˝A telekommunikáció és az informatika egyre szorosabban kapcsolódik egymáshoz. Ezért egyre több vállalat veszi fontolóra a hagyományos telefonközpontjainak IP telefonrendszerre történő lecserélését˝ – mondta Herbert Blieberger, a Topcall International vezérigazgatója – ˝Az IP-hálózatok költséghatékonyabbak és egyszerűbben menedzselhetők. Egyetlen központi kommunikációs hálózat biztosítja az adatforgalom mellett a hang, telefax, SMS és e-mail üzenetek küldését és fogadását.˝
Ez a megoldás különösen érdekes lehet azon vállalatok számára, akik már áttértek IP-telefonra, és most szeretnék a faxforgalmukat is az adathálózatra terelni. De azoknak a vállalatoknak is fontos lehet ez a költséghatékony megoldás, akik fiókjaikat, telephelyeiket belső hálózaton keresztül kapcsolják be a központba.
A Topcall eddig a BranchBox megoldásán keresztül biztosította az IP-alapú hang és faxkommunikációt. “A különbség, hogy a T.38 protokollon keresztüli megoldás a meglévő IP-infrastruktúrába változtatás nélkül integrálható, felhasználva a meglévő router és gateway berendezéseket. Ez optimális megoldás azon ügyfeleink részére, akik a telefont és a faxot is IP-felületeten akarják használni a jövőben.˝ – mondta Blieberger úr.
A cég T.38 megoldása lehetővé teszi a nagy rendelkezésre állású faxszolgáltatásokat minden üzletileg kritikus környezetben is. Ennek a célnak az érdekében két tükrözött szerverből álló (˝tandem˝ megoldás) rendszer biztosítja az üzenetek feldolgozását. Ez biztonságos megoldás az adatvesztések elkerülésére.
A Topcall Fax over IP megoldásának előnyei
• lehetővé teszi a gyors és egyszerű integrációt az IP-telefonos környezethez; támogatja a hagyományos és az IP-alapú telefonközpontokat is
• teljes körű integrációs lehetőséget biztosít ERP és CRM alkalmazásokhoz, beleértve az IP alapú CTI megoldásokat is
• a megoldás elősegíti a különböző telephelyeken elhelyezkedő üzleti csoportok kommunikációját és elérhetőségét