Bár elektromos rekordkísérletünkön közel 270 kilométert tettünk meg egy feltöltéssel a Nissan Leaffel, hétköznapi használat során átlagosan a gyári 200 kilométeres adat is kissé optimistának tűnik hazai használatban az elektromos modellel. Így a következő generáció fejlesztéseinek középpontjában a hatótáv növelése áll majd. Andy Palmer elárulta, hogy a cél a 300 kilométer elérése, amivel már megfelelő konkurenciát lehet állítani a Toyota és a Honda által fejlesztett üzemanyagcellás járműveknek is.
A következő Leaf továbbra is a középkategóriában, ferdehátú, ötajtós kialakítással igyekszik majd elnyerni a vásárlók tetszését, ám formailag szokványosabb külsőt kap, hogy immár ne csak az innovatív, különlegességre törekvő ügyfeleknek, hanem nagyobb tömegeknek is imponáljon.
A bemutatkozásra viszont még éveket kell várni, addig pedig más fronton is erősít a márka. Az Infiniti elektromos autója 2017 elején mutatkozik majd be. Az LE koncepció végső verziója vezeték nélküli töltési rendszerrel és a következő Leaf akkumulátor-technológiájával érkezik majd.
Forrás: Autó Pult