|
Szerző |
Üzenet |
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Más is tapasztalta azt, hogy az EDGE sebessége gyakorlatilag 0-ra esett vissza az elmúlt 3 napban? Tisztára, mint a VodaNet a kezdetekkor!
|
pén. júl. 21, 2006 15:26 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
skynet írta: írtam egy e-mailt a pannon ügyfélszolgálatnak, hogy ugyan javasoljanak már a cégnek, ahol dolgozom, jobb tarifacsomagot, de ne publikusat, mert olyat én is tudok rendelni.
erre most (20 nap után) jött egy levél, amiben az üzleti expert és az üzleti elit tarifacsomagokat hasonlítja össze egy táblázat.
ennyire hülyének néznek, szerintük én nem tudok olvasni, honlapot nézni? vagy 8 előfizetéssel, kb 200 ezres havi számlával ne várjak egyedi tarifát? Választhatod az Elitet/Expertet plusz kedvezményekkel.
Üdv,
C.
|
kedd júl. 18, 2006 19:24 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
___
A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára reaxol csüt. júl. 20, 2006 10:52-kor.
|
hétf. júl. 17, 2006 16:00 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Megrendeled az elektronikus részletezést, és a lezárt számlák alatt lesz egy kék gomb, "kiszámlázatlan hívások" felirattal.
Tarifaváltás, és egyéb szolgáltatások lemondása még mindig csak számlafordulókor lép életbe?
|
pén. júl. 14, 2006 12:55 |
|
|
savaria
arany tag
Csatlakozott: csüt. nov. 25, 2004 10:34 Hozzászólások: 198
|
Oké, köszi!
Egy láma kérdés még: Pannonline-on csak a lezárt számlám egyenlegét tudom megnézni vagy akár hóközben is? Ha igen akkor hol? Mert nézegettem a hugom egyenlegét (pannon 150) és ott csak a lezárt számlákat láttam..
|
pén. júl. 14, 2006 9:07 |
|
|
Kano
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 854 Tartózkodási hely: Mistral, ahol sok ember megfordul. Én már a bejáratnál! Egyébként Budapest III. ker.!
|
savaria írta: Egy nagyon nagy kérdés emberek! Lehetőségem adódott a munkahelyem által egy nagyon jó kondiciókkal rendelkező pannonos flottához csatlakoznom - természetesen céges flottás elöfizu , számomra egy vadidegen kapcsolattartóval, rajta keresztül lehet intézni csak mindent. A voda kormányzatis-flottás-kapcsolattartós elöfizukról már nagyon sokat olvastam, nagyon sokan vissza akarják adni. Nem tudom a pannonnál mi a helyzet, akinek ilyen van leirná a tapasztalatait? Előre is köszi!
Ha megvan a kapcsolattartó száma, tudsz vele kommunikálni és ért is hozzá akkor semmi gond nem lehet. Nyugodtan kösd meg. Ne vegyél telefont és akkor bármikor kiugorhatsz belőle.
|
szer. júl. 12, 2006 23:27 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Nálunk olyan a flotta, hogy nincs kapcsolattartó. Behoztam egy vadidegen kártyát, saját névre kapja a számlát, saját maga intézi az ügyeit, stb. Flottája válogatja.
|
szer. júl. 12, 2006 22:17 |
|
|
savaria
arany tag
Csatlakozott: csüt. nov. 25, 2004 10:34 Hozzászólások: 198
|
Egy nagyon nagy kérdés emberek!
Lehetőségem adódott a munkahelyem által egy nagyon jó kondiciókkal rendelkező pannonos flottához csatlakoznom - természetesen céges flottás elöfizu , számomra egy vadidegen kapcsolattartóval, rajta keresztül lehet intézni csak mindent.
A voda kormányzatis-flottás-kapcsolattartós elöfizukról már nagyon sokat olvastam, nagyon sokan vissza akarják adni. Nem tudom a pannonnál mi a helyzet, akinek ilyen van leirná a tapasztalatait?
Előre is köszi!
|
szer. júl. 12, 2006 22:00 |
|
|
VonBraun
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 337 Tartózkodási hely: Észak-Magyarország
|
Éppen nem gyalázni akarok...
A minap az egyik beosztottamnak lefogyott az egyenlege, és ahol ő volt, nem lehetett feltölteni sehogy. Én is a prérin voltam, de a préri-boltban volt feltöltőkártya, vettem is, és láss csodát: a ~1000 fős flottás előfizetéses telefonomról nem hagyta a rendszer feltölteni a praktikumos prepaid-et.
Biztos a telihold miatt volt.
|
szer. júl. 12, 2006 21:24 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Tegnap feltöltöttem a Praktikum kártyámat ATM-ben, aztán ma eszembe jutott, hogy számlát kellene kérni róla. Ez a kártya soha nincs nálam, ezért a hiper-szuper flottás céges előfizumról hívtam fel a 1220-at. 3 perc múlva ügyintéző: ja, ez lakossági ügy? Átkapcsolok. 17 percet vártam, mire végre felvették. Utána mindenáron meg akart győzni róla a hölgy, hogy hívjam fel őt a Praktikum kártyáról, mert nem tud beazonosítani. Ez nem ment, de 4-5 perc várakozás után már be tudott. Aztán felvilágosított, hogy 200.- + ÁFA a számla ára, de később rájött, hogy tévedett, mert ingyenes. Aztán, épp amikor a lényegre tértünk volna, elnémult a vonal és nem szólt bele többet senki. A 35. perc után letettem.
Epilógus: a Pannonline-on kértem számlát, kíváncsi vagyok, ki fogják-e küldeni. Azt jelezte vissza, hogy sikerült a számlakérés.
|
szer. júl. 12, 2006 18:21 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nézd, nem igazán tartottam fernek, hogy az ember szavát semmibe veszik. Többször beírtam, mi történt, ígértem, ha rosszul emlékszem jelezni fogom, ennek ellenére, még én lettem burkoltan lehülyézve, miért írok ilyeneket.
Most beírtam - pontosabban bemásoltam - az ő szavait, ez alapján elvártam volna pár nap leforgása után egy olyan hosszászólást, mint a Tied, amiben - ahogy Te is mondtad - az esetet nem magyarázod meg, de nyugtázod, milyen bénán alkalmazza a pannon ezt a gyakorlatban - megerősítve szavahihetőségemet.
A CIB-nél az időbeli átfutás azonnal megtörténik, erre volt a példa a vodafonenál. Ott is kicsi volt a limit, és megnöveltem, és le tudták szedni a jelölt napon.
Tehát a hiba - a topichoz híven - a pannonnál (esetleg az AMDOCS-nál) keresendő.
És köszönöm, hogy válaszoltál.
|
szer. júl. 12, 2006 7:43 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Vizsla írta: Íme a haverom története, az ő tollából: ... Én azt gondoltam itt már többen leírtuk ami mondanivalónk volt a témával kapcsolatban, de Vizsla barátunk (egy másik topikban) direkt "felhívta a figyelmemet" hogy vár tőlem (is) ehhez még választ, hát íme:
Nyilván többen nem tudjuk (és lehet hogy nem is egészen akarjuk) ezt a f.szságot megmagyarázni. A történet meglepő, ugyanis a DD nem így szokott működni, nem ilyen működésre van kitalálva. Éppen azért nem, hogy ilyen történet ne álljon elő. Hogy a CIB és/vagy a Pannon mit egyénieskedik ebben, azt nem tudom, mindenesetre csak hátrány származik belőle ha nem az általános szokásokat követik.
Esetleg, többen magasztalták már itt (más kapcsán) a CIB-et, érdemes lenne őket megkérdezni, hogy ezt a limitet miért nem kezelik ebben a viszonylatban is úgy ahogy mások/másokkal szokták. Ha egyszer az ügyfél úgy látja hogy a havi számla kiegyenlítéséhez limitet kell emelni, azt látszólag időben meg is teszi náluk, akkor annak miért nincs időben hatása. Hangsúlyozom az időben szót, mert az igenis életszerű, hogy valakinek valamilyen okból egyszer csak hirtelen jóval nagyobb számlája keletkezik (pl. élethelyzete hirtelen megváltozik, valami esemény történik hirtelen az életében ami miatt többet telefonál, és ez hónapokkal előre nem látható, de pár nappal a számla kiegyenlítése előtt már igen), ebben az esetben pedig csapdahelyzetbe kerül. Szóval ez így nem jó.
Nekem nincs CIB számlám, így én biztosan nem tudom kérdőre vonni őket.
Ennyi, ez azt hiszem, kiderült a korábbi hsz-ből is, érdemben nem tettem hozzá semmit, de ha az embert felszólítják hogy válaszoljon, illik is megtenni...
|
szer. júl. 12, 2006 6:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Nocsak, aktív a WAP Hétvége - kerelyfe-vel ellentétben nálam tényleg nulla forintért - és mégis tudok wapolni nem hétvégén, úgy, hogy semmilyen adatszolgáltatás (se CSD, se Start) nincs megrendelve. Ennek rendje és módja szerint már nettó 230-at kiszámláztak, amit tegnap este generáltam.
Mióta lehet a wapot ráutaló magatartással igénybe venni? Ez nekem valami új.
Ha nem lehet, akkor...
|
kedd júl. 11, 2006 22:35 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
asdf_ írta: Sztem inkabb a juzerek tesztelnek a pannonnak ingyen Akkor egy igazi lúzer vagyok?
|
vas. júl. 09, 2006 11:12 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Sztem inkabb a juzerek tesztelnek a pannonnak ingyen
|
vas. júl. 09, 2006 10:45 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Na...
Agyon teszteltem a dolgot, de egyre gyengébben muzsikált a szerkezet...
Gyakran szétesett a kép, dadogott a hang, sokszor megszakadt és utána néha 10 perc is eltelt, mire újra kapcsolódni tudott.
Lehet, hogy nagyon terhelt volt a hálózat, de szerintem nem sokan bénáztak ezzel rajtam kívül...
Engem nem győzött meg!
Persze... ajándék lónak ne nézd a fogát...
De most ezzel akaja népszerűsíteni a pani a szélessávot nem? Ha ilyen bizonytalan, akkor nem lesz túl népszerű!
|
szomb. júl. 08, 2006 19:45 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Landsmann írta: Egyszerűen nem bírja a telefonod a hittérítést. Igazából én sem nagyon bírtam!
Na mind1!
Következő teszt: 18:00 Duna TV.
Azt azért hozzá kell tennem, hogy az akkut is nagyon zabálja! Délelőtt vettem le a töltőről, és már 2 pálcika hiányzik. (6230)
Ez a majdnem 1 óra tv-zés kb 10MB forgalmat generált.
|
szomb. júl. 08, 2006 15:40 |
|
|
Vendég
|
thomas77 írta: Sikerült felizgatnom a mobilTV-t, de érdekes dolgokat csinál! Az első negyed órában egész jól ment, de utána tösször megszakadt a kapcsolat. Aztán a telefonom is újraindult. Ez még nem az igazi! Vagy csak az atv dáridós műsorát nem bírja?
Egyszerűen nem bírja a telefonod a hittérítést.
|
szomb. júl. 08, 2006 15:12 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Sikerült felizgatnom a mobilTV-t, de érdekes dolgokat csinál! Az első negyed órában egész jól ment, de utána tösször megszakadt a kapcsolat. Aztán a telefonom is újraindult.
Ez még nem az igazi!
Vagy csak az atv dáridós műsorát nem bírja?
|
szomb. júl. 08, 2006 15:11 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Vizsla írta: Íme a haverom története, az ő tollából: Egy pannonos, direct debites flottás írta: Íme a Pannon-história... Milyen érdekes, hogy az elmúlt 6 napban senki sem tudott ehhez hozzászólni...
|
szomb. júl. 08, 2006 12:57 |
|
|
kapasz
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 253
|
Londelmor írta: tegnap akartam telefonálni egyet Kínába, de nem sikerült ... szóval vegyek egy pre-paid kártyát is, ha ilyen helyekre akarok telefonálni tökjó.
Ha már veszel, akkor voda SIM-et vegyél. Csak 1000 Ft (ebből 500 lebeszélhető) és arról 30 Ft / percért hívhatod Kínát, akár mp alapon is, ha sima Vitamax tarifára váltassz. A váltás ingyenes.
A 30 Ft / perc akkor érvényes, ha 000-val kezded a hívást. Hang a hálón szolgáltatás.
|
csüt. júl. 06, 2006 8:08 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: Crick írta: Londelmor írta: tegnap akartam telefonálni egyet Kínába, de nem sikerült ("a hívott szám adminisztratív okokból nem kapcsolható"). ma megtudtam a 1220-on, hogy ez azért van, mert Kína is a tiltott övezetek közétartozik, tehát post-paidrõl nem hívható és megint ott tartunk, hogy a számlások szívnak. én 6 éve fizetem rendszeresen a számlámat, de nem telefonálhatok oda, viszont bárki, aki az utcáról beesik, nem is köti le magát hûséggel az igen... szóval vegyek egy pre-paid kártyát is, ha ilyen helyekre akarok telefonálni tökjó. Hát ezt köszönd inkább az országunkban élõ rengeteg csacsogó kínainak... Csak nem azt akarod mondani, hogy csacsogó, de nem fizetõ kínai?
nyilván ezt akarja mondani. De különbséget tehetnének egy friss és egy régi előfizető közt, valamint élhetnének a hóközi számla lehetőségével is.
De minke törjék magukat, úgyis csak háromszereplős a piac...
|
szer. júl. 05, 2006 22:38 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Crick írta: Londelmor írta: tegnap akartam telefonálni egyet Kínába, de nem sikerült ("a hívott szám adminisztratív okokból nem kapcsolható"). ma megtudtam a 1220-on, hogy ez azért van, mert Kína is a tiltott övezetek közétartozik, tehát post-paidről nem hívható és megint ott tartunk, hogy a számlások szívnak. én 6 éve fizetem rendszeresen a számlámat, de nem telefonálhatok oda, viszont bárki, aki az utcáról beesik, nem is köti le magát hűséggel az igen... szóval vegyek egy pre-paid kártyát is, ha ilyen helyekre akarok telefonálni tökjó. Hát ezt köszönd inkább az országunkban élő rengeteg csacsogó kínainak... Csak nem azt akarod mondani, hogy csacsogó, de nem fizető kínai?
|
szer. júl. 05, 2006 20:18 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
az egy dolog, de a számlásoknál is ki kell fizetni a számlát, vagy nem? a kártyáshoz képest számlás előfizetést még csak nem is olyan könnyű kötni, azért több papír kell hozzá, nyilván, hogy biztos be lehessen hajtani.
viszont ami bosszant, hogy még az edsz egyenlegből sem tudok oda telefonálni, hanem ténylegesen kell egy külön kártyát vegyek hozzá
de ennyi erővel akár meg is szüntethetnék a számlás konstrukciókat (magánszemélyek számára), mert egyre kevesebb előnye/értelme van...
|
szer. júl. 05, 2006 20:16 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
Londelmor írta: tegnap akartam telefonálni egyet Kínába, de nem sikerült ("a hívott szám adminisztratív okokból nem kapcsolható"). ma megtudtam a 1220-on, hogy ez azért van, mert Kína is a tiltott övezetek közétartozik, tehát post-paidről nem hívható és megint ott tartunk, hogy a számlások szívnak. én 6 éve fizetem rendszeresen a számlámat, de nem telefonálhatok oda, viszont bárki, aki az utcáról beesik, nem is köti le magát hűséggel az igen... szóval vegyek egy pre-paid kártyát is, ha ilyen helyekre akarok telefonálni tökjó. Hát ezt köszönd inkább az országunkban élő rengeteg csacsogó kínainak...
|
szer. júl. 05, 2006 19:57 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
tegnap akartam telefonálni egyet Kínába, de nem sikerült ("a hívott szám adminisztratív okokból nem kapcsolható"). ma megtudtam a 1220-on, hogy ez azért van, mert Kína is a tiltott övezetek közétartozik, tehát post-paidről nem hívható és megint ott tartunk, hogy a számlások szívnak. én 6 éve fizetem rendszeresen a számlámat, de nem telefonálhatok oda, viszont bárki, aki az utcáról beesik, nem is köti le magát hűséggel az igen... szóval vegyek egy pre-paid kártyát is, ha ilyen helyekre akarok telefonálni tökjó.
|
szer. júl. 05, 2006 16:21 |
|
|
Londelmor
gyémánt tag
Csatlakozott: szomb. júl. 03, 2004 11:10 Hozzászólások: 3635 Tartózkodási hely: Shanghai, Pudong negyed
|
jó ez a visszahívás kérése lehetőség másfél órája hívtam őket, de a várható várakozási idő több mint 8 perc volt. gondoltam igénybeveszem a lehetőséget, de azóta is hívnak visszafele...
|
kedd júl. 04, 2006 10:58 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Íme a haverom története, az ő tollából:
Egy pannonos, direct debites flottás írta: Íme a Pannon-história.
