Az Internetet böngészve hirdetések számtalan fajtájával találkozunk, az online játékokban azonban eddig nem volt jellemző az aktív marketing. Az Intel és a McDonalds most ezt a piacot is meg kívánja hódítani, méghozzá szorosan a játékmenetbe beépülve.
A Sims egy családszimulációs játék, melyben a szereplők hétköznapi életét irányíthatjuk. A Sims online verziójába szorosan beleépítették a két hirdető céget: a szereplők McDonalds éttermekben étkezhetnek, ezáltal pedig növekszik a boldogságmutatójuk. Lehetőség van az étterem vezetésére is, így pedig pénzt lehet keresni. Hasonlóan beépül az Intel is a sztoriba: a szereplők számítógépeket vásárolhatnak, természetesen Intel Pentium processzorral, és egymással játszhatnak, ezáltal a vidámságmutatót növelve.
A program forgalmazója, az Electronic Arts szerint ez egy újabb lépés a játékokon belüli hirdetések területén. Erick Hachenburg az EA ügyvető igazgatója elmondta: “A számítógépes játékok népszerűsége egyre inkább magára vonja a hirdetők figyelmét. Ezek a játékok ma a fiatalság körében azt a szerepet töltik be, mint korábban a televízió: kellemes időtöltés és társaságban beszédtéma.”