Komáromy Publishing több mint két éves fejlesztői munka végére érve megalkotta az Endsequence nevű, ingyenes, nyílt forráskódú, on-line internetes kalandjátékot. A hagyományos kalandjátékok sémájára épülő játék teljes egészében szabad szoftverekre épül, forráskódja letölthető a honlapjáról. A magyar változattal párhuzamosan elkészült az angol nyelvű verzió is.
Angolul interactive fictionnek hívják azt a fajta játékstílust, ahol a számítógép mintegy narrátorként közvetíti a látottakat, ami alapján a játékos döntéseket hoz és különböző akciókat hajt végre. A cselekedetei során módosíthatja a játékteret és előrébb juthat a történetben. A kezdeti kalandjátékok teljesen szöveges alapúak voltak, majd a későbbiekben a felmerülő igényeknek megfelelően mindinkább a grafika kezdett dominálni. Habár történtek próbálkozások e stílus internetes adaptációjára is, sajnos azt kell mondanunk, hogy idáig kevés eredménnyel. A fejlesztők ezen próbáltak meg változtatni…
A játék grafikáját teljesen egyedi módon, kézzel rajzolták. A történetet a játékos teljes emlékezetvesztéssel kezdi. Nem emlékszik sem a nevére, sem a származására. Amint magához tér, egy katlanban találja magát. A játékosnak a logikai feladványok sorozatát megoldva ki kell jutnia a katlanból, majd ki kell derítenie, hogy ki is valójában, és hol van. A teljes játék három részből áll, melyből az első rész készült most el.
A fejlesztő cég hisz a nyílt/szabad forráskódú szoftverfejlesztés létjogosultságában, ezért a játék motorja valamint a Scripto nevű forgatókönyvíró program teljes forráskódja GNU GPL licenc alatt mindenki számára szabadon hozzáférhető. A játék motorja HTML-ben, JavaScriptben és PHP4 scriptnyelven íródott, MySQL adatbázis támogatással, az Apache webszerver pedig Debian Linuxon fut. A forgatókönyvíró program Borland Delphiben készült.