Megválaszolatlan hozzászólások | Aktív témák Pontos idő: hétf. jan. 13, 2025 4:54



Hozzászólás a témához  [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 106  Következő
PANNON(Telenor)GYALÁZÓ 
Szerző Üzenet
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Ha te 18 Ft-os mp. alapú percdíjat vársz el a szolgáltatódtól, azt ő keretszerződéssel adja. Azért ekkora a bontási díj, mert párhuzamban van a kapott kedvezménnyel.

Ő kifizet percenként 33 Ft körüli összeget a westelnek vagy a vodának, ha te azokba a hálózatokba hívást kezdeményezel. Te üzleti ügyfél vagy, így jobban számít a bejövő hívásokra, mint egy egyéni előfizetőnél, mert neki abból bevétele lesz, ha más hálózatból jön. Ha te idő előtt felbontod a szerződést, a hívásfogadásból származó bevételtől elesik. Míg te, amíg élt a szerződésed, élvezhetted a 18 Ft-os hálón kívüli percdíjat.

A végződtetési díjak a 3 cég kartelljének és az NHH közreműködésének eredménye.

Egyébként ezen gondolatmenet alapján, nem etikus, ha a szolgáltató bontási díjat kér az ügyféltől, ha ő legálisan ki akarja kódoltatni nála a telefonját a hűségidőszak alatt, mert egyrészt nem akkora a vásárlási és lista ár különbözete, mint a bontási díj, továbbá nem kap akkora percdíjkedvezményt, hogy kompenzálja a más hálózatba irányuló hívások esetén a szolgáltató által fizetendő végződtetési díjat. Továbbá az előfizető a szolgáltatás igénybevételére írja alá a hűséget, az adott GSM-számmal, s nem pedig a megvásárolt készülékre.

Viszont ez a gondolatmenet ott hibázik, hogy míg a kedvezményes telefon miatti kiesés azonnal realizálódik, ami majd a használat alatt (esetleg) kompenzálódik, addig az üzleti előfizetés a teljes időtartam alatt azonos módon termel nyereséget a szolgáltatónak! Az, hogy 1 hónapig, vagy hogy 2 évig használom nem fog módosítani ezen! Tehát itt NEM a kedvezményről van szó, hanem a nagy bevétellel kecsegtető ügyfelek leláncolásáról!
A legszánalmasabb az egészben, hogy a szolgáltatók úgy próbálják beállítani az egészet, hogy a kedvezmény miatt van a rabság, de ez vagy baromság, vagy hazugság:
1. Ha igaz, akkor baromság, mert minél tovább használja az ügyfél a szolgáltatást, annál több bevételtől esne ell a szolgáltató a folyamatosan realizálódó kedvezmény miatt, amit tudunk, hogy nem így van.
2. Ha a szolgáltató nem bukik ezeken az egetrengető díjcsomagokon (miért is bukna, hisz akkor csődbe menne...), akkor viszont nincs mit kompenzálni a leláncolással...

A másodperc alapú számlázás meg pont az üzleti előfizetéseknél fontos kevésbbé szerintem, mert minél hosszabb egy hívás, arányaiban annál kisebb a perc alapú számlázás hátránya, és szerintem az üzleti díjcsomagokra jutó hosszabb hívások aránya a magasabb.

Én amikor megjelentek a perc alapú díjcsomagok, leültem a részletes számláimmal és az Excellel. Az eredmény, hogy mivel általában egy percnél hosszabbak a hívásaim, így minimális a többlet a számlázási egység növekedése miatt, viszont a percdíj csökkenése miatt a számla összege csökkent.

Persze ez az én telefonálási szokásaimat tükrözi, biztos hogy létezik ellenkező példa is.


vas. okt. 21, 2007 16:40
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Ha te 18 Ft-os mp. alapú percdíjat vársz el a szolgáltatódtól, azt ő keretszerződéssel adja. Azért ekkora a bontási díj, mert párhuzamban van a kapott kedvezménnyel.

Ő kifizet percenként 33 Ft körüli összeget a westelnek vagy a vodának, ha te azokba a hálózatokba hívást kezdeményezel. Te üzleti ügyfél vagy, így jobban számít a bejövő hívásokra, mint egy egyéni előfizetőnél, mert neki abból bevétele lesz, ha más hálózatból jön. Ha te idő előtt felbontod a szerződést, a hívásfogadásból származó bevételtől elesik. Míg te, amíg élt a szerződésed, élvezhetted a 18 Ft-os hálón kívüli percdíjat.

A végződtetési díjak a 3 cég kartelljének és az NHH közreműködésének eredménye.

Egyébként ezen gondolatmenet alapján, nem etikus, ha a szolgáltató bontási díjat kér az ügyféltől, ha ő legálisan ki akarja kódoltatni nála a telefonját a hűségidőszak alatt, mert egyrészt nem akkora a vásárlási és lista ár különbözete, mint a bontási díj, továbbá nem kap akkora percdíjkedvezményt, hogy kompenzálja a más hálózatba irányuló hívások esetén a szolgáltató által fizetendő végződtetési díjat. Továbbá az előfizető a szolgáltatás igénybevételére írja alá a hűséget, az adott GSM-számmal, s nem pedig a megvásárolt készülékre.


vas. okt. 21, 2007 16:09
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Azt keretszerződésnek hívják, és ott a tarifára kötsz hűséget.

Azt tudom, hogy másnak hazudják, de az nem változtat azon, hogy lényegében az is szolgáltatói hűség... :evil:
A vicces, hogy a pannonnál a két kisebb üzletihez nem kell aláírni, a két nagyobbhoz igen. A T-nél és a Vodánál az összes üzletire van, a T-nél a visszalevő honapok szorozva 3000 forinttal a bontási díj, a Vodánál fix 70E.
Hol áll ez arányban?! :evil:
Azt megértem, hogy a kedvezményes készülékvásárlás a szolgáltatónak mínuszt jelent és a bontási díj elvileg ennek a kedvezménynek a visszakérése, de azt senki nem fogja megmagyarázni nekem, hogy az üzleti díjcsomagokat olcsóbban adják, mint amennyibe nekik van, mert akkor nem érné meg nekik, tehát nincs olyan mínuszolás, amit ők jogosan követelnek vissza. Az már más kérdés, hogy mindenáron magukhoz akarják láncolni a nagy forgalmú ügyfeleket, de ezt én egész egyszerűen zsarolásnak tekintem. (Nem azt mondom, hogy jogi értelemben zsarolás, hanem hogy én annak tekintem, még mielőtt vki elkezdené bizonygatni, hogy mi a zsarolás fogalma a btk szerint.)

Egy direkt sarkított példa, amivel megpróbálom kihangsúlyozni a helyzet komikumát:
Ha a kisboltban ismernek, és vásárolhatsz hitelbe, akkor érthető, hogy a boltos azt mondja, hogy csak akkor ad hitelt, ha mindent nála veszel meg, ezáltal kompenzálva a késve realizálódó bevételt.
Ha viszont bemész egy kisboltba egy kiló kenyérért, amit azonnal kifizetsz, és a boltos azt mondja, hogy csak akkor vehetsz nála kenyeret, ha vállalod, hogy két éven keresztül csak nála veszel kenyeret, akkor szerintem az emberek 99%-a inkább anyázások közepette elmegy a következő boltig...


vas. okt. 21, 2007 10:49
Profil Privát üzenet küldése Honlap
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Azt keretszerződésnek hívják, és ott a tarifára kötsz hűséget.


vas. okt. 21, 2007 8:51
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
msgp írta:
A NAGY MESE:
önszabályozó ajánlást fogadtak el a legnagyobb hazai vezetékes és mobil távközlési szolgáltatók

...



Na de mi a helyzet azzal a szolgáltatói gyakorlattal, hogy üzleti előfizetést SIM onlyval is hűség köti...
A pannonnak van csak olyan üzletije (de náluk is csak 2 díjcsomag), amihez nem kell SIM onlyban is hűséget aláírni...

OFF:
Ez a kérdés nálam most főleg a Vodánál jött elő, ahol 2 év hűség és 70E kötbér van az üzleti díjcsomagokhoz. Hol áll ez arányban a kedvezménnyel? :evil:


pén. okt. 19, 2007 19:26
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag

Csatlakozott: pén. feb. 02, 2007 14:36
Hozzászólások: 117
Hozzászólás 
sírjak vagy nevessek?


December 1-jétől Laczkó Tóth Gergely (37) lesz a Pannon mobil adat- és üzletfejlesztési igazgatója. A jelenlegi igazgató, Sven Thaulow az anyavállalatnál, a norvég Telenornál folytatja szakmai pályafutását.

"Sven Thaulow a Pannonnál eltöltött két és fél év alatt jelentősen hozzájárult a cégünk üzleti eredményeihez, kiemelten a Pannon Mobil Internet sikeréhez" - mondta Ove Fredheim, a Pannon vezérigazgatója. "A nem-hangalapú szolgáltatások szerepe dinamikusan növekszik, ezért is örülök, hogy Laczkó Tóth Gergellyel kiváló szakemberrel bővül a Pannon csapata."

Laczkó Tóth Gergely a telekommunikációs piacot jól ismeri, korábban a TELE2 ügyvezető igazgatója volt.


pén. okt. 19, 2007 14:02
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. feb. 02, 2007 14:36
Hozzászólások: 117
Hozzászólás 
A NAGY MESE:
önszabályozó ajánlást fogadtak el a legnagyobb hazai vezetékes és mobil távközlési szolgáltatók

A hűségszerződések átlátható, a fogyasztók érdekeit szem előtt tartó, tisztességes és egységes feltételeinek alkalmazása érdekében önszabályozó ajánlást fogadtak el a legnagyobb hazai vezetékes és mobil távközlési szolgáltatók. Az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület javaslatai alapján, a Hírközlési Érdekegyeztető Tanács keretében kidolgozott irányelvek teljes körűen igyekeznek rendezni a hűségszerződésekkel kapcsolatosan az utóbbi időben felvetődött kérdéseket. Az ajánlást aláíró szolgáltatók vállalták, hogy amennyiben jelenlegi szerződési gyakorlatuk ettől eltérő, akkor a továbbiakban a fogyasztók számára kedvezőbb és ellenőrizhetőbb feltételeknek megfelelően járnak el.

Az előfizetői szerződéseknél, kedvezményekért cserébe alkalmazott, jellemzően egy-két éves időtartamú hűségvállalások gyakorlatával kapcsolatos fogyasztói észrevételek, panaszok alapján a legnagyobb hazai kábeles, vezetékes és mobil távközlési szolgáltatók olyan részletes önkorlátozó szabályrendszert dolgoztak ki, amely az összes vitatott kérdést rendezve a fogyasztók érdekeit fokozottabban figyelembe vevő, egységes feltételeket teremt. A Hírközlési Érdekegyeztető Tanácsban együttműködő szolgáltatók az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület előfizetői észrevételekre épülő javaslatai alapján, a Nemzeti Hírközlési Hatóságnak a témához kapcsolódó határozatait és javaslatait is figyelembe véve dolgozták ki a hűségvállalásokra vonatkozó ajánlást. A szolgáltatók meggyőződése szerint a hűségnyilatkozatos rendszer a hírközlési verseny természetes velejárója, amely tisztességes és átlátható feltételek mellett a fogyasztók érdekeit is szolgálja, és a kedvezmények révén az új technológiák és minőségi szolgáltatások gyors, széleskörű elterjedését, az információs társadalom kiteljesedését segíti.

Az ajánlás aláírói vállalták, hogy hűségnyilatkozat csak a szerződő felek dokumentált, egybehangzó akaratával léphet hatályba, és nem lehet kényszerítő jellegű, így az elkötelezettség időtartamának arányban kell állnia a kedvezményekkel. A listaár és a kedvezményes ár különbözete illetve az előfizető idő előtti felmondásakor kiszabott kötbér mértéke sem lehet aránytalan, indokolatlan mértékű. A hűségidőszak lejáratáról a szolgáltatók időben értesítik az előfizetőket, akik hozzájárulása nélkül, automatikusan a hűségnyilatkozat nem hosszabbodhat meg és nem alakulhat át határozatlan időtartamú szerződéssé. Ugyanakkor az előfizetők jogviszonya és szolgáltatásuk sem szűnhet meg váratlanul. Legalább 15 nappal előre történik az értesítés, ha a hűségidőszak lejárta után nyújtott szolgáltatás ára vagy más fontos jellemzője az előfizető számára hátrányosan módosul. A hűségnyilatkozatok és a kötbér feltételeit és számítási módszertanát, illetve mértékét a szerződő szolgáltató egyértelmű és átlátható módon határozza meg a hűségnyilatkozatban, és a honlapján is közzéteszi.

Az önszabályozó ajánlást aláíró szolgáltatók vállalták, hogy amennyiben jelenlegi szerződéskötési gyakorlatuk ettől eltér, úgy 60 napon belül módosítják azt és a továbbiakban az egységesen elfogadott feltételeknek megfelelően járnak el. Az ajánláshoz a többi hírközlési szolgáltató is csatlakozhat, ha aláírja a dokumentumot a Hírközlési Érdekegyeztető Tanácsnál.

Az ajánlás kidolgozásában részt vett és azt aláírta a Hírközlési Érdekegyeztető Tanács, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület, a Magyar Kábelkommunikációs Szövetség, a GTSDatanet Távközlési Kft., az Invitel Távközlési Szolgáltató Zrt., a Magyar Telekom Nyrt., a Pannon GSM Távközlési Zrt., a UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt.

http://www.pannon.hu/letoltes/het_ajanlas_07.pdf


szer. okt. 10, 2007 19:19
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Kép


szer. okt. 10, 2007 11:33
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1975
Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
Hozzászólás 
asdf_ írta:
raadasul a harom simre harom kulon boritekban (ezaltal harom postakoltseggel) elkuldi az egy elofizetohoz tartozo cuccot, az nalam azert elegge balf*sz polos tortenet ;)


Ez máshol is így megy :wink: Például 6 éve adott szolgáltatónál vagy több száz előfizetéssel, veszel mondjuk 60 új előfizut és kb 2 hónap múlva jön 60 "üdövözljük üyfleeink körében..." levél 60 külön borítékban...


szer. okt. 10, 2007 8:29
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Crick írta:
A számhordozási kormányrendelet változása miatt az új szolgáltató köteles az első számlához mellékelni egy levelet a váltás megvalósulásának pontos időpontjáról. http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11960 , 8. § (3).

Ha a szamlahoz mellekelte volna, nem is lenne semmi problemam. De az, hogy az elso szamla utan masfel hettel, raadasul a harom simre harom kulon boritekban (ezaltal harom postakoltseggel) elkuldi az egy elofizetohoz tartozo cuccot, az nalam azert elegge balf*sz polos tortenet ;)


kedd okt. 09, 2007 20:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Crick írta:
pontos időpontjáról...
A 6-10PM intervallum mitől lesz pontos? Akkor mindenképp megvalósultnak tekintendő, hisz a régi SIM már nem él. Pontosnak azt mondanám, hogy pl. 6:18PM.


kedd okt. 09, 2007 19:13
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Nem gyalazas, de azert hulyeseg boven.
Cegesen hordoztunk pannihoz 3 szamot. Augusztus vegefele megtortent a hordozas, erre most kapunk szept. kozepi alairassal, okt. 5-i postai pecsettel levelet, hogy orommel ertesitenek h szamordozasi igenyunket az egyeztetett idoablakban (6:00:00PM-10:00:00PM, a PM-re nokomment) sikeresen teljesitettek (nocsak, ki gondolta volna, eszre sem vettuk, az elso szamlanak mar talan a befizetesi hatarideje is lejart :P). Termeszetesen mind a harom szamhoz harom kulon levelben tettek ezt meg :) (egy neven vannak az elofizuk), de legalabb recycled papiron (a boritek nem).
A számhordozási kormányrendelet változása miatt az új szolgáltató köteles az első számlához mellékelni egy levelet a váltás megvalósulásának pontos időpontjáról. http://www.nhh.hu/dokumentum.php?cid=11960 , 8. § (3).

Üdv,
C.


kedd okt. 09, 2007 18:24
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Nem gyalazas, de azert hulyeseg boven.
Cegesen hordoztunk pannihoz 3 szamot. Augusztus vegefele megtortent a hordozas, erre most kapunk szept. kozepi alairassal, okt. 5-i postai pecsettel levelet, hogy orommel ertesitenek h szamordozasi igenyunket az egyeztetett idoablakban (6:00:00PM-10:00:00PM, a PM-re nokomment) sikeresen teljesitettek (nocsak, ki gondolta volna, eszre sem vettuk, az elso szamlanak mar talan a befizetesi hatarideje is lejart :P). Termeszetesen mind a harom szamhoz harom kulon levelben tettek ezt meg :) (egy neven vannak az elofizuk), de legalabb recycled papiron (a boritek nem).


kedd okt. 09, 2007 10:34
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Vizsla írta:
A Pannon Praktikum csúcson kívüli opciójával 20 Ft a percdíj máshova, de ez egy 860 Ft-os tarifaváltással jár, mert ezt sem voltak képesek alternatívaként díjmentesen felajánlani, vagy ha csak mobilt szoktál hívni, akkor a voda cityjével csak 15 Ft.


Vagy a djuice ... jut eszembe, hogy már arra sem lehet váltani. :? Az 24Ft/perc du 4-től.


vas. szept. 30, 2007 14:51
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
New-man írta:
Sms-t is megemelték 24 Ft-ra (Happy).
Milyen igaz! Azt ki is hagytam.

Egy-két idézet:
Idézet:
2003. évi C. törvény...
XIII. Fejezet A JELENTŐS PIACI ERŐVEL RENDELKEZŐ SZOLGÁLTATÓ KÖTELEZETTSÉGEI A KISKERESKEDELMI SZOLGÁLTATÁSI PIACOKON

Előfizetői szolgáltatások díjával kapcsolatos kötelezettségek

109. § (1) Amennyiben a hatóság a piacelemzés alapján megállapítja, hogy egy általa meghatározott kiskereskedelmi szolgáltatási piacon a verseny nem kellően hatékony, és a 102-108. §, illetve a 111. § szerinti kötelezettségek előírásával e törvény céljai nem lennének megvalósíthatók, az adott kiskereskedelmi szolgáltatási piacon jelentős piaci erővel rendelkező szolgáltatóra a fogyasztók érdekeinek védelme és a hatékony verseny elősegítése érdekében határozatában megtilthatja
a) az indokolatlanul magas díjak alkalmazását
...

Általános szerződési feltételek

130. § (3) Az általános szerződési feltételeket - azok minden módosítása esetén a módosítás hatálybalépését 30 nappal megelőzően - nyilvánosságra kell hozni, a szolgáltató ügyfélszolgálatán, illetve honlapján ingyenesen elérhetővé kell tenni, valamint a hatóságnak meg kell küldeni. A szolgáltató a módosítás hatóságnak történő megküldésének kivételével nem köteles a jelen bekezdésben foglaltakat az általános szerződési feltételek azon módosításaira alkalmazni, amikor az általános szerződési feltételek módosítása új szolgáltatás bevezetése miatt válik szükségessé, és a módosítás a már nyújtott szolgáltatásokra vonatkozó általános szerződéses feltételeket nem érinti.
Most akkor ki kit fedez :roll: ?


vas. szept. 30, 2007 13:21
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
A Pannon Praktikum csúcson kívüli opciójával 20 Ft a percdíj máshova, de ez egy 860 Ft-os tarifaváltással jár, mert ezt sem voltak képesek alternatívaként díjmentesen felajánlani, vagy ha csak mobilt szoktál hívni, akkor a voda cityjével csak 15 Ft.


vas. szept. 30, 2007 13:16
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
Hozzászólás 
Sms-t is megemelték 24 Ft-ra (Happy). Váltani 860 Ft-ért!? Inkább kuka...


vas. szept. 30, 2007 13:15
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1307
Tartózkodási hely: Pécs
Hozzászólás 
LML írta:
U.I.: Tudna valaki ajánlani egy alternatívát a Happy-re? Ha elsősorban a csúcsidőn kívül használtam.


Igen.
A két választási lehetőséged (mivel az alternatíva kettős választási lehetőséget jelent :wink: ), hogy megtartod, vagy váltasz... :wink:


vas. szept. 30, 2007 13:08
Profil Privát üzenet küldése Honlap
arany tag
Avatar

Csatlakozott: kedd ápr. 04, 2006 20:55
Hozzászólások: 312
Tartózkodási hely: Tartózkodom a kérdéstől!
Hozzászólás 
Idióta egy banda!

A júliusban vásárolt praktikum kártyára dobtak 250.- Ft. feltöltést,
és kihangsúlyozták, hogy plusz 1 év elérhetőség, meg hogy köszönik, hogy régóta vagyok előfizetőjük! :)

Ezek tök hülyének nézik az embert! :shock: :lol:


vas. szept. 30, 2007 12:59
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 102
Hozzászólás 
Vizsla írta:
18-ról 38-ra!

Továbbá megszűnt a Happy Hétvége értékesítése, és a meglévő ügyfelek csupán a kártyás ciklusuk végéig használhatják/hatták tovább.


Sorry, akkor én tudtam rosszul...

De így, akkor sajnos elmondhatjuk, hogy TÖBB, mint a duplájára emelte!


Üdv: LML

U.I.: Tudna valaki ajánlani egy alternatívát a Happy-re? Ha elsősorban a csúcsidőn kívül használtam.


vas. szept. 30, 2007 11:51
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
LML írta:
asdf_ írta:
Csucsidon kivul +20 ft/perc, vagy valami ilyesmi


A csúcsidőn kívüli tarifát megduplázták, 19-ről 38-ra...

Én sem tudtam teljesen lebeszélni az egyenlegemen lévő pénzt, de amint sikerül, számot hordozok!

Üdv: LML
18-ról 38-ra!

Továbbá megszűnt a Happy Hétvége értékesítése, és a meglévő ügyfelek csupán a kártyás ciklusuk végéig használhatják/hatták tovább.


vas. szept. 30, 2007 8:33
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 10150
Tartózkodási hely: Miskolc City
Hozzászólás 
Fél perc alapon? Számlás csomagoknál? Mert a kártyásnál a mp. után egyből a perc jött.

Üdv!


vas. szept. 30, 2007 2:04
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26
Hozzászólások: 2046
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
T68m írta:
hónapokon keresztül hirdették, hogy ők a tuti másodperc alapúak, és a csapból is ez folyt, majd abbamaradt a hirdetés és rögtön váltottak fél (majd egész) perc alapra

Tényleg! És a legnagyobb poén az volt az egészben, hogy a reklámfilm (8 másodperc - még anno eltettem emlékbe ezt a kultikussá vált filmecskét) még hetekkel az után is ott figyelt a honlapjukon, amikor már fél perc alapon számláztak. :lol:


vas. szept. 30, 2007 0:38
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
Al Bundy írta:
LML írta:
A csúcsidõn kívüli tarifát megduplázták, 19-rõl 38-ra...

Ezzel beleírták magukat a mobiltelekommunikáció történelemkönyvébe. Ekkora pofátlanságot - ha jól emlékszem - eddig még egyik szolgáltató sem követett el nálunk...


de, de. Méghozzá pont ők. Amikor a hétvégi hálónkívüli dumát megemelték 12,5-ről 35Ft-ra a momentum tarifacsomagban. De az is ugyanekkora pofátlanság volt, mikor hónapokon keresztül hirdették, hogy ők a tuti másodperc alapúak, és a csapból is ez folyt, majd abbamaradt a hirdetés és rögtön váltottak fél (majd egész) perc alapra.


vas. szept. 30, 2007 0:06
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: kedd máj. 17, 2005 10:26
Hozzászólások: 2046
Tartózkodási hely: Miskolc
Hozzászólás 
LML írta:
A csúcsidőn kívüli tarifát megduplázták, 19-ről 38-ra...

Ezzel beleírták magukat a mobiltelekommunikáció történelemkönyvébe. Ekkora pofátlanságot - ha jól emlékszem - eddig még egyik szolgáltató sem követett el nálunk...


szomb. szept. 29, 2007 23:37
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 102
Hozzászólás 
asdf_ írta:
Csucsidon kivul +20 ft/perc, vagy valami ilyesmi


A csúcsidőn kívüli tarifát megduplázták, 19-ről 38-ra...

Én sem tudtam teljesen lebeszélni az egyenlegemen lévő pénzt, de amint sikerül, számot hordozok!

Üdv: LML


szomb. szept. 29, 2007 23:15
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Csucsidon kivul +20 ft/perc, vagy valami ilyesmi


szomb. szept. 29, 2007 20:15
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1598
Tartózkodási hely: Budapest City
Hozzászólás 
Vizsla írta:
Kedvesek happysek, hogy érzitek magatokat?

Miért?
Mi történt a happy-vel?


szomb. szept. 29, 2007 19:48
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
New-man írta:
Én nagyon "boldog" vagyok! Eddig is utáltam a Pannont, ezután méginkább... Sajnos nem sikerült az emelés
elõtt teljesen lebeszélni az egyenleget. Most nem tudom mit kezdjek ezzel a sim-mel. Nem ingyenes a tarifaváltás, ugye?


az eht értelmében felmondhatod a szerződésed (a negatívan érintő változás miatt, 15 napon belül), és a ptk értelmében ilyenkor a rajta lévő összeg visszajár.


szomb. szept. 29, 2007 16:48
Profil Honlap
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 281
Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
Hozzászólás 
Én nagyon "boldog" vagyok! Eddig is utáltam a Pannont, ezután méginkább... Sajnos nem sikerült az emelés
előtt teljesen lebeszélni az egyenleget. Most nem tudom mit kezdjek ezzel a sim-mel. Nem ingyenes a tarifaváltás, ugye?


szomb. szept. 29, 2007 16:43
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Nyilvan "vidamak" mind :)


szomb. szept. 29, 2007 14:42
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 7091
Hozzászólás 
Kedvesek happysek, hogy érzitek magatokat?


szomb. szept. 29, 2007 13:41
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
392MHz írta:
...a tudakozót még nem találtam meg...
Pedig nem került messzire, a főoldalak (egyéni/üzleti) bal felső sarkából a jobb felső/középső részre költözött... :D A készülékismertetőre vonatkozó kritika viszont szerintem is jogos...


pén. szept. 28, 2007 20:26
Profil Privát üzenet küldése
platina tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 882
Hozzászólás 
A Pannon új honlapja:

-idétlen, zagyva, használhatatlan, lassú.
-ötletem sincs miért kell 3-4 havonta összevissza keverni, azt amit már kezd megszokni az ember.
-a cimlapon a mobil szélesssáv felirat alatt egy laptop és egy k750 látható, ami köztudottan nem hogy szélessávot, de még edge-et sem tud....
-vannak oldalak, ahol egyszerre 4 nő is vigyorog, de a tudakozót még nem találtam meg...

ja és ezt hivják részletes leirásnak:

262 ezer színű kijelző
3,2 megapixeles kamera, 16x digitális zoom
Xenon vaku
1GB-ig bővíthető telefonmemória
Mobilszélessáv képes
Médialejátszó (MP3,MP4)
MMS
Videotelefon funkció
Bluetooth
Java alkalmazások támogatása


EZ valóban egy részletes leírás.

ha mást nem, legalább honlapkészitést tanulhatnának a t-mobile-tól..


csüt. szept. 27, 2007 21:50
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
integral írta:
Az az érzésem, hogy nagy a bevételük -> nyereségük, aztán adóalapot kell csökkenteni valami módon, pl ilyen urizálással.


ezzel nem tudnak sok pénzt kivonni az adózás alól, mivel ez állóeszköz növekedés. Olyan, mintha kocsit vennél. Azt is csak az amortizáció értékében tudod elszámolni, a többi a vagyonodat gyarapítja ami után adózni kell.

Az adózás csökkentésére ennél sokkal jobb módszerek vannak: anyacégtől lizingelni szofvereket, vásárolni hardwaret, stb.


pén. szept. 21, 2007 20:20
Profil Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
msgp írta:
arnyekxxx írta:
Jok ezek a képek, ezek szerint ebben a szép épületben boldog emberek fognak sétálni, gyönyörködnek majd a természetben és nem dolgoznak:)


az hagyján, de be se kell menniük melózni. ha skandinávéknál ez működik, akkor nálunk is beválhat :D


Akkor minek ez az új székház? 8)
Az az érzésem, hogy nagy a bevételük -> nyereségük, aztán adóalapot kell csökkenteni valami módon, pl ilyen urizálással.


pén. szept. 21, 2007 14:16
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. feb. 02, 2007 14:36
Hozzászólások: 117
Hozzászólás 
arnyekxxx írta:
Jok ezek a képek, ezek szerint ebben a szép épületben boldog emberek fognak sétálni, gyönyörködnek majd a természetben és nem dolgoznak:)


az hagyján, de be se kell menniük melózni. ha skandinávéknál ez működik, akkor nálunk is beválhat :D


csüt. szept. 20, 2007 20:35
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52
Hozzászólások: 1102
Hozzászólás 
Jok ezek a képek, ezek szerint ebben a szép épületben boldog emberek fognak sétálni, gyönyörködnek majd a természetben és nem dolgoznak:)


csüt. szept. 20, 2007 17:29
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
msgp írta:
valahol nyilatkozott o.fredheim a roamingról, eszerint 3-5mrd a roaming kiesésük

Hetente? Havonta? Evente? :)


szer. szept. 19, 2007 15:32
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: pén. feb. 02, 2007 14:36
Hozzászólások: 117
Hozzászólás 
T68m írta:
asdf_ írta:
3-4 mrd az kb 3-4 marhanagy reklamkampany. Nem osszeg ;) A visszacsapott roamingtarifak miatt emeltek inkabb szerintem. Bar valahogy arrol sem tudom elkepzelni, hogy olyan retteneteshatalmas osszeg lenne. Vagy megis? ;)


ez nem 3-4, hanem 30-40mrd inkább. Az sem tétel egy mobilcégnek.


a berendezéssel és a paravánokkal rengeteget megspórolnak. a nagy kérdés, vajon tényleg high tech felszerelés lesz mindenhol, vagy csak wifivel és fő/laptoppal kiszúrják a melósok szemét. az épület kb. 10 mrd(építész ism.szerint,anyagtól függően).

valahol nyilatkozott o.fredheim a roamingról, eszerint 3-5mrd a roaming kiesésük


szer. szept. 19, 2007 14:38
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 12729
Tartózkodási hely: FLF
Hozzászólás 
asdf_ írta:
3-4 mrd az kb 3-4 marhanagy reklamkampany. Nem osszeg ;) A visszacsapott roamingtarifak miatt emeltek inkabb szerintem. Bar valahogy arrol sem tudom elkepzelni, hogy olyan retteneteshatalmas osszeg lenne. Vagy megis? ;)


ez nem 3-4, hanem 30-40mrd inkább. Az sem tétel egy mobilcégnek.


szer. szept. 19, 2007 9:38
Profil Honlap
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
3-4 mrd az kb 3-4 marhanagy reklamkampany. Nem osszeg ;) A visszacsapott roamingtarifak miatt emeltek inkabb szerintem. Bar valahogy arrol sem tudom elkepzelni, hogy olyan retteneteshatalmas osszeg lenne. Vagy megis? ;)


szer. szept. 19, 2007 7:59
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1520
Hozzászólás 
Már értem, miért emelték a percdíjakat! :idea:

Elhelyezték a Pannon új székházának alapkövét

... A Pannon a székház tervezésekor és építésekor is hű marad elkötelezettségéhez, amely a leginkább környezettudatos hazai társaságok egyikévé teszi: az új irodaház organikusan épül be a természetbe. Az épület a nyolchektáros völgy területének mindössze 7,55 százalékát foglalja majd el a megengedett 30 százalék helyett. A terület 69 százalékát megőrzik zöldterületként, bár az előírás mindössze 40 százalék lenne. ...

Ez minimum 3-4 Mrd Ft szerintem. :arrow:

Kép


Kép

Kép

Kép


szer. szept. 19, 2007 7:17
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Köszönöm az infókat. Crick infóját sem igazolni, sem megcáfolni nem tudom. A határidő napján jött az sms, hogy elkészült a teló.


szomb. szept. 15, 2007 17:40
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
Trabi TM írta:
kerelyfe írta:
Ez akár a dícsérőbe is beillene!

Persze, ha igaz is lenne... :)
Az...


pén. szept. 14, 2007 21:23
Profil Privát üzenet küldése
a fórum lelke
Avatar

Csatlakozott: szomb. márc. 27, 2004 13:41
Hozzászólások: 5647
Tartózkodási hely: A gép előtt.
Hozzászólás 
kerelyfe írta:
Ez akár a dícsérőbe is beillene!


Persze, ha igaz is lenne... :)


pén. szept. 14, 2007 8:01
Profil Privát üzenet küldése Honlap
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 2878
Tartózkodási hely: Riverside
Hozzászólás 
Crick írta:
A Pannon - bár semmi sem kötelezi rá - a gyártókkal kötött szerződései alapján 30 napon túli javítás esetén automatikusan cseréli a telefont.

Üdv,
C.

Ez akár a dícsérőbe is beillene!


csüt. szept. 13, 2007 21:45
Profil Privát üzenet küldése
arany tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 148
Hozzászólás 
csab2 írta:
Mi a helyzet akkor,ha a szervizbe leadott teló nem készül el a végső határidőre (ami a felvételi lapon is fel van tüntetve)?
A Pannon - bár semmi sem kötelezi rá - a gyártókkal kötött szerződései alapján 30 napon túli javítás esetén automatikusan cseréli a telefont.

Üdv,
C.


csüt. szept. 13, 2007 19:42
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1546
Hozzászólás 
Jogi OFF
Ha garis a keszulek, akkor a jotallasra kotelezettnek torekednie kell arra, hogy a javitast 15 napon belul, a fogyaszto jelentos erdekserelme nelkul elvegezze. Ellenkezo esetben lehet pl. asztalt verni, cseret kerni, irni a vasarlok konyvebe, bekeltetotestulethez fordulni elallni a a szerzodestol (ez utobbit mondjuk nem enyhen bonyolitja ha telefont elofizuval vetted, mert akkor majd a rendszer nyilvan azt mondja, amikor ujat es mukodot akarsz venni ismet akcios aron, hogy marpedig te mar vettel akciosan, kozben az elallas miatt nem is ;)). Mindegy, az elallas ugyis csak sokpenzu es ideju embereknek valo, erosen kinez 1-2 ev birosag, altalaban folosleges egy telefonnal ilyet jatszani :)
Alapban mondjuk ugy a 20-25. nap utan (es termeszetesen az egy ev kotelezo jotallas ala tartozo telefon eseten, tehat pl nokia telefon eseten csak az elso evben ervenyes ez az egesz, utana nokia korlatoztt gari, meg szavatossag jatszik), foleg ha nem adtak kolcsontelefont (ezzel + a hosszu ugyintezessel maris megvalosult a jelentos erdekserelem), eloallhatsz, hogy mivel mar ennyi ido ota tokolnek vele, neked meg ugye ezen es ezen jogaid vannak, szeretned, ha max 2-3 napon belul visszakapnad javitott keszuleked, ellenkezo esetben a keszulek cserejet fogod kerni, melyet a vasarlok konyveben rogzitesz majd. Ilyenkor jon a szerviz altal kiallitott cserere jogosito igazolas nelkul nem cserelhetunk cimu mese, amivel kulonosebben nem kell foglalkozni, mert a fogyasztonak semmi koze ahhoz, hogy az a bolt, akivel szerzodesben all, hogyan es mint gariztat, attol a bolt a vevo fele allo kotelezettsegei valtozatlanul fennallnak. Ha nem kivannak cserelni, mehet a masodik bejegyzes a vasarlok konyvebe ezt irasba foglalando, ennek masolataval pedig rogton be is lehet jelentkezni a bekelteto testulethez, videkieknek ez kulon szopos, mert megyeszekhelyenkent egy van azt hiszem, ott hoznak egy dontest, ami nem(!) kotelezo jellegu, ellenben ha az abban levo ajanlast nem tartja be az elado szerv, akkor a dontest nyilvanossagra hozzak, es kirakjak valahova a netre, a buntifalra. Es ekkor meg tovabbra sincs telefonod.
ON

Sz'al a fentiekbol lathatoan nem kis hercehurcat bir jelenteni, ha ervenyesiteni akarja az ember a jogait, de hogy mit, meg hogy erdemes csinalni, az nagyban fugg a keszulek aratol, mennyi ideje ulnek rajta, hol vette az ember, mikor, adtak-e kolcsonkeszuleket... 20 ropis telefonnal 2-3 het eseten meg boven tanacsos varni kicsit, 150k-s okostelefon 4 hetes ugyintezessel nyilvan teljesen mas kaliber.


szer. szept. 12, 2007 12:38
Profil Privát üzenet küldése
gyémánt tag
Avatar

Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43
Hozzászólások: 1453
Hozzászólás 
Mi a helyzet akkor,ha a szervizbe leadott teló nem készül el a végső határidőre (ami a felvételi lapon is fel van tüntetve)?


szer. szept. 12, 2007 10:38
Profil Privát üzenet küldése
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Hozzászólás a témához   [ 5278 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 106  Következő

Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 3 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by ST Software for PTF.
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség