Connect with us

technokrata

Garázs

Képzelet

Az olasz csapat 5 méteres luxus-limuzinját a tervek szerint 500 lóerő, akár mindkét tengelyénél hajtja.

Saját autót még nem dobott piacra az I.DE.A, de a dizájn-csapat neve nem ismeretlen. Komplett formákat, modelleket és prototípusokat egyaránt készítettek már a legtöbb autógyártónak. A Fiat Tipo, a Nissan Terrano II és a Daihatsu Move tervezésében egyaránt közreműködtek. Az autóipar mellett számos területre, így példaképp a Ducatinak, a Nordicának és az Aristonnak vagy az Indesitnek is formaterveznek.

Legújabb autóformájuk nem megrendelésre, csupán „erőfitogtatásként” készült. Az 5,1 méter hosszú, kereken 2 méter széles és 1,38 méter magas Sofia igazi luxus-limuzin, utastere szigorúan négyüléses, nem büntetnek a csenevész ötödik ülőhellyel. A beltér még titkolt, ám a 3,06 méteres tengelytáv fényűző helykínálatot jósol. Vélhetően jelentős a kardánalagút, hiszen fejlesztői szerint a Sofia első és hátsó tengelye is hajthat. Az olaszok V8-as, hosszában épített benzinmotort vizionálnak a Sofia orrába, a 400 lóerősre saccolt erőgéphez ráadásul, 100 lóerő körüli teljesítményre képes villanymotort is társítanának, a hibrid-rendszer a híresztelések szerint lítium-ion akkumulátorokkal dolgozna.

A Sofia megjelenése a képzelt hajtáslánchoz passzoló: 21 colos könnyűfém kerekeivel, alacsony oldalfalú gumiabroncsaival és elképesztően domború sárvédőivel erőteljes, ugyanakkor LED-es lámpáival, légellenállás-barát módon „megspórolt”, azaz kamerákkal helyettesített visszapillantó tükreivel takarékos is. Gyártására kevés az esély, pedig a speciális széria az autófanatikusok igazi vágyálma lehetne.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés