Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: pén. nov. 15, 2024 12:54



Hozzászólás a témához  [ 49 hozzászólás ] 
autó fogyasztás csökentés biodizel alcohol+vizüzemanyag meg 
Szerző Üzenet
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 58
Hozzászólás 
Ezt az autót 30000 Km óta vezetem.
Lehet kételkedni, mutogatni, de ennyi az annyi.
Tény, nem nyomom neki.Kint +30 körül volt az átlag, amikor számoltam, és 4-5 tankolás eredményét "átlagoltam".
A pálya fogyasztást a Miskolc-Balcsi-Veszprém-Miskolc
vonalon mértem, bennehagyva a várost is, 120-150 közötti tempóval.
A mai tankolást véve a legutóbbi érték 8,1l Gáz/10Km.
X16sz


szomb. nov. 22, 2003 21:57
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
fandango!

Érdekes, és fontos a kérdés amit felvetsz!

Neked van erről valami tapasztalatod, vagy információd?

Pl a Simson motoromban csak úgy próbából, még
lánykoromban benzin, etilalkohol, és gázolaj keverékeket
próbáltam. Volt amelyikkel ,még elfogadhatóan ment is!
(Tudjátok, milyen k***a nehezen keverednek ezek
megbízhatóan össze? Ne tudjátok meg!!!)
Viszont úgy csattogott és melegedett,mint még soha!

Ha egy kocsi motorja kb 300 000 km-re van méretezve, akkor
a cseréje( most ne számítsunk a javítgatással, mert
összességében az a drágább)500, 800 ezer forint. A gáz kb
feleáron megy. Átlagfogy. benzinből 9lityi. Ez 6 millió
Forint 300 000 km-re. Nos, ha csak felére csökkenti a
motor élettartamát a gázüzem, akkor is, úgy tűnik megéri.
(megdöbbentő, hogy a kocsi élettartama alatt megzabálja,
és elszervizelgeti másik 2 kocsi árát!)


szer. nov. 19, 2003 6:08
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
yozsee!
írj emil címet és megadom az üzembentartó telefonszámát.
beszéljétek meg, hogy milyen állapotban van.
háromhengeres altó motor.


szer. nov. 19, 2003 3:16
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
"gondókoggyunk tovább: a gyári végsebességet valszeg eleve
6000 fölötti
> fordulaton éri el (tipikusan a teljesítménymaximum
környékén), akkor
> tényleges 210-nél már bőven 8000 fölött pörögne (szét)
az erre
> fölkészítetlen alapmotor"

Igazad van, Degeczi!
Monnyuk, 6200-nál megy a kaszni 165-öt akkor, bár tényleg
igazad van, a 7500-7600-as fordulatot, a 200-nál nem birja
huzamosabban. (ennyi gyün ki!)Nade 2-3 percig?

Jelzem, az Audit 4-es ben az elektronika fogja le 6300-
6400 körül, 5-ös ben a terhelés 6100 körül.De akkor már
kicsit túlficereg a mutató a 200-zon.


szer. nov. 19, 2003 2:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
amig az otto motorban a dugattyuk le-fel mozognak..., es ha dinamikusan akarsz kozlekedni a varosban 9L ala nem tudsz lemenni! A motorvezerlo rendszereket nem azert talaltak ki hogy minnel kevesebbet fogyasszon, hanem hogy kisebb legyen a karosanyag kibocsatas. Erre pelda: 20eves Ascona 1.6 motorral kb 2L-el kevesebbet eszik, mint egy mostani Astra. Utana neztetek mar hogy hanyszor kell javitani egy gazuzemu autonak a motorjat, egy benzinuzemuhez kepest? pl: hengerfej, szelepek, uzemanyagellatas, ket zoldkartya egy autohoz...egy szoval az otto motor benzinre lett kitalalva!


