Ratatics Péter, a Mol-csoport fogyasztási szolgáltatásokért felelős igazgatója sajtótájékoztatón ismertette, hogy a Mol Limo szolgáltatási területe 60 négyzetkilométeren a főváros tíz kerületére, a frekventált belső és külső kerületekre terjed ki. Az autók közterületen történő parkolásáért a felhasználóknak nem kell fizetniük. Hozzátette, hogy terveik szerint a 300 automata váltós Volkswagen járművel induló flotta 2020-ra a duplájára nő, és a főváros egész területén igénybe lehet venni, a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőteret pedig akár már idén elérheti.
Néhány éven belül kivezetik a benzines autókat a flottából, amely attól kezdve kizárólag elektromos kocsikból áll, és az infrastruktúrafejlesztésnek köszönhetően a Mol töltőállomásain gyorsan és kényelmesen föl lehet majd tölteni.
Ratatics Péter elmondta, a vállalat a NEXT-E konzorcium tagjaként az egész régióban fejleszti a hálózatot, három éven belül a Fekete-tengerig és az Adriáig 252 új elektromos töltővel biztosítja az átjárhatóságot az elektromos járművek számára.
A sajtótájékoztatón arról is szó esett, hogy az autómegosztás (car sharing) kipróbált és bevált megoldás, Európában csaknem 5,8 millió felhasználó 68 ezer ilyen autót használ, ami a világ összes megosztott járművének körülbelül a fele. A tapasztalatok szerint minden megosztott használatú jármű 5-10 magántulajdonút vált ki, ami csökkentheti a forgalmat és a parkolási területet, ezzel több területet hagy a városok lakóinak, és hozzájárul a légszennyezés mérsékléséhez.