A Yahoo üzemeltetői közölték, hogy a portál forgalma háromszorosára növekedett közvetlenül azután, hogy Bush elnök nyilvánosan közölte az Egyesült Államok népével a háború megindítását. Hasonló változásról számoltak be az MSNBC hírszolgáltatónál, ahol a korábbi állapotokhoz képest kétszer, két és félszer nagyobbra nőtt az adatforgalom. Ugyanakkor megváltozott a webes keresőkben kutatott szavak sorrendje is: a bejelentést követően a leggyakrabban keresett szavak hamar a konfliktussal kerültek összefüggésbe (Irak, háború, Bush stb.).
Átlagosan 41 százalékos forgalomnövekedésről számolt be a 15 legnépszerűbb amerikai hírportál – jelentette a Comscore Media Metrix. Ennek egy jelentős részét a videók szolgáltatják, amelyeket a portálok a háborúról sugároznak. Továbbra is a televízió vezet a hírforrások tekintetében: az amerikaiak jelentős része inkább tévén követi az eseményeket, s csak akkor fordulnak a Web felé, ha több információra vágynak, mint amit az adások képesek sugározni.
A következmények vesztesei ilyen szempontból azok a kormányzati (USA és brit) oldalak, amelyek nem voltak felkészülve a felhasználók rohamára. Számos website elérhetetlenné vált azután, hogy emberek tömegei keresték fel, a terroristatámadásokkal és a támadással kapcsolatos információkra vágyva. Az Internet egészét tekintve azonban nem történt semmilyen nagyobb probléma – többnyire zavartalan a kommunikáció a Világhálón.