Az IN-FUSIO munkatársai elmondták, hogy a cég rendkívül népszerű szolgáltatásaira átlagosan minden ötödik másodpercben regisztrálja magát egy új előfizető, illetve utaltak arra, hogy az előfizetők átlagosan minden negyedik másodpercben letöltenek egy-egy új játékot. Ismeretes, hogy az IN-FUSIO szolgáltatásai 2001 júliusában indultak be, az azóta eltelt időkben pedig minden egyes hónapban 15 százalékos forgalomnövekedést jegyeztek fel a cégnél.
Miután a mobiltelefon tulajdonosok letöltenek egy IN-FUSIO játékot, lehetőségük nyílik új pályák beszerzésére, más játékosokkal történő közös játékok lebonyolítására, illetve arra, hogy legjobb eredményeiket rövid szöveges üzenetekben feltöltsék az IN-FUSIO központi adatbázisába. A vállalathoz az elmúlt két esztendőben egyébként több mint 35 millió SMS érkezett a regisztrált játékosoktól.
A mobiltelefonos játékok iránt napról napra egyre nagyobb érdeklődés mutatkozik – nyilatkozta az üggyel kapcsolatban nem kis megelégedéssel Gilles Raymond, az IN-FUSIO alapítója és egyben elnök-vezérigazgatója.