A felmérés szerint a fiatalok elsődleges telekommunikációs eszköze nem más, mint a mobiltelefon. A tizenévesek hatvan százaléka arra a kérdésre, hogy karácsonyra milyen, legfeljebb 50 dolláros ajándékot szeretne, azt válaszolta, hogy mobiltelefont. Tizenkét százalék cipőt, kilenc százalék sportrendezvényre, vagy színházba szóló jegyet, három százalék ruhát, egy százalék pedig édességet szeretne kapni legszívesebben.
A Harris Interactive munkatársai a témakörrel kapcsolatban a felnőtteket is megkérdezték, és kiderült, hogy a felnőttek huszonhat százaléka szeretne jobb kommunikációs kapcsolatba kerülni családtagjaival, másik huszonhat százalékuk pedig újévi fogadalomként a visszafogottabb evést, illetve ivást jelölte meg. A megkérdezettek tíz százaléka tervezi, hogy leszokik a dohányzásról, öt százalék jógaleckéket kíván venni, három százalék kevesebbet akar dolgozni, egy százalék pedig plasztikai műtéten szeretne átesni.
˝A felmérések azt mutatják, hogy mind a fiatalok, mind pedig az idősebbek számára nagyon fontos az egymással történő folyamatos kapcsolattartás. Az év végi ünnepek közeledtével annak lehetünk tanúi, hogy egyre több szülő jön be kereskedéseinkbe azzal a céllal, hogy mobiltelefont vásároljon gyermekének˝ – nyilatkozta Terry Madonia, az AT&T Wireless marketing részlegének az alelnöke.