|
T-Mobile Kaméleon díjcsomag
Szerző |
Üzenet |
Enyac
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 54
|
nord írta: Segítenék nektek, mert nekem is Kaméleon díjcsomagom van - de ZZ opcióval.
Nekem nincs ZZ opció, ennek ellenére informálnak! Úgyhogy segíts, ha tudsz, légy szíves!
|
kedd ápr. 25, 2006 11:37 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Segítenék nektek, mert nekem is Kaméleon díjcsomagom van - de ZZ opcióval.
|
kedd ápr. 25, 2006 11:09 |
|
|
Enyac
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 54
|
Nálam is elhangzott a tájékoztató, meg talán most is, de mivel ZZ területen vagyok tartósan, nem tudom ellenőrizni... Az viszont meglepő, hogy miután egy hete bejelentettem a hibát, és akkor ígéretet is kaptam arra, hogy visszahívnak másnap, hogy mi a baj, azóta sem telefonált senki az ügyfélszolgálatról...
|
kedd ápr. 25, 2006 11:09 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vamosip írta: blueye írta: Még most is mondja a ZZ szöveget a hívásindításnál, ez örökké így marad Még nekem is
Hétvégén nem volt.
Igaz ZZ területen voltam.
|
hétf. ápr. 24, 2006 21:36 |
|
|
vamosip
arany tag
Csatlakozott: szomb. okt. 01, 2005 19:49 Hozzászólások: 104 Tartózkodási hely: Szombathely
|
blueye írta: Még most is mondja a ZZ szöveget a hívásindításnál, ez örökké így marad
Még nekem is
|
hétf. ápr. 24, 2006 19:50 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Még most is mondja a ZZ szöveget a hívásindításnál, ez örökké így marad
|
hétf. ápr. 24, 2006 8:25 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
T68m írta: blueye írta: vamosip írta: blueye írta: Ez az állandó bemondás nagyon idegesítő itt Bp.-n. Még nálam is van és még mindig nem hívtak vissza Ez mindenkinél van, nem ügyfélfüggő. Egy megoldást látok: ZZ területre kell költözni. lehet, hogy ez a trémobil falusi turizmust támogató programja? Azt biztos bejelentenék, mert kapnának állami támogatást.
Nem volt véletlen ez a MobilMester hasonlat, azóta elgondolkodtam és biztos vagyok benne, hogy azért választottam, mert gyökeresen nem változtak meg a telefonálási szokásaim.
|
pén. ápr. 21, 2006 17:22 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
blueye írta: vamosip írta: blueye írta: Ez az állandó bemondás nagyon idegesítõ itt Bp.-n. Még nálam is van és még mindig nem hívtak vissza Ez mindenkinél van, nem ügyfélfüggõ. Egy megoldást látok: ZZ területre kell költözni. lehet, hogy ez a trémobil falusi turizmust támogató programja?
|
pén. ápr. 21, 2006 16:50 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vamosip írta: blueye írta: Ez az állandó bemondás nagyon idegesítő itt Bp.-n. Még nálam is van és még mindig nem hívtak vissza
Ez mindenkinél van, nem ügyfélfüggő.
Egy megoldást látok: ZZ területre kell költözni.
|
pén. ápr. 21, 2006 15:29 |
|
|
vamosip
arany tag
Csatlakozott: szomb. okt. 01, 2005 19:49 Hozzászólások: 104 Tartózkodási hely: Szombathely
|
blueye írta: Ez az állandó bemondás nagyon idegesítő itt Bp.-n.
Még nálam is van és még mindig nem hívtak vissza
|
pén. ápr. 21, 2006 14:58 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
vamosip írta: Tuvok írta: Az normális hogyha a zöldzóna kedv bekapcsolása nélkül olyat mond bp területén, hogy "ön most nem kedvezményes területről telefonál"? Csak sms kedvezmény van bekapcsolva. Legalábbis az üfsz fazonnal csak azt kapcsoltattam be! Én is szóvátettem az üfsz-on, azt mondták technikai hiba, dolgoznak rajt. A beállítások jók. Én szombat délben szóltam érte, miután átváltottam, azóta még ilyen.
Ez az állandó bemondás nagyon idegesítő itt Bp.-n.
|
csüt. ápr. 20, 2006 19:37 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Megtörtént a migra fél perc alatt valóban aktív lett a SIM, amit a DHL hozott. De nincs GPRS jel a GX15 (Pepsis pohárba CocaCola ) kijelzőjén, holott előtte a Dominonál volt.
Más lenne az MMS és a WAP beálíltás postpaid esetben?
Vagy várjam ki a 24 órát?
Ja, és azt írják, hogy a Dominoról törlődni fognak a telefonszámok és ez h*lyeség!
|
csüt. ápr. 20, 2006 15:25 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
zoli62 írta: blueye írta: zoli62 írta: Minden nem lehet egyszerre jó. Amúgy egy rég elfeledett Mobilmester tarifacsomag megfelelője lenne, főleg, ha mindig lebeszélhető maradna, még akkor is, ha perces alapon számláz. Mobilmesterem volt anno. Úgy emlékszem, hogy a percdíai jóval magasabbak voltak, főleg csúcsidőben. Én is így emékszem, na de fél perc alapon számlázott, nem?
Asszem' igen.
Nem tudom, hogy jól tettem-e, de a csúcsidő csökkentés hiányában megtartottam a platinakártyás 80 perc 1200 HUF-ért csomagot.
Persze az egészet azért csináltam, mert várhatóan többet fogok mostanában beszélni.
|
csüt. ápr. 20, 2006 14:07 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
blueye írta: zoli62 írta: Minden nem lehet egyszerre jó. Amúgy egy rég elfeledett Mobilmester tarifacsomag megfelelője lenne, főleg, ha mindig lebeszélhető maradna, még akkor is, ha perces alapon számláz. Mobilmesterem volt anno. Úgy emlékszem, hogy a percdíai jóval magasabbak voltak, főleg csúcsidőben.
Én is így emékszem, na de fél perc alapon számlázott, nem?
|
csüt. ápr. 20, 2006 13:26 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
zoli62 írta: Minden nem lehet egyszerre jó. Amúgy egy rég elfeledett Mobilmester tarifacsomag megfelelője lenne, főleg, ha mindig lebeszélhető maradna, még akkor is, ha perces alapon számláz.
Mobilmesterem volt anno.
Úgy emlékszem, hogy a percdíai jóval magasabbak voltak, főleg csúcsidőben.
|
csüt. ápr. 20, 2006 13:20 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Minden nem lehet egyszerre jó. Amúgy egy rég elfeledett Mobilmester tarifacsomag megfelelője lenne, főleg, ha mindig lebeszélhető maradna, még akkor is, ha perces alapon számláz.
|
csüt. ápr. 20, 2006 12:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Épp valami dícsérőt akartam írni ide, de megláttam, hogy a csúcsidőcsökkentés nem kérhető hozzá...
Mi van gyerekek, kezdünk pannonizálódni????
|
csüt. ápr. 20, 2006 12:27 |
|
|
blueye
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1828
|
Bekapcsoltattam.
Nem volt egyszerű.
Le kellett mondanom az Autóskártyámról, mert az nem használható e mellett a díjcsomag mellett. Ezt még könnyű szívvel tettem meg.
De! Nem kérhető hozzá a csúcsidőcsökkentés! Tehát 16 óra a csúcsidő vége punktum. Ez fájt.
Ja kétszer hívtak vissza, mire a fenti összejött.
|
csüt. ápr. 20, 2006 12:25 |
|
|
vamosip
arany tag
Csatlakozott: szomb. okt. 01, 2005 19:49 Hozzászólások: 104 Tartózkodási hely: Szombathely
|
Tuvok írta: Az normális hogyha a zöldzóna kedv bekapcsolása nélkül olyat mond bp területén, hogy "ön most nem kedvezményes területről telefonál"? Csak sms kedvezmény van bekapcsolva. Legalábbis az üfsz fazonnal csak azt kapcsoltattam be!
Én is szóvátettem az üfsz-on, azt mondták technikai hiba, dolgoznak rajt. A beállítások jók. Én szombat délben szóltam érte, miután átváltottam, azóta még ilyen.
|
szer. ápr. 19, 2006 19:58 |
|
|
Tuvok
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 984 Tartózkodási hely: Where no man has gone before...
|
Az normális hogyha a zöldzóna kedv bekapcsolása nélkül olyat mond bp területén, hogy "ön most nem kedvezményes területről telefonál"? Csak sms kedvezmény van bekapcsolva. Legalábbis az üfsz fazonnal csak azt kapcsoltattam be!
Probléma megoldódott, csak műszaki probléma. Azt mondják a kaméleonosoknak beugtaja gép zz kedvezménytől függetlenül.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Tuvok szer. ápr. 19, 2006 19:58-kor.
|
szer. ápr. 19, 2006 19:11 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
zoli62 írta: Szerintem csak az rossz, hogy nem lesz mindig az egész havidíj lebeszélhető.
Bezony.
Augusztus második felében érdemes lesz erőteljesen figyelni a T-Mobile közleményeket, hátha meghosszabbítják ezt az időszakot. Ha meg nem... addig is volt egy jó kis tarifánk.
----------
Saját vélemény: gondolom az lehet a háttérben, hogy megnézik, mint fog lépni a konkurencia. Ha tojnak az egészre, akkor betartják az aug.31-et, ha viszont a P/V aláígér nekik, akkor talán lesznek annyira rugalmasak T-ék, hogy marad a teljes lebeszélhetőség.
|
szer. ápr. 19, 2006 15:51 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Szerintem csak az rossz, hogy nem lesz mindig az egész havidíj lebeszélhető.
|
szer. ápr. 19, 2006 14:16 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Vizsla írta: Pre->post migránál kapsz 1 éven át havi 500 Ft lebeszélhetőséget. Kötsz még egy MobilOtthont, akkor már havi plusz 240-et, ha 1 ügyfélszámra teteted. A dominos lóvé nem vész el. A váltás ingyenes, és ingyen kiküldik a SIM-et. Váltás a 9303030-on, és a webshopban is kérhető. Hitelbírálat természetesen van.
És előfizusról hogyan lehet visszaváltani prepaidre? Milyen kötöttségek, költségei vannak?
|
szer. ápr. 19, 2006 8:28 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Londelmor írta: mondjuk ez nem nagy fáradság szerintem. én amióta mobilom van mindig így indítottam hívást, még amikor másodperc alapú számlázás volt, akkor is.
Igen, nekem most is mp alapú számlázásom van, de annak ellenére is a letesz gombon van az egyik ujjam hívás közben...
Pedig az a kb 30 fillér, amit fizetnék egy 1 mp-es hangposta után, nem nagyon vágna földhöz szerintem , de még eddig nem számláztak ki ilyet nekem, mindig én voltam a gyorsabb...
|
kedd ápr. 18, 2006 14:28 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
T68m írta: ha az ember keze nincs direkt a "no" gombon.
mondjuk ez nem nagy fáradság szerintem. én amióta mobilom van mindig így indítottam hívást, még amikor másodperc alapú számlázás volt, akkor is.
|
kedd ápr. 18, 2006 13:29 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: T68m írta: joc_ írta: 3. Annak idején amikor a Pannon levette az idõt 1 mp-re, írtam a Pannongyalázóba, rajtam kívül mindenki ellenvéleménnyel volt, hogy ne pánikoljak, elég az 1mp. MINDENKI? Aki reagált, csak ilyet írt.
valóban, mivel ez a Jogsértõ a figyelmeztetés nélküli hangpostára futtatás topicban lett kitárgyalva!
Tehát szigorúan véve neked van igazad, mert a Pannongyalázóban nem foglalkoztunk ezzel. A másik topicban viszont:
"teljesen igazad volt (akkor is)! ritka egy gannyes húzsá volt, dehát pannon!
az egy másodperc semmire sem elég, ha az ember keze nincs direkt a "no" gombon. "
erről ennyit.
|
kedd ápr. 18, 2006 13:17 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
T68m írta: Macika írta: T68m írta: Egyébként a ZZ-nek inkább kapacitás optimalizálási célja volt, mintsem "muszaki alapja" Ezt továbbra sem értem. Sem elköltözni nem fogok Pestről, sem autóba ülni és ZZ-ig utazni, ha telefonálni akarok. Tehát SEMMIT nem tudnak optimalizálni. Esetleg annyit, hogy a ZZ-ből fővárosba ingázók inkább visszajutva a ZZ-be fognak telefonálni. Ez azonban - szerintem - elhanyagolható. a zz-vel (nyilvánvalóan) nem a pesti embereket célozták meg, nem azok beszélgetéseit fogják optimalizálni, hanem az ott élőkét. Azaz országos tarifacsökkentés nélkül tudnak több előfizetőre szert tenni, nagyobb forgalmat lebonyolítani, azaz jobban kihasználni az ott lévő kapacitást.
én is pont erre gondoltam. azok vegyenek/igényeljenek többet ilyenből akik "jó" (T számára nem leterhelt) területen laknak.
a műszaki alap vs. kapacitás optimalizálás szerintem annyiban megfeleltethető egymásnak hogy nem egy totálisan marketinges/közgázos agyából pattanhatott ki a dolog hanem valamennyire tisztában kell lennie a cellás háló alapjaival.. tény hogy a te megnevezésed pontosabb
|
kedd ápr. 18, 2006 9:39 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
raymond.calitri írta: nord írta: Augusztus 31-ig nagyon jó, mert addig le lehet beszélni a havidíjat. Reméljük, ezt a lehetőséget majd akkor meghosszabbítják. A díjcsomag havidíja 2000 Ft, amely 2006. augusztus 31-ig 100%-ban, utána 50%-ban lebeszélhető. http://www.t-mobile.hu/egyeni/tarifak/h ... lalo.shtml
És? Ha nem tűnt volna fel, ezzel tisztában voltunk...
|
kedd ápr. 18, 2006 6:39 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
T68m írta: joc_ írta: 3. Annak idején amikor a Pannon levette az időt 1 mp-re, írtam a Pannongyalázóba, rajtam kívül mindenki ellenvéleménnyel volt, hogy ne pánikoljak, elég az 1mp. MINDENKI? Aki reagált, csak ilyet írt.
|
kedd ápr. 18, 2006 5:42 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: 3. Annak idején amikor a Pannon levette az idõt 1 mp-re, írtam a Pannongyalázóba, rajtam kívül mindenki ellenvéleménnyel volt, hogy ne pánikoljak, elég az 1mp.
MINDENKI?
|
hétf. ápr. 17, 2006 22:15 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: T68m írta: Egyébként a ZZ-nek inkább kapacitás optimalizálási célja volt, mintsem "muszaki alapja" Ezt továbbra sem értem. Sem elköltözni nem fogok Pestrõl, sem autóba ülni és ZZ-ig utazni, ha telefonálni akarok. Tehát SEMMIT nem tudnak optimalizálni. Esetleg annyit, hogy a ZZ-bõl fõvárosba ingázók inkább visszajutva a ZZ-be fognak telefonálni. Ez azonban - szerintem - elhanyagolható.
a zz-vel (nyilvánvalóan) nem a pesti embereket célozták meg, nem azok beszélgetéseit fogják optimalizálni, hanem az ott élőkét. Azaz országos tarifacsökkentés nélkül tudnak több előfizetőre szert tenni, nagyobb forgalmat lebonyolítani, azaz jobban kihasználni az ott lévő kapacitást.
|
hétf. ápr. 17, 2006 22:11 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
Macika írta: T68m írta: Egyébként a ZZ-nek inkább kapacitás optimalizálási célja volt, mintsem "muszaki alapja" Ezt továbbra sem értem. Sem elköltözni nem fogok Pestről, sem autóba ülni és ZZ-ig utazni, ha telefonálni akarok. Tehát SEMMIT nem tudnak optimalizálni. Esetleg annyit, hogy a ZZ-ből fővárosba ingázók inkább visszajutva a ZZ-be fognak telefonálni. Ez azonban - szerintem - elhanyagolható.
A kapacitás optimalizálási céllal értek egyet, ha lenne egy ZZ-s tarifám, Bp-en csak ha nagyon kell és akkor is röviden telefonálnék (mert ugye drága), majd a ZZ területen többet...
ezért választják ezt a tarifát/opciót
Az is igaz, hogy a (nagy)városban élők részére így ki van "zárva" az 5 Ft-os percdíj elérés lehetősége.
|
hétf. ápr. 17, 2006 19:02 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
Vizsla írta: New-man írta: Ebben hol van leírva, hogy a kedvezmények a másik kedvezményes díjat is csökkentik? A szabadon kombinálható az szerinted mit jelent? A táblázat csak azt sorolja fel, ha kizárólag Te csak egy kedvezményt jelölsz be. Ha mondjuk aktív a ZZ és a CSK, akkor az egyiknél az alap percdíj 50%-ra csökken, a másiknál meg csúcsidő szerint csökken 50%-ra az az alap percdíj, ami a másik hatásáára keletkezett. Jó, persze, némileg félreérthető.
A reklámban és a kalkulátorban szerepel az 5 Ft-os percdíj, tehát teljesen egyértelmű, hogy úgy va, ahogy Te írtad, de éppen a részletes leírásban nincs ilyen egyértelműen leírva. Szabadon kombinálhatáság nem azonos a halmozott kedvezménnyel. Lehet annak is értelme (bár kisebb), hogy a kedvezményes időszak mellett a hálózaton belüli (csak csúcsidős) díj csökkenjen. Ez nincs egyértelműen benne...
|
hétf. ápr. 17, 2006 18:27 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
joc_ írta: Ha akarod, újragondolom. T bekapcsol egy szolgáltatást. Nem kértük. Emiatt nem tudom hosszan csörgetni a számot (nem tudom hogy 25 másorperc-e vagy sem, 3-4 csengés az biztos), pedig kellene, mert vagy ordít a gyerek, vagy zaj van az utcán és nem hallja meg vagy a lakás másik végében van otthon és nem ér oda a telefonhoz ennyi idő alatt. Ezek után nekem nem jön ki sehogy, hogy a felhasználó lenne a hibás. De mint mondtam, nem szidok senkit kikapcsolom és kész.
De nem a kikapcsolás a megoldás, hanem a nincs válasz esetén érvényes átirányítás törlése, ami a felhasználón múlik. joc_ írta: 1. Speciel az időrendi sorrend nem ez volt. (Az időrendi sorrend ez volt: GVH határozat, Panni 3mp->1mp, T sípolás bevezet, Voda síp bevezet. Csak az ok-okozat sorrend tisztánlátása miatt.) 2. (Bár ebben megingatható vagyok) de úgy tudom, hogy jelenleg minden szolgáltatónál 1 mp a síp. 3. Annak idején amikor a Pannon levette az időt 1 mp-re, írtam a Pannongyalázóba, rajtam kívül mindenki ellenvéleménnyel volt, hogy ne pánikoljak, elég az 1mp. Most újra megkérdezem: ha akkor elég volt rajtam kívül mindenkinek, akkor most már éppen fordítva lenne? Teljesen mindegy, hogy mikor vitte le a pannon a 2 (szerintem nem 3) mp.-et 1 mp.-re, mivel tudta, hogy valamit biztos bevezettetnek a konkurenciával, ami megváltoztatja a mostani helyzetet, és csökkenti a bevételt. Így ezt ily módon oldotta meg.
És előbb vezette be a voda a sípszót 1-2 hónappal, mint a westel. A westelnél októberben jelent meg. Ezt be is írtuk a fórumba, és az üszi is írt nekem, hogy örömmel jelentik, de már náluk is van sípszó, miközben más kérdésekre is válaszoltak.
A pannonnál rövidebb a sípszó, ez tisztán hallható. S ha ott 1 mp., akkor a westelnél és a vodánál legalább 2 mp.-nek kell lennie.
Tudom, hogy valaki megemlítette (ezek szerint te) a fórumban, hogy 1 mp.-re csökkentette a pannon a sípszó hosszát, s hogy ez némi vitát váltott ki. De ha emlékeim nem csalnak, én nem amellett voltam, hogy "ugyanmár, ez nem fog semmin sem változtatni".
|
hétf. ápr. 17, 2006 15:13 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Vizsla írta: joc_ írta: De akkor mondok másat, ha neked annyira hiányzik a hívásértesítő. Feleségem telója T-mob. Mikor bevezették a KAP-ot Dominóra, és elérte az aranykártya szintet, bekapcsolták neki kérés nélkül a hívásértesítőt. (Először bosszantott mert tudtam hogy a Dominón ez havidíjas, és ezért fizetni nem akartunk, de aztán kiderült hogy Aranykártyásoknak ott is díjtalan, hát akkor maradhat.) Aztán egyszer hívni akartam. Furcsa volt hogy 3-4 csengés után kinyomta foglaltra. Újra hívtam, ugyanaz. Este kérdezem miért nyomta ki, és miért nem hívott vissza amikor alkalmas. Erre ő mondta hogy ő ugyan ki nem nyomott, nem is tudja hogy hívtam. Telón ott a két SMS. Hosszú nyomozás kellett míg kiderült, hogy ha "nem válaszol" esetre be van kapcsolva a hívásértesítő, akkor a KÖZPONT kinyomja 3-4 csengés után. Annyi idő pedig van hogy kevés hogy meghallja a hívást, előszedje vagy odamenjen a telefonhoz. Namost így néz ki ez az agyonajnározott hívásértesítő. De nem szidok senkit, kikapcsolom a nemkívánt szolgáltatást és kész. Ezt egy kicsikét újra kéne gondolni, ki is a ludas, a Westel, vagy a felhasználó. Pusztán tényeket közölve így néz ki ez az agyonajnározott hívásértesítő: Ad 1. Westel bevezeti a hívásértesítőt. A hívások nem elérhető, nem válaszol 25 sec után és foglaltság esetén egy központi számra irányítódnak, ami rögzíti a hívó számát, és egy központi számról küldi ki SMS-ben, hogy ki milyen számról hívott, mikor, hányszor. Ha akarod, újragondolom. T bekapcsol egy szolgáltatást. Nem kértük. Emiatt nem tudom hosszan csörgetni a számot (nem tudom hogy 25 másorperc-e vagy sem, 3-4 csengés az biztos), pedig kellene, mert vagy ordít a gyerek, vagy zaj van az utcán és nem hallja meg vagy a lakás másik végében van otthon és nem ér oda a telefonhoz ennyi idő alatt. Ezek után nekem nem jön ki sehogy, hogy a felhasználó lenne a hibás. De mint mondtam, nem szidok senkit kikapcsolom és kész. Vizsla írta: A GVH hatására bevezette a Westel és a Vodafone a 2 mp.-es sípszót, hangpostára futás során. Ez bevétel kiesés a Pannon számára, mert nem tudja levonni az 1 perc árát az ügyfelei jó részétől, ha valaki hangpostára fut, és nem akar üzenetet hagyni. Hogy lehetne visszaszerezni? A mi 2 mp.-es sípszavunkat lecsökkentjük 1 mp.-re - ezzel mind hálón belülről, mind hálón kívülről jön be lóvé, mert gyakorlatilag lehetetlen megszakítani a hívást az ingyenes időszakban. Nem vezetjük be a hívásértesítőt, mert az leterhelné a rendszert a kiküldendő SMS-ekkel és az átirányításokkal (meg ingyen amúgy sem adunk semmit). Így a hangpostát meghagyják aktívnak az előfizetők, mi pedig busás haszonra teszünk szert, mert - a csökkentett sípszóhosszal majd úgyis hangpostára fut az illető (ez bevétel hálón belülről, főként 1 teljes perc árában, és összekapcsolási díj hálón kívülről); - és ha valaki üzenetet hagy, ellentétben a konkurenciával, nálunk semmilyen kedvezményes tarifa nincs a hangposta hívására.
1. Speciel az időrendi sorrend nem ez volt. (Az időrendi sorrend ez volt: GVH határozat, Panni 3mp->1mp, T sípolás bevezet, Voda síp bevezet. Csak az ok-okozat sorrend tisztánlátása miatt.)
2. (Bár ebben megingatható vagyok) de úgy tudom, hogy jelenleg minden szolgáltatónál 1 mp a síp.
3. Annak idején amikor a Pannon levette az időt 1 mp-re, írtam a Pannongyalázóba, rajtam kívül mindenki ellenvéleménnyel volt, hogy ne pánikoljak, elég az 1mp. Most újra megkérdezem: ha akkor elég volt rajtam kívül mindenkinek, akkor most már éppen fordítva lenne?
|
hétf. ápr. 17, 2006 14:14 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
T68m írta: Egyébként a ZZ-nek inkább kapacitás optimalizálási célja volt, mintsem "muszaki alapja" Ezt továbbra sem értem.
Sem elköltözni nem fogok Pestről, sem autóba ülni és ZZ-ig utazni, ha telefonálni akarok.
Tehát SEMMIT nem tudnak optimalizálni.
Esetleg annyit, hogy a ZZ-ből fővárosba ingázók inkább visszajutva a ZZ-be fognak telefonálni. Ez azonban - szerintem - elhanyagolható.
|
hétf. ápr. 17, 2006 14:09 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Macika írta: k_chris írta: azt hittem ezt a zoldzonas dolgot mar nem hozzak elo . erre megis.. egyertelmuen marketing dolog, anno szerintem inkabb muszaki alapja volt.. (kapacitashiany..) Ennek ellenére kifejezetten jó dolog! Mondjuk ha valahol kapacitáshiány jöhetne elõ a T-nél (ami önmagában is elképzelhetetlen szerintem, ennél több elõfizetõt is szolgált már ki tökéletesen), akkor az kizárólag Budapesten képzelhetõ el. Jelentem, talán a T az egyetlen szolgáltató, ahol sose kaptam még pam-pam-pam-ot közvetlenül a zöld gomb után (a másik kettõnél a belvárosban napi 'élmény' manapság is).
a postáscsomag behozatalakor a voda erősen pittyegett, de a trénél is volt ilyen, még veszteles korában, mikor csak 900-on ment és annyi előfizetője volt, mint a szemét.
Egyébként a ZZ-nek inkább kapacitás optimalizálási célja volt, mintsem "muszaki alapja"
|
hétf. ápr. 17, 2006 13:52 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
joc_ írta: De akkor mondok másat, ha neked annyira hiányzik a hívásértesítő. Feleségem telója T-mob. Mikor bevezették a KAP-ot Dominóra, és elérte az aranykártya szintet, bekapcsolták neki kérés nélkül a hívásértesítőt. (Először bosszantott mert tudtam hogy a Dominón ez havidíjas, és ezért fizetni nem akartunk, de aztán kiderült hogy Aranykártyásoknak ott is díjtalan, hát akkor maradhat.) Aztán egyszer hívni akartam. Furcsa volt hogy 3-4 csengés után kinyomta foglaltra. Újra hívtam, ugyanaz. Este kérdezem miért nyomta ki, és miért nem hívott vissza amikor alkalmas. Erre ő mondta hogy ő ugyan ki nem nyomott, nem is tudja hogy hívtam. Telón ott a két SMS. Hosszú nyomozás kellett míg kiderült, hogy ha "nem válaszol" esetre be van kapcsolva a hívásértesítő, akkor a KÖZPONT kinyomja 3-4 csengés után. Annyi idő pedig van hogy kevés hogy meghallja a hívást, előszedje vagy odamenjen a telefonhoz. Namost így néz ki ez az agyonajnározott hívásértesítő. De nem szidok senkit, kikapcsolom a nemkívánt szolgáltatást és kész. Ezt egy kicsikét újra kéne gondolni, ki is a ludas, a Westel, vagy a felhasználó.
Pusztán tényeket közölve így néz ki ez az agyonajnározott hívásértesítő:
Ad 1. Westel bevezeti a hívásértesítőt.
A hívások nem elérhető, nem válaszol 25 sec után és foglaltság esetén egy központi számra irányítódnak, ami rögzíti a hívó számát, és egy központi számról küldi ki SMS-ben, hogy ki milyen számról hívott, mikor, hányszor.
Vodafone bevezeti a hívásértesítőt.
A hívások nem elérhető esetén egy központi számra futnak. Foglaltság esetére ott a hívás-várakoztatás.
A központi szám rögzíti a hívó számát, és ezzel a számmal küld ki a rendszer az SMS-t, mintha a hívó küldte volna, és tájékoztat arról, hogy mikor volt a legutolsó hívás a hívótól, és összesen hány darab.
Westel látja, hogy ez jó.
A foglaltságon és a nincs válaszon nem tudom, hogy változtatott-e, ellenben átvette, hogy a hívó száma legyen az SMS feladója.
Ad 2. Az átirányításokat (foglaltság, nincs válasz és nem elérhető esetén) az előfizető szabadon módosíthatja, ügyintéző nékül.
A Pannonnak tehát nem buli a hívásértesítő.
A GVH hatására bevezette a Westel és a Vodafone a 2 mp.-es sípszót, hangpostára futás során. Ez bevétel kiesés a Pannon számára, mert nem tudja levonni az 1 perc árát az ügyfelei jó részétől, ha valaki hangpostára fut, és nem akar üzenetet hagyni.
Hogy lehetne visszaszerezni?
A mi 2 mp.-es sípszavunkat lecsökkentjük 1 mp.-re - ezzel mind hálón belülről, mind hálón kívülről jön be lóvé, mert gyakorlatilag lehetetlen megszakítani a hívást az ingyenes időszakban.
Nem vezetjük be a hívásértesítőt, mert az leterhelné a rendszert a kiküldendő SMS-ekkel és az átirányításokkal (meg ingyen amúgy sem adunk semmit). Így a hangpostát meghagyják aktívnak az előfizetők, mi pedig busás haszonra teszünk szert, mert
- a csökkentett sípszóhosszal majd úgyis hangpostára fut az illető (ez bevétel hálón belülről, főként 1 teljes perc árában, és összekapcsolási díj hálón kívülről);
- és ha valaki üzenetet hagy, ellentétben a konkurenciával, nálunk semmilyen kedvezményes tarifa nincs a hangposta hívására.
|
hétf. ápr. 17, 2006 13:08 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Szerinted hogy jutottam el az általam belinkelt kép címéhez ?
Szerintük ez a részletes térkép.
De én ennél részletesebbet akarok, ahol tisztán kivehető a piros és a zöld terület határa, és a települések neve. Lásd http://mapinfo.vodafone.hu/mapxtreme/.
Az irányítószám szerinti lekérdezés nem ér semmit, mert ahol én vagyok, az még emelt díjas terület lenne, de nem az. Két LAC látható a Net-Monitoron, az egyik 2 km-en belül van, az ebből indított hívások ZZ-sak, a másik 6-7 km-re van, az pedig emelt díjas terület. De irányítószám alaján (2000) én emelt djas területen vagyok, erősen a bp.-i agglomerációs térségben .
Remélem, majd ha a szomszéd utcában novemberben felhúzzák a BS-t, nem változtatnak eme beállításon .
|
hétf. ápr. 17, 2006 11:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
New-man írta: Ebben hol van leírva, hogy a kedvezmények a másik kedvezményes díjat is csökkentik? A szabadon kombinálható az szerinted mit jelent? A táblázat csak azt sorolja fel, ha kizárólag Te csak egy kedvezményt jelölsz be. Ha mondjuk aktív a ZZ és a CSK, akkor az egyiknél az alap percdíj 50%-ra csökken, a másiknál meg csúcsidő szerint csökken 50%-ra az az alap percdíj, ami a másik hatásáára keletkezett.
Jó, persze, némileg félreérthető.
|
hétf. ápr. 17, 2006 10:59 |
|
|
Soma01
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 527 Tartózkodási hely: Debrecen
|
Régebben - úgy emlékszem - le lehetett kérdezni irányítószám alapján,hogy zöldzóna e az adott terület....
|
hétf. ápr. 17, 2006 10:28 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
k_chris írta: azt hittem ezt a zoldzonas dolgot mar nem hozzak elo . erre megis.. egyertelmuen marketing dolog, anno szerintem inkabb muszaki alapja volt.. (kapacitashiany..) Ennek ellenére kifejezetten jó dolog!
Mondjuk ha valahol kapacitáshiány jöhetne elő a T-nél (ami önmagában is elképzelhetetlen szerintem, ennél több előfizetőt is szolgált már ki tökéletesen), akkor az kizárólag Budapesten képzelhető el. Jelentem, talán a T az egyetlen szolgáltató, ahol sose kaptam még pam-pam-pam-ot közvetlenül a zöld gomb után (a másik kettőnél a belvárosban napi 'élmény' manapság is).
|
hétf. ápr. 17, 2006 9:43 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
azt hittem ezt a zoldzonas dolgot mar nem hozzak elo . erre megis.. egyertelmuen marketing dolog, anno szerintem inkabb muszaki alapja volt.. (kapacitashiany..)
|
hétf. ápr. 17, 2006 9:20 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
kerelyfe írta: Ez mind O.K. De egy lista lehet, hogy jobban jönne, ugyanis az általad hivatkozott oldalon két link van: térkép, tarifatáblázat. Kötözködésnek tűnhet, de hogy mindig hívogatni emiatt T-t.
Régebben volt lista, és részletes térkép is. Most pl mi olyan helyen lakunk, ami vagy zöld zónában van, vagy nem, a közölt térképen nem látható sehogyan sem. Pedig nem mindegy.
|
hétf. ápr. 17, 2006 7:06 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Ez mind O.K. De egy lista lehet, hogy jobban jönne, ugyanis az általad hivatkozott oldalon két link van: térkép, tarifatáblázat. Kötözködésnek tűnhet, de hogy mindig hívogatni emiatt T-t.
|
hétf. ápr. 17, 2006 6:44 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
Azt írja a T honlapja:
A kedvezményes, illetve nem kedvezményes területekről részletes térkép tájékoztatja ügyfeleinket, melyekhez a T‑Mobile üzleteiben, illetve a T‑Mobile honlapján lehet hozzájutni. Arról, hogy Ön egy adott pillanatban kedvezményes területen tartózkodik-e, azonnali információ is nyerhető a 803-0000 ingyenesen hívható telefonszámon. Ennek felhívásakor a rendszer hangbemondással tájékoztatja Önt arról, hogy kedvezményes területről indította-e hívását, vagy sem. A T‑Mobile honlapján Magyarország valamennyi településéről információt nyerhet arra vonatkozóan, hogy kedvezményes zónába tartozik-e. Ugyanerről a díjmentesen hívható 1230-as telefonszámon, az ügyfél-tájékoztató rendszer segítségével irányítószámok szerint kaphat tájékoztatást.
Forrás: http://t-mobile.hu/egyeni/ugyfelszolgal ... zona.shtml
|
vas. ápr. 16, 2006 22:24 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
Ebben hol van leírva, hogy a kedvezmények a másik kedvezményes díjat is csökkentik?
|
vas. ápr. 16, 2006 21:51 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Egyébként valóban, ez egy olyan csomag végre hosszú évek után, ami nagyon jó is tud lenni.
Nem fogom a flottámat sutba dobni érte, de örülök neki, mert sokak nagyon jól járhatnak vele, olyan flexibilitást tud nyújtani, amit a kornkurenciánál nem lehet megkapni (legalábbis egyelőre).
|
vas. ápr. 16, 2006 19:11 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
bluestar írta: Macika írta: integral írta: És mi van, ha megrendelem az egyik opciót is? Ugye az +500 Ft. Ekkor augusztus 31-ig a 2000Ft leeszélhető, de az opció díját fizetni kell, igaz? Ott van alul, a csillagosnál, jó kis apró betűkkel.. meg az interaktív bemutatóban is jól látszik, hogy hogyan működik Tetszik ez a csomag, gratula a T-nek. Egyre inkább afelé megyünk, hogy mindenki megtalálhatja, sőt össze is rakhatja magának a neki megfelelő tarifát. Kíváncsi leszek a Voda és a Pannon csinál-e hasonlót. Hasonlítsd össze lécci a kettőnk linkjét!
|
vas. ápr. 16, 2006 19:09 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
bluestar írta: Kíváncsi leszek a Voda és a Pannon csinál-e hasonlót.
Ilyesmire gondoltál?
|
vas. ápr. 16, 2006 19:05 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 12 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|