kedd nov. 18, 2003 22:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Én annyit tudok, hogy jövőév elejétől, csak katalizátorral vizsgáztatják le a 2 ütemű ****.
De elkanyarodtunk az eredeti témától.:-)
kispedro


kedd nov. 18, 2003 22:08
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
most látom, h az eredeti (nekem legalábbis úgy rémlik) 2005 január 1 helyett csak júniusben jön el (végrevégrevégre) a halálos ítélet napja, vagyis újabb fél év
ráadásul az sem igazán egyértelmű a föllelhető cikkekből, h akkor most egyik napról a másikra kötelező lesz a szigorú norma betartása (amit akár az út szélén mérőkocsival **** ellenőrizhetnének), vagy csak a soron következő vizsgán tartatják majd be
ez utóbbi eset nyilván még egy jókora haladékot jelentene


kedd nov. 18, 2003 21:55
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Nekem csak jövő nyárig lenne szükségem rá.Akkor lesz pénzem és veszek valami komolyabbat.Trabi az addig tökéletes lenne.
"Pöfög, töfög, hú de kafa..."
kispedro


kedd nov. 18, 2003 21:29
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 33
Hozzászólás 
Hi!
Nem adod el a Trabancból a Suzuki motrot? Melyik fajtáé van
benne?


kedd nov. 18, 2003 19:34
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
használjunk étolajat gázolaj hejet állitólag 80ft literje a használt étolajnak de ki tudja hollehet egyáltalán venni vagy beszerezni ?


kedd nov. 18, 2003 18:27
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2670
Hozzászólás 
> 8000 fölött pörögne (szét)

Jobbfeleknel az elektronika
szepen lekorlatozza.


kedd nov. 18, 2003 18:11
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
kispedró!
8000 ft ocsmánybélyeg és 10ft/cm*cm*cm csekken.
a trabant az jó autó!
a nóta is mondja: trabanton szállni élvezet.....
2-3 villáskulccsal motorgenerált lehet csinálni egy piroslámpánál is.
előnye: a súlyadó és kötelező alacsony.
hátránya: minden más.
van egy trabi a nevemen.
kombi, suzuki motoros. kicsit törött a jobb eleje, de tényleg kicsit.
viszont sok baja van állítólag.
ebben a hónapban akarjuk leadni a rendszámot.
nem tudom pontosan milyen állapotban van, mert nem én használom.
jópofa mert van benne autómata kuplung.


kedd nov. 18, 2003 18:06
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
gondókoggyunk tovább: a gyári végsebességet valszeg eleve 6000 fölötti fordulaton éri el (tipikusan a teljesítménymaximum környékén), akkor tényleges 210-nél már bőven 8000 fölött pörögne (szét) az erre fölkészítetlen alapmotor


kedd nov. 18, 2003 18:03
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
Akkó gondókogyunk!

Ezeknél a kommersz vackoknál, mint pl egy személyautó, az
általatiok is leírt többféle orból simán csalhat a
sebességmérő(?) 5-10%-ot!
Vegyünk 5-öt, az már minnyán, csak ~200km/h

A kocsik jellemző erőigénye a nagy sebességnél a
légellenállás. De mivan ha fúj egykis hátszél, olyan
60km/h?
Aztán még a lejtőcske, a nagyfenekű utasokkal...


kedd nov. 18, 2003 17:07
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Opel astra classic majdnem 10km-rel mutat tobbet.
Nissan pickup 2-3km-el mutat tobbet,
a legpontosabb eddig egy Golf volt.

GPS-el mert sebesseghez kepest.


kedd nov. 18, 2003 15:26
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Hi kispedro!

Ne vegyél trabantot nincs attól drágább autó...


kedd nov. 18, 2003 14:18
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
a fizika az bizony fizika: 80(85?) ló egy régi, nem éppen alacsony légellenállású kasznival a közelébe nem elég a 200-nak - teljesítmény nélkül nincs nagy végsebesség

másrészt ha már a GYÁRI ÉRTÉK is 165 km/h, akkor legalábbis kicsit elgondolkodtató egy 210, nem? még a motor sem bírná fordulatszámmal

kétütemű Trabant: szerintem istenmencs... nomeg arra a pár hónapra (amíg még közlekedhetnek) már minek?


kedd nov. 18, 2003 14:15
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
Leállhattok a hitetlenkedéssel, legalább is a 200 feletti ügyben.
A BMW 205-re speckózza az 1.6 /16 szelepes 116 lovas motorját. Az Audi A3, és az A4 16 injektoros motorral, 102 lóval is 200 felett meg kicsivel (202)


kedd nov. 18, 2003 14:06
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Szeretnék venni egy trabit.:-)Apróneten nézegettem, de mindegyiken csak 3-4 hónap műszaki van.Van 15 ezer ft környékén is műszaki nélkül.Mennyi lenne azt levizsgáztatni?Mondjuk, ha vizsgaképes lenne.Nincsm sok pénzem.
Átiratást nem tudja valaki mennyibe kerül cm3-ként?
kispedro


kedd nov. 18, 2003 12:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1627
Hozzászólás 
Én anno még hasonlítgattam a trabant és GPS által mért sebességet, az elég jól passzolt...
Persze tudom, hogy egy ilyen világmárka termékét a mai tömeg autókhoz hasonlítani is bűn, csak a miheztartás véget... :)))

arnd


kedd nov. 18, 2003 12:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Pontosan 85 lóerő.Van a 12 szelep belőle, ami 115 lóerő, meg van még valamelyik fajtája, ami 95 lóerő..
kispedro


kedd nov. 18, 2003 10:35
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
az a 1.5 literes Nexia lehet vagy 80 lovas, ami sík úton jó, ha (valós!) 160-ra elég, erős lejtőn esetleg közelítheti a 180-at...
az pedig tény, h gyakorlatilag minden sebességmérő gyárilag, SZÁNDÉKOSAN többet mér, arről nincs mit vitatkozni


kedd nov. 18, 2003 8:58
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Ez pontosan a 7-esen volt valahol nem tom merre.:-)Már nem emléxem.Balaton környékén valamerre.Kicsit észrelehetett venni, hogy lejt az út.Gondolom ezért is gyorsulhatott fel.
kispedro


kedd nov. 18, 2003 2:34
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
Mennyire volt meredek a szakadék?


kedd nov. 18, 2003 1:26
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
http://www.tar.hu/kispedro/Kep001.jpg http://www.tar.hu/kispedro/Kep02.jpg
Nincs se tuningolva, se turbo nincs, se nitron semmi.
Gyárilag 13 color kerekek voltak rajt, most egy ideje 14 colos van.Kb 1-2 hónapja lett véve rá zsír új téli gumi.Nincs kopva.Ja és 3-an ültünk az autóba.Ebből ketten eléggé teltarcsúak voltak.:-)
A gumi általában sosem lapos, mert fater állandóan nézi, mikor tankol.Amúgy nem tudom miérthetne gyárilag többet, mikor eddig sosem volt ilyen.Bár nem is nagyon próbálgattuk még a végsebességet.Igaz volt vagy 1 perc mire felgyorsult annyira.Vagy még több.A végén már nagyon lassan gyorsult.
kispedro


hétf. nov. 17, 2003 22:48
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 167
Hozzászólás 
egy 1.5 normál (nem turbó, nem agyontuningolt) motorral még messziről se szagolgatja az autó a 210-et, max ha 180 a reális, de már az is erősen fölfele kerekítve...

számtalan ok miatt csal fölfele MINDEN (még egy vadonatúj, elektronikus is) sebességmérő
leginkább szándékosan, gyártói beállítás miatt
5-6% teljesen normális, de nem ritka a 7-10%(!) sem

ami növeli a kijelzett értéket:
- kisebb kerületű gumi (a sportosabb, "peresebb" gumi kerülete általában kisebb, így többet forog a kerék ugyanakkora tempónál = az óra többet mutat)
- erősen kopott gumi ugyanez az effekt
- nagy terhelés, telepakolt autó. Ekkor a lapult kerék valós gördülési kerülete alaposan csökken. Ennek megfelelően értékelhető a gyakori beszámoló, h "pedig négyen ültünk a Wartburgban, tele csomagokkal, oszt mégis megvolt a 150". Ja, óra szerint.
- alacsony guminyomás dettó

érdemes autópályán több km-en át tartani pontosan uazt a tempót, lemérni a km-táblák közt megtett időt - és csodálkozni...

a km számláló már sokkal pontosabb szokott lenni - de tipikusan az is kicsit többet mér a ténylegesnél, ez pedig a látszólagos fogyasztást "javítja", h végre ontopik is legyen


hétf. nov. 17, 2003 18:28
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
akkor csak zsemlemorzsát vegyél. a nagy sebességtől összeáll mire hazaérsz


hétf. nov. 17, 2003 18:08
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Én is fényképeztem egyet, meg haverom is.2 kép is van, csak sajna kicsit homályos, mert remegett már az autó.Azt nem tudnám elképzelni, hogy tényleg 210 volt.Igaz akkor éppen v power volt benne.Én is úgy gondolom, hogy kevesebbet kellene mutatnia, de mégis többet mutatott.Most megolajozta fater és úgynézki jól mutat.
Majd kipróbálom, ha átmegyek a boltba 1 kiló kenyérér 2 utcával arrébb.:-)
kispedro


hétf. nov. 17, 2003 9:00
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
akkor te 300-zal mentél.
ha kikopott akkor kevesebbet mutat.
és 210-nél fényképeztél és vezettél?
vagy a trafipax látott rá a műszerfalra?


hétf. nov. 17, 2003 8:35
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Csak az opel zabál ilyen sokat, vagy a daewoo keveset?Sokban hasonlítanak egymáshoz?(nexia, vectra)Nálam egy 6 éves nexiánál 6,5-re jött ki városban és 5,6-5,7 autópályán.Ezt sem hiszitek el?1,5-ös motorral.
Ja és 200-ig van méretezve a kilkóméteróra, de mentem vele 210-et.:-) Túlment a mutató.Persze akkor **** volt az óra, mert kikopott a spirál végén az a ****.De azért lefényképeztem és jól néz ki.:-)
kispedro


vas. nov. 16, 2003 23:39
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Igaz megkerdeztem apamat =F6 is 10 liter korul mondott az astrara.
De tovabbra is fenntartom, ha egy uj auto 15 litert fogyaszt,
akkor azt szervizbe kell vinni.


vas. nov. 16, 2003 21:44
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
fönökömnek 1.6 os astrája, régi sima ohc nyolc szelepes

azt mondta autopályán 140 nél 6 liter körül mozgolódott, de én se hittem nagyon benne...Az én 1.6 os diesel escortom zabál ennyi ha 140-150 el megyek...


vas. nov. 16, 2003 18:07
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 64
Tartózkodási hely: Virgo köd...Csepel, műhely,
Hozzászólás 
Jól van srácok ne vergődjetek!
Megmondom én a tutit. Az öcsémnek ilyenje volt. A városban
8-10lityit bűzölgött
Akkor van összefüggés az Astra és a 5-7 liter közt, ha
tolod. Akkor kb ennyit izzadsz!


vas. nov. 16, 2003 17:20
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
> Ha egy 1.6-os leon 15 litert eszik vidd el szervizbe.
Nem kell nincs semmi baja, tajekoztatas keppen egy napom a varosban:
Reggel auto indit, megyek kb 3 km-et, leallit (a motor eppen bemelegedett
volna) 2 ora pihi, ismet 3 km, ez igy tovabb....

Hidd el siman megeszik annyit, az hogy a gyari adatlapon mit irnak **** sem
er.....

Az 1.6-os Astra-nal a 6,5l/5,9l az majdnem lehetetlen.. Egyetlen
egyfelekeppen tudom elkepzelni: nem kozlekedik Pesten a dugokban, a motor
fordulatszama meg mindig 2500-3000 kozott van.... Ez pedig csak totyorgest
feltetelez... Semmi dinamikus gyorsitas....:-(

> Egy 1.6-os Astra (regi motorral) meg soha nem ment 9 liter fole.De mar az
Azert a nem ment 9 fole meg a 6,5/5,9 kozott 3 lityi van..... A reginel meg
ugye meg hozztartozik a konnyebb karosszeria is..... kb 200-250 kg-mal
nehezebb az uj... (nem korrekt adat, csak sacc.)

Egy gyors talalat a google.com-rol:

AstraClassic
... Astra Classic Caravan GL, x, -. Astra Classic Caravan FAMILY, -, x.
Műszaki adatok, ... Fogyasztás
(város/országút/átlag l/100 km), 10,6 / 6,2 / 7,8, 10,0 / 5,7 / 7,3. ...

1,4-es fogyaszthat ennyit, csak azt meg a dombon felfele tolni kell :-)))

> Autopalyan meg nem is ertjuk ezt, hiszen nem szabad 180-al menni :-))))
:-))))

Summer


vas. nov. 16, 2003 13:01
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 23
Tartózkodási hely: Szombathely
Hozzászólás 
Üdv!
Ez a "vízüzemanyag" nekem nem jött be anno...
Egy télen át szivatott az öreg Rönóm, mert vízzel próbált közlekedni időnként.Ez nyáron nem volt olyan nagy gond, de mikor hidegben befagyott az ac-pumpába, és az mozdulni sem bírt, el sem indult.
Hosszas fejtörések után rájöttem, hogy kerül a tankba wasser...
A tankolónyílás alá betettek egy gumi-cseppfogót(ugye a benzin számára) de esőkor, és mosatás után ott megállt a víz, és szépen beszivárgott a tanksapi mellett.Pár 3-as furat a gumitál aljába, és azóta nem vizezik a benzint :-)))
Szóval csak bontogassátok előbb elemeire azt a vizet, mert csak úgy nem nyerő! ;-)
Ja, mégegy: ez is az öreg Röncsivel történt: 12L-es fogyasztás 1,3-asnál, de hogy mitől??? Aztán mikor egy szakit hozott magával a vevő, és aláfeküdt, megmondta: Lyukas a benzintank, látszik az alvázvédő kátrány fényes, oldott állapotban van... Alatta persze sosem volt egy csepp sem, mert gyorsan elpárolgott.
Elnézést, ha picit offtopic voltam, de hátha tanulságos valakinek...
Üdv: vénkecsi


vas. nov. 16, 2003 12:36
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
nem a robi megy 180-nal hanem az autó


vas. nov. 16, 2003 10:05
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
Ha egy 1.6-os leon 15 litert eszik vidd el szervizbe.
Egy 1.6-os Astra (regi motorral) meg soha nem ment 9 liter fole.De mar az is
sok.
Autopalyan meg nem is ertjuk ezt, hiszen nem szabad 180-al menni :-))))

Olvassatok el a decemberi Auto2-ot, van benne egy csomo cikk ezekrol a
dolgokrol.


vas. nov. 16, 2003 9:22
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
> Van egy 1.6i Opel Astrám, belerakattam a gázt, így már egész jó a
pénztárcámnak!
> Hasonlításképp:
> Város Pálya
> Benzin 6,5l 5,9l
> Gáz 7,2l 6,6l

Kicsit hihetetlennek tunnek az ertekek.... 1.6-os motor varosban 6,5????
A 8-9-10 realisabban hangzik... Palya 5.9? Mennyivel mesz, 80-al?

Csak azert mert Seat Leon 1.6:
Varos: 8-9 telen 12-15 is elfordul szelsoseges esetben !
Palya (180km/h-val) 9, telen is 9...

Summer


vas. nov. 16, 2003 8:15
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 683
Tartózkodási hely: lehetőleg üvegközelben
Hozzászólás 
torgyán apu karolta föl a napraforgós dizelt, de azóta sem hallottam
róluk.
biztos,hogy seb- és nem mosó-? honnam lehetett több hektó
sebbenzint szerezni.
a mosó..ra legalább voltak kutak.

létezik mágneses fogy..csök..
közvetlenül a karbi vagy injektor közelébe kell pakolni az
üzemanyag csőre. pici de erős mágnes kell.
ez sorba állítja a "legényeket" és jobb a mocinak.


vas. nov. 16, 2003 7:49
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1149
Tartózkodási hely: Tatabánya
Hozzászólás 
:))
Mennyi ideig birta az a trabant? :)
Meg üzemanyag-kiváltás címén hallottam én már olyat is hogy étolajhoz valami adalékot adnak aztán slussz&go.
Nem tudom mennyire igaz de én kételkedek benne...
És ti?


vas. nov. 16, 2003 2:01
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2273
Hozzászólás 
Fater régen a trabiba sebbenzint rakott, amit olajjal kevert.Csak úgy mondom.:-)
kispedro


szomb. nov. 15, 2003 23:31
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 58
Hozzászólás 
"megoldások üzemanyag kiváltáásra"

Csak hogy ne érezd meged egyedül:
Van egy 1.6i Opel Astrám, belerakattam a gázt, így már egész jó a pénztárcámnak!
Hasonlításképp:
Város Pálya
Benzin 6,5l 5,9l
Gáz 7,2l 6,6l

Hidegben mindenből + 5-10 %

A 95 benzin árát nem tudom( nem igazán tankolok)
A gáz jelenleg 130 Ft/l

:)

Tom


szomb. nov. 15, 2003 22:48
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
jóó sok a hozzászolás .


szomb. nov. 15, 2003 22:36
Profil Privát üzenet küldése

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 0
Hozzászólás 
minden ami energia megtakaritáshoz kapcsolódik itt tárgyaljuk meg linkeket ide tegyük hogy előréb jussunk mindanyiunk hasznára.


szer. nov. 12, 2003 17:28
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 49 hozzászólás ] 

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 17 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség