Connect with us

technokrata

Elöl hajtott Land Rover

Garázs

Elöl hajtott Land Rover

Freelander frissítés
Ez a pillanat is elérkezett, már 4×4 nélküli Land Rover is kapható.

Nem vicceltek a Land Rover illetékesei, amikor nemrég arról beszéltek, hogy hamarosan elsőkerék-hajtású modellel bővül a márka kínálata. Megtörtént, a frissített Freelander palettáján ott van a fronthajtásos kivitel, az eD4 minden idők legtakarékosabb Land Roverje, átlagfogyasztása csupán hat liter.

Végső soron logikusnak mondható a Land Rover döntése, az európai piacon már 23 százalék a kétkerék-hajtású szabadidő-autók részesedése. Még jó, hogy a szegmens értékesítésének negyedét adó területet a Land Rover sem óhajtja hanyagolni, a piac az úr, minden más szempont csak utána jöhet.

Hatfokozatú kézi váltó és start-stop rendszer került a fronthajtású változatba, egyébként megújult a PSA-eredetű, 2,2 literes dízelmotor. 150 és 190 lóerős változatban elérhető, természetesen előbbi dolgozik az eD4-ben, de a kevésbé környezettudatosak kérhetik összkerékhajtással és akár automata váltóval is.

A 190 lóerős verzió csak összkerékhajtással és automata váltóval kapható, a motor csendesebb és nyomatékosabb lett, 20 Nm-rel többet tud kifutó társánál. Külsőre aprók a módosítások, új az első lökhárító, piszkálták a fényszórókat és a hűtőrácsot, hátul a lámpaburák és a csomagtérajtó újult meg. A kabinban a műszerfal lett csinosabb.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés