Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: csüt. dec. 26, 2024 18:36



Hozzászólás a témához  [ 961 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Következő
A Pannon új arculata 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
A vasgolyó. De az is csak azért, mert elveszett... :lol: Igazán nem tudom, hogy mit cseszegetitek szegény pannit. Nem olyan rossz az... Ráadásul a cseszegetők túlnyomó része pannonos. Miért nem pattantok le akkor róla? :roll:


szer. ápr. 26, 2006 7:48
Profil Privát üzenet küldése Honlap
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
T68m írta:
én már csak 1len pozitívumot látok a pannonban. (de azt nem írom ide, nehogy megszüntessék)

Vajon mi lehet az az egy dolog, amit még nem csesztek el? :)


szer. ápr. 26, 2006 7:30
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Vizsla írta:
...Amúgy gyanús ez a telefonszám, ez egyáltalán nem hivatalos.
Ezt akartam írni. Ugyanis a kezdetektől nekem is ez az átalánydíjas WAP elérésem van (400Ft ?) de nekem nem telefonált senki, sőt! Valami tarifacsomag módosítás során a közeli napokban direkt rákérdeztem, hogy minden egyéb szolgáltatás marad-e, mire a válasz: természetesen.


szer. ápr. 26, 2006 5:53
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1349
Tartózkodási hely: Univerzum, második sarkon balra
Hozzászólás 
Amióta megvan a 2k-s wapom, legalább háromszor olvastam "nagyonbennfenntes" emberektől, hogy mostmáraztántutibiztos megszűnik, de szerencsére ezt a hsz-t is arról írom. Remélem, most is csak rémhír. A telefonszámból arra következtetek, hogy valami buzgómócsing akarta az értekesítési mutatóját növelni.


szer. ápr. 26, 2006 2:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52
Hozzászólások: 1102
Hozzászólás 
Ezt a jogászkodos dolgot azért kérdeztem, mert anno a vodánál a korlátlan net korlátozásánál a biroság asszem megsemmisitette az ÁSZF modositását, és nekem az legalább olyan hátrányos modositásnak tünik, ha a korlátlan szolgáltatásomat megszünteti és felajánl helyette egy pont dupla annyiba kerülö korlátos lehetöséget év végéig akciosan féláron.
A telefonszám állitolag valami marketig osztályé, 5-6 különbözö
+36209765xxx számrol mennek a hivások a 2Ksoknak meg állitolag a 400as waposoknak is.


szer. ápr. 26, 2006 0:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
arnyekxxx írta:
Jogászoknak mi a véleménye egy lezárt, nem rendelhetö átalánydijas szolgáltatás megszüntetéséröl?
Mi legyen a véleménye?
30 nappal előre be fogja jelenteni, országos napilapban és ha te azzal nem értesz egyet, felmondhatsz.
Ezt Te aláírtad, tudomásul vetted.
Jogász véleményét nem ebben kéni kikérni, hanem abban, hogy a szerződésen miért mindig csak az egyik félnek van joga 30 napos előrebejelentéssel módosítgatni?
Én miért nem tehetem meg, hogy holnap országos napilapban kiadok egy hirdetést, miszerint 30 nap múlva már csak a számla kézhezvételétől számított 25. napon vagyok hajlandó fizetni, s ha ezzel nem ért egyet, lemondhat a belépési kedvezmény részemről történő megfizetéséről, és élhet az ÁSZF-ben rögzített felmondási határidejével (itt most nem a pannonra céloztam, csak egy példa volt. Számlájukkal nincs gond)?

Amúgy gyanús ez a telefonszám, ez egyáltalán nem hivatalos.


kedd ápr. 25, 2006 18:54
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. márc. 26, 2004 11:12
Hozzászólások: 220
Hozzászólás 
ne izgulj a nevét is hamarosan lecserélik!
:D


kedd ápr. 25, 2006 14:14
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
arnyekxxx írta:
Jogászoknak mi a véleménye egy lezárt, nem rendelhetö átalánydijas szolgáltatás megszüntetéséröl?


az, hogy örülj neki, hogy nem előbb tette!

én már csak 1len pozitívumot látok a pannonban. (de azt nem írom ide, nehogy megszüntessék)


kedd ápr. 25, 2006 13:16
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52
Hozzászólások: 1102
Hozzászólás 
Megjött a Nagy Durranás. Hivott egy pasi a +36209765088 -rol, hogy az átalánydijas wapot megszüntetik a közeljövöben és fergeteges akciojuk keretében csak most átválthatok 250Mb-os csomagra, év végéig fél áron 2000Ft-ért. Kapja be a pici pöc**öm a drága Pannon.
Nálam addig él a pannonos sim amig a 2K aktiv rajta, ha megszüntetik sétálok a konkurenciához.
Jogászoknak mi a véleménye egy lezárt, nem rendelhetö átalánydijas szolgáltatás megszüntetéséröl?


kedd ápr. 25, 2006 13:00
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
Nálam tökéletesen megy az E-mail Studio. Sosem léptetett ki, pedig webről minden nap megnézem. Pop3-al is használom, azzal is tökéletesen megy.


kedd ápr. 25, 2006 11:19
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Mobilposta, alias E-mail Studio.

A minap beszélgettem valakivel, hogy miért ezt használom, miért nem egy - hmmm, szóval egy másik e-mail szolgáltatást. Ezt hoztam érvnek: nálam, mióta megy, egyáltalán nem volt sem fennakadás, sem szünetelés, sem másféle üzemzavar, ezért használom, hogy úgy mondjam, ez köt a szolgáltatóhoz.

Néhány napja az E-mail studio aztán nem úgy üzemel, ahogy eddig szokott. Mappa-váltáskor kiléptet. Ha egyáltalán be tudok lépni a rendszerbe, ami úgy zajlik, hogy telefonszám+jelszó, aztán tölt,tölt,tölt,tölt,stb, már a másik e-mail webes felületéről régen kiléptem a levelek elolvasása után, itt még be sem léptem. Aztán kisvártatva MobilPosta [!] rendszerhiba - képernyő, és kezdődik elölről az egész. Ha néhány perc után be tudok lépni, akkor egy mappaváltáskor újra kiléptet, és megint kezdődik elölről az egész.
Ez három napja megy, tehát nem egyedi esetről van szó. Az internet-kapcsolatom, beállításaim ugyanazok.

De lehet, hogy ez a keddre időzített újabb durranás?

Valaki másnál ugyanez?


kedd ápr. 25, 2006 7:52
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37
Hozzászólások: 481
Tartózkodási hely: Eger
Hozzászólás 
Viszont megjelent egy durr. A világuk. Vagy a miénk. (Szonja jöhet, meg a K790i, a többi nem érdekel) :D
Van má új arculat, meg mittoménmi. Csinos Dóra az első oldalon, ilyenek. Cserébe Lengyelországban nyomták, és életmódmagazin lett. :shock:
Tehát levonhatjuk a következtetést: mobilosnak lenni életmód. :?:
Szerintem csak praktikus.
Ettől függetlenül (vagy ezért?) maradok pannonos. (Hejjj pannonnál dolgozók! Megnézhetnétek mióta vagyok az. Vagy a mesemondó is megmondja?)



Megjegyezném, erősen lemaradtak Bronzbá szülinapjáról. Talán a távoli nyomda miatt. :D




"Nem haldoklunk. Így élünk"


hétf. ápr. 24, 2006 14:24
Profil Privát üzenet küldése
írásjog megvonva
Avatar

Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06
Hozzászólások: 2248
Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
...és ha mégis lesz egy nagy durranás?... :P


Már megvolt.

Nagy durranás 1.
Nagy durranás 2.

:lol:


pén. ápr. 21, 2006 22:04
Profil Privát üzenet küldése YIM Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
BrOnZ írta:
...és ha mégis lesz egy nagy durranás?... :P


persze, már nem egész egy év kell hozzá! :wink:


pén. ápr. 21, 2006 21:53
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
...és ha mégis lesz egy nagy durranás?... :P


pén. ápr. 21, 2006 20:57
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Sztem csak marketing szöveg, mert valamit mondani kell búcsúzásként, amivel fenn tartod a user érdeklődését ;)


pén. ápr. 21, 2006 20:53
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
Engem még sosem hivtak fel a 8 év alatt talán egyszer,amikor volt valami gondom.Na akkor figyelni kell a honlapot.Talán történni fog majd valami....?


pén. ápr. 21, 2006 20:21
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
Emlékeim szerint mint régi előfizető,most hívtak talán másodszor a Pannon telemarketingtől. Természetes, amikor arra voltak kíváncsiak, hogy milyen előfizetésre lenne szükségem, akkor olyat, ami igényeimnek legjobban megfelel, nem udtak felajánlani. (Ez a mp alapú lakossági publikus díjcsomag). Felhívták a figyelmemet, hogy folyamatosan kísérjem figyelemmel a honalpot. :)


pén. ápr. 21, 2006 11:31
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Macika írta:
VonBraun írta:
És miért kéne? Nem hallottatok még ilyet egyáltalán, ugye?
Amúgy tőlem személyeskedhetsz is, ha erre van igényed.
Ez most mellé ment, félreértetted.


Nem tőled, tőlem. Már locsolkodtam [...], amikor ezt írtam. :oops:


kedd ápr. 18, 2006 16:22
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
VonBraun írta:
És miért kéne? Nem hallottatok még ilyet egyáltalán, ugye?
Amúgy tőlem személyeskedhetsz is, ha erre van igényed.
Ez most mellé ment, félreértetted.


kedd ápr. 18, 2006 14:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
T68m írta:
joc_ írta:
T68m írta:
joc_ írta:
Végsõ soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekrõl.


1. áfásan számláznak ki áfamentes tételeket.

2. alaptalanul számláznak ki hûségpénzt.
Megreklamáltad? Kijavították?


Igen.

Nem.
Egyébként milyen áfamentes tételt számláztak áfásan?
Nem is írtál alá hûséget, õk meg kiszámlázták? Vagy hogyan?


a hűségpénzt számlázták ki áfásan. Megreklamáltam (mivel nem is írtam alá hűséget), majd írtam az nhh-nak, mire újraszámlázták, immár áfa nélkül. (nyilván szólt nekik az nhh, felém pedig azt írta, hogy magában, a hűség jogosságának az eldöntésében, sőt a megvizsgálásában nem kompetens)


hétf. ápr. 17, 2006 22:05
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
T68m írta:
joc_ írta:
T68m írta:
joc_ írta:
Végső soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekről.


1. áfásan számláznak ki áfamentes tételeket.

2. alaptalanul számláznak ki hűségpénzt.
Megreklamáltad? Kijavították?


Igen.

Nem.
Egyébként milyen áfamentes tételt számláztak áfásan?
Nem is írtál alá hűséget, ők meg kiszámlázták? Vagy hogyan?


hétf. ápr. 17, 2006 19:05
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
T68m írta:
bluestar írta:
...


lehet, hogy lemeradtam valamiről, a pannon piacvezető lett? Bevétel vagy ügyfélszám tekintetében?

Nem a pannon veszít folyamatosan a részesedéséből?

Nem a dórikát, hanem a piacot kéne figyelni!


Nem lett piacvezető, de tartja a 33-35% körüli részesedését. Meg a giga profitot. Az utóbbi hónapokban pár ezres növekménye van mindhárom szolgáltatónak, ami kb. nulla mozgás.
Ok, abban van igazság, hogy egy kicsit kevésbé kéne a profitra figyelni, és jobban az ügyfelekre, de az ilyesmit olyanok döntik el, akik nem olvassák a fórumot, nem is tudnak magyarul. :?

Dórikát meg miért ne nézhetnénk? 8)


hétf. ápr. 17, 2006 15:54
Profil
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Azt gyorsan hozzáteszem, hogy ez nem most volt, azóta eltelt már kb egy év hűség nélkül, majd most letelik egy olyan hűség nemsokára, ami már tisztán 12 hónap, mert rákérdeztem a vásárláskor.



Nem, van egy privát kártyám, meg van egy céges, amivel egy flottához csatlakoztam, a kettőnek nem lehet köze egymáshoz.


hétf. ápr. 17, 2006 15:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1330
Tartózkodási hely: Itt vagyok
Hozzászólás 
A két kártyád egy ügyfélszámon van? Amire venni akartál, és amin 30000 körül van a forgalom.


hétf. ápr. 17, 2006 15:09
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Macika írta:
VonBraun írta:
Nem bizonygatom sem neked, sem másnak. Ha neked ez hülyeség, legyen az, attól ez még tény marad.
Nem kívánok személyeskedni, de ezt a Gondolatrendőrséges 18 hónapos hűséges dolgot kibonthatnád kicsit alaposabban...


Vásároltam egy készüléket prémium ügyfélként, mivel a Partnerprogramot nem kívántam igénybe venni - pont emiatt. Lehetőség volt: Partnerprogram 12, 24 hónapra, 0 kedvezménnyel, listaáron, de nem kellett új kártyát vagy előfizetést venni hozzá. Nem kértem.
Közben, amíg én ezt eldöntöttem, a rendszerből kihámozta, hogy az előfizetői szerződésem alapján prémium ügyfélnek számítok, ezért egy másik árlistát vett elő, hogy ebből választhatok 12 vagy 24 hónapra, csak hűséggel. Választottam, kb 4000 forinttal olcsóbban egy készüléket, mintha sima Partnerprogammal vettem volna. Megkötöttük, fizettem, én el jobbra.
Közel 12 hónap múlva én jobbról be, hogy nézzük már meg a dolgaimat, mert szerintem egy hét múlva jár le a 12 hónap. Nézik: nem, a költésem nem éri el az ő általuk kigondoltat [persze nem így fogalmaztak], ezért 6 hónappal meghosszabbodott a vállalt hűség. Nem gondolnám, hogy ezt említették egyáltalán azelőtt.
Én: kösz, hasta la vista, hombre. Egy másik pannonos kártyámon havi 30e körüli forgalom van, ezen nincs, van ilyen.
Vannak olyan dolgok, amikkel nem érdemes foglalkozni.


Macika
Idézet:
Nem kívánok személyeskedni


És miért kéne? Nem hallottatok még ilyet egyáltalán, ugye?
Amúgy tőlem személyeskedhetsz is, ha erre van igényed.


hétf. ápr. 17, 2006 15:02
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Macika írta:
VonBraun írta:
Nem bizonygatom sem neked, sem másnak. Ha neked ez hülyeség, legyen az, attól ez még tény marad.
Nem kívánok személyeskedni, de ezt a Gondolatrendõrséges 18 hónapos hûséges dolgot kibonthatnád kicsit alaposabban...


Ha olvastad az 1984-et, akkor abban van, hogy visszamenőleg módosítgatnak mindent és meghamisítanak mindent, ami ennek ellentmond - tisztára, mint a pannon.

A gondolatrendőrség pedig azzal (azokkal) foglalkozik, akik ennek ellent mernek mondani (gondolni) - tisztára, mint egyes fórumozók.


hétf. ápr. 17, 2006 13:44
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
T68m írta:
joc_ írta:
Furcsa érzésekkel olvasom azokat a fórumozókat, akik már körbehordozták számaikat mindhárom szolgáltatónál, és azon fanyalognak, hogy hova tovább? Nyilván sehova (hacsak nem alapítanak egy negyedik szolgáltatót), de minden szimpátiám ellenére csak arra tudok gondolni, hogy ezek a fórumtársak magukba kellene nézzenek, hogy ha ennyire nem felel meg nekik semmi, akkor nem magukban kellene-e rendet teremteni, maguk és a nagyvilág viszonyát újragondolni.


akkor ezekszerint az is jó volt, mikor háromjegyû számokért telefonálhattunk napközben és a N1610 / E198-as mobilok közül válogathattunk. Tulajdonképp akkor magukba kellett volna nézni az embereknek, nem olcsóbb, bõvebb szolgáltatásra és új mobilokra vágyni...
Amikor ezek voltak, akkor a Westel900-nél is három számjegyû összegek és hasonló telefonok voltak, Voda meg még nem volt a piacon. Nem értem ez most hogy jön ide, mostani ellenérzésedet miért indokolod 5-6 évvel ezelõtti, elmúlt, de akkori piaci viszonyoknak megfelelõ körülményekkel.
De mondok mást is: Nekem a közelmúltig valóban olyan tarifacsomagom volt, ami napközben mai szemmel nézve baromi magas percdíjú volt (nyaldosta a 3 számjegyet, de mp alapon!). Viszont mivel napközben 10-20 másodperces hívásaim voltak és az elõfizetésbõl le is beszélhettem és összességében is keveset beszéltem, a telefonszámlám végösszege ilyen körülmények között is kisebb volt, mint a konkurrenciánál a legkisebb havi elõfizetési díj, ergo még így is megérte ebben a tarifacsomagban lenni és maradni.
Továbbra sem értem, miért negatív dolog a te szemedben egy olyan tarifacsomag, amit neked nem jó ugyan, és (jogosan) nem is veszed igénybe.


figyusz, mint tudod, jogosan ( :D ) nem használom ezen pani lehetőségeket.

Mivel kiemeltem, mire válaszoltam, ezért nem értem kérdésed:
"Furcsa érzésekkel olvasom azokat a fórumozókat, akik már körbehordozták számaikat mindhárom szolgáltatónál, és azon fanyalognak, hogy hova tovább?"

Hova? Ahova 5-6-7-8 évvel ezelőtt vágytunk, a jövőbe, azaz a mostani jelenbe, a mostani akciókra, percdíjakra. Akik pedig fanyalognak, azok jobbra vágynak és ez a vágyuk be is fog teljesedni - idővel.


hétf. ápr. 17, 2006 13:36
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
T68m írta:
joc_ írta:
Végsõ soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekrõl.


1. áfásan számláznak ki áfamentes tételeket.

2. alaptalanul számláznak ki hûségpénzt.
Megreklamáltad? Kijavították?


Igen.

Nem.


hétf. ápr. 17, 2006 13:25
Profil Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
VonBraun írta:
Nem bizonygatom sem neked, sem másnak. Ha neked ez hülyeség, legyen az, attól ez még tény marad.
Nem kívánok személyeskedni, de ezt a Gondolatrendőrséges 18 hónapos hűséges dolgot kibonthatnád kicsit alaposabban...


hétf. ápr. 17, 2006 12:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Nem bizonygatom sem neked, sem másnak. Ha neked ez hülyeség, legyen az, attól ez még tény marad.


hétf. ápr. 17, 2006 11:15
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
VonBraun írta:
...választhattam telefont, 12 hónap hűséget aláírva. Ez később a Gondolatrendőrség jóvoltából 18 lett.

Hidd el, ismerem a körülményeket és a részleteket, hiszen rólam van szó, és egy olyan cégről, amelyiknek lassan tíz éve ügyfele vagyok.
Nem akarlak megbántani, de sztem gondold ezt újra, mert ekkora hülyeségeket még ezen a fórumon is régen láttam.
C.


hétf. ápr. 17, 2006 10:56
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Idézet:
Joc...


Nem, nem Partnerprogramról volt szó. Direkt nem. Többek között azért sem, mert a havi költésem nem tette volna lehetővé, hogy igénybe vegyek bármilyen kedvezményt, csupán egy olyat, ami egy utcáról beeső vadidegen kapna. Mivel prémium ügyfélnek számítok ettől függetlenül [a lehúzott évek számának függvényében], egy másik [ár]listából választhattam telefont, 12 hónap hűséget aláírva. Ez később a Gondolatrendőrség jóvoltából 18 lett.

Hidd el, ismerem a körülményeket és a részleteket, hiszen rólam van szó, és egy olyan cégről, amelyiknek lassan tíz éve ügyfele vagyok.


hétf. ápr. 17, 2006 10:12
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
Azt akkor én is hozzáteszem, hogy a családban és a cégemben az én "adminisztrálásomban" van jelen pillanatban 1 T-mob postpaid, 3 T-mob prepaid, 3 Pannon prepaid, 3 Pannon postpaid előfizu, és a Voda kezdete után kb. egy évig volt egy Vitamaxom is. Csak hogy ne mondjátok hogy ne lenne személyes tapasztalatom bőven.


hétf. ápr. 17, 2006 10:06
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 3846
Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
Hozzászólás 
Sokat törpöltem azon, hogy hogyan írjam meg a fórumba, hogy nekem 10 éve semmi bajom a Pannonnal... Nem mertem (akartam) megtenni, mert féltem, hogy felesleges flame-et indít. De úgy látom, hogy más is gondolkodhat hasonlóképpen, ezért nem is érzem magam annyira különcnek. Szóval: joc_-nál a pont, teljesen igaza van. Annyit hozzá, hogy párhuzamosan ezelőtt két évvel(?) volt egy-másfél évig -akkor még- westel előfizetésem, illetve most van egy t-online is két hete. Személyes összehasonlításom tehát nem igazán irányadó és nem lehet még hiteles, de akármennyit olvastam itt a fórumban, soha nem jutott eszembe szolgáltatót váltani. Anno meghatároztam azt a keretet, amit elbír a büdzsém mobiltelefon ügyben, és ennek a kordában tartásához, -a személyes kontroll mellett,- mindig találtam a Pannonnál olyan lehetőséget, tarifacsomagot, szolgáltatást, opciót, stb. ami az időközben megváltozott -megnőtt- telefonálási szokásaimnak megfelel, évek óta szinte változatlan havi költség mellett. Ráadásul ezekre minden gond nélkül válthattam, oda-viszza ha kellett.

Talán egy jellemző adat a bizalmamról: a Pannon az egyetlen olyan cég, amelynek a szolgáltatásáért csoportos beszedési megbízás útján fizetek hosszú évek óta. :!:

Egyetlen egyszer nem tudott segíteni a Versmondó Lány csapata, de akkor meg itt egy kedves fórumlakó -nevét fedje jótékony homály, mert nem szeretném ha baja lenne belőle,- rendezte el gyenge negyed óra alatt.

Szóval bronzi hű a Pannonhoz, és nem az aláírás miatt, hanem csak azért mert jól érzi magát mind a 3 előfizetésével és 2 prepaid kártyájával...


hétf. ápr. 17, 2006 9:05
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
VonBraun írta:
12 hónap hűségre vettem régebben egy telefont. Egy év múlva, amikor néhány nap volt a hűségből, beballagtam, hogy akkor a 12 hónap letelt, ne legyen már több, hol kell mit aláírni [t.i.: ne legyen az, hogyha nem nyilatkozok, újra indul, náluk nem lehet tudni]. Válasz: az átlagos költésem nem volt magas, így ne 12 hónap a hűség, hanem 18 :o . Én: mutimeg, hol írtam ez alá. Ők: sehol, közben változott így.
Szerintem ez egy félreértés. Ugye, Partnerprogramról van szó? Ez esetben nem a hűséged jár le később ha keveset költesz, hanem később veheted igénybe újra. (Én is vettem már Partnerprogramban több telót, 12 hónapra, és az még egy fél évvel ezelőtt lejárt hűségvállalásnál is 12 hónap volt. Szó sem volt hosszabbításról, pedig nálam (mint 1-2-vel feljebb írtam) nemigen költhet kevesebbet postpaid előfizető, előfiz. díjjal együtt mindenestül havi 1500-2000Ft-ot. Szóval csak félremagyarázásról lehet szó.)
Tévedés ne essék, ha egy ügyfélszolga vezet félre az sem jó, de az ő balf.szságát ne azonosítsd a céggel magával úgy általában.
VonBraun írta:
Másik példa: több, mint tíz év után hazaköltözött külföldről egy ismerősöm. Mobilra került a sor, én kinél vagyok? Mondom, P. Jó, vesz ő is ilyet.
Később beszélgetés. A szomszédnál látta, hogy ha ki van kapcsolva, és közben hívják, utána kap sms-t. Hát, mondom, igen. Az csak a szomszédban van. De akkor hogyan...? Ennyiben maradt. Még később másik beszélgetés: érdeklődött az ügyfélszolgálaton, és ott megpróbálták elmagyarázni neki, hogy miért jó a többszintű hangpostafiók. De ezzel az volt a baj, hogy azt kérdezte, várható-e hívásértesítés mostanában. Válaszként a többszintű hangpostafiók. Ő nem használ hangpostafiókot. Pedig a többszintű... Körkérdés: 8 általa hívottból egy használt hangpostafiókot, de nem is tudott róla. Következtetés: olyan valamit fejleszt a szolgáltató, amire nagyon nem jelentkezik igény, a másik meg már be is vezette, amire ő vágyna.
Ez megint ugyanaz.
De akkor mondd azt, hogy nem szereted ha félremagyaráz, félrevezet, rádtukmál valamit szándékod ellenére az ügyfélszolga, és ez zavar. Ezt megértjük, adott esetben egyet is értünk az érzéseiddel. (2-3 havonta én is kapcsolatba kerülök ügyfélszolgával telefonon vagy személyesen, érdekes, én semmi ilyet nem tapasztaltam soha.) Vagy mondd azt, hogy neked (vagy a szomszédodnak) fontos a hívásértesítő, amit a P. nem szolgáltat.
De ezért nem kell szidni.
De akkor mondok másat, ha neked annyira hiányzik a hívásértesítő.
Feleségem telója T-mob. Mikor bevezették a KAP-ot Dominóra, és elérte az aranykártya szintet, bekapcsolták neki kérés nélkül a hívásértesítőt. (Először bosszantott mert tudtam hogy a Dominón ez havidíjas, és ezért fizetni nem akartunk, de aztán kiderült hogy Aranykártyásoknak ott is díjtalan, hát akkor maradhat.) Aztán egyszer hívni akartam. Furcsa volt hogy 3-4 csengés után kinyomta foglaltra. Újra hívtam, ugyanaz. Este kérdezem miért nyomta ki, és miért nem hívott vissza amikor alkalmas. Erre ő mondta hogy ő ugyan ki nem nyomott, nem is tudja hogy hívtam. Telón ott a két SMS. Hosszú nyomozás kellett míg kiderült, hogy ha "nem válaszol" esetre be van kapcsolva a hívásértesítő, akkor a KÖZPONT kinyomja 3-4 csengés után. Annyi idő pedig van hogy kevés hogy meghallja a hívást, előszedje vagy odamenjen a telefonhoz.
Namost így néz ki ez az agyonajnározott hívásértesítő.
De nem szidok senkit, kikapcsolom a nemkívánt szolgáltatást és kész.


hétf. ápr. 17, 2006 8:46
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 337
Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
Hozzászólás 
Itt csak személyes tapasztalatok alapján lehet vitázni, de pl a körülöttem lévőknek is nagyjából az a véleménye, mint McLacáé.
Én közel 10 év után azt tudom mondani, hogy a P. sunyi, lassú és nagy arcú lett az eltelt évek alatt, és mindig a másik szolgáltatónál vannak azok a meghirdetett díjcsomagok és szolgáltatások, amiket én szívesen használnék.

Két példa: 12 hónap hűségre vettem régebben egy telefont. Egy év múlva, amikor néhány nap volt a hűségből, beballagtam, hogy akkor a 12 hónap letelt, ne legyen már több, hol kell mit aláírni [t.i.: ne legyen az, hogyha nem nyilatkozok, újra indul, náluk nem lehet tudni]. Válasz: az átlagos költésem nem volt magas, így ne 12 hónap a hűség, hanem 18 :o . Én: mutimeg, hol írtam ez alá. Ők: sehol, közben változott így.

Másik példa: több, mint tíz év után hazaköltözött külföldről egy ismerősöm. Mobilra került a sor, én kinél vagyok? Mondom, P. Jó, vesz ő is ilyet.
Később beszélgetés. A szomszédnál látta, hogy ha ki van kapcsolva, és közben hívják, utána kap sms-t. Hát, mondom, igen. Az csak a szomszédban van. De akkor hogyan...? Ennyiben maradt. Még később másik beszélgetés: érdeklődött az ügyfélszolgálaton, és ott megpróbálták elmagyarázni neki, hogy miért jó a többszintű hangpostafiók. De ezzel az volt a baj, hogy azt kérdezte, várható-e hívásértesítés mostanában. Válaszként a többszintű hangpostafiók. Ő nem használ hangpostafiókot. Pedig a többszintű... Körkérdés: 8 általa hívottból egy használt hangpostafiókot, de nem is tudott róla. Következtetés: olyan valamit fejleszt a szolgáltató, amire nagyon nem jelentkezik igény, a másik meg már be is vezette, amire ő vágyna.

Tudom, ez csak egy kiragadott példa, igen.

Sunyi, lassú, nagyképű.
Én rájuk hagytam a 12 hónap helyetti 18-at, legyen nekik, nem használom ezt az előfizetésemet, mert egy másik szolgáltató prepaid kártyája sokkal jobb feltételekkel adja ugyanezt, testhezállóbb szolgáltatásokkal. Az ismerősöm nem hagyta rájuk, azóta már ő is, és az a szakmai csoport is másik szolgáltatót választott, és nem biztos, hogy a hívásértesítő miatt.


hétf. ápr. 17, 2006 7:39
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
T68m írta:
joc_ írta:
Végső soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekről.


1. áfásan számláznak ki áfamentes tételeket.

2. alaptalanul számláznak ki hűségpénzt.
Megreklamáltad? Kijavították?


hétf. ápr. 17, 2006 7:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
T68m írta:
joc_ írta:
Furcsa érzésekkel olvasom azokat a fórumozókat, akik már körbehordozták számaikat mindhárom szolgáltatónál, és azon fanyalognak, hogy hova tovább? Nyilván sehova (hacsak nem alapítanak egy negyedik szolgáltatót), de minden szimpátiám ellenére csak arra tudok gondolni, hogy ezek a fórumtársak magukba kellene nézzenek, hogy ha ennyire nem felel meg nekik semmi, akkor nem magukban kellene-e rendet teremteni, maguk és a nagyvilág viszonyát újragondolni.


akkor ezekszerint az is jó volt, mikor háromjegyű számokért telefonálhattunk napközben és a N1610 / E198-as mobilok közül válogathattunk. Tulajdonképp akkor magukba kellett volna nézni az embereknek, nem olcsóbb, bővebb szolgáltatásra és új mobilokra vágyni...
Amikor ezek voltak, akkor a Westel900-nél is három számjegyű összegek és hasonló telefonok voltak, Voda meg még nem volt a piacon. Nem értem ez most hogy jön ide, mostani ellenérzésedet miért indokolod 5-6 évvel ezelőtti, elmúlt, de akkori piaci viszonyoknak megfelelő körülményekkel.
De mondok mást is: Nekem a közelmúltig valóban olyan tarifacsomagom volt, ami napközben mai szemmel nézve baromi magas percdíjú volt (nyaldosta a 3 számjegyet, de mp alapon!). Viszont mivel napközben 10-20 másodperces hívásaim voltak és az előfizetésből le is beszélhettem és összességében is keveset beszéltem, a telefonszámlám végösszege ilyen körülmények között is kisebb volt, mint a konkurrenciánál a legkisebb havi előfizetési díj, ergo még így is megérte ebben a tarifacsomagban lenni és maradni.
Továbbra sem értem, miért negatív dolog a te szemedben egy olyan tarifacsomag, amit neked nem jó ugyan, és (jogosan) nem is veszed igénybe.


hétf. ápr. 17, 2006 7:11
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
Végsõ soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekrõl.


1. áfásan számláznak ki áfamentes tételeket.

2. alaptalanul számláznak ki hűségpénzt.

3. beakcióznak valamit (rengeteg példa), aztán visszamenőleg hátrányosan változtatják az akció feltételeit.

+1 szándékosan pontatlanul, megfoghatatlanul fogalmaznak (élete első MMS-ét)


vas. ápr. 16, 2006 21:38
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
bluestar írta:
(én persze elfogult vagyok, mert ott dolgozom, de ettõl függetlenül szerintem a "nem versenyez" megjegyzés igazságtalan, és nem is igazolódik vissza a piaci/pénzügyi eredményekben)


lehet, hogy lemeradtam valamiről, a pannon piacvezető lett? Bevétel vagy ügyfélszám tekintetében?

Nem a pannon veszít folyamatosan a részesedéséből?

Nem a dórikát, hanem a piacot kéne figyelni!


vas. ápr. 16, 2006 21:29
Profil Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
joc_ írta:
Furcsa érzésekkel olvasom azokat a fórumozókat, akik már körbehordozták számaikat mindhárom szolgáltatónál, és azon fanyalognak, hogy hova tovább? Nyilván sehova (hacsak nem alapítanak egy negyedik szolgáltatót), de minden szimpátiám ellenére csak arra tudok gondolni, hogy ezek a fórumtársak magukba kellene nézzenek, hogy ha ennyire nem felel meg nekik semmi, akkor nem magukban kellene-e rendet teremteni, maguk és a nagyvilág viszonyát újragondolni.


akkor ezekszerint az is jó volt, mikor háromjegyű számokért telefonálhattunk napközben és a N1610 / E198-as mobilok közül válogathattunk. Tulajdonképp akkor magukba kellett volna nézni az embereknek, nem olcsóbb, bővebb szolgáltatásra és új mobilokra vágyni...


vas. ápr. 16, 2006 21:25
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
McLaca írta:
joc_ írta:
[...]
Csak amíg a pirosak és magenták megpróbálják egyensúlyban tartani a profitot, a szolgáltatást és a részesedést, addig a Pannonnál kizárólag profitprioritás van, és különösképpen nem érdeklik a történések. Így is lehet, de akkor ne nevezze magát szolgáltatónak, ugyanis ez a megnevezés - bármennyire is "pénzcsinálás" a célja a cégeknek - felró bizonyos kötelezettségeket.

Üdv!

Ezzel a megállapításoddal nem tudok egyetérteni.
Általában ismerőseim nem igénytelenként ismernek, és nem szoktam szó nélkül tűrni ha valaki le akar húzni vagy h.lyének akar nézni (mondhatnám azt is hogy egyesek kifejezetten kötözködőnek tartanak).
Ennek ellenére azt tudom mondani, hogy Pannonosként jól érzem magam ott, semmi bajom nincs velük. 8 és fél év alatt egyszer volt reklamálni valóm, gyakorlatilag azonnal rendeződött is a dolog.
Azzal együtt hogy jól érzem magam náluk, spórolósként is ismernek ismerőseim, legalább 2-3 havonta meg szoktam nézni a többiek ajánlatát is, és az én szokásaimnak megfelelő esetben egyik sem olcsóbb.
Nem tudom, miféle történésekre célzol, amire nem reagál a Pannon? Egyetlen olyan történést sem tapasztaltam a többi szolgáltatónál, ami engem oda vonzana és a Pannon nem reagál rá. De ez egyéni dolog lehet.
Csak az a különbség, hogy a Voda és T gyalázó topikokban konkrét panaszok vannak felemlegetve, ebben pedig általános típusú fanyalgások. Most is "nagy durranást", "történésekre való reagálást", "dinamizmust" meg ilyeneket hiányoltok. Végső soron konkrét "vérlázító" eseményeket vagy megold(hat)atlan konfliktusokat senki nem sorol, ellentétben a másik két szolgáltatóról olvasható történetekről.


vas. ápr. 16, 2006 20:45
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
joc_ írta:
[...]
Csak amíg a pirosak és magenták megpróbálják egyensúlyban tartani a profitot, a szolgáltatást és a részesedést, addig a Pannonnál kizárólag profitprioritás van, és különösképpen nem érdeklik a történések. Így is lehet, de akkor ne nevezze magát szolgáltatónak, ugyanis ez a megnevezés - bármennyire is "pénzcsinálás" a célja a cégeknek - felró bizonyos kötelezettségeket.

Üdv!


vas. ápr. 16, 2006 20:17
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: kedd feb. 07, 2006 0:05
Hozzászólások: 354
Hozzászólás 
McLaca írta:
Nos, az a nagy helyzet, hogy a Pannon sminkest és sminket cserélt, de az arc mögötte ugyanaz. Gyakorlatilag semmi mást nem csinált, csak új képpel elkezdett kidolgozni olyan ajánlatokat és lehetőségeket, amiket már két éve kellett volna, mert miközben a másik kettő folyamatosan újít, addig a Panni csak pislog és lemarad. Tehát ez a vérfrissítés tulajdonképpen a lustaság elfedése, így próbálja álcázni azt a kapkodást, amivel próbál a másik kettő dinamizmusa nyomába érni. De ilyen felfogással és ilyen vezetőkkel ez nem fog sikerülni. Fel kéne már fognia a Pannonnak végre, hogy nem lehet minden csomagja lehúzós, mert arra már nem vevő senki.

Londelmor írta:
3-ik

Háromik? ;)

Üdv!


Ezt nagyon jól mondod.Csak az itt a kérdés mikor akarja felfogni a Pannon.Mert a jelenlegi állás szerint nem nagyon.Szerintük minden jó és szép.(De csak szerintük!)


vas. ápr. 16, 2006 20:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
McLaca írta:
Nem csodát vár senki.
Leglábbis én nem.
A Voda és a T versenyzik, a Pannon meg nézi. Na én azt szeretném, ha a Pannon is versenyezne.
Nyilván amennyire szükségesnek ítéli, annyira versenyez is. Nézz bele más topikokba, és olvasd el azoknak az érveit (is), akik pedig éppen a PannonHOZ készülnek jönni.
Én igazán nem vagyok híve hogy másokat rábeszéljek valamire ami nekem jó. Nem biztos ugyanis hogy másnak is az a jó.
De te pl. nem mondtad meg hogy miért nem érzed ott (olyan) jól magad (ahogy szeretnéd). És VAN olyan hely, ahol OLYAN jól érzed magad?
Tudom azt is, hogy létezik olyan is, hogy "érted bírállak, nem ellened". De a bíráló hsz-ekből (legalábbis a túlnyomó többségből) nekem nem ez szokott átjönni.
Tudom, többedszer írom le: egyik szolgáltató sem jótékonysági intézmény. A tőkének a célja MINDIG az, hogy a befektetésére eső profitot maximalizálja. Ennek NEM útja az, hogy mindenkinek mindenféle igényét gondolkozás nélkül kiszolgáljuk. Az természetesen szükséges hogy a piacról teljesen ne szoruljon ki, de ha pl. te lennél a tulajdonos, és lenne 25% részesedésed mellett évi 25% tőkearányos profitod, vagy 30% piaci részesedés mellett 20% tőkearányos profitod, melyiket választanád? Én első körben az elsőt. Természetesen a dolgot árnyalja még hogy lehetnek stratégiai (hosszú távú) céljaid, annak oltárán lehet hogy feláldozol erőforrásokat, de a mobiltelefóniában Magyarországon nyilvánvalóan nem érdemes törekedni (megint sarkított példát mondok) 60%-os részesedésre, mert irreálisan sok befektetést igényelne, és nagyon levinné a profitrátát. Nagyon jól megvannak a szolgáltatók a jelenlegi arányokkal, amit tized vagy század százalékokkal lehet módosítgatni, de vegyétek észre, hogy nem ez a cél.


vas. ápr. 16, 2006 19:05
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólás 
McLaca írta:
A másik kettőnél sokszor van "húúúú", de a Pannonnál inkább "hááá"... :)

Üdv!


Ja. Mint például a T-nél a Westeles mail címek megszüntetésénél. Akkor tényleg sokan mondták hogy "húúúú a k...a életbe!"


vas. ápr. 16, 2006 18:56
Hozzászólás 
Ja, igen még annyit az előzpő hozzászólásomhoz, bár akár önmagában is megállja ahelyét, hogy az itt olvasottak alapján nem nagyon kellene isteníti a másik két szolgáltatót, miközbe a Pannont meg sárba tapossák.
A szolgáltatások árai az egy dolog, de az még nem mindegy. Hiába olyan "olcsó" a VOdafone, ha tele van a már korábban említett hibákkal, problémákkal. Azon ius el kell gondolkodni, hogy azokkal a problémákkal az olcsósága ellenére ér-e annyit. Van akinek igen, van akinek nem. Van akinek az a színvonal még olyan áron sem ér annyit.
Igaz hogy a másik két szolgáltatónál sosem volt előfizetésem semmilyen formában, de azt vallom, hogy az előrelátó ember a mások hibájából is tanul. Nem fontos saját bőrén megtapasztalni a problémákat, amikkel mások küszködnek.
Több mint hat és fél éve vagyok Pannonos, ugyanazzal a számmal. Több kártyám is van, több mint 3 éve számlás is van köztük. Eddig semmi kirívó problémám nem volt a szolgáltatóval. GPRS netet több mint 2,5 évig hasznbáltam teljes megelégedéssel. Az ügyfélszolgálattal sem volt problémám, pedig hívtam őket sok dologgal kapcsolatban. Mindig segítőkészek és gyorsak voltak. Volt viszont olyan problémám, ami miatt mindhárom ügyfélszolgálatot hívnom kellett. A probléma intézését illető minősítésem tökéletesen egybevágott az egyik mobilos újság által végrehajtott ügyfélszolgálati teszt eredménnyel. Röviden csak annyit erről, hogy a szuper és olcsó Vodafone ügyfélszolgálata közel 30 percnyi kifizetett hívásom után sem tudott választ adni a kérdésemre, de úgy, hogy mikor az ügyintézővel beszéltem, egyszer csak eltűnt a pofa, én meg körülbelül 15 percig bírtam cérnával, de mivel nem jött vissza, megszakítottam a hívást. Még csak azt sem mondta, hogy várjak egy pár percet. Magyarul, mintha az orrom előtt bevágta volna az ajtót. Ez most nem Vodagyalázó akart lenni, csupán megemlítettem egy negatívumot is a pozitívumok mellett.


vas. ápr. 16, 2006 18:53
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Akkor azt mondom, hogy rossz stratégiával, vagy stratégia nélkül.
Mert hoz ki újdonságokat nyilván, de sokszor mindig van valami erős mellékíze. A másik kettőnél sokszor van "húúúú", de a Pannonnál inkább "hááá"... :)

Üdv!


vas. ápr. 16, 2006 18:46
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 199
Hozzászólás 
McLaca írta:
Nem csodát vár senki.
Leglábbis én nem.
A Voda és a T versenyzik, a Pannon meg nézi. Na én azt szeretném, ha a Pannon is versenyezne. Nem azt várom, hogy ő fizessen azért, ha nála telefonálok, hanem azt, hogy lássam rajta: harcol az ügyfélért és mindent megtesz azért, hogy hozzá menjenek, elégedettek legyenek nála. (Az nem elég, ha ezt mondja, mert attól még nem lesz így.)
De jelenleg azt látni, hogy nem különösebben töri magát a Pannon az előfizetőkért, ezért írják sokan, hogy ha a lejáró hűségük alatt nem érkezik valami jó ajánlat a Pannontól, amiért megérné maradni, akkor mennek.

Üdv!


Ok, ez érthető így. Én azt látom, hogy február óta a Pannon kéthetente kijön valami újdonsággal, ami a korábbi önmagához képest előrelépés. Az ügyfélszolgálat/hálózat vonalon pedig szerintem nincs lemaradva a másik két szolgáltatóhoz képest (sőt).

(én persze elfogult vagyok, mert ott dolgozom, de ettől függetlenül szerintem a "nem versenyez" megjegyzés igazságtalan, és nem is igazolódik vissza a piaci/pénzügyi eredményekben)


vas. ápr. 16, 2006 18:36
Profil
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 961 hozzászólás ]  Oldal Előző  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 20  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 18 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség