Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. dec. 26, 2024 18:52



Hozzászólás a témához  [ 961 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Következő
A Pannon új arculata 
Szerző Üzenet
Hozzászólás 
Én úgy látom, hogy jöhet itt ki akármilyen szolgáltatásokkal, ajánlatokkal a Pannon, a legtöbben szinte észre sem veszik, csak fikáznak folyamatosan, hogy nem vesz részt a versenyben. Akinek nem tetszik, még lehet választani kettőből. Vagy az hiányzik az embereknek hogy hetente több ajánlattal, szolgáltatásokkal díjcsökkentésekkel álljon elő? Azért a realitások talaján állva kellene figyelni a dolgokat. Talán a másik kettő több és jobb, olcsóbb ajánlatokkal jön elő? Relatív. Nagyban függ a telefonálási szokásoktól. Ami az egyiknek jó, a másiknak kevésbé.
Szóval nem értem a nyafogó, fanyalgókat, miért vannak még a Pannonnál?
Sokan állandóan a telefonon akarnak lógni és sokba kerül? Természetesen. Aki többet pofázik, többet fizet. Persze bizonyos mértékig lehet csökkenteni az ilyen igénybevételek díját, de talán azon is el kellene gondoplkodni, hogy muszáj annyit dumálni?

Múltkor voltam az egyik Pannon üzletben. Az eladó egy cipész feleségével beszélgetett. A probléma az volt, hogy sok volt a számla, amit nem tudott egy összegben kifizetni. Részletfizetést kért, amit végülis magkapott. De mondta neki az eladó, hogy kevesebbet beszéljen, mert nem fog csökkeni a számla. Azt kérdezte a nő, ha kisebb csomagot vált, akkor mi a helyzet. Erre az eladó: az alapdíj kevesebb lesz, de ha ugyanannyit pofázik mint eddig, akkor még több lesz a számla. Bizonygatta a cipészné, hogy meg tudja állni, már most az utóbbi is kevesebb volt jóval mint a korábbi. Erre mondja az eladó, hogy de még így is 356 perc.
Azért nem semmi hogy egy leszázalékolt nyugdíjas majd 6 órát pofázik havonta, aztán a számlát meg nem tudja kinyögni. Persze a hűség még júliusig köti, addig fizetnie kell.

Szóval senkit nem kényszerítenek fegyverrel hogy órákat dumáljon. NÉha akaratlanul is hallom hogy teljesen fölösleges dolgokról mennyit tudnak dumálni. Rövidebbre is lehet fogni a mondandót aztán nem lesz annyi a számla. Tudni kell kontrollálni a beszédidőt a havi takaró erejéig.


vas. ápr. 16, 2006 18:32
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Nem csodát vár senki.
Leglábbis én nem.
A Voda és a T versenyzik, a Pannon meg nézi. Na én azt szeretném, ha a Pannon is versenyezne. Nem azt várom, hogy ő fizessen azért, ha nála telefonálok, hanem azt, hogy lássam rajta: harcol az ügyfélért és mindent megtesz azért, hogy hozzá menjenek, elégedettek legyenek nála. (Az nem elég, ha ezt mondja, mert attól még nem lesz így.)
De jelenleg azt látni, hogy nem különösebben töri magát a Pannon az előfizetőkért, ezért írják sokan, hogy ha a lejáró hűségük alatt nem érkezik valami jó ajánlat a Pannontól, amiért megérné maradni, akkor mennek.

Üdv!


vas. ápr. 16, 2006 18:15
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
joc_ írta:
Kövezzetek meg, de sokatokkal nem értek egyet...


én viszont tökéletesen egyetértek veled...


vas. ápr. 16, 2006 18:13
Profil
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
Sziasztok!
Kövezzetek meg, de sokatokkal nem értek egyet.
Egyes hozzászólásokból azt olvasom ki, hogy ha nem durrant egy nagyot a Pannon akkor viszik az előfizetést máshova.
Bevallom, nem egészen értem. (Fel tudom fogni, csak nem értem.)
Most tényleg az a baj, hogy nincs minden negyedévben valami újdonság?
Meg jönnek ezek a kívánságlisták.
Tényleg tudomásul kellene venni néhány alap dolgot, és a többi persze következik belőlük.
Az első, hogy a szolgáltatók nem jótékonysági intézmény, ezért senki ne várja, hogy (szándékosan sarkítva) 1Ft-os percdíja lesz másodperc alapon, és mellette nem lesz előfizetési díja semmi, mellette wapozhat meg GPRS-ezhet havi 10Ft-ért több gigabájtot.
Ha valakinek a szokásos fogyasztása egy másik szolgáltatónál olcsóbbra jön ki, akkor nem értem ez miért ok arra hogy a jelenlegit szidjuk? Ha olcsóbb, tessék megfontolni, és ha úgy tűnik hogy érdemes, tessék váltani. PONT. EZÉRT nem fanyalogni kell.
De mielőtt vált, fontolja meg azt is amit a vodás topikokban lehet olvasni (számlázási problémák, kivizsgáltathatatlan reklamációk, nem működő megrendelt szolgáltatások), illetve a t-mobilos topikokban is azt olvasom, hogy már nem olyan mint régen, romlott a színvonal.
Furcsa érzésekkel olvasom azokat a fórumozókat, akik már körbehordozták számaikat mindhárom szolgáltatónál, és azon fanyalognak, hogy hova tovább? Nyilván sehova (hacsak nem alapítanak egy negyedik szolgáltatót), de minden szimpátiám ellenére csak arra tudok gondolni, hogy ezek a fórumtársak magukba kellene nézzenek, hogy ha ennyire nem felel meg nekik semmi, akkor nem magukban kellene-e rendet teremteni, maguk és a nagyvilág viszonyát újragondolni.
Most azt én sem tudom észérvekkel megfogalmazni hogy mivel halad előrébb a világ (vagy a saját üzlete a Pannonnak) hogy logót és elnevezést váltott, de azt már pláne nem értem, hogy miért függ attól néhány társunk szolgáltatóváltása, hogy most még valami "bomba ajánlat" megszületik-e vagy sem. (Túl a negyedik X-en, és így kinőve a mesék világából) azt kell látnom, hogy nem lesz ilyen, legalábbis "nagy durranás" nem lesz.
Tudom, "ígérte" a Pannon, hogy majd így lesz meg úgy lesz. De komolyan, ti még nem vettétek észre, hogy ez alapvetően egy marketing szöveg? Nincs mögötte semmilyen komolyabb szándék. Ezen pedig ironizál(t)unk kb. két hónapja, engem kicsit meglep, hogy ez mint téma azóta is folyamatosan napirenden van. Illetve ANNYIBAN nem furcsa, hogy ezek szerint jól működött a Pannon marketing stratégiája, hiszen róla beszélünk mi is két hónapja. De a csodaváró hangulatot érdemes a hátunk mögött hagyni.


vas. ápr. 16, 2006 18:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Debrecen, Budapest
Hozzászólás 
Idézet:
mondjuk egy postpaid előfizetést kötő ember akkor kapja az egyik legnagyobb kedvezményét, amikor a hivatalos bolti árnál (általában) lényegesen olcsóbban jut a telefonhoz. ezért ír alá 1/2/3 év hűséget, és vállalja, hogy fizet havi X forintot legalább.


De ezt minden szolgáltatónál a rendelkezésre áll, egyébként az eBayről (csak példa ) is lehet telefont venni függetlenül (Itt nem a házilag unlockolt telókra gondolok).


vas. ápr. 16, 2006 17:54
Profil Privát üzenet küldése YIM
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
OFF helyett folytatás itt:

http://forum.terminal.hu/viewtopic.php?p=652752#652752

Üdv!


vas. ápr. 16, 2006 17:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
McLaca írta:
Háromik? ;)
Nem! Harmadik. Londelmor jól írta! A kötőjel helyettesíti ebben az esetben a sorszámnévvé alakító pontot...


vas. ápr. 16, 2006 16:49
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Nos, az a nagy helyzet, hogy a Pannon sminkest és sminket cserélt, de az arc mögötte ugyanaz. Gyakorlatilag semmi mást nem csinált, csak új képpel elkezdett kidolgozni olyan ajánlatokat és lehetőségeket, amiket már két éve kellett volna, mert miközben a másik kettő folyamatosan újít, addig a Panni csak pislog és lemarad. Tehát ez a vérfrissítés tulajdonképpen a lustaság elfedése, így próbálja álcázni azt a kapkodást, amivel próbál a másik kettő dinamizmusa nyomába érni. De ilyen felfogással és ilyen vezetőkkel ez nem fog sikerülni. Fel kéne már fognia a Pannonnak végre, hogy nem lehet minden csomagja lehúzós, mert arra már nem vevő senki.

Londelmor írta:
3-ik

Háromik? ;)

Üdv!


vas. ápr. 16, 2006 15:29
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
zsmadar írta:
A havi tízezer forint körüli költés szerintem nem ér semmit a a pannon szemében. Én átlag 9-12eFt között költök havonta, telefonszámlára, de a kedvezmény a vásárlásra csak 5000Ft.

mondjuk egy postpaid előfizetést kötő ember akkor kapja az egyik legnagyobb kedvezményét, amikor a hivatalos bolti árnál (általában) lényegesen olcsóbban jut a telefonhoz. ezért ír alá 1/2/3 év hűséget, és vállalja, hogy fizet havi X forintot legalább.

VonBraun írta:
Viszont néhány tízezer ember, aki a szolgáltató tunyaságából áll odébb, az már lehet, hogy ér valamit

tegyük fel, hogy mondjuk az a néhány az 20. szóval mondjuk 200000 ember elmegy másik szolgáltatóhoz. ez még ahhoz sem elég, hogy 3. helyre essenek...
egyébként ha nem tetszik,akkor odébb lehet állni, de mint láthatod nem csak a szolgáltató tunya, hanem az emberek többsége is. a szabad választás fennáll bárki számára, és mivel nem történik tömeges elvándorlás, így vagy azt tudom mondnai, hogy az emberek túl hülyék ahhoz, hogy tudják mi a jobb nekik (ebben az esetben én nem tudom sajnálni őket), vagy mégsem annyira rossz a helyzet.


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Londelmor vas. ápr. 16, 2006 18:34-kor.



vas. ápr. 16, 2006 14:12
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Idézet:
A havi tízezer forint körüli költés szerintem nem ér semmit a a pannon szemében.



Viszont néhány tízezer ember, aki a szolgáltató tunyaságából áll odébb, az már lehet, hogy ér valamit, de majd csak akkor kapnak észbe, ha úgy kerülnek a negyedi helyre, hogy a harmadikon senki nincsen.


vas. ápr. 16, 2006 14:01
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Debrecen, Budapest
Hozzászólás 
Londelmor írta:
zsmadar írta:
Nem is negatívumként hoztam fel

nem is kifejezetten rád gondoltam, mint sértett önérzetű illetőre :) úgy érthető a váltás, hogy a céges ajánlatokat összehasonlítva jobb a másik, ezzel nincs semmi bajom. ha neked megéri, és kihasználod az adott flotta előnyeit, akkor ez van.
mondjuk magánszemélynek bármilyen céges tarifacsomag vonzónak tűnik, de mondjuk én most nem tudnék olyan flottát mondani, aminél az egymásközti ingyenességet én kihasználnám.

Idézet:
Én is így voltam egy ideig, de kinőttem belőle :-)

itt azzal van a baj, hogy... de mindegy, nem akarok senkit megsérteni a fórumozók közül. de amúgy sem.

Vikingboy írta:
Ja sajnos a magánszemélyekkel nem nagyon foglalkoznak.Pedig azért belölük van több ügyfél meg a bevétel jó része.

ez egy profitorientált világban teljesen érthető, hiszen egy cég nagyságrendekkel több bevételt hoz, mint akár azonos létszámú magánszemélyekből álló csoport. főként azért, mert a cég munkára használja a telefonját, nem a haverokkal csevegni. és mondjuk több százezres, vagy milliós tuti bevételért szerintem bárki adnak vonzó kedvezményeket, hogy nála csengessék le ezt a pénzt, ne a konkurenciánál.
és elhiszem, hogy te régóta vagy előfizető, de ezt még többtízezer, vagy százezer másik ember mondhatja el magáról. és vannak ez ilyen embereknek kedvezmények, csak a legtöbb magánember nem költ havonta 10000Forint környékén, vagy afölött, hogy ki tudja használni.
(mondjuk egy olyat azért el tudnék képzelni, hogy a havi átlagos költésednek megfelelő összeggel olcsóbban juthatsz akciós készülékhez, vagy egyéb dolgokhoz)


Itt pontosan a tuti bevételről van szó.
Ezek a flották is azért kapnak ilyen kedvezményeket(akár egyéni, kiharcolt feltételek alapján), mert akár több száz előfizetőt is hozhatnak az adott szolgáltatónak.
A havi tízezer forint körüli költés szerintem nem ér semmit a a pannon szemében. Én átlag 9-12eFt között költök havonta, telefonszámlára, de a kedvezmény a vásárlásra csak 5000Ft. Ezen kívül nem sok kedvezmény áll rendelkezésemre, ami van az a régi előfizetésem, a változtatások(főként a szolgáltatások fizetőssé válása) miatt jött össze.


vas. ápr. 16, 2006 13:32
Profil Privát üzenet küldése YIM
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
zsmadar írta:
Nem is negatívumként hoztam fel

nem is kifejezetten rád gondoltam, mint sértett önérzetű illetőre :) úgy érthető a váltás, hogy a céges ajánlatokat összehasonlítva jobb a másik, ezzel nincs semmi bajom. ha neked megéri, és kihasználod az adott flotta előnyeit, akkor ez van.
mondjuk magánszemélynek bármilyen céges tarifacsomag vonzónak tűnik, de mondjuk én most nem tudnék olyan flottát mondani, aminél az egymásközti ingyenességet én kihasználnám.

Idézet:
Én is így voltam egy ideig, de kinőttem belőle :-)

itt azzal van a baj, hogy... de mindegy, nem akarok senkit megsérteni a fórumozók közül. de amúgy sem.

Vikingboy írta:
Ja sajnos a magánszemélyekkel nem nagyon foglalkoznak.Pedig azért belölük van több ügyfél meg a bevétel jó része.

ez egy profitorientált világban teljesen érthető, hiszen egy cég nagyságrendekkel több bevételt hoz, mint akár azonos létszámú magánszemélyekből álló csoport. főként azért, mert a cég munkára használja a telefonját, nem a haverokkal csevegni. és mondjuk több százezres, vagy milliós tuti bevételért szerintem bárki adnak vonzó kedvezményeket, hogy nála csengessék le ezt a pénzt, ne a konkurenciánál.
és elhiszem, hogy te régóta vagy előfizető, de ezt még többtízezer, vagy százezer másik ember mondhatja el magáról. és vannak ez ilyen embereknek kedvezmények, csak a legtöbb magánember nem költ havonta 10000Forint környékén, vagy afölött, hogy ki tudja használni.
(mondjuk egy olyat azért el tudnék képzelni, hogy a havi átlagos költésednek megfelelő összeggel olcsóbban juthatsz akciós készülékhez, vagy egyéb dolgokhoz)


vas. ápr. 16, 2006 13:09
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Debrecen, Budapest
Hozzászólás 
Londelmor írta:
most nem azért, de egy magánszemélynek jobb ajánlatot kéne tenniük, mint egy flottát vásárló cégnek? szerintem ezt egyik szolgáltató sem csinálja, sehol a világon.



Nem is negatívumként hoztam fel, csak, lenne pannonos flotta lehetőségem (szintén céges, illeve ...(nem politizálok) párt flotta) is, de az számomra nem olyan kedvező, mint a leendő. Tény és való, hogy a Pannonos flották is elég megnyerőek magánszemélyek szemével nézve (Pl.: max 25 Ft percdíj másodperces számlázással, flottán belül ingyen hívás és még pár hónapig 1000 SMS ingyen ).
Idézet:
(halkan jegyzem meg, hogy a sértett önérzettel sem tudok igazán azonosulni, amit itt sokan mutatnak...)

Én is így voltam egy ideig, de kinőttem belőle :-)


vas. ápr. 16, 2006 12:36
Profil Privát üzenet küldése YIM
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Londelmor írta:
most nem azért, de egy magánszemélynek jobb ajánlatot kéne tenniük, mint egy flottát vásárló cégnek? szerintem ezt egyik szolgáltató sem csinálja, sehol a világon.

(halkan jegyzem meg, hogy a sértett önérzettel sem tudok igazán azonosulni, amit itt sokan mutatnak...)


Ja sajnos a magánszemélyekkel nem nagyon foglalkoznak.Pedig azért belölük van több ügyfél meg a bevétel jó része.


vas. ápr. 16, 2006 12:16
Profil Privát üzenet küldése
platina tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 854
Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
Hozzászólás 
KrE írta:
Megkaptam az új számlám, és nem hittem a szememnek!:shock: Pannonos!
Úgy tűnik, hogy végre elfogyott a Pannon GSM-es boríték a raktárból... :wink:
Azonban a számláknál nem csak a "lógó" cserélődött. Már nem "kartonra" nyomtatják, hanem normál vastagságú papírra, és nem közepes, hanem kicsi borítékban küldik. Fő a spórolás! :wink: Olyannyira spórolnak, hogy még a festéket sem pazarolják, lényegesen fakóbb a nyomtatás, mint elezőtt. :evil: Győztem kibetűzni az apró, szürke számokat...

Én is kaptam új számlát. Csak az első oldalon szines a logó a többin már csak szürke. Ráadásul nem erőssége a Panninak a hóközi számla. A szitu az volt, hogy hóközben kiléptem egy flottából és átmentem Djuice-ba. Akkor fizettem egy hóközit. Majd csüt.-ön megkaptam a számlát amin újra felszámlázták a már fizetett időszakra a havidíjakat. De reklamálásom után azt mondták, hogy dobjam el a számlát. :P Azért én megtartom még 1-2 hónapig. Az ördög nem alszik, a Panni meg dolgozik. :twisted:


vas. ápr. 16, 2006 12:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
most nem azért, de egy magánszemélynek jobb ajánlatot kéne tenniük, mint egy flottát vásárló cégnek? szerintem ezt egyik szolgáltató sem csinálja, sehol a világon.

(halkan jegyzem meg, hogy a sértett önérzettel sem tudok igazán azonosulni, amit itt sokan mutatnak...)


vas. ápr. 16, 2006 11:45
Profil Privát üzenet küldése ICQ
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
zsmadar írta:
Vikingboy írta:
VonBraun írta:
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hűség, mint első előfizetők egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegű díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az előfizető finanszírozza meg saját magának, amiből a Nagy Pannon később majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].


Még arra sincs pénzük, hogy a hívásértesítő szolgáltatást bevezessék.
Valószinű 5 hónap múlva mi is elhagyuk a Pannont 8 év után.



Én már megtettem a kezdő lépéseket, a továbbhordozáshoz szükséges nyilatkozatot a napokban postázák.
Én csak 5 éve vagyok az előfizetőjük. Azt sem kérdezték meg, hogy miért megyek el, csak azt, hogy megkereshetnek-e új, kedvező akciókkal. A válaszomra, miszerint nem hiszem, hogy jobbat tudnának ígérni a leendő céges flottás előfizunál, már nem is tudott mit válaszolni, csak helyeselt.


Elég szomorú, hogy így állank az ügyfelekhez.
Ezek szerint annyira jól megy, hogy nem sokat számítanak az ügyfelek.


vas. ápr. 16, 2006 11:22
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 191
Tartózkodási hely: Debrecen, Budapest
Hozzászólás 
Vikingboy írta:
VonBraun írta:
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hűség, mint első előfizetők egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegű díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az előfizető finanszírozza meg saját magának, amiből a Nagy Pannon később majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].


Még arra sincs pénzük, hogy a hívásértesítő szolgáltatást bevezessék.
Valószinű 5 hónap múlva mi is elhagyuk a Pannont 8 év után.


Én már megtettem a kezdő lépéseket, a továbbhordozáshoz szükséges nyilatkozatot a napokban postázák.(Egyébként másfél éve már lejárt a hűségem)
Én csak 5 éve vagyok az előfizetőjük. Azt sem kérdezték meg, hogy miért megyek el, csak azt, hogy megkereshetnek-e új, kedvező akciókkal. A válaszomra, miszerint nem hiszem, hogy jobbat tudnának ígérni a leendő céges flottás előfizunál, már nem is tudott mit válaszolni, csak helyeselt.


vas. ápr. 16, 2006 11:17
Profil Privát üzenet küldése YIM
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Macika írta:
Fédération Cynologique Internationale
Sose húzz ujjat egy kutyatulajdonossal! :)


Ez egy másik FCI...


vas. ápr. 16, 2006 7:42
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Jaja! Ne cukkoljátok T68m-et, mert alkoholmentes sört tesz a kosarába! :gigalol:


vas. ápr. 16, 2006 7:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
T68m írta:
VonBraun írta:
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hűség, mint első előfizetők egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegű díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az előfizető finanszírozza meg saját magának, amiből a Nagy Pannon később majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].
FCI-ről lekopni!
Fédération Cynologique Internationale
Sose húzz ujjat egy kutyatulajdonossal! :)


vas. ápr. 16, 2006 3:27
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
VonBraun írta:
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hûség, mint elsõ elõfizetõk egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegû díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az elõfizetõ finanszírozza meg saját magának, amibõl a Nagy Pannon késõbb majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].


FCI-ről lekopni!
Fédération Cynologique Internationale


vas. ápr. 16, 2006 3:18
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
VonBraun írta:
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hűség, mint első előfizetők egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegű díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az előfizető finanszírozza meg saját magának, amiből a Nagy Pannon később majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].


Még arra sincs pénzük, hogy a hívásértesítő szolgáltatást bevezessék.
Valószinű 5 hónap múlva mi is elhagyuk a Pannont 8 év után.


szomb. ápr. 15, 2006 12:21
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
A Westel Kaméleon díjcsomagja egy nagy durranás a Pannon dolgaihoz képest. Tisztelt [...] mindegyki! Ilyesmire várunk, van, aki már nem soká, hónap végén lejár a hűség, mint első előfizetők egyike, egyáltalán nem fogom sajnálni, ahogy a Pannon sem, hogy elhagyom.

Saját véleményem szerint a Pannonnak ilyen jellegű díjcsomagra egyáltalán nincs pénze. Olyan díjcsomagokra van, hogy az előfizető finanszírozza meg saját magának, amiből a Nagy Pannon később majd profitálni fog. Az ilyenek az úgynevezett FCI díjcsomagok [first class idiot].


szomb. ápr. 15, 2006 12:13
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nem, nem is fogom. Már van melója, keres, így fizet is :). De azért két külön ügyfélszám van 8).


szomb. ápr. 15, 2006 9:19
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
Vizsla írta:
S ahogy elnézem, ezzel a Kaméleonnal még az is jól jár, aki a Bónuszomat használja.


Még mindig nem vetted tőle vissza?! :shock:


szomb. ápr. 15, 2006 9:11
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Én a nyújott szolgáltatásokra, és azok minőségére is gondoltam, nem csak a telefonok kínálatára, mert az csak egy dolog.


csüt. ápr. 13, 2006 21:31
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Londelmor írta:
mondtam én :D
még a végén bannolnak itt a mobilos közösségből, hogy nem használok 12 féle költségcsökkentőt, meg nem publikus csomagokat, 3 sim-hez, 5 telefonnal, amiket 2 havonta cserélgetek...
:D 8) ez tetszett :))))))


csüt. ápr. 13, 2006 20:45
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
mondtam én :D
még a végén bannolnak itt a mobilos közösségből, hogy nem használok 12 féle költségcsökkentőt, meg nem publikus csomagokat, 3 sim-hez, 5 telefonnal, amiket 2 havonta cserélgetek...


csüt. ápr. 13, 2006 20:43
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Londelmor írta:
nem azt mondom, hogy jó a PV, de mindenkinek mások az igényei. nekem pl teljesen megfelel az általad leszólt alap djuice csomag is telefonálásra, meg egy kevés sms-re. :roll: biztos bennem van a hiba...
Postpaid konstrukció esetén Benned van a hiba :).


csüt. ápr. 13, 2006 20:37
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
jól van, majd ha máképpen nyilatkozik el fogom ismerni, hogy tévedtem, de nekem ezt mondták, hogy így van. :)

nem azt mondom, hogy jó a PV, de mindenkinek mások az igényei. nekem pl teljesen megfelel az általad leszólt alap djuice csomag is telefonálásra, meg egy kevés sms-re. :roll: biztos bennem van a hiba...


csüt. ápr. 13, 2006 20:31
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Londelmor írta:
hümmm, kérdezzük meg az illetékest? :) egyébként ő viszonteladó, ha jól tudom, nem bemutatóterem. ő magának rendel akkora mennyiséget, amit úgy gondol, hogy el tud adni, nem?

és tényleg a mennyiségről írtam. a minősége relatív. nekem mondjuk nincs olyan amiért "ölni tudnék", a jelenlegi telefonálási szokásaim mellett. viszont legalább van választék...
Majd mondja Ő, ha akarja :D.

Magyarul Te annak a híve vagy, hogy mindig legyen valami PV, amiből válogatni lehet, de nem ér semmit?


csüt. ápr. 13, 2006 20:27
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
Vizsla írta:
a telók 90%-ából gondolom mindig van készleten.

hümmm, kérdezzük meg az illetékest? :) egyébként ő viszonteladó, ha jól tudom, nem bemutatóterem. ő magának rendel akkora mennyiséget, amit úgy gondol, hogy el tud adni, nem?

és tényleg a mennyiségről írtam. a minősége relatív. nekem mondjuk nincs olyan amiért "ölni tudnék", a jelenlegi telefonálási szokásaim mellett. viszont legalább van választék...


csüt. ápr. 13, 2006 20:19
Profil Privát üzenet küldése ICQ
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
McLaca írta:
Nem a jóságukról, hanem a mennyiségükről írt Londelmor.
Akkor viszont semmit nem ér!


csüt. ápr. 13, 2006 20:10
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Nem a jóságukról, hanem a mennyiségükről írt Londelmor.

Üdv!


csüt. ápr. 13, 2006 19:56
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Londelmor írta:
az előttem szólókhoz még annyit tennék hozzá, hogy annak ellenére, hogy X szolgáltatónál az árlistán van mondjuk 30 féle telefon, a Y-nál meg csak 15 féle mondjuk még egyik sem fog a valóságban olyan 5-6 félénél többet tartani a boltokban, mert nem éri meg nekik. azokat nyomják ki oda, amik a reklámokban is folyamatosan vannak, mert az emberek úgyis azt vezsik főleg. aki meg mást akar, azt meg majd a pultos kisasszonyok megpróbálják rábeszélni másra (ami van raktáron).

egyébként még múlt év végén volt a mobilporton egy cikksorozat, amiben leírogatták, hogy milyen kedvezmények vehetők igénybe a három szolgáltatónál. abban a felsorolásban a Pannonnak volt a legtöbb ilyen szolgáltatása, és azóta csak több lett belőle.

Ad 1. Talán ha a **** viszonteladói üzletet nézzük, akkor lehet, így van. De például Trabi is forgalmas helyen van, ahol a telók 90%-ából gondolom mindig van készleten.

Ad 2. Fel tudnád sorolni az akkori kedvezményeket, amelyek jobbak, mint egy másik szolgáltató alapdíjszabása egy adott tarifára nézve? Feltűnt, ugye, hogy a Pannon TOP3, PannonTeam semmihez sem igényelhető a djuice-on kívül, ami ugyebár nem egy olyan tarifa, amit havidíjasként igénybe venne az ember, legfeljebb a Pannonplusz keretében, de azért meg miért fizessen valaki 18000 Ft-ot, ha 14400-as töltés során ingyen megkapja a 25%-os kedvezményt, és még SMS-re is érvényes?


csüt. ápr. 13, 2006 19:49
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
az előttem szólókhoz még annyit tennék hozzá, hogy annak ellenére, hogy X szolgáltatónál az árlistán van mondjuk 30 féle telefon, a Y-nál meg csak 15 féle mondjuk még egyik sem fog a valóságban olyan 5-6 félénél többet tartani a boltokban, mert nem éri meg nekik. azokat nyomják ki oda, amik a reklámokban is folyamatosan vannak, mert az emberek úgyis azt vezsik főleg. aki meg mást akar, azt meg majd a pultos kisasszonyok megpróbálják rábeszélni másra (ami van raktáron).

egyébként még múlt év végén volt a mobilporton egy cikksorozat, amiben leírogatták, hogy milyen kedvezmények vehetők igénybe a három szolgáltatónál. abban a felsorolásban a Pannonnak volt a legtöbb ilyen szolgáltatása, és azóta csak több lett belőle.


csüt. ápr. 13, 2006 19:32
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
McLaca írta:
Hát pedig feltupírozták a készülékkínálatot is, kerekebb lett, mint eddig.
Viszont nincs is annyi használhatatlan telefon náluk, mint pl. a Vodánál, illetve a szoftvert sem rondítják el, ahogy a telefont sem, sem lila/piros butított szoftverrel, sem rászitázott logóval.
Ezeket is sokan értékelik.

Üdv!


Ebben igazad van, valóban, az eddig náluk vett telefonjaim kivétel nélkül azóta is jól működnek.


csüt. ápr. 13, 2006 19:08
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Hát pedig feltupírozták a készülékkínálatot is, kerekebb lett, mint eddig.
Viszont nincs is annyi használhatatlan telefon náluk, mint pl. a Vodánál, illetve a szoftvert sem rondítják el, ahogy a telefont sem, sem lila/piros butított szoftverrel, sem rászitázott logóval.
Ezeket is sokan értékelik.

Üdv!


csüt. ápr. 13, 2006 19:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Itt arról van szó, hogy tartalmi megújlásról is szóltak a tájékoztatók az átalakulás kapcsán. A kínálat pedig még mindig minden szempontból szegényesebbnek tűnik nekem, mint a két másik konkurrensnél.


csüt. ápr. 13, 2006 19:02
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Vikingboy írta:
Üdv!

Amúgy meg nem elmagyarázni kéne miért jó ez az átalakulás, hanem cselekedni is kéne, hogy mi is érezzük, mert eddig semmit nem csináltak ami nagy horderejű lenne.
Akkor kár, hogy nem tűnik fel: 20 Ft-os percdíj hálón belül, éjjel-napal. SMS kedvezmény az egyetemek területén. Továbbra is a legjobb bundle tarifák a 3 cég közül. Családi opció, ténylegesen 0 Ft-os percdíjjal, ellentétben a voda kauciós 7,2 Ft-os percdíjával, amire még váltani sem lehet, csak újonnan megkötni. 5 perc után 0 Ft csomag, amit nem csak egyetlen tarifával lehet igényelni, mint a Selectnél, hanem bármely havi díjassal, sőt bármely feltöltőkártyással is, leszámítva a Happyt.
Szóval...

Itt nem az a gond, hogy nincsenek változások, hanem hogy te egyvalamit elképzeltél, s azt az egy dolgot nem hozzák be.

El kéne gondolkodnod a Kaméleon tarifán, én is azt teszem. S szívom a fogam, hogy de messze van még június 22-e, amikor lejár a vodás szerződés.
S ahogy elnézem, ezzel a Kaméleonnal még az is jól jár, aki a Bónuszomat használja.


csüt. ápr. 13, 2006 18:58
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Hát nem igazán, bár ma nagy roham volt az üzletben, lehet, hogy az újonnan megjelenő 6280-as miatt? :)


csüt. ápr. 13, 2006 18:55
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Üdv!

Amúgy meg nem elmagyarázni kéne miért jó ez az átalakulás, hanem cselekedni is kéne, hogy mi is érezzük, mert eddig semmit nem csináltak ami nagy horderejű lenne.


csüt. ápr. 13, 2006 18:50
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
joc_ írta:
zoli62 írta:
Megkaptam a szép új kék dizájnos számlámat, meg egy reklámanyagot a borítékban, hogy miért jó ez az átalakulás :)
És megosztod velünk is, hátha végre ebből megtudnánk hogy miért is jó ez az átalakulás? :wink:


Mármint arról szól a reklámanyag, hogy továbbra is "közel lehessünk Önhöz" A boríték csak ettől volt olyan vastag. :)


csüt. ápr. 13, 2006 18:40
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
zoli62 írta:
Megkaptam a szép új kék dizájnos számlámat, meg egy reklámanyagot a borítékban, hogy miért jó ez az átalakulás :)
És megosztod velünk is, hátha végre ebből megtudnánk hogy miért is jó ez az átalakulás? :wink:


csüt. ápr. 13, 2006 18:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Megkaptam a szép új kék dizájnos számlámat, meg egy reklámanyagot a borítékban, hogy miért jó ez az átalakulás :)


csüt. ápr. 13, 2006 18:29
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Nekem a legelső volt A/5-ös (LC/5) méretű. Utána a többi már csak LA/4-es volt, jól megtömve, valóban vastag papírra nyomatva, tök halványan, és tele behúzásokkal, bekezdésekkel.

Ma jött meg az első westeles számlám. Két nyelvű, csodás. A részletező a hívások időtartamát mp. alapon, ugyanakkor másodpercben kifejezve mutatja (tehtá egy 2 perc 20 másodperces hívása esetében nem 00.02:20 van feltüntetve, mint a vodánál, pannonnál, hanem 140). A telefonszámoknak nincs egységes formátuma: hol 9 számjegyű, hol 06-os, hol nemzetközi formátumú - ahogy az ügyfél épp tárcsázta; a 4. oszlopban vannak, és ez jobbra zárt. A munkanap tök fölöslegesen (adott tarifára nézve) fel van osztva 1 órás szakaszokra kivéve a 7-14-ig és a 22-07-ig tartó időszakot.

A pannon részletezője nem időrendi alapon van, hanem szolgáltatás alapon (és azon belül időrendi). Időrendben csak a neten lehet megtekinteni.

Ezek alapján kijelenthetem, hogy a vodáénál áttekinthetőbb számla nincs!


szer. ápr. 12, 2006 22:09
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
nekem, annakidején, váltkozva küldtük hol kis (harmad), hol nagy (fél) borítékban.


szer. ápr. 12, 2006 17:27
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10
Hozzászólások: 3635
Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
Hozzászólás 
nekem már egy ideje kis borítékban küldik a számlát, de a márciusi még a régi designos volt.


szer. ápr. 12, 2006 14:33
Profil Privát üzenet küldése ICQ
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
Megkaptam az új számlám, és nem hittem a szememnek!:shock: Pannonos!
Úgy tűnik, hogy végre elfogyott a Pannon GSM-es boríték a raktárból... :wink:
Azonban a számláknál nem csak a "lógó" cserélődött. Már nem "kartonra" nyomtatják, hanem normál vastagságú papírra, és nem közepes, hanem kicsi borítékban küldik. Fő a spórolás! :wink: Olyannyira spórolnak, hogy még a festéket sem pazarolják, lényegesen fakóbb a nyomtatás, mint elezőtt. :evil: Győztem kibetűzni az apró, szürke számokat...


szer. ápr. 12, 2006 13:45
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 961 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 20  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 21 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség