|
Szerző |
Üzenet |
Vendég
|
Az OFF-ot nem lehetne Privátban, vagy az arra kijelölt topicban folytatni? Lassan egy hete teljesen másról szól a történet, mint ami a topic célja.
Kösz.
|
pén. jún. 30, 2006 17:30 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ismerem a DD-et.
De látom Te sem érted meg, amit írtam. Megkérdeztem újra a haveromat, várom válaszát.
És emlékeztetnélek arra, hogy írtam, hogy a voda például smst küldött, mikor változtattam a limiten. De én ezt a bankon keresztül, és nem a 1270-en tettem.
|
pén. jún. 30, 2006 16:08 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
BrOnZ írta: And_Or írta: Egyébként hozzáállás kérdése!...Kár is vitatkozni. Pontosan errõl beszéltem... Már Kohn bácsi is megmondta: Ingyen leves nincs
viszont azt még kohn bácsi is sérelmezni szokta (én ismerem), mikor 30x drágább levessel akarják megetetni! Az adófizetési moráljáról már ne is beszéljünk...
|
pén. jún. 30, 2006 15:21 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
BrOnZ írta: T68m írta: Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá! Már megint nem érted, vagy akarod érteni... Nem tapsolni kell hozzá, hanem határidõre fizetni. Minden egyéb egyéni szocprobléma, amely problémáddal fordulhatsz a fal felé... Én sem tapsolok a magyar adó és TB rendszer miatt, mégis nem húzom-halasztom ameddig lehet, hanem határidõre fizetek... A gazdasági kényszer pedig enyhe barokkos túlzás, különösen nagyi esetében
néha te is úgy beszélsz, mint aki direkt nem akarja érteni!!!
igenis gazdasági kényszer az is, hogy nem tölthetjük egész nap a családtagjaink látogatásával az időt, hanem helyette dolgoznunk kell. (legalábbis nekem)
a tb és adó párhuzam teljesen jó, azt sem kell elkapkodni, sőt, inkább csökkenteni, amíg lehet. És az vesse le magát a mélybe, aki nem ezt teszi! A maradékkal pedig valóban lehet a fal fele fordulni és rárántani kettőt.
|
pén. jún. 30, 2006 15:19 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Már félek bárhova is beírni, mert az a topik szét lesz offolva...
És ráadásul nincs is pannonos elöfizetésem/kártyám, nem is volt soha...
|
pén. jún. 30, 2006 15:06 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
And_Or írta: Tehát ezek szerint TE, ha egy hónapban kapsz 6 szolgáltatótól 6 csekket, akkor hatszor mész a postára. Vagy a legkorábbihoz igazítod, és akkor van olyan, amit akár fél hónappal korábban fizetsz be? Vess meg érte, de igen. Azzal a különbséggel, hogy nem a postára járok, hanem Interneten keresztül intézem. Mivel ismert és előreláthetó költségek (is) vannak, értelmes ember felkészül rá. Sőt! Én a magam részéről arra is figyelek, hogy esetleges ünnepnapok miatt ne én késsek a befizetéssel... Tudom bugyuta vagyok, de szerintem egy ember hitele a pontosságában, a vállalt(!!!) kötelezettségeinek rendszeres és pontos teljesítésében gyökerezik... And_Or írta: Egyébként hozzáállás kérdése!...Kár is vitatkozni. Pontosan erről beszéltem... Már Kohn bácsi is megmondta: Ingyen leves nincs
|
pén. jún. 30, 2006 14:59 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
BrOnZ írta: T68m írta: Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá! Már megint nem érted, vagy akarod érteni... Nem tapsolni kell hozzá, hanem határidőre fizetni. Minden egyéb egyéni szocprobléma, amely problémáddal fordulhatsz a fal felé... Én sem tapsolok a magyar adó és TB rendszer miatt, mégis nem húzom-halasztom ameddig lehet, hanem határidőre fizetek... A gazdasági kényszer pedig enyhe barokkos túlzás, különösen nagyi esetében Tehát ezek szerint TE, ha egy hónapban kapsz 6 szolgáltatótól 6 csekket, akkor hatszor mész a postára. Vagy a legkorábbihoz igazítod, és akkor van olyan, amit akár fél hónappal korábban fizetsz be?
Egyébként hozzáállás kérdése! Nemcsak az enyém. a t-online -t befizetem idöben, mert felém korrektek, nincs velük semmi baj. A t-com adsl miatt van (jajj de rendesek, árukapcsolás), párszor már kukába landolt, egyirányusítás sem zavar. Az e-on egy szemét banda, azt elhúzom, amíg lehet. Stb... Szal nem fekete-fehér ez. Kár is vitatkozni.
|
pén. jún. 30, 2006 14:55 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
T68m írta: Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá! Már megint nem érted, vagy akarod érteni... Nem tapsolni kell hozzá, hanem határidőre fizetni. Minden egyéb egyéni szocprobléma, amely problémáddal fordulhatsz a fal felé... Én sem tapsolok a magyar adó és TB rendszer miatt, mégis nem húzom-halasztom ameddig lehet, hanem határidőre fizetek...
A gazdasági kényszer pedig enyhe barokkos túlzás, különösen nagyi esetében
|
pén. jún. 30, 2006 14:32 |
|
|
Korpa
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. jún. 29, 2006 14:32 Hozzászólások: 18
|
igaz! ráadásul ha megszorul az ember és nem kapcsol időben, hogy letiltsa az automatikus átutalást akkor utólag már nincs visszaút. Amúgy
a Posta is hasonló komunikációval kampányol a csekkes bezizetés mellett . (érthető okokból)
|
pén. jún. 30, 2006 14:31 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
a csop beszedési megbízást én sem favorizálom, VizsLÁ-hoz hasonló okok miatt.
1. nincs közvetlen kontroll lehetőség, azaz emelésenként eldönteni, hogy engedem-e vagy sem.
2. ezen felbuzdulva aztán a cégek nagyon pofátlan leemelésekre képesek.
3. semmi (tényleges) kedvezményt nem adnak, úgyhogy nem teszem meg ezt a szívességet nekik.
|
pén. jún. 30, 2006 14:11 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
BrOnZ írta: And_Or írta: Persze, nagyon jó kisfiú vagy, és ezzel eléred azt, hogy a szegény t-online bácsi a hájas seggét németországban mégtovább növessze, és jókat sza**on a fejedre vele. Bocs, hogy goromba vagyok, de valahogy nem tudok együtt érezni ezekkel a multicégekkel. Addig húzom a befizetést, amíg lehet. Elég hasznuk van rajtam, azt is kiviszik innen... Na pont ezért ilyen kis hazánk, mert így gondolkodnak sokan... Egy: ez Pannon gyalázó, és semmi köze a T-Online-hoz. Kettõ: Ki a fene kényszerít arra, hogy mobiltelefonálj? Ne érezz senkivel sem együtt. Talán bottal ütöttek, hogy aláírj egy szerzõdést? Ha pedig aláírtad, akkor mindenféle érzelem nélkül szíveskedj határidõre mindent kifizetni. Egyszerûen azért mert így tisztességes. Ez nem jó kisfiúság kérdése. Vettél egy szolgáltatást, használod, fizess érte. Ha nem akarod növeszteni akárki seggét Németországban, akkor ne használd a szolgáltatást, terméket, akármit. A mobiltelefon nem létszükséglet és nem lapvetõ élelmezési cikk, se nem szociális intézmény. Ennyi...
azért ne essük túlzásba!
A mobiltelefonhasználat manapság nem luxus, hanem gazdasági kényszer. Még abban az értelemben is, hogyha a nagyitól akarom megkérdezni, hogy hogy van, akkor olcsóbb, mint bkv-val elmenni (viteldíj) és utazással eltölteni két órát (munkaóradíj)
Másfelől a mobiltársaságok maximálisan kihasználják az állam által biztosított origopol helyzetüket, áraikat az egeikig emelve.
Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá!
|
pén. jún. 30, 2006 14:07 |
|
|
Korpa
ezüst tag
Csatlakozott: csüt. jún. 29, 2006 14:32 Hozzászólások: 18
|
sziasztok !
Olvasgattam itt a hozzászólásokat és arról eddig nem eset szó, hogy ha valkinek nem felel meg a számlazárása (ettől füg a befizetési határidő), van lehetősége ezen módosítani nekem is volt ezzel gondom pont a Pannonos számlám jött máskor mint az összes többi és emiatt mindig késtem is vele. De 1 db ingyenes hívással tudtam rajta módositani. Erre van lehetőség.Betelefonáltam, az ügyintéző visszahivást igért. Egy másik ügyintéző visszahivott kb 5 percen belül, megbeszéltem vele . Az óta nincs vele gond.
|
pén. jún. 30, 2006 14:03 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Vizsla írta: Akkor Neked is elmondom: változtathatsz limitet a banknál, de a pannon nem "érzékeli", holott köze nincs hozzá, hogy én mekkora limitet állítottam be. Bocsi hogy beleszólok, de ez a kulcsmondat. És ez mondat nagyon igaz. Talán annyi, hogy a "holott" helyett a "mivel" szót kellett volna írnod. Ugyanis a szolgáltatónak valóban nincs köze hozzá hogy állítottál-e limitet vagy sem, és tényleg nem érdekli, és éppen ezért nem is tartja nyilván. Ezért nem is kell nála "átfuttatni", merthogy nincs mit átfuttatni.
Próbálták neked elmagyarázni hogy a rendszer hogyan működik, mert láthatóan nem érted vagy nem akarod érteni. Úgy működik, hogy a szolgáltató benyújtja a terhelést, azt a bank vagy elfogadja vagy nem. Kizárólag a banki oldalon dől el hogy elfogadja-e vagy sem, a nem elfogadásnak pedig háromféle indoka lehet: 1. meghatalmazás hiánya (pl. tegnap visszavontad a csop. besz. megbízást), 2. fedezetlenség (nincs elég pénzed) vagy 3. limit fölött van a benyújtott összeg.
Az eléggé ellentmondásos is lenne amit írtál, hogy ha a szolgáltatód is nyilvántartaná a limitet (azaz tudná ha limit fölötti terhelést készül tenni) és mégis bepróbálkozna. Teljesen értelmetlen ezt több helyen is nyilvántartani, és éppen ezért nem is teszik.
Egyetlen dolog lehet amit át kell futtatni: amikor elindítod vagy megszünteted a csop. besz. megb.-t, akkor a szolgáltatódnak váltania kell a sárga csekket is tartalmazó számla küldése illetve a bankhoz való terhelés benyújtása között.
Személyes tapasztalataim szerint ez a váltás mindenféle (nem csak telefon) szolgáltató esetén valóban két hónap szokott lenni. Hogy miért telik ennyi időbe az én sem tudom, de a tapasztalat ezt mutatja.
|
pén. jún. 30, 2006 13:50 |
|
|
BrOnZ
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 3846 Tartózkodási hely: warezlinks.eu -> McDuma fórum -> OFF topic
|
And_Or írta: Persze, nagyon jó kisfiú vagy, és ezzel eléred azt, hogy a szegény t-online bácsi a hájas seggét németországban mégtovább növessze, és jókat sza**on a fejedre vele. Bocs, hogy goromba vagyok, de valahogy nem tudok együtt érezni ezekkel a multicégekkel. Addig húzom a befizetést, amíg lehet. Elég hasznuk van rajtam, azt is kiviszik innen... Na pont ezért ilyen kis hazánk, mert így gondolkodnak sokan... Egy: ez Pannon gyalázó, és semmi köze a T-Online-hoz. Kettő: Ki a fene kényszerít arra, hogy mobiltelefonálj? Ne érezz senkivel sem együtt. Talán bottal ütöttek, hogy aláírj egy szerződést? Ha pedig aláírtad, akkor mindenféle érzelem nélkül szíveskedj határidőre mindent kifizetni. Egyszerűen azért mert így tisztességes. Ez nem jó kisfiúság kérdése. Vettél egy szolgáltatást, használod, fizess érte. Ha nem akarod növeszteni akárki seggét Németországban, akkor ne használd a szolgáltatást, terméket, akármit.
A mobiltelefon nem létszükséglet és nem lapvető élelmezési cikk, se nem szociális intézmény. Ennyi...
|
pén. jún. 30, 2006 13:14 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Vizsla írta: And_Or írta: Persze... Noooormális???? Nos, nálam az alap, hogy időben legyen befizetve minden. Többet erre nincs mit mondanom. És nem kell kioktani, ha van rá mód, igyekszem a számlazárásokat úgy meválogatni, hogy akkor kelljen befiztni, amikor van lóvé, s amikor másnak is a határideje van. Persze, nagyon jó kisfiú vagy, és ezzel eléred azt, hogy a szegény t-online bácsi a hájas seggét németországban mégtovább növessze, és jókat sza**on a fejedre vele.
Bocs, hogy goromba vagyok, de valahogy nem tudok együtt érezni ezekkel a multicégekkel. Addig húzom a befizetést, amíg lehet. Elég hasznuk van rajtam, azt is kiviszik innen...
|
pén. jún. 30, 2006 12:32 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
A Pannonline-on már 23.-a óta nem frissítik az adatforgalmamat. Ez rendszeres?
|
pén. jún. 30, 2006 10:17 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Wagner ur írta: Nem igazán értelek. Nekem a számlazárás 19-én van, de csak 6-án vonják a bankszámláról. A számlát 2X-én (a múlthavit tegnap kaptam meg) kapom postán. Ha lenne is limit, simán tudom emelni 10 nap alatt. Egyenleg csak telefonról: http://wap.pgsm.hu/wapbillinfo/billinfo.wmlAkkor Neked is elmondom: változtathatsz limitet a banknál, de a pannon nem "érzékeli", holott köze nincs hozzá, hogy én mekkora limitet állítottam be. Egyébként egy ideig a voda is küldött SMS-t, mikor változtattam a CIB-nél a limiten, hogy "a limitet az ön által módosítottra beállítottuk", közbe neki sincs köze hozzá.
De tudod mit? Vállalom, hogy újra megkérdezem, és megkérem mondjon el mindent pontosan elölről! Vállalom, ha közben kiderül, hogy tök mást mond, és én értettem félre!
|
pén. jún. 30, 2006 10:09 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
And_Or írta: Persze... Noooormális???? Nos, nálam az alap, hogy időben legyen befizetve minden. Többet erre nincs mit mondanom.
És nem kell kioktani, ha van rá mód, igyekszem a számlazárásokat úgy meválogatni, hogy akkor kelljen befiztni, amikor van lóvé, s amikor másnak is a határideje van.
|
pén. jún. 30, 2006 10:03 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
nord írta: Van olyan számlacsomag, ahol ebank-os szerződést kötve alacsonyabb a számlavezetési díj és az átutalási költség.
Van persze . De majd még erre is külön fizetni fogok, mi? Mikor ott a csekk, és annak a költségét meg a szolgáltató állja. nord írta: 1. ez nem a Pannon hülyesége, ilyen a rendszer, minden "közüzemi" szolgáltató és bank így működik. Ha limiten felül vagy, nincs pénzleemelés. Tehát a rendszer USZAV. Leírtam, mit kéne tenniük. Tudom, hogy máshol is ez van. nord írta: 2. A bank (ha kéred az sms-szolgáltatást) sms-ben tájékoztatást küld a teljesített és a meghiúsult terhelésekről. A bank nálam 100 Ft-ért levelet küld, hogy nem teljesült a leemelés, SMS-t nem. SMS-t terhelésről küld. Terhelés este történik, előtte még le tudod tiltani a netbankon, mert legkésőbb aznap megjelenik a várakozó tételeknél, egyébként minimum 3-4 nappal korábban. nord írta: 3. Késedelmi kamat: tudom, ezen a fórumon nagy divat a fikázás. De végiggondoltad a dolgot, amikor ezen hőbörögsz a barátoddal együtt? Kötöttél a szolgáltatóval egy szerződést, hogy határidőre fizetsz. Teljesítetted? Nem. Miért nem? Mert Te magad korlátoztad le a kifizetést. Akkor mi is a kérdés? Nem fikáztam a késedelmi kamatot, mert jár, ha jogos. Azt fikáztam, hogy töketlenül oldották meg a DD-et: a limit módosítása a pannon és nem a bank rendszerében nem fut át egyik pillanatról a másikra. Fel tudod fogni???? Meg tudod érteni? Igen? Akkor az alábbiakban meg minek hozakodtál még ezzel elő? Körítve tömény személyeskedéssel. De nem baj, akkor folytassuk úgy. nord írta: 4. Ja, és ezek saját tapasztalatok (az azért tetszik, hogy szemmel láthatóan saját tapasztalat nélkül próbálsz olyan dolgoról meggyőzni, amiről dunsztod sincs). Nekem is volt olyan, hogy a limit kevésnek bizonyult. Szépen leültem a gép elé (vagy bementem a bankba, ha arra volt dolgom), módosítottam a limitet. Ennyi. Addig igaz a dolog, hogy nem velem történt. De az már nem, hogy dunsztom sincs róla. Elmondta, és nem három hónapra rá, hogy közben még ő is módosítgasson a történeten, mert már nem emlékszik rá teljesen, hanem rá 1-2 napra. De miért is kell neked magyarázkodom? Amit leírok, általában úgy is van. Ha meg nem, azt jelzem. Limitmódosítás: megtörtént volna a banknál. De a pannonnál nem. Ragozzam még? nord írta: 1. Miért is reklamált, ha saját maga miatt nem történt meg az ellentételezés? 2. Két eset lehetséges a limites átfutási időnél. Vagy a barátod értett félre valamit, vagy az ügyintéző. Ugyanis a limit kizrólag banki oldalon, a számlatulajdonos által beépített fék. Miért is ne kéne reklamálnia, ha alapból letiltjáka kimenőit? Jobb helyeken a sikertelen beterhelést mégegyszer megpróbálják, majd csekket küldenek. Oké, késedelmi kamattal, egy szót nem szólnék érte. De itt a gond a korlátozással volt. S mellesleg az ügyintéző is elismerte, hogy xar a rendszer. nord írta: Azért ez nagy melléduma. Miért is kéne felmondási díjat számolni? Aláírok két évet, mert: egyrészt kell egy olcsóbb, újabb telefon; másrészt meg tudom, hogy az elkövetkezendő két évben ugyanúgy fogom használni a saját előfizetésem, mint azt már teszem immár tizedik éve. Így a több tízezer forintos nyereség a zsebemben marad a függő telefon megvételével. Aláírok két évet, mert kell olcsóbb telefon, és bízom benne, hogy a vásárláskori tarifaajánlat is kitart eddig. Ám ha jön másik ajánlat, szóba kerül a felmondási díj. Ekkor jön képbe az, hogy a hűségnek nem lenne szabad többnek lennie, mint a készülék teljes ára és a vásárláskor kifizetett ár közötti különbség, s ez is időarányosan kiszámlázva. Ám itt egyszeri 50 ezeres hűség díjról van szó, ami semmelyik készüléknél nem állja meg a helyét, mert magasabb összeg, mint a szolgáltató ártámogatása, és még kátyafüggő is.
|
pén. jún. 30, 2006 9:58 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Mielött még új bejegyzés kerülne ide az elöfizetés vs kártyás témában az elöfizetést fikázva, mondjon valaki egy olyan KÁRTYÁS csomagot BÁRHOL, amivel lehet ingyen beszélni egymással bármikor (pl családi), és másodperc alapú (vagyis a 8 másodperc az 8 másodperc)!!!
|
pén. jún. 30, 2006 8:42 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
Vizsla írta: - direct debit: egy barátom nagyon szívesen elmeséli a pannonos esetét, mikor a banknál beállított limitet túllépte, a pannon erre letiltatta őt, és alapból késedelmi kamatot számolt fel. Annyi esze nem volt a tisztelt szolgáltatónak, hogy a limitig leemelje az összeget, a többiről meg csekket küldjön, vagy szóljon az ügyfélnek smsben, hogy ez a limit kevés. De ha még szólt volna, az sem lett volna elég, mert az ügyintéző -miután telefonon reklamált a történtek miatt - elárulta, hogy 2 hónap kell nekik, mire átfut a rendszerükön (AMDOCS ), hogy változtattál a limiten. Pusztán költői kérdés: a szolgáltatónak mi köze van ahhoz, hogy én mekkora limitet állítottam be? Ha alkalmazná az előbb leírt módszert, hogy limitig leemel, többiről csekket küld, akkor megérteném, hogy miért kíváncsi rá.
Nem igazán értelek. Nekem a számlazárás 19-én van, de csak 6-án vonják a bankszámláról. A számlát 2X-én (a múlthavit tegnap kaptam meg) kapom postán. Ha lenne is limit, simán tudom emelni 10 nap alatt.
Egyenleg csak telefonról: http://wap.pgsm.hu/wapbillinfo/billinfo.wml
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Wagner ur pén. jún. 30, 2006 8:44-kor.
|
pén. jún. 30, 2006 8:37 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Vizsla írta: nord írta: Úgy látom, elég szelektíven olvasol... - a havi számlák befizetési határideje nem hiszem, hogy sok embernél egy napra esik. Ergo nem csak egyszer megy az ember postára.
Persze... Noooormális???? Minden csekknek más a határideje, és azokat figyelem, és pont aznap megyek mindegyikkel egyenként a postára... Persze... Ezt most találtad ki hirtelen, vagy ezen gondolkoztál tegnap is? Noooormális????
Elmesélem Neked, hogy kell a csekkekkel bánni:
1.: megfigyeled/megtudakolod, hogy melyik cég/cégek érzékenyek a késésre (pl.: t-online, e-on nálam).
2.: ezek közül kiválasztod a legkorábbi határidöt, vagy ha bátor vagy, akkor kiátlagolod, vagy ha mégbátrabb, akkor a maxot veszed.
3.: megfigyeled/megtudakolod, hogy melyik cég kevésbé érzékeny a késésre, ezek határidejéhez hozzáadsz kb fél hónapot, ha bátor vagy, akkor akár egyet is.
4.: az 1. pontban megállapított csekkek határidöintervallumába esö 3. pontban megállapított csekkekkel elballagsz a postára, és feladod.
Ezzel a módszerrel havonta csak egyszer kell postára ballagni, de max kétszer, ha nem vagy bátor... Egyébként meg amúgy is kell menni postára egyéb dolgok miatt (tudod: levélfeladás!!)
Remélem tudtam segíteni eme kemény kapitalista fogyasztói társadalom jobb elviseléséhez!
|
pén. jún. 30, 2006 8:30 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
Nem unjátok még?
Mindenki nyomja azzal amivel jól érzi magát. Anno számlásként én is ódzkodtam a prepaid kártyáktól, pár éve mégis a privát fő számom prepaid és nem döglök bele a 40 másodperces feltöltésbe a Hortobágy közepén sem.
|
pén. jún. 30, 2006 8:25 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Vizsla írta: - eseti átutalás: ritka az olyan számlacsomag amiben az utalás ingyen van. Van olyan számlacsomag, ahol ebank-os szerződést kötve alacsonyabb a számlavezetési díj és az átutalási költség. Vizsla írta: - direct debit: egy barátom nagyon szívesen elmeséli a pannonos esetét, mikor a banknál beállított limitet túllépte, a pannon erre letiltatta őt, és alapból késedelmi kamatot számolt fel. Annyi esze nem volt a tisztelt szolgáltatónak, hogy a limitig leemelje az összeget, a többiről meg csekket küldjön, vagy szóljon az ügyfélnek smsben, hogy ez a limit kevés. 1. ez nem a Pannon hülyesége, ilyen a rendszer, minden "közüzemi" szolgáltató és bank így működik. Ha limiten felül vagy, nincs pénzleemelés. 2. A bank (ha kéred az sms-szolgáltatást) sms-ben tájékoztatást küld a teljesített és a meghiúsult terhelésekről. 3. Késedelmi kamat: tudom, ezen a fórumon nagy divat a fikázás. De végiggondoltad a dolgot, amikor ezen hőbörögsz a barátoddal együtt? Kötöttél a szolgáltatóval egy szerződést, hogy határidőre fizetsz. Teljesítetted? Nem. Miért nem? Mert Te magad korlátoztad le a kifizetést. Akkor mi is a kérdés? 4. Ja, és ezek saját tapasztalatok (az azért tetszik, hogy szemmel láthatóan saját tapasztalat nélkül próbálsz olyan dolgoról meggyőzni, amiről dunsztod sincs). Nekem is volt olyan, hogy a limit kevésnek bizonyult. Szépen leültem a gép elé (vagy bementem a bankba, ha arra volt dolgom), módosítottam a limitet. Ennyi. Vizsla írta: De ha még szólt volna, az sem lett volna elég, mert az ügyintéző -miután telefonon reklamált a történtek miatt - elárulta, hogy 2 hónap kell nekik, mire átfut a rendszerükön (AMDOCS ), hogy változtattál a limiten. Pusztán költői kérdés: a szolgáltatónak mi köze van ahhoz, hogy én mekkora limitet állítottam be? Ha alkalmazná az előbb leírt módszert, hogy limitig leemel, többiről csekket küld, akkor megérteném, hogy miért kíváncsi rá. 1. Miért is reklamált, ha saját maga miatt nem történt meg az ellentételezés? 2. Két eset lehetséges a limites átfutási időnél. Vagy a barátod értett félre valamit, vagy az ügyintéző. Ugyanis a limit kizrólag banki oldalon, a számlatulajdonos által beépített fék. Vizsla írta: A prepaidesek jobban megbecsült ügyfelek kedvezmények szempontjából, a számlások csak üzleti ügyfélként kapnak kedvezményt, a hagyományos számlások pedig jó fejős tehénnek - ebből kifolyólag az a jobb ügyfél, aki számlás, de semmi extrára ne számítson. Előnye tehát csak akkor van, ha veszel telefont. De ez is sántít, mert 50 ezres hűséget aláíratnak veled egy Siemens A31-gyel is, ami persze nem időíárányosan számlázódik. De ha egy 6230i-t mondok, akkor is ennyi a felmondási díj, és akkor ott vagyunk, hogy 40+50=90 ezer Ft-ért van egy függő 6230i-m. Az év legjobb ajánlata, nem?
Azért ez nagy melléduma. Miért is kéne felmondási díjat számolni? Aláírok két évet, mert: egyrészt kell egy olcsóbb, újabb telefon; másrészt meg tudom, hogy az elkövetkezendő két évben ugyanúgy fogom használni a saját előfizetésem, mint azt már teszem immár tizedik éve. Így a több tízezer forintos nyereség a zsebemben marad a függő telefon megvételével.
|
pén. jún. 30, 2006 6:49 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Ugyanez nálunk is, bár azt kell mondanom, hogy a Nokia semmilyen térerőt nem látott, a T65-öm tiszafüredi cellainfót jelzett használható térerővel [...], pedig semmihez nincs kevesebb köze a környéknek, mint Tiszafüredhez. Aztán este 8 körül normalizálódott a helyzet.
|
pén. jún. 30, 2006 6:42 |
|
|
MVD
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 2878 Tartózkodási hely: Riverside
|
Tegnap a nagy vihar miatt, kb. 13.30-tól 22.00-ig áramszünet volt. Térerő nem volt, vagy csak kósza kültéri jelek vmelyik kecskeméti ill. izsáki toronyból (cellainfó kiírta). Valószínű, hogy a falu szélén levő torony akksija lemerült, ha meg a hálózatra van kötve, akkor azért.
|
pén. jún. 30, 2006 5:23 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
nord írta: Úgy látom, elég szelektíven olvasol... Tévedsz, időrendben reagálok.
- eseti átutalás: ritka az olyan számlacsomag amiben az utalás ingyen van. Tehát nemhogy 12,5 meg 25% kedvezményeket kapnék a percdíjakból egy 8 vagy egy 18 ezres havi számla után, hanem még én fizessek az utalásért.
- direct debit: egy barátom nagyon szívesen elmeséli a pannonos esetét, mikor a banknál beállított limitet túllépte, a pannon erre letiltatta őt, és alapból késedelmi kamatot számolt fel. Annyi esze nem volt a tisztelt szolgáltatónak, hogy a limitig leemelje az összeget, a többiről meg csekket küldjön, vagy szóljon az ügyfélnek smsben, hogy ez a limit kevés. De ha még szólt volna, az sem lett volna elég, mert az ügyintéző -miután telefonon reklamált a történtek miatt - elárulta, hogy 2 hónap kell nekik, mire átfut a rendszerükön (AMDOCS ), hogy változtattál a limiten. Pusztán költői kérdés: a szolgáltatónak mi köze van ahhoz, hogy én mekkora limitet állítottam be? Ha alkalmazná az előbb leírt módszert, hogy limitig leemel, többiről csekket küld, akkor megérteném, hogy miért kíváncsi rá.
- a havi számlák befizetési határideje nem hiszem, hogy sok embernél egy napra esik. Ergo nem csak egyszer megy az ember postára.
- 50 mp. alatt a kártyát is fel lehet tölteni.
- mekkora taplóság legombolni az emberről 18 ezer Ft-ot, hogy kapjon 25% kedvezményt 1 éven át és akkor is csak a percdíjakból, és csak 1, azaz egy forgalomban lévő tarifánál, amivel napközben, mikor az ember a telefonját használja, kitörölhetem a s.ggemet, melyhez a kegyelemdöfést a percalap adja, mert "Nálunk 8 másdoperc az 60 másodperc"? Pláne, ha az ügyfél SIM Onlys, az már egy szál virág a koporsóra.
És még sorolhatnám...
A prepaidesek jobban megbecsült ügyfelek kedvezmények szempontjából, a számlások csak üzleti ügyfélként kapnak kedvezményt, a hagyományos számlások pedig jó fejős tehénnek - ebből kifolyólag az a jobb ügyfél, aki számlás, de semmi extrára ne számítson. Előnye tehát csak akkor van, ha veszel telefont. De ez is sántít, mert 50 ezres hűséget aláíratnak veled egy Siemens A31-gyel is, ami persze nem időíárányosan számlázódik. De ha egy 6230i-t mondok, akkor is ennyi a felmondási díj, és akkor ott vagyunk, hogy 40+50=90 ezer Ft-ért van egy függő 6230i-m. Az év legjobb ajánlata, nem?
SIM Only kedvezménye csak a közbeszerzési csomagot használóknak van. De az nem kevés. Gyakorlatilag a 2009 januárjától érvényes nagy kereskedelmi végződtetési díjakon (~17 Ft) csacsoghatnak, mp. alapon, minimális havi díjért.
Nah, kissé kikeltem magamból, de már rámfért.
|
csüt. jún. 29, 2006 22:32 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: T68m írta: "A ciklus kezdõnapja az Elõfizetõ által megrendelt szolgáltatások megrendelési idõpontja"
csakhogy ez nem így van, hanem, a fentebb leírt - beleba.szunk egy napba -, módon. Ez a most emlegetett megrendelésed volt a legelsõ havidíjas szolgáltatás, amit valaha is megrendeltél ezen a számon?
kokrétan egyik számon volt egy megrendelt szolgáltatást, folyamatosan, aminek a havidíját havonta vonták is. Amikor bevezették a fentieket, akkor csak törthónapot vontak, mert átraktak valami más havinapra. (aztán, érthető okból, nem egész egy hónap múlva levontak egy TELJES havidíjat)
Ez volt az első anyázás. A második pedig akkor, mikor ezen felbuzdulva direkt ugyanazon a napon rendeltem meg egy másik számra egy szintén havibajos szolgáltatást. Megint törthónapot vontak és ráraktak teljesen véletlenszerűen egy egész más napra. Persze onnantól teljes havidíjjal.
|
csüt. jún. 29, 2006 19:55 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
T68m írta: "A ciklus kezdőnapja az Előfizető által megrendelt szolgáltatások megrendelési időpontja"
csakhogy ez nem így van, hanem, a fentebb leírt - beleba.szunk egy napba -, módon. Ez a most emlegetett megrendelésed volt a legelső havidíjas szolgáltatás, amit valaha is megrendeltél ezen a számon?
|
csüt. jún. 29, 2006 18:03 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: Igen, valóban én ezt olvasom ki abból hogy: Idézet: Az elsõ havi díjas szolgáltatás megrendelésekor az Elõfizetõ úgynevezett kártyás ciklusba kerül, ami meghatározza, hogy a havidíj a hónap melyik naptári napján kerül levonásra. ... A ciklus kezdõnapja az Elõfizetõ által megrendelt szolgáltatások megrendelési idõpontja ... A ciklus azon a napon jár le, amely számánál fogva a kezdõnapnak megfelel.
"A ciklus kezdõnapja az Elõfizetõ által megrendelt szolgáltatások megrendelési idõpontja"
csakhogy ez nem így van, hanem, a fentebb leírt - beleba.szunk egy napba -, módon.
|
csüt. jún. 29, 2006 10:29 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
T68m írta: joc_ írta: Akkor olvasd el te is a belinkelt közleményt, ott részletesen leírják hogy csak egy cikluskezdőnapod van, és az a legelső ciklus-szerű szolgáltatás megrendelésed kezdőnapja. Gondolom hogy azért lett mindez, mert ha minden ciklus 30 napos lenne vagy szolgáltatásonként különböző lenne, akkor elég nehéz lenne nyomon követni melyik mikor fordul, és mivel itt fontos lehet hogy éppen van-e fdezeted az újra megrendeléshez, elég bonyolulttá tenné a dolgot. Nem elsősorban nekik, hanem neked. lehet, hogy te ezt olvasod ki belőle, lehet, hogy ez is van leírva, ezzel szemben a ciklusnapod egy véletlenszerűen kiválasztott nap, amire ráraknak és kevéssé valószínű, hogy ez egybeessen azzal, amelyik napod te megrendelted a szolgáltatást. (Ezért az első hónapra törthónapot számláznak) legésszerűbb akkor is az lenne, ha mindenki, minden szolgáltatásának elseje lenne a ciklusnapja, kivétel, ha az ügyfél direkt mást óhajt. Igen, valóban én ezt olvasom ki abból hogy: Idézet: Az első havi díjas szolgáltatás megrendelésekor az Előfizető úgynevezett kártyás ciklusba kerül, ami meghatározza, hogy a havidíj a hónap melyik naptári napján kerül levonásra. ... A ciklus kezdőnapja az Előfizető által megrendelt szolgáltatások megrendelési időpontja ... A ciklus azon a napon jár le, amely számánál fogva a kezdőnapnak megfelel.
|
csüt. jún. 29, 2006 6:17 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: T68m írta: pg írta: Hm. Felhívtam ügyfsz-t. A számlazárásom napja minden hó 26-a. Ezért akkor törölték. Ez nekem új, hogy kártyásoknak is van számlazárási idõpontja. (Ebben az a poén, hogy egy kártyás honnan a bánatból tudja meg, mikor van a számlazárása?!) eddig, logikusan úgy volt, hogy amikor letellik az elõzõ rendelésed, akkor azt meghosszabítják. Mivel ez túl ésszerûnek mutatkozott, ezért megváltoztatták. A következõ, ami még szintén értelmes lenne, hogy minden prepaidesnek 1.-jén lenne a havibaja (elsõ rendeléskor törthónapot fizetve). Mivel ez még mindig túl logikus, ezért kitaláltak vagy 20 számlazárási napot, mely egyikébe balaba.sznak. (azt még nem tudom, ha több szolgáltatást rendelsz, akkor esetleg több számlazárási napod is lesz/lehet?!) Akkor olvasd el te is a belinkelt közleményt, ott részletesen leírják hogy csak egy cikluskezdõnapod van, és az a legelsõ ciklus-szerû szolgáltatás megrendelésed kezdõnapja. Gondolom hogy azért lett mindez, mert ha minden ciklus 30 napos lenne vagy szolgáltatásonként különbözõ lenne, akkor elég nehéz lenne nyomon követni melyik mikor fordul, és mivel itt fontos lehet hogy éppen van-e fdezeted az újra megrendeléshez, elég bonyolulttá tenné a dolgot. Nem elsõsorban nekik, hanem neked.
lehet, hogy te ezt olvasod ki belőle, lehet, hogy ez is van leírva, ezzel szemben a ciklusnapod egy véletlenszerűen kiválasztott nap, amire ráraknak és kevéssé valószínű, hogy ez egybeessen azzal, amelyik napod te megrendelted a szolgáltatást. (Ezért az első hónapra törthónapot számláznak)
legésszerűbb akkor is az lenne, ha mindenki, minden szolgáltatásának elseje lenne a ciklusnapja, kivétel, ha az ügyfél direkt mást óhajt.
|
szer. jún. 28, 2006 22:15 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
T68m írta: pg írta: Hm. Felhívtam ügyfsz-t. A számlazárásom napja minden hó 26-a. Ezért akkor törölték. Ez nekem új, hogy kártyásoknak is van számlazárási időpontja. (Ebben az a poén, hogy egy kártyás honnan a bánatból tudja meg, mikor van a számlazárása?!) eddig, logikusan úgy volt, hogy amikor letellik az előző rendelésed, akkor azt meghosszabítják. Mivel ez túl ésszerűnek mutatkozott, ezért megváltoztatták. A következő, ami még szintén értelmes lenne, hogy minden prepaidesnek 1.-jén lenne a havibaja (első rendeléskor törthónapot fizetve). Mivel ez még mindig túl logikus, ezért kitaláltak vagy 20 számlazárási napot, mely egyikébe balaba.sznak. (azt még nem tudom, ha több szolgáltatást rendelsz, akkor esetleg több számlazárási napod is lesz/lehet?!) Akkor olvasd el te is a belinkelt közleményt, ott részletesen leírják hogy csak egy cikluskezdőnapod van, és az a legelső ciklus-szerű szolgáltatás megrendelésed kezdőnapja.
Gondolom hogy azért lett mindez, mert ha minden ciklus 30 napos lenne vagy szolgáltatásonként különböző lenne, akkor elég nehéz lenne nyomon követni melyik mikor fordul, és mivel itt fontos lehet hogy éppen van-e fdezeted az újra megrendeléshez, elég bonyolulttá tenné a dolgot. Nem elsősorban nekik, hanem neked.
|
szer. jún. 28, 2006 21:20 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
pg írta: Hm. Felhívtam ügyfsz-t. A számlazárásom napja minden hó 26-a. Ezért akkor törölték. Ez nekem új, hogy kártyásoknak is van számlazárási idõpontja. (Ebben az a poén, hogy egy kártyás honnan a bánatból tudja meg, mikor van a számlazárása?!)
eddig, logikusan úgy volt, hogy amikor letellik az előző rendelésed, akkor azt meghosszabítják.
Mivel ez túl ésszerűnek mutatkozott, ezért megváltoztatták. A következő, ami még szintén értelmes lenne, hogy minden prepaidesnek 1.-jén lenne a havibaja (első rendeléskor törthónapot fizetve).
Mivel ez még mindig túl logikus, ezért kitaláltak vagy 20 számlazárási napot, mely egyikébe balaba.sznak. (azt még nem tudom, ha több szolgáltatást rendelsz, akkor esetleg több számlazárási napod is lesz/lehet?!)
|
szer. jún. 28, 2006 17:49 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Vizsla írta: Még mindig nem érted meg, hogy ezerszer könnyebb egy feltöltést megcsinálni, mint azon idegeskedni, most épp mikor, mekkora összeget emel le a számláról, vagy most épp elmenjek a bankba átutalni a kisasszonnyal a lóvét, és még ezért fizetni is pluszba, vagy beállni a postára a sorba, ne adj isten bemutatóterembe.
Úgy látom, elég szelektíven olvasol...
|
szer. jún. 28, 2006 17:31 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
And_Or írta: Nem telefonálok naponta 18ezret, nemtudom honnan szedted. És hidd el, NEM érek rá esténként ba***kodni a kártyás baromsággal. Állapodjunk meg abban, hogy nagyon sok embernek nemjó a kártyás feltöltösdis játékszer, vannak emberek, akiknek meg tökéletesen kielégíti az igényeit. Persze nem feltétlenül szükséges ehhez, hogy ez a két csoport valamilyen társadalmilag is elismert különbözö csoporthoz tartozzon. Lehet olyan üzletember, aki szeret kártyással pö**ölni, vagy nosztalgiából, vagy akármilyen okból. Onnan, hogy azt írtad, intenzíven használod. És Dominod volt, ami ugye a legdrágább volt anno (a sima Domino most se kutya...).
Még mindig nem érted meg, hogy ezerszer könnyebb egy feltöltést megcsinálni, mint azon idegeskedni, most épp mikor, mekkora összeget emel le a számláról, vagy most épp elmenjek a bankba átutalni a kisasszonnyal a lóvét, és még ezért fizetni is pluszba, vagy beállni a postára a sorba, ne adj isten bemutatóterembe.
Én csak amiatt szeretem az előfizut, mert papírt kapok a használatról, ennyi. Egyébként nem, mert nincsnek épkézláb csomagok, a SIM Onlysokat pedig abszolút de semmivel sem támogatják, leszámítva a vodát.
|
szer. jún. 28, 2006 14:58 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
club írta: Lassan írom, hogy te is megértsd. Én erre a hozzászólásodra reagáltam: And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik. Szerinted hogyan kellett volna reagálnom egy ilyen egyoldalú hozzászólásra? Szerintem egyoldalúan, hogy rá tudjak világítani a benne lévő ellentmondásokra, tévedésre. Te erre elkezdesz személyeskedni, meg olyanokat a számba adsz, amiről szó nincsen. Még lassabban írom: A pre- és a postpaid-nek is megvannak a maga pozitív és negatív tulajdonságai. És a fontos paraméterek egyéneknél ráadásul különbözőek lehetnek. Én pl. ezért használom mindkettőt egyszerre több szolgáltatónál. (Meg azért is, mert rendszermérnökként ezért is fizetnek...) Most hirtelen elgondolkodtam, hogy lehet, hogy nincs igazam, de rájöttem, hogy félreértetted a dolgokat. Én nem azt mondtam, amit itt idéztél, hanem a következöt: And_Or írta: skynet írta: KrE írta: McLaca írta: Gép előtt ülve feltölthető a prepaid egyenleg. Szóval most már ez sem igazán érv.
Üdv! Akkor már tényleg csak a megszokás marad meg érvként? kb. aki havonta 3-4 ezer forintot költ postpaiddel, az pedig tényleg vehetne magának prepaidet 14.400-as feltöltővel, 4 havonta igazán kibírja a "rohangálást" (vagy a weben keresztül történő feltöltést, kinek mi jön be ) Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik. Vagyis reagálás volt egy "egyoldalú" hozzászólásra ellenérvként egyoldalúan.
És elnézést rendszerMÉRNÖK ÚR, nekem nincs diplomám.
|
szer. jún. 28, 2006 13:59 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Rákérdeztem a Pannonnál, hogy ugyan ajánljanak már valamit (ha már a Vodafone a másodperc alapú Bónusszal nyomul), ami versenyképes lehetne ezzel, de ahogy azt sejtettem, "természetesen" csak a publikus perc alapú sz*rokat ajánlották. Jó, hogy ennyire reagálnak a konkurensek ajánlataira, hisz ez a Pannon éve...
|
szer. jún. 28, 2006 13:29 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
pg írta: Hm. Felhívtam ügyfsz-t. A számlazárásom napja minden hó 26-a. Ezért akkor törölték. Ez nekem új, hogy kártyásoknak is van számlazárási időpontja. (Ebben az a poén, hogy egy kártyás honnan a bánatból tudja meg, mikor van a számlazárása?!) Március vége óta van igy, az AFSZ-ben "kártyás ciklus" néven találod. A hozzátartozó közlemény itt van. A harmadik bekezdéstől kezdve olvasd. Annak idején itt a fórumon is esett róla szó, mert elég bonyolultan van körülírva hogy mikor mi történik. Hogy melyik topikban azt most meg nem mondom, még az is lehet hogy a törölt "Pannon új arculata" topikban volt.
|
szer. jún. 28, 2006 13:22 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
And_Or írta: club írta: And_Or írta: Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont Nem érdemes személyeskedni, azzal nálam (középkorú embernél) nem érsz el semmit, csak magadat járatod le. A N6230-am nincs még két éves, és a bejövő hívások 398:25:22-nél, a kimenők 308:40:14-nél tartanak úgy, hogy egy szoftverfrissítésnél még valamikor úgy kb. fél éves korában nullázódott a számláló... Persze nem állítom, hogy ez a prepaides telefonom... Akkor meg miket hordasz itt össze? NEm arról beszéltem, hogy a kártyás xar, hanem arról, hogy az elöfizetésest nem kell leszólni. Lassan írom, hogy te is megértsd. Én erre a hozzászólásodra reagáltam: And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg, mikor elindul messzebbre dolgozni/nyaralni/stb... Többtízezer forintot meg tartigálni/hitelezni a mobilszolgáltatónak nem fog senki, vagy csakl az, aki hü**e! Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. És nem muszáj aláírni hüséget, szal teljesen szabad lehet az ember postpaid-esként is, szal ne jöjjön nekem senki azzal, hogy ö aztán nem fogja magát elkötelezni. Semmi kötelezettség nincs az elöfizetésben. És ezért favorizálják a mobilszolgáltatók a prepaid-et a postpaid-el szemben, mert az emberek is azt kedvelik.
Szerinted hogyan kellett volna reagálnom egy ilyen egyoldalú hozzászólásra? Szerintem egyoldalúan, hogy rá tudjak világítani a benne lévő ellentmondásokra, tévedésre.
Te erre elkezdesz személyeskedni, meg olyanokat a számba adsz, amiről szó nincsen.
Még lassabban írom:
A pre- és a postpaid-nek is megvannak a maga pozitív és negatív tulajdonságai. És a fontos paraméterek egyéneknél ráadásul különbözőek lehetnek.
Én pl. ezért használom mindkettőt egyszerre több szolgáltatónál. (Meg azért is, mert rendszermérnökként ezért is fizetnek...)
|
szer. jún. 28, 2006 12:58 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
Hm. Felhívtam ügyfsz-t. A számlazárásom napja minden hó 26-a. Ezért akkor törölték. Ez nekem új, hogy kártyásoknak is van számlazárási időpontja. (Ebben az a poén, hogy egy kártyás honnan a bánatból tudja meg, mikor van a számlazárása?!)
|
szer. jún. 28, 2006 12:05 |
|
|
pg
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 828 Tartózkodási hely: Szeged
|
GPRS-t rendeltem meg Pannon-nál. Mobiladat 50. (egy hónapra, notebook, nyaralni, kellett, hogy hozzáférjek emailhez, stb.)
Értesítő SMS-ek szó szerint:
2006.06.01 14:04 (amúgy csütörtök)
MobilAdat 50 csomagodat aktiváltuk. Új egyenleged 1266 Ft.
2006.06.27 09:20 (kedd)
MobilAdat 50 csomagodat töröltük. Amennyiben a szolgáltatást szeretnéd ismét megrendelni, hívd a 1741-et!
2006.06.28 11.05 (szerda)
Tisztelt Előfizetőnk! MobilAdat Start csomagját aktiváltuk. Üdvözlettel: Pannon.
Ha én elsején megrendeltem a csomagot, az nem egy hónapra szól? (nem léptem túl az 50 Mb-ot, sőt a 40-et sem.) Akkor miért törölnek 27 nap után? *$Łł@&#!!%!%/%
Az eleve bosszantó, hogy a következő havi csomagdíjat HAMARABB szokták levonni. Lehet, hogy mivel nem bírták levonni, ezért törölték? De milyen jogon akkor is? Egy hónap, nem?
Érdekes, hogy tegezés után magáznak (djuice, szóval a tegezés ott természetes).
(Meglepő, hogy megjött az eszük. Korábban is megesett már, hogy lejárt a MA50, és nem volt GPRS-em. Semmi. Mert nemhogy visszaraknának a Startba alapból, hiszen az ügyfél tud netezni - bár jó drágán - , ami nekik bevétel, nekem kell hívogatni a 1741-et, és várni, míg aktiválják. most már rájöttek, hogy jobb alapból visszarakni. )
|
szer. jún. 28, 2006 11:53 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
club írta: And_Or írta: Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. Nem tudom mennyivel kényelmesebb az, hogy havonta várod a számlát, megkapod, majd rohansz a postára, vagy utalsz, vagy szívsz amiatt, hogy automatice levonják a számládról azt, amit esetleg nem kellene... Én havi kb. 1 percet fordítok arra, hogy online megnézzem az egyenlegem... Igen, persze, egy darab voda csekkel fogok a postára menni, a villanyt, gázt, vizet, adsl-t, vezetékestelefont, fűtést, szemétdíjat, közösköltséget meg otthon hagyom, hogy majd azokat is egyenként vigyem el. Légyszíves gondold meg mit írsz, mielőtt elküldenéd... Vagy lefelejtetted a smiley-t a végéről?
szerkesztve: a biztosítást kihagytam...
|
szer. jún. 28, 2006 11:43 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
club írta: And_Or írta: Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont Nem érdemes személyeskedni, azzal nálam (középkorú embernél) nem érsz el semmit, csak magadat járatod le. A N6230-am nincs még két éves, és a bejövő hívások 398:25:22-nél, a kimenők 308:40:14-nél tartanak úgy, hogy egy szoftverfrissítésnél még valamikor úgy kb. fél éves korában nullázódott a számláló... Persze nem állítom, hogy ez a prepaides telefonom... Akkor meg miket hordasz itt össze? NEm arról beszéltem, hogy a kártyás xar, hanem arról, hogy az elöfizetésest nem kell leszólni.
|
szer. jún. 28, 2006 11:37 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
club írta: And_Or írta: Szóval elöfüzetésesség sokkal kényelmesebb, mint a prepaid. Nem tudom mennyivel kényelmesebb az, hogy havonta várod a számlát, megkapod, majd rohansz a postára, vagy utalsz, vagy szívsz amiatt, hogy automatice levonják a számládról azt, amit esetleg nem kellene... Én havi kb. 1 percet fordítok arra, hogy online megnézzem az egyenlegem...
Miért kell várni a számlát? Hozza azt a postás anélkül is.
Postára rohanás? Ugyan már... El lehet sétálni egyszer a bankba, átutalási megbízást adni, esetleg limitet is beállítani.
Sőt. E-bank-os megoldással mindezt otthon megtehetem. Ha meg rinyálok, akkor automatikus utalás helyett a számla megérkezésekor kábé 50 másodperces munkával utalhatom a pénzt. Szóval ennyit a "szívásról".
Nem értem, miért kell ezen fennakadni - nem elég, hogy hülyeséget írsz, azt el sem tudod képzelni, hogy van egy-két olyan dolog, ami lehet, hogy neked nem jön be, de másnak megéri.
|
szer. jún. 28, 2006 10:41 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
And_Or írta: Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont
Nem érdemes személyeskedni, azzal nálam (középkorú embernél) nem érsz el semmit, csak magadat járatod le. A N6230-am nincs még két éves, és a bejövő hívások 398:25:22-nél, a kimenők 308:40:14-nél tartanak úgy, hogy egy szoftverfrissítésnél még valamikor úgy kb. fél éves korában nullázódott a számláló... Persze nem állítom, hogy ez a prepaides telefonom...
|
szer. jún. 28, 2006 7:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
rviktor írta: And_Or írta: Postpaid-esként soha, ismétlem soha nem kell azon aggódnia, hogy lefogy az egyenleg... Kivétel, ha a vodafone úgy nem dönt, hogy jó most akkor bekorlátozunk annak ellenére, hogy fizeted a számlát, mert elérte a 16 000 Ft-ot. És erre még ÁSZF szabályuk is van.... Külföldön voltam a saját kontómra felhívtak, majd mondtam hogy majd ha hazamegyek kifizetem, azt mondta az ürge az nem lehet 24 órám van rá. Majd következõnap a sajátkontómra megint felhívott egy nõ kb 16 óra múlva és közölték, hogy se fogadni se hívni nem tudok amíg külföldön vagyok fizessek. A történethez hozzátartozik hogy 6 hónapos voltam mint vodás általában 15-20 volt a számlám, de mivel már hónap közben 16eFt volt így hóközit kérnek.
korrekt...
|
szer. jún. 28, 2006 0:51 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
Vizsla írta: And_Or írta: Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont Ne haragudj, de nem hiszem el, hogy naponta 18ezret eltelefonálsz, hogy ne tudnál esténként tölteni, mert mint látható, netközelben vagy. Akkor bármikor felmehetsz a www.ppo.hu -ra. Vagy talán elektronikus a kártyád, és nem használható neten? Uhhh. Nem telefonálok naponta 18ezret, nemtudom honnan szedted. És hidd el, NEM érek rá esténként ba***kodni a kártyás baromsággal. Állapodjunk meg abban, hogy nagyon sok embernek nemjó a kártyás feltöltösdis játékszer, vannak emberek, akiknek meg tökéletesen kielégíti az igényeit. Persze nem feltétlenül szükséges ehhez, hogy ez a két csoport valamilyen társadalmilag is elismert különbözö csoporthoz tartozzon. Lehet olyan üzletember, aki szeret kártyással pö**ölni, vagy nosztalgiából, vagy akármilyen okból.
|
kedd jún. 27, 2006 21:39 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
And_Or írta: Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont Ne haragudj, de nem hiszem el, hogy naponta 18ezret eltelefonálsz, hogy ne tudnál esténként tölteni, mert mint látható, netközelben vagy. Akkor bármikor felmehetsz a www.ppo.hu -ra. Vagy talán elektronikus a kártyád, és nem használható neten? Uhhh.
|
kedd jún. 27, 2006 20:36 |
|
|
And_Or
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 474
|
club írta: OK, akkor menjünk sorba, kivéve az első mondatodat...
Bocsánat, nemgondoltam, hogy ilyen témába beleszól egy diák/nagymamiakiéventeegyszerhasználjaatelefont/stb
Én HASZNÁLOM a telefont, és elképzelhetetlen számomra a feltöltögetösdi. De mielött leugatnál, dominóval kezdtem, de az valami kegyetlen volt intenziv használatnál. Szinte folyamatosan rohangáltam feltöltögetni/megszívtam puszta közepén. Szal ha évente párszor töltöd a kártyádat, akkor ne velem vitázz . <-pont
|
kedd jún. 27, 2006 20:29 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 25 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|