Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. nov. 18, 2024 15:17



Hozzászólás a témához  [ 3052 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 62  Következő
T-MOBILE-GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1828
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Mióta nem lehet Domino készülékes csomagot aranykártya pontok beváltásával venni?

Vagy lehetett egyáltalán valaha?


Szvsz régóta, legalább 3 éve nem lehet.
Anno én is meglepődtem, mert korábban vettem így.


szer. szept. 26, 2007 6:52
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
Nekem úgy rémlik, mintha lehetett volna, de ebben nem vagyok teljesen biztos...


kedd szept. 25, 2007 17:44
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Mióta nem lehet Domino készülékes csomagot aranykártya pontok beváltásával venni?

Vagy lehetett egyáltalán valaha?


kedd szept. 25, 2007 16:59
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 80
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Macika. Az a bajom az ÁSZF-kel, hogy módosítják kényük, kedvük szerint. Valamint az a bajom velük, hogy tulajdonképpen egyáltalán nem felhasználóbarát.


Nem, valóban nem felhasználóbarátak - de sajnos Macikának sokban igaza van. Ne tudd meg, hogy mobilszolgáltatónál töltött éveim alatt mennyi elmebeteg/szemét/ügyeskedő/stb. Ügyfél ügyeit ismertem meg, akik még a kákán is csomót kerestek, és kb. úgy viselkedtek, mintha az angol királynővel álltunk volna szemben. (Hálistennek már évek óta nem dolgozom ott :-).

A másik viszont, hogy - főleg a kis cégek egy része - rettenetes szemétségeket rak bele az ÁSZF-be, mondván úgysem olvassa el senki, és ez így is van.


szer. szept. 19, 2007 14:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 189
Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
Hozzászólás 
Én ha jól értelmeztem az NHH közleményéből, akkor augusztus 30 volt a határidő, amikor már az előfizetőknél alkalmazni kellett az új percdíjakat.

http://www.nhh.hu/index.php?id=hfjkhir& ... 65&lang=hu


pén. szept. 14, 2007 8:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Asszem szept. vege volt a kotelezo hatarido, es ebbol lefaragtak egy honapot.


csüt. szept. 13, 2007 22:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58
Hozzászólások: 1104
Hozzászólás 
A T-Mob számla mellé küldött szokásos Mobil Info címlapján legalább 60 pontos betűmérettel: "Az előírt időpontnál korábban csökkentette roaming díjait a T-Mobile". Mennyivel is? 1 nappal? Vagy csak pár órával?
Nooooooooormális?


csüt. szept. 13, 2007 19:54
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
integral írta:
T-Mobile megfeküdt a vihartól.

Hol?


hétf. aug. 20, 2007 17:43
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
T-Mobile megfeküdt a vihartól.


hétf. aug. 20, 2007 17:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
Hozzászólás 
Már nekem is ismét a régi, "NEM DOMINO SIM" felirat van. :)


szomb. aug. 18, 2007 14:49
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Tegnap nem ez volt a helyzet! :wink:


csüt. aug. 16, 2007 7:13
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1828
Hozzászólás 
thomas77 írta:
T-s előfizetéses kártyám érdekesen reagál a *102# kódra! Eddig azt írta, hogy "nem domino sim". Most pedig ezt:

Idézet:
Egyenleg: 0Ft (ebből vásárlásra is fordítható: 0Ft). Aktív: 2003.01.30-ig. Díjcsomag: (új).


Ez most mi a búbánat akar lenni? :shock:


Nekem most is ezt írja:
nem domino sim


csüt. aug. 16, 2007 7:10
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Ma megint "nem domino sim" felirat jelenik meg! :?


csüt. aug. 16, 2007 6:57
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Nem lehet, hogy az m-com egyenleget, vagy mi a csudat lehet (majd)lekerni vele? Vmi olyasmi van/volt, hogy kulon lovet kell feltolteni, hogy lehessen pl autopalyamatricazni mobillal.


szer. aug. 15, 2007 18:06
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
Hozzászólás 
Az mondjuk nem lenne rossz.


szer. aug. 15, 2007 17:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Ezzel a kóddal szoktam megnézni, hogy működik-e még a telefonom. Vagy csak kifagyott a kijelző! :lol:
De most komolyan! Lehet, hogy hebrálni fognak valami egyenleginfót az előfizetésesnek is, csak még kezdeti stádiumban van?


szer. aug. 15, 2007 16:12
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1770
Tartózkodási hely: Az ország egyetlen, diadalíves városa
Hozzászólás 
Előfizetéses kártyával domino-s adatokat lekérni mi értelme? :D


szer. aug. 15, 2007 14:37
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
T-s előfizetéses kártyám érdekesen reagál a *102# kódra! Eddig azt írta, hogy "nem domino sim". Most pedig ezt:

Idézet:
Egyenleg: 0Ft (ebből vásárlásra is fordítható: 0Ft). Aktív: 2003.01.30-ig. Díjcsomag: (új).


Ez most mi a búbánat akar lenni? :shock:


szer. aug. 15, 2007 13:58
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Na, ennek "vicces" vege lesz...
Cegesen mennenk pannonhoz. Fonox bement t-pontba, vagy hova, aranykartyapontokat kivaltotta feltoltore, megkerdezte(!), hogy husegben vagyunk-e meg (tobb, mint 3 eve kotott) uzleti elofizu, aszontak nem. Pannonnal szerzodes lezongorazva, ismet t-pont, szamhordozasi papirert. Erre aszondjak, hogy nono, meg el a huseg, mert a lejarta elott nem mondtuk le, igy ujra 2 ev, es meg hatra van 8-9 honap. Ok, h az elofizetonek kene tudnia, hogy mit irt ala (en mondjuk ezt az onmagatol megujulo husegszerzodest guillotine-nal jutalmaznam, aki engedi a hatosagtol, hogy ilyen letezzen), de tok jo fejek, hogy baromsagot mondanak, es mivel szoban volt az elso erdeklodes es a tajekoztatas, nem telefonon, kenhetjuk a hajunkra, nincs bizonyitek, azt a par 10k hufot ami emiatt ugrik, azt meg nyelje be az ember.
Ehh, nemhiaba nem leszek soha elofizus :)

No, egesz kellemes vege lett, kaptak egy mailt, hogy megis miert mondja az ugyifogyi, hogy nem vagyunk husegben, ha megis abban vagyunk(azota amugy mas miatt voltunk a ezen a heten egy t-pontban, csak ugy poenbol meg lett kerdezve, hogy ez az elofizu husegben van-e, azt mondtak, hogy nem, nokomment :roll: ), mindenesetre jott level, kotber nelkul elengednek.


szer. aug. 15, 2007 11:41
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Macika. Az a bajom az ÁSZF-kel, hogy módosítják kényük, kedvük szerint. Valamint az a bajom velük, hogy tulajdonképpen egyáltalán nem felhasználóbarát. És még az is, hogy sok benne a "...jogát fenntartjuk" szöveg. Ami azt jelenti, hogy ha én beperelem valamiért a céget, akkor jogszerûen megváltoztatja az ÁSZF-et és onnan kezdve nekik van igazuk lásd 2k téma pannonnál. Aztán az a bajom velük, hogy mint más is írta, jogásznak kell lennem ahhoz, hogy értsem. Én csak telefonálni akarok. És az ÁSZF-et simán meg lehetett volna úgy is írni, hogy keressenek is rajta és mégis felhasználóbarát legyen. Én nagyon nem féltem ám a szolgáltatókat.


na, ez nem egészen így van. Mindig az aktuális számít, tehát ha bepereled őket egy múltbeli eseményért, akkor arra a múltbeli ászf vonatkozik.

Egyébiránt nekem se tetszik, hogy tetszésük szerint változtatgathatják, de erre jogszabályi felhatalmazásuk van, úgyhogy csak annyit tudok mondani: tetszettek volna másképp szavazni...


hétf. aug. 13, 2007 14:46
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Macika. Az a bajom az ÁSZF-kel, hogy módosítják kényük, kedvük szerint. Valamint az a bajom velük, hogy tulajdonképpen egyáltalán nem felhasználóbarát. És még az is, hogy sok benne a "...jogát fenntartjuk" szöveg. Ami azt jelenti, hogy ha én beperelem valamiért a céget, akkor jogszerűen megváltoztatja az ÁSZF-et és onnan kezdve nekik van igazuk lásd 2k téma pannonnál. Aztán az a bajom velük, hogy mint más is írta, jogásznak kell lennem ahhoz, hogy értsem. Én csak telefonálni akarok. És az ÁSZF-et simán meg lehetett volna úgy is írni, hogy keressenek is rajta és mégis felhasználóbarát legyen. Én nagyon nem féltem ám a szolgáltatókat.

A hat hónap hűséget a híradóból vettem, gondolom most erre azt írod, hogy nem kell minden szavukat komolyan venni. De akkor a neten leírtakat se kell komolyan venni, hisz azt is emberek írják, nem istenek. példám most nincs tehát a hat hónapra.

Vizsla. Valszeg a streambeállításokkal lesz a gond. Egyes telefonoknál az egy külön netbeállítócsomag.


hétf. aug. 13, 2007 13:48
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Amikor én aláírtam a T-mob szerződésem, azelőtt az arcomba toltak néhány oldal 5 pont betűméretű szerződést és gondolom az üzletben is ki volt függesztve az ÁSZF. Minden megfelel a szabálynak. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ki olvassa el. Vagy hogy melyik ügyfél állná meg szó nélkül aki a sorban mögöttem ÁLL /nem ül mert szék nincs/, ha másfél óráig olvasgatnék és közben megeresztenék egy telefont az ügyvédemnek, hogy értelmezzünk egy szöveget. Cégnél mondjuk más a helyzet, ott erre megvannak a szakemberek. Legalábbis nagy cégnél. Tehát bírom mikor állandóana szerződésre hivatkoznak. Ha elolvastam volna, már a harmadik mondat után köszönés nélkül távoznék a boltból. csakhogy nem azért megy oda az ember... ....
Úgyhogy bírom ezeket a hivatkozásokat az ÁSZF-re meg a netre, mert miért kötelező nettel rendelkeznem vagy nethez értenem, ha akarok egy vacak telefont? A másik oldalt kevesen nézik. Az únióban nagyon nem nézik jószemmel eleve a hűségszerződéseket. De úgylátszik van még kelet és nyugat és ne vegyétek politizálásnak de ebben az országban bármit meg lehet tenni. Viszont kezdenek észbekapni mert a híradó szerint hamarosan rövid pórázra veszik a szolgáltatást nyújtó cégeket és majd nem lehet 6 hónapnál hosszabb hűséget aláiratni a "júzerekkel".
Nem erre megy a világ. Egyre több az pofátlan mocsok, ügyeskedő ember, egyre több dolgot kell belevenni a szerződésekbe/szerződési feltételekbe, mert valójában a józan paraszti logika azt sugallja ugyan, de ha nincs leírva, akkor a sok köcsög jön egyből az ügyvédjével és hát persze, hogy annak lesz igaza, aki azt állítja, hogy nincs benne a szerződésben, hogy nem sz.arunk az ügyfélszolgálati iroda kövére...

Egyre több a szabály, a korlátozások. Ahogyan csökken az emberek belső elkölcsi érzéke, ahogyan folyamatosan csökken a szülők gyereknevelése, mindent-mindent jogszabályok, falak felállításával kell szabályozni.

Egyebekben minden, ami nem tilos, azt szabad. Ez vezetett ide.

Szomorú irányba megyünk sajna...

Egyébként nem tudom, honnan veszed ezt a 6 hónap hűséget?
Az, hogy tudsz ide írni, az azt jelenti, hogy van neted. HA van neted, akkor mi tart vissza attól, hogy meggyőződj, hogy komoly európai országok szolgáltatóinál hogyan megy ez, és akkor nem írsz le ilyeneket...

Egyetlen kérésem hadd legyen már, légy szíves írj egy olyan európai szolgáltatót, ahol létezik 12 hónaposnál rövidebb előfizetői hűségszerződés is, jó?


vas. aug. 12, 2007 19:27
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Működik valakinek a mozijegyvásárlás wapon? Itt egy leírás hozzá: http://www.corvin.hu/wapa.html

A flimek SMS-kódjaihoz hol lehet hozzáférni?

Mitől van, hogy aktív a net50, mégsem működik a mobilTV, azt írja, fizessek elő a szolgáltatásra?

És mit kéne ahhoz tennem, hogy a wapos t-zones-on valahol megtaláljam a díjmentes SMS-küldési felületet?


vas. aug. 12, 2007 18:34
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
T68. ez szép magyarázat volt, köszönöm. De ez nem biztosít engem mint egyszerű embert a korrektségről. Sajnos :).


csüt. aug. 09, 2007 9:34
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Amikor én aláírtam a T-mob szerzõdésem, azelõtt az arcomba toltak néhány oldal 5 pont betûméretû szerzõdést és gondolom az üzletben is ki volt függesztve az ÁSZF. Minden megfelel a szabálynak. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ki olvassa el. Vagy hogy melyik ügyfél állná meg szó nélkül aki a sorban mögöttem ÁLL /nem ül mert szék nincs/, ha másfél óráig olvasgatnék és közben megeresztenék egy telefont az ügyvédemnek, hogy értelmezzünk egy szöveget. Cégnél mondjuk más a helyzet, ott erre megvannak a szakemberek. Legalábbis nagy cégnél. Tehát bírom mikor állandóana szerzõdésre hivatkoznak. Ha elolvastam volna, már a harmadik mondat után köszönés nélkül távoznék a boltból. csakhogy nem azért megy oda az ember... ....
Úgyhogy bírom ezeket a hivatkozásokat az ÁSZF-re meg a netre, mert miért kötelezõ nettel rendelkeznem vegy nethez értenem, ha akarok egy vacak telefont? A másik oldalt kevesen nézik. Az únióban nagyon nem nézik jószemmel eleve a hûségszerzõdéseket. de úgylátszik van még kelet éy nyugat és ne vegyétek politizálásnak de ebben az országban bármit meg lehet tenni. Viszont kezdenek észbekapni mert a híradó szerint hamarosan rövid pórázra veszik a szolgáltatást nyújtó cégeket és nem lehet 6 hónapnál hosszabb hûséget aláiratni a "júzerekkel".


az ászf-ben nem lehet trükkös dolgokat elrejteni, ezt tiltja a ptk. Ezért kell a hűséget az előfizetői szerződésbe, vagy külön szerződésbe foglalni. Az ászf azokban a kérdésekben foglal állást, amik felmerülhetnek, nem pedig arra való, hogy ott az ügyfeleket jól megszívassák. Pl. ászf-ben foglalt téma a lefedettség. (mivel nyilvánvaló, hogy nem lehet 100%-os, ugyanakkor terjedelme miatt felesleges lenne az előfizetői szerződésbe tenni). Ászfben szabályozott, hogy a hibabejelentés és elhárítás is, hisz ezek is nyilván felmerülnek, viszont ezzel sem az egyéni előfizetői szerződést kell oldalakkal megnyújtani.
Az ászf-nek van egy másik szempontja is (azonkívül, hogy az egyéni előfizetői szerződést rövidítse, az, hogy a nem személyreszabott, hanem mindenki számára egységesen nyújtott feltételek abban legyenek lefektetve)


csüt. aug. 09, 2007 8:31
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Amikor én aláírtam a T-mob szerződésem, azelőtt az arcomba toltak néhány oldal 5 pont betűméretű szerződést és gondolom az üzletben is ki volt függesztve az ÁSZF. Minden megfelel a szabálynak. Azért arra kíváncsi lennék, hogy ki olvassa el. Vagy hogy melyik ügyfél állná meg szó nélkül aki a sorban mögöttem ÁLL /nem ül mert szék nincs/, ha másfél óráig olvasgatnék és közben megeresztenék egy telefont az ügyvédemnek, hogy értelmezzünk egy szöveget. Cégnél mondjuk más a helyzet, ott erre megvannak a szakemberek. Legalábbis nagy cégnél. Tehát bírom mikor állandóana szerződésre hivatkoznak. Ha elolvastam volna, már a harmadik mondat után köszönés nélkül távoznék a boltból. csakhogy nem azért megy oda az ember... ....
Úgyhogy bírom ezeket a hivatkozásokat az ÁSZF-re meg a netre, mert miért kötelező nettel rendelkeznem vagy nethez értenem, ha akarok egy vacak telefont? A másik oldalt kevesen nézik. Az únióban nagyon nem nézik jószemmel eleve a hűségszerződéseket. De úgylátszik van még kelet és nyugat és ne vegyétek politizálásnak de ebben az országban bármit meg lehet tenni. Viszont kezdenek észbekapni mert a híradó szerint hamarosan rövid pórázra veszik a szolgáltatást nyújtó cégeket és majd nem lehet 6 hónapnál hosszabb hűséget aláiratni a "júzerekkel".


csüt. aug. 09, 2007 8:22
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Macika írta:
Igen, tudok, de erősen lusta vagyok keresni. Anélkül meg hogyan bizonyítanám...


Ok, remélem már nincsenek ilyen csomagjaink. :) Legalábbis nem nagyon reklámozzák az ÁSZF-ben, hogy lennének...


szer. aug. 08, 2007 18:47
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Macika írta:
Szóval tudni kéne, hogy mit ír alá az ember, az pedig, hogy egy cégnél nem találják a szerződéseket, a MEGALOL!!!!!
Nem a szerzodeseket, csak azt az egyet. Nem mindegy ;) Keszulekvasarlas is volt a dijcsomag-modositassal egyutt, annak papirjai szepen ott sorakoznak garijegyestul, mindenestul. Mindegy, be kell maszni erte a t-pontba, es adnak masolatot, pesti leven ez kulonosebb problemat nem okoz. Egyebkent ha jol hallottam az infokat (nem en inteztem sem akkor, sem most), jelen esetben 60 nappal a lejarat elott kell beerkeznie (nem feladni, beerkezni) a koszonjuk, eleg volt papirnak.


szer. aug. 08, 2007 18:40
Profil Privát üzenet küldése
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Nem ezért írtam, miután a flottákat nem ismerem, nyugodtan lehetne nálunk is ilyen csomag, anélkül, hogy tudnék róla, azt hittem, tudsz valami ilyen nem publikus/régi publikus csomagról...
Igen, tudok, de erősen lusta vagyok keresni. Anélkül meg hogyan bizonyítanám...


szer. aug. 08, 2007 18:37
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Macika írta:
Szerkesztettem. Baromira ez volt a fő téma a postomban, de ne maradjon szálka Benned, az a lényeg...


Nem ezért írtam, miután a flottákat nem ismerem, nyugodtan lehetne nálunk is ilyen csomag, anélkül, hogy tudnék róla, azt hittem, tudsz valami ilyen nem publikus/régi publikus csomagról...


szer. aug. 08, 2007 18:35
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
Macika írta:
Tudtommal mindhárom cégnél van automatikusan meghosszabbodó hűségszerződés


Mondhatnál a harmadiknál is egy példát...
Mert a másik kettőnél tudom, hogy van, de én még nem hallottam nálunk ilyenről... :?
Szerkesztettem. Baromira ez volt a fő téma a postomban, de ne maradjon szálka Benned, az a lényeg...


szer. aug. 08, 2007 18:31
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
Macika írta:
Tudtommal mindhárom cégnél van automatikusan meghosszabbodó hűségszerződés


Mondhatnál a harmadiknál is egy példát...
Mert a másik kettőnél tudom, hogy van, de én még nem hallottam nálunk ilyenről... :?


szer. aug. 08, 2007 18:25
Profil Privát üzenet küldése Honlap
Moderátor
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30
Hozzászólások: 14954
Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
Hozzászólás 
simico írta:
Van automatikusan meghosszabodó határozott idejű szerződés (ami egyben hűséget is tartalmaz). Meg kell nézni, hogy mi lett anno aláírva.
Tudtommal mindkét cégnél (kivéve a Vodafone-t) van automatikusan meghosszabbodó hűségszerződés, korábban volt is szó róla a Pannon kapcsán, fel is voltunk háborodva amiatt, hogy a Pannon a lejárat előtt 1 hetet biztosít (ha jól emlékszem) a felmondásra, aztán már csak a teljes hűségidőszka kifizetésével tekint el a szerződéstől.

Szóval tudni kéne, hogy mit ír alá az ember, az pedig, hogy egy cégnél nem találják a szerződéseket, a MEGALOL!!!!!


A hozzászólást 2 alkalommal szerkesztették, utoljára Macika szer. aug. 08, 2007 18:32-kor.



szer. aug. 08, 2007 16:30
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Termeszetesen nem talaljuk a szerzodest ;) Amugy kicsiny nyomozas eredmenye, hogy a csomag most is kotheto, sem az aszf-ben, sem a tajekoztato oldalon nem szerepel az automatikusan megujulo huseg, csak magaban a szerzodesben (ugyfelszolgalat altal is bevallottan :!:).


Mivel elsősorban a szerződésben kell annak szereplnie! (PTK)

Kérjétek le a szerződésmásolatot, ki fogják adni.


szer. aug. 08, 2007 14:19
Profil Honlap
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 13, 2007 8:09
Hozzászólások: 96
Hozzászólás 
Alapvetően nem feltétlenül rossz az automatikusan megújuló szerződés, de korrektül kell csinálni. Mi pl. (informatikai szolgáltató cég) a szerződés lejárta előtt 30 nappal e-mailben tájékoztatjuk az ügyfeleket, hogy adott esetben legyen idejük felbontani.


szer. aug. 08, 2007 14:15
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Termeszetesen nem talaljuk a szerzodest ;) Amugy kicsiny nyomozas eredmenye, hogy a csomag most is kotheto, sem az aszf-ben, sem a tajekoztato oldalon nem szerepel az automatikusan megujulo huseg, csak magaban a szerzodesben (ugyfelszolgalat altal is bevallottan :!:).


szer. aug. 08, 2007 13:44
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
Van automatikusan meghosszabodó határozott idejű szerződés (ami egyben hűséget is tartalmaz). Meg kell nézni, hogy mi lett anno aláírva.


szer. aug. 08, 2007 12:30
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Már nem azért, de a hűségszerződést alá kell írni. Korábban aláíratták, akkor a meghosszabítást is alá kellett volna írni. ha ilyen nem történt, akkor szerintem csak duma. Azért én a helyetekben megnézném azt a szerződést... Szerintem csak duma volt a T-től amit valaki bevesz, valaki meg nem. Ez kb olyan mikor egy bolt azzal nyomult nekem, hogy már ne érvényes a garanciám egy termékre mert azóta másak a szabályok :D


szer. aug. 08, 2007 10:35
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Na, ennek "vicces" vege lesz...
Cegesen mennenk pannonhoz. Fonox bement t-pontba, vagy hova, aranykartyapontokat kivaltotta feltoltore, megkerdezte(!), hogy husegben vagyunk-e meg (tobb, mint 3 eve kotott) uzleti elofizu, aszontak nem. Pannonnal szerzodes lezongorazva, ismet t-pont, szamhordozasi papirert. Erre aszondjak, hogy nono, meg el a huseg, mert a lejarta elott nem mondtuk le, igy ujra 2 ev, es meg hatra van 8-9 honap. Ok, h az elofizetonek kene tudnia, hogy mit irt ala (en mondjuk ezt az onmagatol megujulo husegszerzodest guillotine-nal jutalmaznam, aki engedi a hatosagtol, hogy ilyen letezzen), de tok jo fejek, hogy baromsagot mondanak, es mivel szoban volt az elso erdeklodes es a tajekoztatas, nem telefonon, kenhetjuk a hajunkra, nincs bizonyitek, azt a par 10k hufot ami emiatt ugrik, azt meg nyelje be az ember.
Ehh, nemhiaba nem leszek soha elofizus :)

Én ilyen automatikusan hosszabbodó hűségről a T-mobilenál még nem láttam. Volt hasonló kábel TV, meg vezetékes szolgáltatóknál, de az NHH pont ezt tette szóvá nem olyan rég! Ennek nézzetek utána, hogy tényleg így kötöttétek-e a szerződést, mert ez nekem nagyon furcsa!


szer. aug. 08, 2007 10:28
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Na, ennek "vicces" vege lesz...
Cegesen mennenk pannonhoz. Fonox bement t-pontba, vagy hova, aranykartyapontokat kivaltotta feltoltore, megkerdezte(!), hogy husegben vagyunk-e meg (tobb, mint 3 eve kotott) uzleti elofizu, aszontak nem. Pannonnal szerzodes lezongorazva, ismet t-pont, szamhordozasi papirert. Erre aszondjak, hogy nono, meg el a huseg, mert a lejarta elott nem mondtuk le, igy ujra 2 ev, es meg hatra van 8-9 honap. Ok, h az elofizetonek kene tudnia, hogy mit irt ala (en mondjuk ezt az onmagatol megujulo husegszerzodest guillotine-nal jutalmaznam, aki engedi a hatosagtol, hogy ilyen letezzen), de tok jo fejek, hogy baromsagot mondanak, es mivel szoban volt az elso erdeklodes es a tajekoztatas, nem telefonon, kenhetjuk a hajunkra, nincs bizonyitek, azt a par 10k hufot ami emiatt ugrik, azt meg nyelje be az ember.
Ehh, nemhiaba nem leszek soha elofizus :)


szer. aug. 08, 2007 10:23
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
A baj csak az, a hármas gomb az "szolgáltatások". A hiba tán bennem van, de én a szolgáltatások alatt az előfizetésemmel kapcsolatos szolgáltatásokat értem úgy mint wap, mms, hangposta, stb. Ott nem gondalnám, hogy SE telefonokhoz értő szakember lenne. A négyes menüpont pedig az "üzenetekkel kapcsolatos szolgáltatások", ahol szintén nem keresném a szoftveres vagy hardveres hibámat orvosolandó szakembert. A vodának van valami olyan menüpontja ahol ilyennel foglalkoznak. Arra emlékszem, bár elsőre ott is versmondólány van aki max egy telefon menütérképet böngészget, ha a felhasználó esetleg elakadt volna az sms írásban. Valószínűnek tartom, hogy a SyncML -ről annyit tud mint én, vagyis semennyit. De ott legalább fél óra pitizés után elmegy és megkérdezi a szakértő kollégát. Általában 10 kérdésből háromszor tudtak ezek a szakemberek segíteni amit jó aránynak tartok. Tehát bocs, ha nem hallgatom végig a T ügyfélszolgálat egész menütérképét, hanem füllel keresem a "készülékkel kapcsolatos kérdések" vagy hasonló menüpontot mint a vodánál.

Volt egy kérdésem, hogy miért nem tudom megjeleníteni az SE telefonommal az OTP wapoldalán a számlaműveletet. Először kenték az otp-re, majd a SE-re, aztán rám. Mondtam, hogy minden más megy, csak az nem. Azt sikerült lezárni, hogyha minden megy csak az otp nem, akkor a szolgáltatást ők biztosítják, többet nem tehetnek. Mentem az otp-hez, ott szinrtén versmondó, de azt se tudta miről van szó, szakembert nem akart adni, mert ő a poszt kitöltője. Mentem a SE-hez, azok visszaküldtek volna vodához. Aztán sikerült az OTP-nél egy normális embert elkapnom, és az közölte, hogy az oldal biztonsági okokból olyan módon íródott amit néhány SE nem támogat /ami érdekes mert egy vacak alapmodell támogat viszont egy felsőkategóriás nem/, de elfogadhatónak tűnt a magyarázata és igérete, miszerint átírják az oldalt. Elvileg már megy, még nem próbáltam mert azóta lemondtam a mobilnetet.

Ezt csak azért írtam le, mert szerintem nem mindig a "júzer" a hibás. A linkelt hanganyagaid valóban komikusak, de csak külső hallgatónak. Egyértelmű volt számomra, hogy az operátor szivatta a hívót minden esetben :) . Amit valahol megértek, mert egésznap nem lehet egy élmény ott ülni a vonal végén. De akkor nem kell elválalni a melót. Tehát másrészről komolytalannak tartom. A wc-s meg gondolom megrendezett volt.


vas. aug. 05, 2007 20:12
Profil Privát üzenet küldése
arany tag
Avatar

Csatlakozott: kedd ápr. 04, 2006 20:55
Hozzászólások: 312
Tartózkodási hely: Tartózkodom a kérdéstől!
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Ezzel csak az a baj, hogy a szakértő az kb ötször annyiba kerül mint a versmondólány. Ezért nem várhatunk ilyet. Amúgy megnyugtatásul közlöm, hogy ha magát a SE-t hívod, ott is versmondólány lesz. Én legalábbis így jártam. Sajnos ezt mg kellett tapasztalnod, mint mindnkinek. A tematika a következő. Van egy általános telefonszám, jelen esetben a 1430. Ezt hírdetik meg mindenhol "állunk rendelkezésére". ott a versmondó keni a hibát a teefongyártóra, a telefongyártó a szolgáltatóra, majd ketten egymásra kacsintanak és rádkenik az egészet. Te meg mivel normális embernek tartod magad, beletörődsz. Én nem tartom magam normálisnak én üvöltök velük. Mert kicsit idegesítő amikor meg akarják magyarázni pl hogy rossz az ember telefonja és azért nem megy pl a net.
Ezt a szinkronizálós dolgot én nem használom. Valamiért nem szeretném ha az adataim a netre felmennének és ott bárki akki jobban ért egy kicsit a számtekhez, halászgasson benne.
Próbáld meg a westendben lévő SE szervizbe vinni, ha eddig még nem tetted. gondolom a SEUS frissítés nem segített, azért vitted egyből szervizbe.


Kezdhetted volna egyből azzal, hogy egy műszakis kollégát kérsz.
Vagy ha felhívod a 1430-at, magyar menü, 3-as, 4-es gomb, és a készülékbeállításoknál nyomsz egy 0-át, akkor már 100% hogy műszakis operátort kapsz.

Picit Off..

Egyébként aki már dolgozott ilyen tel.ügyfélszolgálaton, az tudja, milyen idegtépő egy meló ez.

Aki pedig nem, az meg megpróbálhatja, amikor kiírnak egy álláspályázatot pl.: tel.ügy., vagy ügyfélmegtartás, és az állásinterjún milyen érdekes szerepeket kell eljátszani. :)
Nekem volt már részem bent, de nem csinálnám soha többet.

Nem T-Mobile, de jót lehet rajt szórakozni! :D

http://bebar.extra.hu/ugyfelszolgalat


szomb. aug. 04, 2007 12:28
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Az a baj, hogy hiába szeretnéd használni az általuk meghírdetett szolgáltatást. ők meg szeretnék az éves profitjukat csökkentés helyett növelni. Sajnos olyan a helyzet magyarországon, hogy szépen kérni már nem lehet, mert eltaposnak mint a csikket :(.

Ez a szinkronizálás más M600-on se megy, vagy csak a Tiéden nem? viszont a "címjegyzék" szóban benne van az ami azadathalászokat érdekli. Saját szervernél bizonyára ez a gond kiküszöbölhető. Bár már ebben se vagyok teljesen biztos.


szomb. aug. 04, 2007 11:39
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 13, 2007 8:09
Hozzászólások: 96
Hozzászólás 
kuncsaku írta:
Ezzel csak az a baj, hogy a szakértő az kb ötször annyiba kerül mint a versmondólány.


Ez viszont engem nem érdekel. Oldják meg, kerül, amibe kerül. Én használni szeretném az általuk is hirdetett szolgáltatást.

Idézet:
Ezt a szinkronizálós dolgot én nem használom. Valamiért nem szeretném ha az adataim a netre felmennének és ott bárki akki jobban ért egy kicsit a számtekhez, halászgasson benne.


A naptáramban meg a címjegyzékemben nincs semmi extra, egyébként is saját SyncML szervert csinálunk, ezért is szerettem volna használni.

Idézet:
Próbáld meg a westendben lévő SE szervizbe vinni, ha eddig még nem tetted. gondolom a SEUS frissítés nem segített, azért vitted egyből szervizbe.


Köszönöm a tippet! Újabb SW nincs a T-Mobile-os telefonhoz, de hátha.


pén. aug. 03, 2007 16:47
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Ezzel csak az a baj, hogy a szakértő az kb ötször annyiba kerül mint a versmondólány. Ezért nem várhatunk ilyet. Amúgy megnyugtatásul közlöm, hogy ha magát a SE-t hívod, ott is versmondólány lesz. Én legalábbis így jártam. Sajnos ezt mg kellett tapasztalnod, mint mindnkinek. A tematika a következő. Van egy általános telefonszám, jelen esetben a 1430. Ezt hírdetik meg mindenhol "állunk rendelkezésére". ott a versmondó keni a hibát a teefongyártóra, a telefongyártó a szolgáltatóra, majd ketten egymásra kacsintanak és rádkenik az egészet. Te meg mivel normális embernek tartod magad, beletörődsz. Én nem tartom magam normálisnak én üvöltök velük. Mert kicsit idegesítő amikor meg akarják magyarázni pl hogy rossz az ember telefonja és azért nem megy pl a net.
Ezt a szinkronizálós dolgot én nem használom. Valamiért nem szeretném ha az adataim a netre felmennének és ott bárki akki jobban ért egy kicsit a számtekhez, halászgasson benne.
Próbáld meg a westendben lévő SE szervizbe vinni, ha eddig még nem tetted. gondolom a SEUS frissítés nem segített, azért vitted egyből szervizbe.


pén. aug. 03, 2007 16:36
Profil Privát üzenet küldése
ezüst tag

Csatlakozott: pén. júl. 13, 2007 8:09
Hozzászólások: 96
Hozzászólás 
Izé, T-Mobile.

Van nekem egy amúgy kiváló Sony Ericsson M600i telefonom, amit 3 hónappal ezelőtt vettem a T-Mobile-nál. Egy aprócska bibi van a készülékkel, mégpedig az, hogy a SyncML "elromlott" benne, nem indul el az alkalmazás, így módosítani sem tudom a beállításokat. Gondoltam egyet és bementem a Budafoki úti képviseletre, ahol egy nagyon kedves szervizes nézegette egy félórát, de nem tudott semmit kezdeni vele. Azt javasolta, hogy hívjam fel a telefonos ügyfélszolgálatot (!), ahol vannak készülékspecifikus szakemberek. Sajnos megtettem.

Egy kisasszonnyal sikerült beszélnem, akinek fogalma sem volt sem arról, én mit mondok, sem arról, hogy ő mit mond. Javasolta, hogy vegyek egy adatkábelt vagy BT dongle-t, azzal kössem össze a számítógépemet és a telefonomat, és úgy szinkronizáljam a naptárat és a címjegyzéket. Elmondtam neki türelmesen, hogy ez a készülék tud internetre kapcsolódni ("Igen, az a WAP!" - mondta a lányka) és azon keresztül dolgozni, de ezt ő nem igazán értette, majd megpróbált azzal lerázni, hogy a T-Mobile-nak nincs is ilyen szolgáltatása, menjek a Sony Ericssonhoz.
Ekkor elfogyott a türelmem és udvariasan, de határozottan megkértem, hogy lehetőleg kapcsoljon egy hozzáértő szakembert, mert a bemutatóteremben azt ígérték, hogy a 1430 felhívásával ez a lehetőségem megteremtődik. Ő ekkor meglehetősen sértett hangon közölte, hogy "Rendben uram, akkor kapcsolok Önnek egy hozzáértő szakembert".

Nem várnék csodát, csak annyit, hogy ha valaki betelefonál és füllel hallhatóan némileg hozzáértően el tudja mondani a baját, akkor ne egy egységsugarú versmondólánnyal kelljen harcolnia, hanem kapjon egy szakértőt.


pén. aug. 03, 2007 13:04
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04
Hozzászólások: 380
Hozzászólás 
Fenét. a pénz beszél. De ne vegyétek politizálásnak. Én is vodás voltam és először annyira belemerültem, hogy 9-10-11 ezreket fizettem. Aztán észbekaptam, hogy tulajdonképpen nem kapok kézzel foghatót a pénzemért, ezért levittem a forgalmat 6-7 ezer környékére. Lehet, hogy zsugorinak néztek, de ezt is sokalltam a spontán beszélgetésekre, főleg hogy van mellette fizetve korlátlan kanócos netem. Túl olcsó volt a voda és azt mondtam, hogy "á, csak ennyi mag amannyi, beszéljönk ccsak. meg mit számít egy mms", amiből lett 5 mms meg 22 sms. Aztán hónap végén látom, hogy zsíros összegbe került az a pár mms, amit emailből megoldottam jóval igényesebb szolgáltatással. fillérért.
Így átmentem a trémobilhoz, és mivel tudtam, hogy rohadt drága, ezért nem fosom a szót rajta. 2192 ft lett a számlámúgy, hogy most is 600 ft lebeszélhetőség bentmaradt. Az ember ilyenkor szelektál. Tényleg csak ügyeket intéz a telón. Ha több kell, akkor ott a wifi az utcára, vagy otthon ott a net.


csüt. aug. 02, 2007 5:35
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
phonefreak írta:
Az idõk változnak. ;-)


te változol. A voda nem lett jobb semennyit se.


szer. aug. 01, 2007 23:41
Profil Honlap
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 671
Tartózkodási hely: M. Service
Hozzászólás 
taxus írta:
Esetleg nem Internet Fix-et használsz? Ott van valami végpont áthelyezési díj, ami 20.000 Ft...



Nem, nem ez az 5GB havi korlátos USB modemes Net.


szer. aug. 01, 2007 22:55
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: kedd jan. 18, 2005 16:41
Hozzászólások: 707
Hozzászólás 
Azóta sok idő telt el. Azóta nem várok többet 1-5 percnél. Az új előfizetésemmel (amely korábban Tré-mobil céges volt) 13,3 forint a percdíjam és miközben a szomszédomnak a mélygarázsban bekrepál a Tré-mobilja a Vodafone térerő maximumon van.

Egy szóval: amit most megkapok a Vodánál 14 ezer forintért, az a Tré-mobilnál lazán bele került volna ca. 35-50 ezer forintba. Éves szinten ez kb. 240-350 ezer forint megtakarítás. Ez már egy jó nyaralás meg még bőven jut másra is. ;-)

Az idők változnak. ;-)


szer. aug. 01, 2007 22:52
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 3052 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 62  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 16 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség