Ha minden igaz, akkor mától érhető el az AOL Voicemail nevű szolgáltatása, mely egy éves periódusra visszatekintve már a harmadik prémiumszolgáltatása az AOL-nak. Ennek ismeretében nem nehéz rájönni, hogy az amerikai (többek között Internet-szolgáltató) cég ismét bevételeinek javításán fáradozik – a Voicemail igénybevétele pénzbe kerül. A telefoncégek számára rivális szolgáltatást jelentő megoldásért havonta 6 dollárt kell fizetni. Lényegesen alacsonyabb áron, mindössze 2-3 dollárért vehetik azonban igénybe a Voicemailt az AOL azon ügyfelei, akik már valamilyen hangalapú szolgáltatásra előfizettek.
Jeremy Verba, az AOL hangalapú szolgáltatásaiért felelős részlegének menedzsere elmondta, hogy a digitális hangüzenetek az e-mailekhez hasonlóan kezelhetők; a felhasználói felületen látható, ki hagyott üzenetet, telefonszámmal együtt. Bőven elegendő tárhellyel rendelkezik a Voicemail: minden felhasználó számára lehetőség van az utolsó 100 hívást eltárolni – akár hét különböző könyvtárban. A szelekció révén gyorsan és könnyen kiszűrhetők a fontos(abb) hangüzenetek.
Elsősorban azon kis vállalkozásokat és otthoni irodákat célozzuk meg szolgáltatásunkkal, melyek gyakran tartózkodnak távol a vezetékes telefontól, mégis bárhol hozzá szeretnének férni üzeneteikhez – fejtette ki Verba. Az AOL egyébként a már meglévő adatbázisára épít (ez látszik a kedvezményes, 2-3 dolláros áron is), hiszen nem ez lesz az első hangalapú szolgáltatása az amerikai óriásvállalatnak.