Connect with us

technokrata

Takarékos luxus

Garázs

Takarékos luxus

Ősztől dízelmotorral is kapható a Nissan legfinomabb szabadidő-autója. A gázolajos motor a benzineshez hasonlóan mindenképp automata váltós.

A 2008 végén megjelent Murano egyértelműen a Nissan csúcsmodellje, a márka a „Crossover” elnevezéssel illeti, a személyautós és terepjárós jellemzőket egyesítő 4,84 méter hosszú összkerekest. Dízelmotorja nem vadonatúj, de a 2,5 literes, soros négyhengeres dízel 2000 bar csúcsnyomású befecskendező-rendszere, elektronikusan vezérelt változó geometriájú turbója és hengerfeje is friss. Csúcsteljesítménye 190 lóerő, forgatónyomatéka 450 Nm, az Euro5-normának megfelelő kipufogógázokat részecskeszűrő tisztítja.

A Murano továbbra is kizárólag automata váltós lehet, de a dízel váltója a benzinesével ellentétben nem fokozatmentes, hanem 6 sebességes, természetesen kézi kapcsolást is kínáló automata.

A dízelmotor létjogosultságát elsősorban fogyasztási értéke adhatja, ám az menetdinamikai adataihoz hasonlóan egyelőre nem ismert. A részletesebb bemutatkozásig a Murano sorozat egyéb, a dízelmotorhoz is járó csemegéivel kell beérni. „Scratch Shield” fényezése a kisebb karcolásokat magától kigyógyítja, ajtói kulcs nélkül nyílnak, motorja gombnyomásra indul. Alapfelszerelése luxus színvonalú, a 7 colos képernyőjű navigáció és a bőr kárpitozás is alapáras, az első fotelek elektromos mozgatásúak és fűtöttek, opcióként a hátsók is fűthetők. A csomagtér ajtaja elektromosan mozoghat. A Muranóhoz nem csupán tolató, hanem oldalnézeti kamerák is járnak, így a parkolási sérülések a felnik esetében is könnyedén elkerülhetők. Az audiorendszer Bluetooth-kihangosítóval telefont is megszólaltathat, a hifit a Bose is szállíthatja. Opcióként panorámatető vagy DVD-s mozirendszer egyaránt elérhető a Nissan-paletta csúcsához.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés