Connect with us

technokrata

Visszavásárlási akcióba fogott a Hyundai

Garázs

Visszavásárlási akcióba fogott a Hyundai

Egyedülálló kezdeményezés a magyar Hyundaitól: ha nem tetszik az autó, visszaveszik. De tetszeni fog.

Hyundai visszavásárlási védelem néven egyedülálló programba kezdett a márka magyarországi importőre. Az akció lényege, hogy a Hyundai Holding Hungary Kft. minden magánvásárlónak visszafizeti a teljes vételárat, ha az új Hyundai gépkocsit választó ügyfél meggondolja magát, ha nem tetszik az autó, voltaképp bármilyen okból.

Magyarul: bemész egy Hyundai-szalonba, veszel egy kocsit, és van 30 napod/1000 km-ed, hogy alaposan leteszteld. Amennyiben mégsem győzött meg, sérülésmentesen minden további nélkül visszafizetik a pénzed, ennyi. A számlán szerepelt összeget. Hitelre is működik. Bármelyik Hyundaira.

Amit a vevő nem kap vissza, az a forgalomba helyezés, illeték, biztosítás, finanszírozás  – nem elhanyagolható – járulékos költsége. A program visszavonásig él. A sajtótájékoztatón megtudtuk, hogy a térségben ez egészen egyedülálló kísérlet (Spanyolországban már sikerrel próbálták), amelynek nyilvánvaló célja a forgalom fellendítése, a magánvásárlók ösztönzése, az állóvíz felkavarása, s hogy a közönség megbizonyosodjon a márka értékeiről.

Milyen értékekről? A Hyundai (koreai testvérével, a Kiával karöltve) rövid idő alatt a világ negyedik legnagyobb gyártója lett. Tavaly például a zsugorodó európai piacon 2,7 százalékot nőtt. Német és tengerentúli felméréseken is az egyik legmegbízhatóbbnak bizonyult. Idei célja az EU-szinten 3, itthon 2,8 százalékos részesedés megszerzése (2010-ben 2,3 volt).

A modelloffenzíva folytatódik (tavaly a frissítéseken túl új modellként mutatkozott be az ix20 és az ix35), hiszen hamarosan érkezik a Sonata-utód i40 (előbb kombiként, majd ősszel négyajtósként), a középkategóriást követi az i30 szedán, a különleges, 2+1 ajtós Veloster és a combos Genesis kupé.

“Hisszük, hogy valóban sok érdeklődő és esetleg bizonytalankodó vásárló figyelmét fogjuk felkelteni. Maximálisan bízunk termékeink minőségében, ismerjük a Hyundai megbízhatósági statisztikáit, és bízunk abban, hogy ha valaki szeretne új autót vásárolni, de nem volt még tapasztalata a Hyundai márkával, annak nagy segítséget jelent ez a lehetőség. 30 nap elegendő idő arra, hogy a használója megtapasztalja a gépjármű működését, menettulajdonságait, megismerje a felszereltségét, fogyasztását és meggyőződjön arról, hogy minden új Hyundai modell megérdemli a bizalmat. Nem titkolt célunk a márka ismertségének fokozása, ezért tartjuk kiemelten fontosnak, hogy a potenciális ügyfelek betérjenek a márkakerekedésekbe, és kipróbálhassák modelljeinket” – mondta Markó Zoltán, a Hyundai Holding Hungary Kft. ügyvezető igazgatója.

“A 2010-es év értékesítési eredményei azt igazolják, hogy Európában egyre többen szavaznak bizalmat a márkának, és sikernek könyveljük el azt is, hogy hazánkban is folyamatosan nő a márka piaci részesedése. A magyarországi újautó-eladások volumene az elmúlt egy évben a legpesszimistább várakozásokat is alulmúlta. Ez jórészt annak köszönhető, hogy a vásárlók rengeteg bizonytalanságnak vannak kitéve, és ezért nagyobb horderejű döntéseikkel inkább kivárnak. A visszavásárlási védelem lényegesen csökkenti a bizonytalanságot és a vásárlási döntés kockázatát. Bízunk benne, hogy ajánlatunk révén sokan fogják meglátogatni márkakereskedőinket és megtapasztalni az új autó nyújtotta egyedülálló élményt.”

“Tudjuk, hogy a fenntartási költségek alacsony szintje manapság még inkább meghatározó szempont egy autó kiválasztásánál, s hogy az ötéves, kilométer-korlátozás nélküli Tripla 5 elnevezésű garancia a piacon kimagasló előnyöket biztosít ebből a szempontból is. Az ötéves garancia mellé ötéves országúti segélyszolgálat és öt éven keresztül évenkénti ingyenes állapotfelmérést is kínálunk számos modellünk mellé.”



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés