Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. jan. 13, 2025 4:42



Hozzászólás a témához  [ 68 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Vitai Attila távozik a Vodafone Magyarország éléről 
Szerző Üzenet
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
Most latom, hogy a Vodafone dicseroben mar beirtatok a hirt... Bocs

Steve


szer. jún. 21, 2006 7:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
Világgazdaság Online írta:
Ideiglenes vezér a Vodafone Magyarország élén

2006-06-20 15:16:59

Július 1-jétől Babis Mazarakis látja el a vezérigazgatói teendőket a Vodafone Magyarország Zrt. élén. Az ideiglenesen megbízott vezető Vitai Attila feladatait veszi át, aki Vodafone török érdekeltségének az élére áll. Babis Mazarakis 1999-ben csatlakozott a Vodafone Görögországhoz, 2000 óta töltötte be a pénzügyi vezérigazgató helyettesi pozíciót. Részt vett a Vodafone Albánia fejlesztésében, s ő vezette a Vodafone Görögország és más vállalatok egyesítését. VGO



szer. jún. 21, 2006 7:20
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Hardside írta:
...
Akkor mire vársz még :?:
Hogy maguktól, ezzel a sebességel oldják meg :?:
Lehet 1270-ezni, lehet bemenni a 72-es menübe, rákérdezni, mire kell ennyit várnod, s ha csak nyugtatgatni próbál, hogy majd kivizsgáljuk (amit kétlek), akkor kérni az ügyfélmegtartókat :!:


szer. ápr. 12, 2006 6:59
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Hardside írta:
És akkor ott van még az októberi, a novemberi, a decemberi, a januári, a februári és a márciusi számlareklamációm. Már bele sem merek gondolni, meddig tart ez még.


amíg le nem cserélik a számlázási programjukat,
ámen!




Ügyviteli rendszerek, garanciával, (vodához képest) fénysebességgel, néhányszázmillióért (+sör) nálam Bt-nél kapható.


szer. ápr. 12, 2006 0:03
Profil Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 588
Tartózkodási hely: New World Disorder
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Most akkor pontot tettek az ügy végre, vagy sem? Ki lett vizsgálva vagy sem? Be lett fizetve vagy sem?


Semmit sem vizsgáltak ki. Semminek nincs pont téve a végére. Nem ismerték el, hogy a számlareklamációm halasztó hatályú, mert szerintük tavaly nemtommikortól számítva nincs ilyen, hogy egy reklamáció halasztó hatályú. Csak annyit tudtam elérni, hogy mégiscsak visszakapcsolják az előfizetéseket. És igen, befizettem. Azt mondták, cserébe fizessek be annyit, amennyit én jogosnak gondolok. Ebben állapodtunk meg.

De mondok jobbat: A tavaly szeptemberi reklamációmra megjött a válasz nemrég, miszerint "jogosnak találták", persze azt, hogy melyik részét, nem fejtették ki. Jóvá is írtak valami nevetséges összeget. EZEK UTÁN (!) kaptam egy újabb levelet, ami ugyancsak a már (elvileg, és a fenti levelük szerint) kivizsgált szeptemberi reklamációmmal kapcsolatos, miszerint további türelmemet kérik, mert eme, szeptemberi reklamációm kivizsgálása "a vártnál több időt vesz igénybe".
Tehát igen, egy MÁR KIVIZSGÁLT, és ráadásul pozitívan elbírált reklamációmat vizsgálják most éppen újra.
És akkor ott van még az októberi, a novemberi, a decemberi, a januári, a februári és a márciusi számlareklamációm. Már bele sem merek gondolni, meddig tart ez még.


kedd ápr. 11, 2006 22:45
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Na nem a flottás... hanem az exRockym szívat.... kb 9eFt lóg a levegőben, mint kiszámlázott ingyenduma...


kedd ápr. 11, 2006 22:30
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Hardside írta:
Örülök ennek is, hogy érdekesnek tartod. Minderről írásban, e-mailben értesítettek (mostantól keressem bátran a kiemelt ügyfélszolgálatot, stb-stb.), a státusz megszűnése azonban fű alatt történt: egyszercsak hiába hívtam. (Mindösszesen 2 alkalommal hívtam őket -másodszor ugyebár már sikertelenül-, mielőtt arra a következtetésre jutnál, hogy azért szüntették meg, mert állandóan a marhaságaimmal zaklattam őket)
Most akkor pontot tettek az ügy végre, vagy sem? Ki lett vizsgálva vagy sem? Be lett fizetve vagy sem?


kedd ápr. 11, 2006 22:05
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 588
Tartózkodási hely: New World Disorder
Hozzászólás 
"Ha annyira kooperatív voltál, azt sem hiszem el, hogy ha láttad, hogy így nem jutsz egyről a kettőre, hogy egyszer sem kérted az ügyfélmegtartó csoportot"

Én nem annyira voltam kooperatív, amennyire és ahogy -így utólag- a Te elvárásaid szerint lennem kellett volna, hanem csupán annyira, amennyire tőlem, az én szerény képességeim szerint tellett. Ennek ellenére eredményes voltam.

"Ha pedig ezzel megvagy és nagyon ki szeretnél szúrni velük (ki nem Very Happy?)"

Én igazából nem kiszúrni szeretnék velük. Egyszerűen azt szeretném, hogy enélkül is minden rendben menjen.

"Túlzó volt a 84 perc. De ezt a többiek már kifejtették."

Jól van, örülök neki.

"És érdekesnek tartom ezt az ideiglenes VIP-es státuszt. Akkor én már 2 hónapja abba lennék, csak nem tudok róla?"

Örülök ennek is, hogy érdekesnek tartod. Minderről írásban, e-mailben értesítettek (mostantól keressem bátran a kiemelt ügyfélszolgálatot, stb-stb.), a státusz megszűnése azonban fű alatt történt: egyszercsak hiába hívtam. (Mindösszesen 2 alkalommal hívtam őket -másodszor ugyebár már sikertelenül-, mielőtt arra a következtetésre jutnál, hogy azért szüntették meg, mert állandóan a marhaságaimmal zaklattam őket)


kedd ápr. 11, 2006 22:00
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Hardside írta:
Sokra mentem vele. Várhattam volna a visszakapcsolásra, ha a fenti érvvel jövök elő, mint a jógyerek. Gondolod, hogy nem próbáltam meg? De, igen, túl vagyok rajta. Udvarias, kulturált, kooperatív, megoldáskereső hangnembem indult a beszélgetés, és így folyt meglehetősen sokáig-részemről. Van, akinek ez nem megy át. Olyankor az ember keres más, kevéssé cizellált kommunikációs metódust. Az segített, hogy jeleztem: rendben, ha nem kapcsolják vissza 10 percen belül, akkor már nem is kell visszakapcsolni az előfizetéseket egyáltalán, mert azonnali hatállyal felmondom őket. De nem egyből ezzel indítottam, viszont ez segített. Nem a miniszterelnöki hivatal.

Ja, és ha túlzóak a megállapításaim, akkor legközelebb konkrétumokat is, légy oly kedves. Pontosan melyik része túlzó? Az, hogy buta voltam, mint hat pár rendőrcsizma, amikor megírtam: tiszta sor, ezen már túl vagyunk. De hol túloztam? Tényeket írtam le, indulatosan. Nem hazudtam. Még a 84 perccel sem túloztam.
Mint írtam, az utóbbi két hónapban nem fordult elő, hogy fél - 1 percnél többet várjak ügyintézőre. Gyakorlatilag két naponta kapcsolatba lépek az üszivel, mert úgy néz ki, lehet lesz megoldás a 3 éves bánatomra.

Ha annyira kooperatív voltál, azt sem hiszem el, hogy ha láttad, hogy így nem jutsz egyről a kettőre, hogy egyszer sem kérted az ügyfélmegtartó csoportot, ahol utoljára, végső megoldást keresve, normálisan megbeszélve velük, hogy ha nem oldják meg a számlareklamációdat 2 napon belül, akkor fel lesz mondva. Nem feltétlenül az az ember a döntéshozó, akivel te éppen beszélsz a 1270 adott menüjében. S ezesetben az összes bejelentésed csak FIFO-ban kerül feldolgozásra: minden csak szépen sorban.

De, ha teszel kerülőt, és megkeresed a behajtásiakat (akik nem fognak egyből igent mondani, de felveszik a kapcsolatot a számlázásiakkal), vagy kéred a 1270-en az ügyfélmegtartókat, talán előrébb hozzák az ügyedet.

mz és Cinedog sokat nem tehet, mert flottában van. Sajnos. Ott a kapcsolattartót rúgnám s.ggbe.

Ha pedig ezzel megvagy és nagyon ki szeretnél szúrni velük (ki nem :D?), mehet a panasz az NHH-nak, amiért a szolgáltató nem tartotta be az ÁSZF-ben vállaltakat és az Eht. be nem tartása mellett korlátozta a hívásaidat, és csak kerülő úton tudtad elérni az igazadat.

Túlzó volt tehát a várakozás (nem mindig, csak az utolsó két hónapra vonatkozóan).

Túlzó volt a 84 perc. De ezt a többiek már kifejtették.

És érdekesnek tartom ezt az ideiglenes VIP-es státuszt. Akkor én már 2 hónapja abba lennék, csak nem tudok róla?


kedd ápr. 11, 2006 21:06
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
egyelőre hajszálpontosan 60 perckor bont a 1270 is.


hétf. ápr. 10, 2006 23:58
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
még csak öt perce hallgatom a 1270-et, de már marhára unom....

valaki itt sok sört fog fizetni!


hétf. ápr. 10, 2006 22:52
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
Hardside írta:
Steve_Hun írta:
84 perc várakozás????? Ezt mégis hogy sikerült elérni? A rendszer BONT MINDEN hívást 60 perc után!!!! Legyen az akár az ügyfélszolgálat, akár a barátnőd! Nem törődik vele, egyszerűen bontja a kapcsolatot!



Steve


Akkor csoda történt, mert nem raktam le közben, és vissza sem hívtak. olyan 54 perc körül felvette valaki, ezután rövidesen újabb 30 percig ment a zene azzal, hogy várjak, mert az illetékest kapcsolják. De nem kapcsolták végül is, hanem ugyanaz vette vissza a hívást, mint akivel először beszéltem. Na mindegy.


Bocs, hogy belepofátlankodok. A 84 perc, mint hívás idő nem áll meg, nem állhat meg.
Elhiszem, hogy sokáig várakoztattak, többször is, de bele kellett férnie 60 percbe. Nem hinném, hogy a rendszer veled kivételt tett volna.


hétf. ápr. 10, 2006 21:43
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 588
Tartózkodási hely: New World Disorder
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Nem hiszem, hogy be kéne írnom mégegyszer, hogy addig, amíg a miniszterelnöki hivatal által megjelölt tanúsító szerv nem hitelesíti a vodafone számlázási rendszerét, addig nem kell a számlát befizetni, míg ki nem vizsgálják -> a panasz halasztó hatályú. Lásd Eht.


Sokra mentem vele. Várhattam volna a visszakapcsolásra, ha a fenti érvvel jövök elő, mint a jógyerek. Gondolod, hogy nem próbáltam meg? De, igen, túl vagyok rajta. Udvarias, kulturált, kooperatív, megoldáskereső hangnembem indult a beszélgetés, és így folyt meglehetősen sokáig-részemről. Van, akinek ez nem megy át. Olyankor az ember keres más, kevéssé cizellált kommunikációs metódust. Az segített, hogy jeleztem: rendben, ha nem kapcsolják vissza 10 percen belül, akkor már nem is kell visszakapcsolni az előfizetéseket egyáltalán, mert azonnali hatállyal felmondom őket. De nem egyből ezzel indítottam, viszont ez segített. Nem a miniszterelnöki hivatal.

Ja, és ha túlzóak a megállapításaim, akkor legközelebb konkrétumokat is, légy oly kedves. Pontosan melyik része túlzó? Az, hogy buta voltam, mint hat pár rendőrcsizma, amikor megírtam: tiszta sor, ezen már túl vagyunk. De hol túloztam? Tényeket írtam le, indulatosan. Nem hazudtam. Még a 84 perccel sem túloztam.


hétf. ápr. 10, 2006 20:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Te olvasod, amit én is írok, vagy leragadtál Hardsidenál :roll: ?

Képzeld olvasom, de ez marhára nem érdekli az előfizetőt ha a Voda egyszerűen kikapcsolja a kimenőit. A Voda meg le**ar mindent csak kikapcs és kész. Na innentől hiába mondja az ügyfél, hogy nem hiteles a számlázási rendszer, ettől még nem fog tudni telefonálni. :roll:


vas. ápr. 09, 2006 22:18
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
A mailes üszi tényleg siralmas, van, hogy betelik a postafiókjuk :shock: Az már egy másik dolog, hogy nem kapok választ a kérdésemre...
1270-nel szerencsére nem sokat kell beszélnem, de volt vele 2 érdekes kalandom az elmúlt fél évben:
- swyop csomagom van. 1270-t felhívtam és szerettem volna megtudni, kedvezményes díjon beszélem-e le a havidíjamat (ez ugye a bónusznál volt egy iedig dilemma). Erre az üszis közölte, hogy nincs jogom ilyen adatot megtudni! Saját nevemen levő előfizu, én hívtam, azonosítottam magam, etc...
- a másik roaming kérdés lett volna: Szlovákiában voltunk 2 napra. Csak érdeklődés képp megkérdeztem volna 1270-t, hogy melyik kinti háló a legolcsóbb. Az üszis közölte, hogy ilyenre nem válaszolhat! El tudja sorolni, kint milyen hálók vannak, de ár alapján nem hajlandó válaszolni.
Különösebben nem számított, mert haverok tudták, hogy nem vagyok otthon -> nem hívtak. De a hozzá(m)állás nagyon nem tetszett.

Számlázási rendszert én is megreklamáltam. Választ nem kaptam, csak most nemrég 6 db 300 huf-os jóváíró csekket, majd egy 305 ft-osat, bár ezt már nem én reklamáltam :? Szóval érdekesen műxik a rendszer.
Az amdocs-szal kapcsolatban amúgy azt nem értem, hogy mi lehet ezen olyan bonyolult? Mint alapvető felépítést nézve, van x db tarifacsomag (publikus, nem publikus). Számolunk beszélt időt, ehhez rendelünk fizetendő összeget, melyet csökkenthet mindenféle kedvezmény, kiegészítőcsomi vagy akármi. Sztem nem lehet olyan állati bonyolult ezt megcsinálni :?


vas. ápr. 09, 2006 20:41
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 588
Tartózkodási hely: New World Disorder
Hozzászólás 
Steve_Hun írta:
Ebbe azért belekötnék! Jó lenne, ha (legalább) ezt a részét a HSZ-ednek újragondolnád! 84 perc várakozás????? Ezt mégis hogy sikerült elérni? A rendszer BONT MINDEN hívást 60 perc után!!!! Legyen az akár az ügyfélszolgálat, akár a barátnőd! Nem törődik vele, egyszerűen bontja a kapcsolatot!

Én nem dolgozom a Vodának, bérenc sem vagyok, szóval nem akarom megvédeni, de azért valótlant ne állíts róla!
A HSZ-ed pedig szerintem feleslegesen agresszív, de ez persze csak az én véleményem!

Steve


Akkor csoda történt, mert nem raktam le közben, és vissza sem hívtak. olyan 54 perc körül felvette valaki, ezután rövidesen újabb 30 percig ment a zene azzal, hogy várjak, mert az illetékest kapcsolják. De nem kapcsolták végül is, hanem ugyanaz vette vissza a hívást, mint akivel először beszéltem. Na mindegy.

Megkövetek mindenkit, akit bántott túlzó s teátrális agresszivitásom. Mentségemre szolgáljon, hogy én nagyonis szeretném szeretni a vodafone-t, négy előfizetésem is ezt a bizalmat igazolná, de mostanság ez a komisz csirkefogó nem hagyja magát szeretni, a kutyafáját neki!

:wink:


vas. ápr. 09, 2006 19:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Ja, és csak EZEN a fórumon többen is vagyunk, akiknek tavaly nyáron-nyár végén el lett cseszve a számlája, esetleg több is, és azóta is levagyunk kakálva.

Akkor vajon mennyien lehetnek országosan???


Szóval nem kellene a problémát lekicsinyelni...


vas. ápr. 09, 2006 19:12
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Kano írta:
Megszüntették a halasztó hatályú számlareklamációt? :shock: Hát ez gáz...
Magyarul fizess és majd, ha van kedvünk jóváírjuk neked a rengeteg plusz befizetett lóvét(kamatok nélkül). :x
Ez nagy öngól lesz a Yodától.
Ha ez tényleg így lesz akkor a Voda eltolhatja a biciklit. :roll:
Te olvasod, amit én is írok, vagy leragadtál Hardsidenál :roll: ?


vas. ápr. 09, 2006 19:10
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Steve kollegának igaza van, a 60.-ik percben bontja a Voda a vonalat... mindegy hogy honnan jön, vagy hova megy a hívás.


vas. ápr. 09, 2006 19:09
Profil Privát üzenet küldése Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
Hardside írta:
...

Na ezért bírom én is Hardside kollégát. :lol: Én is ilyennek tartom magam, amit gondolok azt ki is mondom. Azonban ma Magyarországon ez nem nyerő sajnos. :cry:
Megszüntették a halasztó hatályú számlareklamációt? :shock: Hát ez gáz...
Magyarul fizess és majd, ha van kedvünk jóváírjuk neked a rengeteg plusz befizetett lóvét(kamatok nélkül). :x
Ez nagy öngól lesz a Yodától.
Ha ez tényleg így lesz akkor a Voda eltolhatja a biciklit. :roll:


vas. ápr. 09, 2006 18:55
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nem hiszem, hogy be kéne írnom mégegyszer, hogy addig, amíg a miniszterelnöki hivatal által megjelölt tanúsító szerv nem hitelesíti a vodafone számlázási rendszerét, addig nem kell a számlát befizetni, míg ki nem vizsgálják -> a panasz halasztó hatályú. Lásd Eht.


vas. ápr. 09, 2006 18:16
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Vizsla írta:
1270 az utóbbi másfél-két hónapban az esetek 90%-ában fél percen belül ügyintézõt ad. Ez nem mondható el a 1220-ról.

A többi igaz, bár valóban túlzó.


túlzó, de a csr1270 állításai is azok. Sőt, pontosabban azoknak egy része nem csak túlzó, hanem kifejezetten nem igaz.

reklamáció esetén az lenne a minimum, ha a panaszt felvevő üszis is jogosnak találja a bejelentést, akkor az egyből halasztó hatályú lenne.


vas. ápr. 09, 2006 18:11
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
atwap írta:
Amúgy amdocs rendszer van a pannon-nál is. náluk mégis megy a dolog, ezt ne feledd.
432-vel kezdõdik az anno 6számjegyû pannonom, tehát elég régi elõfizetõjük vagyok (1996 tavasza, tehát most voltam 10 éves). Azóta nekem a Pannon sázmlázásával még nem volt bajom, kivéve, amikor a roamingnál rosszul számolt a külföldi szolgáltató, mert rajtahagyta a kinti ÁFÁT és a kint áfás árra jött rá itthon a Pannon haszna ÉS MÉG a 25 % ÁFA.
De korrekten rendezték.

Tehát az AMDOCS TUD MÛKÖDNI RENDESEN!

Mint az bebizonyosodik havonta, immár a 120. számla kézhezkapásával.


Macika, ez irreveláns, mióta tudjuk, hogy két pannon van! :D (amelyikben én voltam, ott bizony voltak gondok a számlázással, de - egy kivételével - mind megoldották. Pl. olyan apróság is volt, hogy áfásan számláznak ki 180ezer forintot, mely áfanélküli...
Tehát az amdocs mindenhol sza.r, legfeljebb van ahol tudnak együttdolgozni vele)


vas. ápr. 09, 2006 18:00
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
1270 az utóbbi másfél-két hónapban az esetek 90%-ában fél percen belül ügyintézőt ad. Ez nem mondható el a 1220-ról.

A többi igaz, bár valóban túlzó.


vas. ápr. 09, 2006 15:34
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. dec. 29, 2004 21:01
Hozzászólások: 478
Tartózkodási hely: összeommlott világ
Hozzászólás 
mz írta:
igaza van mindenben


ha nem Magyarország lennénk, talán kicsit jobb lenne a helyzet.
de hát ez Magyarország.

(Hardside meg nem véletlenül az én jobb pitvarom-bal kamrám-bal pitvarom-jobb kamrám :))


vas. ápr. 09, 2006 15:30
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 984
Tartózkodási hely: Helsinki, FI
Hozzászólás 
Hardside írta:
.....
CSR 1270 írta:
Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás, adatokat nem adhatok ki, de nagyon alacsony az elvesztett hivások, valamint az egy ügyfélre jutó várakozási idő aránya, ezt számítógép számolja ki, csalás nincs.


Hazudsz. Nemhogy erős túlzás, hanem nagyonis gyenge példa volt az. A legutóbbi ügyfélszolgálati várakozásom 84 percig tartott.
Megfejelve egy kis plusz gerinctelenséggel, mert megrezzentettelek benneteket, hogy felmondom mind a négy előfizetésemet, erre egyből beindult a seggnyalás, és kiemelt ügyféllé nyilvánítottatok, aztán mikor elült a por, egy hét után visszatért minden a régi kerékvágásba, és úgy szüntettétek meg a kiemelt ügyfél-státuszomat, mintha sosem lett volna... Na, ehhez mit szólsz?

....



Ebbe azért belekötnék! Jó lenne, ha (legalább) ezt a részét a HSZ-ednek újragondolnád! 84 perc várakozás????? Ezt mégis hogy sikerült elérni? A rendszer BONT MINDEN hívást 60 perc után!!!! Legyen az akár az ügyfélszolgálat, akár a barátnőd! Nem törődik vele, egyszerűen bontja a kapcsolatot!

Én nem dolgozom a Vodának, bérenc sem vagyok, szóval nem akarom megvédeni, de azért valótlant ne állíts róla!
A HSZ-ed pedig szerintem feleslegesen agresszív, de ez persze csak az én véleményem!

Steve


vas. ápr. 09, 2006 15:24
Profil Privát üzenet küldése Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Macika írta:
Huhhh, micsoda indulatok...


Ezt bírom Hardside-ban, ami a szívén, az a száján. :)
Egyébként ha belegondolunk abba, amit írt, (sajnos) igaza van mindenben. Ez a rendszerfejlesztésnek elkeresztelt káosz sok ember véleményét megváltoztatta negatív irányba.


vas. ápr. 09, 2006 14:11
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Huhhh, micsoda indulatok...


vas. ápr. 09, 2006 12:56
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 588
Tartózkodási hely: New World Disorder
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
Erre csak annyit mondok, hogy az Amdocs fejlesztéséhez, javításához, behangolásához a Vodafone szakembereinek nagyon kevés köze van, mert azt az Amdocs saját, izraeli mérnökei végzik természetesen a Vodafoneosok közreműködésével mióta be lett vezetve a cégnél.


Kérdezd meg légy szíves, hogy érdekel-e ez engem? Segítek egy kicsit: NEM ÉRDEKEL!!!

Korántsem az izraeli mérnökök kvalitásaival vannak itt problémák, hanem pontosan a "közreműködés" minőségével...

Idézet:
Mellesleg messze nincs vele annyi probléma, és ezek messze nem olyan súlyosak, hogy ebből ekkora cirkuszt kellene csinálnotok itt...


Ja, hát Neked nyilván nem probléma, ami másnak igen, hogy pl. kb. dupláját számlázzátok ki hónapról hónapra, szeptember óta, mint ami jogos. És a legkényelmesebb megoldásotok erre az volt, hogy MEGSZÜNTETTÉTEK a halasztó hatályú számlareklamáció lehetőségét, utólag, bejelentés nélkül, helyette aljas módon -és előzetes értesítés nélkül- kikapcsoljátok az előfizetéseket, mintha hanyagságból nem fizette volna be az ember. És most, hogy áprilist írunk, még mindig nem válaszoltatok érdemben a TAVALY szeptemberi számlareklamációmra SEM, nemhogy az azóta beadottakra...
Végülis tényleg, nem is értem, hol itt a probléma?

Idézet:
És igen, bármennyire nem tetszik ez nektek, globális szinten pozitív példaként hozzák fel cégen belül a magyar Vodát és az elért eredményeit.


Gyermekem, nekem ez nem fáj, sőt, tudod mit? Magasról leszarom.

Idézet:
Az, hogy jól érezzük magunkat, az nem azt jelenti, hogy nem dolgozunk, sőt! Csak épp ennél a cégnél nem az a filozófia, hogy tegyük tönkre a dolgozót és utáltassuk meg vele a munkahelyét...

Ezt meg fényévekről **** le.
Bemutatkoznék, ha nem ismertél meg: én vagyok az ÜGYFÉL.
N-ed rangú szempont nálam, hogy Te hogy érzed magad a munkahelyeden, mint ahogy Téged sem érdekelt sosem, hogy én hogy érzem magam az én munkahelyemen.
Azonban az, hogy hogy érzem magam Nálatok (ld. az időközben megszűnt "...és Te hogy vagy?" szlogent), na, ez az, ami kell, hogy érdekeljen. A saját, jól felfogott érdeketekben. Nem csak szlogenek szintjén. MOST. :wink:

Idézet:

De mondom, ez nem azt jelenti, hogy vakarjuk a tökünket egész nap és lepattintgatjuk az ügyfeleket, sőt pont a jó légkör miatt szivesebben, lelkesebben csináljuk, mintha kihajtanák belőlünk a sz**t is.


Tőlem vakarhatod naphosszat, ez is irreleváns az én szempontomból.

Idézet:

Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás, adatokat nem adhatok ki, de nagyon alacsony az elvesztett hivások, valamint az egy ügyfélre jutó várakozási idő aránya, ezt számítógép számolja ki, csalás nincs.


Hazudsz. Nemhogy erős túlzás, hanem nagyonis gyenge példa volt az. A legutóbbi ügyfélszolgálati várakozásom 84 percig tartott.
Megfejelve egy kis plusz gerinctelenséggel, mert megrezzentettelek benneteket, hogy felmondom mind a négy előfizetésemet, erre egyből beindult a seggnyalás, és kiemelt ügyféllé nyilvánítottatok, aztán mikor elült a por, egy hét után visszatért minden a régi kerékvágásba, és úgy szüntettétek meg a kiemelt ügyfél-státuszomat, mintha sosem lett volna... Na, ehhez mit szólsz?

Idézet:

Az meg egyszerüen sértő bántó, és kikérem magamnak az összes kollegám nevében, hogy ha felhivsz minket, akkor ne tudnánk semmit.


Kikérheted, apró gyermek, de ettől még tény marad, amit Kano és a többiek írtak.
Erőlködsz itt, majd beszarsz a nagy szerecsenmosdatás közepette.

Idézet:
Persze van úgy, hogy nincs azonnal megoldás, de ezesetben több lehetőségünk van utánakérdezni, valamint visszahívást igérni neked.

Ja, hát ez jól megy, az ígérgetés, elismerem. Ez az, amire jeles osztályzatot adok.

Idézet:

Természetesen sok ügyfél megsértődik azon, hogy nem az van, amit ő akar, nem mindig neki van igaza, az ilyenekkel nem lehet mit csinálni.


Ez az! Ez a lényeg! Nem tehettek róla.
Nem is tesztek.

Nézzétek csak tovább a cseh2-t, előbb-utóbb garantáltan meglesz az eredménye.


vas. ápr. 09, 2006 12:33
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 253
Hozzászólás 
T68m írta:
off:

kapasz írta:
Az is lehet, hogy a számlázási csúszások nem közvetlenül az AMDOCS-szal állnak összefüggésben, hanem csak logisztikai probléma. Tele van a HVG meg a Metro olyan hirdetésekkel, amelyekben számlázási alvállalkozókat/dolgozókat keresnek.


kifejtenéd?


Arra gondolsz, hogy keressek neked ilyen hirdetést? Tartalmilag az áll bennük, hogy számlanyomtatásra és -postázásra keresnek alvállalkozókat. Ebből én arra következtetek, hogy az AMDOCS rendszerben ott vannak a számlák elektronikus formában, csak nem tudják olyan ütemben kinyerni a rendszerből és eljuttatni az ügyfelekhez, mint ahogy kellene. Ha pedig nincs elég saját kapacitás, logikus az outsourcing.

De hogy a topic címéhez is kapcsolódjak:

Nem hiszem, hogy Vitai ne tudna erről a problémáról. Ha pedig tud, akkor be kellene látnia, hogy amit az emberek egy ilyen fontos alrendszer rossz működésével kapcsolatban tapasztalnak, az van olyan hatásos mint a villamoson elhelyezett plakátok stb., sőt.

Végül is egy záptojás hánytojásos rántottát is képes elrontani?


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára kapasz vas. ápr. 09, 2006 12:52-kor.



vas. ápr. 09, 2006 12:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. nov. 02, 2005 14:36
Hozzászólások: 212
Tartózkodási hely: Budapest
Hozzászólás 
Én meg vagyok elégedve a vodával a számlák csúszásával együtt is...Az Üfsz mindig korrekten segített megoldani a problémákat,mondjuk néha időbe tellett,de belefért....De,ha negatív változások lesznek,akkor sajna lelépek tőlük....


vas. ápr. 09, 2006 11:54
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
Macika írta:
Tehát az AMDOCS TUD MŰKÖDNI RENDESEN!
Mint az bebizonyosodik havonta, immár a 120. számla kézhezkapásával.


Nekem sem volt jelentős gondom a Pannon számlázásával, bár én nem voltam olyan hosszú ideig előfizetőjük mint Macika. Az egyetlen problémám az volt, hogy egy számlát befizettem a márkaképviseleten (hóközi, mert kiléptem a nem publikus tarifacsomagjukból) és utána ugyanazt megkaptam postán is. Felhívtam őket és egy csaj azt mondta, hogy be kell fizetnem. Erre újra felhívtam és láss csodát egy fickó vette fel és azonnal tudott intézkedni. Eldobhattam a számlát. :D
Most a T meg olyan szolgáltatást számlázott fel amit meg sem rendeltünk. :) De a köv. számlán jóváírják. :lol:


vas. ápr. 09, 2006 10:19
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
atwap írta:
Amúgy amdocs rendszer van a pannon-nál is. náluk mégis megy a dolog, ezt ne feledd.
432-vel kezdődik az anno 6számjegyű pannonom, tehát elég régi előfizetőjük vagyok (1996 tavasza, tehát most voltam 10 éves). Azóta nekem a Pannon sázmlázásával még nem volt bajom, kivéve, amikor a roamingnál rosszul számolt a külföldi szolgáltató, mert rajtahagyta a kinti ÁFÁT és a kint áfás árra jött rá itthon a Pannon haszna ÉS MÉG a 25 % ÁFA.
De korrekten rendezték.

Tehát az AMDOCS TUD MŰKÖDNI RENDESEN!

Mint az bebizonyosodik havonta, immár a 120. számla kézhezkapásával.


vas. ápr. 09, 2006 3:04
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
off:

kapasz írta:
Az is lehet, hogy a számlázási csúszások nem közvetlenül az AMDOCS-szal állnak összefüggésben, hanem csak logisztikai probléma. Tele van a HVG meg a Metro olyan hirdetésekkel, amelyekben számlázási alvállalkozókat/dolgozókat keresnek.


kifejtenéd?


szomb. ápr. 08, 2006 21:42
Profil Honlap
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
T68m írta:
nem tudom te hol dolgozol a vodafonnál, mert a 1270-en biztos nem, hisz ott a dolgozók többségének biztos nincs jókedve a napi sok-sok jogos reklámciót hallgatni. De nem lehetsz ügyfélszolgálatos sem, az állandóan zsúfolt bemutatótermekben, ahol egy percnyi szünet, megállás sincs.

Hosszú töprengés után rájöttem, már megvan: te a számlázási rendszert fejleszted! Ott nagyon sokat köszönhetnek a cégnek (elnézést), barátságos, vidám légkör uralkodik, jó munkakürölményekkel. Hisz számonkérés nincs, gyomorgörcs nincs - igaz rendszer sincs!

......

Én is aggódnék a jövőt illetően. Mi lesz, ha mindez megváltozik? Mi lesz, ha olyan ember jön, aki ennek végetvet?

üdv,
ValAki


Hát igen... :D

CSR 1270:
Ha szerinted azzal a számlázási rendszerrel ami így szuperál csak kisebb gondok vannak akkor kívánom neked, hogy csak ilyen számlákat kapjál. Szerintem az azért gáz, hogy a számlák még most is:
- 2-3 hónapot késnek,
- össze-vissza van rajtuk minden hülyeség,
- felszámlázzák a csoporton belüli ingyendumát,
stb.
+ Továbbá a halasztó hatályú számlareklamációknál egyszer csak jön egy felszólító levél, hogy fizesse be az emberke a reklamált számlát mert különben letiltják a kimenő hívásait. Ez is rendben van?
+ Küld a Voda havi számlákat amin csak az alapdíj van és 3-4 hónap után jön egy számla amin az "elszámlázott" összeget egyben kellene befizetni. 20000-50000 Ft környéki pénzeket egyszerre?
Ráadásul az is rendben van szerinted, hogy kiküldenek egy tarifatáblázatot a Bónusz csomagról és azt utána mégsem azokkal a percdíjakkal lehet kötni? Szerinted ez nem átverés?
Ezek az esetek mind megtörténtek vagy itt valamelyik fórumtárssal vagy haverokkal. Szvsz én egy ilyen bakikat elkövető szolgáltatóval nem példálóznék, ha csak nem negatív irányban.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Kano szomb. ápr. 08, 2006 21:55-kor.



szomb. ápr. 08, 2006 21:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 253
Hozzászólás 
Az is lehet, hogy a számlázási csúszások nem közvetlenül az AMDOCS-szal állnak összefüggésben, hanem csak logisztikai probléma. Tele van a HVG meg a Metro olyan hirdetésekkel, amelyekben számlázási alvállalkozókat/dolgozókat keresnek.


szomb. ápr. 08, 2006 20:41
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
atwap írta:
Vodafone-os kollégának egy jótanács. csak óvatosan, sose tudhatod, hogy mikor fognak megtalálni... 8)
Amúgy amdocs rendszer van a pannon-nál is. náluk mégis megy a dolog, ezt ne feledd.
1270-rõl nem mondok inkább semmit. nagyon ritkán hívom õket, de inkább csak a várakozási idõvel van bajom...


az, hogy rendben, az erős túlzás, viszont abban kiegyezhetünk, hogy nagyságrendekkel jobban. (mármint az ügyvitel területén)

viszont a példaértékű vesztelnél még véletlenül sem amdocs-ot használnak!


szomb. ápr. 08, 2006 20:34
Profil Honlap
platina tag

Csatlakozott: szomb. márc. 11, 2006 17:01
Hozzászólások: 577
Hozzászólás 
Vodafone-os kollégának egy jótanács. csak óvatosan, sose tudhatod, hogy mikor fognak megtalálni... 8)
Amúgy amdocs rendszer van a pannon-nál is. náluk mégis megy a dolog, ezt ne feledd.
1270-ről nem mondok inkább semmit. nagyon ritkán hívom őket, de inkább csak a várakozási idővel van bajom...


szomb. ápr. 08, 2006 19:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Idézet:
...jöjjenek a Holdról, mindegy...


Nem mindegy. Jöjjenek akkor a Holdról már.


szomb. ápr. 08, 2006 13:31
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: csüt. ápr. 15, 2004 16:31
Hozzászólások: 8493
Tartózkodási hely: Nem találom a helyem...
Hozzászólás 
Nem csak flotta, az én sima rocky ingyenduma kivizsgálásom is késik nyár óta... de le van kakálva... elfogadtam, hogy 8-9 hónapon át nem jutott idő-lehetőség az általuk elkövetett baki helyrehozására.
A 3G-ben sem bízok igazán... lesz ott is egy halom kavar meg balhé, mint a GPRS-nél. Szerintem.


szomb. ápr. 08, 2006 10:36
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 102
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
....
Üdv,
V.A.


T68m írta:
...
üdv,
ValAki


V.A. =Vitai Attila? :-D


szomb. ápr. 08, 2006 10:18
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
...Csak épp ennél a cégnél nem az a filozófia, hogy tegyük tönkre a dolgozót és utáltassuk meg vele a munkahelyét...


Sajnos én viszonteladóként nem látom ilyen jónak a helyzetet... :cry:

Mindent megtesznek, hogy egyre kevesebb jutalékért egyre több szolgáltatást adjunk el...


szomb. ápr. 08, 2006 10:15
Profil Privát üzenet küldése Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Abban én is maximálisan egyetértek, hogy a Vodafone-nak köszönhető, hogy felpezsdült a piac, elindultak lefelé a percdíjak. Ha a másik 2 szolgáltatón múlt volna, még ma is "finom" három számjegyű percdíjak lennének.

1270:
Tapasztalataim szerint a várakozási idő már nem olyan brutális, mint nem is oly rég, amikor is a 1270 hívása után akár elmehetett az ember egyet pizzázni, mert mire visszaért, még mindig a várakoztató zene szólt.
Az elmúlt 2 hónapban hívtam őket párszor (ha jól számolom, kereken 5-ször) és max. 3 percen belül kaptam mindig ügyintézőt, ebből 3-szor azonnal jelentkezett az ürge. Továbbá kellemes tapasztalataim vannak, mert úgy tűnik, a 1270-esek egyre felkészültebbek, nagyságrendekkel jobb a véleményem róluk, mint például 1 évvel ezelőtt volt.


DE! (…és jöjjenek a negatívumok.)

Internetes ügyfélszolgálat:
Tudnék küldeni egy csomó e-mailt (de akár levelet is) az elmúlt évekből, amiben kérdeztem ezt-azt (nem nehezeket) a "felkészült" kollégáktól és a válaszoknak az esetek többségében köze nem volt ahhoz, amit kérdeztem. De azt persze mindig megköszönték, hogy felkerestem a honlapjukat és ha lenne még kérdésem, hívjam nyugodtan a kollégákat, akik a nap 24 órájában kiéhezve várják majd a hívásom. Ha én lennék vezető pozícióban (mint ahogy nemrég még mindenki Andreája volt), az internetes ügyfélszolgálaton dolgozókat egytől-egyig úgy kirúgnám, hogy a lábuk sem érné a földet. Egyszerűen nonszensz, hogy sok esetben nem arra válaszolnak, amit kérdez az ember, hanem teljesen másra. Eddig 2-szer fordult elő, hogy a választ elolvasván, hirtelen felindulásból visszaírtam nekik egy elég bunkó stílusú levelet, hogy ha nem esik nehezükre, ugyan vegyék már a fáradtságot és olvassák el az e-mailem még egyszer és arra válaszoljanak, amit kérdeztem, ne pedig másra. Érdekes, hogy 2. nekifutásra megjött minden kérdésre a válasz.
Eddig egy olyan dolog volt, amit viszont az Istenért sem akartak elintézni (mert szerintük ez nem volt kötelességük), ezért (kétszer) az NHH-hoz fordultam és lássanak csodát, mindkétszer nekem lett igazam. (Illetve a 2 esetben még csak elsőfokon, mert megint úgy gondolták, hogy márpedig nekik van igazuk, csakhogy az Eht. világosan kimondja, hogy mit és hogyan kell meghatározni. Ergo, ezt megint csúnyán be fogják bukni.)

"Rendszerfejlesztés":
Erre én is csak azt tudom mondani, hogy egy vicc. Függetlenül attól, hogy izraeliek, tálibok, busmanok vagy mások végzik-e, ez a része engem sem érdekel. Macika jól leírta az indokot, amivel maximálisan egyetértek.
Az pedig szintén nonszensz, hogy a tavaly nyári (!) megreklamált számlákat a mai napig nem vizsgálták ki. Nemcsak az enyém, hanem az egész flottáét és a fórumot olvasva, nemcsak mi járunk ebben a cipőben. Pedig még meg is lett adva, hogy az ingyenes duma kiszámlázása körül lehet a probléma, ezért itt keresgéljenek. Mégsem történt lassan 3/4 éve semmi.
Arról nem is beszélve, hogy az egyenleg lekérdezése máig problémás. 6,5 év után a mai napig nincs havidíjas ügyfeleknek online és ingyenes számlainfo. De a havi párszáz Ft-ot költő Vitamaxosoknak persze ez már hosszú évek óta megoldott, a többi problémát pedig nem írom le újra és újra, mert tök felesleges.

Annak viszont örülnék, ha végre egy olyan vezető jönne Vitai helyére, aki látja a meglévő a problémákat és igyekszik majd ezeket mielőbb megoldani. Nem pedig úgy tesz, mintha minden a legnagyobb rendben lenne. Engem személy szerint már csak az olcsóbb tarifák tartanak a vodánál, amint lesz valami hasonló konstrukció a Pannonnál vagy a T-nél úgy lelépünk, hogy öröm lesz (nekünk) nézni vagy inkább átélni, mert most élhetsz igazán! :)


szomb. ápr. 08, 2006 8:39
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Egy Vitamax Uno-ról. De már inkább nem hívom.


szomb. ápr. 08, 2006 7:18
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
VonBraun írta:
CSR 1270 írta:
Erre csak annyit mondok, hogy az Amdocs fejlesztéséhez, javításához, behangolásához a Vodafone szakembereinek nagyon kevés köze van, mert azt az Amdocs saját, izraeli mérnökei végzik...


No comment.


CSR 1270 írta:
Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás...


Ez tényleg erős túlzás. Legtöbbször 30-50 perc. De nem akarom rád erőltetni a véleményemet, hívd fel egyszer: 1270.
Nem tudom, Te milyen kártyáról próbálod hívni a 1270-et.
Nálam van egy előfizetéses piros meg egy UNO-s.

Az előfizetésesre általában hamarabb reagálnak, 1-2 perctől 6-8 percig szokott lenni általában a maximum, ennél többet (JÓVAL többet) a számlareklamációs dömping idején, tavaly nyár vége felé tapasztaltam, az valóban kritikus volt.
Az UNO-ról hívva sem volt még 10 percnél több mostanában. Igaz - itt is leírom - tavaly nyár-ősz átmenetekor voltak 20-25 perc után mérgesen lecsapott próbálkozásaim.


szomb. ápr. 08, 2006 6:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
Erre csak annyit mondok, hogy az Amdocs fejlesztéséhez, javításához, behangolásához a Vodafone szakembereinek nagyon kevés köze van, mert azt az Amdocs saját, izraeli mérnökei végzik...


No comment.


CSR 1270 írta:
Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás...


Ez tényleg erős túlzás. Legtöbbször 30-50 perc. De nem akarom rád erőltetni a véleményemet, hívd fel egyszer: 1270.


szomb. ápr. 08, 2006 5:52
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
Mellesleg messze nincs vele annyi probléma, és ezek messze nem olyan súlyosak, hogy ebbõl ekkora cirkuszt kellene csinálnotok itt...


ez egyszerűen nem igaz! Mondhatom más szavakkal is: "a kormány hazudik"... :D

Igenis alapvető problémák vannak a (z ügyviteli) rendszerrel, mind felhasználói, mind pedig informatikai szemszögből nézve. Itt a fórumon is rengeteg példát soroltunk már fel erre. De ha szerinted nem súlyos dolog a számlák folyamatos késése, illetve az állandó rossz számlázás, akkor nincs miről beszélni.


szomb. ápr. 08, 2006 2:43
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
...


nem tudom te hol dolgozol a vodafonnál, mert a 1270-en biztos nem, hisz ott a dolgozók többségének biztos nincs jókedve a napi sok-sok jogos reklámciót hallgatni. De nem lehetsz ügyfélszolgálatos sem, az állandóan zsúfolt bemutatótermekben, ahol egy percnyi szünet, megállás sincs.

Hosszú töprengés után rájöttem, már megvan: te a számlázási rendszert fejleszted! Ott nagyon sokat köszönhetnek a cégnek (elnézést), barátságos, vidám légkör uralkodik, jó munkakürölményekkel. Hisz számonkérés nincs, gyomorgörcs nincs - igaz rendszer sincs!

......

Én is aggódnék a jövőt illetően. Mi lesz, ha mindez megváltozik? Mi lesz, ha olyan ember jön, aki ennek végetvet?

üdv,
ValAki


szomb. ápr. 08, 2006 2:23
Profil Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
CSR 1270 írta:
Erre csak annyit mondok, hogy az Amdocs fejlesztéséhez, javításához, behangolásához a Vodafone szakembereinek nagyon kevés köze van, mert azt az Amdocs saját, izraeli mérnökei végzik természetesen a Vodafoneosok közreműködésével mióta be lett vezetve a cégnél. Mellesleg messze nincs vele annyi probléma, és ezek messze nem olyan súlyosak, hogy ebből ekkora cirkuszt kellene csinálnotok itt...
És igen, bármennyire nem tetszik ez nektek, globális szinten pozitív példaként hozzák fel cégen belül a magyar Vodát és az elért eredményeit.

Az, hogy jól érezzük magunkat, az nem azt jelenti, hogy nem dolgozunk, sőt! Csak épp ennél a cégnél nem az a filozófia, hogy tegyük tönkre a dolgozót és utáltassuk meg vele a munkahelyét... De mondom, ez nem azt jelenti, hogy vakarjuk a tökünket egész nap és lepattintgatjuk az ügyfeleket, sőt pont a jó légkör miatt szivesebben, lelkesebben csináljuk, mintha kihajtanák belőlünk a sz**t is.

Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás, adatokat nem adhatok ki, de nagyon alacsony az elvesztett hivások, valamint az egy ügyfélre jutó várakozási idő aránya, ezt számítógép számolja ki, csalás nincs. Az meg egyszerüen sértő bántó, és kikérem magamnak az összes kollegám nevében, hogy ha felhivsz minket, akkor ne tudnánk semmit. Persze van úgy, hogy nincs azonnal megoldás, de ezesetben több lehetőségünk van utánakérdezni, valamint visszahívást igérni neked.
Természetesen sok ügyfél megsértődik azon, hogy nem az van, amit ő akar, nem mindig neki van igaza, az ilyenekkel nem lehet mit csinálni.
Na, megjött a vodabérenc. :)

Szóval igen sokban egyetértek Veled. Magam is azt tartom, hogy a Vodafone megjelenésének köszönhető az, hogy már nem háromjegyű vagy háromjegyűhöz közelítő percdíjakon beszélgetünk, ha a két régin múlott volna, konkurencia híján szépen éldegéltek volna a langyos vízben.

Ám nem lehet figyelmen kívül hagyni azokat a történéseket, amik elhomályosítják a Voda ezen érdemeit.

Rögtön az indulásnál a megfelelő emberanyag előállítása. Mivel hajtotta az idő a Vodát, ezért nagyrészt olyan emberekből állt össze kezdetben a csapat, akik máshonnan (a másik két szolgáltatótól) kiesett emberkék voltak. Egyrészt érthető, mert volt legalább valamennyi szakmai gyakorlatuk, másrészt viszont nem lehetett véletlen, hogy nem maradtak ott, ahol megszerezték a rutint.
A magyar ember pedig olyan, hogy nem elnéző.
Idejön egy új cég, ami olcsóbb, mint a már meglévők, akkor annak profibbnak is kell lenni! Különben jönnek a fikázások.
Sajnos nem tudunk átlépni az árnyékunkon, másokkal szemben iszonyatosan kritikusok, saját magunkkal szemben pokolian elnézőek vagyunk. :(

A Voda pedig adott lehetőséget vastagon a fikázásra. Több olyan meggondolatlan lépést láthattunk tőlük az évek során, amit nehezen felejtenek el akár a hívőik, akár az ellenlábasaik.
És hát ugye mindenki tudja, hogy ha egy munkahelyen pl. valaki becstelenséggel (lopás, inkorrektség, hazugság) mutatkozik be, akkor rajta marad egy örökkévalóságig a pecsét, akkor is, ha onnantól ő lesz a legszorgalmasabb dolgozó.
A Voda pedig még most is hibázik, SOKKAL NAGYOBBAKAT, mint a másik kettő. Legutóbbi nagy félrelépésük a 8 hónapos számlázási-rendszer csere. Ezt a másik kettő megoldotta szinte észrevétlenül.
A Vodánál a mai napig nem állt még helyre teljesen a tavaly májusban-júniusban felborult rend.
És ezalól nem mentesíti a céget, hogy nem ők, nem a magyar dolgozók a hibásak, hanem a megbízott alvállalkozók, akik legyenek akár külföldiek, izraeliek, jöjjenek a Holdról, mindegy.
Itthon nekünk a Vodafonet az az Rt képviseli, aki itthon a nevét adja a dologhoz.

Ha én bevállalok egy munkát a saját nevemben, de igénybe kell vegyek alvállalkozói munkát is (mert van, amit saját erőből nem tudok megoldani), akkor az rohadtul nem érdekli a megrendelőt (amellett, hogy nem is tartozik rá, semmi köze hozzá). Ő tőlem rendelt meg egy szolgáltatást, amiért a kialkudott, elfogadott díjazást meg is fizeti. Onnantól kezdve nekem bárkire hivatkozásom a legbelsőbb magánügyem szerves részét képezi. Egészen egyszerűen nem védekezési stratégia (vagy csak a buta emberek sajátja) az, hogy más, rajtam kívülálló, ám általam megbízott céget okolok a sikertelenségért.

Na hát így tartom a Vodánál is a dolgot.

Valóban sajnálom őket, hogy így alakult, hogy ennyire megvezették őket a számlázási rendszer migrálásával, de nem érdekel.
Én nem kértem, hogy ilyen árakon szolgáltassanak, nem kértem, hogy ingyen adjanak bármit is, egyvalamit várt el mindenki tőlük a bejövetelük után: olcsóbb szolgáltatást, de azonos minőségben (minőség alatt természetesen nemcsak a beszélgetés minőségét értem), mint a többi kettőnél.
Nem tartozik rám, hogy Amdocs. Nem tartozik rám, hogy rajtuk kívül álló hiba.

Ez ÜZLET, kőkeményen, végre nálunk is. És mint ilyen, ridegen kíméletlen.

Ideig-óráig lehet hatni az érzelmesebb előfizetőkre mellébeszéléssel, elnézést kéréssel, kis jóváírásokkal, de hosszú távon ez nem megy. Hosszú távon csak a korrektség és a hűvös profizmus a megoldás.

Szóval részemről hajrá Voda, de ne csodálkozzatok, hogy az előfizetők nagy részét alkotó, máshonnan (szinte kizárólag csak) árérzékenység miatt lepattant előfizetők nem bánnak kesztyűs kézzel veletek.

A lehetőség (legalább) EGYSZER mindenki számára megvan, saját magán múlik, hogyan él vele!


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Macika szomb. ápr. 08, 2006 2:37-kor.



szomb. ápr. 08, 2006 1:37
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: hétf. feb. 27, 2006 23:10
Hozzászólások: 11
Hozzászólás 
Kano írta:
CSR 1270 írta:
...

Na én erre azt mondanám, hogy a Vodával mint nezetközi céggel lehet, hogy példálóznak de a magyarországival nincs miért. Egy ilyen vicces bakikat elkövető céggel nem lehetne. Hacsak azért nem, hogy "Na látjátok így nem szabad rendszert fejleszteni." Inkább röhögni lehetne rajtuk, hogy amit itt művelnek számlázás és ügyfélszolgálat címén az egy vicc. Lehet, hogy egy munkahelyen nem elsősorban szórakozni kellene és jólérezni magukat a dolgozóknak - persze ez nem azt jelenti, hogy ne érezzék magukat jól a munkájuk teljes ellátása után - hanem dolgozni. A legtöbb márkaképviseleten is ami folyik azon csak röhögni lehet . A 1270 meg egyenesen siralom. Ha véletlenül felveszik 20perc zene után akkor sem tudnak semmit. :evil:
Szóval ez a nagy MAGYAR VODAFONE!
De ténylegesen el kell ismerni az erényeket is. A Yoda nélkül valószínűleg nem pezsdült volna fel az állóvíz.


Erre csak annyit mondok, hogy az Amdocs fejlesztéséhez, javításához, behangolásához a Vodafone szakembereinek nagyon kevés köze van, mert azt az Amdocs saját, izraeli mérnökei végzik természetesen a Vodafoneosok közreműködésével mióta be lett vezetve a cégnél. Mellesleg messze nincs vele annyi probléma, és ezek messze nem olyan súlyosak, hogy ebből ekkora cirkuszt kellene csinálnotok itt...
És igen, bármennyire nem tetszik ez nektek, globális szinten pozitív példaként hozzák fel cégen belül a magyar Vodát és az elért eredményeit.

Az, hogy jól érezzük magunkat, az nem azt jelenti, hogy nem dolgozunk, sőt! Csak épp ennél a cégnél nem az a filozófia, hogy tegyük tönkre a dolgozót és utáltassuk meg vele a munkahelyét... De mondom, ez nem azt jelenti, hogy vakarjuk a tökünket egész nap és lepattintgatjuk az ügyfeleket, sőt pont a jó légkör miatt szivesebben, lelkesebben csináljuk, mintha kihajtanák belőlünk a sz**t is.

Amit a 1270-el kapcsolatban írsz, az erős túlzás, nagyon kevés esetben van 20 perces várakozás, adatokat nem adhatok ki, de nagyon alacsony az elvesztett hivások, valamint az egy ügyfélre jutó várakozási idő aránya, ezt számítógép számolja ki, csalás nincs. Az meg egyszerüen sértő bántó, és kikérem magamnak az összes kollegám nevében, hogy ha felhivsz minket, akkor ne tudnánk semmit. Persze van úgy, hogy nincs azonnal megoldás, de ezesetben több lehetőségünk van utánakérdezni, valamint visszahívást igérni neked.
Természetesen sok ügyfél megsértődik azon, hogy nem az van, amit ő akar, nem mindig neki van igaza, az ilyenekkel nem lehet mit csinálni.


pén. ápr. 07, 2006 23:29
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 68 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 8 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség