|
Szerző |
Üzenet |
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
zoli62 írta: Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor. Miért lenne így? Thunderbirddel, tronlájn smtp-vel a @pannonmail.hu címem eleje nem íródik át a telefonszámomra!
|
szomb. feb. 09, 2008 21:26 |
|
|
McLaca
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 10150 Tartózkodási hely: Miskolc City
|
Totál OFF, de az ELMŰ/ÉMÁSZ sem. Kb. 2007 szeptembere óta.
Üdv!
|
pén. feb. 08, 2008 21:50 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Közben csináltam egy kis körkérdést pár szolgáltatónál, amelyekkel kapcsolatban vagyok. Az eredmény: T-Online és T-Mobile nem tud automatikusan túlfizetést jóváírni, T-Com, UPC, Pannon, igen, Vodafone-t nem kérdeztem.
|
pén. feb. 08, 2008 20:15 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
zoli62 írta: Hiszen helyzeti előnyét a hazai piacon az üzleti ügyfelekkel szerezte, és az ebből fakadó különbség maradt meg a mai napig is a konkurrenciával szemben.
Nem. A Westel kezdetben a vidéki települések lefedésére koncentrált, míg a Pannon a főutakéra. Ezért lett és maradt második.
|
pén. feb. 08, 2008 19:17 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
zoli62 írta: A kérdésre visszatérve, ha valaki jóhiszemüen az egyenlegénél többet utal internetes bankon keresztül, pláne csoportos beszedéssel, aminél ugye megadhat egy maximum keretet, akkor soha az életben nem íródik neki jóvá, csak görgeti maga előtt a túlfizetést. Nem azt mondom, néha jó ez, például tartozásnál, de a számlakiállító részéről ez akkor sem egy korrekt eljárás.
Kérni kell a pénz visszautalását illetve még a következő tartozás megjelenése után, de a tartozás kifizetése előtt a + összeg terhére a tartozás jóváírását... Persze ilyen csak csoportos beszedésnél fordulhat elő és akkor, ha egyszer valamiért nem bírták levonni a csoportos beszedési díjat:) Nem hiszem hogy olyan nagy kényelmetlenség szökőévente telefonálni, vagy egy hónapig 0-ra állítani a levonható összeget....
ha valakinek rendszeresen nem tudják levonni a csop beszed összeget az meg egyszerűen ne válassza ezt a módot, ha lesz pénze utaljon, fizesen neten, postán, üsziben, telebankon akárhol...
|
pén. feb. 08, 2008 13:39 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Sajnos ez a sokadik ficsőr, ami erősíti az emberekben a T-Mobile-lal kapcsolatos ellenérzéseket. Ugyanilyen "dadogós" ügymenetet tapasztaltam 2000-ben, amikor utoljára volt Dominos kártyám, de sajnos mint látszik a helyzet azóta sem lett sokkal jobb.
Részletek mellőzésével akkor egy olyan regisztráció miatt kellett bemennem egy Westel üzletbe, amit pl. a Pannon már akkor is meg tudott oldani telefonos ügyfélszolgálaton keresztül. Nekem az az ügyintézési "merevség, bürokrácia" nem tetszik, ami a céget mindig is jellemezte. Szerintem erre az nyomja rá a bélyegét, hogy a Westel mindig is üzleti és nem lakossági szolgáltató volt. Hiszen helyzeti előnyét a hazai piacon az üzleti ügyfelekkel szerezte, és az ebből fakadó különbség maradt meg a mai napig is a konkurrenciával szemben.
A kérdésre visszatérve, ha valaki jóhiszemüen az egyenlegénél többet utal internetes bankon keresztül, pláne csoportos beszedéssel, aminél ugye megadhat egy maximum keretet, akkor soha az életben nem íródik neki jóvá, csak görgeti maga előtt a túlfizetést. Nem azt mondom, néha jó ez, például tartozásnál, de a számlakiállító részéről ez akkor sem egy korrekt eljárás.
|
pén. feb. 08, 2008 1:07 |
|
|
joc_
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. nov. 29, 2004 19:58 Hozzászólások: 1104
|
zoli62 írta: Mióta nem tudja a számlázási rendszer automatikusan jóváírni az esetleges túlfizetést, azaz minuszos egyenleget? Karácsony előtt váltottam Dominoról előfizetésre, természetesen átvitték oda a még megmaradó kártyás egyenlegemet. Mivel ez több volt, mint a ré****ányos havi díj, ezért a év végén negatív volt a egyenlegem. Januárban normálisan kaptam számlát üres csekkel, és My T-Mobile-on is negatív lezárt egyenleg szerepelt. Már ezen a számlán is feltűnt viszont, hogy záró egyenlegként nem egy negatív számot, hanem nullát láttam. Most február elején a lezárt egyenlegben természetesen már a teljes havíi díj szerepelt, jóváírás nélkül. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy ki tudnak küldeni egy csekket a különbözetről, a számlával kapottat pedig tekintsem semmisnek. Kérdésemre, hogy mi van akkor, ha nem veszem észre ezt, és kifizetem, akkor vajon a jövő hónapban automatikusan jóváírják-e. azt a választ kaptam, hogy túlfizetés továbbra is az egyenlegemen marad, ahogy én is gondoltam egyébként. Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, ha valakinek ez nem tűnik fel, akkor időtlen időkig túlfizetése lesz a T-Mobile-nál? Illetve ha egyes szolgáltatók számlázása ezt korrekten tudja kezelni, (T-Com, Pannon) akkor T-Mobile miért kivétel? Én is migráltam egy éve dominóról számlásra, akkor meg is kérdeztem hogy van ez a dominó egyenleg beszámítása. Nekem akkor elmondták hogy az első haviba beszámítják. Kérdeztem hogy mi van ha akkor nem fogy el? Megmondták hogy akkor az többit külön kérni kell. Nem feszegettem tovább a kérdést, és végül érdektelen lett mert az első hónapban elfogyott, nekem mindenesetre mondták hogy a második hónapra nem automatikus az átvitel. (Mielőtt egyes fórumtársaim belémkötnek, közlöm, hogy nem értek egyet ezzel az elintézéssel, csak arra hívom fel a figyelmet, hogy nem egyedi a te eseted, hanem csak megerősítem hogy "it is not a bug, it is a feature".)
|
pén. feb. 08, 2008 0:51 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
adri85 írta: Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem!T-mobile-os vagyok és számlatartozás miatt kikapcsolták a kimenő és a bejövő hívásaimat.
Ha nagyon el van kesve az ember, es kikapcsolas fenyeget, akkor nem csekkezunk, hanem t-pontozunk. Ugy azonnal latszik a befizetes. Marmint gondolom
|
csüt. feb. 07, 2008 22:11 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
thomas77 írta: Sverige írta: Igen, szerintem így működhet. Asszem' a régi (még aktív) dominokártyámon regisztráltam is egy címet. Csak már nem emlékszem a felhasználónévre és a jelszóra. De gondolom, ki tudom préselni az ügyfélszolgálatból. Így ki fogom tudni próbálni. Csak egyszer legyen annyi időm!
Nálam sajna nem működött. Amikor Dominóról váltottam előfizetésre, akkor a t-email regisztrációm is törlődött. Fel kellett hívni az ügyfélszolgálatot.
|
csüt. feb. 07, 2008 20:55 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Mióta nem tudja a számlázási rendszer automatikusan jóváírni az esetleges túlfizetést, azaz minuszos egyenleget? Karácsony előtt váltottam Dominoról előfizetésre, természetesen átvitték oda a még megmaradó kártyás egyenlegemet. Mivel ez több volt, mint a részarányos havi díj, ezért a év végén negatív volt a egyenlegem. Januárban normálisan kaptam számlát üres csekkel, és My T-Mobile-on is negatív lezárt egyenleg szerepelt. Már ezen a számlán is feltűnt viszont, hogy záró egyenlegként nem egy negatív számot, hanem nullát láttam. Most február elején a lezárt egyenlegben természetesen már a teljes havíi díj szerepelt, jóváírás nélkül. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt mondták, hogy ki tudnak küldeni egy csekket a különbözetről, a számlával kapottat pedig tekintsem semmisnek. Kérdésemre, hogy mi van akkor, ha nem veszem észre ezt, és kifizetem, akkor vajon a jövő hónapban automatikusan jóváírják-e. azt a választ kaptam, hogy túlfizetés továbbra is az egyenlegemen marad, ahogy én is gondoltam egyébként.
Ezzel kapcsolatban az a kérdésem, ha valakinek ez nem tűnik fel, akkor időtlen időkig túlfizetése lesz a T-Mobile-nál? Illetve ha egyes szolgáltatók számlázása ezt korrekten tudja kezelni, (T-Com, Pannon) akkor T-Mobile miért kivétel?
|
csüt. feb. 07, 2008 20:33 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
adri85 írta: Sziasztok! Tanácsra lenne szükségem!T-mobile-os vagyok és számlatartozás miatt kikapcsolták a kimenõ és a bejövõ hívásaimat. Ez tegnap délután történt, viszont én "már" 4-én befizettem a tartozást és el is faxoltam a csekket.Ráadásul még nem telt le a 2 évre vállalt hûségem(3 hónap lenne hátra),tehát szerzõdésszegést követtem el,elvileg 40.000 kötbért is fizetnem kell. Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek mire számíthatok ezek után? A segítséget elõre is köszönöm! Adrienn
ha befizetted, akkor "csak" visszakapcsolási díjat kell fizetned, ha kikapcsolás után, de szerződésfelmondás előtt fizettél. Ha kikapcsolás előtt fizettél, mint jelen esetben, akkor visszakapcsolási díj sincs, egyszerűen visszakapcsolnak, amikor megérkezik hozzájuk a lé.
|
csüt. feb. 07, 2008 20:00 |
|
|
adri85
vas-tag
Csatlakozott: csüt. feb. 07, 2008 18:16 Hozzászólások: 1
|
Sziasztok!
Tanácsra lenne szükségem!T-mobile-os vagyok és számlatartozás miatt kikapcsolták a kimenő és a bejövő hívásaimat. Ez tegnap délután történt, viszont én "már" 4-én befizettem a tartozást és el is faxoltam a csekket.Ráadásul még nem telt le a 2 évre vállalt hűségem(3 hónap lenne hátra),tehát szerződésszegést követtem el,elvileg 40.000 kötbért is fizetnem kell.
Az lenne a kérdésem,hogy szerintetek mire számíthatok ezek után?
A segítséget előre is köszönöm!
Adrienn
|
csüt. feb. 07, 2008 18:34 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Sverige írta: Igen, szerintem így működhet.
Asszem' a régi (még aktív) dominokártyámon regisztráltam is egy címet. Csak már nem emlékszem a felhasználónévre és a jelszóra. De gondolom, ki tudom préselni az ügyfélszolgálatból. Így ki fogom tudni próbálni. Csak egyszer legyen annyi időm!
|
csüt. feb. 07, 2008 16:08 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
thomas77 írta: Sverige írta: Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is! Mi van akkor, ha a saját dominokártyámra rendelek egy t-emailt, és annak a felhasználónevét, és jelszavát használnám az előfizetéses kártyámhoz? Így működhetne?
Igen, szerintem így működhet.
Elvégre nincs megkötve, hogy csak telefonról lehet használni a t-emailt, hanem akármilyen netkapcsolattal mennie kell, és így nem tartom valószínűnek, hogy összenéznék a felhasználónevet a telefonszámmal, amiről használod...
|
csüt. feb. 07, 2008 16:02 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Sverige írta: Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is!
Mi van akkor, ha a saját dominokártyámra rendelek egy t-emailt, és annak a felhasználónevét, és jelszavát használnám az előfizetéses kártyámhoz? Így működhetne?
|
csüt. feb. 07, 2008 15:05 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
thomas77 írta: Sverige írta: Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is! A t-email megrendeléséhez kell ügyfébiztonsági kód? Csak azért, mert nem én vagyok a tulajdonosa a kártyának, így a kódot sem tudom. Egyáltalán hogy lehet megrendelni?
Telefonon vagy személyesen lehet megrendelni, telefonon kell hozzá ügyfélbiztonsági kód, személyesen nem tudom mit kérnek...
|
szer. feb. 06, 2008 10:09 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
.gúnár. írta: Amikor megrendeltem, telefonos ügyfélszolgálaton, ügyfélbiztonsági kóddal tettem.
Nagyszerű!
Egy újabb szolgáltatás, amit nem tudok normálisan használni!
Köszönöm T-mobile!
|
szer. feb. 06, 2008 8:51 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
thomas77 írta: Sverige írta: Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is! A t-email megrendeléséhez kell ügyfébiztonsági kód? Csak azért, mert nem én vagyok a tulajdonosa a kártyának, így a kódot sem tudom. Egyáltalán hogy lehet megrendelni?
Amikor megrendeltem, telefonos ügyfélszolgálaton, ügyfélbiztonsági kóddal tettem.
|
szer. feb. 06, 2008 8:47 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Sverige írta: Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is!
A t-email megrendeléséhez kell ügyfébiztonsági kód? Csak azért, mert nem én vagyok a tulajdonosa a kártyának, így a kódot sem tudom. Egyáltalán hogy lehet megrendelni?
|
szer. feb. 06, 2008 8:28 |
|
|
arnyekxxx
gyémánt tag
Csatlakozott: hétf. márc. 29, 2004 16:52 Hozzászólások: 1102
|
zoli62 írta: Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor.
A pannon átirja az akármi@éndomainem.hu cimet 3620123456@pannon.hu-ra?
Hol? Mikor? Nálam se telós se pc-s emilkliensröl nem firkál bele.
|
szer. feb. 06, 2008 3:35 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Létezik, hogy My T-Mobile-on nem látszik az utolsó lezárt számla bruttó egyenlegében a jóváírás?
|
kedd feb. 05, 2008 22:59 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
thomas77 írta: Ok! Ez nagyjából érthető. Akkor hogy tudom elérni, hogy a régi a régi módszerrel menjenek ki a leveleim? Van erre egyáltalán mód?
Én azt csináltam, hogy megrendeltem a t-emailt (ingyen), a telefonon beállítottam azt ott megadott felhasználónevet és jelszót az email küldéshez, és így simán mennek a telefonról az emailek a NEM t-emailes címemmel is!
|
kedd feb. 05, 2008 21:33 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Ok! Ez nagyjából érthető.
Akkor hogy tudom elérni, hogy a régi a régi módszerrel menjenek ki a leveleim? Van erre egyáltalán mód?
|
kedd feb. 05, 2008 20:20 |
|
|
rviktor
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 206 Tartózkodási hely: Budapest
|
T68m írta: thomas77 írta: zoli62 írta: Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor. Lehet, hogy értetlen vagyok, de valaki összefoglalná 2-3 mondatban, hogy ez miért is szükséges? Hogy miért csinálja ezt a tré? Csak. Mert megengedheti magának. Ezt hívják erőfölénnyel való visszaélésnek. Add be az GVH-nak, úgyis elhajtanak vele...
Ez miért visszaélés?
2-3 mondatban... mivel nagyon sok a SPAM bevett gyakorlat, hogy a szolgáltatók korlátozzák a küldést! ha authentikáció nélkül bármilyen címmel kiengedné a levelet akkor csak ABUSE bejelentés és estleges rendőrségi feljelentés után lehet csak megtalálni a bűnöst... így némivel egyszerűbb és rákényszerít az authentikációra.
Más szolgáltatók inkább teljesen korlátozzák az auth nélküli SMTP-t, de mivel sok mobil nem támogatja, gondolom ezért választották ezt.
A lényeg ne legyenek zombi gépek. 2 spam után rögtön kapod a hívást:) bár azokat sajnálom akinek a számáról több ezer ilyen megy ki:D
Hangsúly azért legyen azon, ha bepötyögöd a mobil számod és a jelszavad akkor SEMMIT NEM VESZEL ÉSZRE.
|
kedd feb. 05, 2008 17:14 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
thomas77 írta: zoli62 írta: Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor. Lehet, hogy értetlen vagyok, de valaki összefoglalná 2-3 mondatban, hogy ez miért is szükséges?
Hogy miért csinálja ezt a tré? Csak. Mert megengedheti magának. Ezt hívják erőfölénnyel való visszaélésnek. Add be az GVH-nak, úgyis elhajtanak vele...
|
kedd feb. 05, 2008 11:56 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
thomas77 írta: Sverige írta: Sajnos ez nem hiba, hanem február 1-től így működik... Ez nagyszerű! Nekem az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy valami hiba miatt ilyen a rendszer! Ki fogják javítani, csak legyek türelemmel. Ha meggyógyult, akkor visszahívnak. Ezek szerint innentől kicsit korlátozottabban lehet használni ezt a szolgáltatást!
Kijavították, azaz inkább átírták a szabályzatot a problámához
|
kedd feb. 05, 2008 11:11 |
|
|
k_chris
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 941
|
Sverige írta: thomas77 írta: Február elsejétől érdekesen működik a T-email! Ha egy külső levelező program segítségével küldök mailt a mail.t-email.hu smtp-n keresztül, akkor nem az eredeti címem jelenik meg, hanem a 3630*******@t-mobile.t-email.hu cím. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy valami hiba van a rendszerben, de már dolgoznak rajta. Fognak hívni, ha meggyógyult. Hát még mindig rossz! Ezzel csak az a bajom, hogy a levelezőpartnereimnek nem feltétlenül akarom megadni a mobilom számát. Pont ezért használok egy ingyenes levelező szolgáltatást, de ez most így nem túl anonim. Sajnos ez nem hiba, hanem február 1-től így működik... Ez van az üzletszabályzatban: "9.2.8. Szolgáltató a csomagkapcsolt és az áramkörkapcsolt adatátviteli hordozó szolgáltatásaihoz kapcsolódó alkalmazásként Előfizető számára mobil készülékről kezdeményezhető e-mail üzenet küldési lehetőséget biztosít SMTP szerverén keresztül meghatározott díj ellenében.
Szolgáltató abban az esetben, ha az Előfizető által beállított e-mail postafiókjának azonosítását el tudja végezni az SMTP szerverén (csak t-email postafiókok), akkor az Előfizető által beállított postafiók nevét változatlanul hagyva kézbesíti a címzettnek a küldendő levelet. Ellenkező esetben, az e-mail postafiók azonosíthatóságának hiányában, Szolgáltató az Előfizető által beállított e-mail postafiók címét átírja a csomagkapcsolt, illetve áramkörkapcsolt adatátviteli hordozó szolgáltatást igénybevevő Előfizető SIM kártyájának hívószámára a következő formátumban: hívószám@t-mobile.t-email.hu, és a címzettnél ebben a formában jeleníti ezt meg."
no várjunk csak. ez most akkor nem azt jelenti hogy ha SMTP auth-ot beállítok akkor nem cseréli csak akkor ha anonim SMTPzek? ha authentikalok SMTPvel akkor mar azonositani tud nem?
|
kedd feb. 05, 2008 9:57 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
zoli62 írta: Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor.
Lehet, hogy értetlen vagyok, de valaki összefoglalná 2-3 mondatban, hogy ez miért is szükséges?
|
kedd feb. 05, 2008 8:18 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
thomas77 írta: Sverige írta: Sajnos ez nem hiba, hanem február 1-től így működik... Ez nagyszerű! Nekem az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy valami hiba miatt ilyen a rendszer! Ki fogják javítani, csak legyek türelemmel. Ha meggyógyult, akkor visszahívnak. Ezek szerint innentől kicsit korlátozottabban lehet használni ezt a szolgáltatást!
Pannonnál már régóta ez van a levélküldéskor.
|
hétf. feb. 04, 2008 14:41 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Sverige írta: Sajnos ez nem hiba, hanem február 1-től így működik...
Ez nagyszerű!
Nekem az ügyfélszolgálatos azt mondta, hogy valami hiba miatt ilyen a rendszer! Ki fogják javítani, csak legyek türelemmel. Ha meggyógyult, akkor visszahívnak.
Ezek szerint innentől kicsit korlátozottabban lehet használni ezt a szolgáltatást!
|
hétf. feb. 04, 2008 14:35 |
|
|
Sverige
platina tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 616 Tartózkodási hely: Budapest
|
thomas77 írta: Február elsejétől érdekesen működik a T-email! Ha egy külső levelező program segítségével küldök mailt a mail.t-email.hu smtp-n keresztül, akkor nem az eredeti címem jelenik meg, hanem a 3630*******@t-mobile.t-email.hu cím. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy valami hiba van a rendszerben, de már dolgoznak rajta. Fognak hívni, ha meggyógyult. Hát még mindig rossz! Ezzel csak az a bajom, hogy a levelezőpartnereimnek nem feltétlenül akarom megadni a mobilom számát. Pont ezért használok egy ingyenes levelező szolgáltatást, de ez most így nem túl anonim.
Sajnos ez nem hiba, hanem február 1-től így működik...
Ez van az üzletszabályzatban:
"9.2.8. Szolgáltató a csomagkapcsolt és az áramkörkapcsolt adatátviteli hordozó szolgáltatásaihoz kapcsolódó alkalmazásként Előfizető számára mobil készülékről kezdeményezhető e-mail üzenet küldési lehetőséget biztosít SMTP szerverén keresztül meghatározott díj ellenében.
Szolgáltató abban az esetben, ha az Előfizető által beállított e-mail postafiókjának azonosítását el tudja végezni az SMTP szerverén (csak t-email postafiókok), akkor az Előfizető által beállított postafiók nevét változatlanul hagyva kézbesíti a címzettnek a küldendő levelet. Ellenkező esetben, az e-mail postafiók azonosíthatóságának hiányában, Szolgáltató az Előfizető által beállított e-mail postafiók címét átírja a csomagkapcsolt, illetve áramkörkapcsolt adatátviteli hordozó szolgáltatást igénybevevő Előfizető SIM kártyájának hívószámára a következő formátumban: hívószám@t-mobile.t-email.hu, és a címzettnél ebben a formában jeleníti ezt meg."
|
hétf. feb. 04, 2008 10:56 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Február elsejétől érdekesen működik a T-email! Ha egy külső levelező program segítségével küldök mailt a mail.t-email.hu smtp-n keresztül, akkor nem az eredeti címem jelenik meg, hanem a 3630*******@t-mobile.t-email.hu cím. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, ott azt mondták, hogy valami hiba van a rendszerben, de már dolgoznak rajta. Fognak hívni, ha meggyógyult. Hát még mindig rossz! Ezzel csak az a bajom, hogy a levelezőpartnereimnek nem feltétlenül akarom megadni a mobilom számát. Pont ezért használok egy ingyenes levelező szolgáltatást, de ez most így nem túl anonim.
A másik, hogy elég sokat bájcsevegtem a 2008 ajándékperces dominókártyámról, ami 2 óra 41 másodperc után szétbont, azzal a szöveggel, hogy "az ön egyenlege 15 mp. után lejár"! Persze nem járt le. Még 1050 percem van. Utána persze megint tudtam tárcsázni és beszélni. Csak meglepődtem, hogy szétbontott.
És elbuktam 19 mp beszélgetési lehetőséget! Asszem' kötbér lesz belőle!
|
hétf. feb. 04, 2008 10:19 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Aki 25%-os tarifakedvezménnyel rendelkezik, és lebeszélhető havi díja van, s azt elhasználta, nézze meg, hogy az ezen felüli forgalomból levonták-e a kedvezményt!
|
szomb. jan. 05, 2008 23:27 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
zoli62 írta: hhh3 írta: New-man írta: A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en? Én lekérdeztem, 1777 1-1-4 és a végén bemondta, hogy díjmentes volt, és tényleg. Régebben tényleg nem volt lehetőség, de gondolom sokan szerették volna tudni, ezért megcsinálták. Dícséret érte Most akkor az ajándékpercek lekérdezésére gondolsz, vagy csak az utolsó híváséra? Az ajándékpercek lekérdezésére gondoltam, hogy mennyi maradt a 2008-ból
Vizsla: Jó lenne, ha ősidők óta lennének ajándékpercek
|
szomb. jan. 05, 2008 1:05 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
hhh3 írta: New-man írta: A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en? Én lekérdeztem, 1777 1-1-4 és a végén bemondta, hogy díjmentes volt, és tényleg. Régebben tényleg nem volt lehetőség, de gondolom sokan szerették volna tudni, ezért megcsinálták. Dícséret érte
Most akkor az ajándékpercek lekérdezésére gondolsz, vagy csak az utolsó híváséra?
|
pén. jan. 04, 2008 20:13 |
|
|
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
hhh3 írta: Én lekérdeztem, 1777 1-1-4 és a végén bemondta, hogy díjmentes volt, és tényleg. Régebben tényleg nem volt lehetőség, de gondolom sokan szerették volna tudni, ezért megcsinálták. Dícséret érte Ez ősidők óta elérhető funkció: utolsó hívás és SMS adatainak lekérdezése. Szokott még "mínusz egy másodperc"-et és "mínusz egy forint"-ot mondani ?
|
pén. jan. 04, 2008 20:06 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Csak Dominósok tudják lekérdezni?
|
pén. jan. 04, 2008 4:33 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
New-man írta: A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en?
Én lekérdeztem, 1777 1-1-4 és a végén bemondta, hogy díjmentes volt, és tényleg. Régebben tényleg nem volt lehetőség, de gondolom sokan szerették volna tudni, ezért megcsinálták. Dícséret érte
|
pén. jan. 04, 2008 3:23 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
New-man írta: A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en?
Nincs.
Ügyifogyi azt mondta, hogy ezt nem lehet sehol lekérdezni, az ügyfél tartsa számon.
Korrekt...
|
csüt. jan. 03, 2008 23:19 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Hmm. Szerződéskötéskor megadtam folyószámlaszámhoz jelszót, az elektronikus hívásrészletezőhöz. Mivel már volt számlazárás, kipróbáltam. Nem engedett be, mert rossz a jelszó. Telefon a 1430-ra. A szolgáltatásom él, de a beazonosítás ott sem volt sikeres. Kiderült, hogy a kód hatjegyű lehet, én meg hétjegyűt adtam meg. Újat kell megadnom, amit telefonon nem lehet, csak személyesen. Nem a szerződéskötéskor kellett volna felhívni erre is a figyelmemet, hogy milyen megkötések vannak a jelszóválalasztásnál? Megjegyzem, más szolgáltatónál is hat karakteres. Miért nem lehet telefonon elintézni, főleg, hogy nem is én hibáztam? A T-Mobile-nél minden ilyen nehézkes és bonyolult? Mondjuk ezt eddig is tudtam, de ez most egy újabb adalék volt hozzá.
|
csüt. jan. 03, 2008 23:13 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
New-man írta: A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en?
Sehol sem látszik.
|
csüt. jan. 03, 2008 23:13 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
A 2008-ból maradt percek lekérdezése díjmentes a 1777-en?
|
csüt. jan. 03, 2008 22:28 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Ide is beszállhatna egy bennfentes.
|
vas. dec. 30, 2007 23:17 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Idézet: A változtatás célja, hogy a t-emailes levél feladójának címéből már lehessen tudni, az illető regisztrált felhasználó vagy más e-mail-postafiókról küldött üzenetet.
Legbenabb kifogas kategoriaban siman az ev dobogosa (meg amugyis, barmikor feladhatok hívószám@t-mobile.t-email.hu formatumban email-t, sz'al sz*rkifogas deluxe)
|
vas. dec. 30, 2007 20:27 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton szeretnénk tájékoztatni Önt a mobiltelefonról történő levélküldési beállításokban 2008. február 1-jétől életbe lépő változásokról.
A T-Mobile abban az esetben, ha az Ön által beállított e-mail postafiók azonosítását el tudja végezni az e-mail küldő szerverén, akkor az Ön által beállított t-email-es postafiók nevét változatlanul hagyva kézbesíti a címzettnek a küldendő levelet.
Az e-mail postafiók azonosíthatóságának hiányában azonban a T-Mobile az Ön által beállított e-mail postafiók címét átírja az adatátviteli hordozó szolgáltatást igénybevevő Előfizető SIM kártyájának hívószámára a következő formátumban: hívószám@t-mobile.t-email.hu, és a címzettnél ebben a formában jeleníti ezt meg.
A változtatás célja, hogy a t-emailes levél feladójának címéből már lehessen tudni, az illető regisztrált felhasználó vagy más e-mail-postafiókról küldött üzenetet.
Nos?
Szerény véleményem szerint csak csípi a szemüket ha valaki az ő szerverükön keresztül használja a freemailos címét. Így belerondítják a tmobilos nevet. Remélhetőleg rózsaszínre nem tudják változtatni.
|
vas. dec. 30, 2007 17:29 |
|
|
bebar
arany tag
Csatlakozott: kedd ápr. 04, 2006 20:55 Hozzászólások: 312 Tartózkodási hely: Tartózkodom a kérdéstől!
|
|
pén. dec. 28, 2007 9:47 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
A nc vmi netesek szövetsége volt, a szórólapos meg vmi külföldről idejött erasmusos diákokat védő/befogadó/támogató/etc egyesület.
|
csüt. dec. 27, 2007 22:54 |
|
|
zoli62
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1330 Tartózkodási hely: Itt vagyok
|
Ez nem valami érdekvédelmi szövetség volt?
|
csüt. dec. 27, 2007 22:50 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Netcontroll, oh!
Nemrég kezembe nyomtak Szegeden egy hirdetést, hogy van lehetőség kötni flottás tarifát, főleg külföldi diákoknak, occsóér.
No, fel is hívtam, hogy én ugyan nem vagyok külföldi diák, de szívesen beszállnék. Erre az uriember mondta, hogy most sajna nem lehet, mert akivel tárgyalnak, alapvetően a külföldieket célozza az akcióval, de ők is szeretnének majd nyitni a magyar diákok felé is, mert potenciális diák lenne bőven.
Aztán kicsit beszélgettünk még, hogy én is hallottam flottákrók, ő is, és végülis kibukott a dolog, hogy azért csinálják most elég óvatosan, mert neki személyesen is volt netcontrollos kártyája és elég szépet szívott, amikor a westel beintett
|
csüt. dec. 27, 2007 22:09 |
|
|
bebar
arany tag
Csatlakozott: kedd ápr. 04, 2006 20:55 Hozzászólások: 312 Tartózkodási hely: Tartózkodom a kérdéstől!
|
Netcontroll
|
csüt. dec. 27, 2007 21:42 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: Google [Bot] valamint 19 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|