|
Szerző |
Üzenet |
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
zoli62 írta: Amúgy most nagyon hiányosak a készülékismertetők az oldalon, és nemcsak a Nokiásoké. A wapos felületen hónapok óta hiányos, de nem csak a készülékismertetők, hanem az egész előfizetéses ajánlatuk. (a 1220-on hallható listához képest)
|
kedd márc. 07, 2006 7:44 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
zoli62 írta: Azért nem hasonlítanám a Tesco-hoz.
Nem a Tesco a lényeg, hanem az ebédnek befűszerezett csirke "fantázia" neve!
|
kedd márc. 07, 2006 1:06 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Azért nem hasonlítanám a Tesco-hoz.
|
kedd márc. 07, 2006 0:39 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
|
kedd márc. 07, 2006 0:37 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ez az "5 perc után 0Ft" lesz a te vesszőparipád...
Mégis miért szerepelne a számlán a hívásidő 5 perce, a többi meg nem, ha egyszer a hívás ideje nem csak 5 perc volt? Miért számlázná ketté a Pannon, 5 perces pénzes, és többi kedvezményes percre a hívást (ezzel átláthatatlanná és követhetetlenné téve a számlát)? És miért nem bírod megnézni a másik topicban Landsmann által berakott képernyőmentést a POL-ból, amin egy ilyen hívása van!? Ott van már napok óta...
Viszont onnantól kezdve, hogy: "mi a helyzet a hordozott hívószámokkal..." nem tudom, az és a többi mit keres ebben a topicban...
Üdv!
|
vas. márc. 05, 2006 21:03 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Amúgy most nagyon hiányosak a készülékismertetők az oldalon, és nemcsak a Nokiásoké.
Jah. Felhívtam 1220at 5 perces csomag miatt. Voltak olyan kérdéseim, amiknek párc volt utánanézni, és a csaj/srác meg is köszönte, hogy ilyeneket tettem fel . Pl: rövid kék számokra vonatkozik-e, részarányos-e a számlázás, mi a helyzet hordozott hívószámokkal, ezeket hogy kérdezhetem le, azt még meg se kérdeztem, hofy POL-ban csak az 5 perces hívások fognak-e látszani, függtelenül, hogy te mondjuk 40 percet hívtál. Nagy a gyanúm, hogy nem.
|
vas. márc. 05, 2006 20:39 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nekem hitelkeretre ír ki 2500-at.
|
vas. márc. 05, 2006 20:26 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Nekem kiírja a POL (postapaid(, hogy 10000 HUF az EDSZ egyenlegem.
|
vas. márc. 05, 2006 20:18 |
|
|
nyuszy
Moderátor
Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 7:18 Hozzászólások: 1591
|
BrOnZ írta: Vizsla írta: Jó, de ez wapon van. Ott nincs olyan, hogy újra bejelentkezem. Nekem is 0 Ft-ot ír, de utána semmi gond nincs. Simán letöltöm. Bár nem tudom, hogy jelent-e ez valamit, nekem előfizetéses a "hozzáférés".
Szerintem én nyertem, mert nekem a K750-re azt mondja, hogy nem áll rendelkezésre ilyen tartalom a telefonomhoz
|
vas. márc. 05, 2006 19:50 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
McLaca írta: E'mmá' nem a Zélvonal... Nem baj. Senki nem fogja rajtuk számonkérni .
|
vas. márc. 05, 2006 16:07 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Áthúzni ó'csó, újranyomtatni drága.
101%, hogy eleve rosszul ment a nyomdába.
E'mmá' nem a Zélvonal...
Üdv!
|
vas. márc. 05, 2006 16:05 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Czumy írta: :twisted: Már az új design-nal készült Pannon Praktikum szórólap, a kép mellett jobbra: "Pannon Praktikum kártyás tarifacsomag Bárkit 18Ft/perc díjért hívhatsz hétvégén a Pannon Praktikummal. A Praktikum Hétvége szolgáltatással havi 480 Ft-ért mobil- és vezetékes számokat hívhatsz kedvezményesen." alul, a táblázatban: "Pannon Praktikum szolgáltatással beszélgetési percdíjak: 17,50 Ft (...) Érvényes: 2006. február 14-tõl" Az összes szórólapon, ami kint volt, a 18Ft/perc fekete alkoholos tollal át volt húzva! Én csak azt nem értem, hogy ha: - a nyomdában elk*rnak valamit, akkor miért is nem lehet visszaküldeni, hogy ez nem elfogadható, kéretik szépen újat nyomtatni!! - ha a nyomdának leadott anyagban volt elírva, akkor miért nem lehett újat leadni (kijavítva, persze!), és azt kinyomtattatni?! Szóval nem elég, hogy a PDF-eket elszúrták/elszúrják itt-ott, újabban már a kinyomtatott szóróanyagokban is tudnak bakizni!!
majd kapsz hozzá helyesbítő közleményt!
|
vas. márc. 05, 2006 14:29 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Már az új design-nal készült Pannon Praktikum szórólap, a kép mellett jobbra:
"Pannon Praktikum kártyás tarifacsomag
Bárkit 18Ft/perc díjért hívhatsz hétvégén a Pannon Praktikummal. A Praktikum Hétvége szolgáltatással havi 480 Ft-ért mobil- és vezetékes számokat hívhatsz kedvezményesen."
alul, a táblázatban:
"Pannon Praktikum szolgáltatással
beszélgetési percdíjak: 17,50 Ft
(...)
Érvényes: 2006. február 14-től"
Az összes szórólapon, ami kint volt, a 18Ft/perc fekete alkoholos tollal át volt húzva!
Én csak azt nem értem, hogy ha:
- a nyomdában elk*rnak valamit, akkor miért is nem lehet visszaküldeni, hogy ez nem elfogadható, kéretik szépen újat nyomtatni!!
- ha a nyomdának leadott anyagban volt elírva, akkor miért nem lehett újat leadni (kijavítva, persze!), és azt kinyomtattatni?!
Szóval nem elég, hogy a PDF-eket elszúrták/elszúrják itt-ott, újabban már a kinyomtatott szóróanyagokban is tudnak bakizni!!
|
vas. márc. 05, 2006 12:27 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
BrOnZ írta: Vizsla írta: Jó, de ez wapon van. Ott nincs olyan, hogy újra bejelentkezem. Nekem is 0 Ft-ot ír, de utána semmi gond nincs. Simán letöltöm. Bár nem tudom, hogy jelent-e ez valamit, nekem előfizetéses a "hozzáférés". Én is az vagyok. Írtam, hogy "postpaid". Mégis azt akarja, vegyek feltöltőt.
|
vas. márc. 05, 2006 11:07 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
Vizsla írta: Jó, de ez wapon van. Ott nincs olyan, hogy újra bejelentkezem. Nekem is 0 Ft-ot ír, de utána semmi gond nincs. Simán letöltöm. Bár nem tudom, hogy jelent-e ez valamit, nekem előfizetéses a "hozzáférés".
|
vas. márc. 05, 2006 9:39 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Vizsla írta: Az ingyenes djuice és pannon tartalmakat miért nem tudom letölteni?
Csak 0 Ft. De szerinte nem áll rendelezésre elegendő összeg a postpaides SIM-emen, s vegyek feltöltőkártyát!
Valamelyikőtöknek már volt olyan problémája a napokban. Megoldódott? Hogy?
Igen - igen.
Ugyanez a probléma állt fenn, de megoldódott úgy, hogy a harmadik próbálkozás után tettem egy kijelentést, hogy hova tegyék az ingyenes promocionális tartalmukat.
|
vas. márc. 05, 2006 7:51 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
McLaca írta: Sz*r a rendszer. Ennyi.
Üdv!
nem politizálunk, kérem!
|
vas. márc. 05, 2006 0:45 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Sz*r a rendszer. Ennyi.
Üdv!
|
szomb. márc. 04, 2006 23:18 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
McLaca írta: Ezeknek a tartalmaknak az árát a postpaideseknél nem az EDSZ egyenlegből vonják? Mert elképzelhető, hogy bár ingyenessé tettek párat, de a 0Ft-ot az EDSZ egyenlegből akarja levonni, ami ugye szintén 0, és ebből hibát generál.
Üdv! 2500 a hitelkeret. Az egyenlegem nulla. Nos?
|
szomb. márc. 04, 2006 23:06 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ezeknek a tartalmaknak az árát a postpaideseknél nem az EDSZ egyenlegből vonják? Mert elképzelhető, hogy bár ingyenessé tettek párat, de a 0Ft-ot az EDSZ egyenlegből akarja levonni, ami ugye szintén 0, és ebből hibát generál.
Üdv!
|
szomb. márc. 04, 2006 22:59 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Jó, de ez wapon van. Ott nincs olyan, hogy újra bejelentkezem.
|
szomb. márc. 04, 2006 22:57 |
|
|
Bagyu
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1056
|
Nekem pannonlinenál írja ki néha, hogy nincs hozzáférésem. Nem foglalkozom vele, belépek újra...
|
szomb. márc. 04, 2006 22:49 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Az ingyenes djuice és pannon tartalmakat miért nem tudom letölteni?
Csak 0 Ft. De szerinte nem áll rendelezésre elegendő összeg a postpaides SIM-emen, s vegyek feltöltőkártyát!
Valamelyikőtöknek már volt olyan problémája a napokban. Megoldódott? Hogy?
|
szomb. márc. 04, 2006 22:02 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: Igaz, de addig sem kell a zenét ezerszer végighallgatni, meg közben mást is tudsz csinálni. A zenére visszatérve: valami hosszabb zenét is választhattak volna, és valami tartalmasabbat. Mindegy, ebben is különböznek majd a többitől.
A visszahívás előnyeiről Én is tudom ezeket. De szándékosan nem hívattam vissza Magam, este 9-10 között.
|
szomb. márc. 04, 2006 8:51 |
|
|
Vendég
|
Vizsla írta: Minek? Ugyanakkor kapok ügyintézőt. Vagy még később. Előbb a várakozókat kell leküzdeni, utána mehet a kimenő, nem?
Igaz, de addig sem kell a zenét ezerszer végighallgatni, meg közben mást is tudsz csinálni. Az akku sem merül annyira. Szerintem ennyi előny elég is hogy a visszahívást válassza az ember.
|
szomb. márc. 04, 2006 7:24 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Minek? Ugyanakkor kapok ügyintézőt. Vagy még később. Előbb a várakozókat kell leküzdeni, utána mehet a kimenő, nem?
|
pén. márc. 03, 2006 22:46 |
|
|
Vendég
|
Vizsla írta: Péntek este 9 után: több mint 10 perc a várható várakozás. 4-5 perc után ügyintéző - gond elmondva, kéri, tartsam. 5-6 perce tartom...
Visszahívás-kérés eszedbe sem jutott?
|
pén. márc. 03, 2006 21:40 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
21:30-kor is több mint 10 perc, másik menüpontban.
A 2 havi dupla adatmennyiség onnantól számít, hogy január 16. és március 17. között mikor rendelem meg a 4 csomag valamelyikét? Tehát ha ma rendelem meg, akkor mától 2 hónap?
|
pén. márc. 03, 2006 21:32 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Péntek este 9 után: több mint 10 perc a várható várakozás.
4-5 perc után ügyintéző - gond elmondva, kéri, tartsam. 5-6 perce tartom...
|
pén. márc. 03, 2006 21:15 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Milyen csomagod van?
Üdv!
|
pén. márc. 03, 2006 12:52 |
|
|
elodd
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 27
|
Landsmann írta: De ha meg jogos, akkor számlareklamáció és kész. Kártyásoknak meg sosem volt ingyenes az átirányítás. Hálón belül 12 Ft volt percenként. Így jön ki a 9,60, + áfa. Áfacsökkenés miatt 11,52 Ft/perc.
- számlás előfizetésem van, tehát jogos a reklamációm (persze, persze számlareklamáció meglesz, csak gondoltam szólok itt is, nemde ezért van a fórum?!?!)
- mégha 50 percig is szól, ok, rendben, de ismétlem, fele annyiról volt szó!
üdv, elodd
|
pén. márc. 03, 2006 12:45 |
|
|
Vendég
|
elodd írta: Sziasztok! Tudtátok, hogy a Pannon oldalán leírtakkal ellentétben: ez van írva a Pannon oldalon: - előfizetés esetén saját hálózatba ingyenes az átirányítás ezzel ellentétben a hálózaton belüli átirányítás 50 percig díjmentes -mondja a Pannon ügyfsz. (ez sehol sincs ott leírva!!), ráadásul nekem 25 percre is kiszámlázták a 9,6 Ft-ot /perc, annak NEM rendje és módja szerint... (honnan jött a 9,6 Ft egyáltalán?) Vagy ez egyértelmű? Hallott már vki vmit erről? eloddd
Üzleti Standard plusz esetén valóban 50 perc az ingyenes átirányítás. A publikus csomagoknál hálón belül korlátlanul ingyenes. Más üzleti előfizetéseknél (kivéve Üzleti Standard, mert ott is korlátlanul ingyenes) nem tudom, ott lehet hogy fizetős.
A honlapon meg azért nem írnak róla mást, mert a nem publikus csomagokra nem az az ÁSZF és díjak vonatkoznak mint a mindenki által elérhetőekre. Valószínűleg neked valamilyen nem publikus tarifád van. Ha pedig így van, akkor nem jogos a gyalázkodásod. De ha meg jogos, akkor számlareklamáció és kész.
Kártyásoknak meg sosem volt ingyenes az átirányítás. Hálón belül 12 Ft volt percenként. Így jön ki a 9,60, + áfa. Áfacsökkenés miatt 11,52 Ft/perc.
|
pén. márc. 03, 2006 12:32 |
|
|
elodd
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 27
|
Sziasztok!
Tudtátok, hogy a Pannon oldalán leírtakkal ellentétben:
ez van írva a Pannon oldalon:
- előfizetés esetén saját hálózatba ingyenes az átirányítás
ezzel ellentétben
a hálózaton belüli átirányítás 50 percig díjmentes -mondja a Pannon ügyfsz. (ez sehol sincs ott leírva!!), ráadásul nekem 25 percre is kiszámlázták a 9,6 Ft-ot /perc, annak NEM rendje és módja szerint... (honnan jött a 9,6 Ft egyáltalán?)
Vagy ez egyértelmű? Hallott már vki vmit erről?
eloddd
|
pén. márc. 03, 2006 11:53 |
|
|
Soockit
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 495 Tartózkodási hely: Budapest
|
Úgy őszintén, mit gondol a pannon.? Január közepén, végén kértem egy árajánlatot. Amit a 72 óra helyett közel 168 óra alatt tett meg. Majd most egy hónap múlva felhív, hogy akkor hogyan dönöttünk, mit szólunk az ajánlathoz. Annyira volt különben egyedi az ajánlat, hogy még 25%-os ÁFA szerepelt benne, tehát egy régi tavalyi sablon ajánlatot elküldött. És akkor felhív most, amikor már 20 napja élnek a T-Mobile előfizetések.
Ilyen magatartás mellett biztosan kell a leépítés, mert ez nem egy profi orientált felfogás.
|
kedd feb. 28, 2006 10:09 |
|
|
TPinter
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 212
|
Ezek egyre hulyebbek...
Megrendeltem anno a promocios MobilData vagy milyen 50 csomagot... aztan ugye megduplaztak es szepen ugyan azon az aron ment tovabb erre ra is kerdeztem, hogy rendben van-e
azt mondtak igen
EN orultem ma van szamlazarasom mondom megnezem mi a helyzet... hat szepen szeretnek kiszamlazni rendes aron.. ha holnap nem jutok dullore nagyon kiakadok... nem mindegy, hogy nem egeszen 400 ft fizetek vagy tobb mint 1500 nem is az az 1000 penz zavar, hanem hogy meg honap kozepen mikor neztem is a nem egeszen 400 penz szerepelt ott...
|
hétf. feb. 27, 2006 23:23 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Sok mindenért lehet kritizálni. A mp alapú számlázás eltörléséért, hogy nem értesíti előre a számlás ügyfeleket lényeges változásoknál, hogy fizetős lett egy időben az ügyfélszolgálat hívása.
Na de mindezek legfeljebb a nem etikus döntések kategóriájába tartoznak, hiszen amúgy jogszerűek. Pl országos napilapokban, honlapon közzéteszik a változásokat. Nem mindenki olvassa ezeket. Mégsem változtat ezen a gyakorlaton egyetlenegy szolgáltatós sem. Amikor előfizető lettem, akkor még évente értesítettek levélben a tarifanövelésekről levélben.
|
hétf. feb. 27, 2006 20:39 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Enyac írta: Ez az E-mail Studio kiborít... Szidom már vagy félórája, mert nem enged be, aztán rájöttem, hogy rossz jelszóval próbálkozom... Persze nem azt írja ki, hogy "Rossz jelszó, te barom!", hanem hogy "E-mail Studio rendszerhiba"...
Igen, ezt en is megszivtam Aztan elkuldettem probabol a jelszot, es akkor esett le nekem is, hogy marhasagot irnak
|
hétf. feb. 27, 2006 17:17 |
|
|
Enyac
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 54
|
Ez az E-mail Studio kiborít... Szidom már vagy félórája, mert nem enged be, aztán rájöttem, hogy rossz jelszóval próbálkozom... Persze nem azt írja ki, hogy "Rossz jelszó, te barom!", hanem hogy "E-mail Studio rendszerhiba"... Most akkor honnan találjam ki, hogy mi van???
Amúgy én is várom a "csodát", mostanában szeretnék átmenni kártyásból előfizusba, de egyelőre inkább a számhordozás tűnik reálisabbnak... Eredetileg 100-as csomagot szerettem volna, de azt most ugye nincs, a következő lépcső meg nekem túl sok, annyit nem telefonálok... A h***g tetőfoka, amit ez a cég művel...
|
hétf. feb. 27, 2006 15:01 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Na ja, ezt irtam en is anno, hogy igy lehet pl. elbukni, egy atalanydijas gprs wapot, hogy szemptember ota csesznek sms-t kuldeni. Aztan ha veletlen epp nincs annyi egyenleg, akkor mar nem letezo szolgaltatas, nem tudod ujra megrendelni...
|
hétf. feb. 27, 2006 14:35 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
pg írta: Na, nehogy már lecsússzon a gyalázó...
Ne aggódj, nem fog lecsúszni, ez az év az övék, vagymi.
[amúgy most a MobilPosta nem megy, a változatosság kedvéért]
|
hétf. feb. 27, 2006 13:20 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
Na, nehogy már lecsússzon a gyalázó...
Vasárnap reggel néztem, hogy nem megy a Pannon GPRS netem. Nem értettem miért. Három üfsz-szel folytatott beszélgetés után kiderült (az egyetlen pozitív a történetben, hogy az üfsz-öt mindhárom esetben gyorsan, szinte azonnal kaptam meg) hogy csak annyi a probléma, hogy nem volt elég pénz a kártyán az addigi csomag meghosszabbításához. Mobiladat 50 =akciós 100 Mb-os, 1990 Ft-ért. 1752 Ft-om volt, valóban elfelejtettem rátölteni, ezt nem is tagadom, az én mulasztásom.
Az utolsó üfsz csaj azt mondta, amikor rákérdeztem, hogy miért nem jött nekem SMS, hogy a szolgáltatást törölték, mert nem volt elég egyenlegem, "kártyás ügyfeleinknek már nem küldünk SMS-t".
*>ß$^#>&#&@đĐ!!!!!
Az egészben két nagy probléma van. Most így én dühös vagyok, mint állat, mert nincs netem, ők nem képesek egy filléres SMS-t küldeni, én rendelhetem meg újra 1741-en a Start-ot, amire várnom kell, de nem tudni meddig (mert arról sem jött SMS!!!, csak amikor töltöttem a kártyára, hogy újra megrendeljem az 50-et, akkor derült ki, hogy a Start meg már él).
Bunkók is, meg üzleti érzékük sincs. Az elsőre a megoldás az volna, hogy elküldjük annak a nyavalyás kártyás ügyfélnek azt a filléres SMS-t, így leglább ügyfélnek érezheti magát. A másik, hogy lehetett volna annyi eszük, hogy az SMS-ben azt is közlik, hogy mivel nem elég az egyenleg, így visszaraktak a Startba. Annak nincs havidíja. Így nekem ugyan megy a GPRS, tehát nem dühöngök, hogy nincs netem, ők meg jól járnak, mert sokkal magasabb forgalmi díjon netezek addig is. Tehát nekik haszon is van. De nem, nehogy legyen plusz bevétel, meg dühítsük is fel az ügyfelet. Hiszen csak kártyás...
Gratulálok, pannon. (Csak így kisbetűvel, de ez most inkább nemecsekernős jelentésű.)
|
hétf. feb. 27, 2006 13:16 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
Petyuszka írta: Egy valamit mondjatok meg. Miért jó nekem ha djuice számlás csomagom van, nem pedig djuice kártyás. Ha a legnagyobb feltöltővel töltöm, még a percdíj is olcsóbb. Mi értelme ennek az egésznek?
Addig, amíg tavaly nem változtattak rajta (a havidíjból most már levonják, ha SMS-t/MMS-t küldesz) addig 30 mp-es volt a számlázás. A változtatás után 1 perces lett. Így tényleg rosszabb.
|
hétf. feb. 20, 2006 20:29 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Olcsóbb a roaming.
Egyébként tényleg semmi...
Üdv!
|
hétf. feb. 20, 2006 15:38 |
|
|
Petyuszka
ezüst tag
Csatlakozott: szer. dec. 14, 2005 8:21 Hozzászólások: 94
|
Egy valamit mondjatok meg. Miért jó nekem ha djuice számlás csomagom van, nem pedig djuice kártyás. Ha a legnagyobb feltöltővel töltöm, még a percdíj is olcsóbb. Mi értelme ennek az egésznek?
|
hétf. feb. 20, 2006 15:04 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
asdf_ írta: Na rugozzunk meg ezen Szerintem a nyujtott szolgaltatasok felteteleit erinti az, hogy a pannon egy adott szolgaltatasat /gy.k. dijcsokkento/ februar 13-an meg igenybe vehetem, 14-en meg mar nem. Ugy gondolom a szovegertelmezes szempontjabol itt lenyegtelen, hogy igenybe vettem-e adott pillanatban a szolgaltatast avagy sem, abban a lehetosegben vagyok korlatozva -szamomra hatranyosan-, hogy igenybe vegyek/megrendeljek egy szolgaltatast. Es mivel szamomra hatranyos a valtozas, szerintem itt bejatszik, hogy 30 nappal elore kell tajekoztatni. Hát, ha csűrjük, csavarjuk, akkor akármit ki lehet belőle hozni.
De ezzel az irammal Marinéni ellen is lehetne felszólalással élni, mert egyik napról a másikra beszüntette az xy cigi árusítását, sőt, egy másik mobilszolgáltató ellen is, akinek még nem vagyok ügyfele és aki bár 30 nappal előre szólt, hogy változás lesz, de én nem olvastam (mert még nem voltam ügyfele), és mikor az akarnék lenni, úgy járok, hogy "tegnap még volt..."
Az meg, hogy ma még igénybe veheted, holnap meg már nem, ugyanúgy fennáll akkor is, ha 2 nappal előtte, és akkor is, ha 30 nappal előtte jelentették be (te meg pl. nem olvastad el).
Továbbra is azt mondom, hogy a jelenleg is csomagot használók számára semmilyen hátrányos dolgot nem okozott a hirtelen váltás, ezért nem indokolt a 30 nap, amit bár eddig megszokásból ilyen esetekben is betartott a Pannon, most a nagy megújulásban itt is beújít.
Fentebb említésre került a tarifacsomag váltás: ha akkor vált valaki, amikor a csomag még nyitott, de az aktiválási időpontjában már lezárt, attól még a váltás meg fog történni, hiszen akkor váltott, amikor még lehetett, az más dolog, hogy aktiválódni a csomag csak számlazárás után fog, de a váltás maga már megtörtént. Váltáskor a POL mind az előző csomagra, mind a leendőre is már azt írja, hogy "meglévő" (tehát már váltott), csak az új még nem aktív.
Üdv!
|
vas. feb. 19, 2006 22:16 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
McLaca írta: Vizsla írta: A Díjcsökkentő módosítása hátrányosan történt [...] A jelenleg is azt használók számára nem. Ezért nem kellett 30 napra előre bejelentenie. Üdv!
Na rugozzunk meg ezen Szerintem a nyujtott szolgaltatasok felteteleit erinti az, hogy a pannon egy adott szolgaltatasat /gy.k. dijcsokkento/ februar 13-an meg igenybe vehetem, 14-en meg mar nem. Ugy gondolom a szovegertelmezes szempontjabol itt lenyegtelen, hogy igenybe vettem-e adott pillanatban a szolgaltatast avagy sem, abban a lehetosegben vagyok korlatozva -szamomra hatranyosan-, hogy igenybe vegyek/megrendeljek egy szolgaltatast. Es mivel szamomra hatranyos a valtozas, szerintem itt bejatszik, hogy 30 nappal elore kell tajekoztatni.
Szerintem a -hatekony kozremukodesemmel keszult - alabbi cikksorozatban leirtak rahuzhatok a mostani esetre:
Utólag módosította üzletszabályzatát a Pannon GSM?
A megújult Pannon-honlap szerint is ingyenes a tarifacsomag-váltás Praktikum Perfektre
Jóváírja ügyfeleinek a 900 forintos csomagváltás díját a Pannon
|
vas. feb. 19, 2006 21:53 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
T68m írta: Landsmann írta: joc_ írta: Attól tartok, nem értettétek meg a lényeget. Itt arról van szó, hogy külföldön vagy, és vásárolsz egy ottani szolgáltató feltöltőkártyáját, és azt töltöd fel. Ez egyáltalán nem triviális hogy megtehető (mint ahogy nem is volt az). NEM arról van szó hogy a Pannira feltöltesz egy magyarországon vásárolt feltöltőkódot. Én értettem elsőre is. Így van, ahogy írtad. HA külföldön vagy és itthonról viszel feltöltőkártyát és azt töltöd fel, az a teljes összeg az egyenlegre kerül. De ha kinti szolgáltató kártyájával teszed ugyanezt, akkor legombolnak 600 Ft-ot. Nem értem miért kell ezen problémázni? A tranzakciót nem fogják ingyen csinálni. Ez számomra teljesen egyértelmű és elfogadható döntés. HA valaki külföldre megy, vagy előre töltse fel a kártyáját, vagy vigyen magával, hogy ne érje meglepetés. De ha mégis úgy alakul hogy ott kell feltölteni és nincs hazai feltöltőkártya, akkor még mindig ott a lehetőség a feltöltés más módjára, ahogy azt már írták is mások. Sőt, még az is megoldás, hogy egy SMS-ben értesítjük az otthoniakat, hogy töltsék fel. akkor is legombol, ha itthonról viszel feltöltőkártyát és ott töltöd fel! - tessék csak elolvasni. (VAGY csinálhatsz egy nemzetközi hívást, kb. ugyanannyiért) Na ja, ha ügyfélszolgálatot hívsz. De ha USSD kóddal töltöd fel, akkor továbbre is ingyenes. Ez is benne van.
|
vas. feb. 19, 2006 20:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
rviktor írta: a díj csökkentőböl két szolgáltatás létezik. általány díjas és havi díjas. Az egyik egy vadi új szolgáltatás a másik meg egy már nem értékesített régi szolgáltatás. Továbbra is fenn tartom, hogy a pannon nem tartozott bejelentési kötelezetséggel, noha egy aljas lépés volt.
A beírásom csak tisztázás képpen történt:) De ha vélemény különbség van akkor inkább hagyjuk az egészet. Szerinted a szolgáltatás igénybe vétele során, nem lényegi változás, hogy egyik pillanatról a másikra kikerül az értékesített szolgáltatások közül?
Csak megjegyezném, hogy ennyi erővel (afféle heccből) január 14-én semmilyen közleményt nem kellett volna kiadnotok, hogy minek változik meg a neve, és minek nem. Azonban ki kellett, mert módósult a szolgáltatás neve. Ami eléggé egy "lényegi változás".
Közelítsük meg másik oldalról: a díjcsökkentő és a bundle tarifák kivonása egyoldalú módosításnak is minősül, és az egyoldalú módosítást 30 nappal korábban kötelesek vagytok jelezni. Mint ahogy már írtam: minden korábbi szolgáltatás kivonása előre be lett jelentve. Akkor miért voltatok képesek ragaszkdni a saját Üzletszabályzatotokhoz, és az Eht.-hez? Most miért nem?
Ha azt vesszük, hogy bevezetetik az "új" díjcsökkentőt, ám legyen. Senki nem szól érte egy szót se, mint a pannon 300-hoz, vagy a külföldi kártyával történő prepaid töltéshez, hisz új szolgáltatás. De ezzel párhuzamban az átalánydíjas díjcsökkentő kivonására csak 30 nappal korábbi bejelentés után kerülhet sor.
Tegyük fel, hogy van egy ügyfeletek, aki pannon 100-at használ, és leadja a kérését, hogy pannon 250-re szeretne váltani. Mivel nem ügyfélcentrikusan van megcsinálva a számlázás, ezért a pannon 250 csak a következő ciklusban lép életbe. De nem tud életbe lépni, mert a pannon 250 egyik napról a másikra kivonásra került. Ez tehát a szolgáltatás (a pannon 250) igénybe vételére vonatkozóan (tarifa váltás kérése a pannon 250-re) lényegi változásnak minősül. S ezt kell jelezni 30 nappal korábban.
Nu, de ne Nekem tessék magyarázkodni, hanem majd a NHH-nak és a GVH-nak.
|
vas. feb. 19, 2006 20:10 |
|
|
Czumy
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2659 Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
|
joc_ írta: CineDOG írta: Ez nagyon durva! Lefuttatak valami scriptet, hogy minden Westel szó mindenhol T-mobil legyen? Nyilván. Viszont a Matáv az Matáv maradt.
Mondjatok nekem 1 olyan sajtóközleményt, amit nem szabtak el a Pannonnál! (Igen, egy pár biztos van, de a kivétel erősíti a szabályt!)
továbbra is szanalmas.pannon.hu
|
vas. feb. 19, 2006 20:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Landsmann írta: joc_ írta: Attól tartok, nem értettétek meg a lényeget. Itt arról van szó, hogy külföldön vagy, és vásárolsz egy ottani szolgáltató feltöltõkártyáját, és azt töltöd fel. Ez egyáltalán nem triviális hogy megtehetõ (mint ahogy nem is volt az). NEM arról van szó hogy a Pannira feltöltesz egy magyarországon vásárolt feltöltõkódot. Én értettem elsõre is. Így van, ahogy írtad. HA külföldön vagy és itthonról viszel feltöltõkártyát és azt töltöd fel, az a teljes összeg az egyenlegre kerül. De ha kinti szolgáltató kártyájával teszed ugyanezt, akkor legombolnak 600 Ft-ot. Nem értem miért kell ezen problémázni? A tranzakciót nem fogják ingyen csinálni. Ez számomra teljesen egyértelmû és elfogadható döntés. HA valaki külföldre megy, vagy elõre töltse fel a kártyáját, vagy vigyen magával, hogy ne érje meglepetés. De ha mégis úgy alakul hogy ott kell feltölteni és nincs hazai feltöltõkártya, akkor még mindig ott a lehetõség a feltöltés más módjára, ahogy azt már írták is mások. Sõt, még az is megoldás, hogy egy SMS-ben értesítjük az otthoniakat, hogy töltsék fel.
akkor is legombol, ha itthonról viszel feltöltőkártyát és ott töltöd fel! - tessék csak elolvasni.
(VAGY csinálhatsz egy nemzetközi hívást, kb. ugyanannyiért)
|
vas. feb. 19, 2006 18:58 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|