Az említett 6,7 milliós darabszám konkrétan azt jelenti, hogy a Sony Ericsson az idei esztendő második negyedévében 34 százalékkal több mobiltelefont adott el, mint a tavalyi év hasonló időszakában, illetve, hogy a második negyedévben mintegy 23 százalékkal több Sony Ericsson mobil talált gazdára, mint az első negyedévben.
A vállalat továbbra is mindent meg kíván tenni annak érdekében, hogy visszaverekedje magát a világ legnagyobb mobiltelefon gyártó cégei közé, ennek érdekében pedig a jövőben számos újdonsággal fog előrukkolni. Ismeretes, hogy a Sony Ericsson a mihamarabbi nyereségessé válás érdekében a jövőben már nem kíván CDMA fejlesztésekkel foglalkozni, ehelyett minden erejével a GSM, EDGE, illetve UMTS fejlesztési munkálatokra fog koncentrálni. A vállalat költségtakarékossági megfontolásokból kiszáll az amerikai CDMA piacról, valamint megszünteti müncheni GSM kutatási és fejlesztési tevékenységeit.
Várakozások szerint a Sony Ericsson akár már az idei esztendő második felében újra képes lehet a nyereséges működésre, és növelni tudja az utóbbi időkben alaposan megcsappant piaci részesedését. Emlékezetes, hogy a közelmúltban napvilágot látott piackutatási eredmények szerint a vállalat már nem tartozik bele a világ öt legnagyobb mobiltelefon gyártó cége közé.