|
Szerző |
Üzenet |
Vizsla
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 7091
|
Ezek szándékosan késleltetik a Duonál a januári bejővő hívások után járó 600Ft/30 perc jóváírást? Ma van a hónap utolsó napja!!!
|
vas. feb. 28, 2010 18:15 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
.gúnár. írta: Az is jó már szerintem, hogy nem kérnek arra, hogy töltsd fel nagyobb összegekkel az egyenlegedet, különben kikapcsolnak...
Hát... én nem adnék hülye ötleteket nekik, mert még összefogva a másik két sanyarúsorsú szolgáltatóval bevezetnek valami hasonlót. Aztán lehet hogy nem 3 hanem 10 ropiba fog kerülni fentartani egy számot évente.
Persze ha így lenne, akkor megint szembe mennénk a józan ésszel, meg a gyakran emlegetett országok és szolgáltatók feltöltőkártyás politikájával.
|
kedd feb. 16, 2010 11:27 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
Mobi írta: Az évi költésem jelenleg szinte egyenlő a nullával, mivel 2 és fél éve Angliában élek. Évente egyszer feltöltöm 3000rel és ennyi. De korábban ez volt a főszámom. Nem is akarok én most semmit, ha ajánlanának valamit lehet nem is élnék vele, és ezt most semmiképp sem panaszként írtam, csak úgy azért mégiscsak jó lenne ha 10 év hűséget értékelnék valamivel. Akármilyen aprósággal.
Nézd, ennyi pénzből fenntarthatsz egy számot és még le is beszélheted. Használhatod a készülékedet bárhol és még sms-t is küldhetsz. Az is jó már szerintem, hogy nem kérnek arra, hogy töltsd fel nagyobb összegekkel az egyenlegedet, különben kikapcsolnak. 10 év után ennyi legyen elég.
|
kedd feb. 16, 2010 10:41 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Az évi költésem jelenleg szinte egyenlő a nullával, mivel 2 és fél éve Angliában élek. Évente egyszer feltöltöm 3000rel és ennyi. De korábban ez volt a főszámom. Nem is akarok én most semmit, ha ajánlanának valamit lehet nem is élnék vele, és ezt most semmiképp sem panaszként írtam, csak úgy azért mégiscsak jó lenne ha 10 év hűséget értékelnék valamivel. Akármilyen aprósággal.
|
kedd feb. 16, 2010 0:32 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Evi koltesed? Koszonom, nincs tobb kerdesem
|
hétf. feb. 15, 2010 19:59 |
|
|
Mobi
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 189 Tartózkodási hely: Pécs, bar most epp London, bár most épp megint Pécs, ami most ismét Londonra változott...
|
Ma 10 éve hogy megvettem a VitaMax kártyámat! A vodafone még mindössze 2,5 hónapja szolgáltatott Magyarországon. A vodafonnál azonban semmilyen hűségprogram nincs VitaMaxokra! 10 év után már járhatna valami nem?
|
hétf. feb. 15, 2010 12:08 |
|
|
siofok00
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 355 Tartózkodási hely: Siófok
|
integral írta: hhh3 írta: Vitamax duo esetén 600 Ft- ról 300 Ft-ra csökken a jóváírás 30 perc bejövő után március 1-től (1270) Ez csúnya dolog. Olvasom a voda extrák között, hogy "Az Öt Szám Féláron szolgáltatás – technikai okok miatt – a VitaMAX Joker Plusz és VitaMAX sCool tarifákkal nem elérhető." Milyen technikai ok lehet ez? Furcsállom.
Már látom is a következő húzást: Lezárják ezt a két tarifacsomagot, mert az élőskődő ügyfelek, így sokkal olcsobban beszélhetnek, mint a mostani új "fantasztikus" tarifákkal.
Valószínű ezek az emelések mögött semmi más nincs mint az anyacég profitéhsége, illetve az, hogy többször elhangzott már nyílatkozatokban, hogy Magyarországon a legdrágább szolgáltatni. Nem lennék meglepve, ha nálunk is összecsomagolna a Vodafone, amennyiben nem tudnak több "bőrt lehúzni" az ügyfelekről.
Vicces dolog, hogy T-Mobile-ról (Domino7 extra) kedvezőbb vodafone-os számot hívni, mint a vodánál hálon belül beszélni (Vitamax).
|
csüt. feb. 11, 2010 18:35 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
integral írta: Milyen technikai ok lehet ez? Furcsállom.
A számlázási rendszer sajátosságából kifolyólag nem lehet megoldani, hogy további kedvezményhez jusson a kedves júzer.
|
csüt. feb. 11, 2010 15:33 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
hhh3 írta: Vitamax duo esetén 600 Ft- ról 300 Ft-ra csökken a jóváírás 30 perc bejövő után március 1-től (1270)
Ez csúnya dolog.
Olvasom a voda extrák között, hogy
"Az Öt Szám Féláron szolgáltatás – technikai okok miatt – a VitaMAX Joker Plusz és VitaMAX sCool tarifákkal nem elérhető."
Milyen technikai ok lehet ez? Furcsállom.
|
csüt. feb. 11, 2010 7:52 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
|
szer. feb. 10, 2010 18:42 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
Vitamax duo esetén 600 Ft- ról 300 Ft-ra csökken a jóváírás 30 perc bejövő után március 1-től (1270)
|
szer. feb. 10, 2010 18:05 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
kuncsaku írta: ...apámnak már kétszer adtak pluszban egy ajándék ezres lebeszélhetőséget, nekem is egy ezrest adtak a múlt héten...
Én is kaptam. Ezért töltöttem fel az egyenlegem. Mert amúgy még volt zseton rajta. De hiába kaptam +1000 Ft-ot, már nem fogom tudni felhasználni arra, amire szerettem volna.
|
vas. jan. 31, 2010 13:40 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Thomas77:
Mindent csak azért csinának, mert szeretnének egy kis pénzt kereseni, és helikopterrel járni, míg más egy autót se bír fenntartani. Ez nem csak a kedvenc számmal van így, hanem mindennel. internettel, ami kezdetben olcsó volt, majd drágább, majd ugyanannyi csak kevesebb megával, stb. Ez mindig így volt és lesz is így. Nem tudsz velük versenyezni, mert úgyis mindenki használja, nem éri meg nekik csökkenteni. Én most csak jókat tudok írni a vodára. Ősz óta ingyen hétvégét biztosítanak a feltöltőkártyásoknak hálózaton belül. Ezen felül apámnak már kétszer adtak pluszban egy ajándék ezres lebeszélhetőséget, nekem is egy ezrest adtak a múlt héten. A hétvégi ingyenes hívást ugyan lekorlátozták 300 percre, de még így is nagyon jó . Nem védeni akarom a vodát, mert tudom, hogy lesz még ennek a sok kedvezménynek böjtje. A feltöltőkártyás mindig kedvezőbb, ha nincs valami VIP megoldásod.
|
csüt. jan. 28, 2010 18:41 |
|
|
thomas77
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1598 Tartózkodási hely: Budapest City
|
Azért ez nem semmi, hogy ezzel a kedvenc számmal mit kinlódik a voda. Persze ennek is mi isszuk meg a levét.
Amikor bevezették ezt a szolgáltatást, akkor egész jónak túnt. Alkalmanként meg is rendeltem és használtam is. Aztán lecsökkentették a felhasználható percek számát 600-ra. Ekkor egy kicsit morcos lettem, mert így már figyelnem kellett a lebeszélt időre is. Utána jött az, hogy a szolgáltatást nem lehet újra aktiválni, ha egyszer kikapcsolják. Ilyenkor már az egyenlegemre is figyelni kellett. Most meg egyszerűen megszüntetik? Most töltöttem a kártyámat, csak azért, hogy a kedvenc számot használjam. Mással nem is beszélek, csak ezt az egy számot hívom. Amióta a lebeszélhető perceket korlátozták, havi 8-9 órát beszéltünk csak. Most fizessünk elő mind a ketten erre az új szolgáltatásra 400+400 ft-ért, és utána beszéljünk 4 ft-rt percenként? Így kemény 50 perc fog egy ezresbe kerülni. Ráadásul akit hívok, nem is vitamaxos, hanem céges előfizetéses, így ő ha lehetne sem tudná megrendelni ezt az Egy+Egy csomagot.
Ez most megint jól sikerült! Köszönjük vodafone!
|
csüt. jan. 28, 2010 17:10 |
|
|
hhh3
arany tag
Csatlakozott: pén. jan. 28, 2005 19:14 Hozzászólások: 255
|
New-man írta: panama-boy írta: New-man írta: láttam egy reklámot: 4 Ft/percért lehet hívni egy másik számot, ez mi? Lehet, hogy ez lesz a Kedvenc Szám helyett?
Ha fingod sincs, hogy miről szól, akkor miért ebbe a topicba írod? Éppen ez volt kéznél, mi?! Mi lett volna, ha először utánajársz ennek a 4 Ft-os történetnek? Esetleg a Voda honlapon, vagy a Google segítségével? Ja, hogy ehhez már érettségi is kell. Bocs. OFF Kb. egy fél éve nem látogatom rendszeresen ezt a fórumot, mert sajnos a színvonal nagyot esett... Úgy látom, hogy ez nem hogy nem javult, hanem még inkább ... (azelőtt évekig szinte minden nap átolvastam, csak akkor kérdeztem ill. szóltam amikor máshol nem találtam infót ill. értelmét láttam) ON A Vodafone oldalán sem, a neten sem találtam semmit ezzel kapcsolatban...(ezért kérdeztem, de mindegy)... Én is csak a TVreklámban találtam infót akkor, de már valami van fenn, de részletek még hiányoznak:
http://www.vodafone.hu/egymegegy/index.html
ami nem tetszik benne
- hogy csak 2 kártya beszélhet egymással (közeledik Valentin, csak szerelmeseknek jó, családnak már nem)
- mindkét kártyán meg kell rendelni egyszerre, igy 2x400=800Ft a havidij, mig a konkurrens djuice folks esetén 333 Ft-ért lehet 1 számra is megrendelni, 3 számot is lehet hivni, és csak 3 Ft a percdij! (igaz, ott djuice-ra kell váltani, ahol a többi percdij 2 Ft-tal magasabb...)
egyszóval olyan érzésem van, mint a mesebeli lány aki hozott is ajándékot meg nem is. Annak jó aki vodás fiatal, és kezdő szerelmes és sokat beszél a párjával, de azért olyan sokat nem, hogy átmenjen számlásra ahol családi csomaggal jobban jár 2x690=1380 Ft-ért, ha napi 5 percnél többet turbékolnak (havi 150 perc), de (25-)50 percnél többet beszélnek havonta egymással. A semminél több, mehetne a dicsérőbe is, de itt jobb helye van
OFF: Én is úgy érzem pang a fórum, biztos más fórumokon osztják az észt
|
kedd jan. 26, 2010 1:40 |
|
|
siofok00
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 355 Tartózkodási hely: Siófok
|
Ez már a szégyen kategória!!! 50 mega wap használat után lassítanak. Meglátszik mlyen egy "igazi" multicég.
Ráadásul hiába van az embernek net csomagja, azzal bizony a wap nem megy, de a vodafone live nem jön be a netes apn-nel.
|
hétf. jan. 25, 2010 10:51 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
panama-boy írta: New-man írta: láttam egy reklámot: 4 Ft/percért lehet hívni egy másik számot, ez mi? Lehet, hogy ez lesz a Kedvenc Szám helyett? Másik: a WAP csomagokkal (MobilWeb Hobbi és MobilWeb Profi) az e-mail kliest lehet használni a telókon, vagy csak a net csomagokkal? Ha fingod sincs, hogy miről szól, akkor miért ebbe a topicba írod? Éppen ez volt kéznél, mi?! Mi lett volna, ha először utánajársz ennek a 4 Ft-os történetnek? Esetleg a Voda honlapon, vagy a Google segítségével? Ja, hogy ehhez már érettségi is kell. Bocs.
OFF
Kb. egy fél éve nem látogatom rendszeresen ezt a fórumot, mert sajnos a színvonal nagyot esett...
Úgy látom, hogy ez nem hogy nem javult, hanem még inkább ...
(azelőtt évekig szinte minden nap átolvastam, csak akkor kérdeztem ill. szóltam amikor máshol nem találtam infót ill. értelmét láttam)
ON
A Vodafone oldalán sem, a neten sem találtam semmit ezzel kapcsolatban...(ezért kérdeztem, de mindegy)...
a másik kérdés fontosabb lenne: "a WAP csomagokkal (MobilWeb Hobbi és MobilWeb Profi) az e-mail kliest lehet használni a telókon, vagy csak a net csomagokkal?" mintha régen lett volna vele valami gond, most hogy van? köszi
OFF
ha nem illik ide, hova szeretnéd, hogy írjam???
bár ezek az új csomagok a belinkelt pdf-ben vannak benne,
igaz ezt csak az olvassa, aki a téma miatt van itt és nem a szanatórium helyett
sorry az off miatt
ON
|
hétf. jan. 25, 2010 10:06 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Ha problémád van, ne itt és ne így ereszd le a fáradt gőzt, légy szíves. Köszi! Ne aggódj, nem viselt meg, csak nincs értelme az ilyen személyeskedésnek
|
vas. jan. 24, 2010 22:47 |
|
|
panama-boy
arany tag
Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53 Hozzászólások: 327
|
Pumpika, nem neked szólt az üzenet. Ehhez képest láthatóan megviselt. Fuss egy pár kört a ház körül és nyugodj meg .....
|
vas. jan. 24, 2010 21:03 |
|
|
pampika
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4644 Tartózkodási hely: Szolnok/Szeged
|
Sztem fuss egy pár kört a ház körül és nyugodj meg...
|
vas. jan. 24, 2010 20:59 |
|
|
panama-boy
arany tag
Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53 Hozzászólások: 327
|
New-man írta: láttam egy reklámot: 4 Ft/percért lehet hívni egy másik számot, ez mi? Lehet, hogy ez lesz a Kedvenc Szám helyett? Másik: a WAP csomagokkal (MobilWeb Hobbi és MobilWeb Profi) az e-mail kliest lehet használni a telókon, vagy csak a net csomagokkal?
Ha fingod sincs, hogy miről szól, akkor miért ebbe a topicba írod? Éppen ez volt kéznél, mi?! Mi lett volna, ha először utánajársz ennek a 4 Ft-os történetnek? Esetleg a Voda honlapon, vagy a Google segítségével? Ja, hogy ehhez már érettségi is kell. Bocs.
|
vas. jan. 24, 2010 20:37 |
|
|
New-man
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 281 Tartózkodási hely: Ország, amely jobbat érdemel! (Pest megye, Bp, Bács-Kiskun megye)
|
láttam egy reklámot: 4 Ft/percért lehet hívni egy másik számot, ez mi?
Lehet, hogy ez lesz a Kedvenc Szám helyett?
Másik: a WAP csomagokkal (MobilWeb Hobbi és MobilWeb Profi) az e-mail kliest lehet használni a telókon, vagy csak a net csomagokkal?
|
vas. jan. 24, 2010 11:31 |
|
|
kalambo
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 65
|
|
szomb. jan. 23, 2010 19:00 |
|
|
gokart
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 179
|
club írta: Már annak is örülni lehet, hogy legalább a lezárt csomagokhoz (nálam City) nem nyúlnak.
A city-t megemelni eleg durva lenne. A 102 forintos vezetekes hivast hova lehetne meg emelni? Az 52 forintos mobil hivas is nagyon nyero.
En egy dolog miatt tartom meg ezt a csomagot, gondolom te is ugyanazert, csucsidon kivul es hetvege.
(Orulok, hogy beneztem a topicba, mert innen tudtam meg, hogy emelkedtek az arak.)
|
hétf. jan. 11, 2010 22:23 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Néhány napja volt két figura a tévében az NHH-tól. Kiköpütt manager szépfiú típus volt kinézetre. Aztán eszembe jutott, hogy itt van bőven kritizáló hang feléjük. Szóval óvakodjon mindenki a manager küllemű és beállítottságú egyénektől és szervezetektől.
Ja, hogy nem törvényszerű, hogy aki úgy néz ki, az olyan is. Tudom. De mégis
|
hétf. jan. 11, 2010 20:12 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
Khmmm, egy felmondas alatt levo szerzodes (legyen a felmondasi ido mondjuk 30 nap, de akar 8 is eleg) ervenyes, hatalyban allo szerzodes-e? Ugye hogy igen? Innentol meg vonatkozik ra az EHT es az ASZF. Nem tudom, hogy a magassagos NHH-nak ebben mi a banatos lopocs a kerdeses. Teszemazt szolgaltatovaltok eppen, az elofizetett szolgaltatas(oka)t pedig siman csak kiesesmentesen szeretnem hasznalni, fuggetlenul attol, hogy az adott szolgaltato halozatat 7 nap mulva mar nem veszem igenybe. Mi olyan nagy kivansag ebben?
|
szomb. jan. 09, 2010 22:20 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
Elvtársak!
A nagy szolgáltatóvédõ hivatal (NHH) azt írta: „Egy felbontás alatt lévõ szerzõdésnél kérdéses a létjogosultsága a 72 órás hibaelhárításnak”
és ezt nem jóskapista írja a bivalyba.szódról! (Aláíró dr.* Rozgonyi Krisztina et.nõ) Elképesztõ, mennyire a szolgáltatók zsebében vannak! Nyiltan arculköpik a vonatkozó jogszabályokat. Érdekes módon a hatóság a határozatába azt nem írta bele, hogy a felbontás alatt lévõ szerzõdésnél az elõfizetési vagy telefonálási díjak kiszámlázásának kérdéses a létjogosultsága!
* vajon hol szerezhette: marxista-leninista esti egyetemen?
|
szomb. jan. 09, 2010 20:50 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Én azt nem értem, hogy ha a Vitamax Standardban 2 Ft-tal nő a percdíj, akkor a a Vitamax Klub-ban
19/49 -ről 21/51-re kéne emelkednie, az én logikám szerint.
|
kedd dec. 15, 2009 17:00 |
|
|
club
platina tag
Csatlakozott: pén. máj. 21, 2004 18:35 Hozzászólások: 584 Tartózkodási hely: Starigrad
|
integral írta: Kimazsoláztam a fonotsabbakat: Vitamax Standard: 39 -> 41 Ft/perc Vitamax Klub: 19/49 -> 20/49 Ft/perc Vitamax Party: 19 -> 20 Ft/sms 1500-as feltöltés megszűnik, 2000-es lesz helyette, 30 napig érvényes.
Már annak is örülni lehet, hogy legalább a lezárt csomagokhoz (nálam City) nem nyúlnak.
|
kedd dec. 15, 2009 8:57 |
|
|
integral
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1520
|
Kimazsoláztam a fonotsabbakat:
Vitamax Standard: 39 -> 41 Ft/perc
Vitamax Klub: 19/49 -> 20/49 Ft/perc
Vitamax Party: 19 -> 20 Ft/sms
1500-as feltöltés megszűnik, 2000-es lesz helyette, 30 napig érvényes.
|
hétf. dec. 14, 2009 20:56 |
|
|
panama-boy
arany tag
Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53 Hozzászólások: 327
|
Ez azért nem semmi. A világon mindenhol csökkennek a díjak, de Magyarországon szopatják az előfizetőket.
|
hétf. dec. 14, 2009 19:29 |
|
|
kalambo
ezüst tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 65
|
|
hétf. dec. 14, 2009 15:48 |
|
|
jbl
ezüst tag
Csatlakozott: hétf. jan. 26, 2009 18:01 Hozzászólások: 20
|
„VitaMAX Jutalom”
Akciórészletező
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy 2009.12.09. hatállyal a Jutalom Hétvége módosításra kerül. A
Jutalom Hétvége szolgáltatásban felhasználható percek száma 2009. 12.9-től 300 percre módosul.
Az akció időtartama: 2009. december 9-től visszavonásig
A „VitaMAX Jutalom” akció keretében – annak feltételei szerint és ideje alatt - Vodafone Magyarország
zrt. (továbbiakban Vodafone) a VitaMAX Standard, Klub és Party tarifák részeként VitaMAX Jutalmat ad
ügyfeleinek.
Minden VitaMAX előfizető, akár régi, akár újonnan csatlakozó, aki a VitaMAX Standard, VitaMAX Klub vagy
VitaMAX Party tarifák egyikét használja és bármely feltöltési módon minimum 3000 Ft-tal feltölti az egyenlegét,
automatikusan jutalomban részesül.
Az ügyfelek kétféle VitaMAX Jutalom közül választhatnak, a Jutalom Hétvége és a Jutalom SMS közül.
Jutalom Hétvége
· Egy hónapon (a feltöltéstől számított 31 napon) át díjmentes hétvégi hálózaton belüli beszélgetésre
jogosít fel belföldön, legfeljebb havi (31 napon belüli) 300 perc erejéig.
· A 31 napon belül fel nem használt percek elvesznek, azok későbbi időszakra nem vihetőek át. Ha az
adott 31 napos perióduson belül újabb 3000Ft-os feltöltés történik, akkor a még felhasználható Jutalom
Hétvége percek nem adódnak össze, a korábbi feltöltés alapján még rendelkezésre álló percek
elvesznek.
· Azon ügyfeleink részére, akiknek 2009. december 8-án aktív a Jutalom Hétvége szolgáltatásuk, a 300
perces módosítás csak a következő, legalább 3000Ft-os feltöltéskor lesz érvényes.
· T ájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy 2009. december 9-én a meglévő ügyfeleinknek a Jutalom Hétvége alapbeállítása Jutalom SMS-re módosul, melyről ügyfeleinket SMS-ben értesítjük. A 2009. december 9.
0:00 órát követő legalább 3000Ft-os feltöltés-t követően ügyfeleinknek a Jutalom SMS kerül aktiválásra.
· Amennyiben meglévő ügyfeleink a Jutalom Hétvége alapbeállítást szeretnék megtartani, kérjük 2009.
december 9-ig a 1270-re a küldjék következő díjmentes SMS kódot: JutalomHetvege. Amennyiben ezt
nem teszik meg, alapbeállításuk Jutalom SMS-re módosul, de ezt követően lehetőségük van a Jutalom
Hétvége szolgáltatást választani.
· A Jutalom Hétvége kizárólag a belföldi, hétvégi, hálózaton belüli, normál díjas hívásokra használható fel.
· Érvényességi ideje mindig az utolsó, minimum 3000 Ft-os feltöltéstől számított 31 nap.
· A díjmentes hétvégi időszak szombaton és vasárnap 0-24 óráig tart. Csak az ebben az időszakban
megkezdett hívások díjmentesek aktív Jutalom Hétvége esetén.
· Az egyéb időszakban, illetve irányba kezdeményezett hívások percdíja a tarifacsomag díjszabásban
szereplő áraival egyezik meg.
Jutalom SMS
· Az állandó ajánlatként a Jutalom SMS: 100 darab, a Vodafone hálózatán belül küldhető díjmentes
belföldi SMS.
· A SMS-ek csak belföldi, hálózaton belüli normál díjas SMS-ekre használhatóak fel, ami alól kivételt
képeznek a belföldi normál díjas szolgáltatásokra (pl.: különböző normál díjas interaktív játékokban való
részvétel) küldött SMS-ek.
· A Jutalom SMS érvényességi ideje mindig az utolsó, minimum 3000 Ft-os feltöltéstől számított 31 nap.
Vodafone Magyarország zrt. (Vodafone) 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
Ügyfélszolgálat 1270, Internetes honlap: www.vodafone.hu, WAP cím: wap.vodafone.hu
A Vodafone név és a Vodafone logók a Vodafone Group Plc. bejegyzett védjegyei
· Ha 31 napon belül újabb feltöltés történik, akkor a felhasználható SMS-ek száma nem adódik
össze, és korábbi feltöltés alapján még rendelkezésre álló, fel nem használt SMS-ek elvesznek. A
rendelkezésre álló SMS lejárati ideje az utolsó, minimum 3000 Ft-os feltöltéstől számított 31 nap.
· A fel nem használt SMS-ek az érvényességi idő lejárta után elvesznek.
· A Jutalom SMS felhasználása után minden elküldött SMS az Ügyfél saját tarifacsomagjának
díjszabásban szereplő árával egyezik meg.
· A Jutalom SMS (i) a KörSMS-ekre, valamint (ii) a Roamingolás közben elküldött SMS-ekre nem
használható fel.
VitaMAX Jutalom aktiválási feltételei
· 2009. október 1-től minden új Feltöltőkártyás ügyfél, aki a SIM kártyáját 2009. október 1 . 0:00 óra után
aktiválja, valamint azok a meglévő ügyfelek, akik a lezárt tarifacsomagokról október 1-től váltanak a
VitaMAX Standard, Party, illetve Klub tarifacsomagok egyikére, alapbeállításként a Jutalom SMS-t
kapják.
· Ha a „Jutalom SMS”-t „Jutalom Hétvégére” -re szeretné változtatni - vagy a későbbiekben váltani
szeretne a két választható jutalom között - akkor a használni kívánt VitaMAX Jutalmat még a feltöltés
előtt aktiválni kell.
· A kiválasztott VitaMAX Jutalom minden további feltöltés után az ügyfél egyenlegére automatikusan
jóváírásra kerül.
· Jutalmak között az ügyfél bármikor válthat, de a választott Jutalom csak a következő minimum 3000 Ftos
feltöltéssel aktiválódik. Eddig az aktiválásig az előző jutalom még használható.
· Az ügyfeleknek egyszerre csak az egyik VitaMAX Jutalom lehet aktív az egyenlegén. Ez azt jelenti, hogy
ha az ügyfél Jutalmat vált és még az előző Jutalom lejárati ideje előtt feltölti az egyenlegét, akkor az
újonnan választott Jutalom kerül aktiválásra, míg az előző automatikusan törlődik.
A Jutalmak közötti váltásra díjmentesen van lehetőség az alábbi módokon:
· Az adott telefonszámhoz tartozó SIM kártyáról a 1270-es ügyfélszolgálati számra küldött megfelelő SMS
kóddal.
o A Jutalom Hétvége aktiváláshoz az SMS kód: JutalomHetvege,
o a Jutalom SMS aktiválásához az SMS kód: JutalomSMS.
· Telerendelőn keresztül, amely a 1270-es ügyfélszolgálati szám hívásával érhető el. Ebben az esetben az
automata rendszerben (Telerendelőben), a megfelelő menüpontok kiválasztásával kezdeményezhető a
VitaMAX Jutalmak közötti váltás.
· Interneten, a www.vodafone.hu oldalon az Online Ügyfélszolgálat szolgáltatás segítségével. Az Online
Ügyfélszolgálaton feladott kérések az adott telefonszámhoz tartozó ügyfélbiztonsági kóddal együtt
érvényesek.
VitaMAX Jutalom használati feltétele
A Jutalom Hétvégében és a Jutalom SMS-ben foglalt kedvezmények csak mobiltelefonról küldhetőek el, illetve
használhatóak fel. Marketing, PR, illetve egyéb kereskedelmi vagy üzleti célt szolgáló tevékenységre nem
használhatóak fel. Ellenkező esetben a Vodafone fenntartja a jogot, hogy az akció által kínált szolgáltatást az
Ügyféltől azonnali hatállyal megvonja.
Az akció igénybevétele egyidejűleg a Részvételi feltételek elfogadását is jelenti.
A VitaMAX egyéni, előre fizető tarifák bruttó díjait az ÁSzF Díjszabás melléklete tartalmazza, ami megtalálható a
www.vodafone.hu internetes oldalon és elérhető értékesítési pontjainkon.
Az Akció részleteiről Ügyfeleink információt kaphatnak az értékesítési pontokon, az Interneten és a 1270-es
telefonszámon.
Az esetleges elírásokért, nyomdai hibákért a Vodafone felelősséget nem vállal. Jelen Akcióra a magyar jog
előírásai az irányadóak. Az előfizetői szerződésre, szolgáltatási feltételekre vonatkozóan az Akciórészletezőben
nem szabályozott kérdésekben a Vodafone Általános Szerződési Feltételei változatlanul érvényben maradnak.
Vodafone Magyarország zrt. (Vodafone) 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
Ügyfélszolgálat 1270, Internetes honlap: www.vodafone.hu, WAP cím: wap.vodafone.hu
A Vodafone név és a Vodafone logók a Vodafone Group Plc. bejegyzett védjegyei
A Vodafone fenntartja magának a jogot arra, hogy az akció tartamát, jelen Akciórészletezőt, valamint az akció
időtartamát kártérítési kötelezettség nélkül egyoldalúan kiegészítse, módosítsa, illetve az akciót felfüggessze,
vagy megszüntesse.
Vodafone Magyarország zrt. (Vodafone) 1096 Budapest, Lechner Ödön fasor 6.
Ügyfélszolgálat 1270, Internetes honlap: www.vodafone.hu, WAP cím: wap.vodafone.hu
A Vodafone név és a Vodafone logók a Vodafone Group Plc. bejegyzett védjegyei
|
szomb. dec. 05, 2009 12:47 |
|
|
fehér
arany tag
Csatlakozott: csüt. jún. 30, 2005 13:36 Hozzászólások: 111
|
kissman írta: Piliscsabám lakom és a Vodafone elkeseredett ügyfele vagyok. Mióta bevezették az új csomagokat és agyonreklámozzák a **** mobilinternetüket, a sávszélesség nulla. A szó szoros értelmében. Be tudok jelentkezni 3G-re, de az olyan hogy sokszor félóráig nulla a sávszélesség (a nulla jelen esetben azt jelenti egyetlen bájt sem töltődik le). Mióta kitalálták azt hogy szélessávú internet, azóta nincs ilyen érzésem, mint ezzel a mocsok Vodával: homokóra. Tényleg bárki, aki a Vodafone-hoz menne mobilinternetet vásárolni, szóljon nekem. Demonstrálni tudom, hogy az hogy Vodafone szélessávú internet, az egy humbug, marketingfogás az egész.
Mire lejár a két éved ,addigra talán lesz 3G
Nincs más dolgod csak várni ,várni ,várni .Míg bejön egy lap 10perc:)))
|
kedd dec. 01, 2009 15:07 |
|
|
check1
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 18, 2009 23:35 Hozzászólások: 4
|
kissman írta: Piliscsabám lakom és a Vodafone elkeseredett ügyfele vagyok. Mióta bevezették az új csomagokat és agyonreklámozzák a **** mobilinternetüket, a sávszélesség nulla. A szó szoros értelmében. Be tudok jelentkezni 3G-re, de az olyan hogy sokszor félóráig nulla a sávszélesség (a nulla jelen esetben azt jelenti egyetlen bájt sem töltődik le). Mióta kitalálták azt hogy szélessávú internet, azóta nincs ilyen érzésem, mint ezzel a mocsok Vodával: homokóra. Tényleg bárki, aki a Vodafone-hoz menne mobilinternetet vásárolni, szóljon nekem. Demonstrálni tudom, hogy az hogy Vodafone szélessávú internet, az egy humbug, marketingfogás az egész.
Kedves "kissman"!
Mobilinternet vásárlása előtt érdemes tájékozódni a lakóhelyed 3G-s lefedettségéről. A lefedettségi térkép alapján Piliscsabán nem igazán van egyelőre 3G-s lefedettség. Dolgozunk rajta,hogy a jövőben az ország nagy részén elérhető legyen a 3G.
Nem marketingről van szó,csak szimplán ott még nincs lefedettség.
|
hétf. nov. 30, 2009 23:38 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
kissman írta: Piliscsabám lakom és a Vodafone elkeseredett ügyfele vagyok. Mióta bevezették az új csomagokat és agyonreklámozzák a **** mobilinternetüket, a sávszélesség nulla. A szó szoros értelmében. Be tudok jelentkezni 3G-re, de az olyan hogy sokszor félóráig nulla a sávszélesség (a nulla jelen esetben azt jelenti egyetlen bájt sem töltõdik le). Mióta kitalálták azt hogy szélessávú internet, azóta nincs ilyen érzésem, mint ezzel a mocsok Vodával: homokóra. Tényleg bárki, aki a Vodafone-hoz menne mobilinternetet vásárolni, szóljon nekem. Demonstrálni tudom, hogy az hogy Vodafone szélessávú internet, az egy humbug, marketingfogás az egész.
ki kéne próbálni egy másik kütyüvel. Ha gondolod, kölcsönadhatom az enyém - már 3 vagy 4 éve nem használtam...
|
pén. nov. 27, 2009 23:23 |
|
|
.gúnár.
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 4374 Tartózkodási hely: c:\windows
|
kissman írta: Piliscsabám lakom és a Vodafone elkeseredett ügyfele vagyok. Mióta bevezették az új csomagokat és agyonreklámozzák a **** mobilinternetüket, a sávszélesség nulla. A szó szoros értelmében.
Nálam átlag 4-4,5Mbps-szel hasít. Tudom, kivételezett helyen lakom, ezzel tisztában vagyok, a torony elég kevés előfizetőt szolgál ki. Ezzel együtt azt javasolnám, próbáld ablak közelébe tenni a kütyüt akár egy usb hosszabbítóval már ha usb-s, illetve próba szintjére állítsd a hálózatot csak gsm (gprs/edge)-re. Ha úgy se megy, akkor 90%, hogy hardverhiba.
|
pén. nov. 27, 2009 21:03 |
|
|
kissman
vas-tag
Csatlakozott: pén. nov. 27, 2009 20:36 Hozzászólások: 1
|
Piliscsabám lakom és a Vodafone elkeseredett ügyfele vagyok. Mióta bevezették az új csomagokat és agyonreklámozzák a **** mobilinternetüket, a sávszélesség nulla. A szó szoros értelmében. Be tudok jelentkezni 3G-re, de az olyan hogy sokszor félóráig nulla a sávszélesség (a nulla jelen esetben azt jelenti egyetlen bájt sem töltődik le). Mióta kitalálták azt hogy szélessávú internet, azóta nincs ilyen érzésem, mint ezzel a mocsok Vodával: homokóra. Tényleg bárki, aki a Vodafone-hoz menne mobilinternetet vásárolni, szóljon nekem. Demonstrálni tudom, hogy az hogy Vodafone szélessávú internet, az egy humbug, marketingfogás az egész.
|
pén. nov. 27, 2009 20:55 |
|
|
check1
vas-tag
Csatlakozott: vas. okt. 18, 2009 23:35 Hozzászólások: 4
|
kuncsaku írta: Kicsit régebbi írásotokra reagálnék, az ügyfélszolgálatosra. Valahogy én nem sajnálom azt, hogy bruttó 100 körül keresnek. Meleg, jól fűtött irodában ücsörögnek, nyáron pedig légkondisban. Este pedig alszanak, csak bekapcsolják -vagy automatikusan megy- azt a szöveget, hogy "jelenleg minden munkatársunk foglalt", és jól elvannak.
Adott a lehetőség,még mindig keresnek embereket miskolcra,mert kevesen vagyunk. Ha hiszed ha nem a mi fizetésünk is múlik azon,h hány ügyfél várakozik és hányat vesztünk el... Van egy szép kijelzőnk,amin folyamatosan van egy százalék,az az elvesztett ügyfeleket jelenti....ha nagy akkor bajban vagyunk...szted kicsesznénk magunkkal? Ha pedig valakit tartásba teszünk,az nem azért van,mert kihűl a kávé és gyorsan meg kell inni, hanem mert utánanézünk,vagy a help line-nal egyeztetünk,h nektek jó legyen,és nehogy hülyeséget mondjunk,vagy ha esetleg az érdeketekben meglehetne valahogy oldani az amúgy nem megoldható problémát. Nem vagyunk olyan sokan,és van olyan,amikor felhív XY hogy segítsek internetet telepíteni...telefonon magyarázni,ami 30-50 perc...addig én nem tudok mást csinálni,és nem csaphatom rá az ügyfélre a telefont,h oldd meg. És van egy átlag hívásidő,amit "elvárnak" tőlünk.....és egy ilyen fél órás telefon igencsak feltornázza,ami nem jó,és innen,hogy visszaáljunk az elvártra,próbálunk gyorsak lenni....De olyan nincs,h csak úgy várakoztatjuk az ügyfelet...nem engedi a rendszer.
A vitamax-os egyenleg rossz számra töltése egy érdekes dolog. Nem egy bank vagyunk,nem tudjuk összevissza rakosgatni az egyenleget. Nincsen teljhatalmunk...Sok adatot látunk az ügyfélről,de csak úgy szabadon jobbra balra nem nyúlhatunk bele...ha hülyeséget csinálunk,mi vagyunk a felelősök,beleértve a rossz tájékoztatást is....
Ha meg ennyire jó dolgunk van,akkor jelentkezzél te is az ügyfélszolgálatra,kíváncsi lennék,h a 3 hónapos tréninget eltudnád-e végezni.... 8 vizsga...nem olyan könnyű dolog....nem egy diplomamunka,de tanulni kell rendesen.
|
vas. nov. 15, 2009 20:26 |
|
|
siofok00
arany tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 355 Tartózkodási hely: Siófok
|
panama-boy írta: siofok00 írta: Igen azokra. Nem vagyok oda az elĹfizetĂŠsĂŠrt. Nem anyagi okok miatt termĂŠszetesen, csak Ăgy szoktam meg ĂŠs szeretem tudni, hogy pontosan mire is szĂĄmĂthatok kĂśltsĂŠgekben. Ha ez megĂŠr neked 39 Ft-ot percenkĂŠnt.
Nem fizetek 39-et, mivel ĂŠn nem vagyok a Vodafone-nĂĄl.
|
szomb. nov. 14, 2009 11:58 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
Szerintem most hagyd abba, lehetőleg gyorsan.
Úgy akarsz zsigerből okosabb lenni mindenkinél, hogy SOHA életedben nem próbáltad.
Olyanoknál akarsz okosabb lenni, akik CSINÁLTÁK (ellentétben veled) ezt a munkát.
Iszonyat beképzelt jellemre vall, hogy úgy gondolod, te kívülállóként is jobban tudod, mi történik bent, mint azok, akik bent vannak, akik a bőrükön viszik az egész ügyfélszolgálatot.
Az összes állításod hamis, valami beteges, irigy logika alapján működik, és engem, mint teljesen kívülállót, felháborít rendesen.
Az átkos rendszerben a semmihez sem értő, de a piros könyvecske miatt biztos pozícióban lévő emberek érveltek így.
Már akkor is kivert a víz tőlük.
|
szomb. nov. 14, 2009 11:19 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Az az igazság, hogy én nem értem a problémátokat. Hogy miért fizetnek kevesebbet az ittenieknek? Mert ennyiért is elvállalják. Ha nem lenne ember, akkor 3 dolgot tehetnének. Hoznának romániából embert, bezárnának, vagy emelnének. Melyik a valószínűbb? Csak hát valaki mindig megmagyarázza, hogy miért marad ott. Igazábol ez az amit sose értettem. A vodafone a világ egyik legdrágább sportját a forma egyet támogatja, palotában székel és helikopterrel jár. Azért én nem biztos, hogy elvállalnám azt a melót annyiért.. Ha ti elvállaljátok, akkor szerintem nem kellene panaszkodni. Egyébként amit leírtam a westend voda ügyfélszolgálatáról, az a színtiszta igazság. Nem Jakab mesélte, hanem láttam. Ott ültem nem is tudom mennyi ideig míg 3 embert fogadott a szervizes.
Ha olyan rossz a vodánál, akkor miért nem mentek máshová? Én nem megyek oda, mert nem vagyok robot tisztában vagyok a voda fegyelmi rendszerével. Haveromat egyetlen késés miatt rúgták ki. Csak hogy ha a voda prémium munkaerőt akar, akkor fizessen prémium fizetést. Különben csinálják ők, vagy ti. Ha te fillérért 10 másodperceken csúszol el, akkor mégis csak én vagyok az okos azt hiszem. Meg a kőműves. Láttam hogy dolgoztak nyáron mikor bepucolták a műhelyt. ~9 óra fele elkezdtek szállingózni 16 órakor már pakoltak egy órán keresztül. Voltak kb 7-en. 4-en dolgoztak, hárman az árnyékban henyéltek. Egy óra mulva váltás. Négyen henyéltek, 3-man melóztak. És nem bruttó százért. Na akkor ki az okos?? Hogy is mondta Anti bácsi? Mindenki a maga szerencséjének a pogácsa. Én nem mondom, hogy nekem baromi jó, csak nem kéne előadni a "de rossz nekem" szöveget, mert én is ríhatnék éppen. Amíg **** van addig veréb is van. És meglep, hogy ezt pont ti nem látjátok, nektek nyilván nem csak egy szakmunkás bizonyítványotok van, hanem érettségi, tán még diploma is. Nem véletlen ragadt a magyarra, hogy birka.
|
szomb. nov. 14, 2009 10:59 |
|
|
CSR 1270
ezüst tag
Csatlakozott: hétf. feb. 27, 2006 23:10 Hozzászólások: 11
|
kuncsaku írta: Háát, akkor bizonyára mi valami fordított világban élünk és Magyarországon mindenki éjszaka él. Ennek megfelelően éjszaka hívják az ügyfélszolgálatot. Ugyanis éjjel kettőkor is vagy 25 percet vártam mire kapcsoltak és akkor ez rövid időnek számított)))).
A demagógiát is elhiszem, mert általában amikor valaki megírja az igazságot, akkor hirtelen hülye lesz a panaszos, meg paraszt. Tipikus..
Azért kell éjjel sokat várni, mert éjjel van bent 2 vagy 3 ember. Sokat éjszakáztam a Vodánál, mikor ott doloztam, innen tudom. És hidd el nem a farkunkat vertük meg aludtunk, hanem dolgoztunk. Mert az éjszakai műszaknak a hívásfogadáson túl még egyéb adminisztrációs dolgai is vannak.
Ja és még annyit hozzá, hogy a 10 perces óránkénti szünetről ha több, mint 10másodpercet késtél akkor fegyelmit kaptál, ha többször eljátszottad fizetésmegvonást kaptál, rosszabb esetben kirugtak. Mérték azt is mennyit beszéltél átlagban egy ügyféllel és két hívás között mennyit tetted magad tartalékba, hogy mondjuk egy bonyolultabb műveletet meg tudj csinálni és ha ezek szintidőn kívül voltak, azt keményen "honorálták"...
És akik a T-Mobile-tól jöttek át, azok szerint a Voda telefonos ügyfélszolgálat még egy laza melóhely volt.
De figyelj! Ha annyira jó munka, Te miért nem próbálod ki, ott áll előtted a lehetőség! A hozzád hasonló mindent tudó okoskodó ügyfelek miatt néha én is inkább utcát söpörtem volna, vagy fát vágok.
|
pén. nov. 13, 2009 20:12 |
|
|
T68m
a fórum lelke
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 12729 Tartózkodási hely: FLF
|
kuncsaku írta: A demagógiát is elhiszem, mert általában amikor valaki megírja az igazságot, akkor hirtelen hülye lesz a panaszos, meg paraszt. Tipikus..
az igazság résszel nincs gond. A baj az, hogy amit írtál, hogy az ügyfélszolgálati munka olyan hawaii lenne - az nem igaz. Sza.r egy meló. Ennek megfelelõen sok ott a - finoman fogalmazva - nem odavaló, értetlen ember.
És ha már a fizuknál tartunk, akkor nem az üszisektõl kéne irigyelni a havi akármennyit, hanem azt kéne egy kicsit firtatni, hogy egy multi (pl. mekdöglesz) miért fizethet jóval kevesebbet ugyanazért a munkaért az itthoni munkaerõnek, mint odahaza?
|
pén. nov. 13, 2009 18:24 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Háát, akkor bizonyára mi valami fordított világban élünk és Magyarországon mindenki éjszaka él. Ennek megfelelően éjszaka hívják az ügyfélszolgálatot. Ugyanis éjjel kettőkor is vagy 25 percet vártam mire kapcsoltak és akkor ez rövid időnek számított)))).
A demagógiát is elhiszem, mert általában amikor valaki megírja az igazságot, akkor hirtelen hülye lesz a panaszos, meg paraszt. Tipikus..
|
pén. nov. 13, 2009 17:04 |
|
|
simico
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1975 Tartózkodási hely: "NEC ARTE NEC MARTE"
|
kuncsaku írta: Kicsit régebbi írásotokra reagálnék, az ügyfélszolgálatosra.
Demagógiából és parasztságból jeles. Köszönjük, Emese!
|
pén. nov. 13, 2009 9:38 |
|
|
asdf_
gyémánt tag
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 13:43 Hozzászólások: 1546
|
kuncsaku írta: Este pedig alszanak, csak bekapcsolják -vagy automatikusan megy- azt a szöveget, hogy "jelenleg minden munkatársunk foglalt", és jól elvannak.
Ha-ha-ha. Meg ahogy te azt elkepzeled. Merik, hogy hany masodpercet beszelsz az ugyfellel, hogy utana mennyi idore teszed felre magad az utolagos ugyintezeshez, hogy mennyi idore mentel ki kajaszunetre, meg egyebek. Ha valaki fel ejszakakra offline-ba rakna magat, ugy penderitik ki, hogy laba sem eri a foldet.
|
pén. nov. 13, 2009 9:19 |
|
|
kuncsaku
arany tag
Csatlakozott: hétf. máj. 07, 2007 13:04 Hozzászólások: 380
|
Kicsit régebbi írásotokra reagálnék, az ügyfélszolgálatosra. Valahogy én nem sajnálom azt, hogy bruttó 100 körül keresnek. Meleg, jól fűtött irodában ücsörögnek, nyáron pedig légkondisban. Este pedig alszanak, csak bekapcsolják -vagy automatikusan megy- azt a szöveget, hogy "jelenleg minden munkatársunk foglalt", és jól elvannak. Más ugyanezért a pénzért kint a hidegben gürizik, vagy más helyen ahol vagy van fűtés, vagy nincs. És mindenféle szervezetre káros hatásnak vannak kitéve. Festékszag, égés, zuhanás, gépek által csonkolás. És erre még rájön plusz az a terror meg depresszió és stressz, amiről ti is írtok a "hülye ügyfelek" miatt.
Ha nem tetszik a bruttó 100, akkor el lehet menni vízvezetéket szerelni. Csak hát az gondolom büdös. Csak kényelmesebb ingben meg vászongatyában az üsz-es csajokat hajtani meg kávézgatni. Azt is láttam, hogy a Westendben mit csinálnak a vodások. Már a székre nem fértek, annyian voltakaz ügyfelek, de az üzletet elválasztotta egy pult, és az egyik oldalon harmónia és nyugalom, a másikon meg idegbaj, tömegnyomor meg szitkok. A szervizes csóka komótosan unottan meghallgatta a bajt, bólogatott mint akit érdekel, de közben **** az egészre, tudta jól, hogy csak ráhúznak egy szoftvert a vacakra és visszakapja az ember 3 hét mulva ugyanolyan ****. Cserébe meg kap egy 3210-est. Tehát ezt fál óráig intézte, pecsételt, majd elvonult 2 papirral a másik helyiségbe mint aki intéz. Azt abban a másik helyiségben gondolom kávézgattak, mert igen kiszűrődött a jókedv. A többi is ugyanezt csinálta, de hát minek siessenek, hiszen órabérben vannak fizetve.
Én már próbálom inkább a problémáimat neten vagy automatikus megrendelőkkel megoldani, mert ugyan segítenek az ügyfélszolgálatosok, de csak piti dolgokban. Az is meglepett, hogy fentebb a fórumtársnak visszaállították az elszórt egyenlegét. Nekem mindig azt hazudták az ügyfélszolgálatosok, hogy a vitamaxosba nem tudnak belenyúlni, azt nem látják, stb. Szóval simán hülyének néznek. Össze vissza hazudoznak. Egy régi mobilos ilyenkor már átalakul. Nem ragaszkodom a számomhoz, bármikor lelépek ha nem tetszik valami. És a mobil gondjaimat egyáltalán nem bízom a vodára. Mindent simán megmagyaráznak. Inkább nem is telefonálok, emailozok fillérért, vagy szkájpolok ha sokat kell dumálni. hívásaim 30 másodpercesek, "gyere szkájpra". Majd ott bájcsevegek. Éljenek a szolgáltatók belőletek, meg a cégekből. Belőlem nem fognak. Ez a hétvégi ingyenes jól jött, így mégjobban lecsökkent a telefontarifám, már 2 hónap alatt se lövök el egy 3 ezres kártyát, holott régen voda hűséges voltam 10 ezres számlával havonta. Hát kérem -velem lehet beszélni. Ha nekik úgy nem volt jó hogy 10 ezret fizettem, akkor viszlát .
Telefont is olyat szereztem és már mindig ilyet fogok venni, amit itthon házilag tudom szoftveresen javítani egy usb kábellel. Lehelgesse meg pucolgassa a tököm, hogy aztán egy szoftvercsere miatt 3 hétre bevonják a 150 ezres telómat és adjanak kölcsönbe egy 3210-est. Az a baj, hogy túlságosan földhözragadtak vagytok szerintem. 10 éve itt méltatlankodtok, ugyanezek a gondok voltak akkor is és lesznek is. Vagy a saját kezetekbe veszitek az ügyet, vagy nem lesz változás. Kezdem azt gondolni, hogy ez a fórumos életmód nektek nagyon bejön. Gondolom pszihológiai hatása van, mert jobb úgy, ha a gondot kiadjuk )))
|
pén. nov. 13, 2009 9:05 |
|
|
Macika
Moderátor
Csatlakozott: szer. márc. 24, 2004 20:30 Hozzászólások: 14954 Tartózkodási hely: Itt ülök, Veled szemben.
|
panama-boy írta: Nevetséges!!! Ausztriában ott tartanak, hogy átszámítva fillérekért lehet hívni EU-s mobil és vonalas számokat, Magyarországon meg a "kedvenc szám" szolgáltatást is megvonjuk az emberektől. Tudod, miért nem nevetséges?
Mert kint van pénzük az embereknek költeni.
Itthon meg nincs.
Kint egy havi 8-10e Ft-os számla nem vágja földhöz a kinti embert, hiszen az átlagos fizetésének <3%-a.
Az itthoninak meg a ~10%-a.
Kint van keletje a drágább készülékeknek is, ill. a szolgáltatónál ott hagynak annyi pénzt az előfizetők, hogy meg tudják keresztfinanszírozni 1 €=ért a drágább készülékeket is.
Nem kell azt gondolni, hogy kint a legyek hordják össze a mobilszolgáltatók hasznát.
Csak vissza kell gondolni a netre!
6-7 éve még 18-20e Ft-ot kértek el egy 5 Mbit/256 kbites csomagért.
Miközben kint már régen 10 Mbit volt, kevesebb, mint a feléért.
Itthon nem volt fizetőképes kereslet, a háztartások 1/8-ában volt valamilyen net.
Mára a háztartások >1/3-ában van PC és net.
És 120/10 Mbites netet lehet kapni 9e Ft-ért!!!
|
szer. nov. 11, 2009 21:54 |
|
|
panama-boy
arany tag
Csatlakozott: pén. ápr. 24, 2009 8:53 Hozzászólások: 327
|
Nevetséges!!! Ausztriában ott tartanak, hogy átszámítva fillérekért lehet hívni EU-s mobil és vonalas számokat, Magyarországon meg a "kedvenc szám" szolgáltatást is megvonjuk az emberektől.
|
szer. nov. 11, 2009 7:33 |
|
|
Ki van itt |
Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 19 vendég |
|
Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban. Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban. Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban. Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
|
|
|