Szerző |
Üzenet |
realmaster
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
qrvára.
|
hétf. márc. 19, 2001 8:52 |
|
|
Bozso
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
P-III 750@900MHZ egyelőre
Geforce 2 GTS oc(225/375)
ASUS CUSL2-C
256MB PC133RAM
det 7.52, DX8
default 32 bit : 28xx pontosan nem emlékszem!
|
hétf. márc. 19, 2001 7:44 |
|
|
Laci27
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Valaki feltudna nekem irni cd-re a 3DMark2001-et?
Ha igen irjon!
E-mail: dzsin@freemail.hu
|
vas. márc. 18, 2001 23:23 |
|
|
pyrex1
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
16 bitben merte, de meg ugy is sok az az ertek. Talan 3DMark2000-ben merte, de azzal viszont a 6000 valamennyi az iszonyuan keves
PyRex
|
vas. márc. 18, 2001 20:38 |
|
|
geri
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Nem tudom,hogy neked,hogy lett annyi,mert a mostani rekord az 6237 pont,de ezt egy 2.125 Ghz-re huzott P4 és egy Geforce 3 produkálta 1024*768 32-biten és nem hiszem,hogy a 16 és a 32 bit ekkora különbség lenne(persze minden lehet).
http://www.digit-life.com/newsimages/3dm2001.gif
geri
|
vas. márc. 18, 2001 19:51 |
|
|
Dr_Hengelhoffer
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 21
|
PIII 700@784
ABIT BX6 rev2
256/133
1024x768 16bit
Visiontek Geforce2 Ultra 64 Mb DDR
6.5 detonator
A pontszám: 6000 valamennyi.
Aki nem hiszi, annak elküldöm a printscreent. Én sem akartam elhinni, de töbszöri futtatás után már kénytelen voltam.
|
vas. márc. 18, 2001 16:09 |
|
|
tthom
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 13
|
Celeron 566@897 Mhz
256 Mb ram
Epox BX7+ alaplap
Inno3d Geforcemx 210/230-ra huzva
2413 pont
|
szomb. márc. 17, 2001 22:53 |
|
|
csabee
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
btm:Mivel ugy látom egyforma videókártyánk van , kérném a segítségedet memoria kérdésében.Én kevesellem a memóriák értékeit( 6-tal feljebb van az eredményem). Mi a véleményed róla??
|
szomb. márc. 17, 2001 21:30 |
|
|
btm
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
1.)P3-850
Asus CUSL2-C
128 SD
Asus v6800 DDR 32 Mb
2134 pont
2.)P2 Cel 633
ASUS CUBX
Diamond v550 16 Mb
128 SD
648 pont
Szerinetm a kamu eredményeket ne rakjátok fel, elrontja az egész topikot, és attól nem lesz gyorsabb a géped !
|
szomb. márc. 17, 2001 19:38 |
|
|
csabee
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
realmaster: mennyire húztad azt az MX-et, hogy ilyen magas pontszámot sikerült elérned? Egyébként Gratula!!
|
szomb. márc. 17, 2001 18:33 |
|
|
realmaster
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Celeron 2 700Mhz, Via Apollo Pro Alaplap, 192 Mb ram, Hercules Geforce 2 MX Default: 2917 pötty.
|
szomb. márc. 17, 2001 10:01 |
|
|
intel815
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
PIII 922Mhz
Abit BE6-II
256MB RAM
ATI RADEON 64MB VIVO
2890
|
szomb. márc. 17, 2001 0:32 |
|
|
bumbelejol_the_REAL
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
|
pén. márc. 16, 2001 21:29 |
|
|
Laci27
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Melyik ujsag CD mellekleten talalhato meg a 3DMark2001???
|
pén. márc. 16, 2001 20:24 |
|
|
kazso
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 489
|
Sikerült már valakinek az eredményét az oldalra is feltölteni? Nekem sehogy sem akar összejönni.
|
pén. márc. 16, 2001 18:43 |
|
|
csabee
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Sziasztok!
SOLTEK SL 75 KV+
Duron 600@850
256 MB SDRAM
ASUS V6800 deluxe (120/300)
3DMARK2001 PROJECT FILE
3DMark Version 200
DISPLAY
Platform ASUS AGP-V6800 DDR SGRAM v3.62
CPU Optimization D3D Hardware T&L
Width 1024
Height 768
Depth 32 bit
Z-Buffering 24 bit
Texture Format Compressed
Buffering Double
Refresh Rate Default
FSAA Mode None
RESULTS
3DMark Score 2108
Game 1 - Car Chase - Low Detail 32.0 fps
Game 1 - Car Chase - High Detail 14.1 fps
Game 2 - Dragothic - Low Detail 31.1 fps
Game 2 - Dragothic - High Detail 11.5 fps
Game 3 - Lobby - Low Detail 47.7 fps
Game 3 - Lobby - High Detail 24.5 fps
Game 4 - Nature Not supported by hardware
Fill Rate (Single-Texturing) 238.4 MTexels/s
Fill Rate (Multi-Texturing) 433.3 MTexels/s
High Polygon Count (1 Light) 7.8 MTriangles/s
High Polygon Count (8 Lights) 1.8 MTriangles/s
Environment Bump Mapping Not supported by hardware
DOT3 Bump Mapping 36.6 fps
Vertex Shader 30.8 fps
Pixel Shader Not supported by hardware
Point Sprites 1.0 MSprites/s
Family Duron(tm)
Internal Clock 850MHz
Internal Clock Maximum 850MHz
Capabilities MMX, CMov, RDTSC, 3DNow!, Extended 3DNow!
DirectX Version 8.0
Name ASUS AGP-V6800 DDR SGRAM v3.62
Total Local Video Memory 32MB
Total Local Texture Memory 32MB
Total AGP Memory 24MB
|
pén. márc. 16, 2001 18:25 |
|
|
mgf
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Celeron 2 566@952
256 Mb SDRAM
húzott v7700-as Asus GF2
2885 pont.
mgf
|
pén. márc. 16, 2001 15:59 |
|
|
bumbelejol_the_REAL
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Bloff...ugye viccelsz...
|
pén. márc. 16, 2001 15:01 |
|
|
Bloff
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
PIII 800
ASUS Cusl2-C
256MB SDRAM
VIPERII 32MB
Software T@L módban
Default:3223 3DMarks
|
pén. márc. 16, 2001 13:49 |
|
|
CalibraCrx
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Duron 800@1000Mhz
Abit KT7R
128 Mb 133Mhz SD
Leadtek GF2GTS 32DDR (oc.)
Graph cl.: 220Mhz
Engine cl.:360Mhz
default: 3256
De eddig kb. 5-bol 1-szer ment el a vegeig...
|
pén. márc. 16, 2001 12:45 |
|
|
Charles
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
AKinek nem fut!
Azért nem, mert Software T&L re kell állítani, ha nincs Geforce otok vagy Radeonotok! Mert abban nincs, de a 3dmark engedi elindítani, csak utána kilép.
Athlon 700
256MB ram
v3 3000
1464 3dmarks
A Radeon támogatja az EBM-ot?
Nekem az egymás lelövő kis figuárk tetszettek legjobban, no meg a kert a demoban...
|
pén. márc. 16, 2001 0:18 |
|
|
lofter
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
Ja és k.va jó a zene a demo elején..
|
csüt. márc. 15, 2001 22:44 |
|
|
lofter
vas-tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1
|
Cel2 600@900 (100FSB)
BE6-II
Geforce256 32MB SDR (Elsa)
256 MB SDRAM
Default:1708
|
csüt. márc. 15, 2001 22:38 |
|
|
Gabest
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Cel700, TNT2: 0 (a teszt le sem fut, a demo pedig el van szállva félig
|
csüt. márc. 15, 2001 19:42 |
|
|
Ford_Prefect
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Kazso: I/O feszültség a 3.7V...
Pitiless: szép eredmény az SDR Ati-tól, lehet hogy a TB ad neki jó alapot?
|
csüt. márc. 15, 2001 18:15 |
|
|
Pitiless
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 55
|
AMD Athlon 700 Mhz (Thunderbird)
Procomp BVK2A
128 MB SDRAM
ATI Radeon 32 MB SDR
Default: 2344
|
csüt. márc. 15, 2001 17:07 |
|
|
scribe
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Athlon 1GHz
Asus K7V-t
256MB SDRAM
Ati RadeON ViVo 64MB
Default: 3153
|
csüt. márc. 15, 2001 16:30 |
|
|
kazso
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 489
|
Celeron2 566@640
Abit BE6-2
256MB SDRAM
Asus V7100 Geforce2 MX
Default: 1447
Amúgy milyen celeron2 az,amelyik bírja a 3.7 V-ot?
|
csüt. márc. 15, 2001 15:12 |
|
|
Ford_Prefect
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 0
|
Tegnap este letöltöttem 3DMark2001-et, és ma lefuttattam. Már a ott volt egy kis gond, újratalapítés kellett, és az egyébként jól működő tuningolt Celeron2 feszültségét is meg kellett emeljem, mert "corrupt file" miatt kilépett.
A configom:
Celeron2 600 oc. 855 MHz (1.9/3.7 V)
Abit BE6-2
128MB SDRAM
Elsa Gladiac GeForce2 GTS 32MB oc. nélkül
Eredmény defaultban: 1849 3DMarks.
Elkeserítő volt látni a gépem szenvedését a high detail-lel futtatott game-sceneknél...
Ford
|
csüt. márc. 15, 2001 13:30 |
|
|