Diákszámlám van a CIB-nél. Egy pannon üzletben csoportos beszedési megbízást adtam a pannonos kisasszonynak (kitöltöttem egy papírt).
A CIB netbank-ban 6000 Ft-os limitet állítottam be, azaz 6000 Ft-ban maximáltam a Pannon által lehívható összeget.
Egyik hónapban 7107 Ft lett a számlám végösszege. Ezt az esedékesség napja előtt egy héttel már észleltem, ezért beléptem a CIB netbank-ba, és a pannon felé beállított 6000 Ft-os limitet 8000 Ft-osra módosítottam. Ezzel azt hittem, el van intézve a dolog.
Kb. másfél hónappal a hétezres számla fizetési határideje után egyszer csak korlátozták (letiltották) a kimenő hívásaimat. Az ügyfélszolgálaton legalább négy emberrel beszéltem, végül akadt egy hölgy, aki kezébe vette az ügyet. Kiderült, hogy nem hívták le a hétezres összeget a számlámról, limit-túllépés miatt, pedig bőven volt rá fedezet. Tartozásom türelmi ideje lejárt, ezért korlátoztak. Sürgősen kértem tőle a korlátozás föloldását, a késedelmi kamat jóváírását, és némi magyarázatot arra, hogy mindez hogyan történhetett. Az ő elmondása szerint:
A Pannon nyilvántartást vezet a csop.beszedésekre beállított limitekről. A banknál történő limit-módosítást a Pannon 2 hónap átfutási idővel vezeti át a saját nyilvántartásába. Ha a lehívandó összeg meghaladja a limit összegét AZ Ő ADATAIK SZERINT, akkor meg sem próbálják lehívni a pénzt a számláról.
(egy másik alkalommal a 2 hónapos átfutási idő helyett egy másik verziót mesélt: a számlázási időszak első napján lekérik a banktól a beállított limitet, és a fizetési határidő napján azzal számolnak a fent leírtaknak megfelelően.)
Elvileg időben észlelhettem volna a hibát. Egyrészt a banki pénzmozgások listájából kiszúrhattam volna, hogy hiányzik a Pannon átutalás. Másrészt az adott hónap postázott telefon-számlájában mellékeltek egy csekket, hogy fizessek azon. Valahol az apróbetűs szövegben az is szerepelt, hogy limit-túllépés miatt küldenek csekket. Ellenben nekem már sokszor küldtek úgy csekket, hogy közben működött az átutalás, így erre a csekkre már nem figyeltem föl.
Megkérdeztem az ügyfélszolgálattól, hogy honnét tudhattam volna a Pannon által vezetett "árnyék-nyilvántartásról". A hölgy szerint minden, így ez is, benne kellett legyen az általam aláírt csoportos beszedési megbízás szövegében.
A késedelmi kamatot (120Ft) kifizettem, a visszakapcsolási díjat (2500Ft?) jóváírták, a három napos korlátozásért kártérítést nem kaptam.
PS: A legutóbbi (júniusi) számlám 6840Ft-osra sikeredett. Most, hogy több mint 3 hónapja a 8000Ft-os limit él a banknál, ismét limit-túllépéses csekket kaptam a Pannontól. Ezért - biztos ami biztos - átutaltam nekik eseti átutalás formájában Hozzáfűzném, hogy a fent említett pannonos csoportos beszedési formanyomtatványon sehol sem szerepel, hogy 2 hónapot kell várnom ha én a banknál, és nem a pannonnál módosítok a DD-en. Józan paraszti ésszel arra gondolnék, hogy akkor tart 2 hónapig, ha a szolgáltatón keresztül módosítom, és azt bízom meg, hogy változtasson a banknál. Emiatt inkább a bankhoz fordulok. S erre tessék... A Pannon a Kitöltési utasításba írta: II. Meglévő felhatalmazási megbízás módosítása Felhatalmazás módosítása csak a számlavezető banknál nyújtható be, érvényes felhatalmazási megbízás birtokában... Ennek Ő maradéktalanul eleget tett, az Internet Bankon módosította.
Egyébként semmilyen 2 hónapról nincs benne szó, sőt, semmilyen időintervallumról, amely tartalmazza az átfutási időt. De még a csoportos beszedés linkje sem informál ilyesmiről.
Július hónapban főkártyává avanzsálom a DPI-t. Már várom, hogy velem is megtörténjenek a fentiek. Én jelenleg ugyanis 5 ezerre vagyok állítva, és eddig csak 3 ezres számláim keletkeztek.
|
vas. júl. 02, 2006 21:28 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
A CIB bank nem küld sms-t limitmódosításról.
És a bank telefonszámát a készülékem és én is meg tudom különböztetni a VODAFONE karaktersorozattól.
A pannon nem küld smst a limitmódosításról.
|
vas. júl. 02, 2006 8:19 |
|
|
Wagner ur
arany tag
Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 1:37 Hozzászólások: 481 Tartózkodási hely: Eger
|
Vizsla írta: Wagner ur írta: Nem igazán értelek. Nekem a számlazárás 19-én van, de csak 6-án vonják a bankszámláról. A számlát 2X-én (a múlthavit tegnap kaptam meg) kapom postán. Ha lenne is limit, simán tudom emelni 10 nap alatt. Egyenleg csak telefonról: http://wap.pgsm.hu/wapbillinfo/billinfo.wmlAkkor Neked is elmondom: változtathatsz limitet a banknál, de a pannon nem "érzékeli", holott köze nincs hozzá, hogy én mekkora limitet állítottam be. Egyébként egy ideig a voda is küldött SMS-t, mikor változtattam a CIB-nél a limiten, hogy "a limitet az ön által módosítottra beállítottuk", közbe neki sincs köze hozzá. De tudod mit? Vállalom, hogy újra megkérdezem, és megkérem mondjon el mindent pontosan elölről! Vállalom, ha közben kiderül, hogy tök mást mond, és én értettem félre!
Tudtommal a bank küldi az sms-t minden, a bankszámládon történt változásról, bár ez beállítás kérdése, hogy miről küldjön és miről ne. (K&H) A pnninak valóban semmi köze hozzá, bár a K&H esetében (a többiről nem tudok nyilatkozni) minden szolgáltatónak van külön száma. (+36209000703, +36309000703, +36709000703)
|
vas. júl. 02, 2006 4:06 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Crick írta: Vizsla írta: Ő csak mint számlafizető van megjelölve a flottás előfizetésen. Így már más a helyzet. A flottaelőfizetéseknél ugyanis a kapcsolattartó tiltatja a számokat tartozás esetén. És ha az egész szervezet kintlévősége már elég magas összeg, akkor ezt keményen meg is teszik, hiszen ők a tulajdonosok. Emiatt pedig van aki szív, mert esetleg csak egy napja járt le a fizetési határideje... Üdv, C. Ma beszéltem vele, és annyit elárult, hogy kapott csekket. Azt pedig megerősítette, hogy a pannon az összeget valóban le se próbálta emelni. Meg mondta, hogy 2 napig volt korlátozva.
|
szomb. júl. 01, 2006 19:00 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
Vizsla írta: Ő csak mint számlafizető van megjelölve a flottás előfizetésen. Így már más a helyzet. A flottaelőfizetéseknél ugyanis a kapcsolattartó tiltatja a számokat tartozás esetén. És ha az egész szervezet kintlévősége már elég magas összeg, akkor ezt keményen meg is teszik, hiszen ők a tulajdonosok. Emiatt pedig van aki szív, mert esetleg csak egy napja járt le a fizetési határideje...
Üdv,
C.
|
szomb. júl. 01, 2006 18:51 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
kapasz írta: T68m írta: a csop beszedési megbízást én sem favorizálom, VizsLÁ-hoz hasonló okok miatt.
1. nincs közvetlen kontroll lehetõség, azaz emelésenként eldönteni, hogy engedem-e vagy sem.
2. ezen felbuzdulva aztán a cégek nagyon pofátlan leemelésekre képesek.
3. semmi (tényleges) kedvezményt nem adnak, úgyhogy nem teszem meg ezt a szívességet nekik. 1. Az OTP-nél van ilyen! Beszedés Kontrollnak hívják. https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/onlin ... 030300.jsp2. Nem véletlenszerû, hogy mit emelnek le. A számlát a leemelés elõtt megkapod és intézkedhetsz, ha hibás az összeg. 3. Mobilszolgáltatók tényleg nem adnak kedvezményt. 1-2 más esetben elõfordulnak kisebb akciók, de összességében itt igazad van. (Mondjuk, hogy ki tesz szívességet kinek, az nagyon relatív, én pl. nem szeretek postára járni, inkább fizetek egy kicsit többet. Idáig még soha semmilyen hibát nem tapasztaltam a csoportos beszedésben, pedig nálam havonta 10 db-nál több teljesül.)
1. ideje volt, hogy felismerjék ennek igényét! Ezt már kitaláltam/hiányoltam évekkel ezelőtt. Remélhetőleg más bankok is átveszik tőle az ötletet.
Kis hibája még mindig van, tökéletes akkor lenne, ha azt is be lehetne állítani, hogy visszajelzés hiányában automatikus elfogadja vagy elutasítsa a tételt.
2. nincs lehetőség azt beállítani, hogy csak és kizárólag valamilyen célú beszedést fogadjanak el (azaz pl. csak egy meghatárzott számhoz tartozó havi mobilszámlát), így a csoportost felhasználva a megbízott mást is leemelthet. Erre volt már néhány példa, azszem simico tudna róla mesélni.
|
szomb. júl. 01, 2006 12:36 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
nord írta: Ahonnan kiindult a vita, az pedig az, hogy igenis kényszerítve vagyunk a mobilhasználatra, igaz nem fegyverrel, hanem (gazdasági) érdekbõl.Dehogy ebbõl indult ki. Prepaid/postpaid volt a vita kiváltója, aztán a "milyen sz.r lehet postpaidesnek lenni a postára rohangálás miatt" sztoriból jutottunk el ide... Üdv.
na, ahhoz a kiinduláshoz nincs is mit hozzátenni, ráadásul off.
hogy ON is legyen, a kötsög pannon nem volt képes átállítani (hatósági előírásra) az emeltdíjas SMS rendszerét. Én a kis BT, igen. Ő a sok milliárdos RT, nem. Annak ellenére nem, hogy minden egyes emeltdíjas SMS-ből több, mint a felét elteszi, hónapos késéssel utal. És megint én szívok, a hatóság és a mobiltársaság eredményes közeműködésével!
Ja, és arról a kollegákról már nem is beszélek, akik a sajtóban hirdetik a termékeiket, mennyire örülhetnek, hogy az összes szám megváltozott!
|
szomb. júl. 01, 2006 12:26 |
|
|
kapasz
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 253
|
T68m írta: a csop beszedési megbízást én sem favorizálom, VizsLÁ-hoz hasonló okok miatt.
1. nincs közvetlen kontroll lehetőség, azaz emelésenként eldönteni, hogy engedem-e vagy sem.
2. ezen felbuzdulva aztán a cégek nagyon pofátlan leemelésekre képesek.
3. semmi (tényleges) kedvezményt nem adnak, úgyhogy nem teszem meg ezt a szívességet nekik.
1. Az OTP-nél van ilyen! Beszedés Kontrollnak hívják.
https://www.otpbank.hu/OTP_Portal/onlin ... 030300.jsp
2. Nem véletlenszerű, hogy mit emelnek le. A számlát a leemelés előtt megkapod és intézkedhetsz, ha hibás az összeg.
3. Mobilszolgáltatók tényleg nem adnak kedvezményt. 1-2 más esetben előfordulnak kisebb akciók, de összességében itt igazad van.
(Mondjuk, hogy ki tesz szívességet kinek, az nagyon relatív, én pl. nem szeretek postára járni, inkább fizetek egy kicsit többet. Idáig még soha semmilyen hibát nem tapasztaltam a csoportos beszedésben, pedig nálam havonta 10 db-nál több teljesül.)
|
szomb. júl. 01, 2006 9:46 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
Dehogy utazom rád, egyszerűen csak más a véleményem a dolgokról, mint neked.
Szép ez a tisztán közgadaságtan-alapú megközelítése a dolgoknak, csak éppenséggel a lehető legrosszabb megoldás (ugyanis néhány kivételtől eltekintve nem veszik figyelembe a humán és a környezetvédelmi szempontokat - ezért tartunk ott, ahol tartunk... de ez már tényleg off).
Ahonnan kiindult a vita, az pedig az, hogy igenis kényszerítve vagyunk a mobilhasználatra, igaz nem fegyverrel, hanem (gazdasági) érdekből.
Dehogy ebből indult ki. Prepaid/postpaid volt a vita kiváltója, aztán a "milyen sz.r lehet postpaidesnek lenni a postára rohangálás miatt" sztoriból jutottunk el ide...
Üdv.
|
szomb. júl. 01, 2006 7:17 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
nord írta: T68m írta: BrOnZ írta: T68m írta: Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá! Már megint nem érted, vagy akarod érteni... Nem tapsolni kell hozzá, hanem határidõre fizetni. Minden egyéb egyéni szocprobléma, amely problémáddal fordulhatsz a fal felé... Én sem tapsolok a magyar adó és TB rendszer miatt, mégis nem húzom-halasztom ameddig lehet, hanem határidõre fizetek... A gazdasági kényszer pedig enyhe barokkos túlzás, különösen nagyi esetében néha te is úgy beszélsz, mint aki direkt nem akarja érteni!!! igenis gazdasági kényszer az is, hogy nem tölthetjük egész nap a családtagjaink látogatásával az idõt, hanem helyette dolgoznunk kell. (legalábbis nekem) Kedves, fiatal barátom, szerinted 15-20 évvel ezelõtt hogyan látogattuk meg, hogyan beszélgettünk szüleinkkel, nagyszüleinkkel? Akkor tán nem dolgoztak az emberek? Az emberi kapcsolatok egy jottányit se voltak rosszabbak, sõt! Komolyan kezdek félni az ilyen fiatalságtól, amikor néhányuknak furcsán kell éreznünk magunkat, amikor azt kell magyarázkodnunk, hogy bizony az a _normális_ emberi magatartás, hogy a kötelezettségeinknek idõben eleget teszünk...
úgy látom utazol rám... na, mind1!
Hosszú idő lenne ecsetelni közgázból azt, hogy az újabb technika hogy épül be a gazdaságba, lényeg, hogy a már beépült dolgot, mint a telefon, hogy on maradjunk, de említhetnénk a villamos energiát is, igen költséges lenne kiszedni.
(Eleve azért épül be, hogy azzal erőforrást (pénzt vagy időt) takaríts meg, ugyanakkor más folyamatként az így megtakarított erőforrás máshova csoportosul át. Azaz nem csak hogy kiadást jelentene, hanem eleve képtelenség azt nélkülözni, legfeljebb egy még jobbal lehet leváltani)
(tehát azon is sajnálkozhatnál, hogy a nagymuter már nem szenes vasalóval simítja az inget)
Ebből kifolyólag a mobil, mint a gazdaság fontos eleme, nem luxuscikk, hanem létszükséglet társadalmilag. Természetesen mindig lehet olyan entitást találni, aki helyzeténél fogva kivétel, mint ahogy villanyáram sincs bizonyos helyeken, de ettől semmit se csökken társadalmi szerepe.
Ahonnan kiindult a vita, az pedig az, hogy igenis kényszerítve vagyunk a mobilhasználatra, igaz nem fegyverrel, hanem (gazdasági) érdekből. És utána lehet választani a hogy melyik cég extra-extraprofitját akarjuk növelni a három mákvirág közül.
|
szomb. júl. 01, 2006 2:25 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
joc_ írta: Vizsla írta: És emlékeztetnélek arra, hogy írtam, hogy a voda például smst küldött, mikor változtattam a limiten. De én ezt a bankon keresztül, és nem a 1270-en tettem. Erre csak azt tudom mondani, hogy valamit nagyon félreérthettél. Ha ilyen sms-t kaptál, azt csak a bankod küldhette, akinek természetesen lehet 70-es száma. Még csak nem is életszerû a helyzet (mármint hogy a szolgáltató nyilvántartaná a limitet, ennek ellenére benyújtja a lehívást a banknak). De mindegy. Te mindig mindent jobban tudsz bárki másnál. Most hiába írnám le hogy elég sokat foglalkoztam ennek a rendszertechnikájával, valószínûleg ez téged nem érdekelne. Kellemes hétvégét.
sztem is félreértett valamit ezügyben vizsla - nem kell ezért anyázni.
|
szomb. júl. 01, 2006 2:11 |
|
|
Vendég
|
Tudom hogy miből indult, de már rég nem arról van szó, hanem a bankokról, aminek meg már ehhez semmi köze. Egyébként megjegyezném, hogy más is említette hogy nem kellene itt offolni. Szóval szerintem olyan hozzászólásokat is beleveszel az on-ba, ami már kinőtte a topic kereteit. Noha eredendően ehhez kapocsolódott, de szép lassan elment más irányba.
Részemről befejeztem.
|
pén. jún. 30, 2006 19:38 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: Akkort olvasd vissza a mai hozzászólásokat. 4-5 kivételtől eltekintve semmi köze a hozzászólásoknak a Pannon gyalázásához. Túlnyomórészt bankgyalázás. És ez nem ma kezdődött. Már napok óta teljesen másról szól, 1-2 kivételtől eltekintve. Feületesen olvasol.Az alap gond ott volt, hogy bekerült a topicba, mi a jobb, a prepaid, vagy a postpaid? Modoknak itt kellett volna érzésem szerint közbelépni.
Aztán áttértünk postpaidre, én pedig szóbahoztam a pannonos DD esetet, amit kétszeri hallásból tudok (és ismét jelzem: ha kiderül, hogy mind hülyeség volt, amit írtam, mert rosszul emlékéztem a mondottakra, szólok).
Ez rámutatott a mobilszolgáltató(k) bénaságára, ami kötődik az AMDOCS-hoz. És csak mellékes, hogy némely bank miben segít/gátol a DD teljesítésében, letiltásában.
|
pén. jún. 30, 2006 19:33 |
|
|
Vendég
|
Vizsla írta: Landsmann írta: Itt már régen nem arról van szó amiről a topic szól. Arról vitatkoztok, hogy melkyik bank hogy emel, vagy nem emeli le a számla összegét, meg ki kinek milyen SMS-t küld. Ez sehogy sem kapcsolódik a topic témájához. Ez az off, nem az előbbiek.
Akkort olvasd vissza a mai hozzászólásokat. 4-5 kivételtől eltekintve semmi köze a hozzászólásoknak a Pannon gyalázásához. Túlnyomórészt bankgyalázás. És ez nem ma kezdődött. Már napok óta teljesen másról szól, 1-2 kivételtől eltekintve.
|
pén. jún. 30, 2006 19:26 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: Itt már régen nem arról van szó amiről a topic szól. Arról vitatkoztok, hogy melkyik bank hogy emel, vagy nem emeli le a számla összegét, meg ki kinek milyen SMS-t küld. Ez sehogy sem kapcsolódik a topic témájához. Ez az off, nem az előbbiek.
|
pén. jún. 30, 2006 19:20 |
|
|
Vendég
|
Itt már régen nem arról van szó amiről a topic szól. Arról vitatkoztok, hogy melkyik bank hogy emel, vagy nem emeli le a számla összegét, meg ki kinek milyen SMS-t küld. Ez sehogy sem kapcsolódik a topic témájához.
|
pén. jún. 30, 2006 19:18 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Landsmann írta: Könyörgöm, miért offoltok folyamatosan? Mi az off? A pannonról van szó.
Sajnos a prepaid előnye már szóba se kerül...
|
pén. jún. 30, 2006 19:16 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Tudod mit? Nézz rá a számra. PÜ-ben elküldöm. Végre pontot tegyünk az ügy végére. Ez megfelel?
2 napra le lett korlátozva. Ő csak mint számlafizető van megjelölve a flottás előfizetésen.
A hűséggel kapcsolatban tudod, hogy nem jutunk egymással egyről a kettőre...
|
pén. jún. 30, 2006 19:15 |
|
|
Vendég
|
Könyörgöm, miért offoltok folyamatosan?
|
pén. jún. 30, 2006 19:10 |
|
|
Crick
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 148
|
Vizsla írta: Elmondta, és nem három hónapra rá, hogy közben még ő is módosítgasson a történeten, mert már nem emlékszik rá teljesen, hanem rá 1-2 napra. Ezt itt szeretném picit helyre tenni: 1. sikertelen DD terhelésnél csekket küldd a Pannon, hogy sikertelen volt a terhelés, a kedves ügyfél lesz szíves azon rendezni a számlát. 2. Minimum 30 napos számlatartozás esetén kerülnek korlátozásra a hívások. 3. A 2. pontból kifolyólag elegendő idő marad arra is, hogy a kedves ügyfél ismételt terhelést kérjen. Vizsla írta: Miért is ne kéne reklamálnia, ha alapból letiltjáka kimenőit? Jobb helyeken a sikertelen beterhelést mégegyszer megpróbálják, majd csekket küldenek. Oké, késedelmi kamattal, egy szót nem szólnék érte. De itt a gond a korlátozással volt. Az előbb említettek miatt ez baromság, már elnézést. Vizsla írta: Aláírok két évet, mert kell olcsóbb telefon, és bízom benne, hogy a vásárláskori tarifaajánlat is kitart eddig. Ám ha jön másik ajánlat, szóba kerül a felmondási díj. Ekkor jön képbe az, hogy a hűségnek nem lenne szabad többnek lennie, mint a készülék teljes ára és a vásárláskor kifizetett ár közötti különbség, s ez is időarányosan kiszámlázva. Ám itt egyszeri 50 ezeres hűség díjról van szó, ami semmelyik készüléknél nem állja meg a helyét, mert magasabb összeg, mint a szolgáltató ártámogatása, és még kátyafüggő is. Egyrészt senki sem kényszerít pisztollyal, hogy aláírd ezt. Elolvasod, és ha neked megfelel mondjuk egy filléres telefon ilyen feltételekkel, az a Te dolgod, utólag ezen mérgelődni felesleges. Hidd el, vannak olyan telefonok is, ahol még úgy is jól jársz, hogy másnap felmondod a szerződést, és kicsengeted a pénzt... És azt is megemlíteném, hogy más cégeknél van, hogy a teljes hátralévő időre vonatkozó (pl. előfizetési) díjat kell kicsengetned lelépéskor + esetleg a belépési kedvezményeket, és ott még a telefon sem marad meg, mint egy mobilszolgáltatónál...
|
pén. jún. 30, 2006 19:08 |
|
|
nord
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1770 Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
|
T68m írta: BrOnZ írta: T68m írta: Ezután ne csodáld, hogy van aki nem tapsol hozzá! Már megint nem érted, vagy akarod érteni... Nem tapsolni kell hozzá, hanem határidőre fizetni. Minden egyéb egyéni szocprobléma, amely problémáddal fordulhatsz a fal felé... Én sem tapsolok a magyar adó és TB rendszer miatt, mégis nem húzom-halasztom ameddig lehet, hanem határidőre fizetek... A gazdasági kényszer pedig enyhe barokkos túlzás, különösen nagyi esetében néha te is úgy beszélsz, mint aki direkt nem akarja érteni!!! igenis gazdasági kényszer az is, hogy nem tölthetjük egész nap a családtagjaink látogatásával az időt, hanem helyette dolgoznunk kell. (legalábbis nekem)
Kedves, fiatal barátom, szerinted 15-20 évvel ezelőtt hogyan látogattuk meg, hogyan beszélgettünk szüleinkkel, nagyszüleinkkel? Akkor tán nem dolgoztak az emberek? Az emberi kapcsolatok egy jottányit se voltak rosszabbak, sőt!
Komolyan kezdek félni az ilyen fiatalságtól, amikor néhányuknak furcsán kell éreznünk magunkat, amikor azt kell magyarázkodnunk, hogy bizony az a _normális_ emberi magatartás, hogy a kötelezettségeinknek időben eleget teszünk...
|
pén. jún. 30, 2006 19:01 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
joc_ írta: Vizsla írta: És emlékeztetnélek arra, hogy írtam, hogy a voda például smst küldött, mikor változtattam a limiten. De én ezt a bankon keresztül, és nem a 1270-en tettem. Erre csak azt tudom mondani, hogy valamit nagyon félreérthettél. Ha ilyen sms-t kaptál, azt csak a bankod küldhette, akinek természetesen lehet 70-es száma. Még csak nem is életszerű a helyzet (mármint hogy a szolgáltató nyilvántartaná a limitet, ennek ellenére benyújtja a lehívást a banknak). De mindegy. Te mindig mindent jobban tudsz bárki másnál. Most hiába írnám le hogy elég sokat foglalkoztam ennek a rendszertechnikájával, valószínűleg ez téged nem érdekelne. Kellemes hétvégét. Áááááá, nem hiszem eeel! A feladó: VODAFONE, nem 20-as, nem 30-as, nem 70-es szám, hanem nagy latin betűkkel: VODAFONE. Tényleg ennyire h.yle lennék, hogy nem tudom megkülönböztetni a CIB SMS számát, ami külön el is van mentve???
Szóban annyit megtudtam most a haveromtól, hogy a mostani hatezer valahány Ft-os számlájt nem emelte le a pannon, hiába módosította előző hónapban 8 ezerre a limitet a korábbi 4-5 ezerről.
Sőt, amit eddig nem írtam, de most mondta: meg se próbálja leemelni a pannon! Tehát nem is kaphat sem smst, sem levelet a limitátlépésről a banktól.
Elhiszem, hogy foglalkoztál, nem kérdőjelezem meg, de ez úgy látszik másképp működik e két cégnél, melynél mindkettő az AMDOCS-ot használja.
A személyeskedésedre pedig nem vagyok kíváncsi. Nem adtam okot arra, hogy ilyen kijelentést tégy, mivel ha valamiben tévedek, azt el szoktam ismerni, ellentétben itt most már 3 emberrel.
|
pén. jún. 30, 2006 18:47 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
Vizsla írta: És emlékeztetnélek arra, hogy írtam, hogy a voda például smst küldött, mikor változtattam a limiten. De én ezt a bankon keresztül, és nem a 1270-en tettem. Erre csak azt tudom mondani, hogy valamit nagyon félreérthettél. Ha ilyen sms-t kaptál, azt csak a bankod küldhette, akinek természetesen lehet 70-es száma. Még csak nem is életszerű a helyzet (mármint hogy a szolgáltató nyilvántartaná a limitet, ennek ellenére benyújtja a lehívást a banknak).
De mindegy. Te mindig mindent jobban tudsz bárki másnál. Most hiába írnám le hogy elég sokat foglalkoztam ennek a rendszertechnikájával, valószínűleg ez téged nem érdekelne.
Kellemes hétvégét.
|
pén. jún. 30, 2006 18:18 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 16 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|