Connect with us

technokrata

Hétszázezer chello-előfizető Európában és harmincezer Magyarországon

Kütyük

Hétszázezer chello-előfizető Európában és harmincezer Magyarországon

A United Pan-Europe Communications (“UPC”) és a chello broadband (“chello”) bejelentette, hogy a chello szélessávú Internet-szolgáltatás előfizetői száma elérte a hétszázezret.

A chello Magyarországon is komoly eredményeket könyvelhet el: a kábeles internet hazai felhasználóinak a száma tavaly óta megduplázódott és mára elérte a harmincezret. Ez a mérföldkő tovább erősíti a társaság pozícióját: a chello továbbra is Európa vezető szélessávú, kábeles internet-szolgáltatója.

John F. Riordan, a UPC elnök-vezérigazgatója e jeles alkalmat a hétszázezredik előfizető társaságában, Bécsben ünnepelte, ahol kifejtette: “Nagyon büszke vagyok arra, hogy immár hétszázezer otthonban használják chello szélessávú Internet-szolgáltatásunkat. Ez a mérföldkő azon törekvésünk eredménye, hogy előfizetőink számára kiemelkedő Internet-szolgáltatást nyújtsunk, az ügyfeleinket állítva minden tevékenységünk középpontjába. A chello szolgáltatás sikerét igazolja a mindmáig tartó gyors növekedés.”

A chello dinamikus növekedését az alábbi számok is jelzik:

– a chello lakossági előfizetőinek száma 2003. február 26-án meghaladta a 700 ezret Európában
– ez összességében hozzávetőleg mintegy 30%-os előfizetőszám-növekedést jelent az elmúlt 12 hónapban
– a chello a legnagyobb növekedést (több mint 200 %-ot) ebben az időszakban Magyarországon érte el, ahol már 30 ezer háztartásban használják a szolgáltatást

A bejelentés kapcsán Joe Zuravle, a UPC Magyarország vezérigazgatója az alábbi gondolatokat fogalmazta meg: “Ahogy az Internet napról napra mind jobban részévé válik életünknek, egyre többen ismerik fel a Világhálóval való állandó kapcsolat, a nagy sebesség és a havi fix előfizetői díj előnyeit. Ők a chello-t választják. Ezek az előnyök, az internetezés kényelme és egyszerűsége hazánkban is, mint Európában mindenütt, alapjaiban változtatja meg a Világháló használatáról alkotott képet és megalapozza a chello magyarországi sikerét is. A UPC folyamatosan tovább fejleszti a hálózatait annak érdekében, hogy minél több család minél egyszerűbben kapcsolódhasson be az ismeretszerzés, az eligazodás, a kikapcsolódás és az egymás közti kapcsolattartás új világába. Az előfizetői szám jelentős növekedésének köszönhetően Magyarországon továbbra is a chello az első számú szélessávú Internet-szolgáltatás.”



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés