Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. szept. 30, 2024 6:25



Hozzászólás a témához  [ 54 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő
Nokia (MobilASK) szerviz; 48 óra után mi van? 
Szerző Üzenet
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
:D


csüt. máj. 17, 2007 2:06
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Kép

De ha minden évben találok cserére jogosító hibát, akkor 8 évig lehert új telóm :) Mindenesetre az ASK-os srác szerint most 2 évig kaptam rá garit. Hát így jártam :) Azért köszike mindenkinek ezt a sok infót, úgy érzem megvilágosodtam :D Már amikor sétálok az utcán, akkor is érzem önmagam, érzem e hihetetlen nagy tudásnak a jelenlétét testemben. Érzem a fényt, és látom külső nézetből önmagam. Néha MotionBlur effect-tel körbejárom testem... (slow-motionnal) :D jóéjt :D


csüt. máj. 17, 2007 0:29
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
pampika írta:
2 év gari volt rá ;)
Persze, buta vagyok.

Hiszen a vásárló számára el lehet térni kedvezőbb irányba, csak bizonyos mérték alá nem lehet menni...


szer. máj. 16, 2007 23:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
2 év gari volt rá ;)


szer. máj. 16, 2007 22:57
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
pampika írta:
Anno a notebookomban cseréltek alaplapot, az egész gép garija hosszabbodott a 2-3 hét szervizzel, az alaplapra pedig újra indult 0-ról.
...amikor még 1 év volt a gari.


szer. máj. 16, 2007 22:18
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Rian írta:
(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Én ezt úgy értelmezem, hogy a kicserélt alkatrész ismét szavatosságot kap. Te hogy értelmezed ezt?
Megnyugodtam, akkor csak rosszul fejezted ki magadat. Tehát a jogszabály a Prolgári Törvénykönyv 308 §-ának 3. bekezdése. Így korrekt. Erre gondoltam én is.

Ezt úgy értelmezem (ezért is írtam le előre), hogy a Nokia garanciája 1 év, és + 1 évet ad KORLÁTOZOTT szavatossággal.
Hogy miben korlátozott, azt vagy az üzletben az üzletszabályzatban, vagy más, működési szabályzatban olvashatod el. Az biztos, hogy nem lesz 8 évig új telód, ha minden 2. év utolsó hetében találsz cserére jogosító hibát a készülékben. :)


szer. máj. 16, 2007 22:17
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Anno a notebookomban cseréltek alaplapot, az egész gép garija hosszabbodott a 2-3 hét szervizzel, az alaplapra pedig újra indult 0-ról.


szer. máj. 16, 2007 21:59
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Macika írta:
Rian írta:
Macika írta:
Rian írta:
Át vettem ma a telóm a 11ker, Bercsényi u. 22b-ben. Ezt követte egy 20 perces veszekedés a szervizessel. Elmondta, hogy a gari csak meghosszabbodik, nem indul újra (főpanelcsere volt). Ekkor erősködtem vele hogy az nem lehet. Felhívtam ott a szervizbe a nokia ügyf. szolgálatot. Ott megkérdeztem, és azt mondták, hogy újra indul. De megnyugtattak, hogy ez így is lesz. Átvettem a telót (N73) látom hogy ugyan azokat a hibákat produkálja (dátum és idő kérés ujraindulás, vagy bekapcsolásnál). Mutatom, hogy ez így nem jó, mert nem látom jelét annak, hogy meg lett javítva. Erre semmi reakciót nem láttam, le akart rázni a szervizes srác. Ekkor megint hívtam a nokia ügyf szolgálatot, ahol mondták hogy ne vegyem át a telót. Tegyek egy formázást, hátha az megjavítja. Megjavította. MINDEZT A MÁRKASZERVIZBEN. Tiszta röhej. Ott is hagytam a szervizt. Fel nyomták az agyam, ha egyszer nem látom jelét hogy megjavították volna akkor miért vegyem át? Megyek haza, a buszon látom hogy a hangerőszabályzó gombjábol hiányzik a mikrokapcsoló. Be vittem az Europarkba, ahol gyorsan ráforrasztottak egyet...

Szal az ügyf szolg szerint újraindul a gari, de csak max 1 év. Akkura, hedszetre fél évet adnak, hiába van az értékesítési csomagba. Az Europark szerint 1 év van ezekre, pontosan úgy, ahogy Macika leírta, tehát értékesítési csomagban 1 év, külön tartozékvásárlás esetén fél év. Mindenhol mást mondanak :D Europark szerint 2 éves garancia indul újra főpanel csere esetében. Jó kis infó körút:)
Nem indul újra. Csak a szervizben töltött idő adódik hozzá.

Ez így azért logikátlan, mert: ha pl gari lejárta elött 2 nappal meghal a telefon, és beletesznek egy új főpanelt, ami tele van hibákkal, ami 2 nap mulva meg is adja magát, akkor a telefon használhatatlan LETT, hibás alkatrész beleszerelése miatt. Ezért is találták ki a PTK 308/3-as törvényt. Tehát a nokia ügyfélszolgálat szerint a gari újraindul, de csak legfeljebb 1 év erejéig.
Huh...

Idéznéd ezt a 308/3-as törvényt? :)

Tudom, mire gondolsz, csak kíváncsi vagyok, hogy tudod-e mi a szövegezése, vagy csak valaki mondta a varázsszámokat. :)
Na szóval erre van kitalálva a 2 év, ami úgy oszlik meg, hogy 1 év garancia + 1 év KORLÁTOZOTT szavatosság, amit a Nokia biztosít.


(3) Nem számít bele az elévülési időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a jogosult a dolgot nem tudja rendeltetésszerűen használni. A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.
Én ezt úgy értelmezem, hogy a kicserélt alkatrész ismét szavatosságot kap. Te hogy értelmezed ezt?


szer. máj. 16, 2007 21:58
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Most mar 10-zel feljebb. Ott van idezve.


szer. máj. 16, 2007 21:57
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Rian írta:
Macika írta:
Rian írta:
Át vettem ma a telóm a 11ker, Bercsényi u. 22b-ben. Ezt követte egy 20 perces veszekedés a szervizessel. Elmondta, hogy a gari csak meghosszabbodik, nem indul újra (főpanelcsere volt). Ekkor erősködtem vele hogy az nem lehet. Felhívtam ott a szervizbe a nokia ügyf. szolgálatot. Ott megkérdeztem, és azt mondták, hogy újra indul. De megnyugtattak, hogy ez így is lesz. Átvettem a telót (N73) látom hogy ugyan azokat a hibákat produkálja (dátum és idő kérés ujraindulás, vagy bekapcsolásnál). Mutatom, hogy ez így nem jó, mert nem látom jelét annak, hogy meg lett javítva. Erre semmi reakciót nem láttam, le akart rázni a szervizes srác. Ekkor megint hívtam a nokia ügyf szolgálatot, ahol mondták hogy ne vegyem át a telót. Tegyek egy formázást, hátha az megjavítja. Megjavította. MINDEZT A MÁRKASZERVIZBEN. Tiszta röhej. Ott is hagytam a szervizt. Fel nyomták az agyam, ha egyszer nem látom jelét hogy megjavították volna akkor miért vegyem át? Megyek haza, a buszon látom hogy a hangerőszabályzó gombjábol hiányzik a mikrokapcsoló. Be vittem az Europarkba, ahol gyorsan ráforrasztottak egyet...

Szal az ügyf szolg szerint újraindul a gari, de csak max 1 év. Akkura, hedszetre fél évet adnak, hiába van az értékesítési csomagba. Az Europark szerint 1 év van ezekre, pontosan úgy, ahogy Macika leírta, tehát értékesítési csomagban 1 év, külön tartozékvásárlás esetén fél év. Mindenhol mást mondanak :D Europark szerint 2 éves garancia indul újra főpanel csere esetében. Jó kis infó körút:)
Nem indul újra. Csak a szervizben töltött idő adódik hozzá.

Ez így azért logikátlan, mert: ha pl gari lejárta elött 2 nappal meghal a telefon, és beletesznek egy új főpanelt, ami tele van hibákkal, ami 2 nap mulva meg is adja magát, akkor a telefon használhatatlan LETT, hibás alkatrész beleszerelése miatt. Ezért is találták ki a PTK 308/3-as törvényt. Tehát a nokia ügyfélszolgálat szerint a gari újraindul, de csak legfeljebb 1 év erejéig.
Huh...

Idéznéd ezt a 308/3-as törvényt? :)

Tudom, mire gondolsz, csak kíváncsi vagyok, hogy tudod-e mi a szövegezése, vagy csak valaki mondta a varázsszámokat. :)

Na szóval erre van kitalálva a 2 év, ami úgy oszlik meg, hogy 1 év garancia + 1 év KORLÁTOZOTT szavatosság, amit a Nokia biztosít.


szer. máj. 16, 2007 21:49
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag
Avatar

Csatlakozott: kedd márc. 08, 2005 21:01
Hozzászólások: 89
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
KrE írta:
Nekem ma pozitív tapasztalataim voltak a pécsi Nokia boltban. 8)
Dél körül vettem észre, hogy az 5500-ám gombsora az elvárásoknak megfelelve, elkezdett feljönni. Kb 2-kor bementem a szervizbe, a srác szó nélkül átvette és mondta, hogy fél négykor menjek vissza érte. Mondtam neki, ha már úgyis ott vagyok, akkor az előlappal együtt a szoftware-t is cserélje már le.
Fél négyre szépen megvolt minden, és még az adatok is megmaradtak a telón.
Korrektek és gyorsak voltak.


Igen! Nekem is csak jó tapasztalataim vannak a pécsi Nokia mintabolttal. Nekem headsetet kellett egyszer cserélni, mert (először azt hittem) hogy kontakthibás vagy szakad a kábele. A srác (ami mellesleg csop. társam volt) ki se próbálta, hanem rögtön adott egy újat. Aztán később kiderült a teló pop-portjával volt a bibi, amit az elöző tulaj kicsit megnyaggatot. :? A teló egyébként N71-es volt. Szóval nagyon korrektek és gyorsak! 8)


szer. máj. 16, 2007 20:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Macika írta:
Rian írta:
Át vettem ma a telóm a 11ker, Bercsényi u. 22b-ben. Ezt követte egy 20 perces veszekedés a szervizessel. Elmondta, hogy a gari csak meghosszabbodik, nem indul újra (főpanelcsere volt). Ekkor erősködtem vele hogy az nem lehet. Felhívtam ott a szervizbe a nokia ügyf. szolgálatot. Ott megkérdeztem, és azt mondták, hogy újra indul. De megnyugtattak, hogy ez így is lesz. Átvettem a telót (N73) látom hogy ugyan azokat a hibákat produkálja (dátum és idő kérés ujraindulás, vagy bekapcsolásnál). Mutatom, hogy ez így nem jó, mert nem látom jelét annak, hogy meg lett javítva. Erre semmi reakciót nem láttam, le akart rázni a szervizes srác. Ekkor megint hívtam a nokia ügyf szolgálatot, ahol mondták hogy ne vegyem át a telót. Tegyek egy formázást, hátha az megjavítja. Megjavította. MINDEZT A MÁRKASZERVIZBEN. Tiszta röhej. Ott is hagytam a szervizt. Fel nyomták az agyam, ha egyszer nem látom jelét hogy megjavították volna akkor miért vegyem át? Megyek haza, a buszon látom hogy a hangerőszabályzó gombjábol hiányzik a mikrokapcsoló. Be vittem az Europarkba, ahol gyorsan ráforrasztottak egyet...

Szal az ügyf szolg szerint újraindul a gari, de csak max 1 év. Akkura, hedszetre fél évet adnak, hiába van az értékesítési csomagba. Az Europark szerint 1 év van ezekre, pontosan úgy, ahogy Macika leírta, tehát értékesítési csomagban 1 év, külön tartozékvásárlás esetén fél év. Mindenhol mást mondanak :D Europark szerint 2 éves garancia indul újra főpanel csere esetében. Jó kis infó körút:)
Nem indul újra. Csak a szervizben töltött idő adódik hozzá.

Ez így azért logikátlan, mert: ha pl gari lejárta elött 2 nappal meghal a telefon, és beletesznek egy új főpanelt, ami tele van hibákkal, ami 2 nap mulva meg is adja magát, akkor a telefon használhatatlan LETT, hibás alkatrész beleszerelése miatt. Ezért is találták ki a PTK 308/3-as törvényt. Tehát a nokia ügyfélszolgálat szerint a gari újraindul, de csak legfeljebb 1 év erejéig.


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Rian szer. máj. 16, 2007 20:22-kor.



szer. máj. 16, 2007 20:19
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
En tovabbra is ugy gondolom, ahogy 5 hsz-szel feljebb irtam: a kicserelt alkatreszre ujraindul a szavatossag (figyelem, a szavatossag nem egyenlo a jotallassal), tehat a beepitett alkatreszben/altal tortent meghibasodas eseteben az elso fel evben velelmezni kell, hogy a hiba mar gyartaskor megvolt, a kotelezettnek bizonyitania kell, hogy nem rendeltetesszeru hasznalat miatt tortent a hiba, ha nem kivan javitani, az ezt koveto masfel evben pedig a kuncsaftnak kell bizonyitania, hogy nem rendeltetesszerutlen hasznalat oka a meghibasodas.
Jogtudorok, mobilask cafolhat, tevedes joga fenntartva :)


szer. máj. 16, 2007 20:01
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Rian írta:
Át vettem ma a telóm a 11ker, Bercsényi u. 22b-ben. Ezt követte egy 20 perces veszekedés a szervizessel. Elmondta, hogy a gari csak meghosszabbodik, nem indul újra (főpanelcsere volt). Ekkor erősködtem vele hogy az nem lehet. Felhívtam ott a szervizbe a nokia ügyf. szolgálatot. Ott megkérdeztem, és azt mondták, hogy újra indul. De megnyugtattak, hogy ez így is lesz. Átvettem a telót (N73) látom hogy ugyan azokat a hibákat produkálja (dátum és idő kérés ujraindulás, vagy bekapcsolásnál). Mutatom, hogy ez így nem jó, mert nem látom jelét annak, hogy meg lett javítva. Erre semmi reakciót nem láttam, le akart rázni a szervizes srác. Ekkor megint hívtam a nokia ügyf szolgálatot, ahol mondták hogy ne vegyem át a telót. Tegyek egy formázást, hátha az megjavítja. Megjavította. MINDEZT A MÁRKASZERVIZBEN. Tiszta röhej. Ott is hagytam a szervizt. Fel nyomták az agyam, ha egyszer nem látom jelét hogy megjavították volna akkor miért vegyem át? Megyek haza, a buszon látom hogy a hangerőszabályzó gombjábol hiányzik a mikrokapcsoló. Be vittem az Europarkba, ahol gyorsan ráforrasztottak egyet...

Szal az ügyf szolg szerint újraindul a gari, de csak max 1 év. Akkura, hedszetre fél évet adnak, hiába van az értékesítési csomagba. Az Europark szerint 1 év van ezekre, pontosan úgy, ahogy Macika leírta, tehát értékesítési csomagban 1 év, külön tartozékvásárlás esetén fél év. Mindenhol mást mondanak :D Europark szerint 2 éves garancia indul újra főpanel csere esetében. Jó kis infó körút:)
Nem indul újra. Csak a szervizben töltött idő adódik hozzá.


szer. máj. 16, 2007 19:48
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
Nekem ma pozitív tapasztalataim voltak a pécsi Nokia boltban. 8)
Dél körül vettem észre, hogy az 5500-ám gombsora az elvárásoknak megfelelve, elkezdett feljönni. Kb 2-kor bementem a szervizbe, a srác szó nélkül átvette és mondta, hogy fél négykor menjek vissza érte. Mondtam neki, ha már úgyis ott vagyok, akkor az előlappal együtt a szoftware-t is cserélje már le.
Fél négyre szépen megvolt minden, és még az adatok is megmaradtak a telón.
Korrektek és gyorsak voltak.


szer. máj. 16, 2007 16:56
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Nekem is szerencsem volt ma szervizben jarni (immar harmadszor, a telefon tovabbra is valtozatlan allapotban). Ok javitanak ujra (erted, negyedszer), en meg mivel nem enyhen unom mar a benazast aszontam cseret kerek. Vegul ket oldal szuletett a vasarlok konyvebe. Ugy nez ki a Nokia szerviz is kezd felnoni a HP szervizi "magassagokba"...


kedd máj. 15, 2007 20:32
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Át vettem ma a telóm a 11ker, Bercsényi u. 22b-ben. Ezt követte egy 20 perces veszekedés a szervizessel. Elmondta, hogy a gari csak meghosszabbodik, nem indul újra (főpanelcsere volt). Ekkor erősködtem vele hogy az nem lehet. Felhívtam ott a szervizbe a nokia ügyf. szolgálatot. Ott megkérdeztem, és azt mondták, hogy újra indul. De megnyugtattak, hogy ez így is lesz. Átvettem a telót (N73) látom hogy ugyan azokat a hibákat produkálja (dátum és idő kérés ujraindulás, vagy bekapcsolásnál). Mutatom, hogy ez így nem jó, mert nem látom jelét annak, hogy meg lett javítva. Erre semmi reakciót nem láttam, le akart rázni a szervizes srác. Ekkor megint hívtam a nokia ügyf szolgálatot, ahol mondták hogy ne vegyem át a telót. Tegyek egy formázást, hátha az megjavítja. Megjavította. MINDEZT A MÁRKASZERVIZBEN. Tiszta röhej. Ott is hagytam a szervizt. Fel nyomták az agyam, ha egyszer nem látom jelét hogy megjavították volna akkor miért vegyem át? Megyek haza, a buszon látom hogy a hangerőszabályzó gombjábol hiányzik a mikrokapcsoló. Be vittem az Europarkba, ahol gyorsan ráforrasztottak egyet...

Szal az ügyf szolg szerint újraindul a gari, de csak max 1 év. Akkura, hedszetre fél évet adnak, hiába van az értékesítési csomagba. Az Europark szerint 1 év van ezekre, pontosan úgy, ahogy Macika leírta, tehát értékesítési csomagban 1 év, külön tartozékvásárlás esetén fél év. Mindenhol mást mondanak :D Europark szerint 2 éves garancia indul újra főpanel csere esetében. Jó kis infó körút:)


kedd máj. 15, 2007 19:49
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 55
Hozzászólás 
asdf_ írta:
PeterAce írta:
Telefon: 2év gar vásárlás napjától. Ennyi. Nem hosszabodik, csak a szervizben töltött pár nappal. Hiába Swapolják akár az első év utolsó napján, akár a 2év utolsó napján.

Belekothetek? :)
ptk 308. par. (3):
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.


Jogos. Ezt én is így gondoltam... Kicsit furán adják elő. Mindegy, egy jó darabig azt hiszem, hogy nem lesz megint Nokia telefonom...


vas. máj. 13, 2007 23:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
PeterAce írta:
Telefon: 2év gar vásárlás napjától. Ennyi. Nem hosszabodik, csak a szervizben töltött pár nappal. Hiába Swapolják akár az első év utolsó napján, akár a 2év utolsó napján.

Belekothetek? :)
ptk 308. par. (3):
A szavatossági jog érvényesíthetőségének határideje a dolognak vagy jelentősebb részének kicserélése (kijavítása) esetén a kicserélt (kijavított) dologra (dologrészre), valamint a kijavítás következményeként jelentkező hiba tekintetében újból kezdődik.


vas. máj. 13, 2007 20:36
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 26, 2004 13:45
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Telefon: 2év gar vásárlás napjától. Ennyi. Nem hosszabodik, csak a szervizben töltött pár nappal. Hiába Swapolják akár az első év utolsó napján, akár a 2év utolsó napján.
A dobozában lévő cuccok: 1év gar. Államilag kötelező.

A külön vásárolt akksi, headset, töltő: 6 hónap gar.


vas. máj. 13, 2007 19:58
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Rian írta:
Macika írta:
asdf_ írta:
Szerk: kozben talaltam a nokia oldalan okositoszoveget:

http://www.nokia.hu/id73165.html
Ui: az akkumulatorra csak 6 honapot vallalnak dolgot amugy nem tudom miert irjak, amikor par sorral alatta ok maguk tuntetik fel, hogy a torvenyekbl fakadoan az elso evben az ertekesitesi csomag teljes tartalmara vonatkozik az 1 ev jotallas... (ami amugy igy is van, tehat ha valakit elhajtanak azzal, hogy akkisra csak fel ev a gari, az imho jogilag nem allja meg a helyet...)
Igen, az akkumulátorra (értsd: a külön, bliszterben értékesítettre) valóban 6 hónap a gari.
De a készülékcsomagban lévőre 1 év!
Bocsi, de ezt nem értem. Melyik sorra hivatkozzak az ASK-ban, ha el akarnak hajtani?
Tudniuk KELL, hogy az értékesítési csomagban lévő akksira 12 hónap a gari!!!!


szomb. máj. 12, 2007 23:55
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Macika írta:
asdf_ írta:
Szerk: kozben talaltam a nokia oldalan okositoszoveget:

http://www.nokia.hu/id73165.html
Ui: az akkumulatorra csak 6 honapot vallalnak dolgot amugy nem tudom miert irjak, amikor par sorral alatta ok maguk tuntetik fel, hogy a torvenyekbl fakadoan az elso evben az ertekesitesi csomag teljes tartalmara vonatkozik az 1 ev jotallas... (ami amugy igy is van, tehat ha valakit elhajtanak azzal, hogy akkisra csak fel ev a gari, az imho jogilag nem allja meg a helyet...)
Igen, az akkumulátorra (értsd: a külön, bliszterben értékesítettre) valóban 6 hónap a gari.
De a készülékcsomagban lévőre 1 év!
Bocsi, de ezt nem értem. Melyik sorra hivatkozzak az ASK-ban, ha el akarnak hajtani?


szomb. máj. 12, 2007 23:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Akkor az ugy rendben van. :)


szomb. máj. 12, 2007 14:11
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Szerk: kozben talaltam a nokia oldalan okositoszoveget:

http://www.nokia.hu/id73165.html
Ui: az akkumulatorra csak 6 honapot vallalnak dolgot amugy nem tudom miert irjak, amikor par sorral alatta ok maguk tuntetik fel, hogy a torvenyekbl fakadoan az elso evben az ertekesitesi csomag teljes tartalmara vonatkozik az 1 ev jotallas... (ami amugy igy is van, tehat ha valakit elhajtanak azzal, hogy akkisra csak fel ev a gari, az imho jogilag nem allja meg a helyet...)
Igen, az akkumulátorra (értsd: a külön, bliszterben értékesítettre) valóban 6 hónap a gari.
De a készülékcsomagban lévőre 1 év!


szomb. máj. 12, 2007 14:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
pampika írta:
Nekem anno azt mondták, hogy mivel nem teljes csere volt, hanem csak fődarab csere (panel), ezért nem indul újra, hanem csak a szervizben töltött idővel hosszabodik a gari.

Akkor rosszat mondtak (ha az elso evben voltal). A keszulek egyeb reszeire, melyet nem csereltek, a szervizben toltott idovel valoban hosszabodik a gari, de a kicserelt alkatreszre ujraindul! (az elso evben, hogy a masodik evben a nokia gari vs. szavatossag dolognak mi az eredmenye, es hogy a szavatossag kapcsan erre mi vonatkozik, na azt mar nem tudom)
Ui: ha sok a dolog, akkor szoljatok, es max nyitunk egy jogi topikot a garancialis ugyintezesrol :)


szomb. máj. 12, 2007 14:05
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 55
Hozzászólás 
pampika írta:
Nekem anno azt mondták, hogy mivel nem teljes csere volt, hanem csak fődarab csere (panel), ezért nem indul újra, hanem csak a szervizben töltött idővel hosszabodik a gari.


Elvileg annál is újra kellene indulnia a garnak. De mindegy, mert eladtam a telefont, helyette vettem egy K800i-t.

Egyébként nekem is azt írták rá, hogy főpanel csere, de új készüléket kaptam.


szomb. máj. 12, 2007 14:00
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Nekem anno azt mondták, hogy mivel nem teljes csere volt, hanem csak fődarab csere (panel), ezért nem indul újra, hanem csak a szervizben töltött idővel hosszabodik a gari.


szomb. máj. 12, 2007 13:57
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 55
Hozzászólás 
Ck. írta:
Én a szegedi mintaboltot nem tartom korrektnek. Amikor garis teló cseréről van szó, nem indítják újra a garit, hanem folytatják tovább. Kérdezem, hogy ezt miért, mire a válasz, hogy "ezért van rá 2 év garancia".
A kérdésem az, hogy tehet meg egy ilyen dolgot egy szutyok kis "Nokia" mintabolt? Bocs, de felment bennem a pumpa, miután beszéltem néhány másik Nokia bolttal és ráadásul az SE telcsijeimnél is mindig újraindult s gar.


Nekem azt mondták, hogy a gar csak a 2. évben történő cserénél indul újra... Akkor hogy is van ez? :?: :?: :?:


szomb. máj. 12, 2007 13:47
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Az elso evben ezt nem tehetik meg. A masodikban igen, de ennek reszleteiheze el kene olvasni a garijegyen szereplo dolgokat /az enyem most a szervizben van, igy ezt nem tudom megtenni/. De nokia telokra 2 ev korlatozott jotallas van, tehat a masodik evben a nokia diktalja a felteteleket /am be kell tartania a szavatossagra vonatkozo eloirasokat is/.
Szerk: kozben talaltam a nokia oldalan okositoszoveget:

http://www.nokia.hu/id73165.html
Ui: az akkumulatorra csak 6 honapot vallalnak dolgot amugy nem tudom miert irjak, amikor par sorral alatta ok maguk tuntetik fel, hogy a torvenyekbl fakadoan az elso evben az ertekesitesi csomag teljes tartalmara vonatkozik az 1 ev jotallas... (ami amugy igy is van, tehat ha valakit elhajtanak azzal, hogy akkisra csak fel ev a gari, az imho jogilag nem allja meg a helyet...)


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára asdf_ szomb. máj. 12, 2007 13:49-kor.



szomb. máj. 12, 2007 13:42
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. júl. 23, 2004 13:01
Hozzászólások: 250
Hozzászólás 
Én a szegedi mintaboltot nem tartom korrektnek. Amikor garis teló cseréről van szó, nem indítják újra a garit, hanem folytatják tovább. Kérdezem, hogy ezt miért, mire a válasz, hogy "ezért van rá 2 év garancia".
A kérdésem az, hogy tehet meg egy ilyen dolgot egy szutyok kis "Nokia" mintabolt? Bocs, de felment bennem a pumpa, miután beszéltem néhány másik Nokia bolttal és ráadásul az SE telcsijeimnél is mindig újraindult s gar.


szomb. máj. 12, 2007 13:15
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 26, 2004 13:45
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
A doboz tartalmára 1 év gar. van. Ez államilag kötelező.
A készülékre viszont a Nokia még adott 1 bónusz évet.
Ha nem cserélték le, akkor azt nem jól csinálták. :(
Köteles lett volna legalább átvenni és felküldeni az ASK-ba, ahol bevizsgálás után cserélik.
De hidd el, hogy a teló mellé adott headset 1 év garos.
Hozd el hozzánk, majd cserélem neked. :)


szomb. máj. 12, 2007 8:20
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
PeterAce írta:
...A tartozékok cseréje is érdekes!
1 év van a telefonon kívül a doboz teljes tartalmára. Teló 2 évet kap. Akksit csak a központ cserélhet, be kell mérniük. Headsetet és töltőt viszont a bolt is cserélhet! Ha tapasztalja helyben a híbát.

Most röviden ennyi, remélem értelmes voltam... :)
De kérdezzetek nyugodtan.

Ja még annyi, hogy a 48 órás szerviz már nincs!
A honlapról is leszedték, a fenti dolgok miatt.


Szerdán jártam a 1117. Bercsényi u. 22/B-ben levő mintaboltban. Ott az úr azt mondta nekem miután átvette a telóm szervizelésre, hogy a hedszetemre csak fél év garit vállal a nokia. Kérdezem, hogy - ez benne van a garancia levélben? Mondja - nem, ez a Nokia honlaspján van fent. Sajnálattal vettem tudomást, hogy a hedszetem elmúlt fél éves, tehát nincs rá gari. Tehát mégis van?


pén. máj. 11, 2007 23:42
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
OFF
Valamint a kulcsszo a jelentos erdekserelem nelkul. Pl. egy 4 gyermekes csaladnal lerohad a mosogep, villanybojler, a tizedik napon mar batran verhetne az asztalt, allhatna el a vasarlastol, stb.. Ellenpelda: nyaron nehez lenne erre hivatkozni egy nem mukodo olajradiatornal a 25. napon. :) Tehat az egyedi korulmenyek sokat szamitanak...
ON


pén. máj. 11, 2007 22:07
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
A kulcsszó a 'törekedni' ;) Ajánlott, de nem kötelező :(


pén. máj. 11, 2007 22:03
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet
a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

4. § (1) A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést a Ptk. 306. §-ának (2) bekezdése értelmében - az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.
(2) A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.


Nekem perpill csak a nokia szervizrol van velemenyem, mert hosszu evek soran csak ezzel kerultem kapcsolatba. Remelem meg egy par nap, lezarul a tortenet, es tobbet nem is fogok...


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára asdf_ pén. máj. 11, 2007 22:04-kor.



pén. máj. 11, 2007 22:02
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Mióta beléptünk az EU-ba, már nincs idő limit :( Azelőtt ha 15 nap alatt nem tudták megjavítani (vagy cserekészülék esetén 30 nap), akkor újat kellett adniuk. Viszont azóta ezek az idők már csak ajánlások, amire törekednie kell a kereskedőnek/szerviznek, hogy betartsa, hogy az ügyfél jó szájízzel távozzon. De ha rajta ül 1-2 hónapig, akkor sem szólhatsz semmit, mert mostmár azt is szabályosan teszi. Persze az más kérdés, hogy milyen nyomot hagy így az emberekben.


pén. máj. 11, 2007 22:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 26, 2004 13:45
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Ezt a 15 napot honnan veszed?
Ha a Nokia szervízről ilyen a véleményed, akkor milyen más márka szervízről???
Ha egyáltalán találsz....


pén. máj. 11, 2007 21:50
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Az a 30 nap az 15.
Egyeb velemenyemet meg egyelore megtartom a nokia szervizrol, perpill csunya moderatura lenne a dolog vege azt hiszem...


pén. máj. 11, 2007 21:38
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. aug. 26, 2004 13:45
Hozzászólások: 158
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
Sziasztok!
Újra itt.

Mivel szinte minden nap találkozom hasonló problémákkal, itt is kifejtem, hogy mi a pálya az ASK háza körül. :)
Rian: az biztos, hogy full doboz csere nem megszokott!
Nem nagyon szereti ezt a Nokia, sok vele a macera, stb.
Good will cserének hívjuk. Eddig 2 esetben csináltam a boltban ilyet az x év alatt. 8800ája volt az ügyfélnek, elég gáz volt, nagyon sokszor volt már fent szervízen, mindig térerő és akksi problémái voltak. Kb a 6ik javítás alkalmával javasoltam, hogy vegye fel a kapcsolatot a CareLine-al, és próbáljon meg csere utalványt kérni! Kapott is, ekkor kértem be a teló összes cuccát (full dobozt, még a leírás is kellett), és választhatott bármit a boltból, amit fedezett a 200e Ft. Vett is egy 8800! Újra. :) Az azóta is 100%.

A felküldött, javításra váró telóknak is sok fajtája van.
(Pl: 6233, N73, N80) komolyabb készülékeket már nem igazán javítják Pesten. Küldik tovább Németországba. Ott próbálják ezeket rendbe szedni, de ez van amikor eltart az utaztatás miatt akár 3-4-5 hétig is.
Ha a 30 napot meghaladja a dolog, akkor sem köteles új telót adni az ügyfélnek a Nokia, csak "törekednie" kell ezen az időn belüli javításra.
(Ilyenkor ajánlom megint a CareLine-t, és ott jelezni, hogy mi a pálya, és ha van szabad swap engine fent, akkor azt leküldik a beteg teló helyett)

A tartozékok cseréje is érdekes!
1 év van a telefonon kívül a doboz teljes tartalmára. Teló 2 évet kap. Akksit csak a központ cserélhet, be kell mérniük. Headsetet és töltőt viszont a bolt is cserélhet! Ha tapasztalja helyben a híbát.

Most röviden ennyi, remélem értelmes voltam... :)
De kérdezzetek nyugodtan.

Ja még annyi, hogy a 48 órás szerviz már nincs!
A honlapról is leszedték, a fenti dolgok miatt.


pén. máj. 11, 2007 21:29
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 4644
Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
Hozzászólás 
Nekem cseréltek már gariban headsetet, mert a szervizes is belátta, hogy az egyik füle recseg meg néha nem szól. És mivel az is garis tartozék, így sztem nyugodtan kérheted.
Az akksinál meg felrakják egy tesztpadra és ha a gyári értékeken belül mozog, akkor nem cserélik. Ha tényleg nagyon meghalt, akkor adnak másikat.


csüt. máj. 10, 2007 10:23
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Macika írta:
Rian írta:
Arra szeretnék kilyukadni, hogy hogyan kaphatok gariba egy új dobozt :D benne egy új hedszettel. Mert a gyárija tönkrement (és a szervizes erről nem vett tudomást (vsz rossz a füle) - illetve kéne új akku is :D
szerintetek? ASK nem tud ebben segíteni :D szerintem valamit titkolnak.
Ez már az egyéni szoc. probléma kategóriája... :)


Úgyértem az ASK nem tud erről semmit, de hivatalosan vajon hgyan kell ennek történnie? Igényelhetem-e a összes alkatrész cseréjét, vagy nem?


csüt. máj. 10, 2007 10:16
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Rian írta:
Arra szeretnék kilyukadni, hogy hogyan kaphatok gariba egy új dobozt :D benne egy új hedszettel. Mert a gyárija tönkrement (és a szervizes erről nem vett tudomást (vsz rossz a füle) - illetve kéne új akku is :D
szerintetek? ASK nem tud ebben segíteni :D szerintem valamit titkolnak.
Ez már az egyéni szoc. probléma kategóriája... :)


csüt. máj. 10, 2007 6:16
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Arra szeretnék kilyukadni, hogy hogyan kaphatok gariba egy új dobozt :D benne egy új hedszettel. Mert a gyárija tönkrement (és a szervizes erről nem vett tudomást (vsz rossz a füle) - illetve kéne új akku is :D
szerintetek? ASK nem tud ebben segíteni :D szerintem valamit titkolnak.


szer. máj. 09, 2007 23:20
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Rian írta:
Ma beadtam az ASK-ba a telóm, Nokia N73-as. Valószínű, hogy javíthatatlan, és kapok egy új készüléket. Az akku-t, és hátlapot visszaadták természetesen.
Úgy emlékszem, hogy régen létezett egy olyan verzió, hogy ha nem javítható a készülék, akkor ha beadom az összes tartozékát (headset, akku, hátlap, doboz, stb) akkor kapok egy teljesen új dobozos készüléket. Ez ma hogyan működik? Van erre lehetőség, ha igen, honnan tudom meg hivatalosan?

Jotallasi igeny eseten a szabalyok szerint jegyzokonyvet kene felvenni /epp sajat kezbol tudom, hogy ez nem tortenik meg/, a leadastol szamitott 3 napon belul kene ertesiteniuk teged, hogy igenyedet javitassal vagy cserevel kivanjak rendezni /ezt amugy meg kene kerdezniuk a jegyzokonyv felvetelenel, e utobbiak szinten nem divatosak kishazankban :)/, es a leadastol szamitva torekedniuk kell, hogy a fogyaszto jelentos erdekserelme nelkul 15 napon belul pont keruljon az ugy vegere. A 48 ora az sajat valallasuk volt a Club Nokia kartyasoknak, ettol elterhetnek kedvukre, mas kerdes, hogy ezt esetleg egy GVH-s bejelentessel lehet honoralni :), hogy marpedig teged megtevesztettek, ennek hiteben vasaroltal telefont, hogy ha gond van vele hamar szervizelik, blablabla, blablabla....


kedd máj. 08, 2007 18:49
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 55
Hozzászólás 
Czumy írta:
Rian írta:
Úgy emlékszem, hogy régen létezett egy olyan verzió, hogy ha nem javítható a készülék, akkor ha beadom az összes tartozékát (headset, akku, hátlap, doboz, stb) akkor kapok egy teljesen új dobozos készüléket. Ez ma hogyan működik? Van erre lehetőség, ha igen, honnan tudom meg hivatalosan?


Menj be, kérdezd meg! :)
Vagy hívd fel őket: http://www.nokia.hu/clubnokia_szervizek.html

Amikor beadtad, mit mondtak? Mi történt vele, hogy javíthatatlan lett?



Én kb. egy hónapja kaptam egy új 6233-ast. Annyi volt, hogy ideadták a készüléket, egy új akkufedél társaságában. Nem volt sem doboza, csak egy kis pici doboz, amibe becsomagolták. Egyébként teljesen új készülék volt, a garipapírra mégis az került, hogy főpanel csere. Igaz, ez már a második volt, ugyanis az elsőt elszúrták, a független készülék helyett, pannon függő pannonos szoftverrel ellátott "főpanelt" (azaz új telefont) küldtek.


kedd máj. 08, 2007 18:29
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2659
Tartózkodási hely: Budapest / Kecskemét
Hozzászólás 
Rian írta:
Úgy emlékszem, hogy régen létezett egy olyan verzió, hogy ha nem javítható a készülék, akkor ha beadom az összes tartozékát (headset, akku, hátlap, doboz, stb) akkor kapok egy teljesen új dobozos készüléket. Ez ma hogyan működik? Van erre lehetőség, ha igen, honnan tudom meg hivatalosan?


Menj be, kérdezd meg! :)
Vagy hívd fel őket: http://www.nokia.hu/clubnokia_szervizek.html

Amikor beadtad, mit mondtak? Mi történt vele, hogy javíthatatlan lett?


kedd máj. 08, 2007 18:18
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Ma beadtam az ASK-ba a telóm, Nokia N73-as. Valószínű, hogy javíthatatlan, és kapok egy új készüléket. Az akku-t, és hátlapot visszaadták természetesen.
Úgy emlékszem, hogy régen létezett egy olyan verzió, hogy ha nem javítható a készülék, akkor ha beadom az összes tartozékát (headset, akku, hátlap, doboz, stb) akkor kapok egy teljesen új dobozos készüléket. Ez ma hogyan működik? Van erre lehetőség, ha igen, honnan tudom meg hivatalosan?


kedd máj. 08, 2007 16:46
Profil Privát üzenet küldése Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: pén. máj. 28, 2004 15:19
Hozzászólások: 36
Hozzászólás 
Én elég sokat járok szervizbe hetente-kéthetente és minden javításnál ez a sablon szöveg: szoft. friss, alk. csere, hangolás.
Mindegy mi volt a baja, még ha csak egy sime soft. friss akkor is ráírják ezeket.
Jó esetben: fődarab csere, akkor van egy új telód


csüt. szept. 02, 2004 17:20
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: csüt. máj. 27, 2004 4:34
Hozzászólások: 2329
Tartózkodási hely: Budapest XVIII.
Hozzászólás 
Nekem a szervízbe folyton "alketrész-csere"-t írnak rá


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára Rian kedd máj. 08, 2007 16:43-kor.



csüt. szept. 02, 2004 12:23
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 364
Tartózkodási hely: Audi A4 TDI...majd egyszer :-)
Hozzászólás 
Tegnap este végül telefonáltak, hogy készen van, azon a fél napon meg nem kezdtem el lovagolni :-)

2100-át adtam le egyébként, ingadozó térerő és félnapos akku kapacitás volt a jelenség. A garipapíron az van, hogy SW update, hangolás és vmilyen csere, de hogy mi azt nem tudom, mert olyan ocsmány a kézírás...


csüt. szept. 02, 2004 11:53
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 54 hozzászólás ]  Oldal 1, 2  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 15 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség