|
Szerző |
Üzenet |
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
A Vitamax Online továbbra sem működik. Vajon mikor veszik észre?!
|
csüt. júl. 27, 2006 12:29 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
simico írta: lebowsky00 írta: Aki minőségi ügyfélszolgálatot szeretne, az kénytelen a kétszer annyiba kerülő T-mobilnál előfizetni. Vagy nem... a tré ügyfélszolgálata is rohamosan fejlődik visszafele. Lassan már inkább fel sem hívom őket, mert a 6-10 perc zene után az esetek 90%-ban fingjuk nincs miről van szó, de legalább sokszor teljesen flegmák is. Ja, és ez a hűdehajde kiemelt vip lópikula ügyfélszolgálat. Nem tapasztaltam még hozzá nem értést a T részéről.
Inkább az szokott lenni, hogy alapból 1.0-s felhasználóként kezelik az embert, mint ahogy az is a betelefonálók 97%-a (a fórumunk nem hiteles 'merítés' )
Ez esetleg zokon eshet párunknak, ha nem a tudásunknak megfelelő hangon szólnak hozzánk. Általában ha tisztázódnak az erőviszonyok, akkor lehet értelmes beszélgetésként folytatni a dolgot.
|
csüt. júl. 27, 2006 11:14 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Trabi TM írta: Micuir írta: És mi van akkor, ha én egy tértivevényes ajánlott levelet írok, amelyben leírom, hogy x. hó y. napi hatállyal felmondom és elküldöm a Voda címére? Nekem pl. 130 km a legközelebbi képviselet. Szinte kizárt, hogy elfogadják, az adatvédelmi törvény miatt, miszerint nem másolhatunk le személyit, így hiába is küldöd el a személyi másolatodat, nem vehetik figyelembe, valahogyan viszont igazolni kell magadat, tehát marad a személyes találkozás. Nehezen hiszem el (kivéve, ha külföldi vagy, akkor viszont nem értem miért van magyar vodás karid), hogy nincs a 30 km-es körzetedben legalább 1 voda bolt (nem márkabolt, hanem bármilyen viszonteladó), ugyanis ahol kötni tudnak előfizut, ott felbontani is... Ugyan, én is faxon mondtam le az előfizut, kellett hozzá a hívószámom, a lakcímem és a szerződéskötéskor megadott hatjagyű kódom, meg az aláírásom.
És érdekes módon 5 nap alatt kikapcsolták!!!
NINCS TOVÁBB VODA ELŐFIZETÉSEM!!!
Pre-paidben viszont maradnak. Ott nincs ekkora lehúzás, mint az előfizetőknél.
|
csüt. júl. 27, 2006 11:04 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
lebowsky00 írta: Aki minőségi ügyfélszolgálatot szeretne, az kénytelen a kétszer annyiba kerülő T-mobilnál előfizetni.
Vagy nem... a tré ügyfélszolgálata is rohamosan fejlődik visszafele. Lassan már inkább fel sem hívom őket, mert a 6-10 perc zene után az esetek 90%-ban fingjuk nincs miről van szó, de legalább sokszor teljesen flegmák is. Ja, és ez a hűdehajde kiemelt vip lópikula ügyfélszolgálat.
|
csüt. júl. 27, 2006 10:50 |
|
|
László55
ezüst tag
Csatlakozott: szomb. jún. 17, 2006 19:21 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: MOST A GÉPEMNÉL
|
Nem veszett el a panaszom a NHH-nál, csak a kollegina akire kiszignálták az ügyet elment 3 hónap tanulmányi szabira...Hétfön meg még betegállományban volt...Így írtam az első tájékoztatójukaz aláíró igazgató helyettesnek, amelyben érdeklődtem nincs-e véletlenül náluk valami helyttesítési rend, gyógyulást kivántam az ügyintézőnek és kértem írásos választ, hogy mit terveznek intézkedni és eddig mit csináltak... Utaltam arra erre esetleg ne 4 hónap alatt válaszoljanak.
Most várom a választ.A hűség lejárta után valószinüleg számhordozással ott hagyom a tisztelt Vodafone-t, amiről értesítettem őket ... Mert zavar az hogy az új ügyfél köthet szerződét kedvezményes havidíjjal a régi meg nem.Általában kicsit furinak találom a Vodafone üzletpolitikáját, de biztos bennem van a hiba
|
csüt. júl. 27, 2006 10:26 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Azt elfelejtettem írni, hogy tegnap pár órával a papírok aláírása után csörgött a telefonom. A 1270-ről hívtak, és a Pannon kártyámon. Egy kedves hölgy megkérdezte, hogy miért mondom le az előfizetésemet, és felajánlott egy kihagyhatatlan lehetőséget! Mivel hűséges előfizetőjük voltam, ezért nekem kivételesen felajánlanak egy nem publikus díjcsomagot! A Bónuszt! Azért vastagítottam meg a nem szót, mert ő is erőteljes hangsúlyozással mondta ki a bűvös ajánlatot. Mondtam neki, hogy ismerem a Bónuszt, és, hogy szerintem ez nem annyira nem publikus. Erre elmondta, hogy igen, bár akárki köthet Bónuszt, ez mégis egy nem publikus díjcsomag, és amúgy meg másoknak sorba kell állni érte, de nekem elintézi, hogy ne kelljen. Én azt válaszoltam, hogy ha tud ajánlani vmi olyan tarifacsomagot, ami mp alapú, és egységesen 20 forint alatti a percdíja, vagy kapnék jelentős GPRS kedvezményt, akkor azon elgondolkodnék. Ő sajnálkozva mondta, hogy erre nincs mód, majd kedvesen elbúcsúztunk.
Amúgy a hölgy nagyon kedvesnek és segítőkésznek bizonyult, és még a hangja is kedves és bájos. Ha az összes ügyfélszolga ilyen lenne, vagy ha engem mindig hozzá kapcsolna a 1270, lehet, hogy az is visszatartott volna a szakítástól, de nem.
|
csüt. júl. 27, 2006 10:06 |
|
|
ronaldinhogaucho
ezüst tag
Csatlakozott: pén. júl. 21, 2006 11:26 Hozzászólások: 26
|
Macika írta: Ez így teljesen korrekt, annyiban javítanám, hogy szó sincs 2x-es árról, hihetetlen, de havi szinten párszáz Ft-tal drágább a T. Sőt, van néhány dolog, amiben olcsóbb is.
Figyuzzatok, a T-mobile-nál nincs olyan előfizu, mit a Voda Bónusza zárt csoporttal vagy a Pannonnál a családi csomag, tehát átalánydíjért meghatározott számra ingyen beszélgetés?
|
csüt. júl. 27, 2006 9:24 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Trabi TM írta: KrE írta: A rövid elmélkedés után elmentem a Voda képviseletre, ahol megtudtam, hogy 25. éjfélig van hűségem, és csak 26-án tudom lemondani. Ha kérdeztél volna, akkor ezt itt is meg tudtuk volna mondani, akár Vizsla, akár én (de szvsz még páran, akik bontottak már fel szerződést), hogy csak személyesen írásban lehet, és ha 25-én kötötted, akkor 26-án bonthatod csak fel, ha nem akarsz 25e-et fizetni... Persze ez logikus, de, ha egyszer megkérdeztem, hogy mikor és hogyan mondhatom fel és erre az előbbi választ kapom, akkor nem gondolok arra, hogy tovább kérdezősködjek. Lehet, hogy elszoktam a 1270 felkészültségétől, mivel szeptember óta csak ezért hívtam lebowsky00 írta: A vodának valóban csapnivaló az ügyfélszolgálata, és az ügyfelekhez való hozzáállása. De akkor is ők a legolcsóbbak. Aki minőségi ügyfélszolgálatot szeretne, az kénytelen a kétszer annyiba kerülő T-mobilnál előfizetni. Én akcióstelefon nélkül vagyok előfizető, hűség nélkül. Ha valami nem tetszik a vodával, már megyek is másikhoz.. Aki hűségszerződést írt alá, az aláírta a szenvedést is. Ezt tessék figyelembe venni.
Mielőtt a Pannonra váltottam, kiszámoltam, hogy mennyi is az annyi, és az jött ki, hogy szinte forintra annyit fizetek a Pannonnak, mint amennyit a Vodának fizetnék. Amikor vettem barátnőmnek is egy előfizut, hirtelen kevesebb, mint a felére csökkent az összeg. A két előfizu minden költsége is lényegesen kevesebb, mint amennyit elötte én fizettem!
|
szer. júl. 26, 2006 21:24 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Micuir írta: És mi van akkor, ha én egy tértivevényes ajánlott levelet írok, amelyben leírom, hogy x. hó y. napi hatállyal felmondom és elküldöm a Voda címére? Nekem pl. 130 km a legközelebbi képviselet.
Szinte kizárt, hogy elfogadják, az adatvédelmi törvény miatt, miszerint nem másolhatunk le személyit, így hiába is küldöd el a személyi másolatodat, nem vehetik figyelembe, valahogyan viszont igazolni kell magadat, tehát marad a személyes találkozás.
Nehezen hiszem el (kivéve, ha külföldi vagy, akkor viszont nem értem miért van magyar vodás karid), hogy nincs a 30 km-es körzetedben legalább 1 voda bolt (nem márkabolt, hanem bármilyen viszonteladó), ugyanis ahol kötni tudnak előfizut, ott felbontani is...
|
szer. júl. 26, 2006 21:13 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Ebydr írta: ...még tudnék is Neked segíteni abban, hogy sok dolgot Te is olyan jól láss, mint én. Nem nekem szólt, de úgy érzem, meg kell jegyeznem: "Te is úgy láss" nem = "Te is olyan jól láss".
Hogy Te látod-e jól, az teljesen szubjektív. Egyébként is, ki és miben definiálja a "jó" fogalmát? Célszerűen követendő út van, de jó (fenti esetekben) nemigen.
Egy ügyfélszolgának az arany középúton kell maradnia. Ki kell nyalni az ÜF hátsóját, és lojálisnak kell lennie hozzá ÉS a munkaadójához is.
Nem nyalhat be csontig az ügyfélnek, teljes egyetértésben vele és foglalkoztatóját legyalázva, de nem is védheti Cerberusként a céget az ügyfél panaszát semmibe véve.
Eddigi megnyilvánulásaidból nekem az tűnik ki, hogy Te ezt az arany középutat nem, vagy csak futólag ismered, de egyáltalán nem alkalmazod.
Üdv!
(Egy ügyfélszolga, de nem távközlési cégnél)
|
szer. júl. 26, 2006 19:00 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
lebowsky00 írta: A vodának valóban csapnivaló az ügyfélszolgálata, és az ügyfelekhez való hozzáállása. De akkor is ők a legolcsóbbak. Aki minőségi ügyfélszolgálatot szeretne, az kénytelen a kétszer annyiba kerülő T-mobilnál előfizetni. Én akcióstelefon nélkül vagyok előfizető, hűség nélkül. Ha valami nem tetszik a vodával, már megyek is másikhoz.. Aki hűségszerződést írt alá, az aláírta a szenvedést is. Ezt tessék figyelembe venni. Ez így teljesen korrekt, annyiban javítanám, hogy szó sincs 2x-es árról, hihetetlen, de havi szinten párszáz Ft-tal drágább a T.
Sőt, van néhány dolog, amiben olcsóbb is.
|
szer. júl. 26, 2006 18:17 |
|
|
Vendég
|
A vodának valóban csapnivaló az ügyfélszolgálata, és az ügyfelekhez való hozzáállása. De akkor is ők a legolcsóbbak. Aki minőségi ügyfélszolgálatot szeretne, az kénytelen a kétszer annyiba kerülő T-mobilnál előfizetni. Én akcióstelefon nélkül vagyok előfizető, hűség nélkül. Ha valami nem tetszik a vodával, már megyek is másikhoz.. Aki hűségszerződést írt alá, az aláírta a szenvedést is. Ezt tessék figyelembe venni.
|
szer. júl. 26, 2006 15:44 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Micuir írta: És mi van akkor, ha én egy tértivevényes ajánlott levelet írok, amelyben leírom, hogy x. hó y. napi hatállyal felmondom és elküldöm a Voda címére? Nekem pl. 130 km a legközelebbi képviselet. Teljesen korrekt az eljárás, ha van még hűséged, akkor azt is, ha nincs, akkor csak a hátralévő összegeket kell megfizetned a lemondástól számított 8. napig bezárólag. Ez jöhet két részletben is, amennyiben nem >=8 nappal a számlázási forduló előtt érkezett be a felmondás hozzájuk.
|
szer. júl. 26, 2006 15:32 |
|
|
Micuir
arany tag
Csatlakozott: szomb. máj. 08, 2004 13:29 Hozzászólások: 425 Tartózkodási hely: Tolna megye
|
Trabi TM írta: KrE írta: A rövid elmélkedés után elmentem a Voda képviseletre, ahol megtudtam, hogy 25. éjfélig van hűségem, és csak 26-án tudom lemondani. Ha kérdeztél volna, akkor ezt itt is meg tudtuk volna mondani, akár Vizsla, akár én (de szvsz még páran, akik bontottak már fel szerződést), hogy csak személyesen írásban lehet, és ha 25-én kötötted, akkor 26-án bonthatod csak fel, ha nem akarsz 25e-et fizetni...
És mi van akkor, ha én egy tértivevényes ajánlott levelet írok, amelyben leírom, hogy x. hó y. napi hatállyal felmondom és elküldöm a Voda címére? Nekem pl. 130 km a legközelebbi képviselet.
|
szer. júl. 26, 2006 14:00 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
KrE írta: A rövid elmélkedés után elmentem a Voda képviseletre, ahol megtudtam, hogy 25. éjfélig van hűségem, és csak 26-án tudom lemondani.
Ha kérdeztél volna, akkor ezt itt is meg tudtuk volna mondani, akár Vizsla, akár én (de szvsz még páran, akik bontottak már fel szerződést), hogy csak személyesen írásban lehet, és ha 25-én kötötted, akkor 26-án bonthatod csak fel, ha nem akarsz 25e-et fizetni...
|
szer. júl. 26, 2006 13:52 |
|
|
Vendég
|
László55 írta: Az NHH sem semmi márcus óta nem kaptam érdemi választ a panaszomra a Voda ellen...
Jelentsd fel az NHH-t is.
|
szer. júl. 26, 2006 12:21 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ebydr írta: Macika! Ha nem kötözködnél, és nem azzal foglalkoznál, hogy valaki ellentmond, hanem azzal kapcsolatban reagálnál, amit írtam, még tudnék is Neked segíteni abban, hogy sok dolgot Te is olyan jól láss, mint én. És komolyan vette...
Kész...
|
szer. júl. 26, 2006 11:16 |
|
|
Virtual_Reality
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 97
|
Tarifacsomag-váltás
[quote="Virtual_Reality"][/quote]
Ahhoz nem tud senki hozzászólni, hogy marad-e az 50%-os havi alapdíj kedvezmény, ha pl. a Netrendelőben Selectre váltok?
THX,
Virtual_Reality
|
szer. júl. 26, 2006 11:04 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
László55 írta: Az NHH sem semmi márcus óta nem kaptam érdemi választ a panaszomra a Voda ellen...
Márciusban nyújtottad be és azóta nem volt semmi reakció?
Akkor elkavarodott valahol, mert max. 2*30 nap áll a rendelkezésükre egy panasz kivizsgálásához.
|
szer. júl. 26, 2006 10:44 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Macika! Ha nem kötözködnél, és nem azzal foglalkoznál, hogy valaki ellentmond, hanem azzal kapcsolatban reagálnál, amit írtam, még tudnék is Neked segíteni abban, hogy sok dolgot Te is olyan jól láss, mint én.
|
szer. júl. 26, 2006 8:12 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Nem is olyan egyszerű lemondani a vodánál az előfizetést.
Úgy egy hónapja hívtam a 1270-et, hogy mikor jár le pontosan a hűségem, mikor és hogyan tudom lemondani. Akkor azt a választ kaptam, hogy 25-én, és hívjam őket, vagy menjek be a márkaüzletbe. Tegnap (25.) hívtam a 1270-et. 12 perc várakozás után felvette egy fiatalember. Mondtam neki, hogy szeretném bontani a szerződést. Ő megkérdezte, hogy miért. Én elmondtam neki, erre kértem, hogy várjak még egy kicsit, kapocsolja egy kolegáját. Nem értem, hogy miért, ugyanis én a szerződés módosítás menüpontot választottam. Vagy a szerződés bontása nem minősül módosításnak? Ekkor következett még öt perc várakozás, majd újra az előbbi férfihangot hallottam, hogy nem sikerült kapcsolni a kollegáját. Felajánlotta a visszahívást. Mondtam neki, hogy szeptember óta Pannon előfizető vagyok, és a Vodás SIM-et csak ezért a hívásért tettem a telefonba. Akkor menjek be személyesen a márkaüzletbe, mert amúgy is írásban kell felmondani a szerződést. Megköszöntem a segítséget, és elbúcsúztunk. Hogy ezt miért nem tudta az akivel egy hónapja beszéltem? Hogy miért nem mondta a mostani úriember rögtön, amikor elmondtam neki, hogy miért hívtam?
A rövid elmélkedés után elmentem a Voda képviseletre, ahol megtudtam, hogy 25. éjfélig van hűségem, és csak 26-án tudom lemondani.
Ezek szerint ahány emberrel beszéltem, annyi féle adatbázis létezik? Nem értem, hogy a központi nyilvántartást látva (mindenki elkérte a számomat és a kódomat, tehát látták az előfizetésemre vonatkozó adatokat), miért nem lehet teljeskörűen és pontosan tájékoztatni az ügyfelet?
Na mindegy! Most újra megyek személyesen és csakazértis! lemondom, amint lehet.
|
szer. júl. 26, 2006 7:54 |
|
|
László55
ezüst tag
Csatlakozott: szomb. jún. 17, 2006 19:21 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: MOST A GÉPEMNÉL
|
Az NHH sem semmi márcus óta nem kaptam érdemi választ a panaszomra a Voda ellen...
|
szer. júl. 26, 2006 6:26 |
|
|
Zsombe
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 587
|
Macika írta: Óh, nagyúr, szeretnék Tőled tanulni, innám a szavaidat, hogy 40 évesen megtudhassam, hol sz.artam el az életemet!!!
Miért gondolod Te, hogy mindent jobban tudsz, mindenkinél? Mostmár kifejezetten érdekelne...
Írásmegvonást Ebdyr-nek!
|
kedd júl. 25, 2006 13:52 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Ebydr írta: Ilyen munkaerőt mindenhova? Jézusom... Ha neked lenne egy céged, és nem lenne minden tökéletes (tehát úgy működne, ahogy az a valóságban is van), és az alkalmazottad egy ügyfél panaszaira azt mondja, hogy hát igen, egyetértek, utalva arra, hogy **** megy minden, nos, te nem rúgnád ki? Mert én azonnal. Az alkalmazottnak nem az a dolga, hogy egyetértsen vagy sem (pláne az ügyfélpanaszokkal, észrevételekkel), hanem tegye a dolgát, és mindenáron legyen lojális, legalábbis amíg onnan kapja a kenyerét. Óh, nagyúr, szeretnék Tőled tanulni, innám a szavaidat, hogy 40 évesen megtudhassam, hol sz.artam el az életemet!!!
Miért gondolod Te, hogy mindent jobban tudsz, mindenkinél?
Mostmár kifejezetten érdekelne...
|
kedd júl. 25, 2006 13:39 |
|
|
Virtual_Reality
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 97
|
Tarifacsomag-váltás
Sziasztok!
A minap felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy Rock'n'Roll-ról váltani szeretnék Selectre, korrekten fel is hívta rá a figyelmemet, hogy vissza már nem lehetne térni, de a probléma ott kezdődött, amikor rákérdeztem, hogy az 50%-os havidíj kedvezményem érvényben marad-e? A válasz egyértelmű nem volt, sőt valami olyasmi is hallatszott a hangján, hogy nem is tudta mi az, egy kollégájával hosszú percekig konzultált és arra jutottak, hogy Selectre nem jár, ami hülyeség, mert a hatályos ÁSZF-ben is benne van.
A kérdésem az lenne, hogyha csak tarifacsomagot váltok, akkor maradnia kellene a kedvezménynek? (Amit úgy kaptam, hogy csak SIM-kártyát vásároltam annak idején, telefont nem.) Vagy alá kellene írni még 2 évet, hogy érvényben maradjon?
Köszi,
Virtual_Reality
|
kedd júl. 25, 2006 7:28 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Ebydr írta: Az alkalmazottnak nem az a dolga, hogy egyetértsen vagy sem (pláne az ügyfélpanaszokkal, észrevételekkel), hanem tegye a dolgát, és mindenáron legyen lojális, legalábbis amíg onnan kapja a kenyerét.
te összekevered a jelenlegi helyzetet (talpnyalók előnyben), a kívánatosnál, ahol az ésszerűség van előrébb.
Pont, hogy többnyire a "yes men"-ek boldogulnak, jutnak előre, azon az áron, hogy elfedik a cégen belüli hibákat (de egyúttal kellemesen lojálisak), aminek az eredményei van ahol szó szerint katasztrófális és vannak ahol csak annyi, hogy nem mennek rendben a dolgok, elmarad az árbevétel a lehetségestől.
|
hétf. júl. 24, 2006 23:43 |
|
|
Ebydr
arany tag
Csatlakozott: kedd júl. 05, 2005 13:18 Hozzászólások: 258
|
Ilyen munkaerőt mindenhova? Jézusom... Ha neked lenne egy céged, és nem lenne minden tökéletes (tehát úgy működne, ahogy az a valóságban is van), és az alkalmazottad egy ügyfél panaszaira azt mondja, hogy hát igen, egyetértek, utalva arra, hogy **** megy minden, nos, te nem rúgnád ki? Mert én azonnal.
Az alkalmazottnak nem az a dolga, hogy egyetértsen vagy sem (pláne az ügyfélpanaszokkal, észrevételekkel), hanem tegye a dolgát, és mindenáron legyen lojális, legalábbis amíg onnan kapja a kenyerét.
|
hétf. júl. 24, 2006 22:57 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Na, ma hívtak a 1270-ről, hogy úgy látják (milyen jól), le akarom mondani az előfizetésemet, és ennek vajh mi az oka.
Nagyon kedves volt a hölgy, gondolom értékelte, hogy nem emlegettem sem a családtagjait, sem egyéb trágárságot nem vágtam a fejéhez.
A végén (12 perc után) úgy váltunk el, hogy IGAZAM VAN, ő is úgy látja!!!!
Ha máshová is ilyen megfelelő munkaerőt alkalmaznának...
|
hétf. júl. 24, 2006 22:10 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Ma július 24. van, eltelt több, mint 3 hét és máig nem válaszoltak az e-mailemre. Még a régi időkből ismert, határidő módosító e-mail sem jön.
Úgy látszik, ez még jó ideig nem fog megoldódni...
Inog a Vodafone-fővezér széke
Lázadás a Vodafone-nál?
|
hétf. júl. 24, 2006 14:37 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
KrE írta: Macika írta: Ha TE látod a TE szemeiddel, és ne mmás meséli népmesei gazdagsággal fűszerezve. Nem kívánom védeni a Vodát, hiszen 25-én és is könnyes búcsút veszek tőlük " Te is fiam Bluetooth? " Én is 25-ét várom. Igaz én már szeptember óta... És lemondtam 20-án...
Kaptam is a búcsúajándékot. 8 napon belül kikapcsolják.
Igen, igaz, hogy ezzel ismét átlógok a következő számlázásba, így pótlólag beírtam még a lemondásba, hogy addig nem vagyok hajlandó semmit sem fizetni, ameddig kész nincs az összes levonás.
Hiszen ezért vagyunk UTÓLAG FIZETŐ előfizetők, és nem pre-paidesek. A Voda képzeletében kissé keveredik a kettő.
|
pén. júl. 21, 2006 18:23 |
|
|
KrE
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1307 Tartózkodási hely: Pécs
|
Macika írta: Ha TE látod a TE szemeiddel, és ne mmás meséli népmesei gazdagsággal fűszerezve. Nem kívánom védeni a Vodát, hiszen 25-én és is könnyes búcsút veszek tőlük
" Te is fiam Bluetooth? "
Én is 25-ét várom. Igaz én már szeptember óta...
|
pén. júl. 21, 2006 16:47 |
|
|
László55
ezüst tag
Csatlakozott: szomb. jún. 17, 2006 19:21 Hozzászólások: 11 Tartózkodási hely: MOST A GÉPEMNÉL
|
Szóval jó ez a Vodafone, a februári panaszokra adtak már 2 választ, igen udvariasakat és semmit mondókat, de az utolsó levélben felajánlottak a "bosszúságomért" 1000 azaz ezer forint jóváírást...
Aztán ez a számla mizéria - jó nálam nem volt igazán túlszámlázás, csak a gyors rendszer miatt 15000 Forintot akartak plusszban levenni...
Az is érdekes hogy egy számlázó renszert több mint egy évig tart beüzemelni...Valószinű a volt fönököm már rég felakasztott volna mindenkit aki részt vett ebben az akcióban...Vajh van-e a Vodának havi bevételi terve?Mert,ha egy hónapot csúszik a számla akkor...
Mindegy oktoberben lejár a hűségem, van kártyafűggetlen telefonom...
Bár lehet "kalandvágyból" még maradok, de szolgáltatónál 10000-15000
készülék árdiferenciáért soha többet nem írok alá hűséget
|
pén. júl. 21, 2006 10:27 |
|
|
mz
írásjog megvonva
Csatlakozott: szer. júl. 06, 2005 8:06 Hozzászólások: 2248 Tartózkodási hely: Medve, Mákoska és Sy mentes övezet
|
Másnak sem működik a Vitamax Online?
|
csüt. júl. 20, 2006 12:38 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Silver írta: Öten szopunk pár hülye miatt, ... Nem öten, tízmillióan.
De ezt most ne vitassuk meg.
Mindenkinek megvan az a pár ember, aki miatt szív. Ilyen a demokrácia. Csak a hülyék száma konstans.
|
szer. júl. 19, 2006 10:46 |
|
|
Vendég
|
Nálam is elszakadt a cérna.
Múlt héten szerdán kaptam egy SMS-t, amelyben felszólítottak, hogy 3 napon belül igazoljan lejárt számláim befizetését. Miután egyetlen ilyen volt, az is az ő hibájukból (március óta tartó számlareklamáció), felhívtam a behajtási csoportot. Itt egy fiatalember szóban tájékoztatott, hogy a számlareklamációm lezárult - erről írásos értesítés a mai napig nem érkezett -, várják a jóváírással csökkentett számla befizetését. Megkérdeztem tőle, hogy szorosan ugyan, de jó lesz-e, ha hétfőn átutalom a pénzt, azt mondta, igen, így nem fogják korlátozni a szolgáltatást.
Hétfő délelőtt utalás indít - kedd reggel óta kimenő hívások nuku. Ismét hívom a 1750-et, válasz: el kellett volna faxolnom az utalásról szóló bizonylatot, ui. 2-3 nap alatt könyvelődik le a befizetés. Kérdésemre, hogy erről előzőleg miért nem tájékoztattak, mély hallgatás volt a válasz, de megnyugtatott, hogy még aznap biztosan visszakapcsolják a szolgáltatást.
Szerda reggel van, telefonálni még mindig nem tudok, állítólag nem találják a faxot. Nadehogy visszaszóljanak, vagy kapjak egy visszaigazolást a fax elküldéséről, az földöntúli kívánság.
Bravó. Öten szopunk pár hülye miatt, köztük két kisgyerekem táborban. Tudom, egyéni szoc. probléma.
|
szer. júl. 19, 2006 7:50 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Macika írta: Ha TE látod a TE szemeiddel, és ne mmás meséli népmesei gazdagsággal fűszerezve.
ÉN látom azt, amit TI írtok, szerintem a régebben itt fórumozóknak már van annyi hitele, hogy lehet hinni nekik, nem feltételezem innen senkiről sem, hogy "népmesei gazdagsággal fűszerezné", azt amit ír. Szó nem volt itt "az ismerősöm öccsének a haverja hallotta egyszer" esetről. Egyszerűen összhangban vannak az ITT olvasott dolgok azzal, amik miatt offline-ban megkeresnek az ismerőseim (a társaságban én vagyok a "mobil-b*zi"), szvsz ennyi részben (számomra) hiteles írott információból, részben közvetett tapasztalatból (hiszen nekem kell elmagyaráznom a laikus barátaimnak, hogy miért van minden hónapban túlszámlázása a vodás számláján) már lehet egy majdnem teljes képet alkotni. Az meg hogy nagyon nem szeretem őket (és e miatt még véletlenül sem szeretnék a közelükbe kerülni), vagy pedig csöndben tudomásul veszem, hogy ilyen is van sajnos, az már csak vérmérséklet kérdése. Én pl. nem tudok szó nélkül elmenni a mellett, ha olyat olvasok, hogy bármely szolgáltató, legyen szó akár a UPC-ról, vagy a vodáról, fél évet váratja az ügyfelét egy válasszal. E miatt fakadtam ki, és kaptam rá a választ, hogy amíg nem tapasztaltam a saját bőrömön, addig ne ítélkezzek... De hát én nem kívánom megtapasztalni a saját bőrömön, pontosan az itt írt (számomra durva) negatív tapasztalatok miatt, erre kívántam az előző hsz-el rávilágítani immár sokadjára.
|
kedd júl. 18, 2006 1:18 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Al Bundy írta: Ha azt látom, hogy az utcán előttem valaki káromkodik, mert belelépett a kutyagumiba, akkor nagy ívben kikerülöm... Erre szokták mondani, hogy okos ember a más kárán tanul. És igen, ez alapján teljesen nyugodt szívvel ítélkezek a fórumbeli beírások (és az offline-ban hallott panaszok alapján) alapján, mert egyrészt erre van kitalálva. Valóban.
Ha TE látod a TE szemeiddel, és ne mmás meséli népmesei gazdagsággal fűszerezve.
Nem kívánom védeni a Vodát, hiszen 25-én és is könnyes búcsút veszek tőlük, de az 'ártatlanság vélelme' megillet mindenkit. Nem vagy liberális, nem is szeretnék az lenni a legkevésbé sem, de csak azért, mert az ismerősöm öccsének a haverja hallotta egyszer, hogy...
Szóvalé az nem igazán indok.
Mellesleg ad okot a Voda eleget saját tapasztalatra is, ne mkell másoktól beszerezni.
Manapság egyre inkább mindegyik szolgáltató engedett az erkölcsösségéből, legkevésbé talán a T és legjobban a Voda, a Pannon valahol középúton.
Ennek ellenére lehet találni mindegyik szolgáltatónál személyre szabottan megfelelő tarifát.
Csak van olyan szolgáltató, ahol ennél többet egy mm-rel sem lehet elvárni. Beszélsz/üzenetet írsz és annyi.
|
kedd júl. 18, 2006 0:39 |
|
|
Trabi TM
a fórum lelke
Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41 Hozzászólások: 5647 Tartózkodási hely: A gép előtt.
|
Vizsla írta: Al Bundy írta: Most belenéztem az említett topicba, csak azt nem értem, hogy mire akartál utalni... Arra, hogy 25 készüléket leáraztak, mert már kevés van belőlünk? Ho látod, hogy azok kifutók? Csak mert a Trabi írta... (nem mintha nem lenne hiteles, de biztos nem Te jártál utána személyesen)
Az, hogy 1-1 telónál odaírtam, hogy kifutó, nem azt jelenti, hogy nem lehet kapni akár 2-3 hét múlva is, hanem azt, hogy nem 100%, hogy kitart a készlet az akció végéig, így érdemes az elején venni, ha éppen olyat szeretnél...
Az akciós készülékek kb 90%-a most is megtalálható a boltunkban, és valószínüleg a boltok többségében is...
(kb 5 telóra írtam, a 27-28 telóból, ami már most is hiánycikk, a többi azért kapható lesz még egy darabig)
|
kedd júl. 18, 2006 0:16 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Vizsla írta: PEACE, és legyen vége. Jó volt eddig, míg a vodához nem szóltál hozzá. Beszéljünk veled bármi másról!
OK, igazad van, nem szólok hozzá, ezt sem úgy szántam... Nekem sem kell, hogy talán már negyedjére is elkezdjük ugyanazt az értelmetlen, "kell-e a saját bőrömön tapasztalnom valamit, hogy ítélkezzek róla" vitát, úgysem fogjuk tudni meggyőzni egymást...
|
hétf. júl. 17, 2006 20:38 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Al Bundy írta: Vizsla írta: Al Bundy írta: Most belenéztem az említett topicba, csak azt nem értem, hogy mire akartál utalni... Arra, hogy 25 készüléket leáraztak, mert már kevés van belőlünk? Ho látod, hogy azok kifutók? Csak mert a Trabi írta... (nem mintha nem lenne hiteles, de biztos nem Te jártál utána személyesen) Mert Trabi írta... Biztos sokan jártak utána, én pl. hittem neki, lehet, hogy naiv vagyok... Nem vagyok érthető?
Trabinak hinni lehet.
De val.szeg nem Te jártál utána személyesen.
PEACE, és legyen vége. Jó volt eddig, míg a vodához nem szóltál hozzá. Beszéljünk veled bármi másról!
|
hétf. júl. 17, 2006 20:27 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Vizsla írta: Al Bundy írta: Most belenéztem az említett topicba, csak azt nem értem, hogy mire akartál utalni... Arra, hogy 25 készüléket leáraztak, mert már kevés van belőlünk? Ho látod, hogy azok kifutók? Csak mert a Trabi írta... (nem mintha nem lenne hiteles, de biztos nem Te jártál utána személyesen)
Mert Trabi írta... Biztos sokan jártak utána, én pl. hittem neki, lehet, hogy naiv vagyok...
|
hétf. júl. 17, 2006 20:25 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
reaxol írta: Al Bundy írta: Ráadásul mostanában a vodánál 90%-ban csak "gáz van", ezt Te sem tagadhatod... Tisztelettel megkérdezném, hogy ezt milyen személyes tapasztalatra alapozod? Mert ha így véled, akkor lehet, hogy neked mégsem a Voda az ideális szolgáltató. Ha meg a fórumbeli beirások alapján ítélkezel akkor no comment...
Ne kezdjük már el újra, és újra... Mégis mire való ez a szerencsétlen fórum, ha nem tapasztalatcserére? Hogy erre nem lehet építkezni? Akkor mire való ez az egész? Ha bármely épeszű ember 1 éven keresztül folyamatosan azt olvassa, hogy többen örömkönnyeket ejtenek, amikor lejár a szerződésük valamelyik szolgáltatónál, és szinte ujjongva kiabálják, hogy végre mehetnek máshova, akkor szerinted lesz olyan h*lye, és szánt szándékkel meg akarja magát égetni, csak azért, hogy legyen saját tapasztalata? Ezt te sem gondolhatod komolyan... Ha azt látom, hogy az utcán előttem valaki káromkodik, mert belelépett a kutyagumiba, akkor nagy ívben kikerülöm... Erre szokták mondani, hogy okos ember a más kárán tanul. És igen, ez alapján teljesen nyugodt szívvel ítélkezek a fórumbeli beírások (és az offline-ban hallott panaszok alapján) alapján, mert egyrészt erre van kitalálva.
A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Al Bundy hétf. júl. 17, 2006 20:26-kor.
|
hétf. júl. 17, 2006 20:20 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Al Bundy írta: Most belenéztem az említett topicba, csak azt nem értem, hogy mire akartál utalni... Arra, hogy 25 készüléket leáraztak, mert már kevés van belőlünk? Ho látod, hogy azok kifutók? Csak mert a Trabi írta... (nem mintha nem lenne hiteles, de biztos nem Te jártál utána személyesen)
|
hétf. júl. 17, 2006 20:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
reaxol írta: Tisztelettel megkérdezném, hogy ezt milyen személyes tapasztalatra alapozod? Mert ha így véled, akkor lehet, hogy neked mégsem a Voda az ideális szolgáltató. Ha meg a fórumbeli beirások alapján ítélkezel akkor no comment... Neeem, vannak ismerősei, akik mesélték, milyen a voda
|
hétf. júl. 17, 2006 20:18 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Én is ilyen stílusú leveleket kapok, hogy ekkor meg ekkor írtam/telefonáltam/faxoltam, rá két hónapra "munkatársunk felhívta Önt, és tájékoztatta. Bízva megértésében blablabla." Semmi név, hogy ki hívott fel, és nagyjából összefoglalva, hogy miről is beszélt.
Én a netes Lev. csoportot elküldtem a p.csba, innentől fogva csak a 1270-nel beszélek. Ma ott is kifogtam egy flegma, köcsögöt (ritka). Beszélhetett hozzá az ember akár milyen normális hangnemben, választékosan. A hanglejtése, a szavai egyértelműen tükrözték a véleményét az éppen vele beszélő, hozzá segítsgért forduló ügyfélről.
OFF
Hallgassatok U2-t, mert jó, nyugtató .
ON
|
hétf. júl. 17, 2006 20:15 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Most belenéztem az említett topicba, csak azt nem értem, hogy mire akartál utalni... Arra, hogy 25 készüléket leáraztak, mert már kevés van belőlünk?
|
hétf. júl. 17, 2006 20:13 |
|
|
reaxol
arany tag
Csatlakozott: pén. jún. 18, 2004 17:45 Hozzászólások: 174
|
Al Bundy írta: Ráadásul mostanában a vodánál 90%-ban csak "gáz van", ezt Te sem tagadhatod...
Tisztelettel megkérdezném, hogy ezt milyen személyes tapasztalatra alapozod? Mert ha így véled, akkor lehet, hogy neked mégsem a Voda az ideális szolgáltató.
Ha meg a fórumbeli beirások alapján ítélkezel akkor no comment...
|
hétf. júl. 17, 2006 20:12 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Vizsla írta: Al Bundy: néha nézz be a készülékakciók topicba, főként a 25% és 50%-os árcsökkentésre. Ne csak akkor adjál szót a vodáról, ha valami gáz van...
Visszaolvashatsz, kb. 1 éve egy rossz szavam nem volt a voda felé... De egy kicsit meglepődtem, hogy fél évig tart nekik egy levélre válaszolni, és ennek adtam hangot. Ráadásul mostanában a vodánál 90%-ban csak "gáz van", ezt Te sem tagadhatod... (Való igaz, hogy a készülékakciók topicot csak ritkán látogatom, mindössze évente 1-szer, ha várok egy készülékre.)
|
hétf. júl. 17, 2006 20:08 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Óvatosan hívjátok a 1425-ös Hívókártya ügyfélszolgálatot, mert nettó 1000 Ft-ba került egy 28 és egy 11 másodperces hívás .
Al Bundy: néha nézz be a készülékakciók topicba, főként a 25% és 50%-os árcsökkentésre. Ne csak akkor adjál szót a vodáról, ha valami gáz van...
|
hétf. júl. 17, 2006 19:48 |
|
|
Al Bundy
gyémánt tag
Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26 Hozzászólások: 2046 Tartózkodási hely: Miskolc
|
Micuir írta: Klasszul beégette ma magát a Voda. Még decemberben, amikor kiderült ,hogy nem csökkentik az áraikat 5%-kal az ÁFA-csökkentés hatására, írtam egy mailt, hogy miért nem? Erre nemrég felhívtak, hogy aktuális-e még a kérdésem? Mondtam, hogy nem. Ma meg kapok egy fejléces levelet, amelyben leírják, hogy: "Hivatkozva a 2005 december 19.-én érkezett levelére az alábbiakban küldjük válaszunkat. ... A levélben feltett kérdésekre X. Y. munkatársunk válaszolt 2006 július hónapban. Bízunk abban, hogy segítségére lehettünk, bla-bla."
Ez mire volt jó?
Azt akarod mondani, hogy több, mint fél év kellett ahhoz, hogy a leveledhez egyáltalán hozzányúljanak? Ez ám a szolgáltató! Ez a nevessünk, vagy sírjuk tipikus esete...
|
hétf. júl. 17, 2006 17:02 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|