakozva voltál a GPRS hálózathoz" még természetesen elért a bejövő hívás. Sőt wapozás, netezés közben is, ha éppen az adott pillanatokban (mivel többszöri paging kísérlet van) nem történt GPRS adatforgalmazás. Tehát ha böngészel, jó eséllyel elért a hívás, de egy folyamatos fájlletöltés közben nem.
És ha ez megnyugtat, velem sokszor előfordult, mert én mobilon netezem (N6310i, N6230)
|
szomb. feb. 11, 2006 11:32 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
McLaca írta: Abszolút off, de mi a helyzet akkor, ha van két számom azonos szolgáltatónál - egymásra irányítva, és egyik sem elérhető? Hanposta nincs, csak átirányítás, ha nem elérhető, semmi más. Ilyenkor jön SMS a nem fogadott hívásokról, vagy az átirányítás miatt nem? Illetve ha jön, akkor melyik számra? A hívottra, vagy arra, amelyikre az átirányítás mutat?
Üdv!
Igaz már teljesen szétoffoltuk a topicot...
Hívásértesítöt mindkét szolgáltató csak akkor küld, ha a bizonyos esemény átirányításának azok a spec számok vannak megadva. Tehát ha Te egy másik számot írsz be, akkor értelemszerüen nem fog müködni a hívásértesítö.
|
pén. feb. 10, 2006 21:12 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Abszolút off, de mi a helyzet akkor, ha van két számom azonos szolgáltatónál - egymásra irányítva, és egyik sem elérhető? Hanposta nincs, csak átirányítás, ha nem elérhető, semmi más.
Ilyenkor jön SMS a nem fogadott hívásokról, vagy az átirányítás miatt nem? Illetve ha jön, akkor melyik számra? A hívottra, vagy arra, amelyikre az átirányítás mutat?
Üdv!
|
pén. feb. 10, 2006 21:07 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Vizsla írta: Ácsi! Ha kinyomod a hívást, az a foglaltság. Ha 25 másodpercen belül nem veszed fel, az a nincs válasz. Előbbit jó várakoztatni, illetve foglalt hanggal használni, utóbbit meg gyűlölöm, ha 25 másodperc alatt kell a telefon után rohanni, így az ki van kapcsoltatva.
Naigen... De ha nemtudom kitörölni a hangpostára átirányítást, csak beírni más számot, akkor a foglalthoz éppen ideális ez a 998 végü szám.
Valahol itt olvastam, hogy lehet kérni a vodától, hogy ne legyen az, hogy törlésnél berakja azt a 999 végü számot. De ezzel egy hosszas félreértésekre hajlamos vitatkozást a vodával elkerülök. (kitudja mit csinálnának, akár véletlenül még a méljeimet is kitörölnék...)
|
pén. feb. 10, 2006 21:07 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ácsi! Ha kinyomod a hívást, az a foglaltság. Ha 25 másodpercen belül nem veszed fel, az a nincs válasz. Előbbit jó várakoztatni, illetve foglalt hanggal használni, utóbbit meg gyűlölöm, ha 25 másodperc alatt kell a telefon után rohanni, így az ki van kapcsoltatva.
|
pén. feb. 10, 2006 20:43 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Vizsla írta: And_Or írta: (voda:+36709090999 inkább ...99 8Amit megadtál, az a hangposta száma. Kedves ügyfél, ha beállítja, és aktív az OCCF, kicsit megszívja, mert a hangposta törlése nem fog végbemenni (ha nem szeretné, hogy nincs válasz esetén hp.-ra fusson), hiába kapja azt a választ, hogy törölve. Más átirányítás beálíltása, pl. a hívásértesítő fenti központi számára történő átirányítás viszont aktiválódik.
Aha, akkor ennyivel okosabb lettem. Köszi, most legalább beállíthatom így (ha jól értelmeztem a szavaidat), hogy amikor kinyomom a hívást, akkor ne fusson hangpostára, de megmaradjon a hívásértesítö!?
|
pén. feb. 10, 2006 20:40 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
And_Or írta: (voda:+36709090999 inkább ...99 8
Amit megadtál, az a hangposta száma. Kedves ügyfél, ha beállítja, és aktív az OCCF, kicsit megszívja, mert a hangposta törlése nem fog végbemenni (ha nem szeretné, hogy nincs válasz esetén hp.-ra fusson), hiába kapja azt a választ, hogy törölve. Más átirányítás beálíltása, pl. a hívásértesítő fenti központi számára történő átirányítás viszont aktiválódik.
|
pén. feb. 10, 2006 18:39 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Idézet: Pannonnal 3-4 honapja? Te tudod miről beszélsz? Miért van az, hogy nekem már 3 eve is siman ment ez? Mikor GPRS-en voltam mindig bejott a hivas es SMS is, sot ez igy van meg a mai napig is?
Meg a többinél is hasonlóan bejött a hívás mindig, mikor kerestek, sőt az SMS is... Szóval hidd el nekem Pannon hálón tuti megy rendesen a dolog, ott valami más gond lehet...
Ezt megerősítem, 2003-tól van gprs telefonom, és az első perctől kezdve bejött a hívás is és az sms is gprs közben. A T65-n Pannonon és az R600-n Vodafonon is.
|
pén. feb. 10, 2006 17:57 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
x/t írta: Al Bundy írta: x/t írta: Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás. A T-nél is... Szerintem is telefonfüggő... A T-t nem tudom. A Pannonnál csak 3-4 hónapja működik ez a dolog. Ezért írtam, hogy hálózatfüggő.
Pannonnal 3-4 honapja? Te tudod miről beszélsz? Miért van az, hogy nekem már 3 eve is siman ment ez? Mikor GPRS-en voltam mindig bejott a hivas es SMS is, sot ez igy van meg a mai napig is?
Nokia 6510, 6610, 6310i, 6230
Samsung X640, E800
Motorola V300, V220
Meg a többinél is hasonlóan bejött a hívás mindig, mikor kerestek, sőt az SMS is... Szóval hidd el nekem Pannon hálón tuti megy rendesen a dolog, ott valami más gond lehet...
|
pén. feb. 10, 2006 16:22 |
|
|
tarby
arany tag
Csatlakozott: kedd máj. 04, 2004 11:48 Hozzászólások: 210
|
Mi vaaaan?!!! Ne bomoljatok mar, legyszives. Azert mert a telefon GPRS adatot forgalmaz attol meg a signalling tovabbra is megy... Pfff... Olyan nincs, hogy GPRS (vagy beszed) forgalmazas miatt masodpercekig nem figyel valamit. Tudjatok egyaltalan miket csinal parhuzamosan az a 90 grammos kis **** a kezetekben? Beszedkodolas, jelerosseg / hibaarany merese, szomszedos cellak jelerossegenek merese, meresek tovabbitasa BSC fele stb.
|
pén. feb. 10, 2006 15:43 |
|
|
x/t
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 178
|
Placc írta: x/t írta: Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás. Ez mindehol így kéne legyen, a beszédhívás mindig preferenciát élvez a GPRS-szel szemben, az SMS meg jelzéscsatornán megy...
Igen, de ha a telefon nem tudja figyelni a jelzéscsatornát, mert éppen GPRS adatot forgalmaz (és nem tudja), akkor pár másodperc várakozás után "a hívott szám jelenleg nem elérhető" lesz az eredmény. Mármint ha nincs megoldva, hogy a GPRS-hez kapcsolódó jelzéscsatornán is lemenjen "bejövő hívás/SMS, jelentkezz!" vagy külföldiül "paging" jelzés.
Az a hálózatfüggő, hogy ez így meg van-e oldva.
|
pén. feb. 10, 2006 15:01 |
|
|
Placc
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 263 Tartózkodási hely: a monitoron csüngve...
|
x/t írta: Inkább hálózatfüggő. A Pannonnál GPRS adatátvitel alatt is megkapod az SMS-t, és kicsörög a bejövő hívás.
Ez mindehol így kéne legyen, a beszédhívás mindig preferenciát élvez a GPRS-szel szemben, az SMS meg jelzéscsatornán megy...
|
pén. feb. 10, 2006 13:33 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 32 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|