A Vodafone célul tűzte ki, hogy valamennyi megyeszékhelyen rendelkezzen saját márkaüzlettel: a budapesti bevásárló-központokon, a Duna Plazán, a WestEnd-en, a MOM Parkon, a Mammuton és az Europarkon kívül. Így Győrben, Szombathelyen, Miskolcon, Szegeden, Békéscsabán, Debrecenben, Kaposváron, Pécsett, Székesfehérvárott, Nyíregyházán, Nagykanizsán és most már Egerben is található Vodafone márkaüzlet. A Vodafone szolgáltatásai eddig is elérhetők voltak az értékesítő partnerek segítségével, de a vállalat mindig is hangsúlyt fektetett arra, hogy kiépítse saját magyarországi márkaüzlet-hálózatát is. A város szívében, a Szent János utca 11. szám alatt található modern, 80 négyzetméter vásárlóterületű üzlet öt értékesítési munkatárssal dolgozik, akik ügyfélszolgálati feladatokat is ellátnak, tehát az érdeklődők nem kizárólag vásárlással kapcsolatos kérdéseire is készséggel válaszolnak. Ezen kívül a márkabolt az észak-kelet magyarországi régió szervizfelvételi pontjaként is működik. Az egri üzlet csütörtökön meghosszabbított nyitvatartásával 9-18 óráig, egyéb napokon 9-17 óráig, szombaton pedig 9-13 óráig várja az érdeklődőket.
˝Számunkra egy pillanatig sem volt kérdéses, hogy Egerben nyissunk-e saját márkaüzletet, azonban meg kellett várnunk, hogy a legkedvezőbb körülmények között tegyük meg ezt. A Vodafone mindig is hangsúlyt helyezett minőségi szolgáltatásaira, így most is arra törekedtünk, hogy a város és vállalatunk hírnevéhez méltó, ügyfeleink igényeit kielégítő, színvonalas helyen kínálhassuk szolgáltatásainkat. A Szent János utca 11-es szám alatt található márkabolt valamennyi elvárásnak meg tud felelni, tehát minden feltétel adott ahhoz, hogy rövid idő alatt dinamikus fejlődést érjen el˝ – nyilatkozta Németh Attila, a Vodafone Magyarország kereskedelmi igazgatója. ˝Az egri üzlet megnyitásával a Vodafone egy egész régió várakozásának képes lesz megfelelni. A márkabolt Heves megye valamennyi településéről számít érdeklődőkre˝ – mondta az egri üzlet vezetője, Károlyi Levente.
A Vodafone a tizedik egri Nemzetközi Utánpótlás Labdarúgó Torna támogatója
170 ifjúsági csapat több mint 2000 játékosa vesz részt a Vodafone által támogatott nemzetközi utánpótlás labdarúgó tornán. Idén június 26-29 között tizedik alkalommal kerül megrendezésre Egerben a Bosch Rexroth – Vodafone Nemzetközi Utánpótlás Labdarúgó Torna. A háromnapos rendezvény alatt az ország legkülönbözőbb pontjairól érkező, illetve a Svédországból, Szlovákiából, Ukrajnából és Romániából érkező csapatok közül körmérkőzések során kerülnek ki az egyes korcsoportok győztesei. A szervezők célja az utánpótlás folyamatos biztosítása, illetve megmérettetése a hasonló korú nemzetközi játékosokkal. A Vodafone célja, hogy 3-4 éven belül tömegével kerülhessenek ki a tehetségek a hazai ifjúsági futball-műhelyekből.
A bajnokságban összesen 170 csapatban több mint 2.000 fiatal játékos mérkőzik meg, közülük 322-en a Vodafone jóvoltából, hiszen a vállalat a résztvevők minden felmerülő költségét fedezi. A tornán 1988 és 1995 között született fiú játékosok vehetnek részt évenkénti korcsoportokban, a lányoknál az 1984-es, az 1987-es és az 1989-es korosztály számára hirdettek versenyt. A rendezők szerint a fiatalok számára kiugrási lehetőség az országos, illetve a nemzetközi megméretés, amely a fejlődőben levő hazai utánpótlás számára általában is újabb lendületet adhat. Az önbizalom megteremtése, a versenyszellem és a versenyhelyzetben előjövő plusz energiák erősítése a színvonalas labdarúgás elengedhetetlen jellemzői, a bajnokság ezek kialakulását hivatott elősegíteni, erősíteni. A külföldi csapatok és játékosok részvétele a szakmai vezetés számára is fontos, hiszen így válik nemzetközi mércével mérhetővé az egyes korosztályok képzettsége, és ezen keresztül a szakmai munka színvonala.
A mobilszolgáltató első márkaüzletét Heves megyében Egerben nyitja meg a Szent János utca 11 szám alatt. A 16 éven felüli érdeklődők június 26-án és 27-én 5.000 Ft-ért vásárolhatják meg a Manchester United limitált számú, 2002-es hivatalos mezét és egy VitaMAX SIM-kártyát. A márkabolt annyiban különbözik az eddigi Vodafone szolgáltatást értékesítő boltoktól, hogy ügyfélszolgálati pontként is üzemel, így az ügyfeleknek számlabefizetésre is lehetőségük nyílik a helyszínen. Az üzlet nem csupán az új ügyfeleket szolgálja ki, hanem a meglévő ügyfeleknek is készséggel állnak rendelkezésére. Az ügyfelek információt és segítséget kaphatnak személyesen, amelyhez korábban egyébként csak az ügyfélszolgálat hívásával jutottak hozzá.