Connect with us

technokrata

Alonso 11-esei, Hamiltonék kemény melója – F1.zip

Garázs

Alonso 11-esei, Hamiltonék kemény melója – F1.zip

Vakbél nélkül száguldó Glock, kivásárolt Ross Brawn – hét nap a Forma-1-ben.

Timo Glockon vakbélműtétet végeztek, meglehet, kihagyja az előszezon utolsó tesztjét. A Virgin versenyzője felismerte a beavatkozás előnyös oldalát: “Vakbél nélkül gyorsabb leszek… úgy értem, pár grammot biztosan nyomott.”

A Daimler immár teljes irányítást gyakorol a Mercedes-csapatban, miután megvette Ross Brawn utolsó, 24,9 százalékos részesedését is. Az istálló most 60 százalékban a Daimleré, 40-ben a Daimler legnagyobb részvényeséé, az Aabaré.

Két évre a Red Bull főszponzora lett az Infiniti, a Renault-Nissan csoport prémiummárkája. A japán cég a KERS fejlesztéséhez technikai segítséget is nyújt majd.

Jenson Button és Lewis Hamilton is panaszkodott a McLarenre. “Még nem állnánk készen egy versenyre. Nem dolgoztunk eleget a beállításokon, ami csalódás. Ha nincsenek alkatrészek és megbízhatatlan a kocsi, nem tudsz normálisan tesztelni” – fanyalgott Button.

Hamilton a pályán töltött idejét kevesellte: “Volt olyan nap, amikor csak 38 kört tettünk meg. Kevés kilométer van mögöttünk, és ezt már nem tudjuk behozni a maradék edzéseken. Kemény meló lesz beérni a többieket.”

Pilóták vs Pirelli

Fernando Alonso szerint a gyorsan kopó Pirelli-gumik az élcsapatokat fogják sújtani. “Olyan, mintha a futballban úgy döntenének: minden csapat rúghat egy 11-est félidőnként. A Barcelona és a Real Madrid nem ugrálna örömében” – mondta a spanyol a várható sok boxkiállásról.

A vb-címvédő Sebastian Vettel is kritizálta az új abroncsokat: “16 vagy 17 kör után szétesnek. Tök mindegy, mit csinál a pilóta, végük.”

Adrian Sutil csúcsforgalomtól tart: “Olyan a Pirelli, mintha intermediate-tel mennénk. Próbáltam másképp vezetni, mondjuk húsz százalékkal lassabban, de ez plusz egy körre volt elég. Valószínűleg mind egyszerre megyünk majd a boxba és jó sűrűn.”

“Az erőteljes kopást a csapatok és a szervezők kérték a show érdekében. Ez egy lehetőség a sportágnak, nem pedig probléma” – vágott vissza közleményében az olasz gyár.

Eső, egyenlőség, elszántság

Bernie Ecclestone kieszelte, hogy az izgalmasabb futamok kedvéért mesterségesen kellene öntözni a pályákat.

Kórházba vitték Jackie Stewartot. A korábbi háromszoros vb-győztes egy repülőúton lett rosszul szerdán, ám már másnap hazamehetett.

Mark Webber kijelentette: hisz az egyenlő bánásmódban a Red Bullnál – tavaly viszont elvesztette a kontrollt a Vettellel való feszült viszonya miatt.

A Mercedes elismerte, lemaradt kissé a fejlesztésekkel, ugyanakkor makacsul állítja, hogy az idénynyitóra jobb lesz.



Szólj hozzá!

További Garázs

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés