|
Szerző |
Üzenet |
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
club írta: And_Or írta: És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik. A fenét. Azért favorizálják, mert fix havi bevételt jelent számukra, amire/amivel lehet tervezni. Ez főleg igaz a készülékhűséges ügyfelekre.
A mobilszolgáltatók a postpaidet favorizálják a prepaiddel szemben. Ez világszerte így van, mivel a postpaidnél lehet fix havidíjjal tervezni + le lehet őket kötni hűségszerződéssel.
Magyarországon a lakosság speciális vagyoni helyzete miatt (=> 5 millió ember megélhetési gondokkal küzd) a prepaid sokkal népszerűbb mint pl. nyugati országokban, de nálunk is növekszik a postpaid arány.
|
kedd jún. 27, 2006 19:58 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Londelmor írta: 6 éve megy automatikus átutalással az előfizetésünknél a pénz, de soha nem kellett számlapanasszal élni... az mondjuk tényleg gáz, hogy prepaid esetén könnyedén jobb percdíjakat lehet elérni, mint post esetén.
Én most egy 120-as Pannonos flottát tartó cégnél dolgozom, előtte egy fele ekkorát tartalmazó Westel-es flottás cégnél dolgoztam, és (részben a gyalázó topicból) ismerem a Víztelefon cég számlaproblémáit is. Jóváírásunk volt bőven mindenütt, igaz a Westelnél a legkevesebb...
|
kedd jún. 27, 2006 18:59 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e!
Szerintem inkabb az a hulye, aki elmegy kulfoldre nyaralni anelkul, hogy toltott volna az egyenlegere, urambocsa magaval vinne egy /beszlegetesi szokasoktol fuggoen/ 3-5-10 ezres kartyat, hogy majd odakint lekaparja /hazasms-ezes csaladnak, h toltsetek fel, errol mar nem is beszelek/. Sz'al aki odakint lemerul egyenlegileg en azt szinte kizarolag sajathibas balesetkent tudom kezelni
|
kedd jún. 27, 2006 18:42 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
club írta: Nem tudom mennyivel kényelmesebb az, hogy havonta várod a számlát, megkapod, majd rohansz a postára, vagy utalsz, vagy szívsz amiatt, hogy automatice levonják a számládról azt, amit esetleg nem kellene...
6 éve megy automatikus átutalással az előfizetésünknél a pénz, de soha nem kellett számlapanasszal élni...
az mondjuk tényleg gáz, hogy prepaid esetén könnyedén jobb percdíjakat lehet elérni, mint post esetén.
|
kedd jún. 27, 2006 18:32 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
OK, akkor menjünk sorba, kivéve az első mondatodat...
And_Or írta: Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Akkor én hü**e vagyok. Merthogy évente egyszer-kétszer töltök a www.ppo.hu oldalakon a max. értékkel, így a legjobb (nekem a publikus díjcsomagok áránál is jobb) percdíjakat tudom elérni. And_Or írta: Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. Nem tudom mennyivel kényelmesebb az, hogy havonta várod a számlát, megkapod, majd rohansz a postára, vagy utalsz, vagy szívsz amiatt, hogy automatice levonják a számládról azt, amit esetleg nem kellene... Én havi kb. 1 percet fordítok arra, hogy online megnézzem az egyenlegem... And_Or írta: Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. Csak az, hogyha nem telefonálsz semmit sem, akkor is be kell fizesd a havidíjat. Csak az, hogy az előfizetések többségét készülékhűséggel adják el, ott pedig szép kis kötelezettségeket írnak elő a szolgáltatók. Csak az, hogyha kicsit aktívabban használod az előfizetésed, akkor nem mindig tudod, hogy következő hónapban mekkora lesz a számlafrász, mivel a szolgáltatók a postpaid előfizetéseknél nem garantálják az egyenlegközlés pontosságát. And_Or írta: És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik.
A fenét, a postpaid-et. Azért favorizálják, mert fix havi bevételt jelent számukra, amire/amivel lehet tervezni. Ez főleg igaz a készülékhűséges ügyfelekre.
Azért írtam, hogy nem ártana gondolkoznod, mert pont azt a trágyadombot ócsárolod, amelyiken több légy van (azaz szagosabb, vagy finomabb, mint a másik).
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára club kedd jún. 27, 2006 20:04-kor.
|
kedd jún. 27, 2006 18:18 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Hóközi számla... Vodánál elöfordul. And_Or írta: Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Ahhoz, hogy kényelmesen nemaggódva az egyenleged miatt akarj rohangálni, akkor bizony szükséges a prepaid-eseknek. And_Or írta: Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. Nem kell figyelgetni az egyenleget. Elég csak egyszer elfelejteni, és belefutni, hogy hoppá lefogytam... Elég kellemetlen tud lenni kivéve diákok esetében (akiknek kitalálták a prepaidet) And_Or írta: És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Nincs mit hozzáfüznöm, ez így van. And_Or írta: Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. Ala elöbbi. And_Or írta: És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik. A kedveliket inkább úgy mondanám, elöbb beleugornak, mert azt hiszik, hogy az elöfizetéssel rabok lesznek egy szolgáltatónál. club írta: Szinte egyik mondatoddal sem tudok egyet érteni. Szerintem gondold át még egyszer amit leírtál... (Esetleg a smile hiányzott a végéről???) Szerintem az elsö mondatom sántít csupán...
|
kedd jún. 27, 2006 16:43 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Arthuro_Adam írta: Ha valami problémám van a távközlési cégekkel, akkro kinek lehet írni?
Attól függ, hogy mi a probléma.
Ha a bemutatótermeiben alkalmazott színek, akkor mondjuk az ügyfélszolgálat.
Ha viszont a jogsértő magatartásukkal kapcsolatos, akkor az NHH, esetleg a fogyasztóvédők, vagy az APEH, annak függvényében, hogy kinek a hatáskörébe tartozik. Ha az NHH-hoz fordulsz és nem az ő hatáskörükbe tartozik a problémád, akkor ők továbbítják azt a megfelelő helyre.
http://www.nhh.hu
A lakhelyednek megfelelő irodával kell felvenned a kapcsolatot.
|
kedd jún. 27, 2006 11:07 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik.
Szinte egyik mondatoddal sem tudok egyet érteni. Szerintem gondold át még egyszer amit leírtál... (Esetleg a smile hiányzott a végéről???)
|
kedd jún. 27, 2006 11:05 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
Arthuro_Adam írta: Ha valami problémám van a távközlési cégekkel, akkro kinek lehet írni?
www.nhh.hu
|
kedd jún. 27, 2006 11:02 |
|
|
Arthuro_Adam
arany tag
Csatlakozott: szer. szept. 07, 2005 20:41 Hozzászólások: 148
|
Ha valami problémám van a távközlési cégekkel, akkro kinek lehet írni?
|
kedd jún. 27, 2006 10:13 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg...
Kivétel, ha a vodafone úgy nem dönt, hogy jó most akkor bekorlátozunk annak ellenére, hogy fizeted a számlát, mert elérte a 16 000 Ft-ot. És erre még ÁSZF szabályuk is van....
Külföldön voltam a saját kontómra felhívtak, majd mondtam hogy majd ha hazamegyek kifizetem, azt mondta az ürge az nem lehet 24 órám van rá. Majd következőnap a sajátkontómra megint felhívott egy nő kb 16 óra múlva és közölték, hogy se fogadni se hívni nem tudok amíg külföldön vagyok fizessek.
A történethez hozzátartozik hogy 6 hónapos voltam mint vodás általában 15-20 volt a számlám, de mivel már hónap közben 16eFt volt így hóközit kérnek.
|
kedd jún. 27, 2006 9:31 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
skynet írta: KrE írta: McLaca írta: Gép előtt ülve feltölthető a prepaid egyenleg. Szóval most már ez sem igazán érv.
Üdv! Akkor már tényleg csak a megszokás marad meg érvként? kb. aki havonta 3-4 ezer forintot költ postpaiddel, az pedig tényleg vehetne magának prepaidet 14.400-as feltöltővel, 4 havonta igazán kibírja a "rohangálást" (vagy a weben keresztül történő feltöltést, kinek mi jön be ) Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik.
|
kedd jún. 27, 2006 9:03 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
McLaca írta: Gép előtt ülve feltölthető a prepaid egyenleg. Szóval most már ez sem igazán érv.
Üdv!
Akkor már tényleg csak a megszokás marad meg érvként?
|
hétf. jún. 26, 2006 23:39 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Gép előtt ülve feltölthető a prepaid egyenleg. Szóval most már ez sem igazán érv.
Üdv!
|
hétf. jún. 26, 2006 22:38 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Gyöngyi írta: skynet írta: ha te is figyelmesen olvasod (de ha nem, akkor is), az is le van írva, hogy ha 14400-as feltöltővel töltöd a prepaidet, akkor csak 47.2 áll szemben a postpaid 59.0-jával. Na jó, de ez is az a kérdés, hogy most akkor a) jobbak a perdíjak nagyobb feltöltővel, vagy b) ugyanolyanok a percdíjak, csak kapsz ingyen lóvét... Szóval mindkettőnknek igaza van! Gyöngyi
Semmi gond azzal, hogy úgy tekintünk a kedvezményre, hogy azonos tarifák mellett kapnak a kártyások lóvét, de akkor adjanak NEKEM IS!
Ma már csak a kényelmi szempot (nem kell állandóan rohangászni, hogy feltöltse az ember) szól a post mellett...
Én egy kényelmes ember vagyok...
|
hétf. jún. 26, 2006 21:26 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
T68m írta: és a legfigyelmessebb tagok kedvéért a legtöbb haszon azokon praktikum privát ügyfeleken van, akik naponta töltik fel 3600-al a kártyájukat, amit napközbeni, másodperces hálón belüli beszélgetésre fordítanak...
...mert 8 másodperc, az 8 másodperc. Vajon hányan hihetik még ezt a mai napig?
|
hétf. jún. 26, 2006 13:58 |
|
|
Gyöngyi
arany tag
Csatlakozott: szomb. okt. 09, 2004 15:40 Hozzászólások: 232
|
skynet írta: ha te is figyelmesen olvasod (de ha nem, akkor is), az is le van írva, hogy ha 14400-as feltöltővel töltöd a prepaidet, akkor csak 47.2 áll szemben a postpaid 59.0-jával.
Na jó, de ez is az a kérdés, hogy most akkor
a) jobbak a perdíjak nagyobb feltöltővel, vagy
b) ugyanolyanok a percdíjak, csak kapsz ingyen lóvét...
Szóval mindkettőnknek igaza van!
Gyöngyi
|
hétf. jún. 26, 2006 13:46 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
és a legfigyelmessebb tagok kedvéért a legtöbb haszon azokon praktikum privát ügyfeleken van, akik naponta töltik fel 3600-al a kártyájukat, amit napközbeni, másodperces hálón belüli beszélgetésre fordítanak...
|
hétf. jún. 26, 2006 13:22 |
|
|
Gyöngyi
arany tag
Csatlakozott: szomb. okt. 09, 2004 15:40 Hozzászólások: 232
|
KrE írta: Egyre viccesebb, hogy a kártyás tarifák alacsonyabbak, mint a számlás...
Ez a közlemény (ha figyelmesen olvasod) pre- és postpaidre egyaránt vonatkozik!
|
hétf. jún. 26, 2006 11:04 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Akkor meg aztán még siralmasabb, ha SIM Onlyd van, és semmi kedvezményt nem kapsz a tarifákból, ellentétben a közbeszerzési díjcsomaggal. Ugyankkor minden hónapban kicsengetsz egy bizonyos összeget, a havi díjad függvényben. Észbontó. És akkor még nem is írhatsz alá akármikor két éve,t ha kell teló.
Így a legtöbb haszon a SIM Onlysokon van.
Amúgy lehet, hogy az euro volt ennek az oka, bár kétlem.
|
hétf. jún. 26, 2006 11:02 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Vizsla írta: KÖZLEMÉNYIdézet: A Pannon GSM Távközlés Zrt. (továbbiakban Szolgáltató) ezúton tájékoztatja Tisztelt Elôfizetôit, hogy az Igénybevételi díjat elôre fizetô (kártyás), valamint az Igénybevételi díjat utólag fizetô (számlás) szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerzôdési Feltételek 2006. július 26-tól az alábbiak szerint módosulnak: Az SMS-küldés díja Magyarországról nemzetközi mobilhálózatba: bruttó 59,00 Ft-ra módosul. Tájékoztatásul közöljük, hogy Igénybevételi díjat elôre fizetô (kártyás) Elôfizetés esetén amennyiben az Elôfizetô 7200 Ft-os Feltöltôkártyát használ bruttó 52,44 Ft, ha 14 400 Ft-os Feltöltôkártyát használ, bruttó 47,20 Ft az SMS-ek kedvezmények utáni, Elôfizetôt terhelô végsô költsége.
Egyre viccesebb, hogy a kártyás tarifák alacsonyabbak, mint a számlás...
|
hétf. jún. 26, 2006 10:57 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
KÖZLEMÉNY
Idézet: A Pannon GSM Távközlés Zrt. (továbbiakban Szolgáltató) ezúton tájékoztatja Tisztelt Elôfizetôit, hogy az Igénybevételi díjat elôre fizetô (kártyás), valamint az Igénybevételi díjat utólag fizetô (számlás) szolgáltatásokra vonatkozó Általános Szerzôdési Feltételek 2006. július 26-tól az alábbiak szerint módosulnak: Az SMS-küldés díja Magyarországról nemzetközi mobilhálózatba: bruttó 59,00 Ft-ra módosul. Tájékoztatásul közöljük, hogy Igénybevételi díjat elôre fizetô (kártyás) Elôfizetés esetén amennyiben az Elôfizetô 7200 Ft-os Feltöltôkártyát használ bruttó 52,44 Ft, ha 14 400 Ft-os Feltöltôkártyát használ, bruttó 47,20 Ft az SMS-ek kedvezmények utáni, Elôfizetôt terhelô végsô költsége.
|
hétf. jún. 26, 2006 10:08 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Meg az is lehet, hogy van mellette meg egy fix ugyfel telefonalt/visszahivast kert ratio is, es ha azt a sarkitott peldat vesszuk, hogy egyedul te vartal visszahivasra, akkor ofcoz azonnalra kapsz egy visszahivast.
|
vas. jún. 25, 2006 21:44 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Valószínűleg a rendszer figyelembe veszi az összes ügyintéző/várakozó hívások számának arányát, ill. a már várakozó hívások várakozási idejét, plusz még valami statisztikai átlagot is, és így nyögi be a várakozás várható idejét, ami emiatt inkább jóslás.
Üdv!
|
vas. jún. 25, 2006 21:22 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
bluestar írta: Vizsla írta: A +36202000000 röpke 13 perc alatt részben megoldotta. A flottánknak, mint az előbbi hsz-ből látható, még csúcsidőn kívül sincs elsőbbsége a 1220-on, és még 5 perc után nulla forint sem rendelhető, így természetes, hogy szépen csengetek ezért a hívásért. Szerintem hétvégén ennek a számnak a hívásai is a 1220-as ügyintézőkhöz futnak be. Mind1, érdemes a bonyolultabb dolgokat este intézni, amikor másnak nem jut eszébe. Én 22h után mindig nyugisan levajazom amit kell. Általában én is ilyenkor hívom őket, s akkor is bemondja a 1220-on a több mint 8 percet.
A vicces az volt, hogy tegnap a kétmillión, mikor másodjára hívtam, ott is elhangzott a több, mint tíz perc. Mivel azonban ez pénzes, megnyomtam a kilences gombot, visszahívásért. Letettem, és máris hívtak.
Most akkor én gondolom rosszul a prioritást? Nem azt kéne előbb letisztázni, aki vonalban van, és csak utána foglalkozni a visszahívásokkal ?
|
vas. jún. 25, 2006 21:16 |
|
|
bluestar
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 199
|
Vizsla írta: A +36202000000 röpke 13 perc alatt részben megoldotta. A flottánknak, mint az előbbi hsz-ből látható, még csúcsidőn kívül sincs elsőbbsége a 1220-on, és még 5 perc után nulla forint sem rendelhető, így természetes, hogy szépen csengetek ezért a hívásért.
Szerintem hétvégén ennek a számnak a hívásai is a 1220-as ügyintézőkhöz futnak be. Mind1, érdemes a bonyolultabb dolgokat este intézni, amikor másnak nem jut eszébe. Én 22h után mindig nyugisan levajazom amit kell.
|
vas. jún. 25, 2006 17:12 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Vizsla írta: Al Bundy írta: Akkor Te teljesen más számlát kapsz, mint én... Talán mert nem publikus csomagban vagy... Talán Simico írta, hogy a céges számláik teljesen megváltoztak, és hogy mindent lespórolnak belőle.
Ja, bocsánat, erről lemaradtam... Nem gondoltam, hogy többféle számlázóprogijuk van. Amikor megköttök ezt a Mátrix díjcsomagot, na akkor jöttek érdekes számlák, ilyen 20000 Ft-os volt a havidíj, mindez 3 kategóriában külön, és a végén volt levonva minden, mint kedvezmény. Ugyanígy a 60 ft-os percdíjak a számla végén voltak "kedvezményesítve". Aztán egyik hónapról a másikra megváltozott minden, az eddig 4 oldalas számlából lett 1. Nagyon szépen rajta van minden, nem értem, hogy ezt a Kaméleonosoknál miért nem képesek átállítani.
|
vas. jún. 25, 2006 14:21 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
mz írta: Delete! De kéne valami a helyére, nem ?
|
vas. jún. 25, 2006 12:15 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Delete!
|
vas. jún. 25, 2006 12:12 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Vizsla írta: Talán mert nem publikus csomagban vagy... Talán Simico írta, hogy a céges számláik teljesen megváltoztak, és hogy mindent lespórolnak belőle.
Ha a trémobilról van szó, akkor közben részben engedtek a nép nyomásának (nem tudom, hogy az én nyugodt hangvételú, de anyázó kisregény terjedelmű leveleim mennyit segítettek ) és pár dolgot visszacsináltak (azt nem tudo, hogy mindnkinél-e - lásd következő mondat), így az újításhoz képest már áttekinthetőbbek a számlák. Egyébként az nem rossz, hogy ha elég határozottan lépsz fel (és persze elég fontos ügyfél vagy), akkor azért csak tudnak olyan dolgokat csinálni számlázásban is, amikre egyébként anyjukra esküdve állítják, hogy nem lehet...
|
vas. jún. 25, 2006 9:26 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Törölhetem akkor a 4-essel kezdődő számodat?
|
vas. jún. 25, 2006 9:23 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Vizsla írta: 2005 nyarán volt káosz a 1270-elérhetősége...
Azért hétfőn nekem úgy tűnt, nem sokat javult a helyzet. Majdnem 20 percig tartott, mire újra aktiválták az előfizut. Ebből kb. 18 perc zene volt.
|
vas. jún. 25, 2006 9:15 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
mz írta: Vizsla írta: 2005 nyarát írjuk, s szolgáltató a vodafone? Neeeem. Bocs, de 2006 van. Ettől függetlenül 2005-re is igaz, amit írtál. 2005 nyarán volt káosz a 1270-elérhetősége...
|
vas. jún. 25, 2006 9:04 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Vizsla írta: 2005 nyarát írjuk, s szolgáltató a vodafone? Neeeem.
Bocs, de 2006 van. Ettől függetlenül 2005-re is igaz, amit írtál.
|
vas. jún. 25, 2006 8:51 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Al Bundy írta: Akkor Te teljesen más számlát kapsz, mint én... Talán mert nem publikus csomagban vagy... Talán Simico írta, hogy a céges számláik teljesen megváltoztak, és hogy mindent lespórolnak belőle.
Nos Kaméleonnál tök más a helyzet. Totál áttekinthetetlen. Válts át Kaméleonra, aztán megtudod .
|
vas. jún. 25, 2006 8:15 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
kerelyfe írta: Vizsla írta: A +36202000000 röpke 13 perc alatt részben megoldotta. A flottánknak, mint az előbbi hsz-ből látható, még csúcsidőn kívül sincs elsőbbsége a 1220-on, és még 5 perc után nulla forint sem rendelhető, így természetes, hogy szépen csengetek ezért a hívásért. Melyikért? Igyekeztem pedig úgy írni, hogy kiderüljön, hogy a kétmilliós szám hívásáról van szó .
|
vas. jún. 25, 2006 8:13 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Vizsla írta: Az ügyfélcentrikusságát megkérdőjelezném: áttekinthetetlen, és tele van felesleges infoval, ami meg fontos volna, el van boníolítva. A vodáé ezerszer áttekinthetőbb, és mostmár a pannoné is.
Akkor Te teljesen más számlát kapsz, mint én...
|
vas. jún. 25, 2006 0:52 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Vizsla írta: A +36202000000 röpke 13 perc alatt részben megoldotta. A flottánknak, mint az előbbi hsz-ből látható, még csúcsidőn kívül sincs elsőbbsége a 1220-on, és még 5 perc után nulla forint sem rendelhető, így természetes, hogy szépen csengetek ezért a hívásért.
Melyikért?
|
szomb. jún. 24, 2006 22:36 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A +36202000000 röpke 13 perc alatt részben megoldotta.
A flottánknak, mint az előbbi hsz-ből látható, még csúcsidőn kívül sincs elsőbbsége a 1220-on, és még 5 perc után nulla forint sem rendelhető, így természetes, hogy szépen csengetek ezért a hívásért.
|
szomb. jún. 24, 2006 19:53 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Várakozási idő: több, mint tíz perc. Váááóóóó!
2005 nyarát írjuk, s szolgáltató a vodafone? Neeeem.
|
szomb. jún. 24, 2006 19:44 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Az ügyfélcentrikusságát megkérdőjelezném: áttekinthetetlen, és tele van felesleges infoval, ami meg fontos volna, el van boníolítva. A vodáé ezerszer áttekinthetőbb, és mostmár a pannoné is.
|
szomb. jún. 24, 2006 18:41 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
tudnám minek erőltetik? Nem napnál világosabb, hogy a piacvezető ügyfélcentrikusabb, megbízhatóbb egy "házi" rendszerrel?
|
szomb. jún. 24, 2006 14:48 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ha eddig is AMDOCS volt a Pannonnál (lévén upgrade-ről volt szó), akkor talán nem kell annyira fázni tőle, mert a Vodánál ugyebár full csere volt AMDOCS-ra, előtte valami teljesen más volt.
Üdv!
|
szomb. jún. 24, 2006 12:30 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
joc_ írta: Jelenleg még nem gyalázóba való, és reméljük nem is válik azzá, de talán érdemes odafigyelni: Egyik ismi egy nagy multi cégnél dolgozik, aki beszállítója a Pannonnak. Mondja hogy hetek óta a fehér izzás állapotában vannak, és soha nem látott készenléti fokozatba lettek vezényelve, mert a Pannon az AMDOCS upgrade-jét csinálja (ha jól értettem talán éppen most a hétvége környékén), és nagyon retteg attól, hogy ugyanúgy jár mint tavaly a Voda, hogy 3 hónapig egyáltalán nem tudott számlát kiküldeni. Azt mondja egyébként, hogy ezekből a számlázórendszerekből ugyanúgy belterjesen csak 1-2 termék forog a világpiacon mint mondjuk a banki szoftverek. Úgyhogy kérem Pannonosok izgulhatunk, mi lesz a közeljövőben.
Ugye nem!
Az egy évvel ezelőtti káosz miatt sokalltam be a Vodánál, és tettem az előfizum Selecttel a fiókba, valamint kötöttem újat a Pannonnál. Erre most...
Remélem nem lesz az, ami a Vodánál volt.
|
szomb. jún. 24, 2006 7:16 |
|
|
Vendég
|
T68m írta: ismerem a fajtát, előtte sír és/vagy anyázik, ha megesik rajta a szívem, - ahelyett, hogy az egyszer már megválaszolt levele után az összes többit törölném -, megoldom problémáját, akkor köszönés nélkül eltünik.
Hohó, ne is mondd! A cégünk egy nemzetközileg ismert szoftver magyar képviseletét látta el korábban. Pár éve már egy másik termékkel foglalkozunk, a régebbi szoftver támogatását befejeztük. Ne tudd meg, hány felháborodott ember ordibál velünk, mert nem válaszolunk a kérdéseikre. Nem értik, hogy nem tehetjük meg.
|
szomb. jún. 24, 2006 6:49 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Jelenleg még nem gyalázóba való, és reméljük nem is válik azzá, de talán érdemes odafigyelni:
Egyik ismi egy nagy multi cégnél dolgozik, aki beszállítója a Pannonnak. Mondja hogy hetek óta a fehér izzás állapotában vannak, és soha nem látott készenléti fokozatba lettek vezényelve, mert a Pannon az AMDOCS upgrade-jét csinálja (ha jól értettem talán éppen most a hétvége környékén), és nagyon retteg attól, hogy ugyanúgy jár mint tavaly a Voda, hogy 3 hónapig egyáltalán nem tudott számlát kiküldeni.
Azt mondja egyébként, hogy ezekből a számlázórendszerekből ugyanúgy belterjesen csak 1-2 termék forog a világpiacon mint mondjuk a banki szoftverek.
Úgyhogy kérem Pannonosok izgulhatunk, mi lesz a közeljövőben.
|
szomb. jún. 24, 2006 6:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
skynet írta: nem köszönte meg.
ismerem a fajtát, előtte sír és/vagy anyázik, ha megesik rajta a szívem, - ahelyett, hogy az egyszer már megválaszolt levele után az összes többit törölném -, megoldom problémáját, akkor köszönés nélkül eltünik.
|
szomb. jún. 24, 2006 2:35 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Czumy írta: cooler21 írta: http://index.hu/homar/index.php?p=2357&more=1&c=1&tb=1&pb=1 ezt acikket a homáron találtam.lényege,hogy a kéretlen pgsm reklám smsek miatt a fogyasztóvédelemhez fordult az ügyfél, majd a pgsm kapott egy 100000 ft /százer/ os bírságot, minek eredményeképp felmondták az ügyfél szerzõdését.... asszem ennek itt a helye A prágai utas SMS tényleg SPAM, de ha aláírta, hogy a Pannon küldhet a számára ilyen jellegû SMS-t, akkor nem értem, miért nem kért szerzõdés módosítást? Ha nem kérte a beleegyezését, akkor jogos a panasz! De, úgy érzem, a Pannon itt csak részben "bûnös". Kiváncsi lennék az elõfizetõ által írt levelek hangvételére is... A Pannon-os közlemények végén ez olvasható: "Amennyiben Tisztelt Elôfizetôink a jelen módosítást nem kívánják elfogadni, úgy az Eht. 132. § (4) és (5) bekezdéseiben meghatározott jogokkal élhetnek." forrás: www.pannon.huHa a T. Ügyfél nem olvas újságot, nézi a Pannon weblapját, az nem a szolgáltató hibája. Nem lehet minden közleményrõl, változtatásról, módosításról névreszólóan kiküldeni a egy-egy levelet teljes ügyfélkörnek. Welcome/Roaming SMS: ha a Pannon vagy a társszolgáltatók nem tájékoztatták volna, hogy "Hahó, ez már nem a Pannon hálója, ez már roaming!" akkor meg azért lett volna hibás a Pannon, mert nem szólt, hogy ez a hívás/sms már jóval többe fog kerülni! Ha az ügyfél szerzõdést bonthat, akkor a Pannon is felmondhatja akárkinek a szerzõdését, ha neki úgy tetszik! Nem fog egy milliárdos, világviszonylatban is jelentõs cég (nem csak a Pannon, hanem semelyik cég sem) egyetlen egy elõfizetõ miatt radikális változtatásokat eszközölni!! Erre szokták azt mondani, hogy Í.J.
kezdjük a végén: tényleg IJ, és tényleg joga van a szolgáltatónak is felmondani, ha számára előnytelen egy szerződés. (Ezért is értetlenkedtem, hogy ezt a jogot miért vitatták el a tréonnyáltól a 150G feletti forgalmazók)
de a többi része az már igenis kérdéses:
- egy milliárdos cégnek miét nem érdeke ügyfélközpontúbbnak lenni?
- egy milliárdos cégnek miért tétel beépíteni egy néhánytíz, na jó, számoljunk merészen, néhányszázezer forintos opciót, hogy az ügyfél személyreba.sszottan kapcsolgathassa a fenti SMS-eket?
(hogy aztán mint elégedett ügyfél újabb balekokat hozzon)
- bizony nagyon egyoldalú, hogy miközben más cég a szerződéseit nem módosítgathatja egyoldalúan, a nagyobb szolgáltatók igen!
- bizony, ha minden más cég tud küldeni a változásokról tértivevényes levelet, akkor ezek a szolgáltatók miért nem? (ne feledjük, amennyivel több ügyfelük van, annyival nagyobb a bevételük is)
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára T68m szomb. jún. 24, 2006 2:40-kor.
|
szomb. jún. 24, 2006 2:26 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Vizsla írta: Én mondtam, hogy az OFF-ba írjuk...
Úgy értettem, OFF-ba, és nem OFF-ban...
De akkor transzfer...
Üdv!
|
pén. jún. 23, 2006 22:50 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Én mondtam, hogy az OFF-ba írjuk...
Az átírásnál minek kell alvállakozó? A régi meg az új ügyfél bemegy egy kirendeltségre, és az ügyintézős nénike kitölt mindent a gépen. Kinyomtatja, és aláíratja. Díjat kiperkálják, s nénike mikor kitöltötte, leokézta, generélódott az ügyfélszám Miközben beszélgettek, szóba került a fizetési mód is, s ezt beikszelte a szerződésen.
Miért nem lehet így megoldani?
Te sem gondolod, hogy ennek másfél hónapig kell tartania...
|
pén. jún. 23, 2006 22:34 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Bing [Bot] valamint 16 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|