Connect with us

technokrata

Búcsú a vezetékektől

Kütyük

Búcsú a vezetékektől

A GSM alapú vállalati telefonközpont megoldások kifejlesztésében élen járó Pannon GSM április elején üzembe helyezte az ország mindeddig legnagyobb virtuális céges telefonhálózatát – saját belső kommunikációját tette mobillá.

Az 1600 munkatársat összekötő Pannon Vállalati Mobilhálózattól a gyorsabb és jóval hatékonyabb belső információáramláson túl jelentős költségmegtakarítást is vár a távközlési szolgáltató

A megszokott vezetékes alközpontok fejlett szolgáltatásait a GSM technológia kétségtelen előnyeivel ötvöző Pannon Vállalati Mobilhálózatot (PVM) a bemutatása óta eltelt egy év során már több, hazánkban is működő multinacionális nagyvállalat – így többek között a Nokia, a Hewlett-Packard és az Audi Hungaria Motor Kft. – is bevezette belső kommunikációjának hatékonnyá tétele érdekében. A PVM-ben rejlő lehetőségek most, a Pannon GSM-nél történő bevezetésével teljesednek ki igazán, hiszen a rendszer Nyíregyházától Sopronig, az ország 25 településén található Pannon GSM kirendeltségeket köti össze és biztosít több száz kilométeres távolságból ugyanolyan egyszerű, kényelmes és megbízható elérhetőséget, mintha a hívott munkatárs a szomszéd irodában dolgozna.

A Pannon Vállalati Mobilhálózat jóval ésszerűbb és célszerűbb kommunikációt kínál, mint a Pannon GSM által – a magyarországi cégek többségéhez hasonlóan – eddig alkalmazott vezetékes megoldás, hiszen akár munkahelyén, akár attól távol (adott esetben külföldön) tartózkodik a keresett kolléga, ugyanazon a rövid hívószámon lehet őt elérni. A vezetékes és mobil telefon kényszerű kettősének megszüntetésével az egyéni beszélgetési költségek is egyszerűbben, pontosabban nyomon követhetők, ám pénzügyi szempontból ennél is jelentősebb előrelépés, hogy megszűnik a vezetékes alközpontok fenntartási, bővítési és adminisztrációs költsége. A Pannon GSM e váltással mintegy 40 százalékos költségmegtakarításra számít.

A Pannon GSM előfizetői természetesen továbbra is a megszokott hívószámokon érhetik el az ügyfélszolgálatot és a Pannon GSM egyéb szolgáltatásait. Ugyanakkor számukra is nyilvánvaló előnyöket hordoz a változás, hiszen kérdéseikre, kéréseikre a hatékonyabb belső kommunikációnak köszönhetően gyorsabban kaphatnak választ a Pannon GSM munkatársaitól.

A modern kommunikációs rendszer bevezetésének “vesztesei” csupán a visszavonhatatlanul feleslegessé vált vezetékes berendezések. A Pannon GSM számára használati értéket immár nem képviselő mintegy 30 alközpont és 1200 asztali telefonkészülék további sorsa még bizonytalan, a távközlési szolgáltató azokat várhatóan egy arra rászoruló közhasznú szervezetnek, esetleg egy, a telekommunikáció történelmét gondozó intézménynek adományozza.



Szólj hozzá!

További Kütyük

Népszerű

Technokrata a Facebookon

IoT-Magazin.hu

Kütyük

Dotkom

Műszaki-Magazin.hu

Hirdetés
Hirdetés